Білу тапсырмалары

Ақтөбе облысы Шалқар қаласы №6 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Дүйсембаева Роза Шәріпқызының « Үш өлшемді әдістемелік жүйесі» (УӘЖ) технологиясы бойынша 8 сыныпта өткізілген сабағы.
IV - тоқсан 5 - модуль 53 - сабақ
Сабақтың тақырыбы : Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
« Көпір тапсырмалары»
«Білу тапсырмалары»
Кім? Не? Қалай?
Қашан? Қандай?
I-кезең
1. Кездейсоқ оқиғалар деп-белгілі бір жағдайда орындалатын немесе орындалмайтын құбылыстарды атайды.
2. Ақиқат оқиға деп- міндетті түрде орындалатын оқиғаны атайды.
3. Мүмкін емес оқиға деп - орындалмайтын оқиғаны атайды.
Анықтаңдар:
Сенбі күні поездың кешігуі, мүмкін оқиға
Тиынды бір рет лақтырғанда , елтаңба бетінің түсуі, кездойсоқ оқиға
Үш рет ойын сүйегін лақтырғанда 19 ұпайдың болуы мүмкін емес.
Бұл тұжырымдар қандайда бір шарттарға сәйкес кездейсоқ оқиғаның орындалу ықтималдығын аңғартады.
Ықтималдықтар теориясы дегеніміз-кездейсоқ оқиғалардың орындалуының заңдылығын зерттейтін математиканың бөлімі.
« Математикалық статистика» ғылымы - бақылау нәтижелерін қортындылайтын әдістерді зерттейді.
Әрбір оқиғаның түсу саны - оқиғаның жиілігі деп аталады.
Оқиғаның орындалу жиілігінің оқиғалар санына қатынасы оқиғаның ықтималдығы деп аталады.
«Түсіну тапсырмалары»
Неліктен? Неге? Не үшін? Не себепті?
Бос орынға қажет сөзді жаз:
1. Неліктен кез келген оқиғаның нақты ықтималдығы бірмәнді сынақ нәтижесін бере бермейді?
Өйткені, оқиға ықтималдығын оқиғаның обьективті шарттарыны қарай емес, субьективті шарттарына байланысты айтады.
2. Не себепті бақылау нәтижелерін қабылдауды ыңғайлы ету және әрі қарай өңдеу керек?
Бақылау нәтижелері өте үлкен болған жағдайда.
Анықтаңдар:
Сенбі күні поездың кешігуі, мүмкін оқиға
Тиынды бір рет лақтырғанда , елтаңба бетінің түсуі, кездойсоқ оқиға
Үш рет ойын сүйегін лақтырғанда 19 ұпайдың болуы мүмкін емес.
«Жинақтау»
тапсырмалары
практика
Оқиғаның ықтималдығын табыңдар:
Ойын сүйегін 48 рет лақтырғанда, 5 цифрының түсу ықтималдығы 8/48
№ 320, №321
« Сен қалай ойлайсың?»
Егер біреу: “ А және Б командаларының арасындағы футбол 3:1 есебімен аяқталады „ деп тұжырымдасын. Бұл тапсырманың обьективті мағынасы болама ?
Бұл тапсырманың обьективті мағынасы болмайды , өйткені бұл бір ғана адамның тұжырымы.
«Кері байланыс»
«Білу» теориясы
практика
ІІІ-кезең
І деңгей ( 5балл) «3»
1. Міндетті түрде орындалатын оқиғаны- ақиқат оқиға деп атайды.
2 . Берілген шарт бойынша орындалмайтын оқиғаны - мүмкін емес оқиға деп атайды.
3 . Белгілі бір жағдайда орындалатын немесе орындалмайтын құбылыстарды- кездейсоқ оқиға деп атайды.
№ 322,
«Түсіну» теориясы
практика
ІІ-деңгей ( 5+4 балл) «4»
1 Ықтималдықтар теориясының негізінде пайда болған ғылым не деп аталады? « Математикалық статистика» ғылымы деп аталады. № 324 (1, 2)
«Жинақтау»
«Талдау» теориясы
Практика
ІІІ-деңгей (5+4+3 балл) «5»
Фирманың алғашқы үш кварталда жеңіл машиналарды сатуы келесі кестеде көрсетілген :
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz