Өлең үзіндісін өлең құрылысына талдау

Сабақ жоспары

Сабақ: А. Құнанбаев

«Қансонарда бүркітші шығады аңға»

Мектеп: Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Күні : 02. 10. 2015ж.
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Мұғалімнің есімі : Тажибаева Жангул Абдрахманқызы
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Сынып : 7
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Қатысқандар саны :21
Қатыспағандар саны : -
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Сабаққа негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары )
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Оқушыларға өлеңнің мағынасын терең меңгерту.

Халқымыздың саятшылық өнері туралы мағлұмат беру.

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Б ) Барлық оқушылар :

  • мәнерлеп оқи алады;
  • автор туралы біледі.
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»:

Ә) Оқушылардың басым бөлігі :

  • Өлең мазмұнын түсінеді;
  • Өлең құрылысына талдайды.
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»:

А) Кейбір оқушылар :

  • Өлең құрылысына талдайды;
  • Автор туралы толық біледі;
  • Өлеңнен көркемдегіш құралдарды таба біледі.
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Тілдік мақсат
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Оқушылар :

  • Өлең мағынасын түсініп, өлеңнің құрылысына талдай алады;
  • Өлеңді мәнерлеп көңіл-күймен оқиды және автордың айтпақ ойын жеткізе алады.
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Негізгі сөздер мен тіркестер: Қансонар-жаңа жауған қардағы із. Ғанибет - қызық, тамаша, көңіл көтеру. Томаға - бүркіттің бас қабы. Қаса-арабтың «хас» айрықша, ерекше деген сөзінен сіңіскен.
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»:

Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :

Өлеңдегі аңшы, қағушы, оның достарының көңіл күйі, сезімі қай жолдар арқылы беріледі.

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»:

Талқылауға арналған тармақтар :

  • Қыран мен түлкінің кезігуін сипаттайтын қандай көркем суреттерді аңғардыңдар?
  • Абай атамыздың қандай өлеңдерін білесіңдер?
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»:

Жазылым бойынша ұсыныстар :

Мәтіннен синоним сөздерді тауып жазу. Сөздік жұмыс.

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Алдыңғы оқу
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Махамбет Өтемісұлы «Тарланым» өлеңі.
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Жоспар
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Жоспарланған уақыт
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: Жоспарланған жаттығулар

Оқу үшін бағалау

(қалыптастырушы бағалау)

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Басталуы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

3мин

3мин

Сыныппен сәлемдесу. Шеңберге тұрып бір-біріне тілек айту.

Мақсаты :Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.

Топқа бөлу: Қыран құстың түрлеріне қарай топқа бөлінеді, бүркіт, қаршыға, лашын, сұңқар.

Үй тапсырмасын сұрау:

«Серпілген сауал» әдісі (сұрақ-жауап) Мақсаты : білімдерін пысықтау

-Махамбет Өтемісұлы қай жылы, қандай облыста дүниеге келді?

-«Тарланым» өлеңіндегі басты кейіпкер кім?

-«Тарланым» өлеңі батырлар жырындағы Қобыланды, Алпамыстарға ұқсастығы бар ма?

-Ақынның арманын, өкінішін қай жолдардан байқауға болады?

Махамбеттің өмірі туралы не білесің?

Қол шапалақтау "смайликпен "бағалау
Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Ортасы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

5мин

7мин

17мин

(«Қансонарда бүркітші шығады аңға» атты бейнебаян көрсетіледі)

Мақсаты: Жаңа тақырыпты ашып алу.

Бейнебаянды қарап болғасын түрткі болу сұрақтары арқылы жаңа сабаққа түсемін.

-Бұл бейнебаяннан нені көрдіңдер?

-Немен таныстыңыздар?

-Қазақтың қандай өнері туралы сөз қозғалды?

«Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңін үнтаспадан тыңдау.

(Халқымыздың құсбегілік өнері туралы бейнебаян көрсетіледі)

Жеке жұмыс.

Бейнебаяннан алған әсерлері мен Абай атамыздың шеберлігін ұштастыра отырып эссе жазу.

«Абайы бар қазақ бақытты!»

Дәптермен жұмыс ( Өлең ішіндегі түсініксіз сөздерді жазу )

Топтық жұмыс.

Мақсаты : Жаңа сабақты бір -біріне түсіндіру

1-топ: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу;

Автор туралы мағлұмат беру.

(постер қорғау)

2-топ: Өлеңді композициялық құрылымына талдау;

3-топ: Өлең үзіндісін өлең құрылысына талдау;

4-топ: Өлең мазмұнына байланысты маңызды мәселелерді талқылау (гауһарлар иерархиясы бойынша)

Қазіргі өмірмен байланыстыру.

Ынталандыру мақсатында

смайликтер пайдалану.

Бас бармақты көрсету.

Қол шапалақтау

831758b0039b

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Аяқталуы
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: 5мин

«Блум түймедағы» әдісі

Мақсаты : Сабақты қорытуға байланысты сұрақтар беру.

  • Қазақтың бас ақыны - Абай Құнанбайұлы туралы қосымша қандай мәлімет білесіздер?
  • Абайдың туған жылы?
  • Абайдың қандай әндері бар?
  • Қыран құстың қандай түрлерін білесің?
  • Қазіргі кездегі атбегілік, құсбегілік кәсібінің маңызы бар деп ойлайсың ба?
  • Қыран құсқа сипаттама бер.
  • Өлеңде айшықты сөз өрнектері бар ма?

Үйге тапсырма:

Ақын туралы мағлұмат жинау;

Өлеңнің ішінен ұнаған бөлігін жатқа айту.

«Бір медаль- бір миссия»әдісі

Сабақтың сәтті шыққан бір тұсын, сәтсіз шыққан бір тұсын жазады.

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»:

Қосымша ақпарат

Ғаламтор материалдары

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Саралау -Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Б: өлеңді мәнерлеп оқу, ақын туралы мағлұмат білу;

Ә: мазмұнын талдау, мәнерлеп оқу, ақын туралы мағлұмат білу;

А: өлең құрылысына талдау, идеясын ашу.

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Бағалау -Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп: 5мин

Табыс критериі

1. Үй тапсырмасын орындауы - 2балл
2. Сабақтағы белсенділігі- 1балл
3. Шығармашылық қабілеті- 2балл
4. Жаңа тақырыпты меңгеруі- 2балл
5. Тапсырмаларды өз бетімен орындай алуы- 2балл
6. Өтілген тақырыптан ой - түюі - 2балл
7. Көшбасшылығы - 1балл
8. Өз ойын еркін жеткізе алуы -2балл

(Тақтаға көрсетіп қою)

13-14 ұпай - «5»;

10-12 ұпай - «4»;

5-10 ұпай - «3».

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші шығады аңға»: Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс . Құндылықтардығы байланыс
Мектеп:Мұса Баймұханов атындағы орта мектеп:

Биология, Қазақ тілі, Тарих

Мультимедиялық проектор,

интербелсенді тақта.

Ғаламтор желілерін пайдалану.

Оқулық

«Қазақ тілі мен әдебиеті» журналы

www. 45минут kz.

Сабақ:А. Құнанбаев«Қансонарда бүркітші

Ұқсас жұмыстар
Ж.жабаев "алғадай туралы әрбір ой", "атаның әлдиі"
Өлеңнің екі шумағын өлең құрылысына талдау
Өлең мазмұнын суреттеу
Қараңғы түнде тау қалғып
С.Дөнентаев Заман біздікі , Ой фельетоны
Әбділда тәжібаев. «сырдария»
Шығармашылық сабақ
Қадыр Мырзалиев Кәрі қыран
Сөз тіркесінің байланысу тәсілдеріне қарай құрылысы
Әнге қояр талабы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz