Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\Dudley_Р_Lesson Study_Нұсқаулық (1) (2)_002.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\Dudley_Р_Lesson Study_Нұсқаулық (1) (2)_003.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_011.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_012.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_012.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_049.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_049.bmp

« . . . Олар [оқушылар] бүкіл оқу үдерісін қолға алады, ол үшін жауап береді және бұл істе оларга көмек көрсетіледі. Бұл - гажап, себебі . . . олар біз үшін оларга көмек көрсетуге жагдай жасай отырып, бізбен байланыста жұмыс істейді. Таң қаларлық, шынымен таңқаларлық құбылыс!»

№18 орта мектебінің ІІ-ші (негізгі) деңгей мұғалімі Сындирбаев Толегеннің коучинг сабағының жоспары.

Коучинг сабағы
Мұғалімдер саны
Коучинг сабағы: Сабақтың тақырыбы
Мұғалімдер саны: Lesson study-мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі.
Коучинг сабағы: Жалпы мақсаты
Мұғалімдер саны: Білім беру мен білім алушыға жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға шақыру. Топтық және бірлескен жқмыс жасау арқылы топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасауын және ынтымақтаса жұмыс жасауды үйрену, мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға дағдылану.
Коучинг сабағы: Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер саны:

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы түсініктер қалыптасады, алдағы уақытта Lesson study тәсілін орынды және кең пайдалана алады.

Топтық жұмыс арқылы тақырып бойынша пікір алмасуға дағдыланады.

Өзара сыйластыққа, топтық қарым-қатынасқа үйренеді.

Кездескен кедергілерді бірлесе отырып шешеді.

Өзіндік ой-пікірін топта талқылайды, ортаға шығарады.

Өзгелердің пікірімен санасады, тыңдайды, топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.

Коучинг сабағы: Сілтеме
Мұғалімдер саны: Lesson study-нұсқаулық. МАН, Таратпа парақшалар, Слайд, Фильм
Коучинг сабағы: Түйінді идеялар
Мұғалімдер саны: ХХ ғасырдың мұғалімі ХХI ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет!
Коучинг сабағы: Қолданылатын материалдар
Мұғалімдер саны: Мұғалімге арналған нұсқаулықтан таратпа парақтар. LESSON STUDY нұсқаулығы, Бейнежазбалар, талдау сұрақтар, слайдтар, Интербелсенді тақта
Коучинг сабағы: уақыты
Мұғалімдер саны: Коучтың іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау
Коучинг сабағы: 1минут
Мұғалімдер саны: Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Геометриялық фигура-лар арқылы 3-4топқа бөлінеді
Әрбірі топқа бөлудің қарапайым тәсілдерін үйренеді
Коучинг сабағы: 3минут
Мұғалімдер саны:

Әр түрлі қағаздарға Армандастар, Атамекен, Алматы кештері, Ол көктем оралмайды, Кешікпей келем деп ең, . . .

Топ мүшелері әндетіп орыналасады.

Психологиялық ахуал тудыру

Топта, өзара бір-біріне сәттілік тілейді.
Жағымды психологиялық ахуал туады
Коучинг сабағы: 3минут
Мұғалімдер саны:

Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын

Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.

(керемет, жақсы, түсінікті, түсініксіз, )

Бағалау критерийлерін ойласып қабылдайды.
Топтық бағалау
Коучинг сабағы: Кіріспе тапсырма 5-минут
Мұғалімдер саны:

I топ Әдіс-тәсілдер туралы не білесіз?

II топ Сіз меңгерген әдіс-тәсіл-дерді қолданасыз ба?

III топ Қолданып жүрген әдіс-тәсілдеріңіз қандай нәтиже берді?, . .

Әр топтан сұрақтарға жауап береді
Пікір алмасу арқылы бір-бірінің ойын бағалайды
Топтық бағалау
Коучинг сабағы: 1- тапсырма 10-минут
Мұғалімдер саны: Lesson study нұсқаулығын топтарға үлестіріп беремін және топ мүшелерінің бөлісіп оқуларын сұраймын
5 -7минут уақыт аралығында тәсілді оқып, басқаларға әңгімелеп береді.
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуге тырысады
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуін бағалайды
Коучинг сабағы: 2- тапсырма 10-минут
Мұғалімдер саны: Слайдтан Lesson study тәсілді көрсетемін
Слайдтарды көріп сұрақтарға жауап береді
Сабақты қалай зерттеу керек-тігін үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Коучинг сабағы: Жаттығу тренингі 3-минут
Мұғалімдер саны: Сергіту сәті «Қызыл өрік»
Коучинг сабағы: 3- тапсырма 5-минут
Мұғалімдер саны:

Слайдтан жоспарды көрсетіп, сұрақ қоямын:

Мына жоспарға мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.

Lesson Study-ді қандай мақсатпен жүргізу қажет?

Әр мұғалімінің жоспарды түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
Бірлесіп жоспарлауды үйренеді.
Топтардың өзара бағалауы.
Коучинг сабағы: 4- тапсырма 5-минут
Мұғалімдер саны: Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына жауапты топтан күтеміз
Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына топтан жауаптан береді.
Lesson study тобын құруды, жоспарлауды, өткезуді және талдауды үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Коучинг сабағы: 5-минут
Мұғалімдер саны:

Рефлексия

Тақырып туралы өз ойларын жазып «Идеялар ағашына» жапсырыңдар.

Тақырыпты іштей ой елегінен өткезіп, өз ойларын білдіреді.
Сабақты зерттеуді үйренеді
Өзін-өзі бағалау
Коучинг сабағы: 5-минут
Мұғалімдер саны: Кері байланыс
Сауалнама толтыру
Не үйрендім, не білдім, не ұнады

Мұғалімнің аты, жөні

1. Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә Жоқ ___

2. Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә Жоқ ___

3. Lesson study- . . . тәсілі.

А. мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру

В. сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту

4. XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?

Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім

5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә Жоқ ___

Мұғалімнің аты, жөні

1. Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә Жоқ ___

2. Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә Жоқ ___

3. Lesson study- . . . тәсілі.


Ұқсас жұмыстар
Оқытудағы критериалды бағалау тақырыбы бойынша коучинг сабағы туралы есеп
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Критерий арқылы бағалау
«оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау»тақырыбы бойынша коучинг сабақтары туралы рефлексивті есептер
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Коучинг тақырыбы
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Сабақ жоспарлары
Oқытуды бacқaру жәнe көшбacшылық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz