Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау

«Келісемін »:
Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.
«___» қазан 2015ж
Сабақ жоспары
Сабақ: А. Құнанбаев
«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары )
Барлық оқушылар :
- мәнерлеп оқи алады;
Оқушылардың басым бөлігі :
- Өлеңді көңіл-күймен оқиды.
- Ақынның ән өнері жайындағы ой толғаныстарын біледі.
Кейбір оқушылар :
- Өлең мазмұнын талдайды.
- Өлең құрылысына талдайды;
Оқушылар :
- Өлең мағынасын түсініп, өлеңнің құрылысын талдай алады;
- Өлеңді мәнерлеп көңіл-күймен оқиды және автордың айтпақ ойын жеткізе алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер :
Баһра, ән, жүрек, өмір, жақсы, жаман.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар :
- Ән адамның көңіл күйінің көлеңкесі дегенді қалай түсінуге болады?
- «Әннің де естісі бар, есері бар» дегенді қалай түсінесіңдер?
- Ән адамның ойлау қабілетіне, сезім күйіне әсері орындаушыға байланысты екенін ақын қай шумақтар мен жолдар арқылы білдіреді?
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Мәтіннен синоним сөздерді тауып жазу, өлең құрылысына талдау.
Жоспарланған жаттығулар
( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау)
Сыныппен сәлемдесу, «Мен қазақпын!» сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу- түстерге байланысты.
Қызығушылықты ояту:
Оқушыларға Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» өлеңін тыңдату арқылы
«ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтар қоямын.
1. Әннен қандай әсер алдыңдар?
2. Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?
3. Абайдың қандай әндерін білесіңдер?
Қол шапалақтау
Бас бармақты көрсету
Топтық жұмыс:
«Джиксо» әдісі арқылы өлең шумақтарын әр топқа бөліп беремін.
Әр топ мүшелері тапсырманы оқиды (жеке жұмыс)
Қасындағы оқушымен ой бөліседі (жұптық жұмыс)
Топ ішінде талқылайды (топтық жұмыс)
Әр топқа тапсырма:
1-топ: Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау.
Абайдың ән туралы жазған басқа да өлеңдерімен салыстыру.
(Ғаламтор желісін пайдалана отырып)
2-топ: «Ән өнері» тақырыбында постер қорғау.
3-топ: «Әнді сүйсең, менше сүй» тақырыбында эссе жазу.
4-топ: Өлеңнен алған әсерлері бойынша сурет салу немесе бір шумақ өлең шығару. Үй тапсырмасын сұрау:
« Гармошка» әдісі (сұрақ-жауап)
Ынталандыру мақсатында смайлик
«Бір медаль- бір миссия» әдісі
«Шаршылар» әдісі
Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінген болса - сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.
Қосымша ақпарат
Интернет материалдарын дайындау
Б: өлеңді мәнерлеп оқу, ақын шығармашылығын білу.
Ә: мазмұнын талдау, ән өнері туралы мәлімет жазу.
А: өлең құрылысына талдау.
Бағалау өлшемдері
1 Үй тапсырмасын орындадым
2 Топтық жұмыста ой қостым
3 Мен басқаларға көмектестім
4 Топтық жұмыста белсенді болдым
5 Оқулықпен жұмыс жасадым
6 Топтық жұмыста жауап бердім
Жоғары балл 5
Орта балл 4
Төменгі балл 3
25-30- «5»
24-20-«4»
19-15-«3»
Қазақ тілі, музыка, бейнелеу өнері.
Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта.
www. Sabagtar. kz.
www
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz