Борсықтың қысқа дайындығы

Бекмолдаева Нағима Нұрқыдырқызы

Алматы облысы Балқаш ауданы Бақанас ауылы Бақанас орта мектебі Ана тілі. 3-сынып

Сабақтың тақырыбы: . Е. Салықов. Күзгі орманның көріністері

Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі:мәтінді мәнерлеп, сауатты оқуға үйрету.

2. Дамытушылығы: оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін жетілдіру.

3. Жан-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру. Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сыни тұрғысынан ойлау. Ой шақыру, пікірлесу, «INSERT» түртіп алу, еркін жазу, Венн диаграммасы, топтастыру стратегиясы, «ДЖИК-СО» әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: Жануарлардың суреті, «Күз» атты буклет, сызбалар.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұру.

  1. Мәтіннің мазмұнын айту.
  2. «Берекелі күз» тақырыбына жазған әңгімелерін оқыту.

ІІІ. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

  • Балалар, кешегі өткен әңгімемізде адамдардың қысқа дайындығы жайлы әңгімеледік.
  • Адамдар ғана қысқа дайындалады ма?
  • Тиін, қоян, борсық, аю қысқа дайындалады.
  • Қалай ойлайсыңдар, балалар, тиін, борсық, аю, т. б. жануарлар қысқа қалай дайындалады?
  • «Күзгі орманның көріністері» атты мәтінді оқиық.

ІҮ. Мағынаны тану.

  1. Е. Салықов туралы мәлімет беру.
  2. Оқулықпен жұмыс.

а/ Мәтінді мәнерлеп оқу.

ә/ Оқушылардың тізбектей оқуы.

б/ Сөздік жұмыс.

в/ Мәтінді бөліктерге бөлу, әр бөлімге ат қою.

  1. Орман ағаштарының көрінісі.
  2. Тиіннің қысқа дайындығы.
  3. Борсықтың қысқа дайындығы.

г) «ДЖИК-СО» әдісі бойынша мәтінді оқу.

1 - топқа - 1 бөлімі

2 - топқа - 2 бөлімі

3 - топқа - 3 бөлімі

(Осы бөлімдер бойынша мәтіннің мазмұнын айтады) .

Ү. Ой толғаныс. Венн диаграммасы. Борсық пен тиіннің қысқа дайындығын салыстыру.

Борсық Тиін

Дәптермен жұмыс.

а) Борсық жайлы әңгіме жазу.

ә) Тиін жайлы әңгіме жазу.

«Топтастыру» стратегиясы сызбасы бойынша .

Қысқа дайындалатын жан -жануарларды топтастыру.

Қосаяқ

Саршұнақ Борсық

Аю суыр

кірпі

Сергіту сәті.

ҮІ. Сабақты қорыту. «Бес жолды өлең».

Не?
Тиін
Борсық
Не?: Қандай?
Тиін: Әдемі, сұрғылт
Борсық: қара ала
Не?: Не істейді?
Тиін: Қысқы азықты ағаш қуысына жинайды.
Борсық: денесіне май жинайды.
Не?: Не үшін?
Тиін: Қыста тамақ іздемеу үшін
Борсық: Қыста тамақ іздемеу үшін
Не?: Ой түйіндеу
Тиін: Денесіне май жинап, оны қыс бойы қорек етеді. қыста ұйықтап, денесіндегі майды қорек ету үшін.
Борсық: Қыста азық аз болады. Сондықтан ініне азығын кептіріп жинайды.

Эссе жазу стратегиясы: Әр бала өз ойларын жазып оқиды.

ҮІІ. Бағалау.

ҮІІІ. Үйге тапсырма. 1-топ: Мәтінді оқып мазмұндау.

2 -топ: Борсық жайлы мағлұмат жинау.

3- топ: Тиін жайлы мағлұмат жинау.


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың тақырыбы. Жаңа сабақ
Білімді тиянақтау жайлы ақпарат - математика
Дала жануарлары
САБАҚ ЖОСПАРЫ. Сабақтың мақсаты
Допты аяқпен тебу жаттығулары
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Ыбырай жырлары - жүрегімде
11 сыныпта математикадан кіріс бақылау
Ара мен шыбын О.Әубәкіров
Күз мезгілін жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz