Экономикалық процестерді модельдеу

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

Жылыой ауданы

Құлсары қаласы

№13 жалпы білім беретін мектеп

«Бекітемін» «Келісемін»

Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі Надирова А. Д. Атчибаева К. У.

«___»2011 ж «___»2011ж

«Компьютерлік модельдеу»

11 сыныпқа арналған жаратылыстану-математика бағытындағы таңдау курсының бағдарламасы

Информатика пәнінің мұғалімі: Боранова Ақкүміс

2011-2012 оқу жылы

21 ғасыр басында информацияны пайдалана алмайтын адам

20 ғасырдың басындағы оқи да, жаза да алмайтын жанға ұқсас.

Таңдау курс тақырыбы: « КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУ »

Бейімі: жаратылыстану -математика
Бағдары: информатика

Түсінік хат

Орта білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлі әлемнің жүйелі ақпараттық бейнесін, адам мен ақпараттық ортаның тиімді өзара қарым - қатынасын қалыптастырудағы ақпараттық білімнің мәнімен, қазіргі заманғы ақпарттық қоғамдағы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырумен анықталады.

Тез дамып келе жатқан қоғамның қай саласына болмасын, нәтижелі жұмыс көрсете алатын, жаңа типті маман керек. Қазіргі заман талабы мамандарға нарық еңбегін құрайды. Болашақ маманның құндылығы - оның өз бетінше дұрыс жауапты шешім қабылдауға қабілетті, бірігіп командада жұмыс істеуі, алдына қойған мақсатының нәтижелі жетістіктерін көру, қолайсыз жағдайларда әрекет ете білуі, білім шыңын игеруге талаптануы.

Қазіргі мектеп бітірушілер өз білімін жалғастыруда болашақ мүмкіншілігін бағыттай алмауы, ол мемлекет дамуының экономикалық, технологиялық және қорғаныс потенциалы мен болашақ кәсіби іс-әрекетінің қарым - қатынасының жоқтығында.

Бұл жағдайдан шығудың бірден - бір жолы жоғарғы сынып оқушыларына болашақ кәсіби әрекет саласына бағдарлау, мектеп жұмыстарына маңызды өзгерістерді енгізу болып табылады.

Бүгінгі таңда компьютерлік дизайн, web - дизайн, жүйелік программалаушы, модельдеуші, администратор т. б. мамандардың қажет екендігін түрлі жарнамалық газеттерден, бұқаралық ақпарат құралдарынан да көруге болады. Аталған мамандықтарды қалай дайындап, оларға қандай программалық құралдарды үйрету арқылы жетілдіруге болатыны таңдау курсының өзекті мәселелерінің бірі болып отыр.

Оқытудың негізі мақсаты оқушылардың оқу процесінде компьютерлік технология арқылы өз бетінше тиімді білім алуы және өзін - өзі анықтауы үшін мүмкіндік туғызу болып табылады. Оқыту мазмұны информатиканың дүниетанымдық және пайдаланушылық аспектілерін қалыптастыруға бағытталған. Мұндай мазмұн мемлекеттік ақпараттандыру бағдарламасының мақсаты мен міндеттерінен туындайды. Ол компьютерді оқу құралы ретінде оқушылардың оқу - танымдық қызметіне тұрақты пайдалануын көздейді. Бұл бағдарламаның мазмұны оқушылардың оқу танымдық қызметінде компьютерлік техниканы еркін пайдалану дағдысын қалыптастыруға қажет материалдарды қамтиды және ақпараттық технологияны кеңінен пайдалану жағдайындағы оқуға даярлайды.

Курс аптасына -1 сағаттан, жалпы көлемі -34 сағатқа есептелген.

Әр түрлі модельдерді тарату үшін әр түрлі аспаптар қолданылады. Егер модель абстракты түрде бейнеленсе, оларды сипаттауға мүмкіндік беретін арнайы тіл, сызба, график, алгоритм, математикалық формулалар т. б. таңбалық жүйелер қолданылады. Ал оларды тарату үшін кәдімгі аспаптар және компьютер қолданылады.

Компьютерлік модель- бағдарламалық орта көмегімен жүзеге асатын модель. Бағдарламалық орта ретінде графикалық редактор, мәлімттер базасы, мәтіндік процессор т. б. қолдануға болады. Математикалық модельдерді зерттеудің тиімді құралы ретінде программалау орталары болып табылады. Электронды кестелер де ауқымды құрал бола алады. Мұнда бастапқы ақпараттық таңбалық модель осы ортаның құру ережелеріне сәйкес элементар объектілерді байланыстыратын кесте түрінде берілді.

Модельдеу жеке тұлғаны зерттеуші болуға итермелейді.

Бағдарлама жаратылыстану-математикалық бағытқа арналған. Дайындық деңгейіне қойылатын негізгі талаптар: Visual Basic программасын білу, Microsoft Excel электронды кестесімен жұмыс жасау дағдыларын білу.

Мақсаты : Ақпараттық жүйелерді, процестерді зерттеу, жобалау және қолдану үшін компьютерлік модельдеудің теориясьн, әдістерін және технологиясын игеру болып табылады.

Міндеттері:

  • Ғылымның негізін қалайтын үш ұғымның (зат, энергия, ақпарат) бірі болып есептелетінін, қазіргі таңдағы әлем бейнесін құрудың негізін құрайтын, ақпарат ұғымын қалыптастыру;
  • Қоршаған ортаны жаңа - ақпараттық тұрғыдан зерттеу көзқарасын қалыптастыратын ақпараттық үрдістірді, табиғат, қоғам, техника аймақтарында қарастыру;
  • Оқушылардың теориялық, шығармашылық ой қабілеттерін арттыру;
  • Ақпараттандыру құралдары, ақпараттық технологиялар саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру және оларды дамыту;
  • Формалдау, модельдеу, компьютерлік тәжірибе және т. б. ғылыми танымның жаңа әдістерімен қаруландыру
  • Математикалық модель құрудың негізгі ережелерімен танысу және оларды компьютерде жүзеге асыру
  • Компьютерлік модельдің нақты өмірде қалай құрылатындығы жөнінде, құрастыру кезінде қандай қиындықтар кездесетіндігі жөнінде көрініс қалыптастыру
  • Әр түрлі пәндік салада объектілердің ақпараттық моделін құру

Оқушылардың дайындығына қойылатын талаптар:

Пәнді оку нәтижесінде оқушылар:

  • күрделі жүйелердің модельдерінің типтік кластарын және модельдеу әдістерін, Монте-Карло әдісінің аппаратын, күрделі жүйелердің қызмет атқару процестерінің моделін қүру принциптерін, формальдау жөне алгритмдеу әдістерінбілулері қажет;
  • ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау жөне пайдалану кезінде жүйелік әдістерді қоддануды, модельдеуші алгоритмдерді қүрастыруды және оларды алгоритмдік тілдерді жөне модельдеудің қолданбалы программалар пакеттерін пайдалана отырып жүзеге асыруды, жобалау процесін модельдеудің деректер базасын қолдану арқылы автоматтандырудыбілулері керек.
  • Visual Basic программалау ортасында жұмыс тәсілдерін, типтік тапсырма мысалдары негізінде физикалық процестерді Visual Basic программасында және Microsoft Excel электронды кестесінде құруды, компьютерлік модельдерді қолдануда виртуальды эксперимент жүргізудіүйренулері қажет.
  • Бақылау жасау және оны жоспарлауды; нәтиже алуды және оны талдай білуді, қорытынды жасаудыбілулері қажет.

«Компьютерлік модельдеу» таңдау курсының жоспары

Р/с
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Р/с: 1
Тақырыбы: 2
Сағат саны: 3
Мерзімі: 4
Р/с: 1
Тақырыбы: Модельдеу-тану әдісі(модельдеу кезіндегі жүйелік көзқарас)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 2
Тақырыбы: Модель түрлері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 3
Тақырыбы: Таңбалық және вербальдық модель
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 4
Тақырыбы: Компьютерлік және компьютерлік емес модельдер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 5
Тақырыбы: Модельдеудің негізгі кезеңдері: есептің қойылымы, модельді құру, компьютерлік эксперимент, модельдеу нәтижесін талдау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: Графиктік редактор ортасында модельдеу
Р/с: 6
Тақырыбы: Графиктік редактор ортасында модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 7
Тақырыбы: Геометриялық амалдар мен фигураларды модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 8
Тақырыбы: Құрастыру-модельдеудің бір түрі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 9
Тақырыбы: Геометриялық модельдердің әр түрлілігі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: Мәтіндік процессор ортасында модельдеу
Р/с: 10
Тақырыбы: Сөздік(ауызша) модельдер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 11
Тақырыбы: Құрама құжаттарды модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 12
Тақырыбы: Құрылымдық модельдер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 13
Тақырыбы: Алгоритмдік модельдер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: Электронды кесте ортасында модельдеу
Р/с: 14
Тақырыбы: Электронды кесте ортасында модельдеу. Компьютердің түстік палитрасы.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 15
Тақырыбы: Объектінің геометриялық параметрлерін есептеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 16
Тақырыбы: Мәліметтер массивін өңдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: Әр түрлі пәндер саласындағы модельдеу есептерін шығару
Р/с: 17
Тақырыбы: Биологиялық процестерді модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 18
Тақырыбы: Экономикалық процестерді модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 19
Тақырыбы: Астрономиялық процестерді модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 20
Тақырыбы: Физикалық процестерді модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 21
Тақырыбы: Экологиялық процестерді модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 22
Тақырыбы: Географиялық процестерді модельдеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: Физикалық модельдерді зерттеу
Р/с: 23
Тақырыбы: Бұрыштан көлбеу лақтырылған дене қозғалысының ақпараттық моделін құрастыру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 24
Тақырыбы: Бұрыштан көлбеу лақтырылған дене қозғалысының Visual Basic-тегі компьютерлік моделі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 25
Тақырыбы: Бұрыштан көлбеу лақтырылған дене қозғалысының электронды кестедегі компьютерлік моделі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: Теңдеудің жуық мәнін есептеу
Р/с: 26-27
Тақырыбы: Visual Basic программалау тілінде теңдеудің жуық мәнін есептеу
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Р/с: 28
Тақырыбы: Электронды кесте көмегімен теңдеудің жуық мәнін есептеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: Ықтималдылық модельдері
Р/с: 29
Тақырыбы: Монте-Карло әдісін қолданып, ақпараттық модель құрастыру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Р/с: 30
Тақырыбы: Калькулятор моделін құру. /VB

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық модельдеу
Компьютерлік модельдеу
Модель және модельдеу
Mathcad бағдарламасы
Психология әдістері
Белдемшені модельдеу
Microsoft excel кестесі көмегімен модельдеу
ПӘНАРАЛЫҚ ЕСЕПТЕР ЖӘНЕ ОЛАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Жаға сызбасының құрылымы
Кеуде бүкпесінің ортасынан алдыңғы бой ортасына перпендикуляр сызық түсіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz