Салым пайызы

Информатикадан жұмыс дәптері.

Электрондық кестеде әр түрлі есептерді модельдеу».

10-11 сынып

Жасаған:

Боранова А. -информатика пәні мұғалімі

№1 тапсырма. EXCEL электрондық кестесі.

№1 жаттығу. Кондитерлік тауарлар.

№:
Тауар: Тауар
Саны: Саны
Бағасы: Бағасы
Құны: Құны
№: 1
Тауар: Қаламдар
Саны: 24
Бағасы: 2, 5
Құны:
№: 2
Тауар: Дәптерлер
Саны: 30
Бағасы: 1, 2
Құны:
№: 3
Тауар: Қарындаштар
Саны: 20
Бағасы: 0, 4
Құны:
№: 4
Тауар: Сызғыштар
Саны: 12
Бағасы: 0, 9
Құны:
№: 5
Тауар: Өшіргіштер
Саны: 15
Бағасы: 0, 3
Құны:
№: 6
Тауар: Күнделікткр
Саны: 7
Бағасы: 3, 7
Құны:
№:
Тауар: Барлығы
Саны:
Бағасы:
Құны:

Жаттығу №2. Құрылыс материалдары.

№:
Тауар: Тауар
Саны: Саны
Бағасы: Бағасы
Құны: Құны
№: 1
Тауар: Сыр
Саны: 15
Бағасы: 72 р.
Құны:
№: 2
Тауар: Бор
Саны: 12
Бағасы: 21 р.
Құны:
№: 3
Тауар: Олифа
Саны: 6
Бағасы: 16 р.
Құны:
№: 4
Тауар: Клей
Саны: 8
Бағасы: 35 р.
Құны:
№: 5
Тауар: Обои
Саны: 12
Бағасы: 45 р.
Құны:
№: 6
Тауар: Растворитель
Саны: 4
Бағасы: 12 р.
Құны:
№:
Тауар: Барлығы
Саны:
Бағасы:
Құны:

Жаттығу №3

Компьютерлік техника бөлшектерін рубльден долларға айналдыру. (1$= 31, 4р. ) Құны рубль болатын тауарларға диаграмма құру.

Тауар: Тауар
Саны: Саны
Бағасы, рубль: Бағасы, рубль
Бағасы, доллар: Бағасы, доллар
Құны, рубль: Құны, рубль
Тауар: Жады
Саны: 12
Бағасы, рубль: 30
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар: Винчестер
Саны: 4
Бағасы, рубль: 180
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар: Процессор
Саны: 3
Бағасы, рубль: 150
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар: НГМД
Саны: 5
Бағасы, рубль: 18
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар: СD ROM
Саны: 2
Бағасы, рубль: 37
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар: Видеокарта
Саны: 6
Бағасы, рубль: 12
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:
Тауар: Барлығы
Саны:
Бағасы, рубль:
Бағасы, доллар:
Құны, рубль:

№2 Тапсырма. EXCEL-дегі абсолютті және салыстырмалы адрестер.

Жаттығу №1 Электроэнергияны төлеуді есептеу

Электроплита: Электроплита
:
0, 2: 0, 2
за квт\час: за квт\час
:
Электроплита: Газды плита
:
0, 2: 0, 3
за квт\час: за квт\час
:
Электроплита:
:
0, 2:
за квт\час:
:
Электроплита: Айы
: Дата
0, 2: Есептегіштің көрсетуі
за квт\час: Шығын
: Сома
Электроплита: Желтоқсан01
: 27. 12. 2001
0, 2: 3240
за квт\час:
:
Электроплита: Қаңтар02
: 27. 01. 2002
0, 2: 3310
за квт\час:
:
Электроплита: Ақпан02
: 27. 02. 2002
0, 2: 3390
за квт\час:
:
Электроплита: Наурыз 02
: 27. 03. 2002
0, 2: 3520
за квт\час:
:
Электроплита: Сәуір 02
: 27. 04. 2002
0, 2: 3640
за квт\час:
:
Электроплита: Мамыр 02
: 27. 05. 2002
0, 2: 3710
за квт\час:
:
Электроплита: Маусым 02
: 27. 06. 2002
0, 2: 3850
за квт\час:
:
Электроплита: Шілде 02
: 27. 07. 2002
0, 2: 4000
за квт\час:
:
Электроплита: Тамыз 02
: 27. 08. 2002
0, 2: 4160
за квт\час:
:
Электроплита: Қыркүйек 02
: 27. 09. 2002
0, 2: 4250
за квт\час:
:
Электроплита: Қазан 02
: 27. 10. 2002
0, 2: 4410
за квт\час:
:
Электроплита: Қараша 02
: 27. 11. 2002
0, 2: 4500
за квт\час:
:
Электроплита: Желтоқсан 02
: 27. 12. 2002
0, 2: 4680
за квт\час:
:
Электроплита: Барлығы
:
0, 2:
за квт\час:
:

Жаттығу №2 Арифметикалық прогрессия

Қалдық: Қалдық
d: d
3: 3
Қалдық: n
d: An
3: Sn
Қалдық: 1
d: 4
3:
Қалдық: 2
d:
3:
Қалдық: 3
d:
3:
Қалдық: 4
d:
3:
Қалдық: 5
d:
3:
Қалдық: 6
d:
3:
Қалдық: 7
d:
3:
Қалдық: 8
d:
3:
Қалдық: 9
d:
3:
Қалдық: 10
d:
3:
Қалдық: 15
d:
3:
Қалдық: 23
d:
3:
Қалдық: 37
d:
3:
Қалдық: 41
d:
3:
Қалдық: 58
d:
3:

Жаттығу №3 Балмұздақ сатушының шпаргалкасы

Аты: Аты
1: 1
2: 2
3: 3
4: 4
5: 5
6: 6
7: 7
8: 8
9: 9
10: 10
Аты: Забава
1: 3, 6
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты: Белочка
1: 4, 8
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты: Эскимо
1: 3, 9
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты: Пломбир
1: 5, 2
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты: Щелкунчик
1: 6, 7
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты: Морозко
1: 4, 2
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты: Сливочное
1: 4, 8
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
Аты: Щербет
1: 5, 1
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:

Жаттығу №4 Кальмардан жасалған плов

Мөлшері, саны: Мөлшері, саны
:
Мөлшері, саны: Өнім
: 1 порцияға г.
Барлығы г.
Мөлшері, саны: Кальмар
: 48
Мөлшері, саны: Жуа
: 17
Мөлшері, саны: Сәбіз
: 9
Мөлшері, саны: Күріш
: 12
Мөлшері, саны: Өсімдік майы
: 8

Жаттығу №5 Көбейту кестесі

:
1: 1
2: 2
3: 3
4: 4
5: 5
6: 6
7: 7
8: 8
9: 9
: 1
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 2
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 3
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 4
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 5
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 6
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 7
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 8
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
: 9
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:

№3 Тапсырма. EXCEL -де бірнеше парақты қолданып есеп шығару.

Жаттығу №1 Табыс ақысын есептеу.

:
Кіші айлық: Кіші айлық
400: 400
:
:
:
:
:
:
:
Кіші айлық: Балалар
400: 150
:
:
:
:
:
:
:
Кіші айлық: ФИО
400: Айлық
: Профс.
: Зейн.
: Кіріс
: Табыс
: Бала саны
:

Үлес,

проц

: 1
Кіші айлық: Иванов А. Ф.
400: 3000
:
:
:
:
: 1
: 12
: 2
Кіші айлық: Алексеев Н. Г.
400: 2800
:
:
:
:
: 2
: 10
: 3
Кіші айлық: Леонов Е. Н.
400: 1700
:
:
:
:
: 3
: 0
: 4
Кіші айлық: Симонов К. Е.
400: 4200
:
:
:
:
: 0
: 15
: 5
Кіші айлық: Котов Г. И.
400: 4900
:
:
:
:
: 2
: 0
: 6
Кіші айлық: Шолохов Н. К.
400: 1600
:
:
:
:
: 0
: 0
: 7
Кіші айлық: Толстой Н. В.
400: 2400
:
:
:
:
: 0
: 20
: 8
Кіші айлық: ШаровЛ. Ш.
400: 3100
:
:
:
:
: 1
: 12
: 9
Кіші айлық: Жаров П. Ю.
400: 2800
:
:
:
:
: 2
: 25
: 10
Кіші айлық: Никифоров Р. О.
400: 3400
:
:
:
:
: 2
: 12

Кәсіподақ = Айлық*1%

Зейнетақы салығы = Айлық*1%

кіріс салығы = (Айлық - Зейн . - Ең кіші айлық. ) *12%

Қолға берілетін сома = Айлық - Кәсіподақ. -Зейн. - Кіріс.

«Начисления» парағына сақтау.

Жаттығу №2

  • Жаңа парақты «Диаграмма1» атына өзгертип, оған «Қолға берілетін сома» атты диаграмма тұрғызу, мәліметтер пайызы мен қолтаңбасымен бірге.
  • Негізгі кестеге Петров Н. Г фамилиясын енгізіп, оның диаграммада көрінетіндігіне көз жеткізу.

Жаттығу №3 Балалар жәрдемақысын төлеу.

Фамилия: Фамилия
Бала саны: Бала саны
Балалар: Балалар
роспись: роспись
Фамилия: Иванов А. Ф.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Алексеев Н. Г.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Леонов Е. Н.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Симонов К. Е.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Котов Г. И.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Петров Н. Г.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Шолохов Н. К.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Толстой Н. В.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: ШаровЛ. Ш.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Жаров П. Ю.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
Фамилия: Никифоров Р. О.
Бала саны:
Балалар:
роспись:
  • «Детские» парағында сақтау
  • «Детские» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
  • Детские = Бала саны* 1 балаға шаққандағы балалар.

Жаттығу №4 Жинақ кітапшасындағы салым

Фамилия: Фамилия
Салым пайызы: Салым пайызы
Саылм сомасы: Саылм сомасы
Фамилия: Иванов А. Ф.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Алексеев Н. Г.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Леонов Е. Н.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Симонов К. Е.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Котов Г. И.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Петров Н. Г.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Шолохов Н. К.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Толстой Н. В.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: ШаровЛ. Ш.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Жаров П. Ю.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
Фамилия: Никифоров Р. О.
Салым пайызы:
Саылм сомасы:
  • «Сберкнижка» парағында сақтау
  • «Сберкнижка» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
  • Саылм сомасы = Айлық* Салым пайызыПайыз вклада

Жаттығу №5 Табыс ақысының қолға берілетін ведомості.

Фамилия: Фамилия
Қолға берілетін сома: Қолға берілетін сома
Роспись: Роспись
Фамилия: Иванов А. Ф.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Алексеев Н. Г.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Леонов Е. Н.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Симонов К. Е.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Котов Г. И.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Петров Н. Г.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Шолохов Н. К.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Толстой Н. В.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: ШаровЛ. Ш.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Жаров П. Ю.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
Фамилия: Никифоров Р. О.
Қолға берілетін сома:
Роспись:
  • «Ведомость» парағында сақтау
  • «Ведомость» кестесін «Начисления» кестесімен байланыстырып, есептеудерді жүргізу.
  • Қолға берілетін сома = Айлық - Салым сомасы.

№4 Тапсырма. EXCEL-де есептеу амалдары. Формула және функциямен жұмыс.

Жаттығу №1 Математикалық функциялармен жұмыс

x: x
x^2: x^2
x^3: x^3
түбір(х): түбір(х)
х!: х!
lg(x): lg(x)
e^x: e^x
arc tg(x): arc tg(x)
x: 1
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 2
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 3
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 4
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 5
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 6
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 7
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 8
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 9
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):
x: 10
x^2:
x^3:
түбір(х):
х!:
lg(x):
e^x:
arc tg(x):

Жаттығу №2 Тригонометриялық формулалармен жұмыс.

х градуспен: х градуспен
х радианмен: х радианмен
COS x: COS x
SIN x: SIN x
SIN 2x: SIN 2x
COS 2x: COS 2x
х градуспен: 0
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 5
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 10
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 15
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 20
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 25
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 30
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 35
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 40
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 45
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 50
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 55
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 60
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 65
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 70
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 75
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 80
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 85
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:
х градуспен: 90
х радианмен:
COS x:
SIN x:
SIN 2x:
COS 2x:

SIN 2x = 2 * SIN x * COS x

COS 2x = COS 2 x - SIN 2 x

Жаттығу №3 Тұрақты жылдық пайызы бар банктік салым. «Дата и время» функциясымен топтық жұмыс

Бүгін: Бүгін
31. 03. 2011: 31. 03. 2011
Пайыз: Пайыз
12%: 12%
:
:
Бүгін: ФИО
31. 03. 2011: Саылм уақыты
Пайыз: Салым
12%: Күндер саны
: Жинақ пайызы
: Салым сомасы
Бүгін: Иванов К. Е.
31. 03. 2011: 01. 01. 2001
Пайыз: 1000
12%:
:
:
Бүгін: Алексеев Н. Г.
31. 03. 2011: 10. 05. 2002
Пайыз: 2000
12%:
:
:
Бүгін: Смирнов У. Н.
31. 03. 2011: 12. 08. 2001
Пайыз: 3500
12%:
:
:
Бүгін: Григорьев А. Н.
31. 03. 2011: 23. 07. 2002
Пайыз: 5000
12%:
:
:
Бүгін: Киреев П. Г.
31. 03. 2011: 30. 10. 2002
Пайыз: 1500
12%:
:
:
Бүгін: Неботов Р. У.
31. 03. 2011: 06. 02. 2003
Пайыз: 2700
12%:
:
:
Бүгін: Жаров Н. В.
31. 03. 2011: 11. 10. 2001
Пайыз: 5000
12%:
:
:
Бүгін: Леонов И. Е.
31. 03. 2011: 15. 09. 2001
Пайыз: 1
12%:
:
:
Бүгін: Бурцев П. Л.
31. 03. 2011: 23. 02. 2003
Пайыз: 8200
12%:
:
:
Бүгін: Миронов О. Д.
31. 03. 2011: 10. 06. 2002
Пайыз: 7500
12%:
:
:

Күндер саны- Функция «Дней360»

Жинақ пайызы = Күндер саны * Пайыз/360* Вклад

Салым сомасы = Салым + Жинақ пайызы.

Жаттығу №4 Емтихандық ведомості. Логикалық функциялармен жұмыс.

ФИО: ФИО
Математика: Математика
Информатика: Информатика
Тарих: Тарих
Экономика: Экономика
Психология: Психология
Орта балл: Орта балл
Шәкіртақы: Шәкіртақы
ФИО: Иванов К. Е.
Математика: 3
Информатика: 4
Тарих: 3
Экономика: 4
Психология: 5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Алексеев Н. Г.
Математика: 2
Информатика: 3
Тарих: 3
Экономика: 4
Психология: 4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Смирнов У. Н.
Математика: 5
Информатика: 5
Тарих: 5
Экономика: 5
Психология: 5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Григорьев А. Н.
Математика: 4
Информатика: 5
Тарих: 4
Экономика: 4
Психология: 4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Киреев П. Г.
Математика: 5
Информатика: 3
Тарих: 3
Экономика: 5
Психология: 5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Неботов Р. У.
Математика: 4
Информатика: 4
Тарих: 4
Экономика: 4
Психология: 4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Жаров Н. В.
Математика: 3
Информатика: 4
Тарих: 4
Экономика: 2
Психология: 4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Леонов И. Е.
Математика: 5
Информатика: 5
Тарих: 5
Экономика: 5
Психология: 5
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Бурцев П. Л.
Математика: 3
Информатика: 3
Тарих: 2
Экономика: 4
Психология: 4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Миронов О. Д.
Математика: 4
Информатика: 5
Тарих: 4
Экономика: 5
Психология: 4
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Кол. "5"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Кол. "4"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Кол. "3"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Кол. "2"
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО:
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Озаттар саны.
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: Нашар оқитындар саны.
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
ФИО: "3"-і жоқтар
Математика:
Информатика:
Тарих:
Экономика:
Психология:
Орта балл:
Шәкіртақы:
  • Орта балл - Статистикалық: «СРЗНАЧ» функциясын қолдану
  • Шәкірақы орта балы 4-тен кем болмайтын студенттерге беріледі. Стипендия выдаётся учащимся со средним баллом успеваемости не менее 4.

Өзіндік жұмыс

(№4 жұмыс үшін) .

Тақырыбы: EXCEL-де есептеу амалдары. Формула және функциямен жұмыс.

1 Тапсырма. Математикалық функциялармен жұмыс .

x
X^4
ln x
tg x
3-ке бөлгендегі қалдық
Римдік
x: 1
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 2
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 3
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 4
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 5
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 6
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 7
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 8
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 9
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:
x: 10
X^4:
ln x:
tg x:
3-ке бөлгендегі қалдық:
Римдік:

2 Тапсырма. Еңбек өтілі.

ФИО
Түсу уақыты
Күндер саны

Жаз саны

X

X<=5
5<X<=10
10<X<=20
X>20
ФИО: Иванов К. Е.
Түсу уақыты: 01. 01. 1987
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: Алексеев Н. Г
Түсу уақыты: 04. 11. 1978
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: Смирнов У. Н.
Түсу уақыты: 14. 04. 2000
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: ГригорьевА. Н.
Түсу уақыты: 30. 09. 2001
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: Киреев П. Г.
Түсу уақыты: 12. 09. 1990
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: НеботовР. У.
Түсу уақыты: 15. 11. 1995
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: Жаров Н. В.
Түсу уақыты: 23. 01. 1996
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: Леонов И. Е.
Түсу уақыты: 20. 02. 1989
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: БурцевП. Л.
Түсу уақыты: 22. 08. 1979
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:
ФИО: Миронов О. Д.
Түсу уақыты: 15. 03. 1987
Күндер саны:
Жаз саныX:
X<=5:
5<X<=10:
10<X<=20:
X>20:

Тапсырма№5. Электронды кесте көмегімен есептерді шешуді оңтайландыру.

№1 Есеп. см болатын шаршы картоннан жасалған парақ берілген. Осы парақтан қорап жасайды (Бұрыштарынан бірдей көлемде шаршы қиып алып, жабыстырады) . Қораптың сыйымдылығы үлкен болу үшін қиып алынатын шаршының қабырғалары қандай болу керек.

  1. Есептің математикалық моделін анықтау.

2. Қорап көлемін есептеу.

3. Кесте құру.

Парақ беті: Парақ беті
а: а
Парақ беті: Қияп алынатын қорап қабырғалары
а: Қораптың табан қабырғасы
Қораптың табан ауданы
Қорап көлемі
Парақ беті:
а:
Парақ беті:
а:

.

.

.

:
:
:
:
:
:
:
: МАКС

4. х-тің мәні қай кезде үлкен көлемге тең болатынын анықтап алу керек:

а) а = 10 см Vmax = мұндағы x =

б) а = 25 см Vmax = мұндағы x =

в) а = 48 см Vmax = мұндағы x =

№2 Есеп. Әр түрлі бұрышта мылтықтан атылған оқтың алшақтығын есептеу

Ұшу алшақтығы мына формула бойынша есептеледі: .

1. Есептің математикалық моделін құру.

2. Атыс алшақтығын есептеуРасчет дальности стрельбы.

3. Кесте құру.

Бастапқы жылдамдық (м/сек): Бастапқы жылдамдық (м/сек)
V0: V 0
Бастапқы жылдамдық (м/сек): Еркін жылдамдық (м/сек 2 )
V0: 9, 8
Бастапқы жылдамдық (м/сек):

градуспен

V0: 2 градуспен
2 градуспен
Sin 2
S
Бастапқы жылдамдық (м/сек):
V0:
Бастапқы жылдамдық (м/сек):
V0:

.

.

.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
: МАКС
  1. Ұшу кезіндегі алшақтықеңкею бұрышында қай кезде өте көп бола алатындығын анықтау керек?

а) V 0 = 20 Smax = мұндағы =

б) V 0 = 28 Smax = мұндағы =

в) V 0 = 57 Smax = мұндағы =

  1. Осы жұмыстың графигін тұрғызу.

Өзіндік жұмыс

(№5 жұмыс үшін) .

Тақырыбы: Электронды кесте көмегімен есептерді шешу.

  1. Машина тұрағы үшін төртбұрышты аумақты белгіледі. Для стоянки машин выделили площадку прямоугольной формы, примыкающую одной стороной к стене здания. Площадку обнесли с трех сторон металлической сеткой длиной 200 м, и площадь ее при этом оказалась наибольшей. Каковы размеры площадки?
  2. Сумма длин диагоналей параллелограмма равна 12 см. Найдите наименьшее значение суммы квадратов всех его сторон.
  3. Найдите высоту цилиндра наибольшего объема, который можно вписать в шар радиусом R=10 см .
  4. Объем правильной четырехугольной призмы 8 см3. Какую длину должны иметь сторона основания и высота призмы, чтобы площадь ее поверхности была наименьшей.
  5. Из круглого бревна вырезают балку с прямоугольным сечением наибольшей площади. Найдите размеры сечения балки, если радиус сечения бревна равен 20 см.
  6. По двум улицам к перекрестку движутся две машины с постоянными скоростями 40 км/ч и 50 км/ч. Считая, что улицы прямолинейные и пересекаются под прямым углом, а также зная, что в некоторый момент времени автомашины находятся от перекрестка на расстоянии 2 км и 3 км (соответственно), определите, через какое время расстояние между ними станет наименьшим.
  7. Объем правильной треугольной призмы равен 10 см3. Какова должна быть сторона основания, чтобы полная поверхность призмы была наименьшей?
  8. Окно имеет форму прямоугольника, завершенного полукругом. Определите размеры окна, имеющего наибольшую площадь при заданном периметре.
  9. На странице текст должен занимать 384 см2. Верхнее и нижнее поля должны быть по 3 см, правое и левое - по 2 см. Если принимать во внимание только экономию бумаги, то каковы должны быть наиболее выгодные размеры страницы?
  10. Из пункта А, находящегося в лесу в 5 км от прямолинейной дороги, пешеходу нужно попасть в пункт В, расположенный на этой дороге в 13 км от пункта А. По дороге пешеход может двигаться с максимальнй скоростью 5 км/ч, а по лесу - с максимальной скоростью 3 км/ч. За какое минимальное время пешеход сможет добраться из пункта А в пункт В?

№6 Тапсырма. Жағдаяттарды модельдеу .

1 Есеп. Кассадағы кезек.

I кезең. Есептің қойылуы.

Есептің берілгені.

Түскі уақытқа 2 сағат қалғанда 40 әже зейнетақы алуға кезекке тұрды. Кассирші әйел орта есеппен клиентті 1 минут қабылдайды. .


Ұқсас жұмыстар
Ұлттық спорт түрлері. 7 сынып
Ұлттық спорт түрлері
Арифметикалық прогрессия. Оқушының әрекеті
Cанның пайызын табу, 5 сынып. жоспар
Герон формуласы бойынша үшбұрыштың ауданын есептеу
Моғолстанның құрылуы
Фотоэффект құбылысы
Туған жер - тұғырың, туған ел - қыдырың
Көп таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу
Қазақша спорт
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz