Оқушылардың білімін бағалау. Оқушылармен сәлемдесу

Күні:
Пәні : Биология
Сыныбы : 10
1. Берілген тақырыптың өзектілігін таба алады;
2. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;
3. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардытүгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқабөлу.
1. Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекшіесепбереді.
3. Ынтымақт астықатмосферасын құрады.
4. Топқабөлінеді.
Үйтапсыр-масынпысықтау
Жаңасабақ
Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.
Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.
Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.
Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.
Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.
Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.
Экология -қоршаған орта туралы ғылым.
Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
Оқушылар дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
«делегат»
«түртіп алу»
АКТ.
Маркер,
флип-чард,
стикер,
оқулық,
жұмыс дәптері
Бағалау
Үйге тапсырма
Рефлексия
Оқушылардың білімін бағалау.
Кіріспе.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна
№ 1 қысқа мерзімді жоспар
Күні: 04. 09. 2017ж
Пәні : Биология
Сыныбы : 9 «Ә»
1. Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе біледі.
2. Ойлау қабілеті дамиды.
3. Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады
1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1. Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
Білу: Биология - тірі ағзаларды зерттейтін ғылым.
Ботаника - өсімдіктерді зерттейтін ғылым.
Зоология - жануарларды зерттейтін ғылым.
Микрбиология - ұсақ ағзалады зерттейтін ғылым.
Микология - саңырауқұлақтарды зерттейтін ғылым.
Генетика - тұқым қуалау мен өзгергіштік заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Биохимия - тірі ағзалардың химиялық құрамын зерттейтін ғылым.
Экология -қоршаған орта туралы ғылым.
Тіршіліктің жаратылым деңгейлері:
Молекулалық, жасушалық, мүшелік-ұлпалық, ағзалық, популяциялық-түрлік, биогеоценоздық, биосфералық.
Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
4-топ: Ағзалық деңгей.
Оқушылар дәптерге жазып алады.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Биология.
2-топ: Биология салалары.
3-топ: Тіршілік жаратылу деңгейі.
4-топ: Ағзалық деңгей.
«Деле-гат».
«түртіп алу»
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
Кіріспе.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пән мұғалімі: Райханова Айгерим Кажымуратовна
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz