8-сынып қазақ тілі пәні: сөйлем және сөйлем мүшелері бойынша орта мерзімді жоспар

Орта мерзімді жоспар (8-сынып, қазақ тілі пәні)

Са- бақ реті
Сабақ-тың тақыры-бы
Сабақтың мақсаты
Сабақтың түйінді идеясы
Сабақта кездесетін кедергілер
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер
Сабақта қолданыла-тын ресурстар
Тапсырмалар жүйесі
Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер
Күтіле-тін нәтиже-лер
Са- бақ реті:

1

8-

с

ы

н

ы

п

Сабақ-тың тақыры-бы: Сөйлем туралы түсінік
Сабақтың мақсаты: Сөйлемге тән белгілер, сөйлем болудың шарттарын білу
Сабақтың түйінді идеясы: Сөйлемнің сөз тіркесінен құралатын-дығын ескере отырып, сөйлемдер-дің мазмұнына, айтылу мақсаты мен интонация-сына қарай бөлінетінді-гін ажырату
Сабақта кездесетін кедергілер: Оқушылардың топпен бөліну дағдыларының қалыптас-пағандығыжаңа материал-ды меңгерудегі термин сөздер
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лымдар тірек сызбалар, бейне материалдар
Тапсырмалар жүйесі:

9-жаттығу,

10-жаттығу, 11-жаттығу

Шығармашылық жұмыс

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен жұмыс,

«ДЖИГСО» әдісі,

Топтасты-ру әдісі

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов, Қазіргі қазақ тілі. Мектеп, -Алматы, 1974ж.

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Сөйлемнің мазмұ-нына, айтылу мақсатына түрлерін ажырату
Са- бақ реті: 2
Сабақ-тың тақыры-бы: Хабар-лы сөйлем
Сабақтың мақсаты: Хабарлы сөйлем айтушының іс-әрекетке көзқарасын, ой-пікірлерін білдіретінін білу
Сабақтың түйінді идеясы: Хабарлы сөйлемнің баяндауыш формалары
Сабақта кездесетін кедергілер: Диалогтің түрлерімен бұған дейін жұмыс атқару деңгейінің төмендігі
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту, қалыптастырушы бағалау
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лымдар тірек сызбалар, кестелер, сөзжұмбақ-тар, т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

15-жаттығу,

16-жаттығу,

18-жаттығу,

өзіндік жұмыс

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен жұмыс, СТО, АКТ,

Топтасты-ру әдісі, дебат

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

С. Исаев. Қазақ тілі. Оқу құралы. -Алматы: «Өнер» баспасы, 2007

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013

Күтіле-тін нәтиже-лер: Сөйлем ішінен хабарлы сөйлем-дерді ажырату
Са- бақ реті: 3
Сабақ-тың тақыры-бы: Сұраулы сөйлем
Сабақтың мақсаты: Сұраулы сөйлемнің жасалу жолдары мен мағынала-рын түсіндіру
Сабақтың түйінді идеясы: Негізгі сұрақ, жетек сұрақ және анықтауыш сұрақтарды ажырата білу.
Сабақта кездесетін кедергілер: Өз ойларын ашық түрде және нақты шешіммен бере алмау дағдыларының басымды-ғы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту. Өзін-өзі бағалау
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лымдар тірек-коспектілер, кестелер, анаграмма-лар, т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

19-жаттығу,

21-жаттығу,

22-жаттығу

Өз бетінше тест сұрақта-рын құрасты-ру

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен жұмыс, модульдік техноло-гия, диалогтік оқыту, «Insert» старатегиясы
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

Қ. Ибрагимов. Қазақ тілі. Шың- кітап. Алматы 2012 ж

Жанпейісова М. Модульдік оқыту технология-сы оқушыны дамыту құралы ретінде. /Аударған Д. А. Қайшы-бекова/. -Алматы, 2002. .

Күтіле-тін нәтиже-лер: Сұраулы сөйлем-нің құрылымы
Са- бақ реті: 4
Сабақ-тың тақыры-бы: Бұйрық-ты сөйлем
Сабақтың мақсаты: Бұйрықты сөйлем туралы түсінік қалыптастыра отырып, оқушылар-дың өзін-өзі оқытуын, өзін-өзі бағалауын, бірін-бірі оқытуына және бірін-бірі бағалауын құру.
Сабақтың түйінді идеясы: Лепті сөйлемнің интонация-лық ерекшеліктері, бұйрықты сөйлем, оның мағынала-рын меңгеру
Сабақта кездесетін кедергілер: Өзіндік жұмыста-рын ортаға салудан жасқану, бір-бірінің ойларына құрметпен қарау сезімінің кем болуы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Ынтымақтастық және топтық жұмыс
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек-коспектілер, кестелер, шығармашылық тапсырмалар, т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

28-жаттығу,

30-жаттығу,

31-жаттығу диалог, жеке постер-лер жасау, рефлек-сия

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен жұмыс, итербелсенді әдістер, кері байланыс тәсілі

(оқушылар өз жұмыста-рын алмасты-рып, пікірлері-мен алмасады) .

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі».

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013

Күтіле-тін нәтиже-лер: Бұйрық-ты сөйлем-нің бұйыру мәнінде жұмсалатынын дәлелді өзіндік жұмыс-тары арқылы тану
Са- бақ реті: 5
Сабақ-тың тақыры-бы: Лепті сөйлем
Сабақтың мақсаты: Лепті сөйлемнің жасалу жолдарын меңгереді
Сабақтың түйінді идеясы: Лепті сөйлемнің өзіне тән интонация-лық ерекшеліктерін түсінеді
Сабақта кездесетін кедергілер: Өзін-өзі, сыныпта-сын бағалау дағдысы-ның қалыптас-пағандығы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту, қалыптастырушы бағалау
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, тірек-сызбалар, шығармашылық тапсырмалар
Тапсырмалар жүйесі:

25-жаттығу,

26-жаттығу

«Көрші-нің сұрағы» әдісі

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен, жұппен жұмыстар, интербел-сенді әдістер, «ББҮ»
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

С. Исаев. Қазақ тілі. Оқу құралы. -Алматы: «Өнер» баспасы, 2007.

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013

Күтіле-тін нәтиже-лер: Күнде-лікті өмерде лепті сөйлем-дерді қолдана біледі
Са- бақ реті: 6
Сабақ-тың тақыры-бы: Сөйлем мүшелері туралы түсінік
Сабақтың мақсаты: Сөйлем мүшелерін ажырата алып, синтаксис-тік талдау орындай алу
Сабақтың түйінді идеясы: Сөйлем мүшелерін ажырату, бір-біріне ұқсастықта-ры мен айырмашы-лықтарын, синтаксис-тік талдауда әрқайсының міндетін білу
Сабақта кездесетін кедергілер: Оқушылардың топпен бөліну дағдыларының қалыптас-пағандығы жаңа материал-ды меңгерудегі термин сөздер
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер:

Ынтымақтас

тық және топтағы бірлескен жұмыс

Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, электрондық оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек сызбалар, стикер, маркер
Тапсырмалар жүйесі:

34-жаттығу

Шығармашылық жұмыс

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен жұмыс, Блум таксономиясы,

«ДЖИГСО» әдісі,

Топтасты-ру әдісі

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов, Қазіргі қазақ тілі. Мектеп, -Алматы, 1974ж.

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Сөйлем мүшелерін толық ажырату
Са- бақ реті: 7
Сабақ-тың тақыры-бы: Сөйлемнің тұрлау-лы мүшелері.
Сабақтың мақсаты: Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері-нің түрлерін талдауда сұрақ қою арқылы ажырата білу
Сабақтың түйінді идеясы: Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін ажыратуда кездесетін қиыншы-лықтарды игеру
Сабақта кездесетін кедергілер: Диалогтің түрлерімен бұған дейін жұмыс атқару деңгейінің төмендігі
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лымдар, тірек сызбалар, кестелер, сөзжұмбақ-тар, т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

36-жаттығу,

өзіндік жұмыс

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен, жұппен жұмыс, СТО,

«Құрылымдалған шолу» әдісі, Семантикалық карта

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

С. Исаев. Қазақ тілі. Оқу құралы. -Алматы: «Өнер» баспасы, 2007.

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Баста-уыш пен баянда-уыштың шартты белгіле-рі мен сөйлем-дегі қызме-тін ажырату
Са- бақ реті: 8
Сабақ-тың тақыры-бы: Баста-уыш, оның түрлері. Баста-уыш болатын сөз таптары
Сабақтың мақсаты: Дара, күрделі, үйірлі бастауыш-тарды ажырата білу
Сабақтың түйінді идеясы: Сөз таптарынан өткенді қайталай отырып, бастауыш болатын сөз таптарын меңгерту.
Сабақта кездесетін кедергілер: Өз ойларын ашық түрде және нақты шешіммен бере алмау дағдыларының басымды-ғы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту. Өзін-өзі бағалау
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лымдар, тірек-коспектілер, кестелер т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

37-жаттығу,

Өз бетінше тест сұрақта-рын құрасты-ру

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен жұмыс, модульдік технология, «Термин-дер арқылы болжау» әдісі, салыстыр-малы карта
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

Қ. Ибрагимов. Қазақ тілі. Шың- кітап. Алматы 2012 ж.

Жанпейісова М. Модульдік оқыту технология-сы оқушыны дамыту құралы ретінде. /Аударған Д. А. Қайшы-бекова/. -Алматы, 2002.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Сөйлемде ге талдау жасауда баста-уыш болып тұрған сөз тапта-рын танып-білу.
Са- бақ реті: 9
Сабақ-тың тақыры-бы: Баянда-уыш, оның түрлері
Сабақтың мақсаты: Баяндауыш туралы түсінік қалыптастыра отырып, оқушылар-дың өзін-өзі оқытуын, өзін-өзі бағалауын қалыптастыру
Сабақтың түйінді идеясы: Өзіндік инструкция арқылы жекелей жұмыстар орындата отырып білімді жобалау
Сабақта кездесетін кедергілер: Өзіндік жұмыста-рын ортаға салудан жасқану, бір-бірінің ойларына құрметпен қарау сезімінің кем болуы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Ынтымақтастық және топтық жұмыс
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лымдар, тірек-коспектілер, кестелер, шығармашылық тапсырмалар, т. б.
Тапсырмалар жүйесі: 38-жаттығу, диалог, жеке постер-лер жасау, рефлек-сия
Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен жұмыс, итербелсенді әдістер, «Бағытталған оқу», «Аквариум» әдістері
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» .

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Баста-уыштың іс-әрекетін қимы-лын, оқиға-ның қай шақта болға-нын дәлелді өзіндік жұмыс-тары арқылы тану
Са- бақ реті: 10
Сабақ-тың тақыры-бы: Баянда-уыш болатын сөз таптары
Сабақтың мақсаты: Баяндауыш бола алатын сөз таптары жайлы ұғымдарын қалыптастыру
Сабақтың түйінді идеясы: Сөйлемдер-ге талдау барысында ажырата білу. Бар, жоқ сөздерінің баяндауыш-тық қызметте жұмсалатындығы
Сабақта кездесетін кедергілер: Өзін-өзі және сыныпта-сын бағалау дағдысы-ның қалыптас-пағандығы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту, қалыптастырушы бағалау
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек сызбалар, стикер, маркер
Тапсырмалар жүйесі:

39-жаттығу,

Шығармашылық жұмыс-тар

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен, жұппен жұмыстар, интербел-сенді әдістер, «Пирами-да» әдісі, «Иә» және «жоқ» жауапты сұрақтар кестесін құру
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

Қ. Ибрагимов. Қазақ тілі. Шың- кітап. Алматы 2012 ж.

Жанпейісова М. Модульдік оқыту технология-сы оқушыны дамыту құралы ретінде. /Аударған Д. А. Қайшы-бекова/. -Алматы, 2002.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Баянда-уыш болатын сөздер-дің жіктік жалғау-ларындасептік тұлғада тұраты-нын біледі
Са- бақ реті: 11
Сабақ-тың тақыры-бы: Баста-уыш пен баянда-уыш арасына қойыла-тын сызық-ша
Сабақтың мақсаты: Бастауыш пен баяндауыш-тың қай сөз табынан болғанына қарай, бастауыш-тан кейін қойылатын сызықша жайлы түсінік қалыптастыру
Сабақтың түйінді идеясы: Синтаксис-тік талдауда сөйлемнің тұрлаулы мүшелері-нің әрқайсының міндетін білу
Сабақта кездесетін кедергілер: Өз ойларын ашық түрде және нақты шешіммен бере алмау дағдыларының басымды-ғы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек-коспектілер, кестелер т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

40-жаттығу, 41-жаттығу

Оңай және қиын сұрақтар құрасты-ру

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен жұмыс, итербелсенді әдістер, кері байланыс тәсілі

«Аралас. Қатып қозғалма. Жұптас» әдісі

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов, Қазіргі қазақ тілі. Мектеп, -Алматы, 1974ж.

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013

Күтіле-тін нәтиже-лер: Синтак-систік талдау жасау дағдылары шыңда-лады
Са- бақ реті: 12
Сабақ-тың тақыры-бы: Сөйлем-нің тұрлау-сыз мүшелеріТолықта-уыш
Сабақтың мақсаты: Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері және тұрлаусыз мүшенің бірі толықта-уыш, оның сөйлемді толықты-рып тұратынын ұғынады, білім қалыптаса-ды
Сабақтың түйінді идеясы: Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері. Оның түрлері мен ерекшеліктері
Сабақта кездесетін кедергілер: Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу дағдыларының қалыптас-пағандығы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Өз білімін дамытуға мүмкін-дік алады
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лымдар, тірек сызбалар, фливчарт, маркер
Тапсырмалар жүйесі:

45-жаттығу, 46-жаттығу

Шығармашылық жұмыс

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен жұмыс, «Сен маған, мен саған»

«ББҮ» әдісі,

«Білімдарлар» оқыту-үйрету әдісі

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов, Қазіргі қазақ тілі. Мектеп, -Алматы, 1974ж.

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013

Күтіле-тін нәтиже-лер: Жұптық, топтық жұмыс-тар негізін-де ынты-мақтас-тыққа үйреніп, шығар-машы-лықпен жұмыс жасайды
Са- бақ реті: 13
Сабақ-тың тақыры-бы: Тура және жанама толықта-уыштар
Сабақтың мақсаты: Тура және жанама толықта-уыштардың өзіндік ерекшеліктері
Сабақтың түйінді идеясы: Толықта-уыштың баяндауышпен байланысты екендігін түсіндіру
Сабақта кездесетін кедергілер: Диалогтің түрлерімен бұған дейін жұмыс атқару деңгейінің төмендігі
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек сызбалар, кестелер т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

48-жаттығу,

өзіндік жұмыс

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар:

Топпен жұмыс, СТО,

«ЖИГСО-2» әдісі, Венн диаграммасы

Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

С. Исаев. Қазақ тілі. Оқу құралы. -Алматы: «Өнер» баспасы, 2007

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013

Күтіле-тін нәтиже-лер: Тура, жанама толықта уыштардың белгіле-рі мен сөйлем-дегі ерекше-лігін ажырату
Са- бақ реті: 14
Сабақ-тың тақыры-бы: Анықта-уыш, оның түрлері
Сабақтың мақсаты: Анықтауыш және оның құрылысы-на қарай түрлері жайлы білім қалыптаса-ды
Сабақтың түйінді идеясы: Анықтауыш туралы білімді құрастыру. Сөйлем мүшелеріне талдау жасау
Сабақта кездесетін кедергілер: Өз ойларын ашық түрде және нақты шешіммен бере алмау дағдыларының басымды-ғы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту. Өзін-өзі бағалау
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, интернет материалда-ры, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек-коспектілер, кестелер т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

49-жаттығу,

Өз бетінше тест сұрақта-рын құрасты-ру

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен жұмыс, модульдік технология, диалогтік оқыту, «ББҮ» старатегиясы, «Жүректен жүрекке»
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

Қ. Ибрагимов. Қазақ тілі. Шың- кітап. Алматы 2012 ж.

Жанпейісова М. Модуль-дік оқыту технология-сы оқушыны дамыту құралы ретінде. /Аударған Д. А. Қайшы-бекова/. -Алматы, 2002.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Зат есімнен болған мүшенің сын-сипатын анықтайтынын танып-білу.
Са- бақ реті: 15
Сабақ-тың тақыры-бы: Анықта-уыш болатын сөз таптары
Сабақтың мақсаты: Анықтауыш болатын сөз таптары: сын есім, зат есім, сан есім, есімдік, есімше жайлы білімдері кеңейеді
Сабақтың түйінді идеясы: Өзіндік инструкция арқылы жекелей жұмыстар орындата отырып білімді жобалау
Сабақта кездесетін кедергілер: Бір-бірінің ойларына құрметпен қарау сезімінің кем болуы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Ынтымақтастық және топтық жұмыс
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек-коспектілер, кестелер, шығармашылық тапсырмалар, т. б.
Тапсырмалар жүйесі: 50-жаттығу, 51-жаттығу, диалог, рефлек-сия
Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен жұмыс, итербелсенді әдістер, «Қос шеңберде-гі компли-мент», «ББҮ», «Көршінің сұрағына жауап»
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» .

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Іс-оқиғаны заттық мағына жағынан сиапт-тайты-нын дәлелді өзіндік жұмыс-тары арқылы тану
Са- бақ реті: 16
Сабақ-тың тақыры-бы: Пысықтауыш
Сабақтың мақсаты: Пысықта-уыш қызметінде жұмсалатын сөздер жайлы ұғым қалыптастырады
Сабақтың түйінді идеясы: Синтаксис-тік талдауда пысықта-уыштың атқаратын қызметін білу
Сабақта кездесетін кедергілер: Өзін-өзі және сыныпта-сын бағалау дағдысы-ның қалыптас-пағандығы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Ұжымда-сып, ынтымақтаса отырып жұмыс істеу
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек сызбалар, стикер, маркер
Тапсырмалар жүйесі:

52-жаттығу, 53-жаттығу

Шығармашылық тапсырмалар

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топ ережесін сақтау, пікір алмасу, «Бес жолды өлең», «Қабырға-ға қарап оқу» әдістері
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

А. Ысқақов «Қазіргі қазақ тілі» .

А. Әлімов. Интербелсенді әдістерді ЖОО-да қолдану мәселелері. -Алматы, 2013.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Етістік-тен болған баянда-уыш-тың мекенін мезгілін, себебін, мақса-тын айқын-дайты-нын түсінеді
Са- бақ реті: 17
Сабақ-тың тақыры-бы: Дара, күрделі және үйірлі пысықта-уыштар
Сабақтың мақсаты: Күрделі пысықта-уыштар негізгі сөз бен көмекші есімнен, тұрақты тіркестен болатынын түсіндіру
Сабақтың түйінді идеясы: Синтаксис-тік талдау барысында пысықта-уыштың құрамына қарай түрлерін ажырата білу
Сабақта кездесетін кедергілер: Сын тұрғысы-нан ойлау қабілеттерінің қалыптас-пағандығы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Шағын топтарда зерттеушілік әңгіме арқылы оқушы-лардың дамуына мүмкін-дік беру
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек сызбалар, кестелер т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

54-жаттығу, 55-жаттығу

Сұрақтар кестесін құрасты-ру

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Өз бетінше ізденуге бағытта-лып құрасты-рылған тапсырма-лар, «Кім көп біледі?» әдісі. «Автор орындығы» тәсілі
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер:

Қ. Ибрагимов. Қазақ тілі. Шың- кітап. Алматы 2012 ж.

Жанпейісова М. Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде.

Күтіле-тін нәтиже-лер: Сындарлы ойлау қабілет-тері қалыптасады
Са- бақ реті: 18
Сабақ-тың тақыры-бы: Пысықтауыштың мағына-лық түрлері
Сабақтың мақсаты: Пысықта-уыштың мағыналық түрлерін меңгереді.
Сабақтың түйінді идеясы: Баяндауышпен байланысты екендігін түсінеді
Сабақта кездесетін кедергілер: Өз ойларын ашық түрде және нақты шешіммен бере алмау дағдыларының басымды-ғы
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Ынтымақтастық және топтық жұмыс
Сабақта қолданыла-тын ресурстар: Оқулық, интернет материалда-ры, үлестірмелі материалдар, таныстыры-лым, тірек-коспектілер, кестелер т. б.
Тапсырмалар жүйесі:

56-жаттығу

Шығармашылық тапсырмалар

Сабақтар-да қолданылатын стратегия-лар: Топпен жұмыс, модульдік техноло-гия, диалогтік оқыту, «Шынжырдағы үзбелер» оқыта-үйрету ойыны
Қосымша оқуға ұсынылған еңбектер: С. Исаев. Қазақ тілі. Оқу құралы. -Алматы: «Өнер» баспасы, 2007.
Күтіле-тін нәтиже-лер: Топпен жұмыс-та талант-ты және дарын-ды оқушы-лардың өзіндік пікірле-рін білдіре-ді
Са- бақ реті: 19
Сабақ-тың тақыры-бы: Пысықтауыштың сұрақта-ры, мағыналары
Сабақтың мақсаты: Пысықта-уыш жауап беретін сұрақтар жайлы білім игереді.
Сабақтың түйінді идеясы: Синтаксис-тік талдауда пысықта-уыштың сұрақтарын тиімді қоя білу
Сабақта кездесетін кедергілер: Өзіндік жұмыста-рын ортаға салудан жасқану
Сабақта енгізілген өзгеріс-тер: Диалогтік оқыту

Ұқсас жұмыстар
8-сынып: Қазақстандағы сөйлем мүшелері тақырыбы бойынша қазақ тілі сабақ жоспары
3-сынып қазақ тілі пәні: Сөйлем мүшелері - сабақ жоспары
4-сынып қазақ тілі пәні: Сөйлем мүшелері туралы сабақ жоспары
8-сынып қазақ тілі: Сөйлем мүшелері (Бастауыш) - сабақ жоспары және талдауы
Сөйлем мүшелері бойынша қазақ тілі сабағының оқу-әдістемелік жоспары
3-сынып қазақ тілі сабағы: Сөйлем мүшелері (14-21 жаттығу)
8-сынып қазақ тілі пәні: Хабарлы сөйлем ашық сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған қазақ тілі ережелік тесті: сөйлем мүшелері мен тілдік нормалар
Қазақ тілі: 4-сынып (Сөйлем мүшелері) және 3-сынып (Отбасы - шағын қоғам) қысқа мерзімді сабақ жоспарлары (ашық сабақ)
2-сынып қазақ тілі пәні: Сөйлем және сөз тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz