Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың құрылыс ерекшеліктері

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : 7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Сынып: 7
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Сабақ тақырыбы
Мектеп:: Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың құрылыс ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:: 7. 1. 1. 3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылық белгілерін сипаттау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Сабақ мақсаттары:
Мектеп::

Оқушылар:

Барлық оқушылар:

Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырата алады;

Оқушылардың көпшілігі:

Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға тән негізгі анықталатын белгілері бойынша сипаттама бере алады;

Кейбір оқушылар:

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың атын атап, құрылысы ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдей алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Бағалау критерийлері
Мектеп:: Оқушылар омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін біледі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқушылар орындай алады:

ағзалардың сыртқы ерекшеліктерін анықтайды және ауызша сипаттайды, бұл білімдерін дихотомиялық кілттерді құрастыруда жазбаша қолдана алады

Пәнге қатысты лексика мен терминология

түрлер, микроорганизмдер, прокариоттар, эукариоттар, ядро, ұрық, ерекшелік белгілері, омыртқасыздар омыртқалылар, дихотомиялық кілт, бактерия, вирус, саңырауқұлақтар, қарапайымдар, патогенді ағза, антибиотик

біржасушалы, көпжасушалы ағза

Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы

омыртқа(сыздар) лылар болып табылады/ бар

Микроорганизм - бұл кішкентай/қарапайым/үлкен/күрделі/көрінетін/көрінбейтін.

Микроорганизмнің ядросы бар/әр түрлі мүшелер/тек бір жасуша/көп жасуша/ішкі мүшелері/ ішкі мүшелері жоқ.

Қандай қасиеттерді қолдануға болады?

Жеңіл қасиеттерден бастаймыз.

Екі қарапайым сөйлемнен бастау қажет .

Әр сөйлем, Микроағзалар, . . . болады деп басталу қажет, әрі қарай сын есім/ зат есім. Ерекшеліктерді көрсету үшін қандай сынесімдері қолдануға болады? Әр түрлі қасиеттері жайлы сөйлемдер жазу қажет.

Бактерияларда х болады , ал вирустарда у болады, х жоқ.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Мектеп:: Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде қолдануды дамыту.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: Қоршаған орта мен тірі ағзаның байланысын біріктіре отырып география, пәнімен байланысты.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Шағын презентация, бейнебаян көрсету. Оқушыларға белсенді оқыту тақтасымен суреттік тапсырмалармен көрсету.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Бастапқы білім
Мектеп:: «Жаратылыстану» курсы бойынша оқушылар «жүйелеу», «тірі табиғат дүниесі», «омыртқалы және омыртқасыз жануарлар» түсініктерін біледі. Тірі ағзаларды сипаттап, тірі табиғат дүниелеріне жіктей алады. Тірі ағзаларды анықтау үшін қарапайым дихотомиялық кілтті қолдану қабілеттерін дамытуға негізделген.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу:

Сабақтың басы

0-2 минут

3- 6 минут

Сабақтың ортасы

7- 10 минут

Сабақтың аяғы:

11-18 минут

19-24 минут

25-30 минут

Мектеп::
  • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
  • Ынтымақтастық орта құру:«Түрлі түстер терапиясы»-арқылы оқушылардың сабаққа ынталылығын арттыру. Әрбір оқушы түрлі түстерді таңдап, себебін түсіндіреді.

жасыл (белсенді)

көк (пассивті, көңілсіз, шаршау)

күлгін (мазасыздық, үрей)

қара (жабырқау, мойындамау)

қоңыр (сенімсіздік)

қызыл (қуаныш, шаттық)

сары (сабырлылық)

сұр (қынжылу) .

Негативті сезімдерді бейнелейтін түстерді таңдаған оқушыларды жақсы тілектер айту арқылы сабаққа ынталандыру.

  • Сабақтың мақсатын оқушылар өздері анықтайды. Ол үшін оқушыларға омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ылғалды препараттары мен суреттерін ұсынып, оларды топтастыру арқылы сабақтың мақсаты анықталады.
  • Жетістік критерийлерімен таныстыру.
  • Топтық жұмыс (Оқушылар сабақтың басында таңдаған түстері бойынша, яғни актив және пассив түстер араласып топ құрайды) . Топқа тапсырма:Не себепті жануарлар осылай топтастырылған ? Себебін түсіндіріңіздер . . . Оқушыларға Оқушылардан омыртқалылар мен омыртқасыздар арасындағы айырмашылықты сипаттауларын сұрау. Ол үшін оқушыларға омыртқалы жануарлардың ылғалды препараты беріледі. Оқушылар жәндіктер мен жануарлардың препарттарына қарай отырып айырмашылығына топпен ақылдасып сипаттама береді. Олар сынып әр түрлі идеяларды салыстыра алуы үшін өз жауабын шағын тақтаға жазулары тиіс.
  • Видеодан өз қателіктерін тауып, толықтырады.
  • Жұптық жұмыс:Оқушыларға әр түрлі жануарлардың суреттері бар карточкалар таратылады. Берілген жануарларды атап, сол жануардың қозғалыс мүшесі мен тіршілік ортасын дәптерге жазады.
  • Жеке жұмыс:Қабілеті жоғары оқушылар үшін: Оқушыларға 5 мин ішінде мүмкіндігінше көп жануарлардың атауын жазу тапсырмасын беріңіз. Олар оны екі тізімде жазулары тиіс: «омыртқалылар» және «омыртқасыздар».
  • Қабілеті орташа оқушылар үшін: «Кім жылдам?» ойынын өткізу.

Берілген жануарларды топтастырып жазыңдар :

1. Кептер, 2. ит, 3. құмырсқа, 4. жауын құрты, 5. кесіртке, 6. жылан, 7. көбелек, 8. Маса, 9. маймыл, 10. өрмекші, 11. балық, 13. шаян, 14. теңізжұлдызы, 15. қой

:
:
Омыртқалылар
Омыртқасыздар

Түрлі түсті қағаздар

Ылғалды препараттар мен жануарлардың суреттері

https://www. youtube. com/watch?v=-gB6lCwD_XM

Фломастер, плакат

карточкалар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу:

Сабақтың соңы

10 минут

Мектеп::
  • Қалыптастырушы бағалау
  • Рефлексия:
  • Менің бүгінгі сабақтан түсінгенім . . .
  • Менің түсінбей қалғаным . . .
  • Мен келесі сабақта . . . білгім келеді.
Қосымша
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 1С: Тірі ағзаларды жүйелеу: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп::

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

  • Мұғалімнің мадақтауы;

Ұқсас жұмыстар
Бөліп шығару
Жүйке жүйесі және сезім мүшелері
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қорыту жүйесі және қорытылуын пысықтау сабағы
Биология пәнінен тест жұмыстары
Көпжасушалы жануарлардың зәршығару жүйесі (6 – сынып)
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтау
Жануар жасушасы
БЛИЦ-ТУРНИР Қазақстанның Қызыл кітабы
Бауырмен жорғалаушылар
§53. Желілі жануарларды жіктеу. Қандауырша
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz