Жергілікті жердің жоспарын құрастыру

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері

Мектеп: ЖББ №5

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:

Күні:

Мектеп: ЖББ №5:

Мұғалімнің аты-жөні: Райханова А. К.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:

Сынып: 5

Мектеп: ЖББ №5:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандарсаны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:

Сабақ тақырыбы

Мектеп: ЖББ №5: Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: ЖББ №5:

5. 2. 5. 3 тәсілдердің бірі бойынша жергілікті жердің түсірілімін (көз мөлшермен, полярлық, бағдарлық) жүзеге асырады

5. 2. 5. 4 ресімдеу қағидаларына сәйкес жергілікті жердің қарапайым жоспарларын құрастырады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Сабақ мақсаттары
Мектеп: ЖББ №5:

Оқушылар:

• жергілікті жер жоспарларына түсінік бере отырып көрсетуді ауызша жүзеге асыра алады;

• топографиялық диктантты жазбаша орындай алады;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Бағалау критерийлері
Мектеп: ЖББ №5:

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

  • шартты белгілерді қолдана отырып, өз аймағының жоспарын құрастыра алса;
  • жергілікті жердің түсірілімін жүзеге асыруда тәсілдердің бірін қолдана алса;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Тілдік мақсаттар
Мектеп: ЖББ №5:

Оқушылар:

• жергілікті жер жоспарларының тағайындалуын, олардың жетекші белгілерін түсіндіре алады;

• жергілікті жер жоспарларындағы географиялық нысандардың бейнелену тәсілдерін біледі, орындайды.

Пәндік лексика мен терминология:

• көлденеңдер;

• абсолютті биіктік;

• азимут;

• жергілікті жерде бағдарлау ;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

• Жергілікті жер жоспары бойынша арақашықтықты есептеу үшін . . .

• Жергілікті жер жоспарын құрастырған кезде төмендегідей талаптарды орындау міндетті . . .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: ЖББ №5: Құндылықтарды дарыту: топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету, бір -бірінен үйрену арқылы жүзеге асырылады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: ЖББ №5: Математика, геометрия, бейнелеу сабақтарымен байланыстыруға болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: ЖББ №5: АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Бастапқы білім
Мектеп: ЖББ №5: бастауыш сыныптағы «Дүниетану» ғылымынан алған білім, зерттеу түрлері тақырыбынан алған білімдер.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: кезеңдер
Мектеп: ЖББ №5: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:

Сабақтың басы

0-3 мин

Мектеп: ЖББ №5:
  • сәлемдесу
  • түгелдеу
  • ынтымақтастық атмосферасын құру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:

4-6

7-11

12-22

минут

22-26

минут

27-30

31-35

36-38

Мектеп: ЖББ №5:

(Т) Оқушылар жергілікті жерді түсіру тәсілдерімен танысады: көз мөлшермен, полярлық, бағдарлық.

(М) Мұғалім оқушыларды жергілікті жерді түсіру тәсілдері туралы мәтінмен қамтамасыз етеді.

(С) Оқушылар бейнеролик арқылы жергілікті жерді түсіру тәсілдерімен танысады.

(М) Мұғалім мектеп аумағының сызбасында әрбір топ үшін солардың таңдауына сәйкес телімдерді анықтайды.

(Т) Оқушылар түсірудің әрбір түрі үшін қажетті ресурстардың тізілімін анықтайды және қолда бар мүмкіндіктерді талдау негізінде ең қолайлы түрін таңдайды.

(М) Мұғалім қолда бар ресурстарды растайды.

Оқушылар сыныпта жергілікті жерді түсіру үшін ресурстармен жұмыс істеудің жекелеген тәсілдерін меңгереді.

Видео көрсетіледі.

(Т) Оқушылар түсіру үшін мектептің белгілі бір аумағының бөлігін таңдайды.

(М) Мұғалім топтарға әдістемелік қолдауды көрсетеді, оларды түсіру және деректерді тіркеу барысында түзетеді.

(Т) Әрбір топ мектеп аумағындағы өзінің бөлігін түсіруді жүзеге асырады, деректерді тіркейді.

(М) Мұғалім жергілікті жерді түсірудегі жұмыстың кейбір тәсілдерін көрсетеді.

Дала жұмыстарынан соң, әрбір топ сыныпта жергілікті жердің жоспарын құрады, оларды жоспарларға қойылатын талаптарға сәйкес ресімдейді және сыныпты өз жұмысының нәтижелерімен таныстырады.

Бөлім бойынша білімді топографиялық диктанттардың сериясы арқылы бекітуге болады.

(М) Мұғалім оқушыларға жергілікті жер жоспары бойынша бағдарлау тәсілдерін түсіндіретін мәтіндік, графикалық немесе бейне материалдарын ұсынады.

Мұғалім кері байланыс нысанында бағыт береді, қажет болғанда-оқушыларды түзетеді.

Оқушылар бүкіл сыныпқа немесе жекелеген топтар үшін топографиялық диктантты өздері әзірлей алады. Мұғалім оларды оқыған соң, оқушылармен диктантты өткізуге рұқсат бере алады.

Презентация

1-4 слайдтар

5-6 слаидтар

http://geographyofrussia. com/semka-mestnosti/ (жергілікті жерді түсіру тәсілдері туралы ресурс)

http://geographyofrussia. com/sostavlenie-prostejshix-planov-mestnosti/ (жергілікті жерді түсіру тәсілдері туралы ресурс)

Флипчарт,

Мәтін

http://www. timuriego. com/glazomernaya-semka-mestnosti. html

http://geo. 1september. ru/article. php?ID=200204005

http://geodesy-bases. ru/topograficheskaya-semka-mestnosti/sostavlenie-plana-uchastka-mestnosti

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:

Сабақтың соңы

38-40

Мектеп: ЖББ №5:

Сабақты бекіту:

INSERT кестесін немесе түртіп алу кестесін беруге болады. Яғни оқушы келесі кестені толтырып, сабақты қалай түсінгенін жазады

:
:
:

Үй жұмысы:

  1. «Жазғы демалыс» тақырыбында шартты белгілерді қолдана отырып географиялық диктант жазып келу
Менің білетінім
Мен үшін жаңалық
Мені таң қалдырды
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:
Мектеп: ЖББ №5:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері:
Мектеп: ЖББ №5:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам_5. 1С Жер бетін бейнелеу тәсілдері: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: ЖББ №5: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Ғалам. Жер. Адам

Ұқсас жұмыстар
Бақылаушы жауынгер
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Қазақстанның климаты
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып
Географиялық белдеулер. 10 сынып
Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары
Табиғатты қорғау негіздері. факультативтік курс бағдарламасы
Жолаушы тасымалын ұйымдастыу
Дендерім - байтақ мекенім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz