Санның айырмасын тап

Атырау облысы
Индер ауданы
Құрылыс ауылы
М. Мөңкеұлы атындағы орта мектебі
І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Гулаим Тулегенова
Авторлық бағдарлама
Түсініктеме
Бағдарламалық материалдарға математикалық білім, білік дағдыларды меңгеру үшін негіз болып табылатын логикалық білімдер жүйесінің енгізілуі өзіндік ерекшелік болып табылады. Математикалық білім мен практикалық әрекеттерді меңгеру барысында ойлау әрекеттерінің дамуы, шығармашылық мүмкіндіктері, танымдық қызығушылықтарының даму және қалыптасу міндеттері шешіледі.
Сабақта және сабақта тыс уақытта математикалық ребустарды, сөзжұмбақтарды шешу, қызықты әзіл есептерді шығару, логикалық жаттығуларды орындау баланың ақыл-ойын, қиялын, ой-ұшқырлығын дамытудың бірден-бір ұтымды тәсілі.
Барлық тақырыптар оқушылардың сабақта алған білімін тиянақтау, бекітуге негізделген.
Жаңа бағдарламаның мазмұны мен құрылымы оқушылардың математика пәнін жете меңгеріп, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.
Бағдарлама белгілі бір оқу жылына сәйкестендірілген және тақырыптар бойынша жүйеленген.
Бағдарламада мектеп оқулығындағы орындалуы міндетті болып саналмайтын дамытуға бағытталған стандартты емес жаттығулар келтірілген.
Бағдарламалық материал оқушылардың өз білімін тереңдетуге әсер етеді, оқушылар қабілетінің мейлінше кемелдене түсуіне мүмкіндік береді.
Курстық оқу жоспарындағы 4- сыныпқа жалпы-34 сағат (жыл бойы)
бөлінген.
Кіріспе
Қазіргі заманғы ғылыми- техникалық үрдістің қарқыны білім беру жүйесінің алдына үлкен мақсаттар мен жаңа міндеттер көздейді. Жас ұрпақты жан-жақты жетілген, ақыл- парасатты, ой-өрісі биік, бәсекеге қабілетті азамат етіп тәрбиелеу- қоғамымыздың ең өзекті мәселесі. Бұл әр мұғалімнің шығармашылық ізденіспен жұмыс істеуіне қажет етеді.
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамытуда математика сабағының әрбір жұмысы ой белсенділігін қажет етеді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін, қабілетін, ой-өрісін ескере отырып, сабақ барысында оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіретін жаттығу жұмыстарын жүргізуге көп көңіл бөлу керек. Олар әр түрлі математикалық өлең есептер, сөзжұмбақтар, математикалық ребустар, математикалық диктант, жұмбақтар және жаңылтпаштар.
Мұғалім өз шеберлігіне байланысты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, деңгейлік тапсырмалар таңдап алады. Оның мақсаты оқушы қабілетін байқау, оны әрі қарай дамыту, әр оқушы өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланып, тапсырмаларды күрделендіру барысында ойлау қабілетін жетіле түседі.
Негізгі бөлім
Таңдау курсына арналған бағдарлама
4-сынып
Бейіні: жаратылыстану- математика
Бағдары: математика
Тақырыбы: «Қызықты математика»
Мақсаты: математика әлемінің қызықты екендігіне көз жеткізеотырып, шығармашылықпен жұмыс істеу. Танымқабілетін арттыру, логикалық ой-қиялын дамытуарқылы алғырлыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмысістеуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылығынарттыру.
Міндеті:
- оқушының білімге деген сенімін арттыру
- шығармашылық қабілетін дамыту
- логикалық тапсырмалардың әдіс-тәсілдерін пайдалану
- оқушы ынтасын ояту
- оқушы бойында білім, білік, дағды қалыптастыру
- өз бетінше ізденуді дамыту
Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар
- -Әр түрлі математикалық білім көздерінен мағлұмат ала білу
- -Математикалық есептеудің бастапқы дағдыларын үйрену
- -Математикалық білімді күнделікті өмірде пайдалана білу
- -, конкурстар, жарыстар,
- -Өз бетінше есептерді талдау арқылы математикаға қызығушылығын арттыру
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу, өзін-өзі тану, дене шынықтыру
Бағдарламаны жүргізу формалары: интеллектуалдық ойын, логикалық есептер, қызықты есептер, тест, деңгейлік тапсырмалар, қайталау сабақтар.
Математика әлемі аптасына 1 сағ, барлығы 34 сағат
Көп таңбалы сандарды оқу, жазу,
салыстыру
Қайталау сабақ
Сұрақ-жауап, ойын
Тест кітапша
сы
20. 09. 09
27. 09. 09
Үлестір
мелі қималар
Саяхат сабақ
Қызығушы
лығын оятатын ойындар
Оқушылардың сабақта алған білімдерін жүйелеу, пысық
тау
Білімді бекіту
Ой қозғау, ой қорыту
18. 10. 09
25. 10. 09
Жарыс сабақ
Сұрақ-жауап,
проблема
лық сұрақтар
Ойынға қажетті құралдар.
Ө. Ж. Д
01. 11. 09
15. 11. 09
Білімді меңгерту
Іздену, салыстыру әдісі
Интерак
тивті
тақта
22. 11. 09
29. 11. 09
Сайыс сабақ
Көрнекілік әдіс, ойын
Сайысқа қажетті көрнекі
ліктер
20. 12. 09
27. 12. 09
Үлестір
мелі қималар
Жеке жұмыс,
ұжымдық жұмыс
Интерак
тивті тақта
Ойын сабақ
Өз бетінше жұмыс, топпен жұмыс
Сабаққа қажетті құрал
дар, оқулық, дәптер
Дәстүрлі сабақ
түсіндіру, сұрақ-жауап
21. 02.
10
Жаңа білім беру
сұрақ-жауап,
жұппен жұмыс
Мазмұн
ды суреттер
06. 03. 10
13. 03. 10
Интерак
тивті тақта
Сабаққа қажетті көрнекі
ліктер
Жинақ кітапша
сы
33,
34
Өз біліміңді
тексер. Қорытын
ды сынақ сабағы
Білімді бекіту
Ізденушілік, өз бетінше жұмыс
5. 05. 10
22. 05. 10
Сабақ жоспарларының үлгісі
1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Сандар әлеміне саяхат
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: көп таңбалы сандар қатарын, сандар құрамы туралы білім, білік дағдыларын қайталау, тиянақтау, қалыптастыру деңгейін анықтау. ә) дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. б) тәрбиелігі: тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, ойын, көрнекілік, түсіндіру.
Сабақтың түрі:қайталау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: разряд бірлігі жазылған бетше.
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық.
ІІ. Өткенді қайталау 1. Тура және кері санау:
1000, 2000, 3000, 4000, 5000, 6000, 7000, 8000, 9000, 1.
2. Сандар қатарымен жұмыс: 2300 . . . 2600 . . . 3400 . . . 3800 . . . 4200
3. Разрядтық қосылғыштарға жіктеу: 124500, 68456, 412589, 76 836
4. Математикалық жұмбақтар
а) Бір аяқ,
Тұр аяп ( )
ә) Апалы-сіңілі келеді,
Біріне-бірі ереді. ( )
б) Екі анада он бала
Есімі біреу бәрінің ( )
5. Көршісін ата ойыны 56700 . . . 56704 . . . 56708 . . .
ІІІ. Сабақты қорытындылау, мадақтау.
2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Миллионға дейінгі сандарды қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: көп таңбалы қосу және азайтуға машықтандыра түсу, өткен сабақтан алған мәліметтерді, ойда қалғандарын тереңдету ә) дамытушылығы: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. б) тәрбиелігі: шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: есептеу, талдау, қорыту.
Сабақтың түрі:дамытпалы сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушыларды сабаққа даярлау.
ІІ. Өткенді қайталау
1-тапсырма. «Кім шапшаң» ойыны
7+8000= 300682-682=
3+682= 604000-4000=
2-тапсырма. Баған түрінде дұрыс жазылған мысалдарды анықта
428 779 7834 9987 24956
+ 351 - 351 + 2153 -7834 +63742
3-тапсырма. Керекті санды тап
т + 825=63825 кг
км+825=63825м
4-тапсырма. Жазылмаған цифрды тап.
3 86 5 3 8 1 6 8
+ 2 7 - 9 4 - 5 4
6 1 9 2 9 6 8 9 6
II. Сабақты бекіту
3-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Өздік жұмыс
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу, тиянақтау. ә) дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту, өздіктерінен жұмыс істеуге машықтандыру. б) тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: өз бетімен жұмыс істеу
Сабақтың түрі:қайталау, жинақтау
Сабақтың көрнекілігі: кестелер
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушылар зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Өзіндік жұмыс №4
4. 1 Разрядтық қосылғыштарға жіктеу
425= 83215=
9254= 72463=
4. 2 Есепті шығар
Әсемде 15м мата, ал Қалимада 12м мата бар еді. Әрқайсысына 3м матадан жұмсап көйлек тікті. Олар барлығы қанша көйлек тіккен?
4. 3 Амалдарды орында
64:2+43*2=
36+48:7=
4. 4 Көбейтінді түрінде жаз
8 3 = 4 2 =
5 3 =6 3 =
ІІІ. Сабақты қорытындылап, оқушыларды мадақтау.
4-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Өздік жұмыс
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу, тиянақтау. ә) дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту, өздіктерінен жұмыс істеуге машықтандыру. б) тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: өз бетімен жұмыс істеу
Сабақтың түрі:қайталау, жинақтау
Сабақтың көрнекілігі: кестелер
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушылар зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Өзіндік жұмыс №5
5. 1 Разрядтық қосылғыштарға жіктеу
9206= 8650=
2507= 5260=
5. 2 Есепті шығар
Кітапханаға 1-ші күні 800 кітап, ал 2-ші күні одан 2 есе артық кітап әкелінді. Кітапханаға барлығы қанша кітап әкелінді?
5. 3 Амалдарды орында
5т843кг+6т132кг=
38км413м-7км151м=
14сағ26мин+5сағ37мин=
5. 4 Кестені толтыр
ІІІ. Бекіту. Мадақтау
5-сабақ
Тақырыбы: Белгісіз амал таңбаларын табу.
1. Теңдік тура болатындай етіп амал таңбаларын қой. Қажет болса жақшаларды қолдануға болады.
600 40 20 8 =18 600 40 20 8=612 600 40 20 8=7200 600 40 20 8=292
600 40 20 8=24028 600 40 20 8=548
600 40 20 8=23840 600 40 20 8=308
2. Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын қой. Жақшаларды пайдалануға болады.
=3 =4 =5 =6
=7 =30 =50 =120
3. Амал таңбаларын теңдік дұрыс болатындай етіп, қойып шық. Жақшаларды пайдалануға болады.
=4 =2 =3 =4
=5 =6 =7 =8
=9 =10
4. Цифрлардың арасына амал таңбаларын теңдік дұрыс болатыдай етіп, қой. Жақша қолдануға болады.
1 2 3=5 1 2 3 4 5=5
1 2 3 4 =5 1 2 3 4 5 6=5
6- сабақ
Сабақтың тақырыбы: Математикалақ қызықты есептер шығару
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: оқушылардың білім, білік дағдыларын тиянақтау, өз бетімен жұмыс жасап, шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу . ә) дамытушылығы:математика әлемінің қызықты екендігіне көз жеткізе отырып, логикалық ойлауын дамытуб) тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге, жолдастық көмек көрсетуге баулу
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойын, топпен жұмыс
Сабақтың түрі:танымдық
Сабақтың көрнекілігі: ойынға қажетті көрнекіліктер
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушылар зейінін сабаққа аудару.
ІІ. «Білікті бірді жығар, білімді мыңды жығар» дегендей оқушыларды топқа бөлу
І топ «Зерделілер» тобы
1. Екі әке, екі бала театрға үш билет алды. Театрға неше адам барды?
2. Үш төрттік цифрмен бір амалды қолданып, 40 санын қалай жазуға болады?
3. Бес екілік цифрмен үш амалды қолданып, 20 санын жаз.
ІІ топ «Тапқырлар» тобы
1. 5, 4, 3, 2, 1 цифрларын қатар жазып, оларды 85 саны шығатындай етіп қосу және азайту керек.
2. Туған айдың реттік номерін 21-ге арттыр, шыққан санды 16-ға кеміт, сосын 5-ке кеміт, нәтижесі бойынша туған айды атауға болады.
3. Туған күнге 20-ны қосып, шыққан санан 17-ні азайту керек. Алынған нәтижесін 3-ке кемітсек, туған күн шығады.
Оқушыларды мадақтау
7-8- сабақ
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту барысында, ауызша, жазбаша есептеу дағыдыларын меңгертуә) дамытушылығы:оқушылардың білім деңгейінің бірдей өсуін дамыту, логикалық ой-өрістерін дамыту. б) тәрбиелігі: Зеректікке, тапқырлыққа, сыни тұрғысынан ойлауына тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: ауызша көбейту, бөлу, ой қорыту.
Сабақтың түрі:дамытпалы саяхат сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық.
Тамаша «Бәйтерегі» Астананың,
Айшықты белгісі сл жас қаланың.
Жер шары жатыр сыйып дос құшаққа,
Аспалы бесігіндей жас баланың.
ІІ. Бүгінгі сабақ саяхат сабағы болып өткізіледі.
1 аялдама 1830 жыл (түйемен)
Есілдің бойындағы Қараөткел тұсында жаңа қамалдың құрылысы басталып, Ақмола қаласының алғашқы ірге тасы қаланды.
Ауызша есеп
400*5= 554*4= 7200:8=
300*4= 2500:50= 9000:3=
2 аялдама 1863 жыл (жылқы)
Ақмола ресми түрде округтік қала болып жарияланды.
37 мың 554 бірл. + 40 мың 356 бірл. =
3 аялдама (автобуспен)
1921 жылы 25 мамыр орталығы Петропавлда болған Ақмола губерниясы құрылды.
тапсырма (теңдеу)
Х*3000=9 8:Х=400
4 аялдама (поезбен)
1929 жылы 8 қараша
тапсырма (амалдарды орында)
1500*6-2035= 5400:9*7=
5 аялдама (жеңіл машинамен)
1994 жылы 6 маусым қалаға ежелгі Ақмола аты қайырылды.
тапсырма (есепте)
1409*2= 10847*3=
6 аялдама (ұшақпен)
1997 жылы 10 желтоқсан Қазақстанның астанасы Ақмола қаласына кқшірілді. 1998 жылы 8 мамырда Ақмолаға Астана аты берілді.
тапсырма (есепте)
1т 342кг*2= 1км 436м*3=
ІІІ. Сұрақ-жауап арқылы ой қорыту.
IV. Оқушыларды мадақтау
9-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Өздік жұмыс
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу, тиянақтау. ә) дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту, өздіктерінен жұмыс істеуге машықтандыру. б) тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: өз бетімен жұмыс істеу
Сабақтың түрі:қайталау, жинақтау
Сабақтың көрнекілігі: кестелер
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушылар зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Өзіндік жұмыс №6
6. 1 Салыстыр.
16км9м*13км5м 3т7ц*35ц
3тәул15сағ*4тәул 4т5кг*675кг
6. 2
Қалада балаларға арналған 18 кітапхана бар, ал үлкендерге арналған кітапхана одан 4 есе артық. Қалада барлығы қанша кітапхана бар?
6. 3 Теңдеуді шеш
Х+2045=4182 Х-165=7047 6000:а=300
6. 4 Сантиметрмен өрнекте
121мм= см 18дм= см
409мм= см 8м3дм= см
Сабақты қорытындылап, оқушыларды мадақтау.
10-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Өздік жұмыс
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу, тиянақтау. ә) дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту, өздіктерінен жұмыс істеуге машықтандыру. б) тәрбиелігі: өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: өз бетімен жұмыс істеу
Сабақтың түрі:қайталау, жинақтау
Сабақтың көрнекілігі: кестелер
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушылар зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Өзіндік жұмыс №7
7. 1 Салыстыр
7км9м*4км12м 6т7ц*18ц
5км8м*8км9м 3т87ц*4т
7. 2 «Гүлдер» дүкенінде 200 раушан және 600 қалампыр гүлі бар. Раушанның 5 талын, ал қалампырдың 3 талынан гүл шоқтарын жасады. Барлығы қанша гүл шоқтары жасалды?
7. 3Теңдеуді шеш
Х*5=3000 6200+а=8260 640-Х=342 7*с=7000
7. 3 Метрмен өрнекте
98дм= 425дм= 2км=
501см= 409см= 8км=
Сабақты қорытындылау
Оқушыларды мадақтау.
11-12-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Қозғалысқа байланысты есептер шығару
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: оқушыларды қозғалысқа байланысты есептерді дұрыс шығара білуге үйрету, сызба бойынша есептер құру.
ә) дамытушылығы:оқушылардың ой қиялын, өз бетінше есептеу жұмыс істеу қабілетінтері мен логикалық ойлауын дамыту.
б) тәрбиелігі: Оқушыларды ізгілікке, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық
ІІ. Сабақ мақсатымен таныстыру
1. Ауызша тапсырмалар
S=a*b
P=a+b*2
Y=a*b*c
S=Y*t
Y=S: Y
2. Велосипедші-19 км/сағ
Мотоциклші-76 км/сағ
Кездесті-6сағ
Екі қаланың арасы-?
19*6 =114км 76*6 = 456 114+456 = 570км
3. Сызба бойынша уақытты табу
14км/сағ ? 12км/сағ
78 км
4. Сызба арқылы қашықтықты табу
19км/сағ 16км/сағ
?км
5. Сызба арқылы жылдамдықты табу
?км/сағ 2сағ 14км/сағ
64км
Сабақты қорытындылап, мадақтау
15-16-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Математикалық ойындар
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: тапқырлықпен тез есептеп, тез жауап берудегі дағдысын көріп, шешімге келудегі ептілігі мен біліктілігін байқау.
ә) дамытушылығы:Ой ұшқырлығы мен логикалық ойлауын дамыту.
б) тәрбиелігі: Оқушылады ізгілікке, ептілікке тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап
Сабақтың түрі:ойын сабақ
Сабақтың көрнекілігі: ойындар, математикалық викториналар
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық
ІІ. Сабақ мақсатымен таныстыру
1. Ойын ойнау. «Қалт етпей қағып ал, жауабын тауып ал»
4291*1= 7804*1= 36003*0=
1*4516= 5168*1= 6700*1=
ІІІ. Логикалық есептер шығару
1. Қандай сандардың қосындысы мен көбейтіндісі өзара тең?
2*2 2+2 1+2*3 1+2+3
2. 6м бөренені 1м-ден неше жерден кесу керек? (5)
3. Топ торғай ұшып келіп, бұтаққа қонды. Егер торғайлар бұтаққа бір-бірден қонса, бір торғай артық, ал екі-екіден қонса, бір бұтақ артық қалады. Торғай нешеу, бұтақ нешеу? (4 торғай, 3 бұтақ)
IV. Математикалық викториналық сұрақтар шешу
- 3 шырпыдан 1 есік,
Құрастырып көр шешіп (П)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz