Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау
<<Келісемін >>:________________
Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.
<<___>> қазан 2015ж
Сабақ жоспары
Сабақ: А.Құнанбаев
<<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>
Мектеп: Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп
Күні : .10. 2015ж.
Мұғалімнің есімі : Тажибаева Жангул Абдрахманқызы
Сынып : 7
Қатысқандар саны :21
Қатыспағандар саны :
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары )
Ақынның ән өнері туралы ой толғаныстарын білу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар :
мәнерлеп оқи алады;
Оқушылардың басым бөлігі :
Өлеңді көңіл-күймен оқиды.
Ақынның ән өнері жайындағы ой толғаныстарын біледі.
Кейбір оқушылар :
Өлең мазмұнын талдайды.
Өлең құрылысына талдайды;
Тілдік мақсат
Оқушылар :
Өлең мағынасын түсініп,өлеңнің құрылысын талдай алады;
Өлеңді мәнерлеп көңіл-күймен оқиды және автордың айтпақ ойын жеткізе алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер :
Баһра, ән, жүрек, өмір, жақсы, жаман.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар :
Ән адамның көңіл күйінің көлеңкесі дегенді қалай түсінуге болады?
<<Әннің де естісі бар, есері бар>> дегенді қалай түсінесіңдер?
Ән адамның ойлау қабілетіне, сезім күйіне әсері орындаушыға байланысты екенін ақын қай шумақтар мен жолдар арқылы білдіреді?
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Мәтіннен синоним сөздерді тауып жазу, өлең құрылысына талдау.
Алдыңғы оқу
А. Құнанбаев <<Қараңғы түнде тау қалғып>> өлеңі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау)
Басталуы
Сыныппен сәлемдесу, <<Мен қазақпын!>> сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу- түстерге байланысты.
Қызығушылықты ояту:
Оқушыларға Абайдың <<Желсіз түнде жарық ай>> өлеңін тыңдату арқылы
<<ой қозғау>> әдісі бойынша сұрақтар қоямын.
1. Әннен қандай әсер алдыңдар?
2. Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?
3. Абайдың қандай әндерін білесіңдер?
Қол шапалақтау
Бас бармақты көрсету
Ортасы
Топтық жұмыс:
<<Джиксо>> әдісі арқылы өлең шумақтарын әр топқа бөліп беремін.
Әр топ мүшелері тапсырманы оқиды (жеке жұмыс)
Қасындағы оқушымен ой бөліседі (жұптық жұмыс)
Топ ішінде талқылайды (топтық жұмыс)
Әр топқа тапсырма:
1-топ: Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау.
Абайдың ән туралы жазған басқа да өлеңдерімен салыстыру.
(Ғаламтор желісін пайдалана отырып)
2-топ: <<Ән өнері>> тақырыбында постер қорғау.
3-топ: <<Әнді сүйсең, менше сүй>> тақырыбында эссе жазу.
4-топ: Өлеңнен алған әсерлері бойынша сурет салу немесе бір шумақ өлең шығару. Үй тапсырмасын сұрау:
<<Гармошка>> әдісі (сұрақ-жауап)
Ынталандыру мақсатында смайлик
<<Бір медаль- бір миссия>> әдісі
Аяқталуы
<<Шаршылар>> әдісі
Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінген болса - сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Қосымша ақпарат
Интернет материалдарын дайындау
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Б: өлеңді мәнерлеп оқу, ақын шығармашылығын білу.
Ә: мазмұнын талдау, ән өнері туралы мәлімет жазу.
А: өлең құрылысына талдау.
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
Өзін - өзі бағалау
Бағалау өлшемдері
1 Үй тапсырмасын орындадым
2 Топтық жұмыста ой қостым
3 Мен басқаларға көмектестім
4 Топтық жұмыста белсенді болдым
5 Оқулықпен жұмыс жасадым
6 Топтық жұмыста жауап бердім
Жоғары балл 5
Орта балл 4
Төменгі балл 3
25-30- <<5>>
24-20-<<4>>
19-15-<<3>>
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс
Қазақ тілі, музыка, бейнелеу өнері.
Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта.
www.Sabagtar.kz.
www.45 minut.kz.
Оқулық.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды ?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?
Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен ?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.
<<___>> қазан 2015ж
Сабақ жоспары
Сабақ: А.Құнанбаев
<<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>
Мектеп: Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп
Күні : .10. 2015ж.
Мұғалімнің есімі : Тажибаева Жангул Абдрахманқызы
Сынып : 7
Қатысқандар саны :21
Қатыспағандар саны :
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары )
Ақынның ән өнері туралы ой толғаныстарын білу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар :
мәнерлеп оқи алады;
Оқушылардың басым бөлігі :
Өлеңді көңіл-күймен оқиды.
Ақынның ән өнері жайындағы ой толғаныстарын біледі.
Кейбір оқушылар :
Өлең мазмұнын талдайды.
Өлең құрылысына талдайды;
Тілдік мақсат
Оқушылар :
Өлең мағынасын түсініп,өлеңнің құрылысын талдай алады;
Өлеңді мәнерлеп көңіл-күймен оқиды және автордың айтпақ ойын жеткізе алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер :
Баһра, ән, жүрек, өмір, жақсы, жаман.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар :
Ән адамның көңіл күйінің көлеңкесі дегенді қалай түсінуге болады?
<<Әннің де естісі бар, есері бар>> дегенді қалай түсінесіңдер?
Ән адамның ойлау қабілетіне, сезім күйіне әсері орындаушыға байланысты екенін ақын қай шумақтар мен жолдар арқылы білдіреді?
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Мәтіннен синоним сөздерді тауып жазу, өлең құрылысына талдау.
Алдыңғы оқу
А. Құнанбаев <<Қараңғы түнде тау қалғып>> өлеңі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау)
Басталуы
Сыныппен сәлемдесу, <<Мен қазақпын!>> сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу- түстерге байланысты.
Қызығушылықты ояту:
Оқушыларға Абайдың <<Желсіз түнде жарық ай>> өлеңін тыңдату арқылы
<<ой қозғау>> әдісі бойынша сұрақтар қоямын.
1. Әннен қандай әсер алдыңдар?
2. Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?
3. Абайдың қандай әндерін білесіңдер?
Қол шапалақтау
Бас бармақты көрсету
Ортасы
Топтық жұмыс:
<<Джиксо>> әдісі арқылы өлең шумақтарын әр топқа бөліп беремін.
Әр топ мүшелері тапсырманы оқиды (жеке жұмыс)
Қасындағы оқушымен ой бөліседі (жұптық жұмыс)
Топ ішінде талқылайды (топтық жұмыс)
Әр топқа тапсырма:
1-топ: Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау.
Абайдың ән туралы жазған басқа да өлеңдерімен салыстыру.
(Ғаламтор желісін пайдалана отырып)
2-топ: <<Ән өнері>> тақырыбында постер қорғау.
3-топ: <<Әнді сүйсең, менше сүй>> тақырыбында эссе жазу.
4-топ: Өлеңнен алған әсерлері бойынша сурет салу немесе бір шумақ өлең шығару. Үй тапсырмасын сұрау:
<<Гармошка>> әдісі (сұрақ-жауап)
Ынталандыру мақсатында смайлик
<<Бір медаль- бір миссия>> әдісі
Аяқталуы
<<Шаршылар>> әдісі
Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінген болса - сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Қосымша ақпарат
Интернет материалдарын дайындау
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Б: өлеңді мәнерлеп оқу, ақын шығармашылығын білу.
Ә: мазмұнын талдау, ән өнері туралы мәлімет жазу.
А: өлең құрылысына талдау.
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
Өзін - өзі бағалау
Бағалау өлшемдері
1 Үй тапсырмасын орындадым
2 Топтық жұмыста ой қостым
3 Мен басқаларға көмектестім
4 Топтық жұмыста белсенді болдым
5 Оқулықпен жұмыс жасадым
6 Топтық жұмыста жауап бердім
Жоғары балл 5
Орта балл 4
Төменгі балл 3
25-30- <<5>>
24-20-<<4>>
19-15-<<3>>
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс
Қазақ тілі, музыка, бейнелеу өнері.
Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта.
www.Sabagtar.kz.
www.45 minut.kz.
Оқулық.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды ?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?
Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен ?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz