Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ауызша есептеулер
Сабақтың тақырыбы:Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап
жазбаша көбейту.
Сабақтың мақсаты :
Білімділік:оқушылардың жүздіктер ,ондықтар , көлеміндегі сандарды менгергені туралы бірліктер білімдерін жүйелеу.Жазбаша көбейту тәсілдерін меңгерту.
Дамытушылық:оқушылардың ақыл-ойын,ой-өрісін дамыту. Ауызша жазбаша есептеу
дағдыларын қалыптастыру,пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:өз бетімен жұмыс жасай отырып,өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей білуге,ұқыптылыққа
әдемілікке,әсемдікке баулып эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: ойландыру,баяндау,көрнекілік әдістері, сұрақ- жауап.
Көрнекілігі: кестелер,суреттер,қима қағаздар ,сандар, плакат.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды түгендеу,сабаққа әзірлеу.
Психологиялық дайындық.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Ауызша есептеулер.
420 110 113 321 210
x2 x 2 x 3 x 3 x 2
------------- ----- ----------
840 220 339 963 420
3.Жаңа сабақ.Кіріспе.(зәулім әдемі үйдің суреті корсетіледі)
-Балалар,мына әсем,әдемі үйге назар аударайық.Бұл,үйдің ішінде әдемі
сиқырлы сыйлыққа толы сандықша бар.Сол сандықшаны іздеп табуымыз қажет.Ол үшін есепке жүйрік ,тапсырмаларды жақсы орындауымыз қажет .
Ендеше іске сәт.
Иттің тапсырмасы:
№1.Жұптық жұмысқа арналған тапсырма.Сәйкестендіру.
2 есе арттыр 3есе арттыр
239 654 159 1152
374 1172 239 717
586 748 384 1245
174 478 415 477
327 348 576 1728
Құлыпты ашу.(тапсырманы орындау)
№2Амалды орындау.
246*3-520=218 200+168*4-130=742
428*2+170=1026 850-276*2+250=548
Үйдің ішіне кіру.Сандықшаны іздеу.Үйдің ішінде үш бөлме бар екен.(сурет көрсетіледі)Сол бөлмелерден іздеу.
1-бөлме.(тапсырма орындау)
№3.Өрнектің мәнін тап.
2- бөлмеге кіру үшінде тапсырманы орындау қажет.
№4 Салыстыру.
342*2 > 1000-384 156см*3> 460см-85см
283*3+124 < 980 800кг-227кг*2 > 320кг
Тапсырмалар өте жақсы орындалуда,бірақ сандықша бұл бөлмелерден
табылмады.Ендеше 3-бөлмеден іздеп көрейік.Ол үшін 3-бөлменің тапсырмасын орындаймыз.
<<Кім жылдам?>>№5 Теңдеулерді шеш
Жарайсыңдар!Міне 3-бөлмеден сандықшаны таптық.Сандықша өте әдемі екен.Сандықшаны ашып,ішіндегі сыйлықты алайық.Бірақ сандықшаның кілті
тотықұстың аузында(сандықша,тотықұстың суреті ,көрсетіледі)
Тотықұстың тапсырмасы.Кітаппен жұмыс.
№6 Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.
Баға Саны Құны
160тг 4 ?
160тг 2 ?
160*4=640(тг) 160*2=320(тг) 640+320=960(тг) 160*6=960(тг)
Қорытынды:Жарайсыңдар!Сандықша ашылды.Ішіндегі сыйлықтары өте көп.
Оны білгілерін келсе,ауызша есептеулер орындау.
№8.Қалдықпен бөлуді орында.
13:7=1(6қ) 42:8=5(2қ) 20:9=2(2қ)
Үйге тапсырма:255-бет №10
Бағалау: оқушылар бағаланады,сыйлықтар таратылып беріледі.
жазбаша көбейту.
Сабақтың мақсаты :
Білімділік:оқушылардың жүздіктер ,ондықтар , көлеміндегі сандарды менгергені туралы бірліктер білімдерін жүйелеу.Жазбаша көбейту тәсілдерін меңгерту.
Дамытушылық:оқушылардың ақыл-ойын,ой-өрісін дамыту. Ауызша жазбаша есептеу
дағдыларын қалыптастыру,пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік:өз бетімен жұмыс жасай отырып,өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей білуге,ұқыптылыққа
әдемілікке,әсемдікке баулып эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: ойландыру,баяндау,көрнекілік әдістері, сұрақ- жауап.
Көрнекілігі: кестелер,суреттер,қима қағаздар ,сандар, плакат.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды түгендеу,сабаққа әзірлеу.
Психологиялық дайындық.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Ауызша есептеулер.
420 110 113 321 210
x2 x 2 x 3 x 3 x 2
------------- ----- ----------
840 220 339 963 420
3.Жаңа сабақ.Кіріспе.(зәулім әдемі үйдің суреті корсетіледі)
-Балалар,мына әсем,әдемі үйге назар аударайық.Бұл,үйдің ішінде әдемі
сиқырлы сыйлыққа толы сандықша бар.Сол сандықшаны іздеп табуымыз қажет.Ол үшін есепке жүйрік ,тапсырмаларды жақсы орындауымыз қажет .
Ендеше іске сәт.
Иттің тапсырмасы:
№1.Жұптық жұмысқа арналған тапсырма.Сәйкестендіру.
2 есе арттыр 3есе арттыр
239 654 159 1152
374 1172 239 717
586 748 384 1245
174 478 415 477
327 348 576 1728
Құлыпты ашу.(тапсырманы орындау)
№2Амалды орындау.
246*3-520=218 200+168*4-130=742
428*2+170=1026 850-276*2+250=548
Үйдің ішіне кіру.Сандықшаны іздеу.Үйдің ішінде үш бөлме бар екен.(сурет көрсетіледі)Сол бөлмелерден іздеу.
1-бөлме.(тапсырма орындау)
№3.Өрнектің мәнін тап.
2- бөлмеге кіру үшінде тапсырманы орындау қажет.
№4 Салыстыру.
342*2 > 1000-384 156см*3> 460см-85см
283*3+124 < 980 800кг-227кг*2 > 320кг
Тапсырмалар өте жақсы орындалуда,бірақ сандықша бұл бөлмелерден
табылмады.Ендеше 3-бөлмеден іздеп көрейік.Ол үшін 3-бөлменің тапсырмасын орындаймыз.
<<Кім жылдам?>>№5 Теңдеулерді шеш
Жарайсыңдар!Міне 3-бөлмеден сандықшаны таптық.Сандықша өте әдемі екен.Сандықшаны ашып,ішіндегі сыйлықты алайық.Бірақ сандықшаның кілті
тотықұстың аузында(сандықша,тотықұстың суреті ,көрсетіледі)
Тотықұстың тапсырмасы.Кітаппен жұмыс.
№6 Есепті әр түрлі тәсілмен шығар.
Баға Саны Құны
160тг 4 ?
160тг 2 ?
160*4=640(тг) 160*2=320(тг) 640+320=960(тг) 160*6=960(тг)
Қорытынды:Жарайсыңдар!Сандықша ашылды.Ішіндегі сыйлықтары өте көп.
Оны білгілерін келсе,ауызша есептеулер орындау.
№8.Қалдықпен бөлуді орында.
13:7=1(6қ) 42:8=5(2қ) 20:9=2(2қ)
Үйге тапсырма:255-бет №10
Бағалау: оқушылар бағаланады,сыйлықтар таратылып беріледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz