Сабақ мақсаттары. Сабақ тақырыбы

Қысқа мерзімді жоспар №12

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю

Мектеп :№191 орта мектебі
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Күні: 20. 04. 2018 жыл
Мектеп:№191 орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Аяапов Инкарбек Несипаевич
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Сынып: 1 «Ә»
Мектеп:№191 орта мектебі: Қатысқаны: 20
Қатыспағаны:-
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Сабақ тақырыбы
Мектеп:№191 орта мектебі: Секіру және лақтыру
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
Мектеп:№191 орта мектебі: 1. 3. 5. 5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Сабақ мақсаттары
Мектеп:№191 орта мектебі: Барлық оқушылар орындай алады:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Жүру, жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орында тұрып орындалатын сапттық жаттығуларды орындайды, секіру лақтыру жаттығуларын орындайды.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Оқушылар көпшілігі орындай алады:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Мәтінге сәйкес қимылдарын екпіндете отырып орындау. Орыннан секіру, секірумен бір немесе екі аяақпен секіру жаттығуларын орындайды.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Кейбір оқушылар орындай алады:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Зейінін шоғырландырады, тірек іс- әрекеттерін дамытады. Берілген тапсырманы артығымен орындайды.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Жетістік критерийлері
Мектеп:№191 орта мектебі: Негізгі қимыл қозғалыс жаттығуларының барысында ережені түгелдей орындайды
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Тілдік мақсаттар
Мектеп:№191 орта мектебі: Секіру, лақтыру жаттығуларын орындау барысында оқушылар дағдыларын пайдаланады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі:

Сәлеметсіздер ме!Здравствуйте!Hellow!

Сау болыңыз! До свидания!Good bay!

Ысқырық!Свисток!Whistle!

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Жаттығулар орындау кезінде оқушылар өзара сойлеседі, бір-бірінен сұрайды, жауап береді
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Талқылауға арналған сұрақтар:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Бұғы мен қасқыр қайда тіршілік етеді.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Не себепті . . . деп ойлайсыз?
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:
Мектеп:№191 орта мектебі: Бұғы мен қасқыр орман тауда мекен етеді.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:№191 орта мектебі: Оқушылардың қимыл-қозғалыс қабілетін дамыту, жақсылықпен жамандықты ажыратуды, салауатты өмірге тәрбиелеу.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Пән аралық байланыстар
Мектеп:№191 орта мектебі: Өзін -өзі тану, дүние тану, орыс тілі, шет тілі, математика
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: АКТ пайдалану дағдысы
Мектеп:№191 орта мектебі: Ғаламтордан бұғы мен қасқырдың суреттерін ноутбук арқылы білім алушыларға көрсету.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Алдыңғы меңгерілген білім
Мектеп:№191 орта мектебі: Жүру мен жүгіру
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Сабақтың барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:№191 орта мектебі: Сабақтың жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:

Басы

8-10 минут

Мектеп:№191 орта мектебі:

1. Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерін сабақ барысында еске салып отыру.

2. Саптық жаттығулар:

Оң-ға !

Сол-ға !

Ай-нал!

Ай-нал!

3. Жүру үстінде орындалатын жаттығулар

а) қолды жоғары ұстап аяақтын ұшымен жүру.

б) қолды алға созып, жартылай отырып жүру.

в) қол иықта өкшемен жүру.

г) қол тізеде толық отырып жүру.

4 . а) Спорттық жүріс

б) Бір қалыпты жүгіру.

в) Тізені жоғары көтеріп жүгіру

г) Өкшені артқа көтеріп жүгіру.

д) Аяақты алға, артқа серпіп

жүгіру.

е) Жылдамдықпен жүгіру.

з) Дем алу жаттығулары.

5. Жалпы дамыту жаттығулары.

1) Б. қ а. и. к қол белде басты оңға 4 рет, солға 4 рет айналдыру.

2) Б. қ а. и. к қол иықта. Иықты алға 4 рет, артқа 4 рет айналдыру.

3) Б. қ а. и. к оң қол жоғары 1-2, сол қол төмен 3-4 алма кезек қолды артқа керу.

5) Б. қ а. и. к қ. б белді оңға 4 рет, солға 4 рет айналдыру.

6) Б. қ а. и. к алшақ қол тізеде, тізені ішке қарай 4 рет, сыртқа қарай айналдыру.

7) Н. т қ. т тізені оңға 4 рет, солға 4 рет айналдыру.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:

Ортасы

23-25 минут

Мектеп:№191 орта мектебі:

(Б) “Жүйрік бұғылар” ойыны Мұғалім төрт жүргізушіні таңдайды - олар «қасқырлар». «Қасқырлар» екі топқа бөлінеді: екі «қасқыр» - «айдаушылар», ал қалған екі қасқыр «торуылда» тұрады. Белгі бойынша «бұғылар» «қасқырлардан» алаңның екінші жағына қашады. «Айдаушы-қасқырлар» «бұғыларды» барлық алаң бойынша, «торуылшы-қасқырлар» бөлменің ортаңғы сызығында ғана аулайды. Әрбір жүгірістен кейін қолға түскен «бұғылар» саны саналады да, олар қайтадан алаңнан орын ала алады. Ойын жалғастырылады.

- жүгірістер мен «қасқырлар» саны алаңның аумағы мен ойыншылардың санына байланысты; - қолға түскен «бұғылар» ойынна шығып, арнайы орында тұра алады. Ойынға олар жаңа «қасқырлар» таңдалғанда ғана кіреді; - «қасқырлар» ұсталмаған қатысушылардың арасынан таңдалады; - баға ең үздік «қасқырлар» мен ойын бойы ұсталмаған «бұғыларға» қойылады.

(Б) «Кім алыс лақтырады?» ойыны. Алаңның бір жағына старт сызығы сызылады. Одан 5 м қашықтықта арасында 4 м интервалмен параллель 3-4 сызық сызылады. Ойыншылар бірнеше топ - командаға бөлінеді, әрбірі старт сызығында сапқа бір-бірден тұрады. Ойыншылар өз топтарында кезекпен-кезек асбұршақ салынған қапшықтарды сызықтың ар жағына лақтырады да, саптың ең артына тұра қалады. Ойыншылары ең әргі сызықтың ар жағына көп қапшық лақтырған топ жеңіске жетеді.

Ережелер: 1. Әр адам бір ғана қапшық лақтырады. 2. Қапшықтарды жүргізушінің белгісі бойынша кезек-кезек лақтырады. 3. Қапшықты лақтырған ойыншы саптың артына тұрады. Жабдық бойынша дифференциация: қапшықтың орнына резеңке доп қолдануға болады.

Тапсырма

Сізге спорттың қай түрі ұнайды? Спорт түрін таңдау үшін нені ескеру керек? Жұпта ой бөлісіңіз .

Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң.

Таяқшалар, қораптар, кубиктер және әр түрлі заттар

Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң, асбұршақ салынған қапшықтар, резеңке доп, бор.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю:

Соңы

3-5 минут

Мектеп:№191 орта мектебі:

Оқушыларды бастапқы қалыпқа келтіру.

Сапқа тұрғызу.

Бағалау

Қоштасу.

Спорт алаңнан бір саппен шығарып салу.

Журнал

Смайликтер

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және

Ұқсас жұмыстар
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Теңдеулерді шешіңіздер
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Сабақ мақсаттары. Сабақтың басы
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz