Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Компьютердің мультимедиялық мүмкіндіктері тақырыбын қорытындылау


Сабақтың тақырыбы: Компьютердің мультимедиялық
мүмкіндіктері тақырыбын
қорытындылау.

Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың жаңа ақпараттық
технологияларды
пайдалана отырып кәсіпке
бейімдеу ,
меңгерген материалын қолдануға

дағдыландыру.

2. Оқушының іскерлігі мен бейімге қалыптастыру,
шығармашылығын ізденісін
қалыптастыру.

3. Оқушының пәнге деген қызығушылығын , отан
сүйгіштігін ояту.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Сабақтың әдісі: Шығармашылық ойын, сабағы.
Сабақтың көркемділігі: Үлестірмелі тапсырмалар, компьютердегі
тапсырмалар.
Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: Мұғалімнің кіріспе сөзі . Сынып 4 топқа бөлінген. Әр
топтың есепшісі мен басшысы белгіленген. Сабақ бес турдан тұрады.

І тур: «Танысу»
Әр топ өздерін «Power Point» программасында таныстырады.
Таныстырудың бағасы төмендегі кестеге топтар түсіріп отырады.
|№ |Топтың аты |Бағасы|
|1 | | |
|2 | | |
|3 | | |
|4 | | |

«Таныстыру»турынан көрініс

1 слайд 2
слайд

3 слайд

ІІ тур: «Шынжырдағы үзбелер»- ойыны
Ойынның шарты: Сынып топтарға бөлініп, олардың әрқайсысында жүргізуші
болады. Сол жүргізушілер қарама-қарсы топқа сұрақтар қояды. Барлығына
бірінші деңгейдегі сұрақтар, екінші айналымында екінші деңгейдегі сұрақтар
қойылады. Топ есепшісі жүргізуші топ мүшелеріне қойған бағасын кестеге
түсіріп отырады.

|№ |Ойыншыны|0 |3 |4 |5 |Команда |Бағасы |
| |ң аты | | | | |ұпайлары| |
| |жөні | | | | |ның саны| |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |

[pic]
1 слайд

[pic] [pic] [pic]

Сұрақтар?
1.1. Windows –тың қазақша аудармасы қалай айтылады (терезе)
1.2. Зианкесті программа қалай аталады? (Вирус)
1.3. Сандар мен әріптерді енгізу құрылғысы (пернелік тақта)
1.4. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі (Бит)
1.5. Баспаға басу құрылғысы (принтер)
2.1. Ms Wort программасын қалай ашамыз. (Пуск- Программы-Ms
office)
2.2. Мультимедия дегеніміз нені білдіреді? (Ақпараттың бес түрін
мультимедия деп атаймыз.)
2.3. .... компьютердің ақыл ой тәріздес. (процессор)
2.4. .... мәтіндік мәліметті компьютер жадына қолмен термей енгізу
құрылғысы (Сканер)
2.5. ....- компьютерлердің микорсхемалары жасалатын материал .
(интегралдық схема)
3.1.. .... – аудиоақпаратты енгізуге арналған құрылғы (микрофон)
3.2. .... керектісі ішінен теріліп алынатын командалар жиынынан
тұратын операциялық жүйе интерфейсі (Меню)
3.3. Үш отау ауылдың шетінде орналасқан, олар сол ауылды
басқарады.
Бірінші отаудың есігін қақсаң, ауыл түгел оранып жатып алады.
Екінші отаудың есігін қақсаң , жайылып қалпына келеді.
Үшінші отаудың есігін қақсаң, есіктерін тіпті тас қылып жауып
алады.
3.4. Оның үш түрі бар.
Оның кейбіреулері инемен жұмыс істегенді ұнатады.
Оның істеген жұмыстарының нәтижесін тек қағаздан ғана көруге
болады. (принтер)
3.5. Оларды компьютердің қосымша бөліктері деп атайды.
Олар ағалы-інілі.
Олар сыбырлап та, айқайлап та сөйлейді. (Калонкалар)
3.6. Сен осы сұрақты таңдағаның үшін сізге приз. (5 балл)

ІV тур: «Режиссер»
Әр команда өздері түсірген фильмдерін көрсетіп қорғайды. Қай программада
өңделгені туралы айтып өтеді. Ол төрт номинация бойынша бағаланды.
1. Тақырыптың өзектілігі
2. Сюжеттің тартымдылығы
3. Фильмді қорғау.

|№ |Топтың аты|Тақырыптың|Сюжеттің |Фильмді |Ұпай саны |Қорытынды |
| | |өзектілігі|тартымдылығы|қорғау | |баға |
|1 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|4 | | | | | | |

1. «Болашақ» тобының «Қатігездікпен алысқа бара алмайсың» атты фильмінен
үзінді.

2. «Аңызды арқадағы Қыземшек» командасының «Аңызды арқадағы Қыземшек» атты
фильмінен үзінді

V тур: Компьютерлік тест .
Командалардың барлық мүшелерінен тест алынып бағаланып командаға ортақ баға
қойылады.
|№ |Топтың |1 тур |2 тур |3 тур |
| |аты | | | |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |
|6 | | | | |
|7 | | | | |
|8 | | | | |
|9 | | | | |
|10 | | | | |

Сабақ алынған балдарының нәтижесінде «Ең үздік команда» анықталып
қорытындыланады және топтар бағаланады.


Ұқсас жұмыстар
Компьютердің мультимедиялық мүмкіндіктері
Сабақтың білім
Интерактивті құрылғыларды тиімді қолдану -заман талабы
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Компьютерлік графика туралы
Компьютерлік графика
Информатика пәнінен электрондық оқулық асаудың тиімді жолдары
Жедел жад құрылғысы
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Физика пәні мұғалімінің әдістемелік анықтамалығы
Пәндер