Квадрат теңсіздіктер

Күні/айы
Пәні алгебра 8 сынып
Сабақ №83
Күні/айы: Сабақтың тақырыбы
Пәні алгебра 8 сынып: Интервалдар әдісі арқылы теңсіздіктерді шешу
Күні/айы: Жалпы мақсаты
Пәні алгебра 8 сынып: Квадрат теңсіздіктердің шешімін табу
Күні/айы: Сабақтың түрі
Пәні алгебра 8 сынып: бекіту
Күні/айы: Оқыту әдістері
Пәні алгебра 8 сынып: Биоақпараттану және Синергетика технологиясы. Алгоритм картасы
Күні/айы: Күтілетін нәтижелер
Пәні алгебра 8 сынып: Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі бойынша шешеді
Күні/айы: Ресурстар
Пәні алгебра 8 сынып: Оқулық, таратпа
Күні/айы: Сабақ кезеңдері
Пәні алгебра 8 сынып: Мұғалім әрекеті
Сабақ №83: Оқушы әрекеті
Күні/айы: Ұйымдастыру кезеңі
Пәні алгебра 8 сынып:

Сабақтың мақсатын түсіндіру

Әр оқушының телефонына қоңырауда СМС хат жіберіледі: Саған бүгінгі күні 2700 мөлшерінде қаражат түсті. Бұл қаражатты не тенгемен, не доллармен, не евромен, не рубльмен алуға болады. Қаражатты тек өзіңе ғана жұмсай аласың. 30 секундтың ішінде қаражатты қайда жұмсайтыныңды анықтауың қажет.

Ұстаз: 2700 қаражатты бүгінгі сабағымызбен байланыстыратын болсақ 45 минуттық сабағымыздың мөлшері. 45 минутта 2700 секунд бар. Бұл уақытты сендер білімдеріңе білім қосуларың үшін жұмсауларыңа сұраймын. Бір секунд уақыттарың жай кетпей білім қоржындарың толығуына тілектеспін

Сабақ №83:

Сабаққа назар аудару.

Оқушылардың жауаптары тыңдалады

Күні/айы: Сабақтың мақсаты
Пәні алгебра 8 сынып: Оқушылардың квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісі бойынша шеше білу білімділіктерін бекіту. Сабақтың қорытындысында 63 % сапа көрсету
Сабақ №83: Оқушылар сабаққа дайындалады.
Күні/айы: Үй жұмысын тексеру
Пәні алгебра 8 сынып:

Жауаптары:№1. 1) ( ; 5 ) ( 1 ; + ) ( - \infty; - 5) \cup (1; + \infty) ; 2) [ 0. 5 ; 1 3 ) [ 0. 5 ; + ) \left\lbrack - 0. 5; - \frac{1}{3} \right. \ ) \cup \left\lbrack 0. 5; + \infty) \right. \

№2. ( ; 1. 5 ] [ 6 ; + ) \left. \ - \infty; - 1. 5 \right\rbrack \cup \left\lbrack 6; + \infty) \right. \

№3. [ 4 ; 4 ] \lbrack - 4; 4\rbrack Бүтін шешімдері:-4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4.

№4. ( ; 2 5 ] [ 2 5 ; + ) \left. \ - \infty; - 2\sqrt{5} \right\rbrack \cup \left\lbrack 2\sqrt{5}; + \infty) \right. \

Ұстаз бағалау матрицасын толтырады.

Сабақ №83:

Жұпта тексеріледі. Жауаптары тақтада көрсетіледі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Егер 5 мысалдың 3-5 дұрыс орындаса “+” алады, одан кем болса “-” алады.

A
B
C
D
E
F
1
2
3
4
5
6
Күні/айы:
Пәні алгебра 8 сынып:
Сабақ №83:
Күні/айы:
Пәні алгебра 8 сынып:
Сабақ №83:
Күні/айы:
Пәні алгебра 8 сынып:
Сабақ №83:
Күні/айы:
Пәні алгебра 8 сынып:
Сабақ №83:
Күні/айы:
Пәні алгебра 8 сынып:
Сабақ №83:
Күні/айы:
Пәні алгебра 8 сынып:
Сабақ №83:
Күні/айы:
Пәні алгебра 8 сынып:
Сабақ №83:
Күні/айы: 1 цикл. Байқау
Пәні алгебра 8 сынып:

1 шапалақ

ТКШ 17- мысал; АКШ 17- мысал; ЖКШ 17- мысал беріледі. Алғашқы бес оқушы орындап болу уақыты +30 сек кейін тексеріледі. Бағлау парағы толтырылады. Қателер талданады

Матрица толтырылады . Пайызы есептеледі .

Сабақ №83:

Жұмысты орындайды, уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.

Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін “+” алады.

Күні/айы: 2 цикл Бекіту
Пәні алгебра 8 сынып:

Егер ТКШ 63 % жетсе

2 шапалақ

АКШ 18-мысал:АКШ 19-мысал; ЖКШ 18- мысал

Егер ТКШ 63 % жетпесе

ТКШ -18 мысал; ТКШ -19 мысал; АКШ 18мысал

Матрица толтырылады . Пайызы есептеледі

Сабақ №83:

Жұмысты орындайды, уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.

Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін “+” алады

Күні/айы: 3 цикл. Есте сақтау
Пәні алгебра 8 сынып:

Егер АКШ 63 % жетсе

3 шапалақ

ЖКШ 19 мысал

Матрица толтырылады . Пайызы есептеледі

Сабақ №83:

Жұмысты орындайды, уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.

Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін “+” алады.

Күні/айы: қорытынды
Пәні алгебра 8 сынып: Сабақ қорытындысы шығарылады
Сабақ №83: бағаланады
Күні/айы:
Күні/айы:
Күні/айы: Бағалау:
Пәні алгебра 8 сынып: Бағалау парағы бойынша .
Күні/айы: Үйге тапсырма
Пәні алгебра 8 сынып: №307-308
Күні/айы: Үйде оқу
Пәні алгебра 8 сынып: Квадрат теңсіздіктер
Күні/айы: Рефлексия
Пәні алгебра 8 сынып:
Күні/айы: Сабақ құылымын Биоақпараттану және Синергетика технологиясы. Алгоритм картасына негіздеп құрдым. Бұл технологияны оқыған жоқпын сертификатым жоқ. Бірақ оыған ұстаздардың сабақтарына қатыса отыра мен де өз сабағымда элементтерін қолданып жүрмін. Жақсысы-оқушылар шапшаңдыққа үйренеді, барлық оқушылар тең дәрежеде жұмыс атақарады, сабақтың әр кезеңінде әр оқушы өзін қадағалап отырады. Сыныпта екі оқушы болмады, Сабина мен Ержан, сабақтың қорытындысы бойынша 63% сапа, яғни 9 оқушы 4 және 5 баға алып шығу қажет болатын бұл норма орындалды. 5 алған оқушылар-Елдана, Жанель, Қарлығаш. 4 алған оқушылар-Айгерім, Аружан, Саягүл, Дильназ, Алихан, Ақмарал.

Ұқсас жұмыстар
Интервалдар әдісімен есептер шығару
Математикалық биржа Квадрат теңсіздіктер
Квадрат түбірлер, квадрат теңдеулер, квадрат теңсіздіктер
Квадрат теңсіздік
Квадрат теңсіздіктер. 8-сынып
Теңдеуге есептер шешу
Интерактивті тақтаның көмегімен квадрат теңсіздіктерді шешу
Квадрат теңсіздіктер жайлы
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz