Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың құрылыс ерекшеліктері

Сабақ жоспары
Оқушылар:
Барлық оқушылар:
Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырата алады;
Оқушылардың көпшілігі:
Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға тән негізгі анықталатын белгілері бойынша сипаттама бере алады;
Кейбір оқушылар:
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың атын атап, құрылысы ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдей алады.
Оқушылар орындай алады:
ағзалардың сыртқы ерекшеліктерін анықтайды және ауызша сипаттайды, бұл білімдерін дихотомиялық кілттерді құрастыруда жазбаша қолдана алады
Пәнге қатысты лексика мен терминология
түрлер, микроорганизмдер, прокариоттар, эукариоттар, ядро, ұрық, ерекшелік белгілері, омыртқасыздар омыртқалылар, дихотомиялық кілт, бактерия, вирус, саңырауқұлақтар, қарапайымдар, патогенді ағза, антибиотик
біржасушалы, көпжасушалы ағза
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы
омыртқа(сыздар) лылар болып табылады/ … бар
Микроорганизм - бұл кішкентай/қарапайым/үлкен/күрделі/көрінетін/көрінбейтін.
Микроорганизмнің ядросы бар/әр түрлі мүшелер/тек бір жасуша/көп жасуша/ішкі мүшелері/ ішкі мүшелері жоқ.
Қандай қасиеттерді қолдануға болады?
Жеңіл қасиеттерден бастаймыз.
Екі қарапайым сөйлемнен бастау қажет .
Әр сөйлем, Микроағзалар, . . . болады деп басталу қажет, әрі қарай сын есім/ зат есім. Ерекшеліктерді көрсету үшін қандай сынесімдері қолдануға болады? Әр түрлі қасиеттері жайлы сөйлемдер жазу қажет.
Бактерияларда х болады , ал вирустарда у болады, х жоқ.
Сабақтың басы
0-2 минут
3- 6 минут
Сабақтың ортасы
7- 10 минут
Сабақтың аяғы:
11-18 минут
19-24 минут
25-30 минут
- Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
- Ынтымақтастық орта құру:«Түрлі түстер терапиясы»-арқылы оқушылардың сабаққа ынталылығын арттыру. Әрбір оқушы түрлі түстерді таңдап, себебін түсіндіреді.
жасыл (белсенді)
көк (пассивті, көңілсіз, шаршау)
күлгін (мазасыздық, үрей)
қара (жабырқау, мойындамау)
қоңыр (сенімсіздік)
қызыл (қуаныш, шаттық)
сары (сабырлылық)
сұр (қынжылу) .
Негативті сезімдерді бейнелейтін түстерді таңдаған оқушыларды жақсы тілектер айту арқылы сабаққа ынталандыру.
- Сабақтың мақсатын оқушылар өздері анықтайды. Ол үшін оқушыларға омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ылғалды препараттары мен суреттерін ұсынып, оларды топтастыру арқылы сабақтың мақсаты анықталады.
- Жетістік критерийлерімен таныстыру.
- Топтық жұмыс (Оқушылар сабақтың басында таңдаған түстері бойынша, яғни актив және пассив түстер араласып топ құрайды) . Топқа тапсырма:Не себепті жануарлар осылай топтастырылған ? Себебін түсіндіріңіздер . . . Оқушыларға Оқушылардан омыртқалылар мен омыртқасыздар арасындағы айырмашылықты сипаттауларын сұрау. Ол үшін оқушыларға омыртқалы жануарлардың ылғалды препараты беріледі. Оқушылар жәндіктер мен жануарлардың препарттарына қарай отырып айырмашылығына топпен ақылдасып сипаттама береді. Олар сынып әр түрлі идеяларды салыстыра алуы үшін өз жауабын шағын тақтаға жазулары тиіс.
- Видеодан өз қателіктерін тауып, толықтырады.
- Жұптық жұмыс:Оқушыларға әр түрлі жануарлардың суреттері бар карточкалар таратылады. Берілген жануарларды атап, сол жануардың қозғалыс мүшесі мен тіршілік ортасын дәптерге жазады.
- Жеке жұмыс:Қабілеті жоғары оқушылар үшін: Оқушыларға 5 мин ішінде мүмкіндігінше көп жануарлардың атауын жазу тапсырмасын беріңіз. Олар оны екі тізімде жазулары тиіс: «омыртқалылар» және «омыртқасыздар».
- Қабілеті орташа оқушылар үшін: «Кім жылдам?» ойынын өткізу.
Берілген жануарларды топтастырып жазыңдар :
1. Кептер, 2. ит, 3. құмырсқа, 4. жауын құрты, 5. кесіртке, 6. жылан, 7. көбелек, 8. Маса, 9. маймыл, 10. өрмекші, 11. балық, 13. шаян, 14. теңізжұлдызы, 15. қой
Түрлі түсті қағаздар
Ылғалды препараттар мен жануарлардың суреттері
https://www. youtube. com/watch?v=-gB6lCwD_XM
Фломастер, плакат
карточкалар
Сабақтың соңы
10 минут
- Қалыптастырушы бағалау
- Рефлексия:
- Менің бүгінгі сабақтан түсінгенім . . .
- Менің түсінбей қалғаным . . .
- Мен келесі сабақта . . . білгім келеді.
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
- Мұғалімнің мадақтауы;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz