Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сайқымазақпен ойындар

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні
30.01.2015ж.
Тәрбиеші
В.М. Аубакова
Тобы
ІІ кіші топ
Білім саласы
Таным
Бөлімі
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы
Цирк
Мақсаты
Білімділік: Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіндіру арқылы қеңістікті бағдарлауға үйрету.
Дамытушылық: танымдылық қызығушылықтарын арттыру
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар,
көрнекіліктер
Жұмсақ ойыншықтар, пішіндер, әр балаға таратпа суреттер,
Цирк аңдары

Билингвалды компонент
Сайқымазақ - клоун
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-
қозғаушылық
Жылулық шеңбері
Ашық менің жүрегім,
Ылғи күліп жүремін
Бірге ойнап, бірге жүрер
Достарым көп менің.
Есік қағылады.Сайқымазақ келеді:
Сәлеметсіз бе, балалар? Мені таңыдыңдар ма? Циркке барғыларың келе ме?
Шеңберге тұрып, өлең жолдарын айтады. Қимылмен көрсетеді.
Амандасады.

Циркке баруға келіседі.

Ұйымдастыру-іздестіру
Жарайсыңдар! Ендеше, қош келдіңіз!
<<Аң үйретушілер>> ойыны.
(Балаларға ойыншық жануарларды беріп, бұйрық беруді ұсынады):
Орындыққа отыр;
Үстел астына отыр;
Терезе алдына тығыл;
Үстел үстінде биле;
Менің иығыма отыр т.б.

<<Сайқымазақпен ойындар>>
1. <<Түстерін ата>> ойыны

2. <<Дұрыс орналастыр>> ойыны
маймылдың оң\сол жағына , астына, үстіне заттарды қоюды ұсынамын

Ойыншықтарына бұйрық береді.

Сайқымазақтың шарларының түстерін атайды.
Тапсырманы үстел үстінде орындайды.

Ұйымдастыру-іздестіру
Сергіту сәті:

Teddy bear, teddy bear turn around
Teddy bear,teddy bear touch the ground
Teddy bear, teddy bear touch your nose
Teddy bear, teddy bear go to school
Good for you!
<<Тыңда, сана>> дид. ойыны.
Шымылдықтың артынан естілген дыбыстарды (Сайқымазақ балғамен тарсылдатады) тыңдап, санауды тапсырады.
<<Қатесін тап>> ойыны
Салынған суреттін қатесін тауып айтуды тапсырады. Неге дұрыс емес?
Түсіндір.- Күшік қайда?
Балық қайда?
Сәбіз қайда? Т.б.
<<Тығылыспақ>> ойыны.
Шарты: Қайда? деген сұраққа <<астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.
Балалар сергіту сәтін орындайды.

Неше рет тарсылдатқанын айтады.

Салынған суреттін қатесін тауып айтады, неге екенін түсіндіреді.
Орындарын анықтайды.
<<Астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.

Рефлексивті-түзетушілік

Жарайсындар!
Біз қайда бардық?
Кіммен ойындар ойнадыңыңдар?
Не істедік?
Балаларды мадақтап, сайқымазақтың сүйікті ойыншығы шар екенін айтады. Балаларға шар сыйлаймын. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Нені білу керек
Заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлап, <<оң\ сол жақта, астында, үстінде>> сөздерінің мағынасын түсінеді
Нені игереді
Орналастыру реттілігін сақтап, заттарды орналастыруды
Нені біледі
Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлауды

<<Жалпы білім беретін Совхоз орта мектеп - балабақшасы>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

<<Үздік ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті>> байқауына
ұйымдастырылған оқу іс-әрекет

Тобы: ІІ кіші топ
Білім беру саласы: <<Таным>>
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: <<Цирк>>

Балабақша тәрбиешісі:
В.М.Аубакова

2014-2015 о.ж.

Ұқсас жұмыстар
Тапсырмалар - тапсырма
Оқушыларға сұрақ
Ашық сабақ Ойын сабақ
Ересек балалар ойыны
Ойындағы қозғалыс белсенділігі
Автордың айтуынша шынайы өмірде баланың аты - бала
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОЙЫН - ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ МЕН ЫНТАСЫН АРТТЫРУ
Ұлттық ойындар жайлы ақпарат
Ағылшын тілін оқытуда ойын түрлерін қолдану мақсаты
Бастауыш сыныпта оқыту
Пәндер