Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жабықтұқымды өсімдіктер
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
8.4А Көбею
Мектеп: Ж.Жабаев атындағы №234 мектеп
Күні: 21.06.2019 Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра Данабекқызы
Сынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
8.2.1.3 ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Бағалау критерийі
(Ойлау дағдылары: жоғары дағдылар)
Тілдік мақсаттар
Пәндік терминология мен лексика: мегаспорофит, мегаметофит, мегаспорогенез, микрогаметогенез, эндоспрем, бүр, вегетативті және генеративті жасушалар.
Оқытудың тілдік мақсаты:
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Құндылықтарға баулу
<< Мәңгілік Ел>> жалпыұлттық идеясының <<Зайырлы қоғам және жоғары руханият>> құндылығына сәйкес оқушылар ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің даму кезеңдерін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;қарым-қатынас жасау қабілеті;
өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті;
білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;
проблемаларды шешу қабілеті;
Пəнаралық байланыс
Алдыңғы білім
7.2.1.3 айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың
салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
- Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын белгілеу,сыныпта жағымды ахуал орнату).
- Топтарға біріктіру:
Оқушыларды жер бетінде тіршілік ететін өсімдіктердің үлкен топтары бейнеленген суреттер арқылы 3- топқа біріктіремін:
І топ: <<Ашықтұқымды өсімдіктер>>
ІІ топ: <<Жабықтұқымды өсімдіктер>>
ІІІ топ: <<Споралы өсімдіктер>>
2. Ширату жаттығуы: алдыңғы білімді еске түсіру арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында <<Үш қадамдық сұхбат>> әдісімен жүргіземін.
<<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі. Әр топта тілші, хатшы және қалған оқушылар интервью берушілер болады. Тілші қима қағаздар арқылы <<Айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау>>тақырыбы аясында сұрақ қояды:
- гүлдің құрылысын ата?
- тозаңдану дегеніміз не?
- тозаңдануға гүлдің қандай мүшелері қатысады?
- тозаңданудың қандай түрлерін білесіз?
- өздігінен тозаңданудың артықшылығын атаңыз?
- жәндіктермен тозаңданатын өсімдіктердің белгілері қандай болады?
- желмен тозаңданатын өсімдіктердің белгілерін атаңыз;
- неліктен табиғатта айқас тозаңдану басымдау, себебін түсіндіріңіз?
Ал, интервью берушілер жауап берулері керек, хатшы жауапты жазып алады. Екі топ хатшысы жауаптарды оқып, сынып болып барлығы талқылайды.
Бағалау критерийі:
oo тозаңдану деген не, оған гүлдің қандай мүшелері қатысатынын еске түсіреді;
oo айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттайды.
oo тозаңдану процесіне анықтама береді;
oo айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын еске түсіріп, артықшылықтарын сипаттайды.
Сабақтыңортасы
1-тапсырма: (Жж)<<Суреттер сыры>>
№ 1; 2 сандары нені білдіреді.
А,В;С және D әріптерімен не берілген,түсіндіріңіз.
1.___________________________________2.___________________________________
А.________________________
B.________________________
C.________________________
D.________________________
Дескрипторлар:
oo 1 саны нені білдіретінін табады
oo 2 саны нені білдіретінін табады
oo А әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
oo В әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
oo С әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
oo D әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
Бағалау критерийлер:
oo ашық тұқымдылардың тіршілік циклін түсіндіреді;
2-тапсырма.(Ж),<<Нақтылық талант>> әдісі
Оқулықтағы мәтін мен суретті пайдаланып кестені толтырыңдар.
Ашықтұқымды өсімдіктер
Жабықтұқым
ды өсімдіктер
Сипаттамасы
Құрылыс ерекшеліктері
Ұқсастықтары
Тіршілік цикліндегі даму кезеңдері
Дескрипторлар:
oo ашықтұқымды өсімдіктердің сипаттамасын жазады;
oo ашықтұқымды өсімдіктердің құрылыс ерекшеліктерін жазады;
oo ашықтұқымды өсімдіктер мен жабықтұқымды өсімдіктердің ұқсастықтарын ерекшелейді;
oo ашықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикліндегі даму кезеңдерін жазады;
oo жабықтұқымды өсімдіктердің сипаттамасын жазады;
oo жабықтұқымды өсімдіктердің құрылыс ерекшеліктерін жазады;
oo жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикліндегі даму кезеңдерін жазады;
3- тапсырма: (Тж) <<Шпаргалка>> әдісі бойынша оқушыларға оқулықтағы мәтінді оқу ұсынылады. Оның мазмұнын суреттердің, шартты белгілердің немесе схемалардың көмегімен беру қажет. Бұл шпаргалка мәтінді ойнату керек. Әр топ оқушылары өз қалауы бойынша мұғалімге келіп, сыныптың алдында шпоргалканы (постерді) қорғайды. Мұғалім сыныппен бірге, үздік шпаргалка мен баяндамашыларды атап өтеді.
Дескриптор:
oo ашық және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклін тірек-сызбалар арқылы түсіндіреді.
Бағалау критерийлер:
oo ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік айналымдарының ерекшеліктерін түсіндіру.
Сабақтыңсоңы
Саралау - Сізқандайтəсілмен
көбірекқолдаукөрсетпексіз?
Сізбасқаларғақарағанда
қабілеттіоқушыларғақандай
тапсырмаларбересіз?
Бағалау - Сіз
оқушылардың
материалдыигеру
деңгейінқалайтексеруді
жоспарлапотырсыз?
Денсаулықжəне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау
Сабақбойынша
рефлексия
Сабақмақсаттары
немесеоқу
мақсаттарышынайы,
қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқу
мақсатынақол
жеткіздіме? Егер
оқушылароқу
мақсатынажетпеген
болса, неліктендеп
ойлайсыз? Сабақта
саралаудұрыс
жүргізілдіме?
Сабақкезеңдерінде
уақыттытиімді
пайдаландыңыз ба?
Сабақжоспарынан
ауытқуларболдыма
жəненеліктен?
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?
1:
2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?
1:
2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?
Тақырып
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Оқу мақсаты
8.2.1.3 Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін түсіндіру
Бағалау критерийі
Білім алушы
:: Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Тапсырма
1. № 1; 2 сандары нені білдіреді. А,В;С және D әріптерімен не берілген,түсіндіріңіз.
1 _________________________________________________________________________
А _________________________________________________________________________
В _________________________________________________________________________
2___________________________________________________________________________
C __________________________________________________________________________
D __________________________________________________________________________
(a) Салыстырмалы кестені толтырыңыз.
Өсімдік топтарының атауы
Құрылысындағы ерекшеліктер
Даму цикліндегі ерекшеліктер
Ашықтұқымдылар
Жабықтұқымдылар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
8.4А Көбею
Мектеп: Ж.Жабаев атындағы №234 мектеп
Күні: 21.06.2019 Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра Данабекқызы
Сынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
8.2.1.3 ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Бағалау критерийі
(Ойлау дағдылары: жоғары дағдылар)
Тілдік мақсаттар
Пәндік терминология мен лексика: мегаспорофит, мегаметофит, мегаспорогенез, микрогаметогенез, эндоспрем, бүр, вегетативті және генеративті жасушалар.
Оқытудың тілдік мақсаты:
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Құндылықтарға баулу
<< Мәңгілік Ел>> жалпыұлттық идеясының <<Зайырлы қоғам және жоғары руханият>> құндылығына сәйкес оқушылар ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің даму кезеңдерін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;қарым-қатынас жасау қабілеті;
өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті;
білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;
проблемаларды шешу қабілеті;
Пəнаралық байланыс
Алдыңғы білім
7.2.1.3 айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың
салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
- Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын белгілеу,сыныпта жағымды ахуал орнату).
- Топтарға біріктіру:
Оқушыларды жер бетінде тіршілік ететін өсімдіктердің үлкен топтары бейнеленген суреттер арқылы 3- топқа біріктіремін:
І топ: <<Ашықтұқымды өсімдіктер>>
ІІ топ: <<Жабықтұқымды өсімдіктер>>
ІІІ топ: <<Споралы өсімдіктер>>
2. Ширату жаттығуы: алдыңғы білімді еске түсіру арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында <<Үш қадамдық сұхбат>> әдісімен жүргіземін.
<<Үш қадамдық сұхбат>> әдісі. Әр топта тілші, хатшы және қалған оқушылар интервью берушілер болады. Тілші қима қағаздар арқылы <<Айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау>>тақырыбы аясында сұрақ қояды:
- гүлдің құрылысын ата?
- тозаңдану дегеніміз не?
- тозаңдануға гүлдің қандай мүшелері қатысады?
- тозаңданудың қандай түрлерін білесіз?
- өздігінен тозаңданудың артықшылығын атаңыз?
- жәндіктермен тозаңданатын өсімдіктердің белгілері қандай болады?
- желмен тозаңданатын өсімдіктердің белгілерін атаңыз;
- неліктен табиғатта айқас тозаңдану басымдау, себебін түсіндіріңіз?
Ал, интервью берушілер жауап берулері керек, хатшы жауапты жазып алады. Екі топ хатшысы жауаптарды оқып, сынып болып барлығы талқылайды.
Бағалау критерийі:
oo тозаңдану деген не, оған гүлдің қандай мүшелері қатысатынын еске түсіреді;
oo айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттайды.
oo тозаңдану процесіне анықтама береді;
oo айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын еске түсіріп, артықшылықтарын сипаттайды.
Сабақтыңортасы
1-тапсырма: (Жж)<<Суреттер сыры>>
№ 1; 2 сандары нені білдіреді.
А,В;С және D әріптерімен не берілген,түсіндіріңіз.
1.___________________________________2.___________________________________
А.________________________
B.________________________
C.________________________
D.________________________
Дескрипторлар:
oo 1 саны нені білдіретінін табады
oo 2 саны нені білдіретінін табады
oo А әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
oo В әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
oo С әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
oo D әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
Бағалау критерийлер:
oo ашық тұқымдылардың тіршілік циклін түсіндіреді;
2-тапсырма.(Ж),<<Нақтылық талант>> әдісі
Оқулықтағы мәтін мен суретті пайдаланып кестені толтырыңдар.
Ашықтұқымды өсімдіктер
Жабықтұқым
ды өсімдіктер
Сипаттамасы
Құрылыс ерекшеліктері
Ұқсастықтары
Тіршілік цикліндегі даму кезеңдері
Дескрипторлар:
oo ашықтұқымды өсімдіктердің сипаттамасын жазады;
oo ашықтұқымды өсімдіктердің құрылыс ерекшеліктерін жазады;
oo ашықтұқымды өсімдіктер мен жабықтұқымды өсімдіктердің ұқсастықтарын ерекшелейді;
oo ашықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикліндегі даму кезеңдерін жазады;
oo жабықтұқымды өсімдіктердің сипаттамасын жазады;
oo жабықтұқымды өсімдіктердің құрылыс ерекшеліктерін жазады;
oo жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикліндегі даму кезеңдерін жазады;
3- тапсырма: (Тж) <<Шпаргалка>> әдісі бойынша оқушыларға оқулықтағы мәтінді оқу ұсынылады. Оның мазмұнын суреттердің, шартты белгілердің немесе схемалардың көмегімен беру қажет. Бұл шпаргалка мәтінді ойнату керек. Әр топ оқушылары өз қалауы бойынша мұғалімге келіп, сыныптың алдында шпоргалканы (постерді) қорғайды. Мұғалім сыныппен бірге, үздік шпаргалка мен баяндамашыларды атап өтеді.
Дескриптор:
oo ашық және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклін тірек-сызбалар арқылы түсіндіреді.
Бағалау критерийлер:
oo ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік айналымдарының ерекшеліктерін түсіндіру.
Сабақтыңсоңы
Саралау - Сізқандайтəсілмен
көбірекқолдаукөрсетпексіз?
Сізбасқаларғақарағанда
қабілеттіоқушыларғақандай
тапсырмаларбересіз?
Бағалау - Сіз
оқушылардың
материалдыигеру
деңгейінқалайтексеруді
жоспарлапотырсыз?
Денсаулықжəне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау
Сабақбойынша
рефлексия
Сабақмақсаттары
немесеоқу
мақсаттарышынайы,
қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқу
мақсатынақол
жеткіздіме? Егер
оқушылароқу
мақсатынажетпеген
болса, неліктендеп
ойлайсыз? Сабақта
саралаудұрыс
жүргізілдіме?
Сабақкезеңдерінде
уақыттытиімді
пайдаландыңыз ба?
Сабақжоспарынан
ауытқуларболдыма
жəненеліктен?
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?
1:
2:
Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?
1:
2:
Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?
Тақырып
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Оқу мақсаты
8.2.1.3 Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін түсіндіру
Бағалау критерийі
Білім алушы
:: Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Тапсырма
1. № 1; 2 сандары нені білдіреді. А,В;С және D әріптерімен не берілген,түсіндіріңіз.
1 _________________________________________________________________________
А _________________________________________________________________________
В _________________________________________________________________________
2___________________________________________________________________________
C __________________________________________________________________________
D __________________________________________________________________________
(a) Салыстырмалы кестені толтырыңыз.
Өсімдік топтарының атауы
Құрылысындағы ерекшеліктер
Даму цикліндегі ерекшеліктер
Ашықтұқымдылар
Жабықтұқымдылар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz