Сұрақ қою қайта сұрақ қою

3. 10. 15. Бекітемін:
Сабақ жоспары №1
Ағылшын тілінде жануарлар жайлы жаңа сөздерді қолдану, мәтіннен етістіктің осы шағын ажыратып, білімін толықтыру.
Барлық оқушылар істей алады:
Жануарларға байланысты жаңа сөздерді меңгереді, сөйлем құрайды
Етістіктің осы шағын ажыратады, өз бетінше мысал келтіреді.
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Кейбір оқушылар істей алады:
Оқушыда өз ойын өзгенің ойымен салыстыра алады, өз ойын еркін жеткізе алады.
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
Білу
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Қосымша тапсырма
Рефлексия
Сыныптағы әрекеттер тәртібі
- Сәлемдесу
- Ынтымақтастық оқу ортасын құру
«Жүректен жүрекке» ойсергегі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында оқушыларға шеңбер құрғызып, тілек айта отырып, қолындағы жүрек жастықшаны қасындағы оқушыға береді.
- Топқа бөлу
Жануарлардың суреттерін тарату арқылы 4 топқа бөледі.
І топ - «Қасқыр»
ІІ топ - «Қоян»
ІІІ топ - «Түлкі»
ІҮ топ - «Тиін»
Бағалау парақтарын таратады:
«Қызығушылықты ояту» тәсілі арқылы сұрақтар қою, топтарға әр сұрақты таратып береді.
- What kind of animals live in Kazakhstan? (І топ)
- What kind of animals is the most important in our life? Why? (ІІ топ)
- Do you know anything about animals in the forest? (ІІІ топ)
- What kind of animals live in your village? (ІҮ топ)
Топтастыру» тәсілі: әр топтың өз атауына байланысты сұраққа жауап береді.
Мәтінмен жұмыс жасаудың алдында жаңа сөздермен таныстырады.
- a squirrel-тиін
- a wolf-қасқыр
- a rabbit-қоян
- a fox-түлкі
- vast - зор, кең, үлкен
- еxactly - дәл
- fur - жүн, тері
- feather - қауырсын
- shell- қабық, қауыз
- scale - қабыршық (балықтың)
- cell - клетка
- endanger -қауіпке душар ету
- rhino - мүйізтұмсық
- rhinoceros in danger - мүйізтұмсықтар қауіпті жағдайда
- out of danger - қауіпсіз
- habitat - жануарлар мен өсімдіктердің таралу орны, табиғи орта
Берілген мәтінді топ ішінде талқылау, әңгімелеу.
«Жигсо» тәсілі арқылы мәтінмен жұмыс жасатады. Топтарға берілген мәтінді мағыналық төрт бөлікке бөліп береді.
«About animals» мәтіні
Our planet is home to a vast collection of animals. They live everywhere.
Animals are all around us, so it is easy to think that we know exactly what animals are.
But some animals have fur or feathers; others have shells or scales, while many have no hard body parts at all. Animals often have eyes, ears and legs.
Firstly, animals’ bodies are made of lots of cells. These cells work together, like a team. Secondly, unlike plants, animals need to eat.
Such animals as the tiger, black rhino and giant panda are now so rare that they are endangered.
Animals are in danger for many reasons, and most of these are to do with humans. People collect animals as pets, and hunt them for food and for ‘fun’. They destroy their habitats. We must look after the animals we have left, before it is too late.
Жаңа сөздерді қолдана отырып жаттығуды орындау.
Оқулықтағы жаттығуды жеке жұмыс ретінде жасатады.
Exercise 1. Match pictures to the words:
- a squirrel
- a wolf
- a fox
- a rabbit
Етістіктің осы шағын мәтіннен тауып, ажырату.
Етістік туралы слайд көрсетілімдері етістіктің осы шағын оқушылардың есіне түсіреді, мысал келтіртеді.
Exercise 2. Find Present Simple in the text
Венн диаграммасын пайдалану арқылы сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға таратып береді.
І топ -тиін/түлкі
ІІ топ -түлкі/қасқыр
ІІІ топ - қоян/тиін
ІҮ топ-қасқыр/қоян
Дұрыс жауабын тұжырымдай отырып, тест жұмысын жасау
Тест тапсырмаларын береді:
- Why animals are in danger?
- People hunt and use animals as food
- People love animals
- Animals eat each other
- Find the English word for “табиғи орта”:
- Out of danger
- Feather
- Habitat
- What kind of animals are wild?
- Dog, cat, sheep
- Fox, wolf, squirrel
- Rabbit, pig, monkey
- Find sentence with Present Simple:
- I watched TV yesterday.
- Some animals have fur and feathers.
- The weather was cold last week.
- Сөйлемде етістік болмаған жағдайда:
- To be етістігінің формасы қолданылады.
- -s жалғауы жалғанады.
- Етістік өзгеріссіз қалады.
Бағалау парағына қарап, суммативті бағаны шығарады, оқушыларғы хабарлайды.
Оқушыларға үйге қосымша тапсырма береді:
Exercise 4 Мәтінді оқып ішішен жануарларға қатысты сөздерді табу.
Жануарлар (қасқыр, қоян, түлкі, тиін) туралы қызықты мәлімет тауып келу.
Кері байланыс жасату мақсатында оқушыларға стикер таратады.
Сәлемдеседі.
Ортаға шығып шеңбер болып тұрып, жүрек жастықшаны бір-біріне беріп, тілек айтады.
Төрт топқа бөлінеді, әр топ мүшесі өз орнына отырады.
Өз арасынан топ басшысын сайлайды.
Оқушылар топпен ақылдасып, пікірлесіп, әр топтан бір оқушы жауап береді. (Смайлик арқылы бағалау)
Оқушылар топ болып пікірлесіп кестені толтырады, бір топ мүшесі жауап береді.
Жаңа мәтінмен танысып, өз ойларын постерге түсіреді.
Әр оқушы жеке тапсырма орындайды, топ басшысы бағалайды.
Оқушылар етістік туралы еске түсіреді.
Оқушылар жұптасып жұмыс атқарады.
Оқушылар Венн диаграммасы арқылы жанурлардың ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табады
Әр оқушы интерактивті тақтадан көрген тест тапсырмаларының жауаптарын дәптерлеріне түсіреді, екі оқушы бір-бірінің дәптерін тексереді.
Қосымша тапсырмалар
ды күнделіктеріне жазады.
Әр топ мүшесі стикерге өз ойын жазып, кері байланыс парағына іледі.
- Оқу/сабақ мақсаттарына қол жеткізілді ме?
- Оқушылар бүгін не үйренді?
- Оқу ахуалдары қандай болды?
- Оқушылар арасындағы айырмашылықты анықтау бойынша іс-әрекеттер сәтті болды ма?
- Мен уақытттық графикті дұрыс ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқуларға жол бердім және неліктен?
Сабақ мақсатына жетті.
Оқушылар жануарлар туралы мағлұмат ала алды.
Сыныптағы ахуал қалыпты деңгейде болды.
Уақытты үнемдей алмай қалдық. Жоспардан ауытқушылықтар болды.
Сабақтың қай аспектісі оқыту мен оқу барысында жақсы өтті?
1. Постер қорғау.
2. Тест жұмысы
Оқыту мен оқу барысында қай екі әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз?
1. Венн диаграммасы
2. Сергіту сәті
Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді?
1.
2.
6. 10. 15. Бекітемін:
Сабақ жоспары №2
Тақырып: Life in the desert and tropical forest
Құндылықтар:
Оқушылардың ағылшын тілінде сөйлеу, оқу қабілеттерін қалыптастыру, зат есімнің көпше түрі туралы білімдері мен дағдыларын кеңейту
Барлық оқушылар істей алады:
Жаңа сабақты меңгереді.
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Кейбір оқушылар істей алады:
Оқушыда өз ойын өзгенің ойымен салыстыра алады, өз ойын еркін жеткізе алады.
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
Білу
Қолдану
Талдау
Қосымша тапсырма
Жинақтау
Бағалау
Рефлексия
Сыныптағы әрекеттер тәртібі
- Сәлемдесу
Қызығушылықты ояту мақсатында сыныпка жан - жануарлар туралы жұмбақ жасыру
Топқа бөлу
Шөл дала және шөл далада тіршілік ететін жануарлар, тропикалық орман және тропикалық орманда тіршілік ететін жануарлардың суреттері арқылы 4 топқа бөледі.
І топ - «Desert»
ІІ топ - «Tropical forest»
ІІІ топ - «Animals inhabiting deserts»
ІҮ топ - «Animals inhabiting tropical forests»
Бағалау парақтарын таратады:
«Қызығушылықты ояту» тәсілі арқылы сұрақтар қою, топтарға әр сұрақты таратып береді.
Do you know anything about life in the desert? (І топ)
What kind of animals live in the desert? (ІІ топ)
Do you know anything about life in the tropical forest? (ІІІ топ)
What kind of animals live in the tropical forest? (ІҮ топ)
Мәтінмен жұмыс жасаудың алдында жаңа сөздермен таныстырады.
a desert - шөл дла
a tropical forest - тропикалық орман
cool - салқын
insect - жәндік
lifeless - жансыз
hide - тығылу
seed - дән, астық
wither - солу
species - түр
Кластерлер әдісі
4 топ оқулықтағы 4 мәтін бойынша кластер құрастыру
І топ «Dogs and foxes»
ІІ топ «Grey wolf»
ІІІ топ «Life in the desert»
ІҮ топ «Life in the tropical forest»
Зат есімнің көпше түрі туралы слай көрсетіліп, оқушылардың есіне түсіреді, мысал келтіртеді.
Төрт топтағы жекелеген оқушыларға тапсырмалар беру
Зат есімдерді көпше түрге айналдыр. Ережесін түсіндір
Тест жұмысын жасау
Тест тапсырмаларын береді:
Test
- Life in the desert is . . .
- lifeless
- wonderful
- interesting
- The trees are always … in the tropical forest.
- yellow
- red
- green
- When sun becomes cool in the desert?
- in the morning
- in the afternoon
- in the evening
- Көпше түрде де өзгеріссіз қалатын зат есімді табыңыз:
- carrot
- sheep
- woman
- Зат есімнің көпше түрі қандай жалғау арқылы жасалады?
- - ing
- - ed
- - s
Бағалау парағына қарап, суммативті бағаны шығарады, оқушыларғы хабарлайды.
Оқушыларға үйге қосымша тапсырма береді:
Омардың постеріне карап кез келген жануар туралы мағлұмат жинап келу
Кері байланыс жасату мақсатында оқушыларға стикер таратады.
1 тапс.
Үй тапс
3 тапс.
Кластерлер әдісі
4 тапс.
грамматикалық тапс
5 тапс.
Тест тапсырмасын орындауы
Сәлемдеседі.
Төрт топқа бөлінеді, әр топ мүшесі өз орнына отырады.
Өз арасынан топ басшысын сайлайды.
Оқушылар топпен ақылдасып, пікірлесіп, әр топтан бір оқушы жауап береді. (Смайлик арқылы бағалау)
Жаңа мәтінмен танысып, өз ойларын кластерге түсіреді.
Әр оқушы жеке тапсырма орындайды, топ басшысы бағалайды.
Әр оқушы интерактивті тақтадан көрген тест тапсырмаларының жауаптарын дәптерлеріне түсіреді, екі оқушы бір-бірінің дәптерін тексереді.
Қосымша тапсырмалар
ды күнделіктеріне жазады.
Әр топ мүшесі стикерге өз ойын жазып, кері байланыс парағына іледі.
- Оқу/сабақ мақсаттарына қол жеткізілді ме?
- Оқушылар бүгін не үйренді?
- Оқу ахуалдары қандай болды?
- Оқушылар арасындағы айырмашылықты анықтау бойынша іс-әрекеттер сәтті болды ма?
- Мен уақытттық графикті дұрыс ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқуларға жол бердім және неліктен?
Сабақ мақсатына жетті
Шөл дала мен тропикалық орманда тіршілік ететін жануарлар туралы мағлұмат ала алды.
Сынып ахуалы қалыпты жағдайда болды, сынып төрт топқа бөлінді
Сәтті болды
Ауытқушылықтар болды. Тапсырмалардың орыны ауысып кетті. Ұмытып кетіп қайта оралып орындадым. Уақытты үнемдей алмай қалдым
Сабақтың қай аспектісі оқыту мен оқу барысында жақсы өтті?
1. Кластерлер әдісі
2. Тест
Оқыту мен оқу барысында қай екі әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді?
1.
2.
Бекітемін:
Сабақ жоспары №3
Тақырып: Omar’s album
Құндылықтар:
СТО технологиялары тапсырмаларын беру арқылы жануарлар өмірі туралы білімдерін толықтыру.
Барлық оқушылар істей алады:
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Кейбір оқушылар істей алады:
.
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
Білу
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Қосымша тапсырма
Рефлексия
Сыныптағы әрекеттер тәртібі
Сәлемдесу
Ынтымақтастық оқу ортасын құру
Топқа бөлу
Түрлі түсті стикерлер тарату арқылы 4 топқа бөледі.
І топ - «Birds»
ІІ топ - «Fish»
ІІІ топ - «Beasts»
ІҮ топ - «Domestic animals»
Бағалау парақтарын таратады:
«Қызығушылықты ояту»
Game : “Make a word”
Bare- Ocw- Igrfafe-
Dirb- Crcoldieo- pihpo- Lcame- konmey- shore-
Tac- Inio- bezar-
sahkr- braibt- gota-
Оқулықтағы Омардың салған постері туралы сұраққа жауап беру . Үйден дайындап келген постерлерін корғау.
Мәтінді оқу аудару
Сұрақ қою қайта сұрақ қою әдісі арқылы әр топ бір біріне сұрақ қояды
Сын есімнің шырайларына байланысты жеке тапсырмалар орындайды
Алған білімдері арқылы «Семантикалық карта» толтыру
Semantic map
Топтық бағалау жүргізу.
Смайликтермен формативті бағалату.
Сүйкті жануарыңның суретін салып ол туралы мағлұмат біліп келу
«Не білдім?, Не білгім келеді? Не білемін?» кері байланыс стикерін тарату.
Үй тапсырм
Постер корғау
Грамма-
тикалық тапсырма
Water
earth
air
flies
floats
walks
fish
predator
birds
meat
fish
plants
Сәлемдеседі.
Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздер тілеу арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.
Төрт топқа бөлінеді, әр топ мүшесі өз орнына отырады.
Өз арасынан топ басшысын сайлайды.
Оқушылар жасырынған жануарлардың аттарын табуы керек
Үйге берілген тапсырма бойынша өз ойларын постерге түсіреді.
Төрт топқа бөліп оқып аудару
Әр топ мүшелері бүгінгі сабаққа байланысты бір біріне сұрақ қояды
Оқушылар сын есімнің шырайлары туралы еске түсіреді.
Карточкада жазылған тапсырмаларды орындайды
Оқушылар жұптасып жұмыс атқарады.
Тапсырмаларды күнделікке жазады
Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz