Тәлімгер сабақтарына қатысу, оқытудың жаңа технологияларын сабақ барысында пайдалану

Тәлімгер мен жас маманның жұмыс жоспары

Тәлімгер:

Жас маман:

2018-2019 оқу жылы

Ұстаз этикасы

Бүгінгі жаһандану заманында жас ұрпаққа әлемдік стандартқа сәйкес білім беру мәселесі республикамызда ғылыми педагогикалық тұрғыда ізденіспен әлемдік жинақталған тәжірибеге отандық қол жеткен табыстарды саралай отырып, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып тәрбиелеуде жаңаша ұйымдастырумен көкейкесті мәселе болып отыр. Біздің ең басты мақсатымыз сапалы білім, саналы тәрбие беру. Мұғалім өзіне жүктелген осы абыройлы міндетті жүзеге асыру жолында қолданылатын амал-тәсілдер құрамынан этика елеулі орын алады.

Ұстаз этикасы - мұғалім мен бала ата-ана мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас. Педагогикалық бірінші принцип: дұрыс амандасу. Сәлем сөздің анасы деп бекер айтылмаса керек, кім болсада ең алдымен амандасу, ол адамның көрегенділігін, білімділігін, мәдениеттілігін көрсетеді.

Шебер мұғалім үшін ең бастысы ол кіммен болса да тіл табыса алуы, үйде достарының қасында, ұжымда болсын жағымды атмасфере тудыра біледі. Ал ең бастысы алдында отырған 30 баланы айтып жатқанын сендіре білу, көңіл-күйін айтқызбай ақ түсіну, деркезінде көмек көрсету, бұл қасиеттер мұғалім үшін аса маңызды дүние.

Педагогикалық техника: Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды; Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды; Қол айқастыруға мүлдем болмайды; Әр оқушының көзіне қарап сабақ түсіндіру керек.

Педагогикалық этика - деген кең ауқымды мағына. Ұстаз деген абыройлы атаққа лайықты болу үшін-мұғалім жан-жақты білімді болып қана қоймай, сондай-ақ әділ де әдепті, қарапайымда кішіпейіл, бауырмал да қайырымды, қысқасы, жоғарғы саналы азамат болуы тиіс деген сөз.

Мұғалімдік қызметтің өзіндік ерекшеліктерін әңгімелегенде әрбір мамандық иесінің сөйлеу шеберлігімен тіл мәдениеті туралы айтпай кетуге болмайды. Мәдениеттілік, ой -өрістің кеңдігі адамның сөз саптауынан жақсы байқалады.

Сөйлеу мәдениеті жетілмейінше ақыл ой мәдениетіне жету қиын. Ұлы педагог А. С Макаренко айтады: Оқушы сіздің еркіңізде, мәдениетіңізді жеке ерекшелігіңізді сезіне алатындай болуы керек. Сөйлеу кезінде адамның адамгершілік қасиеттері, ерік-жігері мен қажыр-қайраты немесе жалтақтық, жағымпаздығы да айқын аңғарылып тұрады. Мұғалімнің дауыс ырғағы оқушыларға түрліше әсер етеді.

Сондықтан мұғалім сөзін оқушылырды қуантатын жерде қуантып, қолайсыз көріністерге реніш туғызатындай етіп құруы тиіс. Өз сабағына жан тәнімен берілген мұғалім шын жүректен шыққан жалынды сөз арқылы оқушыларды еліктіре баурап әкетеді. Егер ол өз сөзіне немқұрайлы, қалай болса солай қарайтын болса, оқушылар мұны байқап қояды.

Жұмыс жоспары

Мақсаты: қазіргі заманғы колледж жағдайында жас мамандарды сәтті бейімдеуге арналған ұйымдастыру-әдістемелік шарттарды жасау.

Міндеттері:

  • жас оқытушының, жас өндірістік оқыту шеберінің ұжымға бейімделуіне көмектесу;
  • оның кәсіби деңгейін анықтау;
  • педагогикалық тәжірибедегі қиындықтарды анықтау;
  • жас оқытушының, жас өндірістік оқыту шеберінің шығармашылық даралығын қалыптастыру;
  • жас мұғалімдердің, жас өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіби дағдыларын дамытуға жағдай жасау;
  • білім беру мен тәрбиелеу нысандары;
  • оқушылармен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынас психологиясы;
  • жас оқытушылардың, жас өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіби өзін-өзі жетілдіруге және өздері жұмыс істеуге деген қажеттіліктерін дамыту.

Жұмыстың мазмұны
Мерзімі
Жұмыс нәтижесі
Тәлімгер
Жас маман
№: 1
Жұмыстың мазмұны: Перспективтік-тақырыптық жоспар жасақтауды көрсету.
Мерзімі: Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша Перспективтік-тақырыптық жоспар жасақтауды.
Жұмыс нәтижесі: Қыркүйек
Жоспар жасау
№: 2
Жұмыстың мазмұны: Сабақ жоспарын әзірлеуге көмектесу және құрылымын жасап үйрету.
Мерзімі: Сабақ жоспарының қүрылымын жасап үйрену.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Жоспар құру
№: 3
Жұмыстың мазмұны: Журнал талаптарымен таныстыру.
Мерзімі:

Теориялық және

тәжірибелік журнал

жүргізу ережесін қолдану.

Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Журнал толтыру
№: 4
Жұмыстың мазмұны: Журнал талаптарымен таныстыру.
Мерзімі:

Электрондық журнал

жүргізу ережесін қолдану.

Жұмыс нәтижесі: Қыркүйек
http://mcmed. kollezh. kz сілтеме арқылы журнал толтыру.
№: 5
Жұмыстың мазмұны: Жеке іс-қағаздарымен жұмыс жасау туралы нұсқау мәлімет беру.
Мерзімі: Топтың әлеуметтік паспортын жасақтау жолы.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Әлеуметтік паспорт толтыру.
№: 6
Жұмыстың мазмұны: Арнайы пәндер бойынша мемлекеттік бағдарламаның орындалысын түсіндіру.
Мерзімі: ҚР білім және ғылым министрлігінің бекіткен бағдарламасымен танысу.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Бағдарламаны іс жүзінде қолдану.
№: 7
Жұмыстың мазмұны: Оқытудың жаңа технологиялары және оларды колледждің оқу-тәрбие үрдісіне енгізу жұмыстарын үйрету.
Мерзімі: Модульдік, дуальдық оқыту технологияларымен танысу.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Модульдік, дуальдық оқыту технологияларын қолдану.
№: 8
Жұмыстың мазмұны: Тәжірибелі мұғалімдер мен өндірістік оқыту шеберлерінің сабақтарына қатыстыру.
Мерзімі: Бағдарлама бойынша кезекті сабаққа қатысу және өндірістік күнделігімен таныстыру.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Арнайы пәндер мен оқыту практикасына қатысу, өндірістік күнделікті дер кезінде толтыруға дағдылану.
№: 9
Жұмыстың мазмұны: Жас маманның кәсіби біліктілігін дамыту, сабақтарына қатысу.
Мерзімі: Тәлімгер ұстазының сабағына қатысу.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Дәстүрлі емес сабаққа немес Шебер сыныпқа қатысу.
№: 10
Жұмыстың мазмұны: Ата-аналармен жұмыс жасау жолдарын қарастыру.
Мерзімі: Ата аналар жиналысын өткізуді жоспарлау.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Ата аналар жиналысын өткізу.
№: 11
Жұмыстың мазмұны: Білім деңгейі төмен, тәртібі қиын студентпен жұмыс жоспарын құрып, жұмысты қалыптастыру.
Мерзімі: Білім деңгейі төмен, тәртібі қиын студентпен жұмыс жоспарын құру.
Жұмыс нәтижесі: Кесте бойынша
Жұмысты қалыптастыру.
№: 12
Жұмыстың мазмұны: Өндірістік сабақ үстінде жеке, топтық жұмыстар ұйымдастыру тәсілдерін үйрету және WS стандарттарын енгізу жолдарын қарастыру.
Мерзімі: Сабақ барысында қолдану.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Сабақта қолдану, тәжірибе бөлісу.
№: 13
Жұмыстың мазмұны: Сыныптан тыс шаралар ұйымдастыру жолдарын көрсету, әдістемелік көмек көрсету.
Мерзімі: Тәрбиелік шаралар ұйымдастыру.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Сынып сағаттарын өткізу.
№: 14
Жұмыстың мазмұны: Жеке оқушымен жұмыс, шығармашылыққа баулу.
Мерзімі: Колледжішілік WS чемпионатына студент дайындау.
Жұмыс нәтижесі: Жоспар бойынша
Колледжішілік WS чемпионатына студент қатыстыру.
№: 15
Жұмыстың мазмұны: Өзара сабаққа қатысу дәптерін толтыру.
Мерзімі: Өзара сабаққа қатысу дәптерін толтыруды үйрету.
Жұмыс нәтижесі: Жыл бойы
Өзара сабаққа қатысу дәптерін пайдалана отырып, нәтиже шығару.
№: 16
Жұмыстың мазмұны: Сабаққа қойылатын қазіргі талаптарымен таныстыру.
Мерзімі:

ҚР президенті

Н. Ә. Назарбаевтың жолдауындағы


Ұқсас жұмыстар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Тәлім алушы
Жас маманмен жұмыс жоспары
Ұйымдастыру жұмыстары
Білім беру барысында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Тәлімгерлік жоспар
Бастауыш сынып мұғалімдері
Жылдық жұмыс
Күтілетін нәтиже
Жас ұстаздармен жүргізілетін жұмыстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz