Ұрықтың даму сатылары

Тақырыбы: Ағзалардың жеке дамуы. 9- сынып Биология
Құрастырушы:Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, М. Ғабдуллин атындағы №3 көптілде оқытатын кәсіби мектеп гимназиясы.
Пән мұғалімі: Жусубалина А. Б.
сот:87051135293
« Көпір» (жеке жұмыс)
тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
Сұрақтарға жауап бер. Бос орынға қажетті сөзді қой.
1. Овогенез аналық жыныс жасушаларының даму үдерісі.
2. Сперматогенез аталық жыныс жасушаларының даму үдерісі.
3. Тұқымның қоректік заттар қорын эндосперм деп атайды.
4. Аталық және аналық жасушаларының қосылуынан зигота түзіледі.
3. 86 беттегі 28-суретке қарап, формалық элеметтердің пішінін сипатта.
Ал, енді балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз: «Ағзалардың жеке даму» осы тақырыпты меңгеру үшін келесі кезеңге өтеміз.
1-қадам (топтық жұмыс) - теория бойынша «Білу» критерийінің индикаторлары:
(тақырып мазмұны бойынша кім?не?
қандай? қалай?нені? қашан?не істеді сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпарат іріктеліну керек)
- Ұрықтың дамуыэмбриогенездеп атайды.
- Туу соңынан даму, яғни дернәсілдік немесе ұрықтық сатылардан соң атайды.
- Тірі ағзалардың туу мерзімінен өлуіне дейінгі жеке дамуыонтогенездеп атайды.
- Ұрықтың даму сатыларыбластула, гаструла, нейруласатыларынан тұрады.
- Ағзалардың өсуі мен дамуы кезіндегі пішін атаймыз.
2-қадам (топтық жұмыс) - теория бойынша «Түсіну»
критерийінің индикаторлары:
( неге? неліктен? себебі? не үшін? сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)
Себебін анықта:Ұрықтың дамуы неліктен сатыларға жіктеледі?
Жауабы:себебі әр сатыда ұрықтың дамуы өзгеше.
1. Бластула- шар пішінді, бір қабатты ұрық.
2. Гаструла -ұрық жапырақшаларының түзілуі, үш қабатты ұрық.
3. Нейрула- жүйке түтігінің түзіліп, мүшелердің пайда болу қабаты.
3-қадам-(топтық жұмыс) теория бойынша «Талдау» критерийінің индикаторлары:
1. Салыстыр,
2. Айырмашылығы неде?
3. Ұқсастығы неде?
4. Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады.
Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар
Ерекшелігі
4. Тақырыптың басты идеясы неде?
Ұқсастығы: 1. Ұрықтың даму сатысы.
2. Жасушалардан құралады.
Ерекшелігі :
Бластула:
1. Ұсақ жасуша топтасып, бластомербереді
2. Осы сатыда қарқынды бөліну митоз өтеді.
3. Бір қабатты ұрық деп атайды.
Гаструла:
1. Үшқабатты ұрық деп атайды.
2. Э нтодерма , э ктодерма , м езодерма қабаттарынан тұрады.
Нейрула:
1. Жүйке тақташасынан жүйке түтігі қалыптасады.
2. Жүйке түтігінен ми және жұлын дамиды.
4-қадам-(топтық жұмыс) теория бойынша «Жинақтау» критерийінің индикаторлары:
Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кестені, тірек сызбаны немесе сөзжұмбақты толтыр, немесе өзің құрастыр тағы с. с. басқа түрдегі тапсырмалар оқушының жоғарыдағы «тақырыптың басты идеясына» жазған жауабына қойылады
1. Тақырыптың басты идеясы бойынша құрылған тірек-сызбаны толтыр
Постэмбриогенез
туу соңынан дамуы
Эмбриогенез
ұрықтың дамуы
Оқулықпен жұмыс ( 5 минут ) : төмендегі «Қолдану» және оқушының тақырып мазмұнына «Баға беруі»
тәсілдеріне сәйкес, яғни рефлексия жасауға, эссе жазуға арналған , практика жүзінде бекіту тапсырмалары орындалады . Нәтижесі ауызша марапатталады .
Оқулықпен жұмыс
- 103 беттегі А, В, С -нұсқаларындағы сұрақтарға жауап бер.
- 31-суреттегі ұрықтың даму сатыларына сипаттама бер.
6-қадам (топтық жұмыс) :
«Баға беру» ( Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? деген тапсырмалар оқушыға жоғарыда алған білімін (теория бойынша) және біліктілігін (практикасы бойынша ) өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады
Сен қалай ойлайсың, Көбелектің толық түрленіп даму сатысындағы сызбасы қандай?
Жауабы :Ж ұмыртқа - д ернәсіл -қ уыршақ -и маго
ІІІ кезең (кері байланыс - бағалау кезеңі) : Жеке жұмыс. Жоғарыда меңгерген мазмұнды үш деңгейге іріктеп (әр деңгейдің білімділік, біліктілік, яғни құзыреттілік деңгейін анықтайтын тапсырмалар) оларды біртіндеп орындату арқылы балл жинату барысында оқушының құзіреттілік деңгейін анықтап, әділ бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмаларды оқушылар сабақтың соңына дейін қалған 15 минуттың 12 минутында орындайды + 3 минут қортынды жасалады.
Қалған тапсырмаларлы үйде аяқтап келеді. Қортынды балл саны дәстүрлі бағаға айналдырылып, келесі сабақтың басында сынып журналына қойылады, мониторингке тіркеледі.
1-қадам - (жеке жұмыс) теория бойынша «Білу» критерийінің индикаторларына сәйкес
(тақырып мазмұны бойынша кім?не?
қандай? қалай? нені? қашан?не істеді сияқты сұрақтарға жауап беретін толық ақпараттар іріктелініп ІІ кезеңдегіге қарағанда керісінше қойылады)
1-тапсырма. Кесте бойынша терминдерді сәйкестендіріп, тиісті номірлерді қою.
1. Пішін өзгеріс
2. Ұрықтың дамуы
3. Туу мерзімнен өлгенге дейінгі даму.
4. Бір қабатты ұрық.
5. Мүшелердің түзілуі.
6. Туу соңынан дамуы.
7. Үш қабатты ұрық
Пост
эмбриогенез
Нейру
ла
Мета
морфоз
2-тапсырма. Тест тапсырмаларын орындау.
1. Жүйке тақташасынан жүйке түтігінің қай ұрық сатысында түзіледі.
А) бластула Ә) гаструла Б) нейрула
2. Ағзалардың
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz