Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жасушаның құрылымы
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 9 <<А,Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Биологиялық жүйелердегі зат алмасу және өздігінен реттелуі. Фотосинтез -- күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі. Биологиялық <<аккумуляторларда>> жарық энергиясының қорлануы. Фотосинтездің жарық және қараңғы сатылары, судың фотолизі.
Фотосинтез -- күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі туралы оқушыларға түсінік қалыптастыру Органикалық заттардың тотығуы есебінен жасушаның энергиямен қамтамасыз етілуі, митохондриялар туралы оқушыларға түсінік беру
1. Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;
2. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
3.Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
Білу:
Үй тапсырмасын пысықтау үшін 2-кестені талдау.
Термин сөздерге анықтама беру: Метаболизм, анаболизм, катаболизм, автотрофты, хемотрофты, гетеротрофты, гликолиз, анаэробты, аэробты.
Түсіну:
Фотосинтез -- күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі.
Жарық сатысы, қараңғы сатысы.
Сызбанұсқаны талдау:
Күн жарығы Н2О
СО2
Е
Жарық фазасы
О2 Қараңғы фазасы
АТФ Н
Қолдану:
Постер қорғау арқылы мәтінмен жұмыс жасау:
1-топ: Фотосинтез процесі;
2-топ: Фотосинтез факторлары;
3-топ: Фотосинтез және тынысалу байланысы;
Үй тапсырмасын пысықтау үшін 2-кестені талдайды.
Кезең атауы
орны
Химиялық өзгеріс
Энергитикалық нәтиже
Даярлық
Асқорыту жүйесінде ( лизосом, вакуоль)
Қоректік заттар ыдырайды
АТФ-0
Оттексіз
Жасушалар
Сүтқышқылына ыдырайды
АТФ-2
Оттекті
Митохондриялар
СО2+ Н2О дейін ыдырайды
АТФ-36
Термин сөздерге анықтама береді: Метаболизм, анаболизм, катаболизм, автотрофты, хемотрофты, гетеротрофты, гликолиз, анаэробты, аэробты.
Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Фотосинтез процесі;
2-топ: Фотосинтез факторлары;
3-топ: Фотосинтез және тынысалу байланысы;
<<Өрмек-ші торы>>
<<Деле-гат>>.
<<түртіп алу>>
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§11. Фотосинтез
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 9 <<А,Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
№3 зертханалық жұмыс. Өсімдік, жануар және бактерия жасушаларының құрылысы. Олардың құрылысындағы айырмашылықтарды табу.
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білімдерін дамыту. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйрету;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбіту.
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білім алады. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
Білу:
<<Өрмекші торы>> әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарын пысықтау.
№ 2-сызбанұсқаны талдау.
2.Қолдану: №3 зертханалық жұмысты орындау, кестемен толтыру.
Жасуша органоидтары
Өсім-дік
Жа-нуар
Бак-терия
Қабық
+
+
+
Цитоплазма
+
+
+
Ядро
+
+
Вакуоль
+
+
Пластидтер
+
Лизосома
+
ЭПТ
+
+
Митохондрия
+
+
Гольджи жиынтығы
+
+
Рибосомалар
+
Микроденешіктер
+
Талшықтар
+
Хромосомалар
+
+
+
Ядрошықтар
+
+
Оқушылар <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарына жауап береді.
№ 2-сызбанұсқаны талдап,
пысықтайды.
№3 зертханалық жұмысты орындау, кестемен толтыру.
Жасуша органоидтары
Өсім-дік
Жа-нуар
Бак-терия
Қабық
+
+
+
Цитоплазма
+
+
+
Ядро
+
+
Вакуоль
+
+
Пластидтер
+
Лизосома
+
ЭПТ
+
+
Митохондрия
+
+
Гольджи жиынтығы
+
+
Рибосомалар
+
Микроденешіктер
+
Талшықтар
+
Хромосомалар
+
+
+
Ядрошықтар
+
+
<<Өрмек-ші торы>>
<<Деле-гат>>.
<<түртіп алу>>
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§6-7. Жасушаның құрылымы.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пәні: Биология
Сыныбы: 9 <<А,Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Биологиялық жүйелердегі зат алмасу және өздігінен реттелуі. Фотосинтез -- күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі. Биологиялық <<аккумуляторларда>> жарық энергиясының қорлануы. Фотосинтездің жарық және қараңғы сатылары, судың фотолизі.
Фотосинтез -- күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі туралы оқушыларға түсінік қалыптастыру Органикалық заттардың тотығуы есебінен жасушаның энергиямен қамтамасыз етілуі, митохондриялар туралы оқушыларға түсінік беру
1. Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;
2. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
3.Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
Білу:
Үй тапсырмасын пысықтау үшін 2-кестені талдау.
Термин сөздерге анықтама беру: Метаболизм, анаболизм, катаболизм, автотрофты, хемотрофты, гетеротрофты, гликолиз, анаэробты, аэробты.
Түсіну:
Фотосинтез -- күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі.
Жарық сатысы, қараңғы сатысы.
Сызбанұсқаны талдау:
Күн жарығы Н2О
СО2
Е
Жарық фазасы
О2 Қараңғы фазасы
АТФ Н
Қолдану:
Постер қорғау арқылы мәтінмен жұмыс жасау:
1-топ: Фотосинтез процесі;
2-топ: Фотосинтез факторлары;
3-топ: Фотосинтез және тынысалу байланысы;
Үй тапсырмасын пысықтау үшін 2-кестені талдайды.
Кезең атауы
орны
Химиялық өзгеріс
Энергитикалық нәтиже
Даярлық
Асқорыту жүйесінде ( лизосом, вакуоль)
Қоректік заттар ыдырайды
АТФ-0
Оттексіз
Жасушалар
Сүтқышқылына ыдырайды
АТФ-2
Оттекті
Митохондриялар
СО2+ Н2О дейін ыдырайды
АТФ-36
Термин сөздерге анықтама береді: Метаболизм, анаболизм, катаболизм, автотрофты, хемотрофты, гетеротрофты, гликолиз, анаэробты, аэробты.
Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Фотосинтез процесі;
2-топ: Фотосинтез факторлары;
3-топ: Фотосинтез және тынысалу байланысы;
<<Өрмек-ші торы>>
<<Деле-гат>>.
<<түртіп алу>>
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§11. Фотосинтез
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 9 <<А,Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
№3 зертханалық жұмыс. Өсімдік, жануар және бактерия жасушаларының құрылысы. Олардың құрылысындағы айырмашылықтарды табу.
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білімдерін дамыту. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйрету;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбіту.
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білім алады. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
Білу:
<<Өрмекші торы>> әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарын пысықтау.
№ 2-сызбанұсқаны талдау.
2.Қолдану: №3 зертханалық жұмысты орындау, кестемен толтыру.
Жасуша органоидтары
Өсім-дік
Жа-нуар
Бак-терия
Қабық
+
+
+
Цитоплазма
+
+
+
Ядро
+
+
Вакуоль
+
+
Пластидтер
+
Лизосома
+
ЭПТ
+
+
Митохондрия
+
+
Гольджи жиынтығы
+
+
Рибосомалар
+
Микроденешіктер
+
Талшықтар
+
Хромосомалар
+
+
+
Ядрошықтар
+
+
Оқушылар <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарына жауап береді.
№ 2-сызбанұсқаны талдап,
пысықтайды.
№3 зертханалық жұмысты орындау, кестемен толтыру.
Жасуша органоидтары
Өсім-дік
Жа-нуар
Бак-терия
Қабық
+
+
+
Цитоплазма
+
+
+
Ядро
+
+
Вакуоль
+
+
Пластидтер
+
Лизосома
+
ЭПТ
+
+
Митохондрия
+
+
Гольджи жиынтығы
+
+
Рибосомалар
+
Микроденешіктер
+
Талшықтар
+
Хромосомалар
+
+
+
Ядрошықтар
+
+
<<Өрмек-ші торы>>
<<Деле-гат>>.
<<түртіп алу>>
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§6-7. Жасушаның құрылымы.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz