Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қара сөз дегенді қалай түсінесің
<<Келісемін >>:________________
Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.
<<___>> қазан 2015ж
Сабақ жоспары
Сабақ: А.Құнанбаев
Жиырма тоғызыншы сөз
Мектеп: Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп
Күні : .10. 2015ж.
Мұғалімнің есімі : Тажибаева Жангул Абдрахманқызы
Сынып : 7
Қатысқандар саны :22
Қатыспағандар саны :
Сабақ негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары )
Абай қарасөздерінің мазмұны мен тәрбиелік мәні туралы білу;
Қазақ мақалдары туралы өзіндік тұжырым қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар :
Абайдың қара сөздері туралы жалпы мәлімет біледі;
Мақал- мәтелдерді біледі.
Оқушылардың басым бөлігі :
Мәтінді түсініп оқиды;
Мақал- мәтелдердің мәнін түсінеді.
Кейбір оқушылар :
Абай қарасөздерін біледі, түсінеді;
Мақал- мәтелдерді өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар :
Мақал-мәтелдерді оқиды және ақынның айтпақ ойын жеткізе алады;
Негізгі сөздер мен тіркестер :
Мақал- мәтел, ата-ана, бала, мал, жан, періште т.б.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар :
Ақынның қарасөз жазудағы негізгі мақсаты не?
Қалай ойлайсыңдар, ақын сынын сол қалпында қабылдауға бола ма?
Қай мақалға айтқан сынына қосыласыңдар, қосылмайтындарың қайсысы?
Қарасөздерден қандай тағылым, үлгі алдыңдар?
<<Ата-анадан мал тәтті, алтын үйден жан тәтті>>,- деген мақалды қалай түсінесің?
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Мәтіннен мақал - мәтелдерді теріп жазу.
Алдыңғы оқу
Абай Құнанбаев <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>> өлеңі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау)
Басталуы
5мин.
5мин.
Сыныппен сәлемдесу.
<<Қамажай>> сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу:
Өткен тақырыптардың атауларына қарай.
Үй тапсырмасын сұрау:
<<Қарлы кесек>> әдісі.
(сұрақ- жауап)
1.Ән адамның көңіл- күйінің көлеңкесі дегенді қалай түсінуге болады?
2. Әннің адам өмірінен алатын орнын ақын қалай суреттейді?
3. <<Әннің де естісі бар, есері бар>> дегенді қалай түсінесіңдер?
4. Абайдың ән туралы жазған қандай өлеңдерін білесің?
Қол шапалақтау
Бас бармақты көрсету
Ортасы
3мин
15мин.
(Абайдың бесінші қара сөзінің бейнебаяны көрсетіледі)
Бейнебаянды қарап болғасын түрткі болу сұрақтары арқылы жаңа сабаққа түсемін.
-Бейнебаяннан не көрдіңіздер?
- Бейнебаян не туралы?
Топтық жұмыс:
1-топ: Қара сөз дегенді қалай түсінесің?
<<Топтастыру>> әдісі арқылы
2-топ: <<Екі жақты күнделік>> әдісі.
3-топ: <<Бес жолды өлең>> әдісі
4-топ:Жиырма тоғызыншы қарасөздегі негізгі ой қандай?
<<Гаухарлар ирархиясы>> әдісі
(стикерлер арқылы тақтаға іледі)
Үйге тапсырма:
<<Абай қара сөзін оқығаннан кейінгі түйген ойым>> эссе жазу және қара сөзді оқып келу.
Смайлик
Қол шапалақтау
Аяқталуы
10мин.
<<Ақылдың алты қалпағы>> әдісі арқылы әр топ мәтінмен жұмыс жасап, өз ойларын ортаға салады сабақты қорытындылайды.
<<Бір медаль- бір миссия>>
әдісі
Қосымша ақпарат
Интернет материалдарын дайындау
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
5мин
Б: Семантикалық карта толтыру
Ә: Қазақ мақалдарына арнаған қара өлеңдері туралы жазып, Венн диаграммасы арқылы салыстыр
А: Абай сынаған мақал-мәтелдерді теріп алып, салыстыру жұмыстарын жүргізу.
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
2мин
Табыс критериі
Бірін-бірі бағалау.
№
Оқушы аты - жөні:
1
Үй тапсырмасын орындауы
2ұпай
2
Сабақтағы белсенділігі
1ұпай
3
Шығармашылық қабілеті
2ұпай
4
Жаңа тақырыпты меңгеруі
2ұпай
5
Тапсырманы өз бетімен орындай алуы
2ұпай
6
Өтілген тақырыптан ой түюі
2ұпай
7
Көшбасшылығы
1ұпай
8
Өз ойын еркін жеткізе алуы
2ұпай
13-14 ұпай - <<5>>;
10-12 ұпай - <<4>>;
5-10 ұпай - <<3>>.
Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс
Музыка
Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта.
www.45minut.kz.
www.bilimdiler.kz.
Оқулық
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды ?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?
Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен ?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.
<<___>> қазан 2015ж
Сабақ жоспары
Сабақ: А.Құнанбаев
Жиырма тоғызыншы сөз
Мектеп: Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп
Күні : .10. 2015ж.
Мұғалімнің есімі : Тажибаева Жангул Абдрахманқызы
Сынып : 7
Қатысқандар саны :22
Қатыспағандар саны :
Сабақ негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары )
Абай қарасөздерінің мазмұны мен тәрбиелік мәні туралы білу;
Қазақ мақалдары туралы өзіндік тұжырым қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар :
Абайдың қара сөздері туралы жалпы мәлімет біледі;
Мақал- мәтелдерді біледі.
Оқушылардың басым бөлігі :
Мәтінді түсініп оқиды;
Мақал- мәтелдердің мәнін түсінеді.
Кейбір оқушылар :
Абай қарасөздерін біледі, түсінеді;
Мақал- мәтелдерді өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар :
Мақал-мәтелдерді оқиды және ақынның айтпақ ойын жеткізе алады;
Негізгі сөздер мен тіркестер :
Мақал- мәтел, ата-ана, бала, мал, жан, періште т.б.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар :
Ақынның қарасөз жазудағы негізгі мақсаты не?
Қалай ойлайсыңдар, ақын сынын сол қалпында қабылдауға бола ма?
Қай мақалға айтқан сынына қосыласыңдар, қосылмайтындарың қайсысы?
Қарасөздерден қандай тағылым, үлгі алдыңдар?
<<Ата-анадан мал тәтті, алтын үйден жан тәтті>>,- деген мақалды қалай түсінесің?
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Мәтіннен мақал - мәтелдерді теріп жазу.
Алдыңғы оқу
Абай Құнанбаев <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>> өлеңі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау)
Басталуы
5мин.
5мин.
Сыныппен сәлемдесу.
<<Қамажай>> сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу:
Өткен тақырыптардың атауларына қарай.
Үй тапсырмасын сұрау:
<<Қарлы кесек>> әдісі.
(сұрақ- жауап)
1.Ән адамның көңіл- күйінің көлеңкесі дегенді қалай түсінуге болады?
2. Әннің адам өмірінен алатын орнын ақын қалай суреттейді?
3. <<Әннің де естісі бар, есері бар>> дегенді қалай түсінесіңдер?
4. Абайдың ән туралы жазған қандай өлеңдерін білесің?
Қол шапалақтау
Бас бармақты көрсету
Ортасы
3мин
15мин.
(Абайдың бесінші қара сөзінің бейнебаяны көрсетіледі)
Бейнебаянды қарап болғасын түрткі болу сұрақтары арқылы жаңа сабаққа түсемін.
-Бейнебаяннан не көрдіңіздер?
- Бейнебаян не туралы?
Топтық жұмыс:
1-топ: Қара сөз дегенді қалай түсінесің?
<<Топтастыру>> әдісі арқылы
2-топ: <<Екі жақты күнделік>> әдісі.
3-топ: <<Бес жолды өлең>> әдісі
4-топ:Жиырма тоғызыншы қарасөздегі негізгі ой қандай?
<<Гаухарлар ирархиясы>> әдісі
(стикерлер арқылы тақтаға іледі)
Үйге тапсырма:
<<Абай қара сөзін оқығаннан кейінгі түйген ойым>> эссе жазу және қара сөзді оқып келу.
Смайлик
Қол шапалақтау
Аяқталуы
10мин.
<<Ақылдың алты қалпағы>> әдісі арқылы әр топ мәтінмен жұмыс жасап, өз ойларын ортаға салады сабақты қорытындылайды.
<<Бір медаль- бір миссия>>
әдісі
Қосымша ақпарат
Интернет материалдарын дайындау
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
5мин
Б: Семантикалық карта толтыру
Ә: Қазақ мақалдарына арнаған қара өлеңдері туралы жазып, Венн диаграммасы арқылы салыстыр
А: Абай сынаған мақал-мәтелдерді теріп алып, салыстыру жұмыстарын жүргізу.
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
2мин
Табыс критериі
Бірін-бірі бағалау.
№
Оқушы аты - жөні:
1
Үй тапсырмасын орындауы
2ұпай
2
Сабақтағы белсенділігі
1ұпай
3
Шығармашылық қабілеті
2ұпай
4
Жаңа тақырыпты меңгеруі
2ұпай
5
Тапсырманы өз бетімен орындай алуы
2ұпай
6
Өтілген тақырыптан ой түюі
2ұпай
7
Көшбасшылығы
1ұпай
8
Өз ойын еркін жеткізе алуы
2ұпай
13-14 ұпай - <<5>>;
10-12 ұпай - <<4>>;
5-10 ұпай - <<3>>.
Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс
Музыка
Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта.
www.45minut.kz.
www.bilimdiler.kz.
Оқулық
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды ?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?
Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен ?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz