Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер
Күні: 4.04.2019
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина
Сынып: 7 <<Ә>> сынып
Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
§ 50.Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер қызметін сипаттау.
Сабақ мақсаттары:
Оқушылар:
Барлық оқушылар:
<<Тұқымқуалаушылық>> және <<өзгергіштік>> терминдеріне анықтама бере алады;
Оқушылардың көпшілігі:
Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады; <<Генетика>>, <<ген>>, <<аллель>>, <<басыңқы/доминантты>>, <<басылыңқы/рецессивті>> терминдерге түсінік бере алады; Кейбір оқушылар:
Адам ағзасында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттей отырып, модельдей алады;
Бағалау критерийлері
-<<Тұқымқуалаушылық>> және <<өзгергіштік>> терминдеріне анықтама бере алады;
-Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады; ----<<Генетика>>, <<ген>>, <<аллель>>, <<басыңқы/доминантты>>, <<басылыңқы/рецессивті>> терминдерге түсінік бере алады;
-Адам ағзасында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттей отырып, модельдей алады;
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты лексика мен терминология
вегетативті жүйке жүйесі, симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйесі, рефлекс
Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер
Вегетативті жүйке жүйесі-....
Симпатикалық жүйке жүйесінің.......
Парасимпатикалық жүйке жүйесінің ...
Патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде қолдануды дамыту.
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік ел>> идеясының құндылықтары. Алған білімін өмірде пайдалануға дағдыланады.
Пән аралық байланыс
Жаратылыстану,Химия - өзгерістер химиялық реакциялар нәтижесі. Физика - жүйке импульстарының өту імен байланыстыру
АКТ қолдану дағдылары
Слайд презентациясын қолдану.
Алдыңғы білім
§ 45.Мінез-құлықтың рефлекстік сипаты
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
А)Оқушылармен сәлемдесу ,түгелдеу олардың денсаулығына,көңіл-күйіне баса назар аудару,техникалық қауіпсіздік шараларын сақтауды ескерту ,оқушылардың және сыныптың сабаққа даярлығын тексеру.
Бейнематериалды көру арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Оқушылар адамның әр түрлі сипаттамаларын сәйкес жүре пайда болған/тұқым қуалаған белгелерге ажыратып бағандарға жазып, кесте толтырады. Зерттеу жұмысы Зерттеу жұмысының мақсаты: Сыныптағы оқушылардың бойындағы белгілерді зерттеу арқылы, өзгергіштіктің тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын түрлерімен танысу. Күлтебасы падубы, қысқы жидек (Ilex verticillata) немесе басқа да өсімдік жапырағымен зерттеу жүргізіп, өзгергіштік түрлерін талдау Тұқым қуаламайтынбелгілер Тұқымқуалаған белгілер
Топтық жұмыс
Постер коргау
<<Сөзді тап>> әдісі.Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағаз алып,1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек.Сөзді тапқан оқушы әрі қарай жалғастырады.
Слайд
Қима қағаздар
Таратпа қағаз/кесте/
Мақтау сөздері арқылы бағалау
Кампит беру арқылы мадақтау
Мақтау сөздері арқылы бағалау
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Мұғалімнің аты-жөні: Токтакынова Мадина
Сынып: 7 <<Ә>> сынып
Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
§ 50.Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер қызметін сипаттау.
Сабақ мақсаттары:
Оқушылар:
Барлық оқушылар:
<<Тұқымқуалаушылық>> және <<өзгергіштік>> терминдеріне анықтама бере алады;
Оқушылардың көпшілігі:
Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады; <<Генетика>>, <<ген>>, <<аллель>>, <<басыңқы/доминантты>>, <<басылыңқы/рецессивті>> терминдерге түсінік бере алады; Кейбір оқушылар:
Адам ағзасында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттей отырып, модельдей алады;
Бағалау критерийлері
-<<Тұқымқуалаушылық>> және <<өзгергіштік>> терминдеріне анықтама бере алады;
-Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады; ----<<Генетика>>, <<ген>>, <<аллель>>, <<басыңқы/доминантты>>, <<басылыңқы/рецессивті>> терминдерге түсінік бере алады;
-Адам ағзасында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттей отырып, модельдей алады;
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты лексика мен терминология
вегетативті жүйке жүйесі, симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйесі, рефлекс
Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер
Вегетативті жүйке жүйесі-....
Симпатикалық жүйке жүйесінің.......
Парасимпатикалық жүйке жүйесінің ...
Патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде қолдануды дамыту.
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік ел>> идеясының құндылықтары. Алған білімін өмірде пайдалануға дағдыланады.
Пән аралық байланыс
Жаратылыстану,Химия - өзгерістер химиялық реакциялар нәтижесі. Физика - жүйке импульстарының өту імен байланыстыру
АКТ қолдану дағдылары
Слайд презентациясын қолдану.
Алдыңғы білім
§ 45.Мінез-құлықтың рефлекстік сипаты
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
А)Оқушылармен сәлемдесу ,түгелдеу олардың денсаулығына,көңіл-күйіне баса назар аудару,техникалық қауіпсіздік шараларын сақтауды ескерту ,оқушылардың және сыныптың сабаққа даярлығын тексеру.
Бейнематериалды көру арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Оқушылар адамның әр түрлі сипаттамаларын сәйкес жүре пайда болған/тұқым қуалаған белгелерге ажыратып бағандарға жазып, кесте толтырады. Зерттеу жұмысы Зерттеу жұмысының мақсаты: Сыныптағы оқушылардың бойындағы белгілерді зерттеу арқылы, өзгергіштіктің тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын түрлерімен танысу. Күлтебасы падубы, қысқы жидек (Ilex verticillata) немесе басқа да өсімдік жапырағымен зерттеу жүргізіп, өзгергіштік түрлерін талдау Тұқым қуаламайтынбелгілер Тұқымқуалаған белгілер
Топтық жұмыс
Постер коргау
<<Сөзді тап>> әдісі.Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағаз алып,1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек.Сөзді тапқан оқушы әрі қарай жалғастырады.
Слайд
Қима қағаздар
Таратпа қағаз/кесте/
Мақтау сөздері арқылы бағалау
Кампит беру арқылы мадақтау
Мақтау сөздері арқылы бағалау
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz