Сайқымазақпен ойындар

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні
30.01.2015ж.
Тәрбиеші
В.М. Аубакова
Тобы
ІІ кіші топ
Білім саласы
Таным
Бөлімі
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы
Цирк
Мақсаты
Білімділік: Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіндіру арқылы қеңістікті бағдарлауға үйрету.
Дамытушылық: танымдылық қызығушылықтарын арттыру
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар,
көрнекіліктер
Жұмсақ ойыншықтар, пішіндер, әр балаға таратпа суреттер,
Цирк аңдары

Билингвалды компонент
Сайқымазақ - клоун
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-
қозғаушылық
Жылулық шеңбері
Ашық менің жүрегім,
Ылғи күліп жүремін
Бірге ойнап, бірге жүрер
Достарым көп менің.
Есік қағылады.Сайқымазақ келеді:
Сәлеметсіз бе, балалар? Мені таңыдыңдар ма? Циркке барғыларың келе ме?
Шеңберге тұрып, өлең жолдарын айтады. Қимылмен көрсетеді.
Амандасады.

Циркке баруға келіседі.

Ұйымдастыру-іздестіру
Жарайсыңдар! Ендеше, қош келдіңіз!
<<Аң үйретушілер>> ойыны.
(Балаларға ойыншық жануарларды беріп, бұйрық беруді ұсынады):
Орындыққа отыр;
Үстел астына отыр;
Терезе алдына тығыл;
Үстел үстінде биле;
Менің иығыма отыр т.б.

<<Сайқымазақпен ойындар>>
1. <<Түстерін ата>> ойыны

2. <<Дұрыс орналастыр>> ойыны
маймылдың оң\сол жағына , астына, үстіне заттарды қоюды ұсынамын

Ойыншықтарына бұйрық береді.

Сайқымазақтың шарларының түстерін атайды.
Тапсырманы үстел үстінде орындайды.

Ұйымдастыру-іздестіру
Сергіту сәті:

Teddy bear, teddy bear turn around
Teddy bear,teddy bear touch the ground
Teddy bear, teddy bear touch your nose
Teddy bear, teddy bear go to school
Good for you!
<<Тыңда, сана>> дид. ойыны.
Шымылдықтың артынан естілген дыбыстарды (Сайқымазақ балғамен тарсылдатады) тыңдап, санауды тапсырады.
<<Қатесін тап>> ойыны
Салынған суреттін қатесін тауып айтуды тапсырады. Неге дұрыс емес?
Түсіндір.- Күшік қайда?
Балық қайда?
Сәбіз қайда? Т.б.
<<Тығылыспақ>> ойыны.
Шарты: Қайда? деген сұраққа <<астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.
Балалар сергіту сәтін орындайды.

Неше рет тарсылдатқанын айтады.

Салынған суреттін қатесін тауып айтады, неге екенін түсіндіреді.
Орындарын анықтайды.
<<Астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.

Рефлексивті-түзетушілік

Жарайсындар!
Біз қайда бардық?
Кіммен ойындар ойнадыңыңдар?
Не істедік?
Балаларды мадақтап, сайқымазақтың сүйікті ойыншығы шар екенін айтады. Балаларға шар сыйлаймын. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Нені білу керек
Заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлап, <<оң\ сол жақта, астында, үстінде>> сөздерінің мағынасын түсінеді
Нені игереді
Орналастыру реттілігін сақтап, заттарды орналастыруды
Нені біледі
Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлауды

<<Жалпы білім беретін Совхоз орта мектеп - балабақшасы>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі

<<Үздік ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті>> байқауына
ұйымдастырылған оқу іс-әрекет

Тобы: ІІ кіші топ
Білім беру саласы: <<Таным>>
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: <<Цирк>>

Балабақша тәрбиешісі:
В.М.Аубакова

2014-2015 о.ж.

Ұқсас жұмыстар
Тапсырмалар - тапсырма
Оқушыларға сұрақ
Ашық сабақ Ойын сабақ
Ересек балалар ойыны
Ойындағы қозғалыс белсенділігі
Автордың айтуынша шынайы өмірде баланың аты - бала
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОЙЫН - ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ МЕН ЫНТАСЫН АРТТЫРУ
Ұлттық ойындар жайлы ақпарат
Ағылшын тілін оқытуда ойын түрлерін қолдану мақсаты
Бастауыш сыныпта оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz