Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты

<<Бекітемін>>
№18 орта мектеп директоры
______________________

№18 орта мектебінің IІ - ші (негізгі) деңгей мұғалімі Сындирбаев Төлегеннің тәлімгерлік жоспары.

Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты:
Тәлім алушыға шынайы мақсат қоюға және оған жету жолдарын жоспарлауға көмектесу;
Тәлім алушының тәжірибесін дамыту үшін күрделі сұрақтар қоя білу дағдыларын дамыту;
Тәлім алушыға тапсырмалар беріп, қолдау көрсету, жағымды психологиялық жағдай туғызу;
Тәлімгер
Тәлім алушы
Мерзімі
Тәлімгерлік бағыты
Жұмыс түрі
Табыс критерийсі Қол жеткізілгенін қалай білесіз?

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби
Алғашқы кезеңде
Қажетіне қарай
Қырыкүйек
Қазан
Тәлім алушылардың сабақ үдерісіндегі қиындықтары туралы әңгімелесу. Сұхбат, бақылау және күн-тізбелік жоспарымен танысу.
Кәсіби сұхбат
Ынтымақтастықта жұмыс жасау
Дәстүрлі саб-ақтарға кіру ОМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдыларын қалыптастыру

Тәлімгер және тәлім алушы міндеттерімен танысады.

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби

Қараша
6.11.2015

<> коучинг сабағы
ҚМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдылар-ын қалыптастыру.
Топпен жұмыс

Тәлім алушы сабақ сапасын көтеру үшін жаңа мүмкіндіктермен танысады

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби

Қараша

Сабақта тапсырма-лар беру Дарынды және талантты бала-лармен жұмыс жас-аудың шығармашы-лық қабілеттерін дамытудың негізгі шарты.

Топпен жұмыс

Тізбектелген сабақтар топтама-сының жоспарын жасай алады
Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби
Қараша
7.11.2015

<<Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау>> коучинг сабағы

Топпен жұмыс

Бағалау түрлерін біледі

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби
Желтоқсан
2.12-12.12.2015
Коучинг мектепшілік семинар"Блум таксо-номиясы- мақсатқа жету"
Жаңа формациядағы ашық сабақ.
Топпен жұмыс
ҚМЖ және ОМЖ жоспарларын жасақтай алады

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби
Қаңтар
6.01.2016

<<Коучпен тәлімгерлік>> тақырыбына коучинг

Топпен жұмыс
Тізбектелген сабақтар топта-масының жоспарын жасай алады.Педагогикалық кеңестер

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби

Қаңтар
7.01.2016

Коучинг сабағы <<Критериалды бағалау сабақтың сапасына әсер ете ме? >>
Жаңа әдістер бойын-ша өтілген сабақтарды бақылау

Топпен жұмыс
7 модуль негізінде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана алады.
Бақылау, бағалаудан кейін анықталған кемшіліктерді жою мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді ұсына алады. Диалогтік оқытуды ұйымдастыра алады.
Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби
Наурыз
24.03.2016
Жаңа әдістер бойын-ша өтілген сабақтарды бақылау. <<Сабақтың мақсаттарына сәйкес критериилерді қалай әзірлеуге болады?>> коучинг сабағы
Топ мүшеле-рінің сабақ-тарына кіру

Оқыту мен оқу үдерісі барысын-да оқушыларға жағымды эмоцио-налдық, психологиялық жағдай туғыза алады.

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби
Наурыз
25.03.2016

<<Қалай оқу керектігін білесіңіз бе?>> коучинг сабағы

Топпен жұмыс

Тәлім алушы сабақ сапасын көтеру үшін жаңа мүмкіндіктермен танысады

Сындирбаев Т

Бакаева Жүзім
Накубова Мая
Аманова Нурлаш
Ақмолдаев Азамат
Авезов Максат
Аяпова Марал
Мақтымқұлова Алима
Аманжолов Жанибек
Изджанова У
Кенжебаева Гулшат
Ногаева Жанарай
Нурекешова Халбиби
Мамыр
30.05.2016
Жыл бойы жасалған жұмыс қорытындысы
Бақылау нәтижесі
Мониторинг жасау
7 модуль негізінде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана алады.

<<Бекітемін>>
№18 орта мектеп директоры
______________________

№18 орта мектебінің IІ - ші (негізгі) деңгей мұғалімі Нурмуханова Гулараның тәлімгерлік жоспары.

Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты:
Тәлім алушыға шынайы мақсат қоюға және оған жету жолдарын жоспарлауға көмектесу;
Тәлім алушының тәжірибесін дамыту үшін күрделі сұрақтар қоя білу дағдыларын дамыту;
Тәлім алушыға тапсырмалар беріп, қолдау көрсету, жағымды психологиялық жағдай туғызу;
Тәлімгер
Тәлім алушы
Мерзімі
Тәлімгерлік бағыты
Жұмыс түрі
Табыс критерийсі Қол жеткізілгенін қалай білесіз?
Нурмуханова Г

Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай
Алғашқы кезеңде
Қажетіне қарай
Қырыкүйек
Қазан
Тәлім алушылардың сабақ үдерісіндегі қиындықтары туралы әңгімелесу. Сұхбат, бақылау және күн-тізбелік жоспарымен танысу.
Кәсіби сұхбат
Ынтымақтастықта жұмыс жасау

Дәстүрлі сабақтарға кіру ОМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдыларын қалыптас-тыру.

Тәлімгер және тәлім алушы міндеттерімен танысады.

Нурмуханова Г
Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай

Қараша
6.11.2015

<<Қалай оқу керектігін үйрену>> коучинг сабағы
ҚМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдылар-ын қалыптастыру.
Топпен жұмыс

Тәлім алушы сабақ сапасын көтеру үшін жаңа мүмкіндіктермен танысады

Нурмуханова Г
Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай
Қараша
7.11.2015

<<Сыни тұрғыдан ойлау сабақтың сапасына әсер ете ме?>> коучинг сабағы.

Топпен жұмыс

Тізбектелген сабақтар топтама-сының жоспарын жасай алады
Нурмуханова Г
Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай

Қаңтар
6.01.2016

<<Блум таксономиясы - сабақтың сапасын арттырудың жүйесі>> тақырыбына коучинг

Топпен жұмыс

ҚМЖ және ОМЖ жоспарларын жасақтай алады. Педагогикалық кеңестер

Нурмуханова Г

Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай
Қаңтар
7.01.2016

Коучинг мектепшілік семинар"Блум таксо-номиясы- мақсатқа жету"Жаңа формация-дағы ашық сабақ.

Топпен жұмыс
Топ мүшеле-рінің сабақ-тарына кіру

ҚМЖ және ОМЖ жоспарларын жасақтай алады
Нурмуханова Г

Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай
Қаңтар
8.01.2016
<<АКТ-ны қолдану>>
Коучинг сабағы
Топпен жұмыс
Топ мүшеле-рінің сабақ-тарына кіру
Тізбектелген сабақтар топта-масының жоспарын жасай алады.
Интерактивті тақтада сабақ өтуді көрсетеді.
Нурмуханова Г

Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай
Наурыз
24.03.2016
Коучинг <<Диалог арқылы белсенді оқытуді қалай құруға болады?>>
Жаңа әдістер бойынша өтілген сабақтарды бақылау
Топпен жұмыс
7 модуль негізінде әдіс-тәсіл-дерді тиімді қолдана алады.Бақылау, бағалаудан кейін анықталған кемшіліктерді жою мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді ұсына алады. Диалогтік оқытуды ұйымдастыра алады.
Нурмуханова Г

Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай
Наурыз
25.03.2016
<<Топтық жұмыс арқы-лы математика сабағ-ында оқушылардың белсенділігін арттыр-ама?>> коучинг сабағы Жаңа әдістер бойынша өтілген сабақтарды бақылау <<Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау>>коучинг сабағы
Топ мүшеле-рінің сабақ-тарына кіру
Оқыту мен оқу үдерісі барысында оқушыларға жағымды эмоционалдық, психологиялық жағдай туғыза алады.

Нурмуханова Г

Жамбозова Гулнар
Утепова Жұпар
Утегенов Сексенбай
Аманбекова Күмісай
Сыйықова Шынарай
Боранбаева Айтгүл
Исаева Эльмира
Жаймұханбетова Фатима
Оменова Жадыра
Баймұханов Мустафа
Басқараева Бибатпа
Мамиева Улболсын
Ибатова Клара
Наренова Оңай
Мамыр
30.05.2016
Жыл бойы жасалған жұмыс қорытындысы
Бақылау нәтижесі
Мониторинг жасау
7 модуль негізінде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана алады.

<<Мың рет мүсіркегеннен бір
рет көмектескен пайдалы>>
Владислав Лоранц.

Фокус-тобының жұмыс жоспары:
Негізгі модуль: Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.

Мақсаты: Мектепте топтық жұмысты ұйымдастыру және бірлескен оқудың , мұғалімдердің кәсіби өсу үшін өзгеріс қажеттігін түсінуі және топтық жұмысты меңгеруді ынталандыру.
фокус-топ мүшелері:Тажибаева З.- 1-деңгей Сындирбаев Т.Т - 2-деңгей Нурмуханова Г.М. - 2-деңгей Айтханов М.Н- 3-деңгей Чараякова А. - 3-деңгей
І-ші тоқсан

Іс-шара
Тақырыбы
Жауапты
мүшелері

1
тәлімгерлік
Неге менің мектеп өзгерту керек пе?
Тәлімгер: Тажибаева З
Тәлім алушы:
2
тәлімгерлік
Неге менің мектеп өзгерту керек пе?
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек
3
тәлімгерлік
Тәлімгердің Блум таксономиясын пайдалануы біліктілігін арттыру жүйесі.
Тәлімгер: Нурмуханова Г.М.
Тәлім алушы: Жарылғапова Жазира

4
тәлімгерлік
Сіз SMART құрылымына сәйкес сұрақ қоюды білесіңіз ба?
Тәлімгер: Тажибаева З
Тәлім алушы:
5
тәлімгерлік
Блум Таксономиясына сәйкес сұрақтарды қою- сабақтың мақсатын айқындау мен анықтау өлшемі.
Тәлімгер: Нурмуханова Г.М.
Тәлім алушы: Жарылғапова Жазира

6
тәлімгерлік
Сабақта тапсырмалар беру Дарынды және талантты бала-лармен жұмыс жасаудың шығармашылық қабілеттерін дамытудың негізгі шарты.
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек
7
Коучинг
Сыни тұрғыдан ойлау сабақтың сапасына әсер ете ме?
Коуч: Нурмуханова Г.М
фокус-топ мүшелері
8
Тәлімгерлік

ҚМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдыларын қалыптас-тыру.
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек
9
Орыс тілі сабағында Lessonstudy өткізу.
6- <<А>> сынып
Сөйлеу қызметі - орыс тілі сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және жетілдіру үшін аса маңызды шарты.
Тәлімгер: Тажибаева З
Айтханов Марат
10
Коучинг

Қалай оқу керек?
Коуч: Нурмуханова Г.М
Тәлім алушы: Жарылгапова Ж
11
Алгебра сабағында Lessonstudy өткізу.
8 - <<Г>> сынып

Тақырыбы: Топтық жұмыс арқылы математика сабағында оқушылардың белсенділігін арттыру.
Коуч: Нурмуханова Г.М
Тәлім алушы: Жарылгапова Ж
ІІ-ші тоқсан

Іс-шара
Тақырыбы
Жауапты
мүшелері

1
тәлімгерлік
Сабақтың мақсаттарына сәйкес критериилерді қалай әзірлеуге болады?
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек
2
тәлімгерлік
Өз қызметіңді талдау және жоспарлау үшін оқушылардан тез ақпарат алуды қалай үйренуге болады?
Тәлімгер: Тажибаева З
Менти: Айдарова А.Б.
4
тәлімгерлік
Сабақтың мақсаттарына сәйкес критериилерді қалай әзірлеуге болады?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Ажмаганбетова Д.Б.
5
тәлімгерлік
Как научиться получать оперативную информацию от учеников для анализа и планирования свой деятельности?
Тәлімгер: Тажибаева З
Менти: Ажмаганбетова Д.Б.
6
тәлімгерлік
ОМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдыларын қалыптас-тыру.
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Карякина Е.В.
7
тәлімгерлік
Іс - әрекеттеуді зерттеуді қалай өткізуге болады?
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек
8
тәлімгерлік
ҚМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдыларын қалыптас-тыру.
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек
9
тәлімгерлік
Орыс тілі сабағында бақылау және бағалау іс- шаралары.

Менти: Запольская Е.А.
10
тәлімгерлік
Сөйлеу қызметі - орыс тілі сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және жетілдіру үшін аса маңызды шарты.
Тәлімгер: Тажибаева З
Тәлім алушы:Чарааякова А
11
Коучинг
Диалог арқылы белсенді оқытуді қалай құруға болады? бақылау және бағалау қызметіне тарту дағдыларын
Тәлімгер: Нурмуханова Г.М.
Тәлім алушы: Жарылғапова Жазира

12
Орыс тілі сабағында Lessonstudy өткізу.
4 сабақ 11<<А>>сынып
Оқушылар үшін критерийлер шкаласы арқылы бағалау шарасы өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдысын алу үшін қалай ықпал ететін болады?
Тәлімгер: Тажибаева З

13
Қазақстан тарыхы сабағында Lesson study өткізу.
4 сабақ 11<<А>>сынып
Тақырыбы: Қазақстандағы саяси deporatsii және қуғын .Ғылыми-зерттеу тақырыбы: қалай қалыптастырушы бағалау арқылы Қазақстан тарихын зерттеуге арналған мотивациясын арттыру үшін?
Тәлімгер:Айманов.Бауыржан

14
Іс-әрекетті зерттеу (10 <<Ә>> сыныбы Алгебра 4 сабақ)
Тақырыбы:<<Топтық жұмыс барысында оқушылардың өзін-өзі бағалау арқылы ішкі әлеуетін іске қосуға ынталандыру >>
Мақсаты:Оқушының қалыптастырушы бағалау арқылы өзін-өзі реттеуін дамытуына ықпал ету. Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс барысында топ мүшелері тапсырмаларды бірлесе орындау үдерісіне қатысады. Топтық жұмыс барысында оқушылардың қалыптастырушы бағалау арқылы оқушының оқуға деген ынтасы арттады. Оқушының өзіне <<өзіндік мақсат>> қоюға жағдай жасалады.
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек

15
Іс-әрекетті зерттеу (10 <<Ә>> сыныбы Алгебра 4 сабақ)
Іс-әректтегі зерттеуге талдау жасау.Есеп жазу.
Тәлімгер: Сындирбаев Т.Т
Тәлім алушы: Аманжолов Жанибек
16
Іс-әрекетті зерттеу (10 <<Ә>> сыныбы Ағылшын тілі 4 сабақ)
Тақырыбы
Ғылыми-зерттеу тақырыбы: Ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың зерттеуге арналған мотивациясын қалай арттыруға болады?
Тәлімгер:Назарова Алма

Март<<Мың рет мүсіркегеннен бір
рет көмектескен пайдалы>>
Владислав Лоранц.


Іс-шара
Тақырыбы
Жауапты
мүшелері

1
Менторинг
Как научиться получать оперативную информацию от учеников для анализа и планирования своей деятельности?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
2
Менторинг
Как научить школьников объективной самооценке? ОМСЖ жасауды одан әрі меңгеру дағдыларын қалыптас-тыру.
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
3
Менторинг
Как научиться получать оперативную информацию от учеников для анализа и планирования своей деятельности?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Ажмаганбетова Д.Б
4
Менторинг
Как научить школьников объективной самооценке?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Ажмаганбетова Д.Б
5
Менторинг
Как через применение формативного оценивания повысить мотивацию учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Карякина Е.В.
6
Менторинг
Как через применение формативного оценивания повысить мотивацию учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Карякина Е.В.
7
Менторинг
Как использовать формативное оценивание и обратную связь для повышения внутренней мотивации учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Абдразакова Г.М.
8
Менторинг
Как использовать формативное оценивание и обратную связь для повышения внутренней мотивации учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Абдразакова Г.М.
9
Менторинг
Как применение диалогового обучения влияет на развитие коммуникативных способностей?
Ментор: Сурмий Т.М.
Менти: Запольская Е.А.
10
Менторинг
Как применение диалогового обучения влияет на развитие коммуникативных способностей?
Ментор: Сурмий Т.М.
Менти: Запольская Е.А.
11
Менторинг
Способы формирования групп
Ментор: Абдразакова Г.М
Менти: Даулеткали А.А.
12
Менторинг
Групповая работа как способ развития коммуникативных умений и навыков
Ментор: Абдразакова Г.М
Менти: Даулеткали А.А.
13
Коучинг
Использование стратегий КМ на разных этапах урока
Коуч: Сурмий Т.М.
Члены фокус-группы
14
Lessonstudy по русскому языку в 9 <<А>> классе 4 урока
Как вовлечение в контрольно-оценочную деятельность по критериальной шкале будет способствовать учащимся в приобретении навыков самооценки и взаимооценки?
Абдразакова Г.М., Мирошникова Н.В.
Бичинева Т.Ю., Сурмий Т.М.
15
Lessonstudy по истории Казахстана в 9 <<Б>> классе 4 урока
Как через применение методик формативного оценивания повысить качество знаний по истории Казахстана в 9 <<Б>> классе?
Бичинева Т.Ю., Карякина Е.В.
Сурмий Т.М., Мирошникова Н.В.
16
Исследование в действии (4 урока английского языка в 7 <<Б>> классе)
Как вовлечение в контрольно-оценочную деятельность по критериальной шкале будет способствовать учащимся в приобретении навыков самооценки и взаимооценки?
Мирошникова Н.В.
Айдарова А.Б.
17
Исследование в действии (4 урока в 11 <<В>> классе)
Тема урока: Независимый Казахстан.
Тема исследования: Как повысить мотивацию к сдаче ЕНТ по истории Казахстана с использованием самооценивания?
Бичинева Т.Ю

18
Исследование в действии )4 урока в 9 <<Б>> классе)
Как применение диалогового обучения влияет на развитие коммуникативных способностей?
Сурмий Т.М.

19
Исследование в действии (4 урока в 8 <<А>> классе)
Как критическое мышление влияет на умение анализировать
Абдразакова Г.М.

Апрель

Іс-шара
Тақырыбы
Жауапты
мүшелері

1
Менторинг
Как самооценка влияет на развитие метакогнитивных навыков?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
2
Менторинг
Как самооценка влияет на развитие метакогнитивных навыков?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
3
Менторинг
Как самооценка влияет на развитие метакогнитивных навыков?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
4
Менторинг
Как самооценка влияет на развитие метакогнитивных навыков?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
5
Менторинг
Как развивать рефлексивные навыки у учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Карякина Е.В.
6
Менторинг
Как развивать рефлексивные навыки у учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Карякина Е.В.
7
Менторинг
Как развивать рефлексивные навыки у учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю
Менти: Абдразакова Г.М.
8
Менторинг
Как развивать рефлексивные навыки у учащихся?
Ментор: Бичинева Т.Ю
Менти: Абдразакова Г.М.
9
Менторинг
Как применение диалогового обучения влияет на развитие коммуникативных способностей?
Ментор: Сурмий Т.М.
Менти: Запольская Е.А.
10
Менторинг
Как применение диалогового обучения влияет на развитие коммуникативных способностей?
Ментор: Сурмий Т.М.
Менти: Запольская Е.А.
11
Менторинг
Как совершенствовать познавательно-исследовательские навыки на уроках путем применения ИКТ ресурсов
Ментор: Абдразакова Г.М.
Менти: Даулеткали А.А.
12
Менторинг
Как совершенствовать познавательно-исследовательские навыки на уроках путем применения ИКТ ресурсов
Ментор: Абдразакова Г.М.
Менти: Даулеткали А.А.
13
Коучинг
Как формировать активное обучение при помощи диалога
Коуч: Абдразакова Г.М.
Члены фокус-группы
14
Lessonstudy по литературе в 9 <<Б>> классе 4 урока
Как вовлечение в контрольно-оценочную деятельность по критериальной шкале будет способствовать учащимся в приобретении навыков самооценки и взаимооценки?
Сурмий Т.М., Мирошникова Н.В.
Бичинева Т.Ю., Мирошникова Н.В.
15
Lessonstudy по истории Казахстана в 11 <<В>> классе 4 урока
Тема исследования: Как повысить мотивацию к сдаче ЕНТ по истории Казахстана с использованием самооценивания?
Бичинева Т.Ю., Карякина Е.В.
Сурмий Т.М., Мирошникова Н.В.
16
Исследование в действии (4 урока английского языка в 7 <<Б>> классе )
Как вовлечение в контрольно-оценочную деятельность по критериальной шкале будет способствовать учащимся в приобретении навыков самооценки и взаимооценки?
Мирошникова Н.В
Айдарова А.Б.
17
Исследование в действии (4 урока в 9 <<Б>> классе)
Как через применение методик формативного оценивания повысить качество знаний по истории Казахстана в 9 <<Б>> классе?
Бичинева Т.Ю.

18
Исследование в действии (4 урока в 9 <<Б>> классе)
Анализ исследования в действии. Написание отчета.
Сурмий Т.М.

19
Исследование в действии (4 урока в 8 <<А>> классе)
Как групповая работа влияет на повышение активности учащихся на уроках русского языка
Абдразакова Г.М.

Май

Іс-шара
Тақырыбы
Жауапты
мүшелері

1
Менторинг
Как научиться ставить вопросы высокого и низкого порядка?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
2
Менторинг
Какие знания и способности становятся для школьников важными, когда они заканчивают обучение?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Айдарова А.Б.
3
Менторинг
Как научиться ставить вопросы высокого и низкого порядка?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Ажмаганбетова Д.Б.
4
Менторинг
Какие знания и способности становятся для школьников важными, когда они заканчивают обучение?
Ментор: Мирошникова Н.В.
Менти: Ажмаганбетова Д.Б.
5
Менторинг
Как проводить исследование через LessonStudy
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Карякина Е.В.
6
Менторинг
Как проводить исследование через LessonStudy
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Карякина Е.В.
7
Менторинг
Как проводить исследование через LessonStudy
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Абдразакова Г.М.
8
Менторинг
Как проводить исследование через LessonStudy
Ментор: Бичинева Т.Ю.
Менти: Абдразакова Г.М.
9

Организация рефлексии на уроках английского языка
Ментор: Сурмий Т.М.
Менти: Запольская Е.А.
10

Организация рефлексии на уроках английского языка
Ментор: Сурмий Т.М.
Менти: Запольская Е.А.
11

Как инструменты диалогического обучения способствуют преодолению языкового барьера на уроках в школе с казахским языком обучения
Ментор: Абдразакова Г.М.
Менти: Даулеткали А.А.
12

Как инструменты диалогического обучения способствуют преодолению языкового барьера на уроках в школе с казахским языком обучения
Ментор: Абдразакова Г.М.
Менти: Даулеткали А.А.
13
Коучинг
Если вы будете регулярно использовать в своей практике критериальное оценивание, чего вы достигнете?
Коуч: Бичинева Т.Ю., Мирошникова Н.В.
Члены фокус-группы
14
Lessonstudy по русской литературе в 9 <<А>> классе 4 урока
Как вовлечение в контрольно-оценочную деятельность по критериальной шкале будет способствовать учащимся в приобретении навыков самооценки и взаимооценки?
Абдразакова Г.М., Мирошникова Н.В.
Бичинева Т.Ю., Сурмий Т.М.
15
Lessonstudy по истории Казахстана в 11 <<В>> классе 4 урока
Тема исследования: Как повысить мотивацию к сдаче ЕНТ по истории Казахстана с использованием самооценивания?
Бичинева Т.Ю., Карякина Е.В
Сурмий Т.М., Мирошникова Н.В
16
Исследование в действии (4 урока самопознания в 8 <<Б>> классе)
Как формативное оценивание на уроках самопознания влияет на повышение внутренней мотивации учащихся?
Мирошникова Н.В.
Ажмаганбетова Д.Б.
17
Исследование в действии (4 урока в 9 <<Б>> классе)
Как через применение методик формативного оценивания повысить качество знаний по истории Казахстана в 9 <<Б>> классе?
Бичинева Т.Ю.

18
Исследование в действии (4 урока в 7 <<Б>> классе)
Как использование КМ влияет на формирование логического мышления?
Сурмий Т.М.

19
Исследование в действии (4 урока в 9 <<А>> классе)
Как формирование навыка написания эссе влияет на развитие критического мышления учащихся на уроках литературы
Абдразакова Г.М.

.

Mar
Іс-шара саны Тақырыбы Жауапты мүшелері
1 тәлімгерлік өз қызметінің талдау және жоспарлау үшін студенттердің ақпарат алуға үйрену қалай? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
2 студенттерге объективті өзін-өзі бағалау үйрету қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
3 тәлімгерлік өз қызметінің талдау және жоспарлау үшін студенттердің ақпарат алуға үйрену қалай? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: DB Azhmaganbetova
4 студенттерге объективті өзін-өзі бағалау үйрету қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: DB Azhmaganbetova
5 қалыптастырушы бағалау пайдалану арқылы тәлімгерлік студенттердің мотивациясын қалай арттыруға болады? Тәлімгер: Bichineva TY Полицейлер: Карякин EV
6 студенттердің мотивациясын жоғарылату мақсатында қалыптастырушы бағалау пайдалану арқылы екі тәлімгерлік? Тәлімгер: Bichineva TY Полицейлер: Карякин EV
7 студенттердің ішкі мотивациясын арттыру үшін қалыптастырушы бағалау және кері байланыс қалай пайдалануға тәлімгерлік? Тәлімгер: Bichineva TY Полицейлер: Әбдіразақов GM
8 студенттердің ішкі мотивациясын арттыру үшін қалыптастырушы бағалау және кері байланыс қалай пайдалануға тәлімгерлік? Тәлімгер: Bichineva TY Полицейлер: Әбдіразақов GM
Тілқатысу тәлімгерлік оқыту қалай пайдалануға 9 коммуникативтік дағдылар дамуына әсер етеді? Тәлімгер: Surma TM Полицейлер: Е.А. Zapolskaya
Тілқатысу тәлімгерлік оқыту қалай пайдалануға 10 коммуникативтік дағдылар дамуына әсер етеді? Тәлімгер: Surma TM Полицейлер: Е.А. Zapolskaya
Топтар тәлімгерлік тәлімгері қалыптастыру 11 әдістері: Әбдіразақов GM Cops: А.А. Dauletkali
Коммуникативтік дағдыларды құралы ретінде 12 тәлімгерлік тобы жұмыс тәлімгері: Әбдіразақов GM Бей полиция: А.А. Dauletkali
Surma TM: 13 сабақ Бапкері түрлі кезеңдерінде К.М. стратегиясын пайдалану Тренерлік фокус-топ мүшелері
9 орыс тілінде Lessonstudy 14 <<А>> бақылау тарту ретінде 4 сынып сабақтар мен бағалау қызметі дағдыларын және өзін-өзі бағалау vzaimootsenki сатып алу үшін студенттер үшін критерийлер шкаласы ықпал ететін болады? Әбдіразақов Г.М., Мирошников NV Bichineva TJ, TM Surma
15 Lessonstudy 9 <<Б>> сынып Қазақстан тарихы 4 сабақтар екі 9 <<В>> сыныпта Қазақстан тарихы бойынша білім сапасын арттыру үшін қалыптастырушы бағалау әдістерін пайдалану арқылы? Bichineva TY, Карякин EV Surma TM, Мирошников NV
Акцияға 16 ғылыми-зерттеу (7 <<Б>> сынып ағылшын тілі 4 сабақтар) бақылау және бағалау қызметіне тарту дағдыларын және өзін-өзі бағалау vzaimootsenki сатып алу үшін студенттер үшін критерийлер шкаласы ықпал ететін болады? Мирошников NV Айдарова А.Б.
Акцияға 17 ғылыми-зерттеу (11 <<Б>> сынып 4 сабақтар) Сабақ тақырыбы Сабақ: Тәуелсіз Қазақстан.
Ғылыми-зерттеу тақырыбы: қалай өзін-өзі бағалау пайдалана отырып, Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ ынталандыру арттыруға? Bichineva T.YU
Акцияға 18 ғылыми-зерттеу) 4 сабақтар 9 <<Б>> сынып), тілқатысу білім қалай пайдалануға коммуникативтік дағдылар дамуына әсер етеді? Surma TM
Акцияға 19 ғылыми-зерттеу (4 сабақтар 8 <<А>> сынып) сындарлы ойлау ретінде Г.М. Әбдіразақов әсер талдау
Apr
Іс-шара саны Тақырыбы Жауапты мүшелері
Өзін-өзі бағалау метатанымдық дағдыларын дамуына әсер етеді қалай 1 тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
Өзін-өзі бағалау метатанымдық дағдыларын дамуына әсер етеді қалай 2 тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
Өзін-өзі бағалау метатанымдық дағдыларын дамуына әсер етеді қалай 3 тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
Өзін-өзі бағалау метатанымдық дағдыларын дамуына әсер етеді қалай 4 тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
5 студенттердің рефлексиялық дағдыларын дамыту қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Bichineva TY Полицейлер: Карякин EV
6 студенттердің рефлексиялық дағдыларын дамыту қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Bichineva TY Полицейлер: Карякин EV
7 студенттердің рефлексиялық дағдыларын дамыту қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Bichineva T.YU Cops: Әбдіразақов GM
8 студенттердің рефлексиялық дағдыларын дамыту қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Bichineva T.YU Cops: Әбдіразақов GM
Тілқатысу тәлімгерлік оқыту қалай пайдалануға 9 коммуникативтік дағдылар дамуына әсер етеді? Тәлімгер: Surma TM Полицейлер: Е.А. Zapolskaya
Тілқатысу тәлімгерлік оқыту қалай пайдалануға 10 коммуникативтік дағдылар дамуына әсер етеді? Тәлімгер: Surma TM Полицейлер: Е.А. Zapolskaya
АКТ-ресурстары Mentor пайдалану арқылы сыныпта танымдық және ғылыми-зерттеу дағдыларын жетілдіру қалай 11 тәлімгерлік: Әбдіразақов GM Полицейлер: А.А. Dauletkali
АКТ-ресурстары Mentor пайдалану арқылы сыныпта танымдық және ғылыми-зерттеу дағдыларын жетілдіру қалай 12 тәлімгерлік: Әбдіразақов GM Полицейлер: А.А. Dauletkali
13 диалог жаттықтырушы арқылы белсенді оқыту қалай құруға болады Тренерлік: Әбдіразақов GM фокус-топ мүшелері
Әдебиет 14 Lessonstudy 9 <<Б>> сынып бақылау және бағалау қызметіне тарту 4 сабақтар дағдыларын және өзін-өзі бағалау vzaimootsenki сатып алу үшін студенттер үшін критерийлер шкаласы ықпал ететін болады? Surma TM, Мирошников NV Bichineva TY, Мирошников NV
11 <<Б>> сынып 4 сабақтар зерттеу тақырыптың Қазақстан тарихы бойынша 15 Lessonstudy: қалай өзін-өзі бағалау пайдалана отырып, Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ ынталандыру арттыруға? Bichineva TY, Карякин EV Surma TM, Мирошников NV
Акцияға 16 ғылыми-зерттеу (7 <<Б>> сынып ағылшын тілі 4 сабақтар) бақылау және бағалау қызметіне тарту дағдыларын және өзін-өзі бағалау vzaimootsenki сатып алу үшін студенттер үшін критерийлер шкаласы ықпал ететін болады? Мирошников NV Айдарова А.Б.
Акцияға 17 ғылыми-зерттеу (4 сабақтар 9 <<Б>> сынып), сондай-9 <<В>> сыныпта Қазақстан тарихы бойынша білім сапасын арттыру үшін қалыптастырушы бағалау әдістерін пайдалану арқылы? Bichineva TY
Акцияға 18 ғылыми-зерттеу іс-қимыл (4 сабақтар 9 <<Б>> сынып) зерттеулер талдау. Баяндама жазу. Surma TM
Акцияға 19 ғылыми-зерттеу (4 сабақтар 8 <<А>> сынып) топтық жұмыс орыс тілі сабақтарында Әбдіразақов GM оқушылардың белсенділігін арттыру әсер ретінде

Мамыр
Іс-шара саны Тақырыбы Жауапты мүшелері
1 жоғары және төмен мақсатында мәселелерін көтеруге үйрену қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
Олар бітірген кезде 2 тәлімгерлік қандай білім мен дағдыларды студенттер үшін маңызды болып табылады? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: Айдарова А.Б.
3 жоғары және төмен мақсатында мәселелерін көтеруге үйрену қалай тәлімгерлік? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: DB Azhmaganbetova
Олар бітірген кезде 4 тәлімгерлік қандай білім мен дағдыларды студенттер үшін маңызды болып табылады? Тәлімгер: Мирошников NV Полицейлер: DB Azhmaganbetova
Қалай LessonStudy Mentor арқылы зерттеулер жүргізу үшін 5 тәлімгерлік: Bichineva TY Полицейлер: Карякин EV
Қалай LessonStudy Mentor арқылы зерттеулер жүргізу үшін 6 тәлімгерлік: Bichineva TY Полицейлер: Карякин EV
Қалай LessonStudy Mentor арқылы зерттеулер жүргізу үшін 7 тәлімгерлік: Bichineva TY Полицейлер: Әбдіразақов GM
Қалай LessonStudy Mentor арқылы зерттеулер жүргізу үшін 8 тәлімгерлік: Bichineva TY Полицейлер: Әбдіразақов GM
Ағылшын сабақтар Mentor ойластыру 9 ұйымдастыру: Surma TM Полицейлер: Е.А. Zapolskaya
Ағылшын сабақтар Mentor ойластыру 10 Ұйым: Surma TM Полицейлер: Е.А. Zapolskaya
Диалогтік оқу-әдістемелік құралдар ретінде 11 қазақ тілін оқыту тәлімгері бар мектепте сыныпта тілдік кедергіні жеңуге көмектеседі: GM Әбдіразақов Полицейлер: А.А. Dauletkali
Диалогтік оқу-әдістемелік құралдар ретінде 12 қазақ тілін оқыту тәлімгері бар мектепте сыныпта тілдік кедергіні жеңуге көмектеседі: GM Әбдіразақов Полицейлер: А.А. Dauletkali
Сіз үнемі сіз жетеді, олардың практика критериалды бағалауды, жылы пайдалансаңыз 13 Тренерлік? Жаттықтырушы: Bichineva TY, Мирошников NV фокус-топ мүшелері
9 орыс әдебиеті 14 Lessonstudy <<А>> басқару және бағалау қызметіне тарту 4 сынып сабақ дағдылары мен өзін-өзі бағалау vzaimootsenki сатып алу үшін студенттер үшін критерийлер шкаласы ықпал ететін болады? Әбдіразақов Г.М., Мирошников NV Bichineva TJ, TM Surma
11 <<Б>> сынып 4 сабақтар зерттеу тақырыптың Қазақстан тарихы бойынша 15 Lessonstudy: қалай өзін-өзі бағалау пайдалана отырып, Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ ынталандыру арттыруға? Bichineva TY, Карякин Е.В. Surma TM, Мирошников NV
Акцияға 16 ғылыми-зерттеу (өзін-өзі 8 <<Б>> сынып 4 сабақтар) студенттердің ішкі ынталандыру бойынша өзін арттыру әсері сабақтар қалыптастырушы бағалау ретінде? Мирошников NV Azhmaganbetova DB
Акцияға 17 ғылыми-зерттеу (4 сабақтар 9 <<Б>> сынып), сондай-9 <<В>> сыныпта Қазақстан тарихы бойынша білім сапасын арттыру үшін қалыптастырушы бағалау әдістерін пайдалану арқылы? Bichineva TY
Акцияға 18 ғылыми-зерттеу (4 сабақтар 7 <<Б>> сынып) см қалай пайдалануға логикалық ой қалыптастыру әсер етеді? Surma TM
Акцияға 19 ғылыми-зерттеу (4 сабақтар 9 <<А>> сынып) эссе жазу дағдыларын қалыптастыру әдебиеті сынып Әбдіразақов Г.М. сыни ойлау дамуына әсер етеді ретінде

Ұқсас жұмыстар
Тәлім алушы әріптестерім
Тәлімгерлік жоспар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Бірінші деңгей бағдарламасы идеясы
Тәлім алушы
Топ басшы
Тәлімгерлік ету жоспары
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Коучинг және тәлімгерлік ету арқылы мұғалімнің дамуы
Көшбасшы жоспары
Пәндер