Файл қосу

Оқушылармен сұхбат

Пән: Әртүрлі
| |
|Қостанай политехникалық колледжі |
| |
| |
| |
| |
|«Етістіктен өткенді қайталау.Ұлттық тағамдар» |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Бексұлтанова Алма Қабдырахманқызы |
|Қазақ тілі пәнінің оқытушысы |
| |
| |
| |
|Қостанай қ 2011ж |
| |
| |
| |
|Сабақтың әдістемелік құралы |
|Пәні: |Қазақ тілі |
|Тобы: |1ТМ-5 |
|Оқулықтар: |Қазақ тілі: 10 сынып. АдамбаеваЖ,Оразбаева Ф.Мектеп 2006ж,Бектуров Ш.К.,Бектурова А.Ш. «Казахский |
| |для всех»Алматы «Атамура»2004ж. |
|Тақырып: |«Етістікті қайталау. Ұлттық тағамдар». |
|Түрі: |Қайталау |
| |Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, орыс тілі, тарих |
|Мақсаты: |Білімділік:етістіктің мағыналық,тұлғалық ерекшеліктерін еске түсіру. Алған білімдерін тексеру,өз |
| |ойларын тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру. |
| |Дамытушылық: оқушыларды тапқырлыққа,ізденімпаздық қасиеттерге баулу. Қазақтың асыл мурасына |
| |жататын ұлттық тағамдармен терендете таныстыру.Әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың шығармашылық |
| |қабілетін дамыту. |
| |Тәрбиелік: Оқушылардың елтану туралы білімдерін кеңейту,қазақ ұлтының тұрмыстық мәдениетінің |
| |ізгілікті рухын сезіндіру. . |
| | |
|Көрнеклігі: |Компьютер,интерактивті тақта,үлестірмелі қағаздар,ұлттық тағамдар,ҚР әнұраның айту. |
| | |
| | |
| | |
| | |

Сабақтың ұйымдастыру кезеңі
|Сағат |Қызметтiң мазмұны | Мақсат |Мұғалімнің |Ұйымдастыру |Оқушының |
| | | |қызметі |формалары |қызметі |
|2 |Ұйымдастыру кезеңі |Білімділік:етістіктің |1. Сәлемдесу. | | |
| | |мағыналық,тұлғалық |Әнұранды айту. | |Оқушылар әнұранды |
| | |ерекшеліктерін еске | | |айтады. |
| | |түсіру. Алған білімдерін | | | |
| | |тексеру,өз ойларын | | | |
| | |тиянақты жеткізе білуге |I.Кіріспе-жолашар : | | |
| | |дағдыландыру. |«Бәсекеге қабілетті | | |
| | |Дамытушылық: оқушыларды |елге-бәсекеге қабілетті | | |
| |Топты екі ауылға |тапқырлыққа,ізденімпаздық |жастар» | | |
| |бөліп отырғызу. |қасиеттерге баулу. |Оқушылармен сұхбат: |Топпен жұмыс | |
| |Бірінші топ: |Қазақтың асыл мурасына |Тәуелсіздік алғанына | | |
|5 |Еркебуланның ауылы;|жататын ұлттық тағамдармен|неше жыл болды? | | |
| |Екінші |терендете |Біз қандай елде тұрамыз?| | |
| |топ:Александрдың |таныстыру.Әдіс-тәсілдер |Биыл үшінші сәуірде | | |
| |ауылы |арқылы оқушылардың |Қазақстандықтар неге | |Сұрақтарға жауаптарын|
| | |шығармашылық қабілетін |қатысады? | |беру |
| | |дамыту. |Біздің колледж нені | | |
| | | |тойламақ? | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |Оқытушының сөзі: | | |
| | | |Халықтың ғасырлар бойы | | |
| | | |жинаған бай тәжірибесі | | |
| | | |салт-дәстүрі,таным-білім| | |
| | | |і |Жеке жұмыс | |
| | | |Үлкенге де,кішіге | | |
| | |Тәрбиелік: Оқушылардың |де,үлгі,өнеге.Қазақ | | |
| | |елтану туралы білімдерін |халқының ырымдары, тиым | | |
| | |кеңейту,қазақ ұлтының |сөздері өте көп.Сонын | |Етістіктердің түрін |
| | |тұрмыстық мәдениетінің |ішінен мына сөйлемдерге | |белгілеу. |
| | |ізгілікті рухын |қарап,етістіктің |Ауылдармен | |
| | |сезіндіру. . |түрлерін ажыратыңдар |жұмыс | |
| | | |Грамматикалық | | |
| | | |тапсырмалар | |Мағыналарын |
|12 |Оқушыларды сабаққа | |3-ші слайд бойынша жұмыс| |түсіндіру. |
| |қатыстыру | |4-ші слайд бойынша | | |
| | | |5-ші слайд бойынша | | |
| | | |жұмыс; | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |Қазақ халқының басты | |Екі топ |
| | | |асы-нан,сондықтан | |Мақал-мәтелдермен |
| | | |алдымен дастарға нанды | |сайысады |
| | | |қояды,нансыз өмір | | |
| | | |жоқ.Нан туралы | |Тиым сөздер айтады |
| | | |мақал-мәтелдер,тиым |Топпен жұмыс | |
| | | |сөздер білездер ме? | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | |Оқушылар мәтінмен |
| |Мәтінді | | | |жұмыс |
| |аудару,сөздіктермен| | | |жасайды.Сөздіктермен |
| |жұмыс жасау. | | | |аударады. |
| |Мазмұнын айту | |Сабақтың II-ші кезенін | |Мәтіннің ең негізгі |
|35 | | |түсіндіру. | |бөліктерді белгілеп, |
| | | |Екі топқа әртүрлі | |мазмұның айтады. |
| | | |мәтіндер беріледі | | |
| | | |«Ақ дастарқан» | | |
| | | |«Қымыз жасау жолдары» | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Топпен жұмыс | |
| | | |7,8, 9, 10,11,12слайд | | |
| | | |бойынша жұмыс | | |
| | |Жасаған жұмыстарды талдау |Мәтін бойынша сұрақтар |Әр ауылмен |Мәтінннің мазмұның |
| | | |қою |жұмыс |айтады. Жаңа сөздерді|
| | | | | |айтады. |
|3 |Сұт тағамдары |Қазақ халқының ұлттық |№11,12,13,14,15.16,17,18|Жеке жұмыс. |Үйге берілген ұлттық |
| |№7,8,9-ші |тағамдарымен таныстыру |-ші слайдтарды көрсету. | |тағамдардын жасалу |
| |слайдтарды көрсету.| |Сұрақтар қою: | |жолдарын түсіндіру. |
| | | |Қуырдақты неден жасайды?| |Әр ауылдан бір |
| | | |Қөже неден жасалады? | |оқушыдан шығып өздері|
| | | |Құрт қалай жасалады? | |жасап келген |
| | | | | |тағамдарын көрсетіп, |
| | | | | |түсіндіреді: |
| | | | | |Еркебулан кымыз |
| | | | | |туралы,Нурсултан |
| | | | | |шелпек туралы, |
|10 |Пәнаралық байланыс | Ойлау,сөйлеу,әнгімелеу |Венн диаграммасын |Жеке жұмыс. |Әр топтан шығып венн |
| | |қабілеттерін дағдыландыру |толтыру .Қазақ халқының |Топпен жұмыс. |диаграммасын |
| | | |ұлттық тағамдарын және | |толтырады.Еркебулан |
| | | |орыс халқының тағамдарын| |тобы орыс халқының |
| | | |жазып көрсету. | |тағамдарын жазады, ал|
| | | | | |Александрдың ауылы |
| | | | | |қазақ халқының |
| | | | | |тағамдарын жазады. |
| |Келе жатқан Наурыз | |Слайд№21,22 |Топпен жұмыс |Қалған оқушылар ортақ|
| |мейрамы туралы | |Оқытушы Наурыз туралы |Жеке жұмыс |тағамдарды |
| |әнгімелеу. |Коммуникативтық |сұрақтар қояды. | |дәптерлеріне көшіреді|
| | |қабілеттерін дамыту |Қандай баталар айтылады?| |20-ші слайд бойынша |
| | | |Қандай ұлттық тағамдар | |тапсырмаларын |
| | | |дайындалады? | |тексереді |
| | | | | | |
| | | | | | |
|10 | | |«Смак»телехабарына |Ауылдармен |Оқушылар сөйлемдердің|
| | | |қонаққа бару |жұмыс |дұрыс қою ретін |
| | | |Қазақша ет дайындау | |іздейді. |
| | |Шығармашылық қабілеттерін |Мұғалім | |Орындағаннан кейін |
| | |дамыту |Әр топқа бешбармақ | | |
| | | |пісіру үшін, сөз | |№24-ші слайд бойынша |
| | | |тіркестерін | |тапсырмаларын |
| | | |береді,оларды дұрыс қою | |тексереді |
| | | |керек. Оқушылар сөз | | |
| | | |тіркестерін дұрыс | | |
| | | |құрастырып бешбармақ | | |
| | | |дайын екенін айтады. | | |
| | | |Сөз тіркестер: | | |
| | | |Етті жуу керек,қамырды | | |
| | | |даярлау керек,қамыр илеу| | |
| | | |керек т.б. | | |
| | | |№24-ші слайд бойынша | |Әр ауыл өз |
| | | |тапсырмаларын тексереді | |жұмыстарын тексереді |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | |Оқушылар өздерін |
| | |Сабақты талдау. | | |бағалайды. |
| | |Нені білдім? Нені |Сабақтың қортындысы | | |
| | |үйрендім? |слайд№25,26 | | |
| | | | | | |
|1 | | |Үйге тапсырма: «Менің | | |
| | | |үйіме қонақ келді» | | |
| | | |Сұхбат құрастыру. | |Үй –тапсырмасын |
| | | | | |жазады |
|2 | | |Сабақтың соңы. |. |. |
| | | |Бәсекеге қабілетті | | |
| | | |жастарды белгілеу. | | |
| | | |Оқушылармен қоштасу. | | |



Ұқсас жұмыстар
Сыр сұхбат
Жақсы бала еңбекшіл
Орыс тілі пәні мұғалімі
Сабақты қорыту
Адамға пайдалы заттар. 7 сынып
Тәлім алушы
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар
Диаграммаларды салу
Безендіру шаблондары
Пәндер