Сабақ жоспары: Малдың төлін сүюі - төрт түлікке қамқорлық және сөздік қорды дамыту

Тақырыбы: Малдың төлін сүюі

Мақсаты : 1. Оқушының төрт түлік мал жайлы білімін пысықтау

2. Баланың танымдық қабілетін сөздік қорын дамыту

3. Баланы төрт түлік малды сүюге оларға қамқор болуға тәрбиелеу

Көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты слайдтар, үлестірме суреттер

Әдісі: С. Т. О стратегиялары

Түрі: Аралас сабақ

Барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі

1. Психологиялық дайындық:

Ойға толсын санамыз

Бестіки болсын бағамыз

Баласынай бір үйдің

Тату босын санамыз

2. Топқа бөлу ( суреттер тарату)

1 топ - Аталар тобы

2 топ - Төрт түлік тобы

3 топ - Төлдер тобы

II. Өткен сабақты қайталау:

Сұрақ-жауап (проблемалық әдіс)

  • Қазақ алфавитінде неше әріп бар
  • Дауысты дыбыстарды атаңдар
  • Дауыссыз дыбыстарды атаңдар
  • Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді
  • Жуан жауыстыларды атаңдар
  • Жіңішке дауыстыларды атаңдар
  • Сөздер қай кезде жуан айтылады
  • Жуан айтылатын сөздерді айтыңдар

III. Жаңа сабақ:

1. « Бес жолды өлең әдісі » :

Балалар адамға өмірде ең жақын кім?

Кім?

Қандай?

Не істейді?

Бір сөйлем

Теңеу сөз

2. Синквейн әдісі

« Ана» сөзін 3 тілде айту

3. Дәптермен жұмыс

4. Малдың төлін сүю мәтінін оқу

Қой сүйеді баласын қоңырым деп

Ештеңені білмейтін момыным деп

Сиыр сүйеді баласын торпағым деп

Қараңғыға баспаған қорқағым деп

Түйе сүйеді баласын боташым деп

Жаудыраған көзіңнен тоташым деп

Ешкі сүйеді баласын лағым деп

Тастан-тасқа секірген шұнағым деп

Жылқы сүйеді баласын құлыным деп

Тұлпар болып жүгірер жұрыным деп

5. Сурет бойынша әңгімеле

6. Сергіту сәті

7. Топпен жұмыс

1 топ: Түйе (топтастыру)

2 топ: Жылқы мен сиыр (салыстыру)

3 топ: Қой мен ешкі (салыстыру)

8. Ойын: «Қайсысы қалай дыбыстайды»

IV. Сабақты бекіту:

Жұмбақтарды шешу:

1. Кезікті бір жануар

Үстінде екі тауы бар

2. Кішкене ғана бойы бар

Айналдырып киген тоны бар

3. Екі айнасы бар

Екі найзасы бар

Сыртылдаған тұяғы бар

Бір желпуіш сияғы бар

4. Өзі адамның қанаты

Төрт түліктің жаннаты

5. Жауын жауса бақырған

Өз атасын шақырған

V. Қорытынды:

Кері байланыс:

1. Мен сабақта не білдім? Ия +, жоқ-

Төрт түлік мал атауы
Төрт түлік мал атауы: Мал таларын
:
Төрт түлік мал атауы: Төлдерін
:
Төрт түлік мал атауы: Дыбыстауын
:
Төрт түлік мал атауы: Малды шақыруды
:
Төрт түлік мал атауы: Малға қамқорлық жасауды
:

2. Сабақ ұнады ма? ө C:\Users\1\Desktop\скачанные файлы.jpg те жақсы

C:\Users\1\Desktop\скачанные файлы (1).jpg жақсы

C:\Users\1\Desktop\images.jpg қанағаттанарлық

VI. Бағалау:

Бағалау шкаласы

8-10 «5»

6-8 «4»

3-5 «3»

VII. Үйге тапсырма:

Малдың төлін сүюі - оқу

Малды құрметтеу - жазу


Ұқсас жұмыстар
Малдың төлін сүюі: жуан және жіңішке дауысты дыбыстар арқылы сөздік қор мен адамгершілік тәрбиесін дамыту
1-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Малдың төлін сүю және жуан айтылатын сөздер
Төрт түлік малдың төлдері мен олардың дыбысталуы
Көктем сабақ жоспары: балалардың тілін дамыту, сөздік қорды байыту және табиғатқа тәрбиелеу
Шәмші Қалдаяқовтың Аққұс аңызы: мәтінді түсіндіру және сөздік қорды дамыту
Төрт түлік малдың тарихы мен мәдени-шаруашылық маңызы
6-сыныпқа арналған ағылшын тілі сабағы: Демалысты жоспарлау - Present Perfect және сөздік қорды дамыту
Қазақ тілі сабағы: Жыл мезгілдері - сөздік қорды қалыптастыру және коммуникативтік дағдыларды дамыту
Төлдер айтысы ертегісі арқылы төрт түлік малдың төлдерін оқыту
Уақыт. Сағат неше? - сөздік қорды кеңейту және септік жалғауларын меңгертуге арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz