Оқушылардың білімін бағалау. Оқушылармен сәлемдесу

Күні:

Пәні : Биология

Сыныбы : 10

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың тақырыбы:: Кіріспе
Сабақтың мақсаты:: Жалпы биология мақсаты мен міндетін түсіндіру.
Күтілетін нәтиже::

1. Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;

2. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

3. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сабақтың тақырыбы:: І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ негіздері
Сабақтың мақсаты:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже:: Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдас-тыру
Сабақтың мақсаты::

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушылардытүгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқабөлу.

Күтілетін нәтиже::

1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Кезекшіесепбереді.

3. Ынтымақт астықатмосферасын құрады.

4. Топқабөлінеді.

Топтас-тыру
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Негізгібөлім. (30 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Үйтапсыр-масынпысықтау

Жаңасабақ

Сабақтың мақсаты::

Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.

Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.

Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.

Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.

Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.

Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.

Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.

Экология -қоршаған орта туралы ғылым.

Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.

1-топ: Биология.

2-топ: Биология салалары.

3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.

Күтілетін нәтиже::

Оқушылар дәптерге жазып алады.

Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.

1-топ: Биология.

2-топ: Биология салалары.

3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.

«делегат»

«түртіп алу»

АКТ.

Маркер,

флип-чард,

стикер,

оқулық,

жұмыс дәптері

Сабақтың тақырыбы:: ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Бағалау

Үйге тапсырма

Рефлексия

Сабақтың мақсаты::

Оқушылардың білімін бағалау.

Кіріспе.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Күтілетін нәтиже::

Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.

Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Түрлі әдістерді қолдану

2: топтық жұмыс

Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна

№ 1 қысқа мерзімді жоспар

Күні: 04. 09. 2017ж

Пәні : Биология

Сыныбы : 9 «Ә»

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың тақырыбы:: Кіріспе
Сабақтың мақсаты:: Оқушыларға биология ғылымының даму тарихы туралы түсінік беру
Күтілетін нәтиже::

1. Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе біледі.

2. Ойлау қабілеті дамиды.

3. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады

Сабақтың тақырыбы:: І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ негіздері
Сабақтың мақсаты:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже:: Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдас-тыру
Сабақтың мақсаты::

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.

Күтілетін нәтиже::

1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Кезекші есеп береді.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.

4. Топқа бөлінеді.

Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Үй тапсыр-масын пысықтау

Жаңа сабақ

Сабақтың мақсаты::

Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.

Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.

Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.

Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.

Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.

Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.

Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.

Экология -қоршаған орта туралы ғылым.

Тіршіліктің жаратылым деңгейлері:

Молекулалық, жасушалық, мүшелік-ұлпалық, ағзалық, популяциялық-түрлік, биогеоценоздық, биосфералық.

Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.

1-топ: Биология.

2-топ: Биология салалары.

3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.

4-топ: Ағзалық деңгей.

Күтілетін нәтиже::

Оқушылар дәптерге жазып алады.

Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.

1-топ: Биология.

2-топ: Биология салалары.

3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.

4-топ: Ағзалық деңгей.

«Деле-гат».

«түртіп алу»

АКТ

Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері

Сабақтың тақырыбы:: ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Бағалау

Үйге тапсыр-ма

Рефлек-сия

Сабақтың мақсаты::

Оқушылардың білімін бағалау.

Кіріспе.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Күтілетін нәтиже::

Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.

Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
стикер

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Түрлі әдістерді қолдану

2: топтық жұмыс

Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна


Ұқсас жұмыстар
Кестені баспаға дайындау
Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формулалары
Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдерін оқушыларға меңгерту
Таймер басқару элементін қолдану
Жасушаның құрылымы
Қазақтың дастарханы
Сабақтың кезеңдері. Сабақтың тақырыбы
Тақырып Бақылау жұмысы
Қазақ – қонақжай халық туралы ақпарат
Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz