Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың құрылыс ерекшеліктері

Сабақ жоспары
|Ұзақ мерзімді жоспар |Мектеп: |
|бөлімі: 7.1С: Тірі | |
|ағзаларды жүйелеу | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 7 |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың құрылыс ерекшеліктері |
|Осы сабақта қол |7.1.1.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының |
|жеткізілетін оқу |айырмашылық белгілерін сипаттау |
|мақсаттары | |
|Сабақ мақсаттары:|Оқушылар: |
| |Барлық оқушылар: |
| |Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырата алады; |
| |Оқушылардың көпшілігі: |
| |Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға тән негізгі анықталатын |
| |белгілері бойынша сипаттама бере алады; |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың атын атап, құрылысы |
| |ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдей алады.|
| Бағалау |Оқушылар омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың құрылысының |
|критерийлері |ерекшеліктерін біледі. |
|Тілдік мақсаттар|Оқушылар орындай алады: |
| |ағзалардың сыртқы ерекшеліктерін анықтайды және ауызша |
| |сипаттайды, бұл білімдерін дихотомиялық кілттерді құрастыруда |
| |жазбаша қолдана алады |
| |Пәнге қатысты лексика мен терминология |
| |түрлер, микроорганизмдер, прокариоттар, эукариоттар, ядро, ұрық, |
| |ерекшелік белгілері,омыртқасыздар омыртқалылар, дихотомиялық |
| |кілт, бактерия, вирус, саңырауқұлақтар, қарапайымдар, патогенді |
| |ағза, антибиотик |
| |біржасушалы, көпжасушалы ағза |
| |Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы |
| |омыртқа(сыздар)лылар болып табылады/ … бар |
| |Микроорганизм – бұл |
| |кішкентай/қарапайым/үлкен/күрделі/көрінетін/көрінбейтін. |
| |Микроорганизмнің ядросы бар/әр түрлі мүшелер/тек бір жасуша/көп |
| |жасуша/ішкі мүшелері/ ішкі мүшелері жоқ. |
| |Қандай қасиеттерді қолдануға болады? |
| |Жеңіл қасиеттерден бастаймыз. |
| |Екі қарапайым сөйлемнен бастау қажет. |
| |Әр сөйлем, Микроағзалар, ... болады деп басталу қажет, әрі қарай |
| |сын есім/ зат есім. Ерекшеліктерді көрсету үшін қандай |
| |сынесімдері қолдануға болады? Әр түрлі қасиеттері жайлы |
| |сөйлемдер жазу қажет. |
| |Бактерияларда х болады, ал вирустарда у болады, х жоқ. |
|Патриотизм және |Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс |
|азаматтық |жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық |
|жауапкершілік |қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде |
| |қолдануды дамыту. |
|Пәнаралық |Қоршаған орта мен тірі ағзаның байланысын біріктіре отырып |
|байланыстар |география, пәнімен байланысты. |
|АКТ қолдану |Шағын презентация, бейнебаян көрсету.Оқушыларға белсенді оқыту |
|дағдылары |тақтасымен суреттік тапсырмалармен көрсету. |
|Бастапқы білім |«Жаратылыстану» курсы бойынша оқушылар «жүйелеу», «тірі табиғат |
| |дүниесі», «омыртқалы және омыртқасыз жануарлар» түсініктерін |
| |біледі. Тірі ағзаларды сипаттап, тірі табиғат дүниелеріне жіктей |
| |алады. Тірі ағзаларды анықтау үшін қарапайым дихотомиялық кілтті |
| |қолдану қабілеттерін дамытуға негізделген. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. | |
|0-2 минут |Ынтымақтастық орта құру: «Түрлі түстер терапиясы»| |
| |- арқылы оқушылардың сабаққа ынталылығын |Түрлі түсті |
| |арттыру. Әрбір оқушы түрлі түстерді таңдап, |қағаздар |
| |себебін түсіндіреді. | |
|3– 6 минут | | |
| |жасыл (белсенді) | |
| |көк (пассивті, көңілсіз, шаршау) | |
| |күлгін (мазасыздық, үрей) | |
| |қара (жабырқау , мойындамау) | |
| |қоңыр (сенімсіздік) | |
| |қызыл (қуаныш, шаттық) | |
| |сары (сабырлылық) | |
| |сұр (қынжылу). | |
| | | |
| |Негативті сезімдерді бейнелейтін түстерді | |
| |таңдаған оқушыларды жақсы тілектер айту арқылы | |
| |сабаққа ынталандыру. | |
| | | |
| |Сабақтың мақсатын оқушылар өздері анықтайды. Ол | |
| |үшін оқушыларға омыртқалы және омыртқасыз | |
| |жануарлардың ылғалды препараттары мен суреттерін | |
|Сабақтың ортасы |ұсынып, оларды топтастыру арқылы сабақтың мақсаты| |
|7- 10 минут |анықталады. | |
| |Жетістік критерийлерімен таныстыру. | |
| |Топтық жұмыс (Оқушылар сабақтың басында таңдаған | |
| |түстері бойынша, яғни актив және пассив түстер | |
|Сабақтың аяғы: |араласып топ құрайды). Топқа тапсырма: Не себепті| |
|11-18 минут |жануарлар осылай топтастырылған ? Себебін | |
| |түсіндіріңіздер... Оқушыларға Оқушылардан | |
| |омыртқалылар мен омыртқасыздар арасындағы | |
| |айырмашылықты сипаттауларын сұрау. Ол үшін | |
| |оқушыларға омыртқалы жануарлардың ылғалды |Ылғалды |
| |препараты беріледі.Оқушылар жәндіктер мен |препараттар мен |
| |жануарлардың препарттарына қарай отырып |жануарлардың |
| |айырмашылығына топпен ақылдасып сипаттама береді.|суреттері |
| |Олар сынып әр түрлі идеяларды салыстыра алуы үшін| |
| |өз жауабын шағын тақтаға жазулары тиіс. | |
|19-24 минут |Видеодан өз қателіктерін тауып, толықтырады. | |
| |Жұптық жұмыс: Оқушыларға әр түрлі жануарлардың | |
| |суреттері бар карточкалар таратылады. Берілген |https://www.yout|
| |жануарларды атап, сол жануардың қозғалыс мүшесі |ube.com/watch?v=|
|25-30 минут |мен тіршілік ортасын дәптерге жазады. |-gB6lCwD_XM |
| |Жеке жұмыс: Қабілеті жоғары оқушылар үшін: |Фломастер, |
| |Оқушыларға 5 мин ішінде мүмкіндігінше көп |плакат |
| |жануарлардың атауын жазу тапсырмасын беріңіз. | |
| |Олар оны екі тізімде жазулары тиіс: | |
| |«омыртқалылар» және «омыртқасыздар». | |
| |Қабілеті орташа оқушылар үшін: «Кім жылдам?» | |
| |ойынын өткізу. | |
| |Берілген жануарларды топтастырып жазыңдар : | |
| |1.Кептер, 2.ит, 3.құмырсқа, 4.жауын құрты, | |
| |5.кесіртке, 6. жылан, 7.көбелек, 8.Маса, | |
| |9.маймыл, 10.өрмекші,11. балық, 13.шаян, | |
| |14.теңізжұлдызы,15.қой | |
| |Омыртқалылар | |
| |Омыртқасыздар |карточкалар |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың соңы | |Қосымша |
|10 минут |Қалыптастырушы бағалау | |
| |Рефлексия: | |
| |Менің бүгінгі сабақтан түсінгенім | |
| |.................................................| |
| |........................................ | |
| |Менің түсінбей қалғаным | |
| |.................................................| |
| |...................... | |
| |Мен келесі | |
| |сабақта..........................................| |
| |.........................................білгім | |
| |келеді. | |
|Саралау |Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру |Денсаулық және |
|–оқушыларға |деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |қауіпсіздік |
|қалай көбірек |Мұғалімнің мадақтауы; |техникасының сақталуы |
|қолдау көрсетуді|Қалыптастырушы бағалау; | |
|жоспарлайсыз? |Деңгейлік тапсырма | |
|Қабілеті жоғары | | |
|оқушыларға | | |
|қандай міндет | | |
|қоюды жоспарлап | | |
|отырсыз? | | |
|Барлық оқушылар:| |Денсаулық сақтау |
|Омыртқалы және | |технологиялары. |
|омыртқасыз | |Сыныптағы қауіпсіздік |
|жануарларды | |ережесі сақталуын |
|ажырата алады; | |қадағалау. |
|Оқушылардың | |Тірі үлгілерді |
|көпшілігі: | |пайдаланғанда абайлау |
|Омыртқалы және | |керек және сәйкесті |
|омыртқасыз | |гигиеналық ережелерді |
|жануарларға тән | |сақтау керек. |
|негізгі | | |
|анықталатын | | |
|белгілері | | |
|бойынша | | |
|сипаттама бере | | |
|алады; | | |
|Кейбір оқушылар:| | |
| | | |
|Омыртқалы және | | |
|омыртқасыз | | |
|жануарлардың | | |
|атын атап, | | |
|құрылысы | | |
|ерекшеліктерін | | |
|негізге ала | | |
|отырып, өз | | |
|пікірлерін | | |
|дәлелдей алады. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін |
|Сабақ мақсаттары/оқу |пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда |
|мақсаттары дұрыс қойылған|берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|ба? Оқушылардың барлығы | |
|ОМ қол жеткізді ме? | |
|Жеткізбесе, неліктен? | |
|Сабақта саралау дұрыс | |
|жүргізілді ме? | |
|Сабақтың уақыттық | |
|кезеңдері сақталды ма? | |
|Сабақ жоспарынан қандай | |
|ауытқулар болды, | |
|неліктен? | |
| | |
| |1. |
| | |
| |2. |
| | |
| |3. |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
| |
|2: |
| |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
| |
|2: |
| |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары |
|туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |


Ұқсас жұмыстар
Бөліп шығару
Жүйке жүйесі және сезім мүшелері
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қорыту жүйесі және қорытылуын пысықтау сабағы
Биология пәнінен тест жұмыстары
Көпжасушалы жануарлардың зәршығару жүйесі (6 – сынып)
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтау
Жануар жасушасы
БЛИЦ-ТУРНИР Қазақстанның Қызыл кітабы
Бауырмен жорғалаушылар
§53. Желілі жануарларды жіктеу. Қандауырша
Пәндер