Сауда - саттық орны

8 - сынып

Күнтізбелік жоспар

(«Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі (ҮӘЖ) » технологиясы бойынша)

Сабақтың тақырыбы: Сауда. Жәрмеңке

Сабақтың түрі: аралас ( І кезең - 5 минут; ІІ кезең - 25 минут; ІІІ кезең - 15 минут)

  1. Сабақтың мақсаты:

білімділік: Қазақстан территориясындағы сауда мен жәрмеңкенің тарихта алар орнын, мәдени байланыстарын, әлеуметтік-экономикалық жағдайға тигізген әсерін меңгерту

тәрбиелік: Өз бетінше дербес жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылу үшін білім бәсекесіне түсуіне, тарихи фактілерді жаттауға, ой қорыта алуға, сонымен қатар, тақырыпты меңгерте отырып, оқушыларды Отан сүйгіштікке, адамгершілікке, елжандылыққа тәрбиелеу.

дамытушылык: әрбір оқушының үш деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп отындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзырлылығын дамыту

  1. Сабақтың мазмұны:І-ІІІ кезеңдіктапсырмалар ( төменде оқушының жұмыс дәптерінде және мұғалімге арналған жауаптар - кілтінде берілген)
  2. Сабақтың әдіс-тәсілі:І кезеңде- сұрақ - жауап, миға шабуыл; ІІ кезеңде- а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі; б) практикада бекіту әдісі; ІІІ кезеңде - үшдеңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату арқылы бағалау әдістері.
  3. Формасы:І кезеңде- фронтальды, жеке; ІІ кезеңде- а) топтық; б) фронтальды; в) ұжымдық, ІІІ кезеңде-жеке.
  4. Көрнекіліктер:І кезеңде- on - line тақтасы, жұмыс дәптері, тақтадағы “ашық журнал”, мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары; ІІ кезеңде- а ) оқулық; слайдтар, б) оқулық, жұмыс дәптері; в) оқулық, жұмыс дәптері, тақта, бор. ІІІ кезеңде- жұмыс дәптері, тақтадағы “ашық журнал”, мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары.

Сабақтың өту барысы:

І кезеңде: а) ұйымдастыру; б) үй тапсырмасын тексеріп тақтадағы ашық журналға белгілеу; в) “ көпір тапсырмаларын ” тексеру.

ІІ кезеңде: а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. Мұғалімнің тақтадағы “ашық журналдағы” алдында өткен тақырып бойынша жиналған жалпы ұпай санын өзінің жеке журналына және сынып журналына баға түрінде тіркеуі.

б) мұғалімнің көмегімен Қазақстан жеріне казак әскерлерінің қоныстану ерекшеліктері туралы дискуссия жүргізу;

в) тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс.

ІІІ кезеңде - дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды мұғалімнің тексеруінен кейін оқушылардың өзіне тақтадағы “ашық журналға” белгілетіп отыру, жиған алғашқы ұпайларын қорыту, оларды оқушылардың жеке журналдарына тіркету және қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келуге беру. Үшдеңгейді толық орындаған оқушыға төртінші деңгейдің олимпиадалық немесе ғылыми жобадан фрагмент тапсырмаларын беру. Қосымша, келесі тақырыптың бірінші кезеңіндегі “ көпір тапсырмаларын ” орындап келуге беру.

8 класс, Қазақстан тарихы 5 - модул, 8 - сабақ (Кілті)

Тақырыбы: Сауда. Жәрмеңке.

Оқушыларға берілетін тапсырмалар
: І кезең. Ұйымдастыру кезеңі
:

«Көпір тапсырмала

ры»: (Жаңа тақырыпқа қажет болған өткен материалдардың қайталау тапсырмаларын үйден орындап кел. )

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Тиісті сөздерді бос орынға қойып сөйлемдерді толықтырҚазақтар қандай елдермен сауда - саттық байланыс жасады?

Жауабы: Ресей , Қытай, Орта Азия хандықтары.

  1. ҚазақстанныңАқтөбе, Қостанай, Темірқалалары шаруалардың қоныс аударуы барысында пайда болды.
  2. Қазақтардың саудаға шығарған негізгі өнімі не?

Жауабы: мал және мал өнімдері

: ІІ кезең. Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр. (Төмендегі жетелеуші тапсырмалар арқылы)
:

Теориясы: «Білу»

(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

2. Саған мына деректер таныс па? Сұрақтарға жауап бер.

  1. Саудадағы қазақтардың баламалы эквиваленті не болды?

Жауабы: Қой

  1. ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап қазақ өлкесіндегі сауда - саттықтың қандай түрлері пайда болды?

Жауабы: ел аралайтын , тұрақты, жәрмеңкелік

  1. 1848 жылғы Қоянды жәрмеңкесінің негізін қалаушы кім?

Жауабы: Тобыл губерниясындағы Ялутор қаласының тұрғыны, көпес - В. Ботов

  1. Кім жылдам әрі тез?

3. 1. 1900 жылы қазақ өлкесінде 104 жәрмеңке болды.

3. 2. ХІХ-ХХ ғасырлар шебінде Семей мен Тобыл арасында 40 қа жуық параход қатынас жасады.

: Теориясы: «Түсіну» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Бос орынға тиісті сөздер жазып, толықтыр
: Теориясы: «Талдау» (салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. және ең бастысын бөліп шығар)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Семантикалық карта. Сәйкес жауаптарды«+» белгісімен белгіле.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жәрмеңкелер

Уезд,

облыстар

Қоянды- Ботов

Константинов -Еленов

Петров

Ойыл

Қарқара

Жаркент

Әулиеата

Шар

Темір

Тайыншакөл

Павлодар
+
Атбасар
+
Семей
+
Ақмола
+
Сырдария
+
Қарқаралы
+
Орал
+
+
Верный
+
+
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
: Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус, т. б. құрастыр. )
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Фишбон. Төмендегі схеманы толтыр.

: Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. ХІХғ-ХХғ. бас. Қазақстанда көлік қатынасы жақсы дамыды. Сен қалай ойлайсың, су жолы Қазақстанда кең тарады ма?

Менің ойымша су жолы Қазақстанның барлық жерінде бірдей жақсы дамыған жоқ, себебі тек Каспий теңізінде ғана кең тарады. Ал қалған өзендерде таяз болғандықтан су жолының таралуына бөгет болды.

: ІІІ кезең Деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындап, балл жинаңдар.
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар: І деңгей. (5 балл)
:

Теориясы: «Білу»

(Кім? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

1. Тиісті сөздерді орындарына қойып, сөйлемдерді толықтыр

  1. Көпестер арасындағы танымал саудагерлер:Жалдыбайұлы, Жетікұлы, Шаянбайұлы, Мақыпұлы
  2. Қытай , Құлжа, Үрімші, Гученқалаларында жүргізілді.
  3. Сиыр малын өсіретін негізгі аймақтар:Семей, Торғай, Ақмола, Орал облыстары
  4. 1890 жылы Қоянды жәрмеңкесінде 1 шіркеу, 199 сауда нүктесі, 42 тұрғын үй, 707 киіз үйболды.
:

Практикасы: «Қолдану»

(ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

2. Сандар сөйлейді. Әр санға жауап тауып жаз.

  1. 1745 жылы -Өскемен мен Омбы арасында төте жол қатынасы салынды
  2. ХІХ ғ. 60жылдарынан бастап -бу қозғағышының күшімен жүзетін алғашқы кемелер Ертіспен жүзе бастады.
  3. 1883 жылы -көпес Уәли Ахун Юлдашев Іле өзені арқылы тікелей су жолын ашты
: ІІ деңгей. (5 балл + 4 балл = 9 балл)
: Теориясы: «Түсіну» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Себептерін анықтап бос торшаларға жауаптарын жаз.
: Теориясы: «Талдау» (салыстыр, ерекшелігі неде? т. б. және ең бастысын бөліп шығар)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Жәрмеңкенің тарихтағы маңызды орнын бос торшаларға тауып жаз.
: Практикасы: «Қолдану» (өзгертілген жағдайда)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Ірі қалалардың бір жылдық сауда айналымы. Сәйкестіктерін тап.

Петропавл 0, 9 млн

Омбы 3, 5 млн

Семей 4 млн

Қостанай 1, 5 млн

: ІІІ деңгей. (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл)
: Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус, т. б. құрастыр. )
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Сөзжұмбақ«Сауда». Жауаптарын тауып жаз.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Орыс көпестері жылқыға қарағанда қай малға сұранысты күшейтті?
  2. 1890-1927жж есімі бүкіл қазаққа танымал болған әйгілі әнші
  3. ХІХ ғ. ІІ жарт. ірі сауда орталығының бірі
  4. Қай қалада консулдық мекемелер ашылды?
  5. Гурьев пен Астрахан арасындағы параходтар қай теңіз арқылы қатынап тұрды?
С
и
ы
р
М
А
й
р
а
Б
а
я
н
а
У
ы
л
Қ
о
б
Д
а
К
А
с
п
и
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
: Практикасы: «Қолдану» (қарапайым тапсырмалар)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Жәрмеңкелерге әкелінетін тауарларды үш топқа бөліп жаз.
: Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. Сен қалай ойлайсың, Қазақстанның Цинь империясымен сауда қатынастарын жасау тиімді ме?

Менің ойымша . . .

. . .

8 класс, Қазақстан тарихы 5 - модул, 8 - сабақ (Оқушы үшін)

Тақырыбы: Сауда. Жәрмеңке.


Ұқсас жұмыстар
Мәтін бойынша сұрақтар
Феодалдық құрылыстың ерекшеліктері
Ақша дегеніміз не?
Сауда қалалары
Ауқымды желі. интернет. www іздестіру жүйелері
Ұлы Жібек жолының Қазақстан туризмін дамытудағы маңызы
Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты
Қазақстан аумағындағы қалалар
Жас экономистер компаниясы
Теңіз жолы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz