Жасушаның құрылымы

Күні:

Пәні : Биология

Сыныбы : 9 «А, Ә»

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың тақырыбы:: Биологиялық жүйелердегі зат алмасу және өздігінен реттелуі. Фотосинтез - күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі. Биологиялық «аккумуляторларда» жарық энергиясының қорлануы. Фотосинтездің жарық және қараңғы сатылары, судың фотолизі.
Сабақтың мақсаты:: Фотосинтез - күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі туралы оқушыларға түсінік қалыптастыру Органикалық заттардың тотығуы есебінен жасушаның энергиямен қамтамасыз етілуі, митохондриялар туралы оқушыларға түсінік беру
Күтілетін нәтиже::

1. Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;

2. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

3. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сабақтың тақырыбы:: І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ негіздері
Сабақтың мақсаты:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже:: Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдас-тыру
Сабақтың мақсаты::

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.

Күтілетін нәтиже::

1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Кезекші есеп береді.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.

4. Топқа бөлінеді.

Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Үй тапсыр-масын пысықтау

Жаңа сабақ

Сабақтың мақсаты::
  1. Білу:

Үй тапсырмасын пысықтау үшін 2-кестені талдау.

Термин сөздерге анықтама беру: Метаболизм, анаболизм, катаболизм, автотрофты, хемотрофты, гетеротрофты, гликолиз, анаэробты, аэробты.

  1. Түсіну:

Фотосинтез - күн энергиясының органикалық заттың энергиясына өзгеруі.

Жарық сатысы, қараңғы сатысы.

Сызбанұсқаны талдау:

Күн жарығы Н2О

СО2

Е

О2

Жарық фазасы

Қараңғы фазасы

АТФ Н

  1. Қолдану:

Постер қорғау арқылы мәтінмен жұмыс жасау:

1-топ: Фотосинтез процесі;

2-топ: Фотосинтез факторлары;

3-топ: Фотосинтез және тынысалу байланысы;

Күтілетін нәтиже::
  1. Үй тапсырмасын пысықтау үшін 2-кестені талдайды.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Термин сөздерге анықтама береді: Метаболизм, анаболизм, катаболизм, автотрофты, хемотрофты, гетеротрофты, гликолиз, анаэробты, аэробты.

  1. Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады.
  2. Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.

1-топ: Фотосинтез процесі;

2-топ: Фотосинтез факторлары;

3-топ: Фотосинтез және тынысалу байланысы;

Кезең атауы
орны
Химиялық өзгеріс
Энергитикалық нәтиже
Даярлық
Асқорыту жүйесінде ( лизосом, вакуоль)
Қоректік заттар ыдырайды
АТФ-0
Оттексіз
Жасушалар
Сүтқышқылына ыдырайды
АТФ-2
Оттекті
Митохондриялар
СО2+ Н2О дейін ыдырайды
АТФ-36

«Өрмек-ші торы»

«Деле-гат».

«түртіп алу»

АКТ

Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы:: ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Бағалау

Үйге тапсыр-ма

Рефлек-сия

Сабақтың мақсаты::

Оқушылардың білімін бағалау.

§11. Фотосинтез

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Күтілетін нәтиже::

Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.

Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»
стикер

Күні:

Пәні : Биология

Сыныбы : 9 «А, Ә»

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың тақырыбы:: №3 зертханалық жұмыс. Өсімдік, жануар және бактерия жасушаларының құрылысы. Олардың құрылысындағы айырмашылықтарды табу .
Сабақтың мақсаты::

1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білімдерін дамыту. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру

2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйрету;

3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбіту.

Күтілетін нәтиже::

1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білім алады. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру

2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;

Сабақтың тақырыбы:: І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ негіздері
Сабақтың мақсаты:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже:: Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдас-тыру
Сабақтың мақсаты::

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.

Күтілетін нәтиже::

1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Кезекші есеп береді.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.

4. Топқа бөлінеді.

Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Үй тапсыр-масын пысықтау

Жаңа сабақ

Сабақтың мақсаты::
  1. Білу:

«Өрмекші торы» әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарын пысықтау.

№ 2-сызбанұсқаны талдау.

2. Қолдану: №3 зертханалық жұмысты орындау, кестемен толтыру.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Күтілетін нәтиже:: Жасуша органоидтары
Өсім-дік
Жа-нуар
Бак-терия
Қабық
+
+
+
Цитоплазма
+
+
+
Ядро
+
+
Вакуоль
+
+
Пластидтер
+
Лизосома
+
ЭПТ
+
+
Митохондрия
+
+
Гольджи жиынтығы
+
+
Рибосомалар
+
Микроденешіктер
+
Талшықтар
+
Хромосомалар
+
+
+
Ядрошықтар
+
+
  1. Оқушылар «Өрмекші торы» әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарына жауап береді.

№ 2-сызбанұсқаны талдап,

пысықтайды.

  1. №3 зертханалық жұмысты орындау, кестемен толтыру.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Жасуша органоидтары
Өсім-дік
Жа-нуар
Бак-терия
Қабық
+
+
+
Цитоплазма
+
+
+
Ядро
+
+
Вакуоль
+
+
Пластидтер
+
Лизосома
+
ЭПТ
+
+
Митохондрия
+
+
Гольджи жиынтығы
+
+
Рибосомалар
+
Микроденешіктер
+
Талшықтар
+
Хромосомалар
+
+
+
Ядрошықтар
+
+

«Өрмек-ші торы»

«Деле-гат».

«түртіп алу»

АКТ

Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::

Ұқсас жұмыстар
Жасуша органоидтары
Тіршілік химиясы
Сабақ жоспарының шаблоны
Топқа мұғаліммен бөлу
Цитология
Хромосоманың құрамы
Ядро, оның құрылысы және қызметі. Ядроның жетекші рөлі
Жасуша органоидтары, омж, қмж. 8-сынып
Жасуша мембранасының құрылысы
«адам физиологиясы» тақырыбындағы қолданбалы курстың бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz