Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Амалдарды жазбаша орындау
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: Үш таңбалы сандарды жазбаша қосып, азайтуға
байланысты есептерді шығарту.
Сабақтың міндеттері: 1. Геометриялық фигураларды ажырата білуді үйрету.
2. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
3. Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ жауап, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: Кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аударту
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№6 мысалды тексеріп, оқыту.
Сұрақтарға жауап алып, оқушылардың білімін бағалау.
ІІІ. Қайталау. Жазбаша қосу және азайту
№1 есеп
9, 5, 0 цифрларын пайдаланып, барлығы неше үш таңбалы сан жазуға болады?
950, 509, 905, 590
№2 Өрнек құр және оның мәнін табу.
а) (548+482)-100 = 900
(1000-а)-738 мұндағы: а = 262:0
(1000 - 262) - 738 = 0
(1000 - 0) - 738 = 262
ә) Амалдардың орындалу ретін анықтау.
Амалдарды жазбаша орындау.
(608 - 134) + (237 - 194) = 517
(487 - 334) + (756 - 481) = 428
805 - (234 + 358) + 198 = 411
516 - (457 - 253) + 434 = 746
№3 Теңдеулерді шешу
465 + х = 1000 1000 - х = 465 х - 535 = 465
х : 3 = 80 х ∙ 9 = 810 420 : х = 6
№4 Есептерді шығар
а) Барлығы - 300 л әк ә) Өткен ж - 7 м
Көгілдір түсі - 78 л Биыл ж - 20 м
Қызғылт түсі - 89 л Жаңа мектеп - ?
Қалғаны сарғыш түсі - ? л Ш: 20 - 7 = 13
Шешуі: 300 л - (78 + 89) = 133 Ж: Жаңа мектеп - 13
Ж: Сарғыш түсті - 133 л
№5
а) 4 см
а = 4 см
2 см в = 2 см
Р - ? S - ?
ә)
Бұрыш
Қабырға
Төбелері
Тік бұрыш
Сүйір бұрыш
Доғал бұрыш
№7 (Ауызша)
а) Кесіндінің 13 -і 9 см. Кесіндінің ұзындығы қанша? (27 см)
ә) 8 см кесінді сыз. Кесіндінің 12-ін қызыл түспен бөліп көрсету.
V. Сабақты бекіту кезеңі.
13 санын төрт 1 цифры арқылы өрнекте.
10 + 1 + 1 + 1
<<Кел ойнайық>> ойынын ойната отырып сөз құрастыр.
VІ. Үйге тапсырма беру. №6 мысал.
VІІ. Оқушылардың білімін бағалау.
(487 - 334) + (756 - 481) =
420 : х = 6
х ∙ 9 = 810
х : 3 = 80
516 - (457 - 253) + 434 =
п
6 см а = 6 см
в = 3 см
Р -?
3 см S - ?
8 см а = 8 см
в = 3 см
Р -?
3 см S - ?
5 см а = 5 см
в = 2 см
Р -?
2 см S - ?
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: Үш таңбалы сандарды жазбаша қосып, азайтуға
байланысты есептерді шығарту.
Сабақтың міндеттері: 1. Геометриялық фигураларды ажырата білуді үйрету.
2. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
3. Шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ жауап, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: Кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аударту
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№6 мысалды тексеріп, оқыту.
Сұрақтарға жауап алып, оқушылардың білімін бағалау.
ІІІ. Қайталау. Жазбаша қосу және азайту
№1 есеп
9, 5, 0 цифрларын пайдаланып, барлығы неше үш таңбалы сан жазуға болады?
950, 509, 905, 590
№2 Өрнек құр және оның мәнін табу.
а) (548+482)-100 = 900
(1000-а)-738 мұндағы: а = 262:0
(1000 - 262) - 738 = 0
(1000 - 0) - 738 = 262
ә) Амалдардың орындалу ретін анықтау.
Амалдарды жазбаша орындау.
(608 - 134) + (237 - 194) = 517
(487 - 334) + (756 - 481) = 428
805 - (234 + 358) + 198 = 411
516 - (457 - 253) + 434 = 746
№3 Теңдеулерді шешу
465 + х = 1000 1000 - х = 465 х - 535 = 465
х : 3 = 80 х ∙ 9 = 810 420 : х = 6
№4 Есептерді шығар
а) Барлығы - 300 л әк ә) Өткен ж - 7 м
Көгілдір түсі - 78 л Биыл ж - 20 м
Қызғылт түсі - 89 л Жаңа мектеп - ?
Қалғаны сарғыш түсі - ? л Ш: 20 - 7 = 13
Шешуі: 300 л - (78 + 89) = 133 Ж: Жаңа мектеп - 13
Ж: Сарғыш түсті - 133 л
№5
а) 4 см
а = 4 см
2 см в = 2 см
Р - ? S - ?
ә)
Бұрыш
Қабырға
Төбелері
Тік бұрыш
Сүйір бұрыш
Доғал бұрыш
№7 (Ауызша)
а) Кесіндінің 13 -і 9 см. Кесіндінің ұзындығы қанша? (27 см)
ә) 8 см кесінді сыз. Кесіндінің 12-ін қызыл түспен бөліп көрсету.
V. Сабақты бекіту кезеңі.
13 санын төрт 1 цифры арқылы өрнекте.
10 + 1 + 1 + 1
<<Кел ойнайық>> ойынын ойната отырып сөз құрастыр.
VІ. Үйге тапсырма беру. №6 мысал.
VІІ. Оқушылардың білімін бағалау.
(487 - 334) + (756 - 481) =
420 : х = 6
х ∙ 9 = 810
х : 3 = 80
516 - (457 - 253) + 434 =
п
6 см а = 6 см
в = 3 см
Р -?
3 см S - ?
8 см а = 8 см
в = 3 см
Р -?
3 см S - ?
5 см а = 5 см
в = 2 см
Р -?
2 см S - ?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz