Шеңберге жүргізілген жанама

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған С. Сейфуллин атындағы №11 облыстық қазақ мектеп-интернат кешені
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Күні:
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар: 19. 04. 2018
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған С. Сейфуллин атындағы №11 облыстық қазақ мектеп-интернат кешені: Амантаева Динара Амантаевна
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сынып:
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар: 7 «Б»
Дарынды балаларға арналған мамандандырылған С. Сейфуллин атындағы №11 облыстық қазақ мектеп-интернат кешені: Қатысқандар саны: 18
Қатыспағандар саны: 0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ тақырыбы
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар:

Шеңберге жүргізілген жанама. Шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттері.

(1 сабақ)

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар:

7. 1. 2. 11 - шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу;

7. 1. 2. 13 - есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың мақсаты
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар:
  • шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшы ұғымын біледі, шеңберге жанама жүргізе алады, жанаманың жанасу нүктесіне жүргізілген радиусына перпендикуляр болатынын біледі;
  • шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттерін, яғни бір нүктеден жүргізілген жанамалардың кесінділері тең және осы нүкте мен центр арқылы өтетін түзу мен жанамалар арасындағы бұрыштар тең болатынын біледі;
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін пайдаланып, есептер шығарады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бағалау критерийі
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар:

Білім алушы:

  • шеңберге жүргізілген жанама ұғымын біледі;
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін біледі және түсінеді;
  • есеп шығаруда шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттерін қолданады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тілдік мақсаттар
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар:

Оқушылар:

- шеңберге жүргізілген жанаманың жанасу нүктесіне қатысты орналасуын сипаттайды;

- есептер шығаруда шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерінің қолдануын түсіндіреді;

Пәндік лексика және терминология

Шеңбердің центрі, радиус, диаметрі, жанама, жанасу нүктесі, перпендикуляр, түзу және шеңбердің өзара орналасуы;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

- егер шеңбердің центрінен түзуге дейінгі арақашықтық шеңбердің радиусынан . . .

(үлкен, кіші немесе тең) болса, онда . . .

- шеңберге жүргізілген жанама . . .

- бір нүктеден жүргізілген жанамалар кесінділері . . .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Құндылықтарға баулу
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар: «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының «қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік», «құрмет, ынтымақтастық, ашықтық», «еңбек және шығармашылық» құндылықтары.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Пәнаралық байланыс
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар: «Қазақ әдебиеті», «Сызу» сабағы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осыған дейін меңгерілген білім
7. 4А Шеңбер. Геометриялық салулар: Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері. Үшбұрыш түрлері, ішкі бұрыштарының қосындысы. Шеңбер мен түзудің өзара орналасуы.
Сабақтың барысы
Сабақтың барысы: Сабақтың кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дерек

көздер

Сабақтың барысы:

Сабақтың басы

10 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сыныптың сабаққа даярлығына назар аудару.

ІІ. Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

1) Топқа бөлу

Саралау тәсілі: «Жіктеу» (аралас гендерлік топ)

Сыныпты «түзу мен шеңбердің орналасуы» бойынша 3 топқа бөлу.

Оқушыларға берілетін түрлі сызбалар:

ҚБ: «Шапалақ»

Қолдарын шапалақтау арқылы оқушылар тапсырманы дұрыс орындап, өз орнын тапқанын білдіреді.

2) Шаттық шеңбер

Әдіс: «Өзіңізге тілегенді - басқаларға тілеңіз!»

Оқушылар әр топта қол ұстасып шеңбер құрып, бір-біріне өз атының бас әрпімен басталатын тілектер айтады.

ҚБ: «Шапалақ»

Оқушылар өз сыныптасының жылы лебізіне алғыс білдіріп, қолдарын шапалақтайды.

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Әдіс: «Өзара тексеріс»

Мұғалім есептердің дұрыс жауабын көрсетеді. Оқушылар сағат тілі бағытымен өзара дәптерлерін ауыстырып, бірін-бірі тексеріп бағалайды.

ҚБ: «Смайлик»

Қатесіз, дұрыс, таза орындалған жұмыстары дәптерлеріне смайлик жапсырылады.

ІV. Алдыңғы білімді қайталау

Әдіс: «Қар кесегі»

Мұнда әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтар мына тақырыптарды қамтиды:

1) Шеңбер радиусы, диаметрі, центрлік бұрыш, доға, хордасы

2) Шеңбер ұзындығы, дөңгелек ауданы

3) Шеңбер мен түзудің орналасуы

4) Екі шеңбердің орналасуы

ҚБ: «Мадақтау»

Жақсы жауап беріп, белсенді қатысқан оқушыларды «Жарасың!», «Керемет!», «Өте жақсы» деп мадақтау отыру.

V. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

Топтық жұмыс

Саралау тәсілі: «Диалог және қолдау көрсету» / Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қою. Сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру /

Әдіс: «Ой қозғау»

Тақтада түзу мен шеңбердің орналасу үлгілерін көрсетіледі.

Олардың ортақ нүктелері талқыланып, оқушыларға жанама және қиюшы анықтамаларын өз бетінше тұжырымдау ұсынылады.

Оқушылар топтасып ортаға әр түрлі тұжырымдар келтіреді. Топта ортақ шешімге келеді.

Топтардың әр түрлі тұжырымдарын тыңдап, қорытындылап, презентациядағы жанаманың және қиюшының анықтамасын көрсетіп, дәптерлеріне жазуды ұсыну.

Анықтама . Шеңбермен ортақ бір нүктесі бар түзуді жанама деп атаймыз.

Анықтама . Шеңбермен ортақ екі нүктесі бар түзуді қиюшы деп атаймыз.

Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

:
:

ҚБ: «Смайлик»

Әр топтағы белсенді оқушы дәптеріне смайлик жапсырылады.

Бағалау критерийі
Дескриптор
  • шеңберге жүргізілген жанама ұғымын біледі;
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін түсінеді.
  • шеңберге жанама жүргізеді;
  • радиус пен жанама арасындағы бұрышты өлшейді;
  • қорытынды жасайды.

Оқу құралы: Әлімов А. Қ.

«Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану»

Презентация

Картинки по запросу шапалақ сурет

Картинки по запросу смайлик

Картинки по запросу смайлик

Сабақтың барысы:
Сабақтың барысы:
Сабақтың барысы:

Сабақтың

ортасы

27 мин

VІ. Жаңа тақырыпты меңгеру

Тапсырма-1

Жұптық жұмыс

Саралау тәсілі: «Қорытынды» / Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады /

Әдіс: «Болжау»

Әр жұпқа шеңбер салынған таратпа қағаздар беріледі.

1) Шеңберге жанама жүргізіңіз;

2) Жанасу нүктесін белгілеңіз;

3) Шеңбердің центрі мен жанасу нүктесін қосыңыз;

4) Салынған радиус пен жанама арасындағы бұрышты өлшеңіз.

Әр жұптың түрлі сызбасы бойынша жауаптары тыңдалады.

Сұрақ: Жанама мен осы жанасу нүктесіне жүргізілген радиус арасындағы бұрыштың градустың өлшемі неге тең?

Оқушылар осы сауал төңірегінде ойланып, өз ойларын ортаға салады. Теорема тақтада көрсетіледі.

Теорема 1 . Жанама мен осы жанасу нүктесіне жүргізілген радиус өзара перпендикуляр болады.

Сұрақ: Сіздердің болжауларыңыз тура келді ме, жоқ па? Неліктен деп ойлайсыз? Оқушылар қорытынды жасайды, жауаптарын түсіндіреді.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

:
:

ҚБ: «Мадақтау»

Жақсы жауап беріп, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау отыру.

Тапсырма-2

Топтық жұмыс

Саралау тәсілі: «Қорытынды» / Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады /

Әдіс: «Кіріспе сұрақ»

Сұрақ: Шеңберге бір нүктеден неше жанама жүргізуге болады?

Оқушылар жұптасып салу жұмыстарын орындау арқылы жауап береді немесе ауызша жауап беріп, сызбасын көрсетеді. Барлығы бір қорытындыға келеді.

Теорема 2 . Шеңберге бір нүктеден жүргізілген жанамалардың берілген нүктеден жанасу нүктесіне дейінгі кесінділері тең және осы нүкте мен центр арқылы өтетін түзу мен жанамалар арасындағы бұрыштар тең болады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

:
:

ҚБ: «Мадақтау»

Жақсы жауап беріп, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау отыру.

Тапсырма-2

Топтық жұмыс

Саралау тәсілдері:

«Диалог және қолдау көрсету» / Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қою. Сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру /

«Дереккөздер» / Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады /

Әдіс: «Галерияны шарлау»

Оқушыларға теореманың сызбасын дәлелдемесін топтық жұмыста көрсету ұсынылады.

Оқушылар топтасып тапсырмаларды берілген уақыт аралығында орындап, тақтаға өз постерлерін іледі. Басқа топ оқушылары пікірлерін ауызша келтіреді.

І топ: Жанама мен осы жанасу нүктесіне жүргізілген радиус өзара перпендикуляр болады.

ІІ топ: Шеңберге бір нүктеден жүргізілген жанамалардың берілген нүктеден жанасу нүктесіне дейінгі кесінділері тең болады.

ІІІ топ: Шеңберге бір нүктеден жүргізілген жанамалар мен осы нүктені центрімен қосатын түзудің арасындағы бұрыштар тең болады.

/Егер оқушылар тапсырмаларды орындау, постер қорғау кезінде өз ойларын толық жеткізе алмай жатса, дұрыс бағыт-бағдар беріп, қолдау көрсетіледі/

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

:
:

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек»

Топтар бір-бірін өзара бағалайды. Екі жақсы тұсы мен бір ұсынысын айтады.

VІІ. Бекіту

Жұптық, топтық жұмыс

Саралау тәсілі: «Тапсырма» / Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдалану /

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

Әдіс: «Аквариум»

Жазбаша әр жұп өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

/Әр жұптың тұсына келіп, оқушыны ойлантын бірқатар сұрақтар қою арқылы бағыт-бағдар беріп, қажет болса көмектесемін/

Топта әр жұп өз шығару жолын ұсынады. Шешу жолын талқылап, ортақ шешімге келеді. Ортақ шешімді басқа екі топ мүшелері жан-жағынан қоршап тұрып тыңдайды. Орындарына келіп, өз жұмыстарымен салыстырып, толықтырады.

Тапсырма-4

:
:

Тапсырма-5

:
:

Тапсырма-6

:
:

ҚБ: «Бағдаршам»

Оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін білдіріп, бағдаршам түстерін көтереді. Сары көтерген оқушы сұрағына жауап беріледі. Жасыл көтерген оқушыларды қызыл көтеріп отырған оқушыға түсіндіру үшін жұмылдыру.

Жасыл түс - толықтай түсіндім

Сары түс - кейбір сұрақтарым бар

Қызыл түс - түсінбедім

Тапсырма-7

Жеке жұмыс

Саралау тәсілі: «Қарқын» / Дарынды балалармен жұмыс /

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

1) Егер тең болса, онда ABC үшбұрышының периметрін табыңыздар.

:
:

2) Күнделікті өмірмен байланысты есеп құрастырыңыздар.

:
:

ҚБ: «Смайлик»

Әр дұрыс орындаған тапсырмасы үшін дәптеріне смайлик жапсырылады.

Тапсырма-8

Жеке жұмыс

Қалыптастырушы жұмыс

Әр оқушыға қалыптастырушы жұмыс парағы таратылады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

Сызбаны қолданып, белгісіздерді анықтаңыз:

:
:
:
:
:
:

ҚБ: «Басбармақ»

Толықтай түсінсе, сенімді болса C:\Users\user\Desktop\472320015.jpg

Түсінуге жақын болса C:\Users\user\Desktop\472320015.jpg

Түсінбесе, сенімсіз болса C:\Users\user\Desktop\472320015.jpg

Мұғалім есептердің дұрыс жауабын тақтаға жазғаннан кейін, оқушылар бір-бірінің жұмысын тексереді. Тексеріп болған соң мұғалім барлық жұмыстарды жинап алады.

Бағалау критерийі
Дескриптор
  • шеңберге жүргізілген жанама ұғымын біледі;
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін түсінеді.
  • шеңберге жанама жүргізеді;
  • радиус пен жанама арасындағы бұрышты өлшейді;
  • қорытынды жасайды.
Бағалау критерийі
Дескриптор
  • шеңберге жүргізілген жанама ұғымын біледі;
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін түсінеді.
  • шеңберге жанамалар жүргізеді;
  • қорытынды жасайды.
Бағалау критерийі
Дескриптор
  • шеңберге жүргізілген жанама ұғымын біледі;
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін түсінеді.
  • сызба салады;
  • дәлелдемесін жазады;
  • сұрақтарға жауап береді.

∠ACO = 90°

∠AOC + ∠OAC = 90°

∠AOC = 90° - 28° = 62°

Бағалау критерийі
Дескриптор
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін түсінеді;
  • есеп шығаруда шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттерін қолданады
  • жанаманың қасиетін қолданады;
  • тік бұрышты үшбұрыштың қасиеттерін қолданады;
  • жауабын табады.

∠OCA = 90°

OA = 2OC ⇒ ∠CAO = 30°

∠CAO = ∠BAO = 30°

∠BAC = 2 ⋅ 30° = 90°

Бағалау критерийі
Дескриптор
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін түсінеді;
  • есеп шығаруда шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттерін қолданады
  • жанаманың қасиетін қолданады;
  • тік бұрышты үшбұрыштың қасиеттерін қолданады;
  • жауабын табады.

AB = MA + MB

CK = MC + MK

MA = MC, MK = MB

⇒ AB = CK

Бағалау критерийі
Дескриптор
  • шеңберге жүргізілген жанама қасиеттерін түсінеді;
  • есеп шығаруда шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттерін қолданады
  • жанаманың қасиетін қолданады;
  • кесінді ұзындығын анықтайды;
  • өрнек құрастырады;
  • жауабын табады.

KB = BF = 5

AE = AK = 4

CF = CE = 3

AB = AK + KB = 4 + 5 = 9

BC = BF + CF = 5 + 3 = 8

AC = AE + CE = 4 + 3 = 7

P = AB + BC + AC =

= 9 + 8 + 7 = 24

Бағалау критерийі
Дескриптор
  • есеп шығаруда шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттерін қолданады
  • жанаманың қасиетін қолданады;
  • кесінді ұзындығын анықтайды;
  • өрнек құрастырады;
  • жауабын табады.
Бағалау критерийі
Дескриптор
  • есеп шығаруда шеңберге жүргізілген жанаманың қасиеттерін қолданады
  • жанаманың қасиетін қолданады;
  • күнделікті өмірмен байланыстырады.

OM = 2ON ⇒ ∠NMO = 30 o

∠NMO = ∠KMO

∠NMK = 2∠NMO = 2∙30 o = 60 o

NA = MА

∠OMA = ∠MAN = 90 o ⇒ MOAN

⇒ NA


Ұқсас жұмыстар
Функция туындысын практикалық есептер шығаруда пайдалану
Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы
Функциялардың туындысы. 10 сынып
Жанаманың теңдеуі
Функция графигіне жүргізілген жанама тақырыбын қортындылау
11 сыныпта математикадан кіріс бақылау
Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі
Алтын қима
Жанаманың теңдеуін жазу
Функцияның туындысын табыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz