Өлең үзіндісін өлең құрылысына талдау

Сабақ жоспары
Сабақ: А. Құнанбаев
«Қансонарда бүркітші шығады аңға»
Оқушыларға өлеңнің мағынасын терең меңгерту.
Халқымыздың саятшылық өнері туралы мағлұмат беру.
Б ) Барлық оқушылар :
- мәнерлеп оқи алады;
- автор туралы біледі.
Ә) Оқушылардың басым бөлігі :
- Өлең мазмұнын түсінеді;
- Өлең құрылысына талдайды.
А) Кейбір оқушылар :
- Өлең құрылысына талдайды;
- Автор туралы толық біледі;
- Өлеңнен көркемдегіш құралдарды таба біледі.
Оқушылар :
- Өлең мағынасын түсініп, өлеңнің құрылысына талдай алады;
- Өлеңді мәнерлеп көңіл-күймен оқиды және автордың айтпақ ойын жеткізе алады.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Өлеңдегі аңшы, қағушы, оның достарының көңіл күйі, сезімі қай жолдар арқылы беріледі.
Талқылауға арналған тармақтар :
- Қыран мен түлкінің кезігуін сипаттайтын қандай көркем суреттерді аңғардыңдар?
- Абай атамыздың қандай өлеңдерін білесіңдер?
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Мәтіннен синоним сөздерді тауып жазу. Сөздік жұмыс.
Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы бағалау)
3мин
3мин
Сыныппен сәлемдесу. Шеңберге тұрып бір-біріне тілек айту.
Мақсаты :Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Топқа бөлу: Қыран құстың түрлеріне қарай топқа бөлінеді, бүркіт, қаршыға, лашын, сұңқар.
Үй тапсырмасын сұрау:
«Серпілген сауал» әдісі (сұрақ-жауап) Мақсаты : білімдерін пысықтау
-Махамбет Өтемісұлы қай жылы, қандай облыста дүниеге келді?
-«Тарланым» өлеңіндегі басты кейіпкер кім?
-«Тарланым» өлеңі батырлар жырындағы Қобыланды, Алпамыстарға ұқсастығы бар ма?
-Ақынның арманын, өкінішін қай жолдардан байқауға болады?
Махамбеттің өмірі туралы не білесің?
5мин
7мин
17мин
(«Қансонарда бүркітші шығады аңға» атты бейнебаян көрсетіледі)
Мақсаты: Жаңа тақырыпты ашып алу.
Бейнебаянды қарап болғасын түрткі болу сұрақтары арқылы жаңа сабаққа түсемін.
-Бұл бейнебаяннан нені көрдіңдер?
-Немен таныстыңыздар?
-Қазақтың қандай өнері туралы сөз қозғалды?
«Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңін үнтаспадан тыңдау.
(Халқымыздың құсбегілік өнері туралы бейнебаян көрсетіледі)
Жеке жұмыс.
Бейнебаяннан алған әсерлері мен Абай атамыздың шеберлігін ұштастыра отырып эссе жазу.
«Абайы бар қазақ бақытты!»
Дәптермен жұмыс ( Өлең ішіндегі түсініксіз сөздерді жазу )
Топтық жұмыс.
Мақсаты : Жаңа сабақты бір -біріне түсіндіру
1-топ: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу;
Автор туралы мағлұмат беру.
(постер қорғау)
2-топ: Өлеңді композициялық құрылымына талдау;
3-топ: Өлең үзіндісін өлең құрылысына талдау;
4-топ: Өлең мазмұнына байланысты маңызды мәселелерді талқылау (гауһарлар иерархиясы бойынша)
Қазіргі өмірмен байланыстыру.
Ынталандыру мақсатында
смайликтер пайдалану.
Бас бармақты көрсету.
Қол шапалақтау
«Блум түймедағы» әдісі
Мақсаты : Сабақты қорытуға байланысты сұрақтар беру.
- Қазақтың бас ақыны - Абай Құнанбайұлы туралы қосымша қандай мәлімет білесіздер?
- Абайдың туған жылы?
- Абайдың қандай әндері бар?
- Қыран құстың қандай түрлерін білесің?
- Қазіргі кездегі атбегілік, құсбегілік кәсібінің маңызы бар деп ойлайсың ба?
- Қыран құсқа сипаттама бер.
- Өлеңде айшықты сөз өрнектері бар ма?
Үйге тапсырма:
Ақын туралы мағлұмат жинау;
Өлеңнің ішінен ұнаған бөлігін жатқа айту.
«Бір медаль- бір миссия»әдісі
Сабақтың сәтті шыққан бір тұсын, сәтсіз шыққан бір тұсын жазады.
Қосымша ақпарат
Ғаламтор материалдары
Б: өлеңді мәнерлеп оқу, ақын туралы мағлұмат білу;
Ә: мазмұнын талдау, мәнерлеп оқу, ақын туралы мағлұмат білу;
А: өлең құрылысына талдау, идеясын ашу.
Табыс критериі
1. Үй тапсырмасын орындауы - 2балл
2. Сабақтағы белсенділігі- 1балл
3. Шығармашылық қабілеті- 2балл
4. Жаңа тақырыпты меңгеруі- 2балл
5. Тапсырмаларды өз бетімен орындай алуы- 2балл
6. Өтілген тақырыптан ой - түюі - 2балл
7. Көшбасшылығы - 1балл
8. Өз ойын еркін жеткізе алуы -2балл
(Тақтаға көрсетіп қою)
13-14 ұпай - «5»;
10-12 ұпай - «4»;
5-10 ұпай - «3».
Биология, Қазақ тілі, Тарих
Мультимедиялық проектор,
интербелсенді тақта.
Ғаламтор желілерін пайдалану.
Оқулық
«Қазақ тілі мен әдебиеті» журналы
www. 45минут kz.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz