Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ мақсаттары. Сабақ тақырыбы

Қысқа мерзімді жоспар №12
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
І-бөлім- Денсаулық мағынасын түсіну және түю
Мектеп:№191 орта мектебі
Күні:20.04.2018 жыл
Мұғалімнің аты-жөні: Аяапов Инкарбек Несипаевич
Сынып:1 <<Ә>>
Қатысқаны:20
Қатыспағаны:-
Сабақ тақырыбы
Секіру және лақтыру
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
1.3.5.5. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:

Жүру, жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орында тұрып орындалатын сапттық жаттығуларды орындайды, секіру лақтыру жаттығуларын орындайды.

Оқушылар көпшілігі орындай алады:

Мәтінге сәйкес қимылдарын екпіндете отырып орындау. Орыннан секіру, секірумен бір немесе екі аяақпен секіру жаттығуларын орындайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Зейінін шоғырландырады, тірек іс- әрекеттерін дамытады. Берілген тапсырманы артығымен орындайды.
Жетістік критерийлері
Негізгі қимыл қозғалыс жаттығуларының барысында ережені түгелдей орындайды
Тілдік мақсаттар
Секіру, лақтыру жаттығуларын орындау барысында оқушылар дағдыларын пайдаланады

Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:

Сәлеметсіздер ме!Здравствуйте!Hellow!
Сау болыңыз! До свидания!Good bay!
Ысқырық!Свисток!Whistle!

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

Жаттығулар орындау кезінде оқушылар өзара сойлеседі, бір-бірінен сұрайды, жауап береді

Талқылауға арналған сұрақтар:

Бұғы мен қасқыр қайда тіршілік етеді.

Не себепті .....деп ойлайсыз?

Бұғы мен қасқыр орман тауда мекен етеді.
Құндылықтарды дарыту
Оқушылардың қимыл-қозғалыс қабілетін дамыту, жақсылықпен жамандықты ажыратуды, салауатты өмірге тәрбиелеу.
Пән аралық байланыстар
Өзін - өзі тану, дүние тану, орыс тілі, шет тілі, математика
АКТ пайдалану дағдысы
Ғаламтордан бұғы мен қасқырдың суреттерін ноутбук арқылы білім алушыларға көрсету.
Алдыңғы меңгерілген білім
Жүру мен жүгіру
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басы
8-10 минут
1.Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, білім алушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбын,мақсатын түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерін сабақ барысында еске салып отыру.
2.Саптық жаттығулар:
Оң-ға !
Сол-ға !
Ай-нал!
Ай-нал!
3.Жүру үстінде орындалатын жаттығулар
а)қолды жоғары ұстап аяақтын ұшымен жүру.
б)қолды алға созып,жартылай отырып жүру.
в) қол иықта өкшемен жүру.
г) қол тізеде толық отырып жүру.
4. а)Спорттық жүріс
б)Бір қалыпты жүгіру.
в)Тізені жоғары көтеріп жүгіру
г)Өкшені артқа көтеріп жүгіру.
д)Аяақты алға,артқа серпіп
жүгіру.
е) Жылдамдықпен жүгіру.
з) Дем алу жаттығулары.
5.Жалпы дамыту жаттығулары.
1)Б.қ а.и.к қол белде басты оңға 4 рет,солға 4 рет айналдыру.
2)Б.қ а.и.к қол иықта. Иықты алға 4 рет,артқа 4 рет айналдыру.
3)Б.қ а. и. к оң қол жоғары 1-2, сол қол төмен 3-4 алма кезек қолды артқа керу.
5) Б.қ а. и. к қ.б белді оңға 4 рет,солға 4 рет айналдыру.
6) Б.қ а. и. к алшақ қол тізеде,тізені ішке қарай 4 рет, сыртқа қарай айналдыру.
7)Н.т қ.т тізені оңға 4 рет,солға 4 рет айналдыру.

Ортасы
23-25 минут
(Б) "Жүйрік бұғылар" ойыны Мұғалім төрт жүргізушіні таңдайды - олар <<қасқырлар>>. <<Қасқырлар>> екі топқа бөлінеді: екі <<қасқыр>> - <<айдаушылар>>, ал қалған екі қасқыр <<торуылда>> тұрады. Белгі бойынша <<бұғылар>> <<қасқырлардан>> алаңның екінші жағына қашады. <<Айдаушы-қасқырлар>> <<бұғыларды>> барлық алаң бойынша, <<торуылшы-қасқырлар>> бөлменің ортаңғы сызығында ғана аулайды. Әрбір жүгірістен кейін қолға түскен <<бұғылар>> саны саналады да, олар қайтадан алаңнан орын ала алады. Ойын жалғастырылады.
- жүгірістер мен <<қасқырлар>> саны алаңның аумағы мен ойыншылардың санына байланысты; - қолға түскен <<бұғылар>> ойынна шығып, арнайы орында тұра алады. Ойынға олар жаңа <<қасқырлар>> таңдалғанда ғана кіреді; - <<қасқырлар>> ұсталмаған қатысушылардың арасынан таңдалады; - баға ең үздік <<қасқырлар>> мен ойын бойы ұсталмаған <<бұғыларға>> қойылады.
(Б) <<Кім алыс лақтырады?>> ойыны. Алаңның бір жағына старт сызығы сызылады. Одан 5 м қашықтықта арасында 4 м интервалмен параллель 3-4 сызық сызылады. Ойыншылар бірнеше топ - командаға бөлінеді, әрбірі старт сызығында сапқа бір-бірден тұрады. Ойыншылар өз топтарында кезекпен-кезек асбұршақ салынған қапшықтарды сызықтың ар жағына лақтырады да, саптың ең артына тұра қалады. Ойыншылары ең әргі сызықтың ар жағына көп қапшық лақтырған топ жеңіске жетеді.
Ережелер: 1. Әр адам бір ғана қапшық лақтырады. 2. Қапшықтарды жүргізушінің белгісі бойынша кезек-кезек лақтырады. 3. Қапшықты лақтырған ойыншы саптың артына тұрады. Жабдық бойынша дифференциация: қапшықтың орнына резеңке доп қолдануға болады.

Тапсырма
Сізге спорттың қай түрі ұнайды? Спорт түрін таңдау үшін нені ескеру керек? Жұпта ой бөлісіңіз.

Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң.

Таяқшалар, қораптар, кубиктер және әр түрлі заттар

Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң, асбұршақ салынған қапшықтар, резеңке доп, бор.
Соңы
3-5 минут

Оқушыларды бастапқы қалыпқа келтіру.
Сапқа тұрғызу.
Бағалау
Қоштасу.
Спорт алаңнан бір саппен шығарып салу.

Журнал
Смайликтер
Дифференциалды оқыту - Көбірек
қолдау көрсету үшін не істейсіз?
Қабілеті жоғары оқушыларды
дамытуды қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін
қалайша жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын қадағалау
Оқушылар кіші допты алысқа лақтыру жаттығуын орындады
Бас бармақ, смайлик тәсілімен
Қауіпсіздік ережесін ескерту, қадағалау
Сабақ бойынша
рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқыту міндеттері шынайы болды ма?

Оқушылардың
барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Егер жоқ болса, неліктен?
Сабақта дифференциация
дұрыс өткізілген бе?

Сабақтың уақыты
ұтымды пайдаланылды
ма?
Сабақ жоспарына қандай өзгерістер енгізілді және
неліктен?

Төмендегі бос орынды сабақ барысындағы сын-пікірлерлеріңізді жазу үшін қолданыңыз. Сол жақтағы сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары мен міндеттері орындалды

Бүгін оқушылар секіру мен лақтыру жаттығулары орындады.

Сабақттың дифференциациясы дұрыс өткізілді, оқушылар кіші допты алысқа лақтыру жаттығуын орындады

Сабақтың уақытын тиімді пайдаландым.

Жоспарыма АКТ (ноутбук) енгіздім, <<Бұғы мен қасқыр>> қимыл қозғалыс ойын видеоролик,суреттер арқылы корсеттім.
Қортынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)

1.Бүгінгі қозғалмалы ойын оқушыларға ұнады.

2.Мадақтап. мараппаттағанды жақсы көреді

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?

1. Қимыл- қозғалыс ойындарын сабақта оқушыларға үнемі ойнатып отырса,оданда жақсы өтуге болады.

2.Мектептің 1 <<А>>.1<<Б>> сыныптары біргіп ойнаса.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1. Спорт құрал-жабдықтары сабақ барысында көбірек болса.

2.Қозғалмалы ойындар сабақ барысында жиі пайдаланылса.

Ұқсас жұмыстар
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Теңдеулерді шешіңіздер
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Сабақ мақсаттары. Сабақтың басы
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
Пәндер