Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сен гүлсің
№ 70 мектеп – балабақша
Қалалық семинар сабақ
«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі
Ересек «Аққу» тобы
Тәрбиеші: Игиликова Г.М.
Шымкент қаласы
2012 ж | | Ұйымдастырылған іс - әрекеттің тақырыбы: «Қарлығаш пен
дәуіт ертегісі»
Ересек тобы: «Аққу»
Игиликова Г.М.
№ 70 мектеп – балабақшасының тәрбиешісі
Шымкент қаласы
Ұйымдастырылған іс - әрекеттің мақсаты: Балаларға табиғатты сүюге, аялауға,
құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. Ертегіні сахналау арқылы, тақпақ -
өлеңдер арқылы тілдерін дамыту. Ертегі арқылы адамгершілікке,
мейірімділікке баулу.
Әдіс- тәсіл: Қуыршақ театры, ойындар, сурет, мнимакесте, ребус анаграмма.
Ұйымдастырылған іс - әрекеттің барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Арайлап бүгін атты күн
Шашып бізге шапағын
Тілейміз сізге ақ таңның
Қуанышын, шаттығын
Қайырлы таң, Қайырлы күн
Қуанышты күн бүгін
Сәлеметсіздер ме! Қош келіпсіздер!
Балалар табиғат дегеніміз не?
- Бізді қоршаған орта
Табиғатқа нелер жатады?
- адам, жер, су, күн, бұлт
- тас, жануар, ағаш, гүл т.б.
Балалар Қазақстанның табиғаты сұлу! Асқар таулары, шалқар көлдері, ну
ормандары бар әсем табиғат тек қана біздің елімізге тән!
Балалар ендеше атап беріңдерші «Табиғат тіршілігі» дегеніміз не?
1. Табиғат тіршілік тұнып тұрған
2. Сен күнсің көтерілген күліп қырдан
3. Сен көлсің
4. Сен ормансың
5. Сен бұлбұлсың адамды сұлулыққа құнықтырған
6. Сен жарықсың
7. Сен жерсің
8. Сен гүлсің
9. Сен адамның өмірісің
10. Сен ауасың
11. Сен жұлдызсың аспандағы жарқыраған
12. Сен бақсың жайнаған
13. Сен шөпсің құлпырған
14. Сен сусың, сен тіршілік нәрісің
15. Сен анамсың осы өмірдің бәрін маған сыйлаған.
«Жер, су, ауа» ойыны
«Күн мен түн» ойыны
«Көк көлдің сәулеті, құс пен ақ ердің дәулеті» дегендей қазақ халқы
құстарға ерекше мән берген. Өздерінің жақсы көретін адамдарын құстарға
теңеп отырған, Әнші, жезтаңдайларын – бұлбұлға, әдемі, сұлу қыздарын –
аққуға, Отанын, елін қорғайтын ерлерін – қыранға теңеп отырған. Бүгін біз
сендермен құстарға тереңірек тоқталамыз.
Слайд: «Құстар»
Компьютерден құстарды бақылау.
Мнимакесте «Аққу» «Қарға»
Дидактикалық ойын: «Қай құстың тұмсығы?»
Тосын сый: «Табиғат ана»
Табиғат ана: Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Мен табиғат анамын. Сендер сондай ақылды, тәртіпті, білімді балалар
екенсіңдер. Мен бәрін көріп тұрдым, тапсырмаларға дұрыс жауап бердіңдер.
Тәрбиеші: Табиғат ана, сіздің келгенінің қандай жақсы болды, бүгін біз
табиғат, құс жайлы айтып отырмыз.
Қане, төрлетіп біздің балардың өнерін тамашалаңыз.
1 – бала: Торғай, торғай торғайлар
Жерден тары шоқып ап
Бөтегесі томпайып
Шиқ – шиқ отырмақ.
2 – бала Ала қанат сауысқан
Құртты көрсе жабысқан
Бір томардан томарға
Секең – секең ауысқан.
3 – бала Келеді ұшып тырналар
Үшкілденіп тізіліп
Қайтқан сайын жылда олар
Қараймыз біз қызығып.
4 – бала Кезек- кезек шөп әкеліп
Ұлпа жүнді көп әкеліп
Таңдап алып қия жарды
Қарлығаштар ұя салды.
Табиғат ана: Ой, бәрекелді құстарды, табиғатты жақсы көреді екенсіңдер.
Ал, енді мен де сендердің білімдеріңді сынап сусындайын.
Анаграмма
(шағала, бүркіт, торғай)
Ойын: «Ұшты- -ұшты»
Ребус шеш (Қарлығаш)
Табиғат ана: Қарлығаш жайлы ертегі айтып берейін.
«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісін қуыршақтар арқылы сахналап көрсету.
Ертегі жайлы сұрақтар қою.
Балаларға алғыс білдіріп, жүрекше тарату.
Табиғат ана қоштасып шығып кетеді.
Қорытынды:
Суретпен жұмыс: «Тыйым сөздер»
Балаларға сұрақтар қойып, мадақтап, алғыс білдіру
Қалалық семинар сабақ
«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі
Ересек «Аққу» тобы
Тәрбиеші: Игиликова Г.М.
Шымкент қаласы
2012 ж | | Ұйымдастырылған іс - әрекеттің тақырыбы: «Қарлығаш пен
дәуіт ертегісі»
Ересек тобы: «Аққу»
Игиликова Г.М.
№ 70 мектеп – балабақшасының тәрбиешісі
Шымкент қаласы
Ұйымдастырылған іс - әрекеттің мақсаты: Балаларға табиғатты сүюге, аялауға,
құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. Ертегіні сахналау арқылы, тақпақ -
өлеңдер арқылы тілдерін дамыту. Ертегі арқылы адамгершілікке,
мейірімділікке баулу.
Әдіс- тәсіл: Қуыршақ театры, ойындар, сурет, мнимакесте, ребус анаграмма.
Ұйымдастырылған іс - әрекеттің барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Арайлап бүгін атты күн
Шашып бізге шапағын
Тілейміз сізге ақ таңның
Қуанышын, шаттығын
Қайырлы таң, Қайырлы күн
Қуанышты күн бүгін
Сәлеметсіздер ме! Қош келіпсіздер!
Балалар табиғат дегеніміз не?
- Бізді қоршаған орта
Табиғатқа нелер жатады?
- адам, жер, су, күн, бұлт
- тас, жануар, ағаш, гүл т.б.
Балалар Қазақстанның табиғаты сұлу! Асқар таулары, шалқар көлдері, ну
ормандары бар әсем табиғат тек қана біздің елімізге тән!
Балалар ендеше атап беріңдерші «Табиғат тіршілігі» дегеніміз не?
1. Табиғат тіршілік тұнып тұрған
2. Сен күнсің көтерілген күліп қырдан
3. Сен көлсің
4. Сен ормансың
5. Сен бұлбұлсың адамды сұлулыққа құнықтырған
6. Сен жарықсың
7. Сен жерсің
8. Сен гүлсің
9. Сен адамның өмірісің
10. Сен ауасың
11. Сен жұлдызсың аспандағы жарқыраған
12. Сен бақсың жайнаған
13. Сен шөпсің құлпырған
14. Сен сусың, сен тіршілік нәрісің
15. Сен анамсың осы өмірдің бәрін маған сыйлаған.
«Жер, су, ауа» ойыны
«Күн мен түн» ойыны
«Көк көлдің сәулеті, құс пен ақ ердің дәулеті» дегендей қазақ халқы
құстарға ерекше мән берген. Өздерінің жақсы көретін адамдарын құстарға
теңеп отырған, Әнші, жезтаңдайларын – бұлбұлға, әдемі, сұлу қыздарын –
аққуға, Отанын, елін қорғайтын ерлерін – қыранға теңеп отырған. Бүгін біз
сендермен құстарға тереңірек тоқталамыз.
Слайд: «Құстар»
Компьютерден құстарды бақылау.
Мнимакесте «Аққу» «Қарға»
Дидактикалық ойын: «Қай құстың тұмсығы?»
Тосын сый: «Табиғат ана»
Табиғат ана: Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Мен табиғат анамын. Сендер сондай ақылды, тәртіпті, білімді балалар
екенсіңдер. Мен бәрін көріп тұрдым, тапсырмаларға дұрыс жауап бердіңдер.
Тәрбиеші: Табиғат ана, сіздің келгенінің қандай жақсы болды, бүгін біз
табиғат, құс жайлы айтып отырмыз.
Қане, төрлетіп біздің балардың өнерін тамашалаңыз.
1 – бала: Торғай, торғай торғайлар
Жерден тары шоқып ап
Бөтегесі томпайып
Шиқ – шиқ отырмақ.
2 – бала Ала қанат сауысқан
Құртты көрсе жабысқан
Бір томардан томарға
Секең – секең ауысқан.
3 – бала Келеді ұшып тырналар
Үшкілденіп тізіліп
Қайтқан сайын жылда олар
Қараймыз біз қызығып.
4 – бала Кезек- кезек шөп әкеліп
Ұлпа жүнді көп әкеліп
Таңдап алып қия жарды
Қарлығаштар ұя салды.
Табиғат ана: Ой, бәрекелді құстарды, табиғатты жақсы көреді екенсіңдер.
Ал, енді мен де сендердің білімдеріңді сынап сусындайын.
Анаграмма
(шағала, бүркіт, торғай)
Ойын: «Ұшты- -ұшты»
Ребус шеш (Қарлығаш)
Табиғат ана: Қарлығаш жайлы ертегі айтып берейін.
«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісін қуыршақтар арқылы сахналап көрсету.
Ертегі жайлы сұрақтар қою.
Балаларға алғыс білдіріп, жүрекше тарату.
Табиғат ана қоштасып шығып кетеді.
Қорытынды:
Суретпен жұмыс: «Тыйым сөздер»
Балаларға сұрақтар қойып, мадақтап, алғыс білдіру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz