Салым пайызы
Информатикадан жұмыс дәптері.
Электрондық кестеде әр түрлі есептерді модельдеу».
10-11 сынып
Жасаған:
Боранова А. -информатика пәні мұғалімі
№1 тапсырма. EXCEL электрондық кестесі.
№1 жаттығу.
Кондитерлік тауарлар.
№:
№
Тауар:
Тауар
Саны:
Саны
Бағасы:
Бағасы
Құны:
Құны
№:
1
Тауар:
Қаламдар
Саны:
24
Бағасы:
2, 5
Құны:
№:
2
Тауар:
Дәптерлер
Саны:
30
Бағасы:
1, 2
Құны:
№:
3
Тауар:
Қарындаштар
Саны:
20
Бағасы:
0, 4
Құны:
№:
4
Тауар:
Сызғыштар
Саны:
12
Бағасы:
0, 9
Құны:
№:
5
Тауар:
Өшіргіштер
Саны:
15
Бағасы:
0, 3
Құны:
№:
6
Тауар:
Күнделікткр
Саны:
7
Бағасы:
3, 7
Құны:
№:
Тауар:
Барлығы
Саны:
Бағасы:
Құны:
Жаттығу №2.
Құрылыс материалдары.
№:
№
Тауар:
Тауар
Саны:
Саны
Бағасы:
Бағасы
Құны:
Құны
№:
1
Тауар:
Сыр
Саны:
15
Бағасы:
72 р.
Құны:
№:
2
Тауар:
Бор
Саны:
12
Бағасы:
21 р.
Құны:
№:
3
Тауар:
Олифа
Саны:
6
Бағасы:
16 р.
Құны:
№:
4
Тауар:
Клей
Саны:
8
Бағасы:
35 р.
Құны:
№:
5
Тауар:
Обои
Саны:
12
Бағасы:
45 р.
Құны:
№:
6
Тауар:
Растворитель
Саны:
4
Бағасы:
12 р.
Құны:
№:
Тауар:
Барлығы
Саны:
Бағасы:
Құны:
Жаттығу №3
Компьютерлік техника бөлшектерін рубльден долларға айналдыру. (1$= 31, 4р. ) Құны рубль болатын тауарларға диаграмма құру.
Тауар:
Тауар
Саны:
Саны
Бағасы, рубль:
Бағасы, рубль
Бағасы, доллар:
Бағасы, доллар
Құны, рубль:
Құны, рубль
Тауар:
Жады
Саны:
12
Бағасы, рубль:
30
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар:
Винчестер
Саны:
4
Бағасы, рубль:
180
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар:
Процессор
Саны:
3
Бағасы, рубль:
150
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар:
НГМД
Саны:
5
Бағасы, рубль:
18
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар:
СD ROM
Саны:
2
Бағасы, рубль:
37
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар:
Видеокарта
Саны:
6
Бағасы, рубль:
12
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар:
Барлығы
Саны:
Бағасы, рубль:
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
№2 Тапсырма.
EXCEL-дегі абсолютті және салыстырмалы адрестер.
Жаттығу №1 Электроэнергияны төлеуді есептеу
Электроплита:
Электроплита
:
0, 2:
0, 2
за квт\час:
за квт\час
:
Электроплита:
Газды плита
:
0, 2:
0, 3
за квт\час:
за квт\час
:
Электроплита:
:
0, 2:
за квт\час:
:
Электроплита:
Айы
:
Дата
0, 2:
Есептегіштің көрсетуі
за квт\час:
Шығын
:
Сома
Электроплита:
Желтоқсан01
:
27. 12. 2001
0, 2:
3240
за квт\час:
:
Электроплита:
Қаңтар02
:
27. 01. 2002
0, 2:
3310
за квт\час:
:
Электроплита:
Ақпан02
:
27. 02. 2002
0, 2:
3390
за квт\час:
:
Электроплита:
Наурыз 02
:
27. 03. 2002
0, 2:
3520
за квт\час:
:
Электроплита:
Сәуір 02
:
27. 04. 2002
0, 2:
3640
за квт\час:
:
Электроплита:
Мамыр 02
:
27. 05. 2002
0, 2:
3710
за квт\час:
:
Электроплита:
Маусым 02
:
27. 06. 2002
0, 2:
3850
за квт\час:
:
Электроплита:
Шілде 02
:
27. 07. 2002
0, 2:
4000
за квт\час:
:
Электроплита:
Тамыз 02
:
27. 08. 2002
0, 2:
4160
за квт\час:
:
Электроплита:
Қыркүйек 02
:
27. 09. 2002
0, 2:
4250
за квт\час:
:
Электроплита:
Қазан 02
:
27. 10. 2002
0, 2:
4410
за квт\час:
:
Электроплита:
Қараша 02
:
27. 11. 2002
0, 2:
4500
за квт\час:
:
Электроплита:
Желтоқсан 02
:
27. 12. 2002
0, 2:
4680
за квт\час:
:
Электроплита:
Барлығы
:
0, 2:
за квт\час:
:
Жаттығу №2 Арифметикалық прогрессия
Жаттығу №3 Балмұздақ сатушының шпаргалкасы
Аты:
Аты
1:
1
2:
2
3:
3
4:
4
5:
5
6:
6
7:
7
8:
8
9:
9
10:
10
Аты:
Забава
1:
3, 6
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты:
Белочка
1:
4, 8
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты:
Эскимо
1:
3, 9
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты:
Пломбир
1:
5, 2
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты:
Щелкунчик
1:
6, 7
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты:
Морозко
1:
4, 2
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты:
Сливочное
1:
4, 8
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты:
Щербет
1:
5, 1
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Жаттығу №4 Кальмардан жасалған плов
Мөлшері, саны:
Мөлшері, саны
:
Мөлшері, саны:
Өнім
:
1 порцияға г.
Барлығы г.
Мөлшері, саны:
Кальмар
:
48
Мөлшері, саны:
Күріш
:
12
Мөлшері, саны:
Өсімдік майы
:
8
Жаттығу №5 Көбейту кестесі
:
1:
1
2:
2
3:
3
4:
4
5:
5
6:
6
7:
7
8:
8
9:
9
:
1
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
2
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
3
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
4
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
5
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
6
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
7
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
8
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
:
9
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
№3 Тапсырма. EXCEL -де бірнеше парақты қолданып есеп шығару.
Жаттығу №1
Табыс ақысын есептеу.
:
Кіші айлық:
Кіші айлық
400:
400
:
:
:
:
:
:
:
Кіші айлық:
Балалар
400:
150
:
:
:
:
:
:
:
№
Кіші айлық:
ФИО
400:
Айлық
:
Профс.
:
Зейн.
:
Кіріс
:
Табыс
:
Бала саны
:
1
Кіші айлық:
Иванов А. Ф.
400:
3000
:
:
:
:
:
1
:
12
:
2
Кіші айлық:
Алексеев Н. Г.
400:
2800
:
:
:
:
:
2
:
10
:
3
Кіші айлық:
Леонов Е. Н.
400:
1700
:
:
:
:
:
3
:
0
:
4
Кіші айлық:
Симонов К. Е.
400:
4200
:
:
:
:
:
0
:
15
:
5
Кіші айлық:
Котов Г. И.
400:
4900
:
:
:
:
:
2
:
0
:
6
Кіші айлық:
Шолохов Н. К.
400:
1600
:
:
:
:
:
0
:
0
:
7
Кіші айлық:
Толстой Н. В.
400:
2400
:
:
:
:
:
0
:
20
:
8
Кіші айлық:
ШаровЛ. Ш.
400:
3100
:
:
:
:
:
1
:
12
:
9
Кіші айлық:
Жаров П. Ю.
400:
2800
:
:
:
:
:
2
:
25
:
10
Кіші айлық:
Никифоров Р. О.
400:
3400
:
:
:
:
:
2
:
12
Кәсіподақ = Айлық*1%
Зейнетақы салығы = Айлық*1%
кіріс салығы = (Айлық - Зейн
.
- Ең кіші айлық. ) *12%
Қолға берілетін сома = Айлық - Кәсіподақ. -Зейн. - Кіріс.
«Начисления» парағына сақтау.
Жаттығу №2
-
Жаңа парақты «Диаграмма1» атына өзгертип, оған «Қолға берілетін сома» атты диаграмма тұрғызу, мәліметтер пайызы мен қолтаңбасымен бірге.
-
Негізгі кестеге Петров Н. Г фамилиясын енгізіп, оның диаграммада көрінетіндігіне көз жеткізу.
Жаттығу №3
Балалар жәрдемақысын төлеу.
Фамилия:
Фамилия
Бала саны:
Бала саны
Балалар:
Балалар
роспись:
роспись
Фамилия:
Иванов А. Ф.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Алексеев Н. Г.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Леонов Е. Н.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Симонов К. Е.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Котов Г. И.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Петров Н. Г.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Шолохов Н. К.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Толстой Н. В.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
ШаровЛ. Ш.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Жаров П. Ю.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия:
Никифоров Р. О.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
-
«Детские» парағында сақтау
-
«Детские» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
-
Детские = Бала саны* 1 балаға шаққандағы балалар.
Жаттығу №4
Жинақ кітапшасындағы салым
Фамилия:
Фамилия
Салым пайызы:
Салым пайызы
Саылм сомасы:
Саылм сомасы
Фамилия:
Иванов А. Ф.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Алексеев Н. Г.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Леонов Е. Н.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Симонов К. Е.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Котов Г. И.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Петров Н. Г.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Шолохов Н. К.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Толстой Н. В.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
ШаровЛ. Ш.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Жаров П. Ю.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия:
Никифоров Р. О.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
-
«Сберкнижка» парағында сақтау
-
«Сберкнижка» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
-
Саылм сомасы = Айлық* Салым пайызыПайыз вклада
Жаттығу №5
Табыс ақысының қолға берілетін ведомості.
Фамилия:
Фамилия
Қолға берілетін сома:
Қолға берілетін сома
Роспись:
Роспись
Фамилия:
Иванов А. Ф.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Алексеев Н. Г.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Леонов Е. Н.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Симонов К. Е.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Котов Г. И.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Петров Н. Г.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Шолохов Н. К.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Толстой Н. В.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
ШаровЛ. Ш.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Жаров П. Ю.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия:
Никифоров Р. О.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
-
«Ведомость» парағында сақтау
-
«Ведомость» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
-
Қолға берілетін сома = Айлық - Салым сомасы.
№4 Тапсырма. EXCEL-де есептеу амалдары. Формула және функциямен жұмыс.
Жаттығу №1
Математикалық функциялармен жұмыс
x:
x
x^2:
x^2
x^3:
x^3
түбір(х):
түбір(х)
х!:
х!
lg(x):
lg(x)
e^x:
e^x
arc tg(x):
arc tg(x)
x:
1
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
2
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
3
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
4
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
5
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
6
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
7
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
8
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
9
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x:
10
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
Жаттығу №2
Тригонометриялық формулалармен жұмыс.
х градуспен:
х градуспен
х радианмен:
х радианмен
COS x:
COS x
SIN x:
SIN x
SIN 2x:
SIN 2x
COS 2x:
COS 2x
х градуспен:
0
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
5
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
10
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
15
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
20
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
25
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
30
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
35
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
40
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
45
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
50
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
55
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
60
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
65
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
70
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
75
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
80
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
85
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен:
90
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
SIN 2x = 2 * SIN x * COS x
COS 2x = COS
2
x - SIN
2
x
Жаттығу №3
Тұрақты жылдық пайызы бар банктік салым. «Дата и время» функциясымен топтық жұмыс
Бүгін:
Бүгін
31. 03. 2011:
31. 03. 2011
Пайыз:
Пайыз
12%:
12%
:
:
Бүгін:
ФИО
31. 03. 2011:
Саылм уақыты
Пайыз:
Салым
12%:
Күндер саны
:
Жинақ пайызы
:
Салым сомасы
Бүгін:
Иванов К. Е.
31. 03. 2011:
01. 01. 2001
Пайыз:
1000
12%:
:
:
Бүгін:
Алексеев Н. Г.
31. 03. 2011:
10. 05. 2002
Пайыз:
2000
12%:
:
:
Бүгін:
Смирнов У. Н.
31. 03. 2011:
12. 08. 2001
Пайыз:
3500
12%:
:
:
Бүгін:
Григорьев А. Н.
31. 03. 2011:
23. 07. 2002
Пайыз:
5000
12%:
:
:
Бүгін:
Киреев П. Г.
31. 03. 2011:
30. 10. 2002
Пайыз:
1500
12%:
:
:
Бүгін:
Неботов Р. У.
31. 03. 2011:
06. 02. 2003
Пайыз:
2700
12%:
:
:
Бүгін:
Жаров Н. В.
31. 03. 2011:
11. 10. 2001
Пайыз:
5000
12%:
:
:
Бүгін:
Леонов И. Е.
31. 03. 2011:
15. 09. 2001
Пайыз:
1
12%:
:
:
Бүгін:
Бурцев П. Л.
31. 03. 2011:
23. 02. 2003
Пайыз:
8200
12%:
:
:
Бүгін:
Миронов О. Д.
31. 03. 2011:
10. 06. 2002
Пайыз:
7500
12%:
:
:
Күндер саны- Функция «Дней360»
Жинақ пайызы = Күндер саны * Пайыз/360* Вклад
Салым сомасы = Салым + Жинақ пайызы.
Жаттығу №4
Емтихандық ведомості. Логикалық функциялармен жұмыс.
ФИО:
ФИО
Математика:
Математика
Информатика:
Информатика
Тарих:
Тарих
Экономика:
Экономика
Психология:
Психология
Орта балл:
Орта балл
Шәкіртақы:
Шәкіртақы
ФИО:
Иванов К. Е.
Математика:
3
Информатика:
4
Тарих:
3
Экономика:
4
Психология:
5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Алексеев Н. Г.
Математика:
2
Информатика:
3
Тарих:
3
Экономика:
4
Психология:
4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Смирнов У. Н.
Математика:
5
Информатика:
5
Тарих:
5
Экономика:
5
Психология:
5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Григорьев А. Н.
Математика:
4
Информатика:
5
Тарих:
4
Экономика:
4
Психология:
4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Киреев П. Г.
Математика:
5
Информатика:
3
Тарих:
3
Экономика:
5
Психология:
5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Неботов Р. У.
Математика:
4
Информатика:
4
Тарих:
4
Экономика:
4
Психология:
4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Жаров Н. В.
Математика:
3
Информатика:
4
Тарих:
4
Экономика:
2
Психология:
4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Леонов И. Е.
Математика:
5
Информатика:
5
Тарих:
5
Экономика:
5
Психология:
5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Бурцев П. Л.
Математика:
3
Информатика:
3
Тарих:
2
Экономика:
4
Психология:
4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Миронов О. Д.
Математика:
4
Информатика:
5
Тарих:
4
Экономика:
5
Психология:
4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Кол. "5"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Кол. "4"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Кол. "3"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Кол. "2"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Озаттар саны.
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Нашар оқитындар саны.
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
"3"-і жоқтар
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
-
Орта балл - Статистикалық: «СРЗНАЧ» функциясын қолдану
-
Шәкірақы орта балы 4-тен кем болмайтын студенттерге беріледі. Стипендия выдаётся учащимся со средним баллом успеваемости не менее 4.
Өзіндік жұмыс
(№4 жұмыс үшін) .
Тақырыбы: EXCEL-де есептеу амалдары. Формула және функциямен жұмыс.
1 Тапсырма. Математикалық функциялармен жұмыс
.
x
X^4
ln x
tg x
3-ке бөлгендегі қалдық
Римдік
x:
1
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
2
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
3
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
4
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
5
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
6
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
7
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
8
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
9
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x:
10
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
2 Тапсырма. Еңбек өтілі.
ФИО
Түсу уақыты
Күндер саны
X<=5
5<X<=10
10<X<=20
X>20
ФИО:
Иванов К. Е.
Түсу уақыты:
01. 01. 1987
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
Алексеев Н. Г
Түсу уақыты:
04. 11. 1978
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
Смирнов У. Н.
Түсу уақыты:
14. 04. 2000
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
ГригорьевА. Н.
Түсу уақыты:
30. 09. 2001
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
Киреев П. Г.
Түсу уақыты:
12. 09. 1990
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
НеботовР. У.
Түсу уақыты:
15. 11. 1995
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
Жаров Н. В.
Түсу уақыты:
23. 01. 1996
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
Леонов И. Е.
Түсу уақыты:
20. 02. 1989
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
БурцевП. Л.
Түсу уақыты:
22. 08. 1979
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО:
Миронов О. Д.
Түсу уақыты:
15. 03. 1987
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
Тапсырма№5. Электронды кесте көмегімен есептерді шешуді оңтайландыру.
№1 Есеп.
см болатын шаршы картоннан жасалған парақ берілген. Осы парақтан қорап жасайды (Бұрыштарынан бірдей көлемде шаршы қиып алып, жабыстырады) . Қораптың сыйымдылығы үлкен болу үшін қиып алынатын шаршының қабырғалары қандай болу керек.
-
Есептің математикалық моделін анықтау.
2. Қорап көлемін есептеу.
3. Кесте құру.
Парақ беті:
Парақ беті
а:
а
Парақ беті:
Қияп алынатын қорап қабырғалары
а:
Қораптың табан қабырғасы
Қораптың табан ауданы
Қорап көлемі
.
.
.
4. х-тің мәні қай кезде үлкен көлемге тең болатынын анықтап алу керек:
а) а = 10 см Vmax = мұндағы x =
б) а = 25 см Vmax = мұндағы x =
в) а = 48 см Vmax = мұндағы x =
№2 Есеп.
Әр түрлі бұрышта мылтықтан атылған оқтың алшақтығын есептеу
Ұшу алшақтығы мына формула бойынша есептеледі:
.
1. Есептің математикалық моделін құру.
2. Атыс алшақтығын есептеуРасчет дальности стрельбы.
3. Кесте құру.
Бастапқы жылдамдық (м/сек):
Бастапқы жылдамдық (м/сек)
V0:
V
0
Бастапқы жылдамдық (м/сек):
Еркін жылдамдық (м/сек
2
)
V0:
9, 8
Бастапқы жылдамдық (м/сек):
градуспен
V0:
2
градуспен
2

градуспен
Sin 2
S
Бастапқы жылдамдық (м/сек):
V0:
Бастапқы жылдамдық (м/сек):
V0:
.
.
.
-
Ұшу кезіндегі алшақтықеңкею бұрышында қай кезде өте көп бола алатындығын анықтау керек?
а) V
0
= 20 Smax = мұндағы
=
б) V
0
= 28 Smax = мұндағы
=
в) V
0
= 57 Smax = мұндағы
=
-
Осы жұмыстың графигін тұрғызу.
Өзіндік жұмыс
(№5 жұмыс үшін) .
Тақырыбы: Электронды кесте көмегімен есептерді шешу.
-
Машина тұрағы үшін төртбұрышты аумақты белгіледі. Для стоянки машин выделили площадку прямоугольной формы, примыкающую одной стороной к стене здания. Площадку обнесли с трех сторон металлической сеткой длиной 200 м, и площадь ее при этом оказалась наибольшей. Каковы размеры площадки?
-
Сумма длин диагоналей параллелограмма равна 12 см. Найдите наименьшее значение суммы квадратов всех его сторон.
-
Найдите высоту цилиндра наибольшего объема, который можно вписать в шар радиусом R=10 см .
-
Объем правильной четырехугольной призмы 8 см3. Какую длину должны иметь сторона основания и высота призмы, чтобы площадь ее поверхности была наименьшей.
-
Из круглого бревна вырезают балку с прямоугольным сечением наибольшей площади. Найдите размеры сечения балки, если радиус сечения бревна равен 20 см.
-
По двум улицам к перекрестку движутся две машины с постоянными скоростями 40 км/ч и 50 км/ч. Считая, что улицы прямолинейные и пересекаются под прямым углом, а также зная, что в некоторый момент времени автомашины находятся от перекрестка на расстоянии 2 км и 3 км (соответственно), определите, через какое время расстояние между ними станет наименьшим.
-
Объем правильной треугольной призмы равен 10 см3. Какова должна быть сторона основания, чтобы полная поверхность призмы была наименьшей?
-
Окно имеет форму прямоугольника, завершенного полукругом. Определите размеры окна, имеющего наибольшую площадь при заданном периметре.
-
На странице текст должен занимать 384 см2. Верхнее и нижнее поля должны быть по 3 см, правое и левое - по 2 см. Если принимать во внимание только экономию бумаги, то каковы должны быть наиболее выгодные размеры страницы?
-
Из пункта А, находящегося в лесу в 5 км от прямолинейной дороги, пешеходу нужно попасть в пункт В, расположенный на этой дороге в 13 км от пункта А. По дороге пешеход может двигаться с максимальнй скоростью 5 км/ч, а по лесу - с максимальной скоростью 3 км/ч. За какое минимальное время пешеход сможет добраться из пункта А в пункт В?
№6 Тапсырма. Жағдаяттарды модельдеу
.
1 Есеп. Кассадағы кезек.
I кезең. Есептің қойылуы.
Есептің берілгені.
Түскі уақытқа 2 сағат қалғанда 40 әже зейнетақы алуға кезекке тұрды. Кассирші әйел орта есеппен клиентті 1 минут қабылдайды. .
Ұқсас жұмыстар