Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өткен сабақты қорыту
Математика (1-сынып)
Г.Т.Конысбаева
Қарағанды облысы.Жезқазған қаласы.
№11жалпы білім беру орта мектебі
Тақырыбы:7саны мен цифры
Мақсаты:
1)Білімділігі:Оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін пысықтап,жеті(7)санымен таныстыру,дұрыс жазуға үйрету.
2)Дамытушылығы:Есептеу қабілеттерін дамыту;
3)Тәрбиелігі:Оқушыларды тапқырлыққа,жылдам ойлауға,ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі:Сандар,суреттер,плакаттар,кеспе қағаздар
..Әдісі:түсіндіру,ойындар,есептеу.Пәнаралық байланыс:дүниетану,сауаташу.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру бөлімі.
Үлкенге де <<Сіз>>
Кішіге де <<сіз>>
Бар адамды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
II.Өткен сабақты қорыту.
6=3+2+1 6=4+2 6=5+1
6=3+3 6=2+1+3
III.Ой қозғау.
Алқаптағы бидайды,
Қоймаға ел жинайды.
Тырнасы тізілген,
Ұнатамын күзді мен.
-Қазір жылдың қай мезгілі?(Күз)
Күз мезгілінде диқаншылар егін жинайды.Бақта жемістерді,бақшада көкөністерді жинайды.Қысқа азық болу үшін жинаймыз.Оған қаншама адамның еңбегі жұмсалады.Міне бүгінгі сабақ киелі деп аталады.
IV. Жаңа сабақ.7 санымен таныстыру
.7саны-тақ сан
7саны-киелі сан :жеті ата,жеті қазына,жеті қарақшы,жеті нан.
7күн-дүйсенбі,сейсенбі,сәрсенбі,бейсенбі,жұма,сенбі,жексенбі.
V.Оқулықпен жұмыс.
Оқушыларды 3топқа бөлу.
қыркүйек қазан қараша
№1Сурет бойынша теңдік құру.(Сәбіз жинау)
1-топ 2-топ 3-топ
6+1=7 5+1=6 4+3=7
1+6=7 5+2= 7 3+4=7
7-1=6 7-2=5 7-3=4
7-6=1 7-5=2 7-3=4
№2 сандардың көршілерін табу.
0 1 2 5 6 7 4 5 6 3 4 5
VI.Дәптермен жұмыс.
№1 7санын жазу
№3.Теңсіздік құру.(Жеміс жинау)
4 3 3 2 4 2
№5.Кесінді өлшеу.Салыстыру.6см 7см
VII.Сергіту сәті.
Бір,екі, үш
Біз есепке салдық күш.
<<Артық>>десе қосамыз.
<<Кем>>десе аламыз,
Есепке күш саламыз.
Жұмбақ есептер:
1.Он саусақтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда үшеуі
Өз қолыңда қалады?(Жетеуі)
2.Бесбайда бар бес іні,Естайда бар екі іні.
Қоссаң бес пен екіні
Неше екен шешуі.?(Жетеу)
3.Тал басында тізіліп,
Жеті жапырақ тұр еді.
Жел соқты да үзіліп,
Түсті оның екеуі,
Тұр енді әлі ілініп,
Жапырақтың нешеуі?(Бесеуі)
VIII.Сабақты қорыту.
Моншақтарды жіпке тізу.(Құлпынай жинау)
4+2+1= 7 1+3+3= 7 5+2+0 = 7 5+1+1 =7
Жеті айырмашылығын табу.Жеті қандай сан?
Киелі сан
7 Тақ сан
Алтыдан кейін тұрады
IX.Бағалау. <<Кім жемісті көп жинайды?>>ойыны.Қай топтың жемісі көп болса,сыйлық беру.
Мадақтау.Үйге тапсырма:№6
Г.Т.Конысбаева
Қарағанды облысы.Жезқазған қаласы.
№11жалпы білім беру орта мектебі
Тақырыбы:7саны мен цифры
Мақсаты:
1)Білімділігі:Оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін пысықтап,жеті(7)санымен таныстыру,дұрыс жазуға үйрету.
2)Дамытушылығы:Есептеу қабілеттерін дамыту;
3)Тәрбиелігі:Оқушыларды тапқырлыққа,жылдам ойлауға,ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі:Сандар,суреттер,плакаттар,кеспе қағаздар
..Әдісі:түсіндіру,ойындар,есептеу.Пәнаралық байланыс:дүниетану,сауаташу.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру бөлімі.
Үлкенге де <<Сіз>>
Кішіге де <<сіз>>
Бар адамды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
II.Өткен сабақты қорыту.
6=3+2+1 6=4+2 6=5+1
6=3+3 6=2+1+3
III.Ой қозғау.
Алқаптағы бидайды,
Қоймаға ел жинайды.
Тырнасы тізілген,
Ұнатамын күзді мен.
-Қазір жылдың қай мезгілі?(Күз)
Күз мезгілінде диқаншылар егін жинайды.Бақта жемістерді,бақшада көкөністерді жинайды.Қысқа азық болу үшін жинаймыз.Оған қаншама адамның еңбегі жұмсалады.Міне бүгінгі сабақ киелі деп аталады.
IV. Жаңа сабақ.7 санымен таныстыру
.7саны-тақ сан
7саны-киелі сан :жеті ата,жеті қазына,жеті қарақшы,жеті нан.
7күн-дүйсенбі,сейсенбі,сәрсенбі,бейсенбі,жұма,сенбі,жексенбі.
V.Оқулықпен жұмыс.
Оқушыларды 3топқа бөлу.
қыркүйек қазан қараша
№1Сурет бойынша теңдік құру.(Сәбіз жинау)
1-топ 2-топ 3-топ
6+1=7 5+1=6 4+3=7
1+6=7 5+2= 7 3+4=7
7-1=6 7-2=5 7-3=4
7-6=1 7-5=2 7-3=4
№2 сандардың көршілерін табу.
0 1 2 5 6 7 4 5 6 3 4 5
VI.Дәптермен жұмыс.
№1 7санын жазу
№3.Теңсіздік құру.(Жеміс жинау)
4 3 3 2 4 2
№5.Кесінді өлшеу.Салыстыру.6см 7см
VII.Сергіту сәті.
Бір,екі, үш
Біз есепке салдық күш.
<<Артық>>десе қосамыз.
<<Кем>>десе аламыз,
Есепке күш саламыз.
Жұмбақ есептер:
1.Он саусақтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда үшеуі
Өз қолыңда қалады?(Жетеуі)
2.Бесбайда бар бес іні,Естайда бар екі іні.
Қоссаң бес пен екіні
Неше екен шешуі.?(Жетеу)
3.Тал басында тізіліп,
Жеті жапырақ тұр еді.
Жел соқты да үзіліп,
Түсті оның екеуі,
Тұр енді әлі ілініп,
Жапырақтың нешеуі?(Бесеуі)
VIII.Сабақты қорыту.
Моншақтарды жіпке тізу.(Құлпынай жинау)
4+2+1= 7 1+3+3= 7 5+2+0 = 7 5+1+1 =7
Жеті айырмашылығын табу.Жеті қандай сан?
Киелі сан
7 Тақ сан
Алтыдан кейін тұрады
IX.Бағалау. <<Кім жемісті көп жинайды?>>ойыны.Қай топтың жемісі көп болса,сыйлық беру.
Мадақтау.Үйге тапсырма:№6
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz