Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұжымдағы өзара қарым - қатынас
Мектеп: № 98 жалпы білім беретін мектеп
Мұғалім: Марденова ГауҺар Ерболқызы
Мерзімі: 8.02.19 ж
Сынып: 7а
Өзін - өзі тану мұғалімі
Тақырыбы: 22 сабақ . <<Ұжымдағы өзара қарым-қатынас>>
Құндылық: сүйіспеншілік
Қасиеттер: жауапкершілік, ізгілік, мейірімділік
Мақсаты: Оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың адамгершілікке негізделуі керектігін ұғындыра отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу
Міндеттері:
oo оқушыларды ұжымдағы тұтастық, жауапкершілік, сүйіспеншілік құндылығына негіздеуге үйрету;
oo оқушылары айналасындағыларға риясыз қарым-қатынас жасауға баулу;
oo оқушыларды ізгілікке, мейірімділікке, риясыздыққа тәрбиелеу;
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
5 т ережесі бойынша Тәртіп, талап, тазалық, тыныштық, татулық
І. Тыныштық сәті Тыныс алу жаттығуы
Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 6-8 рет)
Рахмет.
Ресурстар:
Оқулық, оқушы дәптері,
ІІ. Үй тапсырмасы:
Мұқан Иманжановтың <<Алғашқы айлар>>повестен үзінді
1.Бірлік, сыйластық,ұжымшылдық, ұйымшылдық деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?
2.Сапар неліктен сыныптан оқшауланып қалды? Оған кім кінәлі?
3.Мақсатына жету үшін Сапарға қандай ақыл-кеңес берер едіңдер?
4.Сапар қайткенде өзі ойлағандай жақсы оқушы болады деп ойлайсыңдар?
5.Сапардың бойынан қандай қасиет байқалады? Бұл қандай құндылықтың көрінісі?
ІІІ. Дәйексөз
<<Адамдардың ортасында өмір сүріп бақытты болу дегеніміз - ең алдымен өзіңе тиістіні тындыру, өз борышыңды ақтай білу деген сөз>>
В. Сухомлинский
Дәйексөздің мағынасын қалай түсіндіңдер?
ІҮ. Әңгімелесу. Адамдар арасындағы қарым-қатынас бейне таспа
1.Адамдар арсында қандай байланыс болды?
2.Қарым-қатынастың адам өмірінде маңызы бар ма?
3.Жақсы қарым-қатынас жасай білу үшін қандай қасиеттер қажет?
Ү. Шығармашылық жұмыс.
1-топ. Көрнекті мемлекет қайраткері А. Линкольннің <<Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе - оның басқа адамдармен қарым қатынасы>> деген ойын басшылыққа алып, өз сыныбындағы қарым-қатынасты жақсартудың жолдарын ұсына отырып, ой-толғау жазу.
2-топ.Қазақтың халық жазушысы, драматург, сыншы, мемлекет және қоғам қайраткері
Ғ. Мүсіреповтің тәлімді ойларының адамдармен ізгі қарым-қатынас жасауға тигізетін пайдасы туралы баяндау.
... <<Асылы, адам - өз өмірінің суретшісі. Ол өмірді сырлап бояуға , оған ажар түр беруге, оны әшекейлеп, өрнектеуге еңбек етеді>>.
<<Өзің аспанда ойың төменде жүргенше, өзің төменде, ойың аспанда жүрсін. Биік деген немене, төмен деген немене - сонда түсінерсің>>
3-топ. Адамгершілік портретін суреттеп жазу.
4-топ.Сенің байқауыңша, сыныптас жолдасың соңғы кезде сабаққа, қоғамдық жұмыстарға самарқау қатысып, томаға-тұйық жүр. Оның сабаққа үлгерімі де төмендеп кетті. Осы жағдайда сен не істейсің?
Қорытынды.
Ғасырлар бойына қалыптасып, халықпен бірге жасасып келе жатқан әдеп <<Адам>> деген ардақты атқа кір келтірмейтін әр кісіге, ұжымның әрбір мүшесіне ауадай қажет рухани игілік болып табылады.Ұжымдағы жайлы ахуалдың сақталуы әрбір адамның жан дүниесіне, көңіл-күйіне тікелей байланысты.
ҮІ. Топпен ән айту.
Дәрібаевтардың орындауындағы <<Өміріңе немқұрайлы қарама>> әні
ҮІІ. Үйге тапсырма.
Оқулықтың 91 бетіндегі Ақселеу Сейімбектің әңгімесін оқу.
ҮІІІ. Соңғы тыныштық сәті
Бүгінгі сабағымызда айтылған жақсы қасиеттерді есімізде сақтап іс жүзіне асырайық.
Мұғалім: Марденова ГауҺар Ерболқызы
Мерзімі: 8.02.19 ж
Сынып: 7а
Өзін - өзі тану мұғалімі
Тақырыбы: 22 сабақ . <<Ұжымдағы өзара қарым-қатынас>>
Құндылық: сүйіспеншілік
Қасиеттер: жауапкершілік, ізгілік, мейірімділік
Мақсаты: Оқушыларға ұжымдағы қарым-қатынастың адамгершілікке негізделуі керектігін ұғындыра отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу
Міндеттері:
oo оқушыларды ұжымдағы тұтастық, жауапкершілік, сүйіспеншілік құндылығына негіздеуге үйрету;
oo оқушылары айналасындағыларға риясыз қарым-қатынас жасауға баулу;
oo оқушыларды ізгілікке, мейірімділікке, риясыздыққа тәрбиелеу;
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
5 т ережесі бойынша Тәртіп, талап, тазалық, тыныштық, татулық
І. Тыныштық сәті Тыныс алу жаттығуы
Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 6-8 рет)
Рахмет.
Ресурстар:
Оқулық, оқушы дәптері,
ІІ. Үй тапсырмасы:
Мұқан Иманжановтың <<Алғашқы айлар>>повестен үзінді
1.Бірлік, сыйластық,ұжымшылдық, ұйымшылдық деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?
2.Сапар неліктен сыныптан оқшауланып қалды? Оған кім кінәлі?
3.Мақсатына жету үшін Сапарға қандай ақыл-кеңес берер едіңдер?
4.Сапар қайткенде өзі ойлағандай жақсы оқушы болады деп ойлайсыңдар?
5.Сапардың бойынан қандай қасиет байқалады? Бұл қандай құндылықтың көрінісі?
ІІІ. Дәйексөз
<<Адамдардың ортасында өмір сүріп бақытты болу дегеніміз - ең алдымен өзіңе тиістіні тындыру, өз борышыңды ақтай білу деген сөз>>
В. Сухомлинский
Дәйексөздің мағынасын қалай түсіндіңдер?
ІҮ. Әңгімелесу. Адамдар арасындағы қарым-қатынас бейне таспа
1.Адамдар арсында қандай байланыс болды?
2.Қарым-қатынастың адам өмірінде маңызы бар ма?
3.Жақсы қарым-қатынас жасай білу үшін қандай қасиеттер қажет?
Ү. Шығармашылық жұмыс.
1-топ. Көрнекті мемлекет қайраткері А. Линкольннің <<Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе - оның басқа адамдармен қарым қатынасы>> деген ойын басшылыққа алып, өз сыныбындағы қарым-қатынасты жақсартудың жолдарын ұсына отырып, ой-толғау жазу.
2-топ.Қазақтың халық жазушысы, драматург, сыншы, мемлекет және қоғам қайраткері
Ғ. Мүсіреповтің тәлімді ойларының адамдармен ізгі қарым-қатынас жасауға тигізетін пайдасы туралы баяндау.
... <<Асылы, адам - өз өмірінің суретшісі. Ол өмірді сырлап бояуға , оған ажар түр беруге, оны әшекейлеп, өрнектеуге еңбек етеді>>.
<<Өзің аспанда ойың төменде жүргенше, өзің төменде, ойың аспанда жүрсін. Биік деген немене, төмен деген немене - сонда түсінерсің>>
3-топ. Адамгершілік портретін суреттеп жазу.
4-топ.Сенің байқауыңша, сыныптас жолдасың соңғы кезде сабаққа, қоғамдық жұмыстарға самарқау қатысып, томаға-тұйық жүр. Оның сабаққа үлгерімі де төмендеп кетті. Осы жағдайда сен не істейсің?
Қорытынды.
Ғасырлар бойына қалыптасып, халықпен бірге жасасып келе жатқан әдеп <<Адам>> деген ардақты атқа кір келтірмейтін әр кісіге, ұжымның әрбір мүшесіне ауадай қажет рухани игілік болып табылады.Ұжымдағы жайлы ахуалдың сақталуы әрбір адамның жан дүниесіне, көңіл-күйіне тікелей байланысты.
ҮІ. Топпен ән айту.
Дәрібаевтардың орындауындағы <<Өміріңе немқұрайлы қарама>> әні
ҮІІ. Үйге тапсырма.
Оқулықтың 91 бетіндегі Ақселеу Сейімбектің әңгімесін оқу.
ҮІІІ. Соңғы тыныштық сәті
Бүгінгі сабағымызда айтылған жақсы қасиеттерді есімізде сақтап іс жүзіне асырайық.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz