Оқушылармен сұхбат

Қостанай политехникалық колледжі

«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»

Бексұлтанова Алма Қабдырахманқызы

Қазақ тілі пәнінің оқытушысы

Қостанай қ 2011ж

Сабақтың әдістемелік құралы

Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы: Пәні:
Қазақ тілі
Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы: Тобы:
1ТМ-5
Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы: Оқулықтар:
Қазақ тілі: 10 сынып. АдамбаеваЖ, Оразбаева Ф. Мектеп 2006ж, Бектуров Ш. К., Бектурова А. Ш. «Казахский для всех»Алматы «Атамура»2004ж.
Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы: Тақырып:
«Етістікті қайталау. Ұлттық тағамдар».
Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы: Түрі:

Қайталау

Пәнаралық байланыс : қазақ әдебиеті, орыс тілі, тарих

Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы: Мақсаты:

Білімділік :етістіктің мағыналық, тұлғалық ерекшеліктерін еске түсіру. Алған білімдерін тексеру, өз ойларын тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру.

Дамытушылық : оқушыларды тапқырлыққа, ізденімпаздық қасиеттерге баулу. Қазақтың асыл мурасына жататын ұлттық тағамдармен терендете таныстыру. Әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушылардың елтану туралы білімдерін кеңейту, қазақ ұлтының тұрмыстық мәдениетінің ізгілікті рухын сезіндіру. .

Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы:
Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы: Көрнеклігі:

Компьютер, интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, ұлттық тағамдар, ҚР әнұраның айту.

Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы:
Қостанай политехникалық колледжі«Етістіктен өткенді қайталау. Ұлттық тағамдар»Бексұлтанова Алма ҚабдырахманқызыҚазақ тілі пәнінің оқытушысыҚостанай қ 2011жСабақтың әдістемелік құралы:

Сабақтың ұйымдастыру кезеңі

Сағат
Қызметтiң мазмұны
Мақсат

Мұғалімнің

қызметі

Ұйымдастыру формалары

Оқушының

қызметі

Сағат:

2

5

12

Қызметтiң мазмұны:

Ұйымдастыру кезеңі

Топты екі ауылға бөліп отырғызу.

Бірінші топ: Еркебуланның ауылы;

Екінші топ:Александрдың ауылы

Оқушыларды сабаққа қатыстыру

Мақсат:

Білімділік :етістіктің мағыналық, тұлғалық ерекшеліктерін еске түсіру. Алған білімдерін тексеру, өз ойларын тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру.

Дамытушылық : оқушыларды тапқырлыққа, ізденімпаздық қасиеттерге баулу. Қазақтың асыл мурасына жататын ұлттық тағамдармен терендете таныстыру. Әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушылардың елтану туралы білімдерін кеңейту, қазақ ұлтының тұрмыстық мәдениетінің ізгілікті рухын сезіндіру. .

Мұғалімніңқызметі:

1. Сәлемдесу.

Әнұранды айту.

I . Кіріспе-жолашар : «Бәсекеге қабілетті елге-бәсекеге қабілетті жастар»

Оқушылармен сұхбат:

Тәуелсіздік алғанына неше жыл болды?

Біз қандай елде тұрамыз?

Биыл үшінші сәуірде

Қазақстандықтар неге қатысады?

Біздің колледж нені тойламақ?

Оқытушының сөзі:

Халықтың ғасырлар бойы жинаған бай тәжірибесі салт-дәстүрі, таным-білімі

Үлкенге де, кішіге де, үлгі, өнеге. Қазақ халқының ырымдары, тиым сөздері өте көп. Сонын ішінен мына сөйлемдерге қарап, етістіктің түрлерін ажыратыңдар

Грамматикалық тапсырмалар

3-ші слайд бойынша жұмыс

4-ші слайд бойынша

5-ші слайд бойынша жұмыс;

Ұйымдастыру формалары:

Топпен жұмыс

Жеке жұмыс

Ауылдармен жұмыс

Оқушыныңқызметі:

Оқушылар әнұранды айтады.

Сұрақтарға жауаптарын беру

Етістіктердің түрін белгілеу.

Мағыналарын түсіндіру.

Сағат: 35
Қызметтiң мазмұны:

Мәтінді аудару, сөздіктермен жұмыс жасау.

Мазмұнын айту

Мақсат:
Мұғалімніңқызметі:

Қазақ халқының басты асы-нан, сондықтан алдымен дастарға нанды қояды, нансыз өмір жоқ. Нан туралы мақал-мәтелдер, тиым сөздер білездер ме?

Сабақтың II-ші кезенін

түсіндіру.

Екі топқа әртүрлі мәтіндер беріледі

« Ақ дастарқан»

«Қымыз жасау жолдары»

Ұйымдастыру формалары:

Топпен жұмыс

Топпен жұмыс

Оқушыныңқызметі:

Екі топ

Мақал-мәтелдермен сайысады

Тиым сөздер айтады

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды. Сөздіктермен аударады.

Мәтіннің ең негізгі бөліктерді белгілеп, мазмұның айтады.

Сағат:
Қызметтiң мазмұны:
Мақсат:
Мұғалімніңқызметі: 7, 8, 9, 10, 11, 12слайд бойынша жұмыс
Ұйымдастыру формалары:
Оқушыныңқызметі:
Сағат:
Қызметтiң мазмұны:
Мақсат: Жасаған жұмыстарды талдау
Мұғалімніңқызметі: Мәтін бойынша сұрақтар қою
Ұйымдастыру формалары: Әр ауылмен жұмыс
Оқушыныңқызметі: Мәтінннің мазмұның айтады. Жаңа сөздерді айтады.
Сағат: 3
Қызметтiң мазмұны:

Сұт тағамдары

№7, 8, 9-ші слайдтарды көрсету.

Мақсат: Қазақ халқының ұлттық тағамдарымен таныстыру
Мұғалімніңқызметі:

11, 12, 13, 14, 15. 16, 17, 18-ші слайдтарды көрсету.

Сұрақтар қою:

Қуырдақты неден жасайды?

Қөже неден жасалады?

Құрт қалай жасалады?

Ұйымдастыру формалары: Жеке жұмыс.
Оқушыныңқызметі: Үйге берілген ұлттық тағамдардын жасалу жолдарын түсіндіру. Әр ауылдан бір оқушыдан шығып өздері жасап келген тағамдарын көрсетіп, түсіндіреді: Еркебулан кымыз туралы, Нурсултан шелпек туралы,
Сағат: 10
Қызметтiң мазмұны: Пәнаралық байланыс
Мақсат: Ойлау, сөйлеу, әнгімелеу қабілеттерін дағдыландыру
Мұғалімніңқызметі: Венн диаграммасын толтыру . Қазақ халқының ұлттық тағамдарын және орыс халқының тағамдарын жазып көрсету.
Ұйымдастыру формалары:

Жеке жұмыс.

Топпен жұмыс.

Оқушыныңқызметі: Әр топтан шығып венн диаграммасын толтырады. Еркебулан

Ұқсас жұмыстар
Сыр сұхбат
Жақсы бала еңбекшіл
Орыс тілі пәні мұғалімі
Сабақты қорыту
Адамға пайдалы заттар. 7 сынып
Тәлім алушы
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар
Диаграммаларды салу
Безендіру шаблондары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz