Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың білімін бағалау. Оқушылармен сәлемдесу
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Кіріспе
Жалпы биология мақсаты мен міндетін түсіндіру.
1. Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;
2. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
3.Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардытүгелдеу.
3.Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқабөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекшіесепбереді.
3. Ынтымақт астықатмосферасын құрады.
4. Топқабөлінеді.
Топтас-тыру
ІІ. Негізгібөлім. (30 минут)
Үйтапсыр-масынпысықтау
Жаңасабақ
Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.
Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.
Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.
Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.
Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.
Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.
Экология - қоршаған орта туралы ғылым.
Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
Оқушылар дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
<<делегат>>
<<түртіп алу>>
АКТ.
Маркер,
флип-чард,
стикер,
оқулық,
жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсырма
Рефлексия
Оқушылардың білімін бағалау.
Кіріспе.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна
№ 1 қысқа мерзімді жоспар
Күні: 04. 09. 2017ж
Пәні: Биология
Сыныбы: 9 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Кіріспе
Оқушыларға биология ғылымының даму тарихы туралы түсінік беру
1.Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе біледі.
2.Ойлау қабілеті дамиды.
3. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.
Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.
Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.
Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.
Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.
Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.
Экология - қоршаған орта туралы ғылым.
Тіршіліктің жаратылым деңгейлері:
Молекулалық, жасушалық, мүшелік-ұлпалық, ағзалық, популяциялық-түрлік, биогеоценоздық, биосфералық.
Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
4-топ: Ағзалық деңгей.
Оқушылар дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
4-топ: Ағзалық деңгей.
<<Деле-гат>>.
<<түртіп алу>>
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
Кіріспе.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна
Сабақтың тақырыбы:
Зертханалық жұмыс <<Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)>>.
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
СЫНЫП: 7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
экожүйелер
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер).
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сөздер болу керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
<<Сурете байланысты тілек>> тренинг
Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады.
1-топ
2-топ
3-топ
Суреттер
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
<<Стикердегі диалог>> әдісі
(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)
Қандай экожүйелер болады?
Оқулық.
Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
Ортақ тапсырма: <<Пкірлер>> парағы әдісі
1-топ
Жауабын жазады.
2-топ
Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.
3-топ
Ұсыныс жазады.
Талдау
<<Броундық қозғалыс>> Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.
Зертханалық жұмыс <<Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)>>.
<<Пкірлер>> парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
Сергіту сәті
2 минут
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Орталық цилиндр құрылысы,тамырдың өткізгіш қызметі,Перицикл мен камбийдің орналасуы,жасуша құрылысының ерекшелігі,тамыр сіңіретін судың қозғалысы. деген сөздер топтарға таратылады.
Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.
Карточкада жазылған терминдер
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының аты-жөні
<<Стикер
дегі диалог>> әдісі
<<Пкірлер>> парағы әдісі
<<Броундық қозғалыс>>
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Балл
Рефлексия парағы
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары.
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша
Көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағыахуал
Қандай болды?
Мен жоспарлаған
Саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
Уақыт ішінде
үлгердімбе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пәні: Биология
Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Кіріспе
Жалпы биология мақсаты мен міндетін түсіндіру.
1. Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;
2. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
3.Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардытүгелдеу.
3.Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқабөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекшіесепбереді.
3. Ынтымақт астықатмосферасын құрады.
4. Топқабөлінеді.
Топтас-тыру
ІІ. Негізгібөлім. (30 минут)
Үйтапсыр-масынпысықтау
Жаңасабақ
Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.
Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.
Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.
Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.
Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.
Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.
Экология - қоршаған орта туралы ғылым.
Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
Оқушылар дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
<<делегат>>
<<түртіп алу>>
АКТ.
Маркер,
флип-чард,
стикер,
оқулық,
жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсырма
Рефлексия
Оқушылардың білімін бағалау.
Кіріспе.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна
№ 1 қысқа мерзімді жоспар
Күні: 04. 09. 2017ж
Пәні: Биология
Сыныбы: 9 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Кіріспе
Оқушыларға биология ғылымының даму тарихы туралы түсінік беру
1.Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе біледі.
2.Ойлау қабілеті дамиды.
3. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.
Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.
Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.
Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.
Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.
Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.
Экология - қоршаған орта туралы ғылым.
Тіршіліктің жаратылым деңгейлері:
Молекулалық, жасушалық, мүшелік-ұлпалық, ағзалық, популяциялық-түрлік, биогеоценоздық, биосфералық.
Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
4-топ: Ағзалық деңгей.
Оқушылар дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
4-топ: Ағзалық деңгей.
<<Деле-гат>>.
<<түртіп алу>>
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
Кіріспе.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна
Сабақтың тақырыбы:
Зертханалық жұмыс <<Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)>>.
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
СЫНЫП: 7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
экожүйелер
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер).
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сөздер болу керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
<<Сурете байланысты тілек>> тренинг
Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады.
1-топ
2-топ
3-топ
Суреттер
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
<<Стикердегі диалог>> әдісі
(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)
Қандай экожүйелер болады?
Оқулық.
Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
Ортақ тапсырма: <<Пкірлер>> парағы әдісі
1-топ
Жауабын жазады.
2-топ
Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.
3-топ
Ұсыныс жазады.
Талдау
<<Броундық қозғалыс>> Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.
Зертханалық жұмыс <<Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)>>.
<<Пкірлер>> парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
Сергіту сәті
2 минут
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Орталық цилиндр құрылысы,тамырдың өткізгіш қызметі,Перицикл мен камбийдің орналасуы,жасуша құрылысының ерекшелігі,тамыр сіңіретін судың қозғалысы. деген сөздер топтарға таратылады.
Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.
Карточкада жазылған терминдер
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының аты-жөні
<<Стикер
дегі диалог>> әдісі
<<Пкірлер>> парағы әдісі
<<Броундық қозғалыс>>
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Балл
Рефлексия парағы
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары.
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша
Көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағыахуал
Қандай болды?
Мен жоспарлаған
Саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
Уақыт ішінде
үлгердімбе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz