Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер

Күні: 4. 04. 2019:

Күні: 4. 04. 2019

Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина:

Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина

Күні: 4. 04. 2019:

Сынып: 7 «Ә» сынып

Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина:

Қатысқандар саны: 26

Қатыспағандар саны:

Күні: 4. 04. 2019:

Сабақ тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина:

§ 50. Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер

Күні: 4. 04. 2019: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер қызметін сипаттау.
Күні: 4. 04. 2019: Сабақ мақсаттары:
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина:

Оқушылар:

Барлық оқушылар:

«Тұқымқуалаушылық» және «өзгергіштік» терминдеріне анықтама бере алады;

Оқушылардың көпшілігі:

Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады; «Генетика», «ген», «аллель», «басыңқы/доминантты», «басылыңқы/рецессивті» терминдерге түсінік бере алады; Кейбір оқушылар:

Адам ағзасында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттей отырып, модельдей алады;

Күні: 4. 04. 2019: Бағалау критерийлері
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина:

-«Тұқымқуалаушылық» және «өзгергіштік» терминдеріне анықтама бере алады;

-Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады; «Генетика», «ген», «аллель», «басыңқы/доминантты», «басылыңқы/рецессивті» терминдерге түсінік бере алады;

-Адам ағзасында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттей отырып, модельдей алады;

Күні: 4. 04. 2019: Тілдік мақсаттар
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина:

Пәнге қатысты лексика мен терминология

вегетативті жүйке жүйесі, симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйесі, рефлекс

Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер

  1. Вегетативті жүйке жүйесі- . . .
  2. Симпатикалық жүйке жүйесінің . . .
  3. Парасимпатикалық жүйке жүйесінің . . .
Күні: 4. 04. 2019: Патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде қолдануды дамыту.
Күні: 4. 04. 2019: Құндылықтарға баулу
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: «Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары. Алған білімін өмірде пайдалануға дағдыланады.
Күні: 4. 04. 2019: Пән аралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: Жаратылыстану, Химия -өзгерістер химиялық реакциялар нәтижесі. Физика -жүйке импульстарының өту імен байланыстыру
Күні: 4. 04. 2019: АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: Слайд презентациясын қолдану.
Күні: 4. 04. 2019: Алдыңғы білім
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: § 45. Мінез-құлықтың рефлекстік сипаты
Күні: 4. 04. 2019: Сабақ барысы
Күні: 4. 04. 2019: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері
Ресурстар
Күні: 4. 04. 2019:

Сабақтың басы

Сабақтың ортасы

Сабақтың соңы

Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина:

А) Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу олардың денсаулығына, көңіл-күйіне баса назар аудару, техникалық қауіпсіздік шараларын сақтауды ескерту, оқушылардың және сыныптың сабаққа даярлығын тексеру.

Бейнематериалды көру арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Оқушылар адамның әр түрлі сипаттамаларын сәйкес жүре пайда болған/тұқым қуалаған белгелерге ажыратып бағандарға жазып, кесте толтырады. Зерттеу жұмысы Зерттеу жұмысының мақсаты: Сыныптағы оқушылардың бойындағы белгілерді зерттеу арқылы, өзгергіштіктің тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын түрлерімен танысу. Күлтебасы падубы, қысқы жидек (Ilex verticillata) немесе басқа да өсімдік жапырағымен зерттеу жүргізіп, өзгергіштік түрлерін талдау Тұқым қуаламайтынбелгілер Тұқымқуалаған белгілер

Топтық жұмыс

Постер коргау

«Сөзді тап» әдісі. Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағаз алып, 1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы әрі қарай жалғастырады.

Слайд

Қима қағаздар

Таратпа қағаз/кесте/

Мақтау сөздері арқылы бағалау

Кампит беру арқылы мадақтау

Мақтау сөздері арқылы бағалау

Күні: 4. 04. 2019: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Күні: 4. 04. 2019: Сабақ бойынша рефлексия
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина: Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Ұқсас жұмыстар
Өзгергіштік заңдылықтары тарауы. орта мерзімді жоспар. 10 сынып
Модификациялық өзгергіштік
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу жайлы
Денсаулықтың генетикалық негіздері және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу жайлы ақпарат
Жыныстың генетикалық анықталуы. жыныспен тіркес тұқым қуалауы
Тұқым қуалаудың заңдылықтары
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау
Адамдағы тұқым қаулайтын аурулары. генетикалық әлеуметтік мәселе
Генотип, қоршаған орта және адам денсаулығы. адамның тұқым қуалайтын аурулары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz