Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы

« . . . Олар [оқушылар] бүкіл оқу үдерісін қолға алады, ол үшін жауап береді және бұл істе оларга көмек көрсетіледі. Бұл - гажап, себебі . . . олар біз үшін оларга көмек көрсетуге жагдай жасай отырып, бізбен байланыста жұмыс істейді. Таң қаларлық, шынымен таңқаларлық құбылыс!»
№18 орта мектебінің ІІ-ші (негізгі) деңгей мұғалімі Сындирбаев Толегеннің коучинг сабағының жоспары.
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы түсініктер қалыптасады, алдағы уақытта Lesson study тәсілін орынды және кең пайдалана алады.
Топтық жұмыс арқылы тақырып бойынша пікір алмасуға дағдыланады.
Өзара сыйластыққа, топтық қарым-қатынасқа үйренеді.
Кездескен кедергілерді бірлесе отырып шешеді.
Өзіндік ой-пікірін топта талқылайды, ортаға шығарады.
Өзгелердің пікірімен санасады, тыңдайды, топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.
Әр түрлі қағаздарға Армандастар, Атамекен, Алматы кештері, Ол көктем оралмайды, Кешікпей келем деп ең, . . .
Топ мүшелері әндетіп орыналасады.
Психологиялық ахуал тудыру
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.
(керемет, жақсы, түсінікті, түсініксіз, )
I топ Әдіс-тәсілдер туралы не білесіз?
II топ Сіз меңгерген әдіс-тәсіл-дерді қолданасыз ба?
III топ Қолданып жүрген әдіс-тәсілдеріңіз қандай нәтиже берді?, . .
Слайдтан жоспарды көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына жоспарға мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
Lesson Study-ді қандай мақсатпен жүргізу қажет?
Рефлексия
Тақырып туралы өз ойларын жазып «Идеялар ағашына» жапсырыңдар.
Мұғалімнің аты, жөні
1. Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә Жоқ ___
2. Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә Жоқ ___
3. Lesson study- . . . тәсілі.
А. мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру
В. сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту
4. XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?
Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім
5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә Жоқ ___
Мұғалімнің аты, жөні
1. Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә Жоқ ___
2. Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә Жоқ ___
3. Lesson study- . . . тәсілі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz