Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау

«Келісемін »:

Оқу ісінің меңгерушісі: Таумуринова Ә.

«___» қазан 2015ж

Сабақ жоспары

Сабақ: А. Құнанбаев

«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»

Мектеп: Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Күні : . 10. 2015ж.
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Мұғалімнің есімі : Тажибаева Жангул Абдрахманқызы
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Сынып : 7
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Қатысқандар саны :21
Қатыспағандар саны :
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

( мақсаттары )

Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Ақынның ән өнері туралы ой толғаныстарын білу.
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Барлық оқушылар :

  • мәнерлеп оқи алады;
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:

Оқушылардың басым бөлігі :

  • Өлеңді көңіл-күймен оқиды.
  • Ақынның ән өнері жайындағы ой толғаныстарын біледі.
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:

Кейбір оқушылар :

  • Өлең мазмұнын талдайды.
  • Өлең құрылысына талдайды;
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Тілдік мақсат
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Оқушылар :

  • Өлең мағынасын түсініп, өлеңнің құрылысын талдай алады;
  • Өлеңді мәнерлеп көңіл-күймен оқиды және автордың айтпақ ойын жеткізе алады.
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:

Негізгі сөздер мен тіркестер :

Баһра, ән, жүрек, өмір, жақсы, жаман.

Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:

Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :

Талқылауға арналған тармақтар :

  • Ән адамның көңіл күйінің көлеңкесі дегенді қалай түсінуге болады?
  • «Әннің де естісі бар, есері бар» дегенді қалай түсінесіңдер?
  • Ән адамның ойлау қабілетіне, сезім күйіне әсері орындаушыға байланысты екенін ақын қай шумақтар мен жолдар арқылы білдіреді?
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:

Жазылым бойынша ұсыныстар :

Мәтіннен синоним сөздерді тауып жазу, өлең құрылысына талдау.

Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Алдыңғы оқу
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: А. Құнанбаев «Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Жоспар
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

( төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Оқу үшін бағалау

(қалыптастырушы бағалау)

Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Басталуы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Сыныппен сәлемдесу, «Мен қазақпын!» сергіту сәтін ұйымдастыру.

Топқа бөлу- түстерге байланысты.

Қызығушылықты ояту:

Оқушыларға Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» өлеңін тыңдату арқылы

«ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтар қоямын.

1. Әннен қандай әсер алдыңдар?

2. Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?

3. Абайдың қандай әндерін білесіңдер?

Қол шапалақтау

Бас бармақты көрсету

Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Ортасы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Топтық жұмыс:

«Джиксо» әдісі арқылы өлең шумақтарын әр топқа бөліп беремін.

Әр топ мүшелері тапсырманы оқиды (жеке жұмыс)

Қасындағы оқушымен ой бөліседі (жұптық жұмыс)

Топ ішінде талқылайды (топтық жұмыс)

Әр топқа тапсырма:

1-топ: Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау.

Абайдың ән туралы жазған басқа да өлеңдерімен салыстыру.

(Ғаламтор желісін пайдалана отырып)

2-топ: «Ән өнері» тақырыбында постер қорғау.

3-топ: «Әнді сүйсең, менше сүй» тақырыбында эссе жазу.

4-топ: Өлеңнен алған әсерлері бойынша сурет салу немесе бір шумақ өлең шығару. Үй тапсырмасын сұрау:

« Гармошка» әдісі (сұрақ-жауап)

Ынталандыру мақсатында смайлик

«Бір медаль- бір миссия» әдісі

objets19

Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Аяқталуы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

«Шаршылар» әдісі

Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінген болса - сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.

«Екі жұлдыз, бір тілек»
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»:

Қосымша ақпарат

Интернет материалдарын дайындау

Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Саралау -Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Б: өлеңді мәнерлеп оқу, ақын шығармашылығын білу.

Ә: мазмұнын талдау, ән өнері туралы мәлімет жазу.

А: өлең құрылысына талдау.

Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Бағалау -Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Өзін - өзі бағалау
Бағалау өлшемдері
1 Үй тапсырмасын орындадым
2 Топтық жұмыста ой қостым
3 Мен басқаларға көмектестім
4 Топтық жұмыста белсенді болдым
5 Оқулықпен жұмыс жасадым
6 Топтық жұмыста жауап бердім
Жоғары балл 5
Орта балл 4
Төменгі балл 3
25-30- «5»
24-20-«4»
19-15-«3»
Сабақ:А. Құнанбаев«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»: Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Қазақ тілі, музыка, бейнелеу өнері.

Мультимедиялық проектор,

интербелсенді тақта.

www. Sabagtar. kz.

www


Ұқсас жұмыстар
А.құнанбаев «көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа » өлеңі
Топпен талдау
Сабақтың дәйек сөзі
Фариза оңғарсынова «оюлар»
Шортанбай Қанайұлы Зар заман өлеңі
Фариза Оңғарсынова Оюлар өлеңі
Төлеген Айбергеновтің өмірі мен шығармашылығы
А.құнанбаев «қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі
Өлең үзіндісін өлең құрылысына талдау
С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін оқытудағы шығармашылық ізденістер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz