Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау коучинг сабағы
<<... Олар [оқушылар] бүкіл оқу үдерісін қолға алады, ол үшін жауап береді және бұл істе оларга көмек көрсетіледі. Бұл - гажап, себебі... олар біз үшін оларга көмек көрсетуге жагдай жасай отырып, бізбен байланыста жұмыс істейді. Таң қаларлық, шынымен таңқаларлық құбылыс!>>
№18 орта мектебінің ІІ-ші (негізгі)деңгей мұғалімі Сындирбаев Толегеннің коучинг сабағының жоспары.
Коучинг сабағы
Мұғалімдер саны
Сабақтың тақырыбы
Lesson study -- мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі.
Жалпы мақсаты
Білім беру мен білім алушыға жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға шақыру.Топтық және бірлескен жқмыс жасау арқылы топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасауын және ынтымақтаса жұмыс жасауды үйрену,мәселелерді бірлесіп шешуге,идеялармен алмасуға және қорғауға дағдылану.
Күтілетін нәтиже
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы түсініктер қалыптасады,алдағы уақытта Lesson study тәсілін орынды және кең пайдалана алады.
Топтық жұмыс арқылы тақырып бойынша пікір алмасуға дағдыланады.
Өзара сыйластыққа,топтық қарым-қатынасқа үйренеді.
Кездескен кедергілерді бірлесе отырып шешеді.
Өзіндік ой-пікірін топта талқылайды, ортаға шығарады.
Өзгелердің пікірімен санасады,тыңдайды,топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.
Сілтеме
Lesson study-нұсқаулық. МАН,Таратпа парақшалар,Слайд, Фильм
Түйінді идеялар
ХХ ғасырдың мұғалімі ХХI ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет!
Қолданылатын материалдар
Мұғалімге арналған нұсқаулықтан таратпа парақтар.LESSON STUDY нұсқаулығы, Бейнежазбалар,талдау сұрақтар,слайдтар,Интербелсенді тақта
уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау
1минут
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Геометриялық фигура-лар арқылы 3-4топқа бөлінеді
Әрбірі топқа бөлудің қарапайым тәсілдерін үйренеді
3минут
Әр түрлі қағаздарға Армандастар,Атамекен,Алматы кештері,Ол көктем оралмайды, Кешікпей келем деп ең,....
Топ мүшелері әндетіп орыналасады.
Психологиялық ахуал тудыру
Топта, өзара бір-біріне сәттілік тілейді.
Жағымды психологиялық ахуал туады
3минут
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.
(керемет, жақсы, түсінікті, түсініксіз,)
Бағалау критерийлерін ойласып қабылдайды.
Топтық бағалау
Кіріспе тапсырма 5-минут
I топ Әдіс-тәсілдер туралы не білесіз?
II топ Сіз меңгерген әдіс-тәсіл-дерді қолданасыз ба?
III топ Қолданып жүрген әдіс-тәсілдеріңіз қандай нәтиже берді?,..
Әр топтан сұрақтарға жауап береді
Пікір алмасу арқылы бір-бірінің ойын бағалайды
Топтық бағалау
1- тапсырма 10-минут
Lesson study нұсқаулығын топтарға үлестіріп беремін және топ мүшелерінің бөлісіп оқуларын сұраймын
5 -7минут уақыт аралығында тәсілді оқып,басқаларға әңгімелеп береді.
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуге тырысады
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуін бағалайды
2- тапсырма 10-минут
Слайдтан Lesson study тәсілді көрсетемін
Слайдтарды көріп сұрақтарға жауап береді
Сабақты қалай зерттеу керек-тігін үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Жаттығу тренингі 3-минут
Сергіту сәті <<Қызыл өрік>>
3- тапсырма 5-минут
Слайдтан жоспарды көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына жоспарға мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
Lesson Study-ді қандай мақсатпен жүргізу қажет?
Әр мұғалімінің жоспарды түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
Бірлесіп жоспарлауды үйренеді.
Топтардың өзара бағалауы.
4- тапсырма 5-минут
Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына жауапты топтан күтеміз
Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына топтан жауаптан береді.
Lesson study тобын құруды, жоспарлауды, өткезуді және талдауды үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
5-минут
Рефлексия
Тақырып туралы өз ойларын жазып <<Идеялар ағашына>> жапсырыңдар.
Тақырыпты іштей ой елегінен өткезіп, өз ойларын білдіреді.
Сабақты зерттеуді үйренеді
Өзін-өзі бағалау
5-минут
Кері байланыс
Сауалнама толтыру
Не үйрендім, не білдім,не ұнады
Мұғалімнің аты,жөні______________________________________________________________
1.Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә_____ Жоқ ___
2.Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә_____ Жоқ ___
3. Lesson study -- ...... тәсілі.
А.мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру
В.сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту
4.XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?
Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім
5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә_____ Жоқ ___
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мұғалімнің аты,жөні______________________________________________________________
1.Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә_____ Жоқ ___
2.Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә_____ Жоқ ___
3. Lesson study -- ...... тәсілі.
А.мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру
В.сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту
4.XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?
Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім
5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә_____ Жоқ ___
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мұғалімнің аты,жөні______________________________________________________________
1.Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә_____ Жоқ ___
2.Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә_____ Жоқ ___
3. Lesson study -- ...... тәсілі.
А.мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру
В.сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту
4.XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?
Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім
5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә_____ Жоқ ___
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Коучинг сабағына қатысуға шақырамыз!!!
1.<> коучинг сабағы.
Сындирбаев Т.Т
Болатын уақыты: 6.11.2015 сағат 900 331 - каб
2.Қалай оқу керектігін білесіңіз бе? коучинг сабағы.
Нурмуханова Г.М
Болатын уақыты: 6.11.2015 сағат 1030 331 - каб
Коучинг сабағына қатысуға шақырамыз!!!
1. <<Сыни тұрғыдан ойлау сабақтың сапасына әсер ете ме?>> коучинг сабағы.
Нурмуханова Г.М
Болатын уақыты: 7.11.2015 сағат 900 331 - каб
2. <<Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау>> коучинг сабағы.
Сындирбаев Т.Т
Болатын уақыты: 7.11.2015 сағат 1030 331 - каб
№18 орта мектебінің ІІ-ші (негізгі)деңгей мұғалімі Сындирбаев Толегеннің коучинг сабағының жоспары.
Коучинг сабағы
Мұғалімдер саны
Сабақтың тақырыбы
Lesson study -- мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру тәсілі.
Жалпы мақсаты
Білім беру мен білім алушыға жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға шақыру.Топтық және бірлескен жқмыс жасау арқылы топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасауын және ынтымақтаса жұмыс жасауды үйрену,мәселелерді бірлесіп шешуге,идеялармен алмасуға және қорғауға дағдылану.
Күтілетін нәтиже
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы түсініктер қалыптасады,алдағы уақытта Lesson study тәсілін орынды және кең пайдалана алады.
Топтық жұмыс арқылы тақырып бойынша пікір алмасуға дағдыланады.
Өзара сыйластыққа,топтық қарым-қатынасқа үйренеді.
Кездескен кедергілерді бірлесе отырып шешеді.
Өзіндік ой-пікірін топта талқылайды, ортаға шығарады.
Өзгелердің пікірімен санасады,тыңдайды,топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.
Сілтеме
Lesson study-нұсқаулық. МАН,Таратпа парақшалар,Слайд, Фильм
Түйінді идеялар
ХХ ғасырдың мұғалімі ХХI ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет!
Қолданылатын материалдар
Мұғалімге арналған нұсқаулықтан таратпа парақтар.LESSON STUDY нұсқаулығы, Бейнежазбалар,талдау сұрақтар,слайдтар,Интербелсенді тақта
уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау
1минут
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Геометриялық фигура-лар арқылы 3-4топқа бөлінеді
Әрбірі топқа бөлудің қарапайым тәсілдерін үйренеді
3минут
Әр түрлі қағаздарға Армандастар,Атамекен,Алматы кештері,Ол көктем оралмайды, Кешікпей келем деп ең,....
Топ мүшелері әндетіп орыналасады.
Психологиялық ахуал тудыру
Топта, өзара бір-біріне сәттілік тілейді.
Жағымды психологиялық ахуал туады
3минут
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.
(керемет, жақсы, түсінікті, түсініксіз,)
Бағалау критерийлерін ойласып қабылдайды.
Топтық бағалау
Кіріспе тапсырма 5-минут
I топ Әдіс-тәсілдер туралы не білесіз?
II топ Сіз меңгерген әдіс-тәсіл-дерді қолданасыз ба?
III топ Қолданып жүрген әдіс-тәсілдеріңіз қандай нәтиже берді?,..
Әр топтан сұрақтарға жауап береді
Пікір алмасу арқылы бір-бірінің ойын бағалайды
Топтық бағалау
1- тапсырма 10-минут
Lesson study нұсқаулығын топтарға үлестіріп беремін және топ мүшелерінің бөлісіп оқуларын сұраймын
5 -7минут уақыт аралығында тәсілді оқып,басқаларға әңгімелеп береді.
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуге тырысады
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуін бағалайды
2- тапсырма 10-минут
Слайдтан Lesson study тәсілді көрсетемін
Слайдтарды көріп сұрақтарға жауап береді
Сабақты қалай зерттеу керек-тігін үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Жаттығу тренингі 3-минут
Сергіту сәті <<Қызыл өрік>>
3- тапсырма 5-минут
Слайдтан жоспарды көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына жоспарға мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
Lesson Study-ді қандай мақсатпен жүргізу қажет?
Әр мұғалімінің жоспарды түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
Бірлесіп жоспарлауды үйренеді.
Топтардың өзара бағалауы.
4- тапсырма 5-минут
Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына жауапты топтан күтеміз
Lesson study тәсілі мен сабақты жақсартқыңыз келе ме? - сұрағына топтан жауаптан береді.
Lesson study тобын құруды, жоспарлауды, өткезуді және талдауды үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
5-минут
Рефлексия
Тақырып туралы өз ойларын жазып <<Идеялар ағашына>> жапсырыңдар.
Тақырыпты іштей ой елегінен өткезіп, өз ойларын білдіреді.
Сабақты зерттеуді үйренеді
Өзін-өзі бағалау
5-минут
Кері байланыс
Сауалнама толтыру
Не үйрендім, не білдім,не ұнады
Мұғалімнің аты,жөні______________________________________________________________
1.Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә_____ Жоқ ___
2.Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә_____ Жоқ ___
3. Lesson study -- ...... тәсілі.
А.мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру
В.сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту
4.XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?
Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім
5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә_____ Жоқ ___
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мұғалімнің аты,жөні______________________________________________________________
1.Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә_____ Жоқ ___
2.Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә_____ Жоқ ___
3. Lesson study -- ...... тәсілі.
А.мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру
В.сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту
4.XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?
Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім
5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә_____ Жоқ ___
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мұғалімнің аты,жөні______________________________________________________________
1.Қалай оқыту керектігін білесіз бе? Иә_____ Жоқ ___
2.Сіз сабағыңызды жақсартқыңыз келе ме? Иә_____ Жоқ ___
3. Lesson study -- ...... тәсілі.
А.мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру
В.сынып жетекшісінің жоспарын жақсарту С. Мұғалімдерді өзгерту
4.XXI ғасыр мұғалімін қалай елестетесіз?
Робот-мұғалім жаңашыл-мұғалім зертеуші-мұғалім табысты-мұғалім
5. Сіз сабағыңыздың максатын оқушыларға күнде түсіндіресіз бе? Иә_____ Жоқ ___
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Коучинг сабағына қатысуға шақырамыз!!!
1.<
Сындирбаев Т.Т
Болатын уақыты: 6.11.2015 сағат 900 331 - каб
2.Қалай оқу керектігін білесіңіз бе? коучинг сабағы.
Нурмуханова Г.М
Болатын уақыты: 6.11.2015 сағат 1030 331 - каб
Коучинг сабағына қатысуға шақырамыз!!!
1. <<Сыни тұрғыдан ойлау сабақтың сапасына әсер ете ме?>> коучинг сабағы.
Нурмуханова Г.М
Болатын уақыты: 7.11.2015 сағат 900 331 - каб
2. <<Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау>> коучинг сабағы.
Сындирбаев Т.Т
Болатын уақыты: 7.11.2015 сағат 1030 331 - каб
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz