Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сайқымазақпен ойындар
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні
30.01.2015ж.
Тәрбиеші
В.М. Аубакова
Тобы
ІІ кіші топ
Білім саласы
Таным
Бөлімі
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы
Цирк
Мақсаты
Білімділік: Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіндіру арқылы қеңістікті бағдарлауға үйрету.
Дамытушылық: танымдылық қызығушылықтарын арттыру
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар,
көрнекіліктер
Жұмсақ ойыншықтар, пішіндер, әр балаға таратпа суреттер,
Цирк аңдары
Билингвалды компонент
Сайқымазақ - клоун
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-
қозғаушылық
Жылулық шеңбері
Ашық менің жүрегім,
Ылғи күліп жүремін
Бірге ойнап, бірге жүрер
Достарым көп менің.
Есік қағылады.Сайқымазақ келеді:
Сәлеметсіз бе, балалар? Мені таңыдыңдар ма? Циркке барғыларың келе ме?
Шеңберге тұрып, өлең жолдарын айтады. Қимылмен көрсетеді.
Амандасады.
Циркке баруға келіседі.
Ұйымдастыру-іздестіру
Жарайсыңдар! Ендеше, қош келдіңіз!
<<Аң үйретушілер>> ойыны.
(Балаларға ойыншық жануарларды беріп, бұйрық беруді ұсынады):
Орындыққа отыр;
Үстел астына отыр;
Терезе алдына тығыл;
Үстел үстінде биле;
Менің иығыма отыр т.б.
<<Сайқымазақпен ойындар>>
1. <<Түстерін ата>> ойыны
2. <<Дұрыс орналастыр>> ойыны
маймылдың оң\сол жағына , астына, үстіне заттарды қоюды ұсынамын
Ойыншықтарына бұйрық береді.
Сайқымазақтың шарларының түстерін атайды.
Тапсырманы үстел үстінде орындайды.
Ұйымдастыру-іздестіру
Сергіту сәті:
Teddy bear, teddy bear turn around
Teddy bear,teddy bear touch the ground
Teddy bear, teddy bear touch your nose
Teddy bear, teddy bear go to school
Good for you!
<<Тыңда, сана>> дид. ойыны.
Шымылдықтың артынан естілген дыбыстарды (Сайқымазақ балғамен тарсылдатады) тыңдап, санауды тапсырады.
<<Қатесін тап>> ойыны
Салынған суреттін қатесін тауып айтуды тапсырады. Неге дұрыс емес?
Түсіндір.- Күшік қайда?
Балық қайда?
Сәбіз қайда? Т.б.
<<Тығылыспақ>> ойыны.
Шарты: Қайда? деген сұраққа <<астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.
Балалар сергіту сәтін орындайды.
Неше рет тарсылдатқанын айтады.
Салынған суреттін қатесін тауып айтады, неге екенін түсіндіреді.
Орындарын анықтайды.
<<Астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.
Рефлексивті-түзетушілік
Жарайсындар!
Біз қайда бардық?
Кіммен ойындар ойнадыңыңдар?
Не істедік?
Балаларды мадақтап, сайқымазақтың сүйікті ойыншығы шар екенін айтады. Балаларға шар сыйлаймын. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Нені білу керек
Заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлап, <<оң\ сол жақта, астында, үстінде>> сөздерінің мағынасын түсінеді
Нені игереді
Орналастыру реттілігін сақтап, заттарды орналастыруды
Нені біледі
Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлауды
<<Жалпы білім беретін Совхоз орта мектеп - балабақшасы>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
<<Үздік ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті>> байқауына
ұйымдастырылған оқу іс-әрекет
Тобы: ІІ кіші топ
Білім беру саласы: <<Таным>>
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: <<Цирк>>
Балабақша тәрбиешісі:
В.М.Аубакова
2014-2015 о.ж.
Күні
30.01.2015ж.
Тәрбиеші
В.М. Аубакова
Тобы
ІІ кіші топ
Білім саласы
Таным
Бөлімі
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы
Цирк
Мақсаты
Білімділік: Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіндіру арқылы қеңістікті бағдарлауға үйрету.
Дамытушылық: танымдылық қызығушылықтарын арттыру
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар,
көрнекіліктер
Жұмсақ ойыншықтар, пішіндер, әр балаға таратпа суреттер,
Цирк аңдары
Билингвалды компонент
Сайқымазақ - клоун
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-
қозғаушылық
Жылулық шеңбері
Ашық менің жүрегім,
Ылғи күліп жүремін
Бірге ойнап, бірге жүрер
Достарым көп менің.
Есік қағылады.Сайқымазақ келеді:
Сәлеметсіз бе, балалар? Мені таңыдыңдар ма? Циркке барғыларың келе ме?
Шеңберге тұрып, өлең жолдарын айтады. Қимылмен көрсетеді.
Амандасады.
Циркке баруға келіседі.
Ұйымдастыру-іздестіру
Жарайсыңдар! Ендеше, қош келдіңіз!
<<Аң үйретушілер>> ойыны.
(Балаларға ойыншық жануарларды беріп, бұйрық беруді ұсынады):
Орындыққа отыр;
Үстел астына отыр;
Терезе алдына тығыл;
Үстел үстінде биле;
Менің иығыма отыр т.б.
<<Сайқымазақпен ойындар>>
1. <<Түстерін ата>> ойыны
2. <<Дұрыс орналастыр>> ойыны
маймылдың оң\сол жағына , астына, үстіне заттарды қоюды ұсынамын
Ойыншықтарына бұйрық береді.
Сайқымазақтың шарларының түстерін атайды.
Тапсырманы үстел үстінде орындайды.
Ұйымдастыру-іздестіру
Сергіту сәті:
Teddy bear, teddy bear turn around
Teddy bear,teddy bear touch the ground
Teddy bear, teddy bear touch your nose
Teddy bear, teddy bear go to school
Good for you!
<<Тыңда, сана>> дид. ойыны.
Шымылдықтың артынан естілген дыбыстарды (Сайқымазақ балғамен тарсылдатады) тыңдап, санауды тапсырады.
<<Қатесін тап>> ойыны
Салынған суреттін қатесін тауып айтуды тапсырады. Неге дұрыс емес?
Түсіндір.- Күшік қайда?
Балық қайда?
Сәбіз қайда? Т.б.
<<Тығылыспақ>> ойыны.
Шарты: Қайда? деген сұраққа <<астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.
Балалар сергіту сәтін орындайды.
Неше рет тарсылдатқанын айтады.
Салынған суреттін қатесін тауып айтады, неге екенін түсіндіреді.
Орындарын анықтайды.
<<Астында, үстінде, оң жағында, сол жағында, алдында, артында>> сөздерін пайдаланып жауап береді.
Рефлексивті-түзетушілік
Жарайсындар!
Біз қайда бардық?
Кіммен ойындар ойнадыңыңдар?
Не істедік?
Балаларды мадақтап, сайқымазақтың сүйікті ойыншығы шар екенін айтады. Балаларға шар сыйлаймын. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Нені білу керек
Заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлап, <<оң\ сол жақта, астында, үстінде>> сөздерінің мағынасын түсінеді
Нені игереді
Орналастыру реттілігін сақтап, заттарды орналастыруды
Нені біледі
Бөлме (арена) ішіндегі заттардың орналасуын түсіну арқылы кеңістікті бағдарлауды
<<Жалпы білім беретін Совхоз орта мектеп - балабақшасы>>
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
<<Үздік ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті>> байқауына
ұйымдастырылған оқу іс-әрекет
Тобы: ІІ кіші топ
Білім беру саласы: <<Таным>>
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: <<Цирк>>
Балабақша тәрбиешісі:
В.М.Аубакова
2014-2015 о.ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz