Тапсырма түрі

7 сынып
- Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
- Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
- Рефлексия
- Үйге тапсырма
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа өтілген тақырыпты пысықтау мақсатында жадында қалған білімдері мен физикалық шамаларды қалай меңгергендігіне байланысты пікірлерін тест арқылы анықтау.
Қызығушылығын ояту.
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Шашу» әдісін пайдаланып, 3 топқа бөлемін. Сыныпта жағымды ахуал тудыру үшін "Жақсы тілектер" трегингін ұйымдастырамын. Тесттің түрлері арқылы үй тапсырмасын сұрау.
І. Толықтыру тесті
1. Жылдамдықты . . . әріпімен,
жолды . . . әріпімен, уақытты . . .
әріпімен белгілейді.
2. Векторлық шаманы ата
А) уақыт Ә) жылдамдық
Б) жұмыс
3. Жылдамдықты өлшеу құралы
А) диномометр Ә) спидометр Б) сызғыш
4. Жылдамдықтың 108 км/ сағ - пен берілген мәнін м/с - пен өрнекте
А) 108000 м/с Ә) 30 м/с Б) 300 м/с
5. Бірқалыпты қозғалыс жылдамдығының формуласы
А) v=s/t Ә) v=s*t Б) v=s-s 0 /t
ІІ. Сәйкестендіру тесті
ІІІ. Балама жауаптары бар тесті
1. Жылдамдықтың өлшем бірлігі м/с па?
Ия жоқ
2. Орташа жылдамдықты s әріпімен белгілейміз ба?
Ия жоқ
3. Жылдамдықты өлшейтін құрал спидометр деп атала ма ?
Ия жоқ
4. Жылдамдық векторлық шама ма?
Ия жоқ
5. 1 сағ. 60 сек бар ма?
Ия жоқ
Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
Арқылы тақырыптың идеясын түсіну
Мағынаны тану
Сұрақтар қою арқылы ой қозғау.
Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашап аламын.
- Қандай қозғалысты байқап тұрмыз?
- Мына екі суреттің арасында қандай байланыс бар?
- Енді осылардың графиктерімен жұмыс жасап көрейік.
Сол арқылы жаңа сабақты түсінеді. Оқулықтағы берілген тапсырмаларды орындау арқылы жаңа сабақты түсінеді.
- берілген мәндер бойынша график салу
- графикке қарап, қозғалыс теңдеуін жазу
- кестедегі мәндерге қарап теңдеу құру
1. 20м/с жылдамдықпен бірқалыпты қозғалатын материялық нүкте қозғалысының графигін сал. Уақыттың бастапқы мезетінде нүкте координаталар басынан оңға қарай 10 м қашықтықта болсын, яғни бастапқы координата х 0 =10м.
Қозғалыс теңдеуі х= х 0 +υt бойынша 0с, 2с, 4с, 6с уақыт берілген.
2. υ=-5м/с жылдамдықпен бірқалыпты және түзусызықты қозғалатын дененің қозғалыс теңдеуін жаз
.
3. υ=2м/с жылдамдықпен бірқалыпты және түзусызықты қозғалатын дененің қозғалыс теңдеуін кестедегі мәндерді пайдаланып жаз
Топтық жұмыс
1 топ: Жұмыс дәптеріндегі №1 тапсырма
2 топ:Семантикалық карта мен жұмыс
3 топ: Постермен жұмыс орындау.
Сергіту сәті: «Жұмыр қылыш» биі
х 0 +
ν*t
S орт /
t орт
Қозға-
лыс теңдеуі
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,
ой шешімін табу.
Есептер:
1. 35м/с жылдамдықпен бірқалыпты қозғалатын материялық нүкте қозғалысының графигін сал. Уақыттың бастапқы мезетінде нүкте координаталар басынан оңға қарай 5 м қашықтықта болсын, яғни бастапқы координата х 0 =5м.
Қозғалыс теңдеуі х= х 0 +υt бойынша 0с, 2с, 4с, 6с уақыт берілген.
2. х=2+3t теңдеуімен сипатталатын қозғалыс графигін ссипатталатын қозғалыс графигн құрыңдар. t=0, t=2, t=4.
3. Мынадай жағдайдағы бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигін сызыңдар
v=18 км/сағ, x 0 =0
Ашық сұрақтар
Топтарға сұрақтар беру арқылы диалогқа түседі.
1. Бірқалыпты түзу сызықты қозғалатын дененің орын ауыстыруын оның қозғалыс жылдамдығы мен уақыт арқылы қалай өрнектеуге болады?
2. Орын ауыстыруды координаталар айырмасы арқылы қалай өрнектеуге болады?
3. Қозғалыс теңдеуі дегеніміз не?
«Сиқырлы сөздер»
Бірнеше сөздер беріледі. Сол сөздердің арасынан бүгінгі тақырыпқа қатысы жоқ сөзді тауып айтыңыздар.
1) афгрик 2) қысзутзүтыты 3) шәбі
4) пытқалыріб 5) ориндакато 6) бейкаліклұы
Жауабы: график; түзусызықты; Әбіш; бірқалыпты; координата; Кекілбайұлы.
Сонымен балалар бүгінгі тақырыпқа қатысы жоқ сөз Әбіш кекілбайұлы -75 жаста. Ол көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері, халық жазушысы. Маңғыстау олбысы Маңғыстау ауданы, Онда ауылында 1939 жылы 6 желтоқсанда дүниеге келді. 2002 жылы ҚР Парламент Сенатының депутаты болды. 2009 жылы «Сыр- десте» ой-толғаулары 5 томдық жинағы жарыққа шықты. 1986 жылы Қаз ССР Мемлекеттік сыйлығын алды. Қазіргі таңда құрметті еңбек демалысында. Осы жазушыға арнап жергілікті тілшіміз Рза Оңғарбайдың жазған өлеңі:
Жүрген жоқсыз әрдайым қасымызда,
Алматы асып кеттіңіз жасыңызда.
Адамзаттың білімі сыйған білем.
Мына сіздің алтындай басыңызға.
Болғаннан соң теңерім, телегейім,
Дарияға қалайша теңемеймін.
Ғылымменен білімнің мұхитына,
Жүзіп
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz