Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жартылай қозғалмалы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: <<Қозғалыс>>
Күні:31.01.2019
Сынып: 8 а
Мектеп: №98
Мұғалімнің аты-жөні: Калакбасова Улбосын
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Сүйектің байланыс түрлері: қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.6.3 сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Сүйектердің байланысу түрлерін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Сүйектің байланысу түрлерін ажыратып, сипаттама береді
Кейбір оқушылар: Сүйектердің байланысу типтерінің ерекшеліктерін тұжырымдaйды
Бағалау критерийі
-Сүйектердің байланыс түрлерін анықтайды
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Қозғалмалы, қозғалмайтын, жартылай қозғалатын, сүйек жігі, еңбек, үлкен еңбек, буын, буын беті, ойпаң, буын қабы, буынішілік байлам, буын сұйықтығы, гиалинді, буын саңылауы, буынның шығуы.
Құндылықтарға баулу
-шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
-денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
-өмір бойы оқуға дайын болу;
Пән аралық байланыс
Дене шынықтыру. Химия
Алдыңғы білім
Адам қаңқасының құрылысы мен химиялық құрамын, тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңі
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
0-2мин
2-2мин
2-3мин
Оқушыларды ұйымдастыру. Оқу мақсатымен таныстыру.
<<Ақ сүйек>> әдісі арқылы оқушыларда жағымды психологиялық ахуал қалыптастырып, нәтижесінде 3 топқа бөліп аламын:
1. Қозғалмалы
2. Жартылай қозғалмалы
3. Қозғалмайтын
(ЖЖ) Алдыңғы білімді <<серпілген доп>> әдісі арқылы еске түсіру.
Презентация
Сүйек
Сабақтың ортасы
(ТЖ) (А,В,С-әдісі) арқылы тақырыпқа сай мәтін ұсынылды.
А тобы- сұрақ қояды.
В тобы- жауап береді.
С тобы - айтқан жауаптарды бақылайды, салыстыра отырып толықтырады.
1-тап.Мәтінді оқып, сүйектердің байланысу типтерімен танысады.
Дескриптор:
- байланысу типтерін ажыратады
-сүйектің буынмен байланысу шетінің ерекшелігін анықтайды.
2-тап.
Мәтінді оқып, <<518>> әдісі арқылы 8мин ішінде 5 оқушы 1 сөйлемнен айтып шығады.
Дескриптор:
> Уақытты ұтымды пайдалану
> Сөйлемді тиянақты,мазмұнды құру
ҚБ <<бағдаршам>>
3- тап. <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі арқылы адам қаңқасынан байланыс түрлерін атап, көрсетеді
Дескриптор:
> Қозғалмай байланысатын сүйектерді анықтайды
> Жартылай қозғалатын сүйектерді ажыратады
> Буын арқылы қозғалмай байланысатын сүйек топтарын көрсетеді
ҚБ <<Із>>
(ТЖ)3-топ. Сүйектің байланысу типтерін <<Дана үкі>> әдісі арқылы 4 критерийі бойынша сипаттайды: 1)мәлімет, ауызша баяндау 2)иллюстрация 3)болашақта маңызды болатын бір мәлімет 4) талқылауға болатын бір мәселе.
Дескриптор:
> Ауызша мәліметті нақты айтып беру
> Иллюстрацияның эстетикалық талғамға сай келуі
> Топтық жұмыстың болуы
ҚБ дескриптор арқылы
Адам қаңқасы
Плакат, түрлі түсті маркерлер
Сабақтың соңы
(С) <<Зейінге шолу>>
Тақтаға жаңа тақырыптың терминдері мен сөз тіркестері ілінеді: қозғалмалы, қозғалмайтын, жартылай қозғалатын, сүйек жігі, еңбек, үлкен еңбек және т.б. Терминдерге анықтама беріліп болған соң тақтадан алынып тасталынады, оқушылар есте сақтау арқылы терминдерді қайта орнына қойыңыз.
(С) Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.
1. Атқаратын қызметіне байланысты сүйектердің байланысуы 3 түрге бөлінеді T
2. Бір сүйектің шеті басқа сүйекке бірігіп кетеді. Бұл - сүйек қабы F
3. Бас сүйектері мен жамбас сүйектері сүйек жігі арқылы байланысқан T
4. Жартылай қозғалатын байланысу - бұл шеміршек арқылы сүйектердің байланысуы T
5. 10 жұп жоғарғы қабырға төспен буын арқылы байланысады F
6. Нәрестенің бас сүйегінде 5еңбегі (родничок) болады. F
7. Маңдай және төбе сүйектері арасында үлкен еңбек орналасады. T
8. Аяқ-қол, бас сүйегі мен омыртқа жотасы, астыңғы жақ сүйек бастың басқа сүйектерімен қозғалмалы байланыс арқылы бірігеді. T
9.Буын қабы эпителий ұлпасынан түзілген. F
10. Буын байламы - сүйектерге бекитін тығыз талшықты ұлпа шоғыры T
Кері байланыс:
<<Пирамида>> әдісі
1.Есте сақтайтын 1 мәлімет
2.Білгім келетін 2 мәлімет
3. Мен білетін 3 мәлімет
4. Мен білген 4 мәлімет
Терминдер жазылған қағаздар
Пирамида бейнеленген үлестірме қағаздар
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
1. Топтық, жұптық жұмыс формасы арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.
2. Саралау жұмысы тапсырманың мазмұны бойынша <<Зейінге шолу>> әдісімен жүргізіліп, оқушылар жеке ойлау дағдыларына сәйкес дәптерлеріне сүйектердің байланысу типтерінің түрлеріне, олардың орналасу реті мен ерекшеліктеріне қатысты берілген жаңа ұғымдардан естерінде сақтағанын ретімен жазады.
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.
2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара <<Аспазшы>>
әдісі беру бойынша жетістіктерін айқындау.
3. Қалыптастырушы бағалау <<Қадам>>
4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану
Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.
Сабақ бойынша рефлексия:
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалау:
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері - қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Күні:31.01.2019
Сынып: 8 а
Мектеп: №98
Мұғалімнің аты-жөні: Калакбасова Улбосын
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Сүйектің байланыс түрлері: қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.6.3 сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Сүйектердің байланысу түрлерін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Сүйектің байланысу түрлерін ажыратып, сипаттама береді
Кейбір оқушылар: Сүйектердің байланысу типтерінің ерекшеліктерін тұжырымдaйды
Бағалау критерийі
-Сүйектердің байланыс түрлерін анықтайды
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Қозғалмалы, қозғалмайтын, жартылай қозғалатын, сүйек жігі, еңбек, үлкен еңбек, буын, буын беті, ойпаң, буын қабы, буынішілік байлам, буын сұйықтығы, гиалинді, буын саңылауы, буынның шығуы.
Құндылықтарға баулу
-шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
-денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
-өмір бойы оқуға дайын болу;
Пән аралық байланыс
Дене шынықтыру. Химия
Алдыңғы білім
Адам қаңқасының құрылысы мен химиялық құрамын, тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңі
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
0-2мин
2-2мин
2-3мин
Оқушыларды ұйымдастыру. Оқу мақсатымен таныстыру.
<<Ақ сүйек>> әдісі арқылы оқушыларда жағымды психологиялық ахуал қалыптастырып, нәтижесінде 3 топқа бөліп аламын:
1. Қозғалмалы
2. Жартылай қозғалмалы
3. Қозғалмайтын
(ЖЖ) Алдыңғы білімді <<серпілген доп>> әдісі арқылы еске түсіру.
Презентация
Сүйек
Сабақтың ортасы
(ТЖ) (А,В,С-әдісі) арқылы тақырыпқа сай мәтін ұсынылды.
А тобы- сұрақ қояды.
В тобы- жауап береді.
С тобы - айтқан жауаптарды бақылайды, салыстыра отырып толықтырады.
1-тап.Мәтінді оқып, сүйектердің байланысу типтерімен танысады.
Дескриптор:
- байланысу типтерін ажыратады
-сүйектің буынмен байланысу шетінің ерекшелігін анықтайды.
2-тап.
Мәтінді оқып, <<518>> әдісі арқылы 8мин ішінде 5 оқушы 1 сөйлемнен айтып шығады.
Дескриптор:
> Уақытты ұтымды пайдалану
> Сөйлемді тиянақты,мазмұнды құру
ҚБ <<бағдаршам>>
3- тап. <<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі арқылы адам қаңқасынан байланыс түрлерін атап, көрсетеді
Дескриптор:
> Қозғалмай байланысатын сүйектерді анықтайды
> Жартылай қозғалатын сүйектерді ажыратады
> Буын арқылы қозғалмай байланысатын сүйек топтарын көрсетеді
ҚБ <<Із>>
(ТЖ)3-топ. Сүйектің байланысу типтерін <<Дана үкі>> әдісі арқылы 4 критерийі бойынша сипаттайды: 1)мәлімет, ауызша баяндау 2)иллюстрация 3)болашақта маңызды болатын бір мәлімет 4) талқылауға болатын бір мәселе.
Дескриптор:
> Ауызша мәліметті нақты айтып беру
> Иллюстрацияның эстетикалық талғамға сай келуі
> Топтық жұмыстың болуы
ҚБ дескриптор арқылы
Адам қаңқасы
Плакат, түрлі түсті маркерлер
Сабақтың соңы
(С) <<Зейінге шолу>>
Тақтаға жаңа тақырыптың терминдері мен сөз тіркестері ілінеді: қозғалмалы, қозғалмайтын, жартылай қозғалатын, сүйек жігі, еңбек, үлкен еңбек және т.б. Терминдерге анықтама беріліп болған соң тақтадан алынып тасталынады, оқушылар есте сақтау арқылы терминдерді қайта орнына қойыңыз.
(С) Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.
1. Атқаратын қызметіне байланысты сүйектердің байланысуы 3 түрге бөлінеді T
2. Бір сүйектің шеті басқа сүйекке бірігіп кетеді. Бұл - сүйек қабы F
3. Бас сүйектері мен жамбас сүйектері сүйек жігі арқылы байланысқан T
4. Жартылай қозғалатын байланысу - бұл шеміршек арқылы сүйектердің байланысуы T
5. 10 жұп жоғарғы қабырға төспен буын арқылы байланысады F
6. Нәрестенің бас сүйегінде 5еңбегі (родничок) болады. F
7. Маңдай және төбе сүйектері арасында үлкен еңбек орналасады. T
8. Аяқ-қол, бас сүйегі мен омыртқа жотасы, астыңғы жақ сүйек бастың басқа сүйектерімен қозғалмалы байланыс арқылы бірігеді. T
9.Буын қабы эпителий ұлпасынан түзілген. F
10. Буын байламы - сүйектерге бекитін тығыз талшықты ұлпа шоғыры T
Кері байланыс:
<<Пирамида>> әдісі
1.Есте сақтайтын 1 мәлімет
2.Білгім келетін 2 мәлімет
3. Мен білетін 3 мәлімет
4. Мен білген 4 мәлімет
Терминдер жазылған қағаздар
Пирамида бейнеленген үлестірме қағаздар
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
1. Топтық, жұптық жұмыс формасы арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.
2. Саралау жұмысы тапсырманың мазмұны бойынша <<Зейінге шолу>> әдісімен жүргізіліп, оқушылар жеке ойлау дағдыларына сәйкес дәптерлеріне сүйектердің байланысу типтерінің түрлеріне, олардың орналасу реті мен ерекшеліктеріне қатысты берілген жаңа ұғымдардан естерінде сақтағанын ретімен жазады.
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.
2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара <<Аспазшы>>
әдісі беру бойынша жетістіктерін айқындау.
3. Қалыптастырушы бағалау <<Қадам>>
4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану
Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.
Сабақ бойынша рефлексия:
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалау:
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері - қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz