Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жасуша мембранасының құрылысы

Сабақ : Биология

Сабақтың тақырыбы:Жасушаның негізгі құрам бөліктері. Түрлі жасушалық құрылымдар мембраналарының құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері.Зертханалық жұмыс №2 <<Пияз эпидермисінің плазмолиз деплазмолизі>>
Күні:
Мұғалімнің есімі: Райханова А.К.
Сынып: 10А
Қатысқандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):
Жасушаның негізгі құрам бөліктерін білу. Түрлі жасушалық құрылымдар мембраналарының құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін салыстыру

Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:Жасуша туралы біледі. Олардың неше құрамдас бөліктен тұратыны жөнінде айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Жасушаның құрылысын айтып, негізгі органоидтар олардың қызметі туралы ойларын жеткізеді

Кейбір оқушылар:Өсімдік және жануар жасушаларын бір-бірімен салыстырмалы түрде түсіндіре алады
Тілдік мақсат:
Оқушылар... (істей) алады: Өсімдік және жануар жасушаларын бір-бірімен салыстырмалы түрде суреттерін көрсете алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:Мембрана,плазмелемма, пиноцитоз, фагоцитоз, экзоцитоз

Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер):

Талқылауға арналған тармақтар: 1.Жасуша мембранасының құрылысы2.Плазмалемма3.Жасушааралық байланыстар

Бағалау критерийі

1.Жасушаның құрылысы туралы білу2.Плазмалемманың қызметтерін түсіндіре алу3.Жасушааралық байланыстың маңыздылығын түсіндіре алу

Жазылым бойынша ұсыныстар: Оқулық бойынша берілген тапсырмаларды орындау және қосымша тапсырмалар орындау
Алдыңғы тақырып
Өтілген материалдарды бір-біріне сұрақтар қойғызу арқылы қайталап шығу
Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз).
Басталуы.

Ортасы

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Топқа бөлуСабақ мақсатын тұжырымдау үшін сұрақтар қойылады. <<бүгінгі сабақта қандай мақсатпен жұмыс жасайсыңдар?>>, <<бүгін біз не үйренуіміз керек?>>, <<нені орындай алуымыз керек?>> мұғаліммен бірлесіп сабақ мақсатын тұжырымдау<<Ферменттер >> тақырыбына роунд-робин жасату арқылы үй тапсырмасын бекіту.1 <<Миға шабуыл>> Мұғалім оқушыларға түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын <<Жасушаның негізгі құрам бөліктері>> шығады.және топтарға сұрақтар қойылады

1. Жасуша дегеніміз не? Ол қандай бөліктерден тұрады?2. Жасуша теориясының негізін кім қалады?Түсіну, ҚолдануЖаңа тақырып бойынша төмендегідей тапсырма береді, бағыттап отырады1 топ: Жасушаның бөлімдеріне сипаттама бере отырып, олардың бөлімдеріне кластер жасайды2 топ:Жасушаның плазмалеммасының құрылысына сипаттама беріп, таныстырылым жасайды 3 топ: Плазмалемманың қызметіне сипаттама беретін кесте жасау4 топ: Жасушааралық байланысты сурет арқылы түсіндіру

1 тапсырма: <<Кестемен жұмыс>>

2. Зертханалық жұмыс орындау. Пияз эпидермисі жасушаларындағы плазмолиз және деплазмолиз құбылыстарын бақылау

Аяқталуы

Формативтік және суммативті бағалауНені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?Үй тапсырмасы Плазмалемма тақырыбына қосымша материалдар іздестіру
Рефлексия

.1.Сабақ/оқу мақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? 2. Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?3.Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Жасуша мембранасы оның құрылысы, қызметтері туралы мағлұмат алды
Қорытынды бағамдау.
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Пассивті тасымал механизмі
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Нағыз вакуоль
Жасуша органоидтары
Интерактивті тапсырма
Сабақ жоспарының шаблоны
Біржасушалы жәндіктердің тіршілігі
Оргоноидтар
Цитология
Топта постермен жұмыс
Пәндер