Lesson Study тәсілі: мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру - коучинг сабағының жоспары

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\Dudley_Р_Lesson Study_Нұсқаулық (1) (2)_002.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\Dudley_Р_Lesson Study_Нұсқаулық (1) (2)_003.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_011.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_012.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_012.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_049.bmp

C:\Users\пк\Desktop\ПИЗА\МАН 2деңгей_049.bmp

« . . . Олар [оқушылар] бүкіл оқу үдерісін қолға алады, ол үшін жауап береді және бұл істе оларга көмек көрсетіледі. Бұл - гажап, себебі . . . олар біз үшін оларга көмек көрсетуге жагдай жасай отырып, бізбен байланыста жұмыс істейді. Таң қаларлық, шынымен таңқаларлық құбылыс!»

№18 орта мектебінің ІІ-ші (негізгі) деңгей мұғалімі Сындирбаев Толегеннің коучинг сабағының жоспары.

Коучинг сабағы
Мұғалімдер саны
Коучинг сабағы: Сабақтың тақырыбы
Мұғалімдер саны: Lesson study-мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі.
Коучинг сабағы: Жалпы мақсаты
Мұғалімдер саны: Білім беру мен білім алушыға жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға шақыру. Топтық және бірлескен жқмыс жасау арқылы топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасауын және ынтымақтаса жұмыс жасауды үйрену, мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға дағдылану.
Коучинг сабағы: Күтілетін нәтиже
Мұғалімдер саны:

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы түсініктер қалыптасады, алдағы уақытта Lesson study тәсілін орынды және кең пайдалана алады.

Топтық жұмыс арқылы тақырып бойынша пікір алмасуға дағдыланады.

Өзара сыйластыққа, топтық қарым-қатынасқа үйренеді.

Кездескен кедергілерді бірлесе отырып шешеді.

Өзіндік ой-пікірін топта талқылайды, ортаға шығарады.

Өзгелердің пікірімен санасады, тыңдайды, топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.

Коучинг сабағы: Сілтеме
Мұғалімдер саны: Lesson study-нұсқаулық. МАН, Таратпа парақшалар, Слайд, Фильм
Коучинг сабағы: Түйінді идеялар
Мұғалімдер саны: ХХ ғасырдың мұғалімі ХХI ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет!
Коучинг сабағы: Қолданылатын материалдар
Мұғалімдер саны: Мұғалімге арналған нұсқаулықтан таратпа парақтар. LESSON STUDY нұсқаулығы, Бейнежазбалар, талдау сұрақтар, слайдтар, Интербелсенді тақта
Коучинг сабағы: уақыты
Мұғалімдер саны: Коучтың іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау
Коучинг сабағы: 1минут
Мұғалімдер саны: Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Геометриялық фигура-лар арқылы 3-4топқа бөлінеді
Әрбірі топқа бөлудің қарапайым тәсілдерін үйренеді
Коучинг сабағы: 3минут
Мұғалімдер саны:

Әр түрлі қағаздарға Армандастар, Атамекен, Алматы кештері, Ол көктем оралмайды, Кешікпей келем деп ең, . . .

Топ мүшелері әндетіп орыналасады.

Психологиялық ахуал тудыру

Топта, өзара бір-біріне сәттілік тілейді.
Жағымды психологиялық ахуал туады
Коучинг сабағы: 3минут
Мұғалімдер саны:

Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын

Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.

(керемет, жақсы, түсінікті, түсініксіз, )

Бағалау критерийлерін ойласып қабылдайды.
Топтық бағалау
Коучинг сабағы: Кіріспе тапсырма 5-минут
Мұғалімдер саны:

I топ Әдіс-тәсілдер туралы не білесіз?

II топ Сіз меңгерген әдіс-тәсіл-дерді қолданасыз ба?

III топ Қолданып жүрген әдіс-тәсілдеріңіз қандай нәтиже берді?, . .

Әр топтан сұрақтарға жауап береді
Пікір алмасу арқылы бір-бірінің ойын бағалайды
Топтық бағалау
Коучинг сабағы: 1- тапсырма 10-минут
Мұғалімдер саны: Lesson study нұсқаулығын топтарға үлестіріп беремін және топ мүшелерінің бөлісіп оқуларын сұраймын
5 -7минут уақыт аралығында тәсілді оқып, басқаларға әңгімелеп береді.
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуге тырысады
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуін бағалайды
Коучинг сабағы: 2- тапсырма 10-минут
Мұғалімдер саны: Слайдтан Lesson study тәсілді көрсетемін
Слайдтарды көріп сұрақтарға жауап береді
Сабақты қалай зерттеу керек-тігін үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Коучинг сабағы: Жаттығу тренингі 3-минут
Мұғалімдер саны: Сергіту сәті «Қызыл өрік»
Коучинг сабағы: 3- тапсырма 5-минут
Мұғалімдер саны:

Слайдтан жоспарды көрсетіп, сұрақ қоямын:

Мына жоспарға мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.

Lesson Study-ді қандай мақсатпен жүргізу қажет?

Әр мұғалімінің жоспарды түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
Бірлесіп жоспарлауды үйренеді.
Топтардың өзара бағалауы.
Коучинг сабағы: 4- тапсырма 5-минут
Мұғалімдер саны: Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына жауапты топтан күтеміз
Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына топтан жауаптан береді.
Lesson study тобын құруды, жоспарлауды, өткезуді және талдауды үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Коучинг сабағы: 5-минут
Мұғалімдер саны:

Рефлексия

Тақырып туралы өз ойларын жазып «Идеялар ағашына» жапсырыңдар.

Тақырыпты іштей ой елегінен өткезіп, өз ойларын білдіреді.
Сабақты зерттеуді үйренеді
Өзін-өзі бағалау
Коучинг сабағы: 5-минут
Мұғалімдер саны: Кері байланыс
Сауалнама толтыру
Не үйрендім, не білдім, не ұнады

Мұғалімнің аты, жөні

1. Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә Жоқ ___

2. Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә Жоқ ___

3. Lesson study- . . . тәсілі.

А. мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру

В. сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту

4. XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?

Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім

5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә Жоқ ___

Мұғалімнің аты, жөні

1. Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә Жоқ ___

2. Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә Жоқ ___

3. Lesson study- . . . тәсілі.


Ұқсас жұмыстар
Lesson Study арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуы және оқыту мен оқуды жетілдіру: Семей қаласы №31 мектептегі коучинг пен зерттеу тәжірибесі
География мұғалімдеріне арналған Lesson Study тәсілін енгізу: коучинг сабақ жоспары
Lesson Study әдісі: мұғалімдердің кәсіби дамуы мен сыныптық іс-әрекеттегі зерттеу
Lesson Study (сабақты зерттеу) әдісінің мұғалімдерге арналған коучинг-жоспары
Lesson Study негізінде мұғалімнің кәсіби өрлеуі: коучинг пен тренинг жоспары
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: коучинг сабағының әдістемелік шолуы
Сын тұрғысынан ойлау модулін пайдалана отырып оқушылардың ойлау белсенділігін арттыру: коучинг, тәлімгерлік және Lesson Study тәжірибесі
Lesson Study: мұғалімдердің бірлескен сабақ-зерттеу әдісі және практикасы (5-сынып, ондық бөлшектерді қосу)
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін қалыптастыру және жетілдіру жүйесі
№18 орта мектептің тәлімгерлік бағдарламасы: коучинг, Lesson Study және қалыптастырушы бағалау арқылы педагогтардың кәсіби дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz