Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңсіздіктер
Күні/айы
Пәні алгебра 8 сынып
Сабақ №83
Сабақтың тақырыбы
Интервалдар әдісі арқылы теңсіздіктерді шешу
Жалпы мақсаты
Квадрат теңсіздіктердің шешімін табу
Сабақтың түрі
бекіту
Оқыту әдістері
Биоақпараттану және Синергетика технологиясы. Алгоритм картасы
Күтілетін нәтижелер
Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі бойынша шешеді
Ресурстар
Оқулық , таратпа
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Әр оқушының телефонына қоңырауда СМС хат жіберіледі: Саған бүгінгі күні 2700 мөлшерінде қаражат түсті. Бұл қаражатты не тенгемен, не доллармен, не евромен, не рубльмен алуға болады. Қаражатты тек өзіңе ғана жұмсай аласың.30 секундтың ішінде қаражатты қайда жұмсайтыныңды анықтауың қажет.
Ұстаз: 2700 қаражатты бүгінгі сабағымызбен байланыстыратын болсақ 45 минуттық сабағымыздың мөлшері. 45 минутта 2700 секунд бар. Бұл уақытты сендер білімдеріңе білім қосуларың үшін жұмсауларыңа сұраймын. Бір секунд уақыттарың жай кетпей білім қоржындарың толығуына тілектеспін
Сабаққа назар аудару.
Оқушылардың жауаптары тыңдалады
Сабақтың мақсаты
Оқушылардың квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісі бойынша шеше білу білімділіктерін бекіту. Сабақтың қорытындысында 63 % сапа көрсету
Оқушылар сабаққа дайындалады.
Үй жұмысын тексеру
Жауаптары:№1. 1)-infinity;-5∪1;+infinity; 2)-0.5;-13)∪0.5;+infinity)
№2. (-infinity;-1.5∪6;+infinity)
№3.-4;4 Бүтін шешімдері:-4,-3,-2,-1,0,1,2,3,4.
№4. (-infinity;-25∪25;+infinity)
Ұстаз бағалау матрицасын толтырады.
Жұпта тексеріледі. Жауаптары тақтада көрсетіледі
A
B
C
D
E
F
1
2
3
4
5
6
Егер 5 мысалдың 3-5 дұрыс орындаса "+" алады, одан кем болса "-" алады.
1 цикл. Байқау
1 шапалақ
ТКШ 17- мысал; АКШ 17- мысал; ЖКШ 17- мысал беріледі. Алғашқы бес оқушы орындап болу уақыты +30 сек кейін тексеріледі. Бағлау парағы толтырылады. Қателер талданады
Матрица толтырылады. Пайызы есептеледі.
Жұмысты орындайды , уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.
Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін "+" алады.
2 цикл Бекіту
Егер ТКШ 63 % жетсе
2 шапалақ
АКШ 18-мысал:АКШ 19-мысал; ЖКШ 18- мысал
Егер ТКШ 63 % жетпесе
ТКШ -18 мысал; ТКШ -19 мысал; АКШ 18мысал
Матрица толтырылады. Пайызы есептеледі
Жұмысты орындайды , уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.
Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін "+" алады
3 цикл. Есте сақтау
Егер АКШ 63 % жетсе
3 шапалақ
ЖКШ 19 мысал
Матрица толтырылады. Пайызы есептеледі
Жұмысты орындайды , уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.
Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін "+" алады.
қорытынды
Сабақ қорытындысы шығарылады
бағаланады
Бағалау:
Бағалау парағы бойынша .
Үйге тапсырма
№307-308
Үйде оқу
Квадрат теңсіздіктер
Рефлексия
Сабақ құылымын Биоақпараттану және Синергетика технологиясы. Алгоритм картасына негіздеп құрдым. Бұл технологияны оқыған жоқпын сертификатым жоқ. Бірақ оыған ұстаздардың сабақтарына қатыса отыра мен де өз сабағымда элементтерін қолданып жүрмін. Жақсысы-оқушылар шапшаңдыққа үйренеді, барлық оқушылар тең дәрежеде жұмыс атақарады, сабақтың әр кезеңінде әр оқушы өзін қадағалап отырады. Сыныпта екі оқушы болмады, Сабина мен Ержан, сабақтың қорытындысы бойынша 63% сапа, яғни 9 оқушы 4 және 5 баға алып шығу қажет болатын бұл норма орындалды. 5 алған оқушылар-Елдана, Жанель, Қарлығаш. 4 алған оқушылар-Айгерім, Аружан, Саягүл, Дильназ, Алихан, Ақмарал.
Пәні алгебра 8 сынып
Сабақ №83
Сабақтың тақырыбы
Интервалдар әдісі арқылы теңсіздіктерді шешу
Жалпы мақсаты
Квадрат теңсіздіктердің шешімін табу
Сабақтың түрі
бекіту
Оқыту әдістері
Биоақпараттану және Синергетика технологиясы. Алгоритм картасы
Күтілетін нәтижелер
Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі бойынша шешеді
Ресурстар
Оқулық , таратпа
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Әр оқушының телефонына қоңырауда СМС хат жіберіледі: Саған бүгінгі күні 2700 мөлшерінде қаражат түсті. Бұл қаражатты не тенгемен, не доллармен, не евромен, не рубльмен алуға болады. Қаражатты тек өзіңе ғана жұмсай аласың.30 секундтың ішінде қаражатты қайда жұмсайтыныңды анықтауың қажет.
Ұстаз: 2700 қаражатты бүгінгі сабағымызбен байланыстыратын болсақ 45 минуттық сабағымыздың мөлшері. 45 минутта 2700 секунд бар. Бұл уақытты сендер білімдеріңе білім қосуларың үшін жұмсауларыңа сұраймын. Бір секунд уақыттарың жай кетпей білім қоржындарың толығуына тілектеспін
Сабаққа назар аудару.
Оқушылардың жауаптары тыңдалады
Сабақтың мақсаты
Оқушылардың квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісі бойынша шеше білу білімділіктерін бекіту. Сабақтың қорытындысында 63 % сапа көрсету
Оқушылар сабаққа дайындалады.
Үй жұмысын тексеру
Жауаптары:№1. 1)-infinity;-5∪1;+infinity; 2)-0.5;-13)∪0.5;+infinity)
№2. (-infinity;-1.5∪6;+infinity)
№3.-4;4 Бүтін шешімдері:-4,-3,-2,-1,0,1,2,3,4.
№4. (-infinity;-25∪25;+infinity)
Ұстаз бағалау матрицасын толтырады.
Жұпта тексеріледі. Жауаптары тақтада көрсетіледі
A
B
C
D
E
F
1
2
3
4
5
6
Егер 5 мысалдың 3-5 дұрыс орындаса "+" алады, одан кем болса "-" алады.
1 цикл. Байқау
1 шапалақ
ТКШ 17- мысал; АКШ 17- мысал; ЖКШ 17- мысал беріледі. Алғашқы бес оқушы орындап болу уақыты +30 сек кейін тексеріледі. Бағлау парағы толтырылады. Қателер талданады
Матрица толтырылады. Пайызы есептеледі.
Жұмысты орындайды , уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.
Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін "+" алады.
2 цикл Бекіту
Егер ТКШ 63 % жетсе
2 шапалақ
АКШ 18-мысал:АКШ 19-мысал; ЖКШ 18- мысал
Егер ТКШ 63 % жетпесе
ТКШ -18 мысал; ТКШ -19 мысал; АКШ 18мысал
Матрица толтырылады. Пайызы есептеледі
Жұмысты орындайды , уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.
Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін "+" алады
3 цикл. Есте сақтау
Егер АКШ 63 % жетсе
3 шапалақ
ЖКШ 19 мысал
Матрица толтырылады. Пайызы есептеледі
Жұмысты орындайды , уақыт аяқталған соң жұпта тесереді.
Әрбір дұрыс жауабына жеткен тапсырма үшін "+" алады.
қорытынды
Сабақ қорытындысы шығарылады
бағаланады
Бағалау:
Бағалау парағы бойынша .
Үйге тапсырма
№307-308
Үйде оқу
Квадрат теңсіздіктер
Рефлексия
Сабақ құылымын Биоақпараттану және Синергетика технологиясы. Алгоритм картасына негіздеп құрдым. Бұл технологияны оқыған жоқпын сертификатым жоқ. Бірақ оыған ұстаздардың сабақтарына қатыса отыра мен де өз сабағымда элементтерін қолданып жүрмін. Жақсысы-оқушылар шапшаңдыққа үйренеді, барлық оқушылар тең дәрежеде жұмыс атақарады, сабақтың әр кезеңінде әр оқушы өзін қадағалап отырады. Сыныпта екі оқушы болмады, Сабина мен Ержан, сабақтың қорытындысы бойынша 63% сапа, яғни 9 оқушы 4 және 5 баға алып шығу қажет болатын бұл норма орындалды. 5 алған оқушылар-Елдана, Жанель, Қарлығаш. 4 алған оқушылар-Айгерім, Аружан, Саягүл, Дильназ, Алихан, Ақмарал.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz