Жартылай қозғалмалы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Қозғалыс»

Күні: 31. 01. 2019

Сынып: 8 а

Мектеп: №98

Мұғалімнің аты-жөні: Калакбасова Улбосын

Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Сабақтың тақырыбы : Сүйектің байланыс түрлері: қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын: 8. 1. 6. 3 сүйектердің байланыс түрлерін салыстыру
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Сабақтың мақсаты
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын:

Барлық оқушылар: Сүйектердің байланысу түрлерін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Сүйектің байланысу түрлерін ажыратып, сипаттама береді

Кейбір оқушылар: Сүйектердің байланысу типтерінің ерекшеліктерін тұжырымдaйды

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Бағалау критерийі
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын: -Сүйектердің байланыс түрлерін анықтайды
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Тілдік мақсаттар
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын: Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Қозғалмалы, қозғалмайтын, жартылай қозғалатын, сүйек жігі, еңбек, үлкен еңбек, буын, буын беті, ойпаң, буын қабы, буынішілік байлам, буын сұйықтығы, гиалинді, буын саңылауы, буынның шығуы.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Құндылықтарға баулу
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын:

-шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

-денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

-өмір бойы оқуға дайын болу;

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Пән аралық байланыс
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын: Дене шынықтыру. Химия
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Алдыңғы білім
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын: Адам қаңқасының құрылысы мен химиялық құрамын, тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін біледі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Сабақтың жоспарланған кезеңі
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а:

Сабақтың басы

0-2мин

2-2мин

2-3мин

Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын:

Оқушыларды ұйымдастыру. Оқу мақсатымен таныстыру.

«Ақ сүйек» әдісі арқылы оқушыларда жағымды психологиялық ахуал қалыптастырып, нәтижесінде 3 топқа бөліп аламын:

1. Қозғалмалы

2. Жартылай қозғалмалы

3. Қозғалмайтын

(ЖЖ) Алдыңғы білімді «серпілген доп» әдісі арқылы еске түсіру.

Презентация

Сүйек

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Сабақтың ортасы
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын:

(ТЖ) (А, В, С-әдісі) арқылы тақырыпқа сай мәтін ұсынылды.

А тобы- сұрақ қояды.

В тобы- жауап береді.

С тобы - айтқан жауаптарды бақылайды, салыстыра отырып толықтырады.

1-тап. Мәтінді оқып, сүйектердің байланысу типтерімен танысады.

Дескриптор:

- байланысу типтерін ажыратады

-сүйектің буынмен байланысу шетінің ерекшелігін анықтайды.

2-тап.

Мәтінді оқып, «518» әдісі арқылы 8мин ішінде 5 оқушы 1 сөйлемнен айтып шығады.

Дескриптор:

  • Уақытты ұтымды пайдалану
  • Сөйлемді тиянақты, мазмұнды құру

ҚБ «бағдаршам»

3- тап. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы адам қаңқасынан байланыс түрлерін атап, көрсетеді

Дескриптор:

  • Қозғалмай байланысатын сүйектерді анықтайды
  • Жартылай қозғалатын сүйектерді ажыратады
  • Буын арқылы қозғалмай байланысатын сүйек топтарын көрсетеді

ҚБ «Із»

(ТЖ) 3-топ. Сүйектің байланысу типтерін «Дана үкі» әдісі арқылы 4 критерийі бойынша сипаттайды: 1) мәлімет, ауызша баяндау 2) иллюстрация 3) болашақта маңызды болатын бір мәлімет 4) талқылауға болатын бір мәселе.

Дескриптор:

  • Ауызша мәліметті нақты айтып беру
  • Иллюстрацияның эстетикалық талғамға сай келуі
  • Топтық жұмыстың болуы

C:\Users\User\Desktop\Без названия.jpg

ҚБ дескриптор арқылы

C:\Users\lenovo\Desktop\видеоурок\img12.jpg

Адам қаңқасы

C:\Users\lenovo\Desktop\видеоурок\487759138.jpg

Плакат, түрлі түсті маркерлер

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а: Сабақтың соңы
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын:

(С) «Зейінге шолу»

Тақтаға жаңа тақырыптың терминдері мен сөз тіркестері ілінеді: қозғалмалы, қозғалмайтын, жартылай қозғалатын, сүйек жігі, еңбек, үлкен еңбек және т. б. Терминдерге анықтама беріліп болған соң тақтадан алынып тасталынады, оқушылар есте сақтау арқылы терминдерді қайта орнына қойыңыз.

(С) Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.

1. Атқаратын қызметіне байланысты сүйектердің байланысуы 3 түрге бөлінеді T

2. Бір сүйектің шеті басқа сүйекке бірігіп кетеді. Бұл - сүйек қабы F

3. Бас сүйектері мен жамбас сүйектері сүйек жігі арқылы байланысқан T

4. Жартылай қозғалатын байланысу - бұл шеміршек арқылы сүйектердің байланысуы T

5. 10 жұп жоғарғы қабырға төспен буын арқылы байланысады F

6. Нәрестенің бас сүйегінде 5еңбегі (родничок) болады. F

7. Маңдай және төбе сүйектері арасында үлкен еңбек орналасады. T

8. Аяқ-қол, бас сүйегі мен омыртқа жотасы, астыңғы жақ сүйек бастың басқа сүйектерімен қозғалмалы байланыс арқылы бірігеді. T

9. Буын қабы эпителий ұлпасынан түзілген. F

10. Буын байламы - сүйектерге бекитін тығыз талшықты ұлпа шоғыры T

Кері байланыс:

«Пирамида» әдісі

Без названия.png

1. Есте сақтайтын 1 мәлімет

2. Білгім келетін 2 мәлімет

3. Мен білетін 3 мәлімет

4. Мен білген 4 мәлімет

Терминдер жазылған қағаздар

Пирамида бейнеленген үлестірме қағаздар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а:
Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а:

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын: Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Қозғалыс»Күні:31. 01. 2019Сынып:8 а:

1. Топтық, жұптық жұмыс формасы арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2. Саралау жұмысы тапсырманың мазмұны бойынша «Зейінге шолу» әдісімен жүргізіліп, оқушылар жеке ойлау дағдыларына сәйкес дәптерлеріне сүйектердің байланысу типтерінің түрлеріне, олардың орналасу реті мен ерекшеліктеріне қатысты берілген жаңа ұғымдардан естерінде сақтағанын ретімен жазады.

Мектеп:№98Мұғалімнің аты-жөні:Калакбасова Улбосын:

1. Оқушылардың қажетті білімдерін


Ұқсас жұмыстар
Гимнастика (7 сынып office 2003 word)
Баскетбол.Баскетбол элементтері бар қозғалмалы ойындар туралы
Сүйектің сынуы
Қозғалмалы және эстафеталық ойындар
Баскетбол.Баскетбол элементтері бар қозғалмалы ойындар
Берілісті өзгерту қорабы
Кескіш аппараттың түрі шапқыш
Серігінің көмегімен қолмен жүру және қозғалмалы ойындар
Саптағы жаттығулар
Денешынықтыру календар план
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz