5 сынып - Математика - жылдық жоспар

Сабақ №__ 1 __

Күні:

Сынып: 5 « »

Сабақтың тақырыбы: 4 - сыныпта өтілген материалдарды қайталауға арналған есептер шығару

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушылардың қайталауға арналған есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік : Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 2, № 3
  2. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 4 (ауызша)

№ 7 1) 1-қатар

№ 9 2) 2 қатар

№ 12 3) 3-қатар

Деңгейлік тапсырма.

№ 10, № 15

Сабақты бекіту кезеңі:

1. Сиқырлы квадрат дегеніміз не ?

2. 1; 2; 3; 4; 5; 6;, 7; 8; 9 сандарын пайдаланып, жан-жақты 15 санын шығарыңдар.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : Үйге: № 11, № 8

Сабақ №__ 2 __

Күні:

Сынып:__ 5

Сабақтың тақырыбы: 4-сыныпта өтілген тақырыптарды қайталау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 8
  2. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 9, № 10

№ 13 1) 1-қатар 1-суретті 2) 2-қатар 2-суретті 3) 3-қатар 3-суреттерде берілген үшбұрыштардың аудандарын есептеңдер.

Тақтада: № 14 (жұп), №17 (1) №21 (жұп)

Деңгейлік тапсырма.

№ 11, №18

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Натурал сандарға қалай амалдар қолданамыз?
  2. Теңдеуді қалай шешеміз?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : Үйге: № 14 (тақ ), №19 4-5 бет

Сабақ №__ 3 __

Күні:

Сынып:__ 5 « » ___

Сабақтың тақырыбы: 4-сыныпта өтілген тақырыптарды қайталау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 14 (тақ ), №19 4-5 бет
  2. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 22, № 25

№ 26 1) 1-қатар 1-суретті 2) 2-қатар 2-суретті 3) 3-қатар 3-суреттерде берілген үшбұрыштардың аудандарын есептеңдер.

Тақтада: № 24 (жұп), №27 (1)

Деңгейлік тапсырма.

№28

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Натурал сандарға қалай амалдар қолданамыз?
  2. Теңдеуді қалай шешеміз?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : Үйге: № 30, №29 6-7 бет

Сабақ №__ 4 __

Күні:

Сынып: 5 « »

Сабақтың тақырыбы: 1. Санды өрнектер. Әріпті өрнектер.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін тұжырымдау; Окушылардың алған теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру, ойда сақтау қаблетін дамыту.

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік : Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 17 (2), № 21 5-бет
  2. Жаңа сабақты меңгерту: Санды және әріпті өрнектің ережелерімен таныстыру. Айырмашылықтарын түсіндіру

12 + (12 - 5) -санды өрнек, 86 + (86 - а) - әріпті өрнек

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 1 (ауызша)

№ 3 1), 6) -есептер 1-қатар; 2), 5) - есептер 2 қатар; 3), 4) -есептер 3-қатар

Тақтада № 5, №7, № 13

Деңгейлік тапсырма.

№ 15, № 14

Сабақты бекіту кезеңі:

1. Санды өрнек дегеніміз не ?

2. Әріпті өрнек дегеніміз не ?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : Үйге: № 16, № 22

Сабақ №__ 5 __

Күні:

Сынып: 5 « »

Сабақтың тақырыбы: 1. Санды өрнектер. Әріпті өрнектер (қайталауға есептер шығару)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік : Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Қайталау сабағы

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 16 № 22 5-бет

Санды және әріпті өрнектің ережелерімен сұрау.

Айырмашылықтары неде?

Мысалдар келтіріңдер.

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 11 кестені толтырыңдар, № 13, №26

Тақтада № 23, № 25,

Деңгейлік тапсырма.

№ 28

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Санды өрнектер дегеніміз не ?

2. Әріпті өрнек дегеніміз не ?

3. Олардың айырмашылығы неде?, Мысалдар келтіріңдер. Тақтаға шығып.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : С-деңгейінен №27

Сабақ №__ 6 __

Күні:

Сынып: 5 « »

Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы

Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 16, №20 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау
  2. Жаңа сабақты меңгерту:Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті: аb=baКөбейтудің терімділік қасиеті: (a*b) *c=a*(b*c) Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: а+b=b+aҚосудың терімділік қасиеті: (a+b) +c=a+(b+c)

Мысалдар келтіру: 73+36+27 = (73+27) +36=100+36=136

(m+9) +16= m + (9 + 16) = m + 25

алғашқы түрі ықшамдалған түрі

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 29 (ауызша), № 32

№ 38 (1; 6) 1) 1-қатар, №38 (2; 4) 2) 2 қатар, № 38 (3; 5) ) 3-қатар

Деңгейлік тапсырма.

№ 39

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
  2. Көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 36. № 40

Сабақ №__ 7 __

Күні:

Сынып: 5 « »

Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау (қайталауға арналған есептер шығару)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру,

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 36, №40 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрауКөбейтудің ауыстырымдылық қасиеті: аb=baКөбейтудің терімділік қасиеті: (a*b) *c=a*(b*c) Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: а+b=b+aҚосудың терімділік қасиеті: (a+b) +c=a+(b+c)

Тақтада №45, №47

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 43 № 46

№ 49 1-есеп 1) 1-қатар, №49 2-есеп 2) 2 қатар, № 49 3-есеп ) 3-қатар

Деңгейлік тапсырма.

№ 45

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
  2. Көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
  3. 72*15; 35*18; 75* 12; 50*16; есептерін орындарынан тиімді тәсілмен есептеп беріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 50 С-деңгейінен, №41 В-деңгейінен

Сабақ №__ 8 __

Күні:

Сынып: 5 « »

Сабақтың тақырыбы: 3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетрін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылықтарын арттыру.

3. Тәрбиелігі: ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы

Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 41, №50 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау
  2. Жаңа сабақты меңгерту:Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті: (a+b) c=aс+bc

Мысалдар келтіру: 5(х+9) = 5х+5*9 = 5х+45

алғашқы түрі ықшамдалған түрі

  1. Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті: (a-b) c=aс-bc

Мысалдар келтіру: : 7(х-8) = 7х+7*8 = 7х-56

алғашқы түрі ықшамдалған түрі

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 51 (ауызша), № 52

№ 59 (1; 6; 8) 1) 1-қатар, №58 (2; 4; 7) 2) 2 қатар, № 58 (3; 5; 9) 3) 3-қатар

Деңгейлік тапсырма.

№ 58,

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
  2. Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 54. № 61

Сабақ №__ 9 __

Күні:

Сынып:

Сабақтың тақырыбы: 3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетрін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау. (қайталауға арналған есептер шығару)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 54, № 61 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау

Сыныпта қайталауға арналған есептер шығару: тақтада № 60, №61, №66

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.
:
:
:
:
:
:

Осы төр көзге 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 сандарын пайдаланып, 15-санын шығарыңдар. Көлденеңнен және тігінен 15 шығатындай етіп орналастыр.

Деңгейлік тапсырма.

№ 58,

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
  2. Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 65. № 70 С-деңгейінен

Сабақ № 10

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Теңдеу құруға арналған өзіндік жұмыстар (№ 1)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға теңдеу құруға арналған жаттығулар бойынша білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылықтарын арттыру.

3. Тәрбиелігі: топтасып жұмыс жасауға тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : өзіндік жұмыс сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 41, №50 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау
  2. Өзіндік жұмысын жазғызу:

1-тапсырма және 3-тапсырманы 1-нұсқадағы балалар,

ал 2-тапсырма мен 4-тапсырманы 2-нұсқадағы оқушылар орындайды

Сабақты бекіту кезеңі:

1. Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.

2. Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : 5-тапсырма.

Сабақ №__ 11 __

Күні:

Сынып: 5»

Сабақтың тақырыбы: 1. Нөлдік бақылау жұмысы

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушылардың 4-сыныпта алған білімдерін тексеру.

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік : Оқушыларды жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Бақылау жұмысы.

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 17 (2), № 21 5-бет

Нөлдік бақылау жұмысын жазғызу

  1. нұсқа
2-нұсқа
нұсқа:
  1. Амалдарды орындаңдар:

а) 670 × 200 52800 ÷ 40 670 \times 200 - 52800 \div 40 670 × 200 52800 ÷ 40 670 \times 200 - 52800 \div 40

ә) ( 612237 240037 ) ÷ 40 (612237 - 240037) \div 40 ( 612237 240037 ) ÷ 40 (612237 - 240037) \div 40

2. Теңдеуді шешіңдер:

389+(х - 47) =819

900÷ x =45

3. Геометриялық фигуралар:

Ұзындығы 16 см, ені ұзындығынан 2 есе қысқа тік төртбұрыш салып, периметрі мен ауданын есептеп шығар.

4. Есепті шығар:

Велосипедші 20км/сағ жылдамдықпен 12 сағ жүрді. Осы қашықтықты жылдамдығы 4 есе артық жеңіл машина қанша уақытта жүріп өтеді?

5. Өрнек түрінде жазып мәнін есептеп шығар:

а) 42 мен 6-ның көбейтіндісін 3-ке бөл.

б) 72 мен 2-нің бөліндісін 9-ға көбейт.

2-нұсқа:
  1. Амалдарды орындаңдар:

657450 ÷ 90 + 83 × 600 657450 \div 90 + 83 \times 600

70 × ( 100100 98800 ) 70 \times (100100 - 98800)

2. Теңдеуді шешіңдер:

(х+631) -567 = 666

47 × x = 611 47 \times x = 611

3. Геометриялық фигуралар:

Ені 7 см, ұзындығы енінен 2 есе ұзын, тік төртбұрыш салып, оның периметрі мен ауданын есептеп шығар.

4. Есепті шығар:

Салт атты 48 км жолды 16 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Ол сонша уақыт 8 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, неше километр қашықтықты жүріп өтеді?

5. Өрнек түрінде жазып мәнін есептеп шығар:

а) 52 мен 83 қосындысын 3-ке бөл.

б) 92 мен 2-нің бөліндісін 32 ге көбейт

Үйге тапсырма : Сиқырлы квадрат

Сабақ №__ 12 __

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 4. Теңдеу

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға теңдеу, теңдеудің түбірі және теңдеуді шешу туралы мағлұмат беру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылықтарын арттыру.

3. Тәрбиелігі: достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы

Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру 20 беттегі 5 сурет
  2. Жаңа сабақты меңгерту:

Құрамында мәнін табу қажет болатын әрпі бар теңдікті теңдеу деп атайды.

Әріптің теңдеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні теңдеудің түбірі деп аталады.

Теңдеуді шешу дегеніміз-оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірде-бір түбірі болмайтынына көз жеткізу.

Мысалдар келтіру: (45-х) *3=93

45-x=93/3

45-x=31

x=45-31

x=14. Теңдеудің түбірі 14-ке тең.

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 71, №72 (ауызша),

№73 (4; 5; 6), № 74 (4; 5; 6), №75 (4; 5; 6), № 76 (4; 5; 6)

Деңгейлік тапсырма.

№ 82,

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Қандай теңдік теңдеу деп аталады?
  2. Теңдеудің түбірі деп нені айтамыз?
  3. Теңдеуді шешу дегеніміз не?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма: № 73, №74, №75, №76 қалғандарын аяқтау

Сабақ № 13

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипедтің және кубтың жазбаларымен өзіндік жұмыстар (№ 2)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушылар тік бұрышты параллелепипед құрастыру. Оның жақтарын, қырларын, төбелерін танып білу.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылықтарын арттыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі : өзіндік жұмыс сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

2. Үй тапсырмасын тексеру № 94 В-деңгейінен, №101 С-деңгейінен.

3. Өзіндік жұмысын жазғызу:

Жұмысқа қажетті құралдар: парақ қағаз, қалам, сызғыш және қайшы.

  1. Тапсырма және 2- тапсырма бойынша оқушылар өздігінен жеке-жеке жұмыстарды орындайды.

Сабақты бекіту кезеңі:

1. Тік параллелипипед дегеніміз не? Оның өлшемдері ше? Паралелипипедтің жағы дегеніміз не?

2. Куб дегеніміз қандай фигура? Кубтың неше жағы бар? Кубтың жағы қандай фигура? Мысал келтіріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : Сиқырлы квадрат

:
:
:
:
:
:

Осы төр көзге 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 сандарын пайдаланып, 12-санын шығарыңдар. Көлденеңнен және тігінен 12 шығатындай етіп орналастыр.

Сабақ №__ 14 __

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: §5. Формулалар.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға формула туралы мағлұмат беру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылықтарын арттыру.

3. Тәрбиелігі: достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы

Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру: Сиқырлы квадрат
  2. Жаңа сабақты меңгерту:

Математикада ережелер әріптері бар теңдіктермен жазылады. Мұндай жағдайда ережені формуламен жазылған дейміз.

Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы: P=2a+2b немесе P=2(a+b)

Мұндағы Р-периметрі, а-ұзындығы, b-ені.

Тік төртбұрыштың периметрі оның ұзындығы мен енінің 2 еселенген қосындысына тең.

Квадрат дегеніміз- барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш.

Тік төртбұрыштың ауданының формуласы : S=ab

Тік бұрышты параллелепипедтің көлемінің формуласы: V=abc

Жолдың формуласы: s=vt s- жол, v-жылдамдық, t-уақыт

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№103 (ауызша), Сыныпта тақтада орындалады: № 105, № 108, №114

Орындарынан № 106, № 116

Деңгейлік тапсырма.

№ 112, №115

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз? Тік төртбұрыштың ауданы неге тең? Суретін тақтаға салып көрсет. Мысал келтір.
  2. Тік бұрышты паралелепипедтің көлемін қалай табамыз? Мысал келтіру арқылы.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма: № 104, № 109, № 113

Сабақ №15

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: §5. Формулалар (қайталау сабағы)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушылар формулаларды пайдаланып есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру,

3. Тәрбиелігі: ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі : қайталау, іздену сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

2. Үй тапсырмасын тексеру: № 104, № 109, № 111, формулаларды сұрау. Мына сұрақтар бойынша:

а) Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?, Тік төртбұрыштың ауданы неге тең? Суретін тақтаға салып көрсет. Мысал келтір.

б) Тік бұрышты паралелепипедтің көлемін қалай табамыз? Мысал келтіру арқылы.

3. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

Сыныпта тақтада орындалады: № 110, № 117, № 120

Орындарынан № 118, № 121

Деңгейлік тапсырма.

№ 124 оқушы өздігінен өз дәптерінде орындайды.

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Тік төртбұрыштың ауданы қандай формуламен беріледі?
  2. Квадраттың ауданы ше?
  3. Тік төртбұрыш пен квадраттың айырмашылығы неде?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 125, №128

Сабақ №__ 16 __

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар (1 тарау бойынша)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік : Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Қайталау, іздену сабағы

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 125, №128

Санды және әріпті өрнектің ережелерімен сұрау.

Айырмашылықтары неде?

Мысалдар келтіріңдер.

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 133, №135

Тақтада № 137, № 139,

Деңгейлік тапсырма.

№ 136

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Санды өрнектер дегеніміз не ?

2. Әріпті өрнек дегеніміз не ?

3. Олардың айырмашылығы неде?, Мысалдар келтіріңдер. Тақтаға шығып көрсет.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 134. № 145 (В-деңгейінен)

Сабақ №__ 17 __

Күні:

Сынып: 5 « »

Сабақтың тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар (1 тарау бойынша)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.


Ұқсас жұмыстар
Жылдық есеп. 4 сынып
Оқушылар жетістіктері
Жылдық жұмыс
Бірлестік жоспары
Білімдерін тексеру
Мектепті дамытудың перспективалық жоспары
Математика пәні мұғалімі
Ақшаның шығу тарихы
ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕП МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ТҰЛҒАСЫ
Бүгінгі сабақта топқа бөлінген кезде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz