Тапсырма түрі

7 сынып

Физика
Күні 20. 11. 2014 жыл
Сабақ 2
Физика: Сабақтың тақырыбы
Күні 20. 11. 2014 жыл: §20 Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигі
Физика: Мақсаты
Күні 20. 11. 2014 жыл: Сыни тұрғыдан ойлау әдісін пайдалана отырып, бірқалыпты түзусызықты қозғалыс туралы түсініктерін кеңейте отырып, қозғалыс графигі жөнінде деректерді беріп, практикалық түрде қолдана алу дағдысын қалыптастыру
Физика: Жұмыс нәтижесі
Күні 20. 11. 2014 жыл: Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс туралы түсінігі қалыптасады. Ақпарат көздерін білім алуда пайдалануды, өз пікірлерін білдіруді, АКТ ны қолдана білуді, алған білімдерін күнделікті өмірмен байланыстыра білуді үйренеді, қосымша деректермен жұмыс жасауды үйренеді, ғылыми көзқарасы қалыптасады. Пікірлерін айта алады, өзіндік ойын ортақ пікірге келтіріп отырады, көпшілікте өзін-өзі реттейді.
Физика: Сілтеме
Күні 20. 11. 2014 жыл: Р. Башарұлы Физика және астрономия 7-сынып. Алматы «Атамұра» 2012 жыл. 93-95 беттер.
Физика: Әдіс-тәсілдер
Күні 20. 11. 2014 жыл: Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалауға ықпал ету. Жаңа әдіс - тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. АКТ слайдтар
Физика: Ресурстар
Күні 20. 11. 2014 жыл: Постер, оқулық, слайд, мұғалімге арналған нұсқаулық, АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер, құты, спирт шам, су, шырпы.
Физика: Сабақтың өтілетін уақыты
Күні 20. 11. 2014 жыл: 45 минут
Физика: Сабақ жоспары
Күні 20. 11. 2014 жыл:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау
критерийлер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Білу
Мақсат:

Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа өтілген тақырыпты пысықтау мақсатында жадында қалған білімдері мен физикалық шамаларды қалай меңгергендігіне байланысты пікірлерін тест арқылы анықтау.

Қызығушылығын ояту.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Шашу» әдісін пайдаланып, 3 топқа бөлемін. Сыныпта жағымды ахуал тудыру үшін "Жақсы тілектер" трегингін ұйымдастырамын. Тесттің түрлері арқылы үй тапсырмасын сұрау.

І. Толықтыру тесті

1. Жылдамдықты . . . әріпімен,

жолды . . . әріпімен, уақытты . . .

әріпімен белгілейді.

2. Векторлық шаманы ата

А) уақыт Ә) жылдамдық

Б) жұмыс

3. Жылдамдықты өлшеу құралы

А) диномометр Ә) спидометр Б) сызғыш

4. Жылдамдықтың 108 км/ сағ - пен берілген мәнін м/с - пен өрнекте

А) 108000 м/с Ә) 30 м/с Б) 300 м/с

5. Бірқалыпты қозғалыс жылдамдығының формуласы

А) v=s/t Ә) v=s*t Б) v=s-s 0 /t

ІІ. Сәйкестендіру тесті

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ІІІ. Балама жауаптары бар тесті

1. Жылдамдықтың өлшем бірлігі м/с па?

Ия жоқ

2. Орташа жылдамдықты s әріпімен белгілейміз ба?

Ия жоқ

3. Жылдамдықты өлшейтін құрал спидометр деп атала ма ?

Ия жоқ

4. Жылдамдық векторлық шама ма?

Ия жоқ

5. 1 сағ. 60 сек бар ма?

Ия жоқ

Нәтиже: Сұрақ
Бағалау:
Жауап
Жылдамдық, бірлігі
Дененң бастапқы орнын оның келесі орнымен қосатын бағытталған кесінді
Бірқалыпты қозғалыс
Дененің немесе материялық нүктенің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезінде сызық түрінде қалдырған ізі
Орын ауыстыру
Дене тең уақыт аралығында ұзындығы бірдей жол жүреді
Бірқалыпты емес қозғалыс
v=s/t, 1 м/с
Қозғалыс траекториясы
Дене тең уақыт аралығында әртүрлі жол жүреді
Тесттің түрлері арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді.
Білім деңгейін зерделеу
Тапсырма толық жасалды
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырма жартылай жасалды
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырма жасалмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат:

Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Мағынаны тану

Сұрақтар қою арқылы ой қозғау.

cup_0003_a2_car_128x128 C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\001.jpg

Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашап аламын.

  1. Қандай қозғалысты байқап тұрмыз?
  2. Мына екі суреттің арасында қандай байланыс бар?
  3. Енді осылардың графиктерімен жұмыс жасап көрейік.

Сол арқылы жаңа сабақты түсінеді. Оқулықтағы берілген тапсырмаларды орындау арқылы жаңа сабақты түсінеді.

  1. берілген мәндер бойынша график салу
  2. графикке қарап, қозғалыс теңдеуін жазу
  3. кестедегі мәндерге қарап теңдеу құру

1. 20м/с жылдамдықпен бірқалыпты қозғалатын материялық нүкте қозғалысының графигін сал. Уақыттың бастапқы мезетінде нүкте координаталар басынан оңға қарай 10 м қашықтықта болсын, яғни бастапқы координата х 0 =10м.

Қозғалыс теңдеуі х= х 0 +υt бойынша 0с, 2с, 4с, 6с уақыт берілген.

C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\008.jpg C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\009.jpg

2. υ=-5м/с жылдамдықпен бірқалыпты және түзусызықты қозғалатын дененің қозғалыс теңдеуін жаз

. C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\012.jpg C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\013.jpg

3. υ=2м/с жылдамдықпен бірқалыпты және түзусызықты қозғалатын дененің қозғалыс теңдеуін кестедегі мәндерді пайдаланып жаз

C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\010.jpg C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\011.jpg

Нәтиже: Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді
Бағалау: Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырмаларды толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырмаларды жартылай орындады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Мүлдем орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қолдану
Мақсат: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Топтық жұмыс

1 топ: Жұмыс дәптеріндегі №1 тапсырма

C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\003.jpg

2 топ:Семантикалық карта мен жұмыс

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3 топ: Постермен жұмыс орындау.

C:\Users\admin\Pictures\2014-11-20\014.jpg

Сергіту сәті: «Жұмыр қылыш» биі

Нәтиже: Физ шама
Бағалау: белгіленуі
өлшем бірлігі
Формуласы
v
v орт
х
м/с
м
s/t

х 0 +

ν*t

S орт /

t орт

Жылдамдық
Орташа жылдамдық

Қозға-

лыс теңдеуі

Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Тапсырмаларды толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Нәтиже:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Нәтиже:
Бағалау:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Нәтиже:
Бағалау:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Нәтиже:
Бағалау:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу:
Мақсат:
Тапсырма түрі.Түрткілер.:
Нәтиже:
Бағалау:
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырмаларды жартылай орындады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Тапсырмаларды орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Талдау
Мақсат:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Есептер:

1. 35м/с жылдамдықпен бірқалыпты қозғалатын материялық нүкте қозғалысының графигін сал. Уақыттың бастапқы мезетінде нүкте координаталар басынан оңға қарай 5 м қашықтықта болсын, яғни бастапқы координата х 0 =5м.

Қозғалыс теңдеуі х= х 0 +υt бойынша 0с, 2с, 4с, 6с уақыт берілген.

2. х=2+3t теңдеуімен сипатталатын қозғалыс графигін ссипатталатын қозғалыс графигн құрыңдар. t=0, t=2, t=4.

3. Мынадай жағдайдағы бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигін сызыңдар

v=18 км/сағ, x 0 =0

Нәтиже: Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады
Бағалау: Іс-тәжірибеде үйлестіре алды
Есептерді толық орындады
3
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Есептерді жартылай орындады
Мақсат: 2
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Орындай алмады
Мақсат: 1
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жинақтау
Мақсат: Тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды
Тапсырма түрі.Түрткілер.:

Ашық сұрақтар

Топтарға сұрақтар беру арқылы диалогқа түседі.

1. Бірқалыпты түзу сызықты қозғалатын дененің орын ауыстыруын оның қозғалыс жылдамдығы мен уақыт арқылы қалай өрнектеуге болады?

2. Орын ауыстыруды координаталар айырмасы арқылы қалай өрнектеуге болады?

3. Қозғалыс теңдеуі дегеніміз не?

«Сиқырлы сөздер»

Бірнеше сөздер беріледі. Сол сөздердің арасынан бүгінгі тақырыпқа қатысы жоқ сөзді тауып айтыңыздар.

1) афгрик 2) қысзутзүтыты 3) шәбі

4) пытқалыріб 5) ориндакато 6) бейкаліклұы

Жауабы: график; түзусызықты; Әбіш; бірқалыпты; координата; Кекілбайұлы.

Сонымен балалар бүгінгі тақырыпқа қатысы жоқ сөз Әбіш кекілбайұлы -75 жаста. Ол көрнекті мемлекет және қоғам қайраткері, халық жазушысы. Маңғыстау олбысы Маңғыстау ауданы, Онда ауылында 1939 жылы 6 желтоқсанда дүниеге келді. 2002 жылы ҚР Парламент Сенатының депутаты болды. 2009 жылы «Сыр- десте» ой-толғаулары 5 томдық жинағы жарыққа шықты. 1986 жылы Қаз ССР Мемлекеттік сыйлығын алды. Қазіргі таңда құрметті еңбек демалысында. Осы жазушыға арнап жергілікті тілшіміз Рза Оңғарбайдың жазған өлеңі:

Жүрген жоқсыз әрдайым қасымызда,

Алматы асып кеттіңіз жасыңызда.

Адамзаттың білімі сыйған білем.

Мына сіздің алтындай басыңызға.

Болғаннан соң теңерім, телегейім,

Дарияға қалайша теңемеймін.

Ғылымменен білімнің мұхитына,

Жүзіп


Ұқсас жұмыстар
Оқушының көпшілігі. Оқушылардың кейбірі
Тәуелдік жалғауларының жекеше түрін тексеру
Жекеше және көпше
Физика және техника
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Ковалентті байланыс
Бүршіктің ішкі құрылысы 6 сынып
Топтық тапсырмалар
Дәптерге жазу
Бірмүше. 7-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz