Сабақтың тақырыбы. Сабақтың жоспары

Сабақтың тақырыбы:

Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: СЫНЫП: 7
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: Қатысқан оқушылар саны: 18
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: 7. 1. 7. 5 - рефлекстік доғаны зерттеу
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Сабақ нәтижесі:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.

Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Бағалау критерийі
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: Тақырыптың маңызын түсіндіреді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Тілдік құзіреттілік
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: «Тізе рефлексі».
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Ресурстар
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Алдыңғы оқу
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: Рефлекстікдоға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі.
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».: Жоспарланғануақыт
Мұғалімнің аты-жөні:Күні:: Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:

Басталуы

5 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға буын қиындыларын беремін. Буын қиындыларын құрастырғанда тақырыпқа сай сөздер шығуы керек.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Сәлемдесу» жаттығуы
Мақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру;
Жаттығу барысы :
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар», «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады.

1-топ

2-топ

3-топ

Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады.

Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:

Жаңа білім

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».

Сәйкестігін тап:

1. Тізе жазу рефлексінің орталығы - . . .

2. Қозғалғыш нейрондардың ұзын өсінділері - . . .

3. Нейрон денелерінің шоғырлануы - . . .

4. Сезімтал тамыршалар - . . .

5. Миға импульстер береді - . . .

6. Мидан бағытталған импульстерді өткізеді - . . .

7. Нейрон өсінділерінің шоғыры - . . .

Биологиялық диктант (Ұжымдық жұмыс)

(Интерактивті тақтада орындау)

1. Нейрон денелері мен қысқа өсінділердің топтасуы (ми мен жұлынның сұр затын) құрайды.

2. Ақ май қабығымен қапталған ұзын өсінділер - аксондар (ақ затты) түзеді.

3. Нейронның ұзын өсінділерінің тармақталуы жүйке ұштарын - (рецепторлар) құрайды.

4. Нейрондар: (сезімтал, қозғалтқыш, аралық ) бөлінеді.

5. Жүйке жасушалыры: (денесінен, өсінділерден, жүйке ұштарынан) тұрады.

Оқулық.

Кеспе мәтіндер.

Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:

Ортасы

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

Қолдану

ТВ шоу

(Теледидарға арналған бағдарлама дайындайды. Әр топ бірлесе отырып сұраққа айғақтар мен дәлелдер табады. Жиналған мәліметтерді білетін бір оқушы ортаға шығып, журналист сұрақтарына жауап береді. )

Талдау

Ортақ тапсырма: «Стоп-кадр» әдісі

:
:
:
:
:

Сәйкес жауаптарды жазыңдар

ейрондар қызметі
Нейрон түрлері
1. Тітркенуді жүйке импульстеріне түрлендіреді.

а) сезімтал

ә) аралық

б) қозғалтқыш

2. Миға ішкі мүшелер мен сезім мүшелерінен жүйке импульстерінмберуді жүзеге асырады.
3. Мида бір нейроннан екіншісіне импульстерін беруді жүзеге асырады.
4. Жүйке импулстерін бұлшық етке, бездерге және басқа атқарушы үшелерге береді.
1
2
3
4

Дәлелдер мен айғақтар жинайды. Ортаға шығып айтып береді.

Оқулықтағы мәтінді оқып алады. Суреттер.

Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:

Сергіту сәті

2 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

https://www. youtube. com/watch?v=ArT_O6eZxm8

Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

Синтез Топтық тапсырма

Сызылған дайын кластерлер
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Рефлексия

«Бір ауыз сөз»

Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады. (Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықты, ұмтылдым, есте сақтадым)

Оқушының аты-жөні
ТВ шоу
«Стоп-кадр» әдісі
Кластер
Топтық жұмыстарды қорғау
Балл

Бағалау парақшасы

Түрлі -түсті стикерлер

Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::
Сабақтың тақырыбы:Зертханалық жұмыс «Тізе рефлексі».:
Мұғалімнің аты-жөні:Күні::

Ұқсас жұмыстар
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
§1. Еуропа елдері
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрнісі
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
Жеңіл атлетика. Бір орынан екі аяқпен 90,180,360 гр. бұрылу, секіру
Қай түзу перпендикуляр түзу
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz