Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қыс мезгіліне байланысты жұмбақтар

Технологиялық карта
Өтілетін күні:13.01.12ж
Тәрбиеші:Бекмурзина Г
Білім беру саласы «Шығармашылық»
ҰОІӘ : «Жапсыру»
Тақырыбы: «Аққала»
Мақсаты:Балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін
бекіте отырып,ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ақ қаланы
құрастыруға,оны ұжыммен бірге желімдеуге үйрету.Адам мен табиғат арасындағы
қарым-қатынас арқылы еңбексүйгіштікке,татулыққа,бірлікке тәрбиелеу
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|ҰОІӘ дайындық | |Аспан түрді түндігін |
| |ҰОІӘ ұйымдастырамын |Жерге сәуле шашылды |
| | |Неткен ашық күн бүгін |
| | |Қайырлы таң қайырлы |
|ҰОІӘ өткізілуі | | |
| |Балалар көңіл-күйлеріңіз |Тамаша |
| |қандай? | |
| |Олай болса «тамаша» ойынын | |
| |ойнап жіберейік. | |
| |Ойнның шарты:Мен сендерге жақсы| |
| |сөз айтсам,сендер тамаша деп | |
| |жұдырықты түйіп,бас | |
| |бармақтарынды көтересіңдер. |Тамаша |
| |1 «Қарлығаш»балабақшасы қандай?|Тамаша |
| |2 «Жұлдызай тобының балалары | |
| |қандай?» |Тамаша |
| |3 «Қыс»мезгілі қандай? |Тамаша |
| |4 «Қар»жауған қандай? |Тамаша |
| |5Ақжүністің күлкісі қандай? |Тамаша |
| |6 Менің айтып тұрған сөздерім |Тамаша |
| |қандай? |Тамаша |
| |7Бүгін келген қонақтар қандай? | |
| |Жақсы балалар бүгінгі күнімізде| |
| |осындай тамаша өтсің. |Қыс мезгілі |
| |Балалар қазір жылдың қай |Аяз,суық,гуілдеп боран |
| |мезгілі? |соғады |
| |Қыста күн қандай болады? | |
| |Ендеше боран соққанды қимылмен | |
| |қалай көрсетеміз. | |
| |-Жақсы балалар бүгін мен | |
| |сендерді екі топқа | |
| |бөліп,білімдеріңді | |
| |тексеремін.Әр дұрыс сұраққа бір| |
| |жұлдызшадан беріп отырамын,қай |Қыс,көктем,жаз,күз |
| |топ көп жинаса,сол топ жеңімпаз|Желтоқсан,қаңтар,ақпан |
| |болады. |Қаңтар |
| |1Жыл мезгілдерін атаңдар? | |
| |2Қыс мезгілдерінің айларың | |
| |атаңдар? | |
| |3Қазір қай айы? | |
| |Ой,балалар,мынау қыс ханшайымы | |
| |емес пе?Өзі ашулы ғой. | |
| |Қыс ханшайымы:Менің аязды,суық | |
| |күндерімді елең қылмай не думан| |
| |өткізіп жатырсыңдар,көрсетем | |
| |мен сендерге.(сиқырлы | |
| |тяғымен)тәрбиешіні қатырып | |
| |тастайды.Балаларды қатырғысы | |
| |келеді,балалар | |
| |қатпайды.Түсінбей тұрмын,мына | |
| |балалар неге қатпайды а? | |
| |Тәрбиеші көмекшісі:Біздің | |
| |балаларды қатыра алмайсыз. |Қоянша секіреміз |
| |Қыс ханшайымы:неге? | |
| |Тәрбиеші көмекшісі:Оны |Шырша болып айналамыз |
| |балалардың өздерінен сұраңыз. | |
| |Қыс ханшайымы:Балалар мұз қылып|Орнымызға отырамыз |
| |қатырсам не істер едіңдер? | |
| |Қарға айналдырсам не істер | |
| |едіңдер? |Балалар апайды |
| |Боранға айналдырсам ше? |құшақтайды |
| |Тәрбиеші көмекшісі:Балалар | |
| |Гүлнара апайларыңды жақсы | |
| |көресіңдерме? | |
| |-Ендеше бәріңіз апайды | |
| |құшақтап,жылытыңдар,мүмкін | |
| |апайларыңның сиқыры кетіп өз | |
| |қалпына келер. | |
| |Қыс ханшайымы:Қой мен де ерімей| |
| |тұрғанда кетейін мына жер тым | |
| |ысқық екен. | |
| |Тәрбиеші:Рахмет балалар,менің | |
| |боймды жылыттыңдар,қыс деген |Көмектесеміз |
| |осындай қатал болады,далада | |
| |жалғыз жүруге болмайды,аязға | |
| |тонып қаласыңдар. | |
| |Ақ қала:Сәлеметсіңдерме | |
| |балалар? | |
| |Балалар бүгін менің туған күнім| |
| |. | |
| |Тәрбиеші:Ой,балалар ақ қаланың | |
| |туған күніне қандай сыйлық | |
| |берсек болады екен. | |
| |Аққала:Балалар маған сендердің | |
| |көмектерін керек болып,егер де | |
| |сендер кқмектессендер,сол маған| |
| |үлкен сыйлық болады. | |
| |Тәрбиеші:Ол,қандай көмек. | |
| |Ақ қала:Балалар мен ақ қалалар | |
| |орталығынан келіп тұрмын,менің | |
| |бір досымды қар ханшаймы |Балалардың жауабы |
| |сыйқырлап тастады,біз өзіміз | |
| |сыйқырдан құтқарайын десек,ол | |
| |тапсырмаларды орындай алмаймыз.| |
| |Тәрбиеші:Балалар аққаланың |Балалардың жауабы |
| |тапсырмаларын орындайық | |
| |Бірінші ең үлкен астыңғы | |
| |дөңгелегінің тапсырмасы: | |
| |1Қыс мезгілі туралы мақал-мәтел| |
| |Ортаңғы дөңгелектің тапсырмасы |Балалардың жауабы |
| |2Қыс мезгіліне байланысты | |
| |жұмбақтар | |
| |Басының тапсырмасы | |
| |3 логикалық есеп | |
| |Қалпағының тапсырмасы | |
| |4оң қолының тапсырмасы | |
| |Қыстап қалатын құстар | |
| |5 Сол қолының тапсырмасы | |
| |Қар түрлерін атаңдар. | |
| |Міне балалар біз ақ қаланы | |
| |құрастырдық,енді біздер ақ | |
| |қалаға сыйлыққа екі топ екі | |
| |аққалаларды жапсырып | |
| |берейік.(Ұжымдық жұмыс) | |
| |Қар ханшайымы жолай алмайтын | |
| |болсын. | |
| |Енді балалар сендердің жинаған | |
| |жұлдызшаларыңды санайық. | |
| |Балалар ақ қаланың қарны ашып | |
| |қалған шығар,оны | |
| |тамақтандырайық,оған не берсек | |
| |екен,ыстық шәй берсек,ол еріп | |
| |кетеді,бәліш берсек еріп | |
| |кетеді,енді не берсек екен,мен | |
| |таптым ақ қалаға мұздан | |
| |жасалған кәмпиттерді берейік. | |
| |:Алақай достарыма беретін | |
| |болдым,рахмет сендерге,бірақ | |
| |сендерге оларды жеуге |Балалар қуанады |
| |болмайды,сендердің тамақтарын | |
| |ауырып қалады. | |
| |Балалар,ақ қала көздерінді | |
| |жұмындар мен сендерге бір сиқыр| |
| |көрсетейін | |
| |Теледидардан:Балалар сендерге | |
| |рахмет,ақ қала досым мен сені | |
| |ақ қалалар қалашығында күтемін.| |
| |Аққала:Алақай,рахмет сендерге | |
|Қорытынды | Ән«Ақ қала» |Балалар әнді керемет |
| | |көңіл-күймен орындады. |

Күтілетін нәтиже

Біледі:Ақ қала
Үйренеді: Ұжыммен жұмыс жасауды

Игереді:Жапсырудың әдіс-тәсілдерін

Шалқар аудандық білім, дене шынықтыру және спорт бөлімі
«Қарлығаш»мектепке дейінгі балалар мекемесі

Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті: «жапсыру»
Тақырыбы: «Ақ қала»
Өткізген: Бекмурзина Г

2012 ж


Ұқсас жұмыстар
Абай құнанбаевтың "қыс"өлеңі
Қыс.
Е. Елубаев. «Жыл мезгілдері.»
Бөлімді қайталау
<<Жұмбақтар әлемі>>
Жадырасын жазымыз (ертеңгілігі)
Сабақ тақырыбы - Жыл мезгілдері
Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету
Сауат ашу әлеміне саяхат
К. ушинский. «төрт тілек»
Пәндер