Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шатасқан әріптен сөз құрау

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5-бөлім
Саяхат
Мектеп: Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы
Қазақ ССР-ң 30 жылдығы атындағы негізгі орта мектебі

Мұғалім: Бозанова Гүлдана Қонысбайқызы
Күні:
Сынып: 1
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Табиғатқа саяхат. Пп дыбысы мен әріп
Оқу мақсаттары
1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1.3.9.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді мұғалімнің айтуы бойынша жазу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
П п дыбысы мен әрпімен танысу,үйрену,жазу, буынға бөлу.
Көптеген оқушылар:
П дыбысы сөздердің басында, ортасында, соңында кездесетінін анықтау
Кейбір оқушылар:
П дыбысы бар сөздермен сөйлем құрау
Бағалау критерийлері
П п дыбысы мен әрпін таниды, үйренеді, жазады.
П дыбысы сөздердің басында, ортасында, соңында кездесетінін анықтай алады
П дыбысы бар сөздермен сөйлем құрай алады.
Құндылықты дарыту
Оқушыларды сауаттылыққа,білімділікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Көркем еңбек,жаратылыстану.
АКТ қолдану дағдылары
Видео
Бастапқы білім
П п дыбысы мен әріпін таниды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы

4 минут

5 минут

Психологиялық дайындық
"Жақсы тілек - жылы лебіз"
Оқушылар шеңберде тұрып, бір- біріне жылы лебізін айта отырып, бүгінгі сабаққа тілегін білдіреді.

№1.Тыңдалым, айтылым
Піл


Кептер апан қақпан парта апа шапан апай
-осы сөздердің барлығында қандай әріп бар?

Дескриптор: П дыбысы бар сөздерді айта алады.

ҚБ: Үш шапалақ

Шаттық шеңбері

Кәмпиттер

Видео
Суреттер

Сабақтың ортасы

2 минут

5 минут

7 минут

3 минут

3 минут

Сергіту сәті: <<Сөз жарысы>> ойыны

№2.Оқылым. Жеке жұмыс (а)
Түсіріп қақпанға,
Жыланды ол ұстайды.
Тып-тыныш жатқанда,
Шөткеге ұқсайды. (Кірпі)
* өлең не туралы?
* <<Кірпі>> сөзіндегі саған таныс емес қай әріп?
Дескриптор:
Өлеңді оқи алады.
Өлеңді талдай алады.
ҚБ: Бас бармақ

<<Түртіп алу>> әдісі. Жазылым
Өзіндік жұмыс орындалады. Оқушылар әріптің жазба түрімен танысады, дыбыстайды, жазады.
- П п әрпінің жазба түрімен таныстыру
- П п дыбысын хормен айтқызу
- ауада жазу
- үлгі бойынша дәптерге жазу

Дескриптор:
П п әрпінің жазба түрін жаза алады.
ҚБ: тапсырманы шапшаң , дұрыс орындаған оқушыларға смайлик таратамын

<<Тізбектелген моншақ>> әдісі (ә)
апа сап арпа ақпан әріп апан қап атпа қақпан Әлима пана тап теппе кептер әдеп
*хормен оқыту *жекелеп оқыту
*буынға бөлу
Дескриптор:
Сөздерді оқи алады.
Буынға бөле алады
ҚБ: Тиын жинау

Шатасқан әріптен сөз құрау. Әріптерді таратамын, оқушылар берілген әріптерден сөз құрайды, п дыбысының сөз құрамында орналасу орнын анықтайды.
Б Л А П А Н А. К Р І П І. К Т І П А. Д П Ә Р Т Е
Дескриптор:
Шатасқан әріптерден сөз құрай алады.
П дыбысының сөз құрамындағы орнын анықтайды
ҚБ: От шашу

Тақырыпқа байланысты суреттер

Әріптер

Сабақтың соңы
7 минут

4 минут
<<Ойлан тап>> әдісі арқылы жұмбақ жасырып, шешуіндегі сөзге дыбыстық талдау жасайды, п дыбысының сөз құрамындағы орнын анықтайды.

Жұмбақтар жасырып, шешуін табады.
Бала біткен соғады,
Жеңіл шарды домалақ.
Ұрсаң, ұшып жоғары,
Жерге түсер домалап. Ол не? (Доп)

Іші толған әріпке,
Оқулықтың аты не? (Әліппе)

Дескриптор:
Дыбыстық талдау жасай алады.
П дыбысының сөз құрамындағы орнын анықтайды
ҚБ: Үш шапалақ

Тазалық кері байланысы

Жұмбақ
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Сабақтың мақсаттары оқу мақсаттарынан,пән ерекшелігіне бағдарланған. Жеке жұмыс.
Топтарға тапсырма беріледі
Сабақта қолданған әдіс-тәсілдерім оқушыларды оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді.
Алған тапсырмаларым оқушылардың деңгейін есепке алып сараланған.
Бағалау оқу мақсаттары сәйкес келеді.
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бұл сабақта қалыптастырушы бағалау жүргізілді.
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау.
Бас бармақпен бағалау.
Үш шапалақпен бағалау.
От шашумен бағалау.
Смайликтермен бағалау.

Қауіпсіздік және денсаулық
Денеміз сымбатты болу үшін партада дұрыс отырумыз керек. Қауіпсіздік ережелерін ескеруіміз керек.

Ұқсас жұмыстар
Ә дыбысы мен әрпі туралы
«материктер жарысы» атты сайыс сабақ
Шайқасқа қатысушылар
"тіл дамыту" өлең құрау. 2-класс
Г дыбысы мен әріпі
Анаға сыйлық
Сөйлем. 3 сынып
Тапқыр достар ойын
Бәрін білгім келеді
Алма жинау Дидактикалық ойын
Пәндер