Борсықтың қысқа дайындығы

Бекмолдаева Нағима Нұрқыдырқызы
Алматы облысы Балқаш ауданы Бақанас ауылы Бақанас орта мектебі
Ана тілі. 3-сынып
Сабақтың тақырыбы: . Е. Салықов. Күзгі орманның көріністері
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі:мәтінді мәнерлеп, сауатты оқуға үйрету.
2. Дамытушылығы: оқушылардың сөздік қорын молайта отырып, ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру, ойлау қабілеттерін жетілдіру.
3. Жан-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру. Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сыни тұрғысынан ойлау. Ой шақыру, пікірлесу, «INSERT» түртіп алу, еркін жазу, Венн диаграммасы, топтастыру стратегиясы, «ДЖИК-СО» әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: Жануарлардың суреті, «Күз» атты буклет, сызбалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үйге берілген тапсырманы сұру.
- Мәтіннің мазмұнын айту.
- «Берекелі күз» тақырыбына жазған әңгімелерін оқыту.
ІІІ. Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.
- Балалар, кешегі өткен әңгімемізде адамдардың қысқа дайындығы жайлы әңгімеледік.
- Адамдар ғана қысқа дайындалады ма?
- Тиін, қоян, борсық, аю қысқа дайындалады.
- Қалай ойлайсыңдар, балалар, тиін, борсық, аю, т. б. жануарлар қысқа қалай дайындалады?
- «Күзгі орманның көріністері» атты мәтінді оқиық.
ІҮ. Мағынаны тану.
- Е. Салықов туралы мәлімет беру.
- Оқулықпен жұмыс.
а/ Мәтінді мәнерлеп оқу.
ә/ Оқушылардың тізбектей оқуы.
б/ Сөздік жұмыс.
в/ Мәтінді бөліктерге бөлу, әр бөлімге ат қою.
- Орман ағаштарының көрінісі.
- Тиіннің қысқа дайындығы.
- Борсықтың қысқа дайындығы.
г) «ДЖИК-СО» әдісі бойынша мәтінді оқу.
1 - топқа - 1 бөлімі
2 - топқа - 2 бөлімі
3 - топқа - 3 бөлімі
(Осы бөлімдер бойынша мәтіннің мазмұнын айтады) .
Ү. Ой толғаныс. Венн диаграммасы. Борсық пен тиіннің қысқа дайындығын салыстыру.
Борсық Тиін
Дәптермен жұмыс.
а) Борсық жайлы әңгіме жазу.
ә) Тиін жайлы әңгіме жазу.
«Топтастыру» стратегиясы сызбасы бойынша .
Қысқа дайындалатын жан -жануарларды топтастыру.
Қосаяқ
Саршұнақ Борсық
Аю суыр
кірпі
Сергіту сәті.
ҮІ. Сабақты қорыту. «Бес жолды өлең».
Эссе жазу стратегиясы: Әр бала өз ойларын жазып оқиды.
ҮІІ. Бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма. 1-топ: Мәтінді оқып мазмұндау.
2 -топ: Борсық жайлы мағлұмат жинау.
3- топ: Тиін жайлы мағлұмат жинау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz