Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білу тапсырмалары

Ақтөбе облысы Шалқар қаласы №6 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Дүйсембаева Роза Шәріпқызының « Үш өлшемді әдістемелік жүйесі» (УӘЖ)
технологиясы бойынша 8 сыныпта өткізілген сабағы.

IV - тоқсан 5 – модуль 53 - сабақ

Сабақтың тақырыбы : Ықтималдықтар теориясы және математикалық
статистика
|«Көпір | I-кезең |
|тапсырмалары» |1. Кездейсоқ оқиғалар деп-белгілі бір жағдайда орындалатын |
| |немесе орындалмайтын құбылыстарды атайды. |
| |2. Ақиқат оқиға деп- міндетті түрде орындалатын оқиғаны атайды.|
| |3. Мүмкін емес оқиға деп- орындалмайтын оқиғаны атайды. |
|«Білу | |
|тапсырмалары» |Анықтаңдар: |
|Кім? Не? Қалай? |Сенбі күні поездың кешігуі, мүмкін оқиға |
|Қашан? Қандай? |Тиынды бір рет лақтырғанда , елтаңба бетінің түсуі, кездойсоқ |
| |оқиға |
| |Үш рет ойын сүйегін лақтырғанда 19 ұпайдың болуы мүмкін емес. |
| |Бұл тұжырымдар қандайда бір шарттарға сәйкес кездейсоқ оқиғаның|
| |орындалу ықтималдығын аңғартады. |
| |Ықтималдықтар теориясы дегеніміз-кездейсоқ оқиғалардың |
| |орындалуының заңдылығын зерттейтін математиканың бөлімі. |
| |«Математикалық статистика» ғылымы – бақылау нәтижелерін |
| |қортындылайтын әдістерді зерттейді. |
| |Әрбір оқиғаның түсу саны – оқиғаның жиілігі деп аталады. |
| |Оқиғаның орындалу жиілігінің оқиғалар санына қатынасы оқиғаның |
| |ықтималдығы деп аталады. |
|«Түсіну |Бос орынға қажет сөзді жаз: |
|тапсырмалары» |1.Неліктен кез келген оқиғаның нақты ықтималдығы бірмәнді сынақ|
|Неліктен? Неге? |нәтижесін бере бермейді? |
|Не үшін? Не |Өйткені, оқиға ықтималдығын оқиғаның обьективті шарттарыны |
|себепті? |қарай емес, субьективті шарттарына байланысты айтады. |
| |2.Не себепті бақылау нәтижелерін қабылдауды ыңғайлы ету және |
| |әрі қарай өңдеу керек? |
| |Бақылау нәтижелері өте үлкен болған жағдайда. |
|«Талдау» |Анықтаңдар: |
|тапсырмалары |Сенбі күні поездың кешігуі, мүмкін оқиға |
| |Тиынды бір рет лақтырғанда , елтаңба бетінің түсуі, кездойсоқ |
| |оқиға |
| |Үш рет ойын сүйегін лақтырғанда 19 ұпайдың болуы мүмкін емес. |
|«Жинақтау» |Оқиғаның ықтималдығын табыңдар: |
|тапсырмалары |«Цифрлар» |
| |1 |
| |2 |
| |3 |
| |4 |
| |5 |
|практика |6 |
| |7 |
| | |
| | |
| |«Түсу саны» |
| |6 |
| |8 |
| |9 |
| |7 |
| |8 |
| |10 |
| |8 |
| | |
| | |
| |Ойын сүйегін 48 рет лақтырғанда, 5 цифрының түсу ықтималдығы |
| |8/48 |
| | |
| | |
| |№ 320, №321 |
|«Баға беру» |« Сен қалай ойлайсың?» |
| |Егер біреу: “ А және Б командаларының арасындағы футбол 3:1 |
| |есебімен аяқталады „ деп тұжырымдасын. Бұл тапсырманың |
| |обьективті мағынасы болама ? |
| |Бұл тапсырманың обьективті мағынасы болмайды, өйткені бұл бір |
| |ғана адамның тұжырымы. |
|«Кері байланыс» | ІІІ-кезең |
| |І деңгей ( 5балл) «3» |
|«Білу» теориясы |1. Міндетті түрде орындалатын оқиғаны— ақиқат оқиға деп |
| |атайды. |
| |2. Берілген шарт бойынша орындалмайтын оқиғаны — мүмкін емес |
| |оқиға деп атайды. |
| |3 .Белгілі бір жағдайда орындалатын немесе орындалмайтын |
| |құбылыстарды— кездейсоқ оқиға деп атайды. |
| |№ 322, |
| | |
| | |
| | |
|практика | |
| | ІІ-деңгей ( 5+4 балл) «4» |
|«Түсіну» |1 Ықтималдықтар теориясының негізінде пайда болған ғылым не |
|теориясы |деп аталады? |
| |«Математикалық статистика» ғылымы деп аталады. |
| |№ 324 (1,2) |
| | |
|практика | |
|«Жинақтау» | ІІІ-деңгей (5+4+3 балл) «5» |
|«Талдау» |Фирманың алғашқы үш кварталда жеңіл машиналарды сатуы келесі |
|теориясы |кестеде көрсетілген : |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Практика | |
| |Квартал |Сатылған машиналар саны | |
| | | І түрі |ІІ түрдегі|ІІІ түрдегі | |
| | І | 13 | 21 | 45 | |
| |ІІ |11 |28 |47 | |
| |ІІІ |8 |30 |58 | |
| |Барлығы қанша машина сатылған? |
| | |
| |Осы аралықта І және ІІ түрдегі машиналарға сұраныс |
| |қандай? |
| | |
| |№325 |

Ұқсас жұмыстар
Көпір тапсырмалары
Рационал бөлшектерді қысқарту туралы
Компьютер экранына ақпаратты шығаратын құрылғы
Етістік. 4 сынып. қазақ тілі пәні
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Химиялық реакция бағыты
ЛОГАРИФМДІК ТЕҢДЕУЛЕР жайлы
Түсіну тапсырмалары
Ауыр атлетика
«атмосфераның жалпы циркуляциясы. ауа массалары» 8-сынып
Пәндер