Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәлімгер сабақтарына қатысу, оқытудың жаңа технологияларын сабақ барысында пайдалану
Тәлімгер мен жас маманның жұмыс жоспары
Тәлімгер:
Жас маман:
2018-2019 оқу жылы
Ұстаз этикасы
Бүгінгі жаһандану заманында жас ұрпаққа әлемдік стандартқа сәйкес білім беру мәселесі республикамызда ғылыми педагогикалық тұрғыда ізденіспен әлемдік жинақталған тәжірибеге отандық қол жеткен табыстарды саралай отырып, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып тәрбиелеуде жаңаша ұйымдастырумен көкейкесті мәселе болып отыр. Біздің ең басты мақсатымыз сапалы білім, саналы тәрбие беру. Мұғалім өзіне жүктелген осы абыройлы міндетті жүзеге асыру жолында қолданылатын амал-тәсілдер құрамынан этика елеулі орын алады.
Ұстаз этикасы - мұғалім мен бала ата-ана мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас. Педагогикалық бірінші принцип: дұрыс амандасу. Сәлем сөздің анасы деп бекер айтылмаса керек, кім болсада ең алдымен амандасу, ол адамның көрегенділігін, білімділігін, мәдениеттілігін көрсетеді.
Шебер мұғалім үшін ең бастысы ол кіммен болса да тіл табыса алуы, үйде достарының қасында, ұжымда болсын жағымды атмасфере тудыра біледі. Ал ең бастысы алдында отырған 30 баланы айтып жатқанын сендіре білу, көңіл-күйін айтқызбай ақ түсіну, деркезінде көмек көрсету, бұл қасиеттер мұғалім үшін аса маңызды дүние.
Педагогикалық техника: Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды;Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды; Қол айқастыруға мүлдем болмайды; Әр оқушының көзіне қарап сабақ түсіндіру керек.
Педагогикалық этика - деген кең ауқымды мағына. Ұстаз деген абыройлы атаққа лайықты болу үшін-мұғалім жан-жақты білімді болып қана қоймай, сондай-ақ әділ де әдепті, қарапайымда кішіпейіл, бауырмал да қайырымды, қысқасы, жоғарғы саналы азамат болуы тиіс деген сөз.
Мұғалімдік қызметтің өзіндік ерекшеліктерін әңгімелегенде әрбір мамандық иесінің сөйлеу шеберлігімен тіл мәдениеті туралы айтпай кетуге болмайды. Мәдениеттілік, ой - өрістің кеңдігі адамның сөз саптауынан жақсы байқалады.
Сөйлеу мәдениеті жетілмейінше ақыл ой мәдениетіне жету қиын. Ұлы педагог А.С Макаренко айтады: Оқушы сіздің еркіңізде, мәдениетіңізді жеке ерекшелігіңізді сезіне алатындай болуы керек. Сөйлеу кезінде адамның адамгершілік қасиеттері, ерік-жігері мен қажыр-қайраты немесе жалтақтық, жағымпаздығы да айқын аңғарылып тұрады. Мұғалімнің дауыс ырғағы оқушыларға түрліше әсер етеді.
Сондықтан мұғалім сөзін оқушылырды қуантатын жерде қуантып, қолайсыз көріністерге реніш туғызатындай етіп құруы тиіс. Өз сабағына жан тәнімен берілген мұғалім шын жүректен шыққан жалынды сөз арқылы оқушыларды еліктіре баурап әкетеді. Егер ол өз сөзіне немқұрайлы, қалай болса солай қарайтын болса, оқушылар мұны байқап қояды.
Жұмыс жоспары
Мақсаты: қазіргі заманғы колледж жағдайында жас мамандарды сәтті бейімдеуге арналған ұйымдастыру-әдістемелік шарттарды жасау.
Міндеттері:
+ жас оқытушының, жас өндірістік оқыту шеберінің ұжымға бейімделуіне көмектесу;
+ оның кәсіби деңгейін анықтау;
+ педагогикалық тәжірибедегі қиындықтарды анықтау;
+ жас оқытушының, жас өндірістік оқыту шеберінің шығармашылық даралығын қалыптастыру;
+ жас мұғалімдердің, жас өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіби дағдыларын дамытуға жағдай жасау;
+ білім беру мен тәрбиелеу нысандары;
+ оқушылармен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынас психологиясы;
+ жас оқытушылардың, жас өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіби өзін-өзі жетілдіруге және өздері жұмыс істеуге деген қажеттіліктерін дамыту.
№
Жұмыстың мазмұны
Мерзімі
Жұмыс нәтижесі
Тәлімгер
Жас маман
1
Перспективтік-тақырыптық жоспар жасақтауды көрсету.
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша Перспективтік-тақырыптық жоспар жасақтауды.
Қыркүйек
Жоспар жасау
2
Сабақ жоспарын әзірлеуге көмектесу және құрылымын жасап үйрету.
Сабақ жоспарының қүрылымын жасап үйрену.
Жыл бойы
Жоспар құру
3
Журнал талаптарымен таныстыру.
Теориялық және
тәжірибелік журнал
жүргізу ережесін қолдану.
Жыл бойы
Журнал толтыру
4
Журнал талаптарымен таныстыру.
Электрондық журнал
жүргізу ережесін қолдану.
Қыркүйек
http://mcmed.kollezh.kz сілтеме арқылы журнал толтыру.
5
Жеке іс-қағаздарымен жұмыс жасау туралы нұсқау мәлімет беру.
Топтың әлеуметтік паспортын жасақтау жолы.
Жыл бойы
Әлеуметтік паспорт толтыру.
6
Арнайы пәндер бойынша мемлекеттік бағдарламаның орындалысын түсіндіру.
ҚР білім және ғылым министрлігінің бекіткен бағдарламасымен танысу.
Жыл бойы
Бағдарламаны іс жүзінде қолдану.
7
Оқытудың жаңа технологиялары және оларды колледждің оқу-тәрбие үрдісіне енгізу жұмыстарын үйрету.
Модульдік, дуальдық оқыту технологияларымен танысу.
Жыл бойы
Модульдік, дуальдық оқыту технологияларын қолдану.
8
Тәжірибелі мұғалімдер мен өндірістік оқыту шеберлерінің сабақтарына қатыстыру.
Бағдарлама бойынша кезекті сабаққа қатысу және өндірістік күнделігімен таныстыру.
Жыл бойы
Арнайы пәндер мен оқыту практикасына қатысу, өндірістік күнделікті дер кезінде толтыруға дағдылану.
9
Жас маманның кәсіби біліктілігін дамыту, сабақтарына қатысу.
Тәлімгер ұстазының сабағына қатысу.
Жыл бойы
Дәстүрлі емес сабаққа немес Шебер сыныпқа қатысу.
10
Ата-аналармен жұмыс жасау жолдарын қарастыру.
Ата аналар жиналысын өткізуді жоспарлау.
Жыл бойы
Ата аналар жиналысын өткізу.
11
Білім деңгейі төмен, тәртібі қиын студентпен жұмыс жоспарын құрып, жұмысты қалыптастыру.
Білім деңгейі төмен, тәртібі қиын студентпен жұмыс жоспарын құру.
Кесте бойынша
Жұмысты қалыптастыру.
12
Өндірістік сабақ үстінде жеке, топтық жұмыстар ұйымдастыру тәсілдерін үйрету және WS стандарттарын енгізу жолдарын қарастыру.
Сабақ барысында қолдану.
Жыл бойы
Сабақта қолдану, тәжірибе бөлісу.
13
Сыныптан тыс шаралар ұйымдастыру жолдарын көрсету, әдістемелік көмек көрсету.
Тәрбиелік шаралар ұйымдастыру.
Жыл бойы
Сынып сағаттарын өткізу.
14
Жеке оқушымен жұмыс, шығармашылыққа баулу.
Колледжішілік WS чемпионатына студент дайындау.
Жоспар бойынша
Колледжішілік WS чемпионатына студент қатыстыру.
15
Өзара сабаққа қатысу дәптерін толтыру.
Өзара сабаққа қатысу дәптерін толтыруды үйрету.
Жыл бойы
Өзара сабаққа қатысу дәптерін пайдалана отырып, нәтиже шығару.
16
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптарымен таныстыру.
ҚР президенті
Н.Ә. Назарбаевтың жолдауындағы <<Үштілді білім беру мақсаты>> арқылы құзіретті тұлғаны қалыптастыру танысу.
Жыл бойы
Сабақ барысында жүзеге асыру.
17
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігін қалыптастыру тренингтерін жүргізу.
Тәжірибе алмасу.
Жыл бойы
Тәлімгер сабақтарына қатысу, оқытудың жаңа технологияларын сабақ барысында пайдалану.
18
Басылымға материал дайындауға бағдар беріп отыру.
Басылым материалдарымен жұмыс.
Жыл бойы
Басылымға материалдарын жіберу.
19
Қалалық, облыстық семинарларға қатысу, білім жетілдіру курсына бару.
Білім жетілдіру курстарына бару, колледішілік, қалалық, облыстық семинарларға а қатысу.
Жыл бойы
Кәсіби білімді
жетілдіру.
20
Ақпараттық коммуникативтік технологиямен үнемі жұмыс істеу.
Инновациялық әдістемелік, тәжірибелік оқу құралдарымен, электрондық оқулықпен, компьютермен жұмыс.
Жыл бойы
Интерактивті тақтаны сабақ өткізу барысында пайдалану.
21
Интернетпен жұмыс жасау, жеке сайтты жаңа материалдармен толықтыру
Сайттарындағы жаңа ақпараттармен үнемі танысып отыру.
Жыл бойы
Колледж сайтына мәліметтер беру.
22
Колледж кітапханасымен байланыс.
Колледж кітапханасымен үнемі байланыс, баспалардан келген жаңа кітаптармен танысу.
Жыл бойы
Күнделікті газет-журналдар оқу.
23
Портфолио жинақтауға бағыт беру.
Портфолио материалдарын жаңалауға дағдылану.
Жыл бойы
Авторлық
жұмыс жасау
24
Мониторинг жасауды үйрету.
Білім сапасы, жалпы оқу жылы қорытындысы бойынша саралап, қорытынды жасау.
Маусым
Оқу жылын қорытындылау.
Тәлімгер:
Жас маман:
2018-2019 оқу жылы
Ұстаз этикасы
Бүгінгі жаһандану заманында жас ұрпаққа әлемдік стандартқа сәйкес білім беру мәселесі республикамызда ғылыми педагогикалық тұрғыда ізденіспен әлемдік жинақталған тәжірибеге отандық қол жеткен табыстарды саралай отырып, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып тәрбиелеуде жаңаша ұйымдастырумен көкейкесті мәселе болып отыр. Біздің ең басты мақсатымыз сапалы білім, саналы тәрбие беру. Мұғалім өзіне жүктелген осы абыройлы міндетті жүзеге асыру жолында қолданылатын амал-тәсілдер құрамынан этика елеулі орын алады.
Ұстаз этикасы - мұғалім мен бала ата-ана мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас. Педагогикалық бірінші принцип: дұрыс амандасу. Сәлем сөздің анасы деп бекер айтылмаса керек, кім болсада ең алдымен амандасу, ол адамның көрегенділігін, білімділігін, мәдениеттілігін көрсетеді.
Шебер мұғалім үшін ең бастысы ол кіммен болса да тіл табыса алуы, үйде достарының қасында, ұжымда болсын жағымды атмасфере тудыра біледі. Ал ең бастысы алдында отырған 30 баланы айтып жатқанын сендіре білу, көңіл-күйін айтқызбай ақ түсіну, деркезінде көмек көрсету, бұл қасиеттер мұғалім үшін аса маңызды дүние.
Педагогикалық техника: Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды;Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды; Қол айқастыруға мүлдем болмайды; Әр оқушының көзіне қарап сабақ түсіндіру керек.
Педагогикалық этика - деген кең ауқымды мағына. Ұстаз деген абыройлы атаққа лайықты болу үшін-мұғалім жан-жақты білімді болып қана қоймай, сондай-ақ әділ де әдепті, қарапайымда кішіпейіл, бауырмал да қайырымды, қысқасы, жоғарғы саналы азамат болуы тиіс деген сөз.
Мұғалімдік қызметтің өзіндік ерекшеліктерін әңгімелегенде әрбір мамандық иесінің сөйлеу шеберлігімен тіл мәдениеті туралы айтпай кетуге болмайды. Мәдениеттілік, ой - өрістің кеңдігі адамның сөз саптауынан жақсы байқалады.
Сөйлеу мәдениеті жетілмейінше ақыл ой мәдениетіне жету қиын. Ұлы педагог А.С Макаренко айтады: Оқушы сіздің еркіңізде, мәдениетіңізді жеке ерекшелігіңізді сезіне алатындай болуы керек. Сөйлеу кезінде адамның адамгершілік қасиеттері, ерік-жігері мен қажыр-қайраты немесе жалтақтық, жағымпаздығы да айқын аңғарылып тұрады. Мұғалімнің дауыс ырғағы оқушыларға түрліше әсер етеді.
Сондықтан мұғалім сөзін оқушылырды қуантатын жерде қуантып, қолайсыз көріністерге реніш туғызатындай етіп құруы тиіс. Өз сабағына жан тәнімен берілген мұғалім шын жүректен шыққан жалынды сөз арқылы оқушыларды еліктіре баурап әкетеді. Егер ол өз сөзіне немқұрайлы, қалай болса солай қарайтын болса, оқушылар мұны байқап қояды.
Жұмыс жоспары
Мақсаты: қазіргі заманғы колледж жағдайында жас мамандарды сәтті бейімдеуге арналған ұйымдастыру-әдістемелік шарттарды жасау.
Міндеттері:
+ жас оқытушының, жас өндірістік оқыту шеберінің ұжымға бейімделуіне көмектесу;
+ оның кәсіби деңгейін анықтау;
+ педагогикалық тәжірибедегі қиындықтарды анықтау;
+ жас оқытушының, жас өндірістік оқыту шеберінің шығармашылық даралығын қалыптастыру;
+ жас мұғалімдердің, жас өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіби дағдыларын дамытуға жағдай жасау;
+ білім беру мен тәрбиелеу нысандары;
+ оқушылармен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынас психологиясы;
+ жас оқытушылардың, жас өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіби өзін-өзі жетілдіруге және өздері жұмыс істеуге деген қажеттіліктерін дамыту.
№
Жұмыстың мазмұны
Мерзімі
Жұмыс нәтижесі
Тәлімгер
Жас маман
1
Перспективтік-тақырыптық жоспар жасақтауды көрсету.
Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша Перспективтік-тақырыптық жоспар жасақтауды.
Қыркүйек
Жоспар жасау
2
Сабақ жоспарын әзірлеуге көмектесу және құрылымын жасап үйрету.
Сабақ жоспарының қүрылымын жасап үйрену.
Жыл бойы
Жоспар құру
3
Журнал талаптарымен таныстыру.
Теориялық және
тәжірибелік журнал
жүргізу ережесін қолдану.
Жыл бойы
Журнал толтыру
4
Журнал талаптарымен таныстыру.
Электрондық журнал
жүргізу ережесін қолдану.
Қыркүйек
http://mcmed.kollezh.kz сілтеме арқылы журнал толтыру.
5
Жеке іс-қағаздарымен жұмыс жасау туралы нұсқау мәлімет беру.
Топтың әлеуметтік паспортын жасақтау жолы.
Жыл бойы
Әлеуметтік паспорт толтыру.
6
Арнайы пәндер бойынша мемлекеттік бағдарламаның орындалысын түсіндіру.
ҚР білім және ғылым министрлігінің бекіткен бағдарламасымен танысу.
Жыл бойы
Бағдарламаны іс жүзінде қолдану.
7
Оқытудың жаңа технологиялары және оларды колледждің оқу-тәрбие үрдісіне енгізу жұмыстарын үйрету.
Модульдік, дуальдық оқыту технологияларымен танысу.
Жыл бойы
Модульдік, дуальдық оқыту технологияларын қолдану.
8
Тәжірибелі мұғалімдер мен өндірістік оқыту шеберлерінің сабақтарына қатыстыру.
Бағдарлама бойынша кезекті сабаққа қатысу және өндірістік күнделігімен таныстыру.
Жыл бойы
Арнайы пәндер мен оқыту практикасына қатысу, өндірістік күнделікті дер кезінде толтыруға дағдылану.
9
Жас маманның кәсіби біліктілігін дамыту, сабақтарына қатысу.
Тәлімгер ұстазының сабағына қатысу.
Жыл бойы
Дәстүрлі емес сабаққа немес Шебер сыныпқа қатысу.
10
Ата-аналармен жұмыс жасау жолдарын қарастыру.
Ата аналар жиналысын өткізуді жоспарлау.
Жыл бойы
Ата аналар жиналысын өткізу.
11
Білім деңгейі төмен, тәртібі қиын студентпен жұмыс жоспарын құрып, жұмысты қалыптастыру.
Білім деңгейі төмен, тәртібі қиын студентпен жұмыс жоспарын құру.
Кесте бойынша
Жұмысты қалыптастыру.
12
Өндірістік сабақ үстінде жеке, топтық жұмыстар ұйымдастыру тәсілдерін үйрету және WS стандарттарын енгізу жолдарын қарастыру.
Сабақ барысында қолдану.
Жыл бойы
Сабақта қолдану, тәжірибе бөлісу.
13
Сыныптан тыс шаралар ұйымдастыру жолдарын көрсету, әдістемелік көмек көрсету.
Тәрбиелік шаралар ұйымдастыру.
Жыл бойы
Сынып сағаттарын өткізу.
14
Жеке оқушымен жұмыс, шығармашылыққа баулу.
Колледжішілік WS чемпионатына студент дайындау.
Жоспар бойынша
Колледжішілік WS чемпионатына студент қатыстыру.
15
Өзара сабаққа қатысу дәптерін толтыру.
Өзара сабаққа қатысу дәптерін толтыруды үйрету.
Жыл бойы
Өзара сабаққа қатысу дәптерін пайдалана отырып, нәтиже шығару.
16
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптарымен таныстыру.
ҚР президенті
Н.Ә. Назарбаевтың жолдауындағы <<Үштілді білім беру мақсаты>> арқылы құзіретті тұлғаны қалыптастыру танысу.
Жыл бойы
Сабақ барысында жүзеге асыру.
17
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігін қалыптастыру тренингтерін жүргізу.
Тәжірибе алмасу.
Жыл бойы
Тәлімгер сабақтарына қатысу, оқытудың жаңа технологияларын сабақ барысында пайдалану.
18
Басылымға материал дайындауға бағдар беріп отыру.
Басылым материалдарымен жұмыс.
Жыл бойы
Басылымға материалдарын жіберу.
19
Қалалық, облыстық семинарларға қатысу, білім жетілдіру курсына бару.
Білім жетілдіру курстарына бару, колледішілік, қалалық, облыстық семинарларға а қатысу.
Жыл бойы
Кәсіби білімді
жетілдіру.
20
Ақпараттық коммуникативтік технологиямен үнемі жұмыс істеу.
Инновациялық әдістемелік, тәжірибелік оқу құралдарымен, электрондық оқулықпен, компьютермен жұмыс.
Жыл бойы
Интерактивті тақтаны сабақ өткізу барысында пайдалану.
21
Интернетпен жұмыс жасау, жеке сайтты жаңа материалдармен толықтыру
Сайттарындағы жаңа ақпараттармен үнемі танысып отыру.
Жыл бойы
Колледж сайтына мәліметтер беру.
22
Колледж кітапханасымен байланыс.
Колледж кітапханасымен үнемі байланыс, баспалардан келген жаңа кітаптармен танысу.
Жыл бойы
Күнделікті газет-журналдар оқу.
23
Портфолио жинақтауға бағыт беру.
Портфолио материалдарын жаңалауға дағдылану.
Жыл бойы
Авторлық
жұмыс жасау
24
Мониторинг жасауды үйрету.
Білім сапасы, жалпы оқу жылы қорытындысы бойынша саралап, қорытынды жасау.
Маусым
Оқу жылын қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz