Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Афиныдағы демократиялық құрылыс
Қарағанды облысы
Шахтинск қаласы
№16 жалпы білім беру мектебі
Тарих пәнінің мұғалімі
Белиспаева Жулдыз Кураловна
Сабақтың тақырыбы: Афиныдағы демократиялық құрылыс
Сабақтың мақсат-міндеттері:
Грекиядағы демократиялық өзгерістердің пайда болуы, Солон, Клисфен және
Перикл сияқты қоғам қайраткерлерінің қарапайым халық үшін жасаған еңбектері
туралы баяндап, оқушыларды адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу. Сонымен
бірге оқушылардың ойлану қызметін дамыту үшін олармен бірге Афиныдағы
демократиялық құрылыс пен Спартадағы олигархиялық мемлекеттерді салыстырып,
ұқсас жақтары мен айырмашылықтарын табу. Оқушылардың логикалық ойлау,
шығармашылық қабілеттерін шыңдау үшін ойындар ұйымдастыру;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, ойын элементтері.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, флип-чарт, карта, суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Үйымдастыру кезеңі
ІІ. Өткенді қайталау
ІІІ. Жаңа сабақ
Өткен сабақпен байланыстыру
ІV. Бекіту
V.Үйге тапсырма беру
І.Үйымдастыру кезеңі: Салеметсіздерме оқушылар! Сабақтағы оқушыларды
түгендеп алайық. Бүгінгі біздің ашық сабағымыз «Афиныдағы демократиялық
құрылыс» тақырыбына арналған.
А) Психологиялық дайындық
«» (хормен айту)
Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр.
«Келгенше қонақ ұялады,
Келген соң үй иесі ұялады»,-демекші,біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар
білімімізді ортаға салайық.
Сыныпты 3 топқа бөлу.
І топ. «Білімділер»
ІІ топ. «Тапқырлар»
ІІІ топ. «Зияткерлер»
Сіздер үш топқа бөлініп отырсыздар, сабағымыз үш бөлімнен тұрады.
І бөлімде сайысу арқылы өткенді қайталап, игерген білімдеріңді
көрсетесіңдер. ІІ бөлімде жаңа тақырыпты меңгерсеңдер, ІІІ бөлімде сайысу
арқылы игерген білімдеріңді бекітесіңдер.
Енді тақтаға назар аударайық.
ІІ. Өткенді қайталау
1.Тарихи сынақхат
Алдарыңызда тарихи сынақхатқа назар аударыңыздар. Көп нүктенің орнына
тиісті сөздерді қойып, жазасыңдар. Әр топтың басшысы тексеріп, мәтінді
оқып береді.
2.Танымдық ойындар
3 топтың оқушыларына әр түрлі тапсырмалар беріледі.
1 топтың тапсырмасы:
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
2 топтың тапсырмасы:
Хронологиялық диктант
3 топтың тапсырмасы:
Басқатырғыш сөздердің дұрыс жазылу ретін тауып, сол сөздерді түсіндіреді
3. Глоссарий
Берілген терминдер мен анықтамаларды дұрыс ретімен орналастырып және бір-
біріне қандай қатысы бар екенін ауызша талдау.
ІІІ. Жаңа тақырыпты меңгерту
(Дайындалған презентация слайд арқылы түсіндіріледі)
Сабақтың жоспары:
1. Аттикадағы демократиялық өзгерістер.
2. Афиныдағы саяси-әлеуметтік қатынастырдың дамуы.
3.Грекиялық қала-мемлекеттер арасындағы күрестер
4. Грекияда Македония билігінің орнауы
ІV.Бекіту кезеңінің сұрақтары:
1. Венн диаграммасы
2. Ой-толғау
3. Математикалық ойын
V. Қорытындылау
VII. Бағалау Сайыс нәтижесінде жеңімпаз топқа «ЖЕҢІМПАЗ» , ал жеңілген
топқа алдағы сайыстарда жеңістен үміт үзбесін деп «ҮМІТ» мақтай
қағаздарымен марапатталады.
VI. Үйге Осымен бүгінгі ашық сабағымыз аяқталды, қатысқандарыңызға көп
рахмет! Сау болыңыздар!
Шахтинск қаласы
№16 жалпы білім беру мектебі
Тарих пәнінің мұғалімі
Белиспаева Жулдыз Кураловна
Сабақтың тақырыбы: Афиныдағы демократиялық құрылыс
Сабақтың мақсат-міндеттері:
Грекиядағы демократиялық өзгерістердің пайда болуы, Солон, Клисфен және
Перикл сияқты қоғам қайраткерлерінің қарапайым халық үшін жасаған еңбектері
туралы баяндап, оқушыларды адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу. Сонымен
бірге оқушылардың ойлану қызметін дамыту үшін олармен бірге Афиныдағы
демократиялық құрылыс пен Спартадағы олигархиялық мемлекеттерді салыстырып,
ұқсас жақтары мен айырмашылықтарын табу. Оқушылардың логикалық ойлау,
шығармашылық қабілеттерін шыңдау үшін ойындар ұйымдастыру;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, ойын элементтері.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, флип-чарт, карта, суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Үйымдастыру кезеңі
ІІ. Өткенді қайталау
ІІІ. Жаңа сабақ
Өткен сабақпен байланыстыру
ІV. Бекіту
V.Үйге тапсырма беру
І.Үйымдастыру кезеңі: Салеметсіздерме оқушылар! Сабақтағы оқушыларды
түгендеп алайық. Бүгінгі біздің ашық сабағымыз «Афиныдағы демократиялық
құрылыс» тақырыбына арналған.
А) Психологиялық дайындық
«» (хормен айту)
Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр.
«Келгенше қонақ ұялады,
Келген соң үй иесі ұялады»,-демекші,біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар
білімімізді ортаға салайық.
Сыныпты 3 топқа бөлу.
І топ. «Білімділер»
ІІ топ. «Тапқырлар»
ІІІ топ. «Зияткерлер»
Сіздер үш топқа бөлініп отырсыздар, сабағымыз үш бөлімнен тұрады.
І бөлімде сайысу арқылы өткенді қайталап, игерген білімдеріңді
көрсетесіңдер. ІІ бөлімде жаңа тақырыпты меңгерсеңдер, ІІІ бөлімде сайысу
арқылы игерген білімдеріңді бекітесіңдер.
Енді тақтаға назар аударайық.
ІІ. Өткенді қайталау
1.Тарихи сынақхат
Алдарыңызда тарихи сынақхатқа назар аударыңыздар. Көп нүктенің орнына
тиісті сөздерді қойып, жазасыңдар. Әр топтың басшысы тексеріп, мәтінді
оқып береді.
2.Танымдық ойындар
3 топтың оқушыларына әр түрлі тапсырмалар беріледі.
1 топтың тапсырмасы:
Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
2 топтың тапсырмасы:
Хронологиялық диктант
3 топтың тапсырмасы:
Басқатырғыш сөздердің дұрыс жазылу ретін тауып, сол сөздерді түсіндіреді
3. Глоссарий
Берілген терминдер мен анықтамаларды дұрыс ретімен орналастырып және бір-
біріне қандай қатысы бар екенін ауызша талдау.
ІІІ. Жаңа тақырыпты меңгерту
(Дайындалған презентация слайд арқылы түсіндіріледі)
Сабақтың жоспары:
1. Аттикадағы демократиялық өзгерістер.
2. Афиныдағы саяси-әлеуметтік қатынастырдың дамуы.
3.Грекиялық қала-мемлекеттер арасындағы күрестер
4. Грекияда Македония билігінің орнауы
ІV.Бекіту кезеңінің сұрақтары:
1. Венн диаграммасы
2. Ой-толғау
3. Математикалық ойын
V. Қорытындылау
VII. Бағалау Сайыс нәтижесінде жеңімпаз топқа «ЖЕҢІМПАЗ» , ал жеңілген
топқа алдағы сайыстарда жеңістен үміт үзбесін деп «ҮМІТ» мақтай
қағаздарымен марапатталады.
VI. Үйге Осымен бүгінгі ашық сабағымыз аяқталды, қатысқандарыңызға көп
рахмет! Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz