Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сауда - саттық орны

8 – сынып

Күнтізбелік жоспар

(«Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі (ҮӘЖ)» технологиясы бойынша)

Сабақтың тақырыбы: Сауда. Жәрмеңке

Сабақтың түрі: аралас ( І кезең – 5 минут; ІІ кезең - 25 минут; ІІІ кезең
– 15 минут)

1. Сабақтың мақсаты:

білімділік: Қазақстан территориясындағы сауда мен жәрмеңкенің тарихта
алар орнын, мәдени байланыстарын, әлеуметтік-экономикалық жағдайға
тигізген әсерін меңгерту

тәрбиелік: Өз бетінше дербес жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне
білуге, нәтижеге жетуге ұмтылу үшін білім бәсекесіне түсуіне, тарихи
фактілерді жаттауға, ой қорыта алуға, сонымен қатар, тақырыпты меңгерте
отырып, оқушыларды Отан сүйгіштікке, адамгершілікке, елжандылыққа
тәрбиелеу.

дамытушылык: әрбір оқушының үш деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп
отындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзырлылығын
дамыту

2. Сабақтың мазмұны: І-ІІІ кезеңдік тапсырмалар ( төменде оқушының жұмыс
дәптерінде және мұғалімге арналған жауаптар – кілтінде берілген)

3. Сабақтың әдіс-тәсілі: І кезеңде – сұрақ – жауап, миға шабуыл; ІІ
кезеңде – а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі; б) практикада бекіту
әдісі; ІІІ кезеңде - үшдеңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп
орындату арқылы бағалау әдістері.

4. Формасы: І кезеңде- фронтальды, жеке; ІІ кезеңде- а) топтық; б)
фронтальды; в) ұжымдық, ІІІ кезеңде-жеке.

5. Көрнекіліктер: І кезеңде – on – line тақтасы,жұмыс дәптері, тақтадағы
“ашық журнал”, мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары; ІІ кезеңде - а
) оқулық; слайдтар, б) оқулық, жұмыс дәптері; в) оқулық, жұмыс дәптері,
тақта, бор. ІІІ кезеңде – жұмыс дәптері, тақтадағы “ашық журнал”,
мұғалім мен оқушылардың жеке журналдары.

Сабақтың өту барысы:

І кезеңде: а) ұйымдастыру; б) үй тапсырмасын тексеріп тақтадағы ашық
журналға белгілеу; в) “ көпір тапсырмаларын ” тексеру.

ІІ кезеңде: а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген
жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. Мұғалімнің тақтадағы
“ашық журналдағы” алдында өткен тақырып бойынша жиналған жалпы ұпай
санын өзінің жеке журналына және сынып журналына баға түрінде тіркеуі.

б) мұғалімнің көмегімен Қазақстан жеріне казак әскерлерінің қоныстану
ерекшеліктері туралы дискуссия жүргізу;

в) тақтамен, оқулықпен жеке жұмыс.

ІІІ кезеңде – дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды мұғалімнің
тексеруінен кейін оқушылардың өзіне тақтадағы “ашық журналға”
белгілетіп отыру, жиған алғашқы ұпайларын қорыту, оларды оқушылардың
жеке журналдарына тіркету және қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келуге
беру. Үшдеңгейді толық орындаған оқушыға төртінші деңгейдің
олимпиадалық немесе ғылыми жобадан фрагмент тапсырмаларын беру.
Қосымша, келесі тақырыптың бірінші кезеңіндегі “ көпір тапсырмаларын ”
орындап келуге беру.

8 класс, Қазақстан тарихы
5 - модул, 8 – сабақ (Кілті)
Тақырыбы: Сауда. Жәрмеңке.
| | |
| |Оқушыларға берілетін тапсырмалар |
| |
|І кезең. Ұйымдастыру кезеңі |
|«Көпір | |
|тапсырмала |Тиісті сөздерді бос орынға қойып сөйлемдерді толықтыр |
|ры»: (Жаңа |Қазақтар қандай елдермен сауда – саттық байланыс жасады? |
|тақырыпқа |Жауабы: Ресей, Қытай, Орта Азия хандықтары. |
|қажет болған |Қазақстанның Ақтөбе, Қостанай, Темір қалалары шаруалардың қоныс |
|өткен |аударуы барысында пайда болды. |
|материалдарды|Қазақтардың саудаға шығарған негізгі өнімі не? |
|ң қайталау |Жауабы: мал және мал өнімдері |
|тапсырмаларын| |
|үйден орындап| |
|кел.) | |
| |
|ІІ кезең. Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр. (Төмендегі жетелеуші |
|тапсырмалар арқылы) |
| | |
| |2. Саған мына деректер таныс па? Сұрақтарға жауап бер. |
| |Саудадағы қазақтардың баламалы эквиваленті не болды? |
| |Жауабы: Қой |
|Теориясы: |ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап қазақ өлкесіндегі сауда – |
|«Білу» |саттықтың қандай түрлері пайда болды? |
|(Кім? Не? |Жауабы: ел аралайтын, тұрақты, жәрмеңкелік |
|Қашан? Қайда?|1848 жылғы Қоянды жәрмеңкесінің негізін қалаушы кім? |
|Не істеді?) |Жауабы: Тобыл губерниясындағы Ялутор қаласының тұрғыны, көпес – |
| |В.Ботов |
| |Кім жылдам әрі тез? |
| |3.1. 1900 жылы қазақ өлкесінде 104 жәрмеңке болды. |
| |3.2. ХІХ-ХХ ғасырлар шебінде Семей мен Тобыл арасында 40 қа жуық |
| |параход қатынас жасады. |
| | |
| | |
|Теориясы: |Бос орынға тиісті сөздер жазып, толықтыр |
|«Түсіну» | |
|(Неліктен? | |
|Себебі? Не | |
|үшін? Неге?) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Семантикалық карта. Сәйкес жауаптарды «+» белгісімен белгіле. |
| | |
|Теориясы: | |
|«Талдау» | |
|(салыстыр, | |
|ерекшелігі |Жәрмеңкелер |
|неде? т.б. |Уезд, |
|және ең |облыстар |
|бастысын |Қоянды- Ботов |
|бөліп шығар) |Константинов –Еленов |
| |Петров |
| |Ойыл |
| |Қарқара |
| |Жаркент |
| |Әулиеата |
| |Шар |
| |Темір |
| |Тайыншакөл |
| | |
| |Павлодар |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |Атбасар |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Семей |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| |Ақмола |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сырдария |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Қарқаралы |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Орал |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| |Верный |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Фишбон. Төмендегі схеманы толтыр. |
| | |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» | |
|(Қорытынды | |
|шығар, | |
|анықтама бер,| |
|мазмұнды | |
|жүйеле, | |
|кесте, сызба,| |
|сөзжұмбақ, | |
|ребус, т.б. | |
|құрастыр.) | |
|Практикасы: | |
|«Баға беру» |ХІХғ-ХХғ.бас. Қазақстанда көлік қатынасы жақсы дамыды. Сен қалай |
|(Сен қалай |ойлайсың, су жолы Қазақстанда кең тарады ма? |
|ойлайсың? Не |Менің ойымша су жолы Қазақстанның барлық жерінде бірдей жақсы |
|істер едің?) |дамыған жоқ, себебі тек Каспий теңізінде ғана кең тарады. Ал қалған |
| |өзендерде таяз болғандықтан су жолының таралуына бөгет болды. |
| |
|ІІІ кезең Деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындап, балл жинаңдар. |
| |І деңгей. (5 балл) |
|Теориясы: | 1.Тиісті сөздерді орындарына қойып, сөйлемдерді толықтыр |
|«Білу» |Көпестер арасындағы танымал саудагерлер: Жалдыбайұлы, Жетікұлы, |
|(Кім? Не? |Шаянбайұлы, Мақыпұлы |
|Қашан? Қайда?|Қытай аумағындағы сауда Шұғышақ, Құлжа, Үрімші, Гучен қалаларында |
|Не істеді?) |жүргізілді. |
| |Сиыр малын өсіретін негізгі аймақтар: Семей, Торғай, Ақмола, Орал |
| |облыстары |
| |1890 жылы Қоянды жәрмеңкесінде 1 шіркеу, 199 сауда нүктесі, 42 |
| |тұрғын үй, 707 киіз үй болды. |
|Практикасы: | |
|«Қолдану» |2. Сандар сөйлейді. Әр санға жауап тауып жаз. |
|(ІІ кезеңдегі|1745 жылы – Өскемен мен Омбы арасында төте жол қатынасы салынды |
|қолдану |ХІХ ғ. 60жылдарынан бастап – бу қозғағышының күшімен жүзетін алғашқы|
|үлгісі |кемелер Ертіспен жүзе бастады. |
|бойынша) |1883 жылы – көпес Уәли Ахун Юлдашев Іле өзені арқылы тікелей су |
| |жолын ашты |
|ІІ деңгей. (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: | |
|«Түсіну» |Себептерін анықтап бос торшаларға жауаптарын жаз. |
|(Неліктен? | |
|Себебі? Не | |
|үшін? Неге?) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Теориясы: |Жәрмеңкенің тарихтағы маңызды орнын бос торшаларға тауып жаз. |
|«Талдау» | |
|(салыстыр, | |
|ерекшелігі | |
|неде? т.б. | |
|және ең | |
|бастысын | |
|бөліп шығар) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Практикасы: |Ірі қалалардың бір жылдық сауда айналымы. Сәйкестіктерін тап. |
|«Қолдану» |Петропавл 0,9 млн |
|(өзгертілген | |
|жағдайда) |Омбы 3,5 млн |
| | |
| |Семей 4 млн |
| | |
| |Қостанай 1,5 млн |
| |
|ІІІ деңгей. (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» |Сөзжұмбақ «Сауда». Жауаптарын тауып жаз. |
|(Қорытынды | |
|шығар, |С |
|анықтама бер,|и |
|мазмұнды |ы |
|жүйеле, |р |
|кесте, сызба,| |
|сөзжұмбақ, | |
|ребус, т.б. |М |
|құрастыр.) |А |
| |й |
| |р |
| |а |
| | |
| |Б |
| |а |
| |я |
| |н |
| |а |
| |У |
| |ы |
| |л |
| | |
| | |
| |Қ |
| |о |
| |б |
| |Д |
| |а |
| | |
| | |
| | |
| |К |
| |А |
| |с |
| |п |
| |и |
| |й |
| | |
| | |
| |Орыс көпестері жылқыға қарағанда қай малға сұранысты күшейтті? |
| |1890-1927жж есімі бүкіл қазаққа танымал болған әйгілі әнші |
| |ХІХ ғ. ІІ жарт. ірі сауда орталығының бірі |
| |Қай қалада консулдық мекемелер ашылды? |
| |Гурьев пен Астрахан арасындағы параходтар қай теңіз арқылы қатынап |
| |тұрды? |
| | |
|Практикасы: |Жәрмеңкелерге әкелінетін тауарларды үш топқа бөліп жаз. |
|«Қолдану» | |
|(қарапайым | |
|тапсырмалар) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Практикасы: | |
|«Баға беру» |Сен қалай ойлайсың, Қазақстанның Цинь империясымен сауда |
|(Сен қалай |қатынастарын жасау тиімді ме? |
|ойлайсың? Не |Менің ойымша |
|істер едің?) |....................................................................|
| |............................................................ |
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |.......................................... |

8 класс, Қазақстан тарихы
5 - модул, 8 – сабақ (Оқушы үшін)
Тақырыбы: Сауда. Жәрмеңке.
| | |
| |Оқушыларға берілетін тапсырмалар |
| |
|І кезең. Ұйымдастыру кезеңі |
|«Көпір | |
|тапсырмала |Тиісті сөздерді бос орынға қойып сөйлемдерді толықтыр |
|ры»: (Жаңа |Қазақтар қандай елдермен сауда – саттық байланыс жасады? |
|тақырыпқа |Жауабы: ..............., Қытай, ............. .....................|
|қажет болған |хандықтары. |
|өткен |Қазақстанның ....................., Қостанай, |
|материалдарды|....................... қалалары шаруалардың қоныс аударуы |
|ң қайталау |барысында пайда болды. |
|тапсырмаларын|Қазақтардың саудаға шығарған негізгі өнімі не? |
|үйден орындап|Жауабы: .............. және .............. өнімдері |
|кел.) | |
| |
|ІІ кезең. Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр. (Төмендегі жетелеуші |
|тапсырмалар арқылы) |
| | |
| |Саған мына деректер таныс па? |
| |Саудадағы қазақтардың баламалы эквиваленті не болды? |
| |Жауабы: ......................... |
|Теориясы: |ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап қазақ өлкесіндегі сауда – |
|«Білу» |саттықтың қандай түрлері пайда болды? |
|(Кім? Не? |Жауабы: ......... ............................., тұрақты, |
|Қашан? Қайда?|................................ |
|Не істеді?) |1848 жылғы Қоянды жәрмеңкесінің негізін қалаушы кім? |
| |Жауабы: Тобыл губерниясындағы ...................... қаласының |
| |тұрғыны, көпес – ..................... |
| |Кім жылдам әрі тез? |
| |3.1. 1900 жылы қазақ өлкесінде ............. жәрмеңке болды. |
| |3.2. ХІХ-ХХ ғасырлар шебінде Семей мен Тобыл арасында ............|
| |қа жуық параход қатынас жасады. |
| | |
| | |
|Теориясы: |Бос орынға тиісті сөздер жазып, толықтыр |
|«Түсіну» | |
|(Неліктен? | |
|Себебі? Не | |
|үшін? Неге?) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Семантикалық карта. «+» белгісімен белгіле. |
|Теориясы: | |
|«Талдау» | |
|(салыстыр, | |
|ерекшелігі | |
|неде? т.б. |Жәрмеңкелер |
|және ең |Уезд, |
|бастысын |облыстар |
|бөліп шығар) |Қоянды- Ботов |
| |Константинов –Еленов |
| |Петров |
| |Ойыл |
| |Қарқара |
| |Жаркент |
| |Әулиеата |
| |Шар |
| |Темір |
| |Тайыншакөл |
| | |
| |Павлодар |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Атбасар |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Семей |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ақмола |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сырдария |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Қарқаралы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Орал |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Верный |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Фишбон. Төмендегі схеманы толтыр. |
|Теориясы: |Сауда сипатының өзгеру себебі |
|«Жинақтау» | |
|(Қорытынды | |
|шығар, | |
|анықтама бер,| |
|мазмұнды | |
|жүйеле, | |
|кесте, сызба,| |
|сөзжұмбақ, | |
|ребус, т.б. | |
|құрастыр.) | |
| |Дәлелдер |
|Практикасы: | |
|«Баға беру» |ХІХғ-ХХғ.бас. Қазақстанда көлік қатынасы жақсы дамыды. Сен қалай |
|(Сен қалай |ойлайсың, су жолы Қазақстанда кең тарады ма? |
|ойлайсың? Не |Менің ойымша |
|істер едің?) |....................................................................|
| |............................................................. |
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |.............................................................. |
| |
|ІІІ кезең Деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындап, балл жинаңдар. |
| |І деңгей. (5 балл) |
|Теориясы: | 1.Тиісті сөздерді орындарына қойып, сөйлемдерді толықтыр |
|«Білу» |Көпестер арасындағы танымал саудагерлер: |
|(Кім? Не? |.............................., Жетікұлы, |
|Қашан? Қайда?|.............................., Мақыпұлы |
|Не істеді?) |Қытай аумағындағы ......... Шұғышақ, .................., Үрімші, |
| |................ қалаларында жүргізілді. |
| |Сиыр малын өсіретін негізгі айиақтар: ...................., Торғай, |
| |...................., Орал облыстары |
| |1890 жылы Қоянды жәрмеңкесінде 1 шіркеу, |
| |.............................., 42 тұрғын үй, |
| |...................... болды. |
|Практикасы: | |
|«Қолдану» |2. Сандар сөйлейді. |
|(ІІ кезеңдегі|1745 жылы – |
|қолдану |....................................................................|
|үлгісі |............................................................ |
|бойынша) |ХІХ ғ. 60жылдарынан бастап – |
| |....................................................................|
| |............................. |
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |.............. |
| |1883 жылы – |
| |....................................................................|
| |........................................................... |
|ІІ деңгей. (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: | |
|«Түсіну» |Себептерін анықтап бос торшаларға жауаптарын жаз. |
|(Неліктен? | |
|Себебі? Не | |
|үшін? Неге?) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Теориясы: |Жәрмеңкенің тарихтағы маңызды орны |
|«Талдау» | |
|(салыстыр, | |
|ерекшелігі | |
|неде? т.б. | |
|және ең | |
|бастысын | |
|бөліп шығар) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Практикасы: |Ірі қалалардың бір жылдық сауда айналымы. Сәйкестіктерін тап. |
|«Қолдану» |Петропавл 0,9 млн |
|(өзгертілген | |
|жағдайда) |Омбы 3,5 млн |
| | |
| |Семей 4 млн |
| | |
| |Қостанай 1,5 млн |
| |
|ІІІ деңгей. (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) |
|Теориясы: | |
|«Жинақтау» |Сөзжұмбақ «Сауда» |
|(Қорытынды | |
|шығар, |С |
|анықтама бер,| |
|мазмұнды | |
|жүйеле, | |
|кесте, сызба,| |
|сөзжұмбақ, | |
|ребус, т.б. | |
|құрастыр.) |А |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |У |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Д |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |А |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Орыс көпестері жылқыға қарағанда қай малға сұранысты күшейтті? |
| |1890-1927жж есімі бүкіл қазаққа танымал болған әйгілі әнші |
| |ХІХ ғ. ІІ жарт. ірі сауда орталығының бірі |
| |Қай қалада консулдық мекемелер ашылды? |
| |Гурьев пен Астрахан арасындағы параходтар қай теңіз арқылы қатынап |
| |тұрды? |
| | |
|Практикасы: |Жәрмеңкелерге әкелінетін тауарларды үш топқа бөліп жаз. |
|«Қолдану» | |
|(қарапайым | |
|тапсырмалар) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Практикасы: | |
|«Баға беру» |Сен қалай ойлайсың, Қазақстанның Цинь империясымен сауда |
|(Сен қалай |қатынастарын жасау тиімді ме? |
|ойлайсың? Не |Менің ойымша |
|істер едің?) |....................................................................|
| |............................................................ |
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |....................................................................|
| |.......................................... |

-----------------------
Жәрмеңкелік сауданың кеңінен өріс алу себебі

Жәрмеңкелерде сауда –саттық жасалып қана қойған жоқ, себебі, жәрмеңке алуан
түрлі рулар мен халықтардың өкілдері бас қосып, пікір алысатын, байланыс
жасап тұратын және мәдени орынға айналды.

Қазақстанның негізгі халқы көшпелі және жартылай көшпелі өмір салтын а
көшуіне байланысты өз малдарын үлкен жәрмеңкелерде көптеп сатуы және
егіншілікпен айналысатын отырықшы халықтан азық-түлік өнімдерін молынан
сатып алуы өте қолайлы болды .

Ресей Қытаймен және Моңғолиямен сауда-саттық жасауы үшін Қазақстанды
транзиттік аумақ ретінде пайдаланды. Неліктен қазақ көместері делдалдық
қызмет атқарды? Себебі:

Екіншіден, қазақтар шекара шебіндегі жер жағдайларын жақсы білді.

Үшіншіден, қазақ саудагерлерінің иелігінде жүк көліктері көп болды.

Мәдени орын

Петиция жолдайтын орын

Сауда-саттық орны

Жәрмеңке

Спорт тамашалайтын орын

Өнер орны

Айтыс
өткізілетін орын

3. Орта Азия саудагерлері:

Әртүрлі шапан, кілемдер, жібек және мақта-мата кездемелерін, ер-тұрман
әбзелдері, кептірілген жеміс-жидек өнімдері

2. Ресейдің еуропалық бөлігінен:

Киім-кешек, ағаштан жасалған ыдыс-аяқтар, ұн, шай, қант, білтелі шамдар,
сабын, фарфордан және темірден жасалған тұрмыстық бұйымдар.

1.Қазақтардың тауарлары:

Мал және мал өнімдері, тері-терсек, жүн-жұрқа, киіз, текемет, т.б.

Қорытынды

1.Қазақтардың тауарлары:

2. Ресейдің еуропалық бөлігінен:

3. Орта Азия саудагерлері:

...................
өткізілетін орын

..................... орны

.................. тамашалайтын орын

Жәрмеңке

................................ орны

....................жолдайтын орын

.................... орын

Ресей Қытаймен және Моңғолиямен сауда-саттық жасауы үшін Қазақстанды
транзиттік аумақ ретінде пайдаланды. Неліктен қазақ көместері делдалдық
қызмет атқарды? Себебі:

Қазақстанның негізгі халқы ................ және жартылай ................
өмір салтына көшуіне байланысты өз малдарын үлкен жәрмеңкелерде көптеп
сатуы және ............................... пен айналысатын отырықшы
халықтан азық-түлік өнімдерін молынан сатып алуы өте қолайлы болды .

Жәрмеңкелерде сауда –саттық жасалып қана қойған жоқ, себебі, жәрмеңке алуан
түрлі .......лар мен .....................тардың өкілдері бас қосып, пікір
алысатын, байланыс жасап тұратын және ..................... орынға
айналды.

Жәрмеңкелік сауданың кеңінен өріс алу себебі

Біріншіден, қытай және моңғол тілдерін білетіндер аз болған жоқ.

Проблема

Ұқсас жұмыстар
Мәтін бойынша сұрақтар
Феодалдық құрылыстың ерекшеліктері
Ақша дегеніміз не?
Сауда қалалары
Ауқымды желі. интернет. www іздестіру жүйелері
Ұлы Жібек жолының Қазақстан туризмін дамытудағы маңызы
Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты
Қазақстан аумағындағы қалалар
Жас экономистер компаниясы
Теңіз жолы
Пәндер