Қара сөз дегенді қалай түсінесің

«Келісемін »:

Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.

«___» қазан 2015ж

Сабақ жоспары

Сабақ: А. Құнанбаев

Жиырма тоғызыншы сөз

Мектеп: Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Күні : . 10. 2015ж.
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Мұғалімнің есімі : Тажибаева Жангул Абдрахманқызы
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Сынып : 7
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Қатысқандар саны :22
Қатыспағандар саны :
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

( мақсаттары )

Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
  • Абай қарасөздерінің мазмұны мен тәрбиелік мәні туралы білу;
  • Қазақ мақалдары туралы өзіндік тұжырым қалыптастыру.
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Барлық оқушылар :

  • Абайдың қара сөздері туралы жалпы мәлімет біледі;
  • Мақал- мәтелдерді біледі.
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:

Оқушылардың басым бөлігі :

  • Мәтінді түсініп оқиды;
  • Мақал- мәтелдердің мәнін түсінеді.
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:

Кейбір оқушылар :

  • Абай қарасөздерін біледі, түсінеді;
  • Мақал- мәтелдерді өмірмен байланыстыра алады.
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Тілдік мақсат
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Оқушылар :

  • Мақал-мәтелдерді оқиды және ақынның айтпақ ойын жеткізе алады;
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:

Негізгі сөздер мен тіркестер :

Мақал- мәтел, ата-ана, бала, мал, жан, періште т. б.

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:

Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :

Талқылауға арналған тармақтар :

  • Ақынның қарасөз жазудағы негізгі мақсаты не?
  • Қалай ойлайсыңдар, ақын сынын сол қалпында қабылдауға бола ма?
  • Қай мақалға айтқан сынына қосыласыңдар, қосылмайтындарың қайсысы?
  • Қарасөздерден қандай тағылым, үлгі алдыңдар?
  • «Ата-анадан мал тәтті, алтын үйден жан тәтті», - деген мақалды қалай түсінесің?
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:

Жазылым бойынша ұсыныстар :

Мәтіннен мақал - мәтелдерді теріп жазу.

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Алдыңғы оқу
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Абай Құнанбаев «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» өлеңі
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Жоспар
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Жоспарланған уақыт
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Жоспарланған жаттығулар

( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Оқу үшін бағалау

(қалыптастырушы бағалау)

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Басталуы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

5мин.

5мин.

Сыныппен сәлемдесу.

«Қамажай» сергіту сәтін ұйымдастыру.

Топқа бөлу:

Өткен тақырыптардың атауларына қарай.

Үй тапсырмасын сұрау:

«Қарлы кесек» әдісі.

(сұрақ- жауап)

1. Ән адамның көңіл- күйінің көлеңкесі дегенді қалай түсінуге болады?

2. Әннің адам өмірінен алатын орнын ақын қалай суреттейді?

3. «Әннің де естісі бар, есері бар» дегенді қалай түсінесіңдер?

4. Абайдың ән туралы жазған қандай өлеңдерін білесің?

Қол шапалақтау

Бас бармақты көрсету

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Ортасы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

3мин

15мин.

(Абайдың бесінші қара сөзінің бейнебаяны көрсетіледі)

Бейнебаянды қарап болғасын түрткі болу сұрақтары арқылы жаңа сабаққа түсемін.

-Бейнебаяннан не көрдіңіздер?

- Бейнебаян не туралы?

Топтық жұмыс:

1-топ: Қара сөз дегенді қалай түсінесің?

«Топтастыру» әдісі арқылы

2-топ: «Екі жақты күнделік» әдісі.

3-топ: «Бес жолды өлең» әдісі

4-топ:Жиырма тоғызыншы қарасөздегі негізгі ой қандай?

«Гаухарлар ирархиясы» әдісі

(стикерлер арқылы тақтаға іледі)

Үйге тапсырма:

«Абай қара сөзін оқығаннан кейінгі түйген ойым» эссе жазу және қара сөзді оқып келу.

Смайлик

Қол шапалақтау

C:\Users\Администратор\Desktop\IMG-20150901-WA0001.jpg

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Аяқталуы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: 10мин.
«Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы әр топ мәтінмен жұмыс жасап, өз ойларын ортаға салады сабақты қорытындылайды.

«Бір медаль- бір миссия»

әдісі

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:

Қосымша ақпарат

Интернет материалдарын дайындау

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Саралау -Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: 5мин

Б: Семантикалық карта толтыру

Ә: Қазақ мақалдарына арнаған қара өлеңдері туралы жазып, Венн диаграммасы арқылы салыстыр

А: Абай сынаған мақал-мәтелдерді теріп алып, салыстыру жұмыстарын жүргізу.

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз: Бағалау -Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: 2мин

Табыс критериі

Бірін-бірі бағалау.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы аты -жөні:
1
Үй тапсырмасын орындауы
2ұпай
2
Сабақтағы белсенділігі
1ұпай
3
Шығармашылық қабілеті
2ұпай
4
Жаңа тақырыпты меңгеруі
2ұпай
5
Тапсырманы өз бетімен орындай алуы
2ұпай
6
Өтілген тақырыптан ой түюі
2ұпай
7
Көшбасшылығы
1ұпай
8
Өз ойын еркін жеткізе алуы
2ұпай

13-14 ұпай - «5»;

10-12 ұпай - «4»;

5-10 ұпай - «3».

Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма тоғызыншы сөз:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:
Сабақ:А. ҚұнанбаевЖиырма

Ұқсас жұмыстар
Біз осындай баламыз
Б.Соқпақбаев. Менің атым Қожа шығармасы
Адалдық – адамдық белгісі
Мықты отбасы - мықты мемлекет
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Мемлекет отбасы
Қыртысы күрделі драпировка
Интернет туралы түсінік 7-сынып
Үш арыстың үлгілері
Сабақтың тақырыбы. Сабақ түрі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz