Жабықтұқымды өсімдіктер

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8. 4А Көбею

Мектеп: Ж. Жабаев атындағы №234 мектеп

Күні: 21. 06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Ерғалиева Жадыра Данабекқызы

Сынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:: Сабақтың тақырыбы
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар::

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8. 2. 1. 3 ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін түсіндіру
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:: Сабақтың мақсаты
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

(Ойлау дағдылары: жоғары дағдылар)

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:: Тілдік мақсаттар

Пәндік терминология мен лексика: мегаспорофит, мегаметофит, мегаспорогенез, микрогаметогенез, эндоспрем, бүр, вегетативті және генеративті жасушалар.

Оқытудың тілдік мақсаты:

Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:: Құндылықтарға баулу

« Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің даму кезеңдерін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым-қатынас жасау қабілеті;

өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті;

білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;

проблемаларды шешу қабілеті;

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:: Пəнаралық байланыс
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:: Алдыңғы білім

7. 2. 1. 3 айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың

салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 4А КөбеюМектеп:Ж. Жабаев атындағы №234 мектепКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Ерғалиева Жадыра ДанабекқызыСынып: 8 Қатысқандар: 33 Қатыспағандар:: Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері: Сабақтың басы
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

- Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын белгілеу, сыныпта жағымды ахуал орнату) .

- Топтарға біріктіру:

Оқушыларды жер бетінде тіршілік ететін өсімдіктердің үлкен топтары бейнеленген суреттер арқылы 3- топқа біріктіремін:

І топ: «Ашықтұқымды өсімдіктер»

ІІ топ: «Жабықтұқымды өсімдіктер»

ІІІ топ: «Споралы өсімдіктер»

2. Ширату жаттығуы: алдыңғы білімді еске түсіру арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Үш қадамдық сұхбат» әдісімен жүргіземін.

«Үш қадамдық сұхбат» әдісі. Әр топта тілші, хатшы және қалған оқушылар интервью берушілер болады. Тілші қима қағаздар арқылы «Айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау» тақырыбы аясында сұрақ қояды:

- гүлдің құрылысын ата?

- тозаңдану дегеніміз не?

- тозаңдануға гүлдің қандай мүшелері қатысады?

- тозаңданудың қандай түрлерін білесіз?

- өздігінен тозаңданудың артықшылығын атаңыз?

- жәндіктермен тозаңданатын өсімдіктердің белгілері қандай болады?

- желмен тозаңданатын өсімдіктердің белгілерін атаңыз;

- неліктен табиғатта айқас тозаңдану басымдау, себебін түсіндіріңіз?

Ал, интервью берушілер жауап берулері керек, хатшы жауапты жазып алады. Екі топ хатшысы жауаптарды оқып, сынып болып барлығы талқылайды.

Бағалау критерийі:

  • тозаңдану деген не, оған гүлдің қандай мүшелері қатысатынын еске түсіреді;
  • айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттайды.
  • тозаңдану процесіне анықтама береді;
  • айқас тозаңдану мен өздігінен тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын еске түсіріп, артықшылықтарын сипаттайды.
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері: Сабақтыңортасы
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

1-тапсырма: (Жж) «Суреттер сыры»

№ 1; 2 сандары нені білдіреді.

А, В; С және D әріптерімен не берілген, түсіндіріңіз.

1. 2.

А.

B.

C.

D.

Дескрипторлар:

  • 1 саны нені білдіретінін табады
  • 2 саны нені білдіретінін табады
  • А әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
  • В әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
  • С әріпінде не бейнеленгенін анықтайды
  • D әріпінде не бейнеленгенін анықтайды

Бағалау критерийлер:

  • ашық тұқымдылардың тіршілік циклін түсіндіреді;

2-тапсырма. (Ж), «Нақтылық талант» әдісі

Оқулықтағы мәтін мен суретті пайдаланып кестені толтырыңдар.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескрипторлар:

  • ашықтұқымды өсімдіктердің сипаттамасын жазады;
  • ашықтұқымды өсімдіктердің құрылыс ерекшеліктерін жазады;
  • ашықтұқымды өсімдіктер мен жабықтұқымды өсімдіктердің ұқсастықтарын ерекшелейді;
  • ашықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикліндегі даму кезеңдерін жазады;
  • жабықтұқымды өсімдіктердің сипаттамасын жазады;
  • жабықтұқымды өсімдіктердің құрылыс ерекшеліктерін жазады;
  • жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикліндегі даму кезеңдерін жазады;

3- тапсырма: (Тж) «Шпаргалка» әдісі бойынша оқушыларға оқулықтағы мәтінді оқу ұсынылады. Оның мазмұнын суреттердің, шартты белгілердің немесе схемалардың көмегімен беру қажет. Бұл шпаргалка мәтінді ойнату керек. Әр топ оқушылары өз қалауы бойынша мұғалімге келіп, сыныптың алдында шпоргалканы (постерді) қорғайды. Мұғалім сыныппен бірге, үздік шпаргалка мен баяндамашыларды атап өтеді.

Дескриптор:

  • ашық және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклін тірек-сызбалар арқылы түсіндіреді.

Бағалау критерийлер:

  • ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік айналымдарының ерекшеліктерін түсіндіру.
Ресурстар:
Ашықтұқымды өсімдіктер

Жабықтұқым

ды өсімдіктер

Сипаттамасы
Құрылыс ерекшеліктері
Ұқсастықтары
Тіршілік цикліндегі даму кезеңдері
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу

Ұқсас жұмыстар
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Қылқан жапырақты өсімдіктер
Органикалық дүниенің даму тарихы
Сабақ реті
Биологиядан олимпиадаға дайындық баспалдағы
Гүлдері әсем өсімдіктер
§25. Қосжарнақтылар класы. Көкнәр, алабота тұқымдастары
Жылу сүйгіш
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі. Суға қатынасы бойынша өсімдіктердің экологиялық топтары
Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz