Жасуша органоидтары

Күні:
Пәні : Биология
Сыныбы : 11А
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білімдерін дамыту. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйрету;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбіту.
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білім алады. Прокариоттық және эукариоттық жасушалар, олардың құрылысындағы ерекшеліктері туралы оқушыларға түсінік беру
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білімдерін дамыту.
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйрету;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбіту.
1. Жасуша органоидтарының құрылысы мен қызметі туралы білім алады.
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1. Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Үй тапсыр-масын пысықтау
Жаңа сабақ
- Білу:
«Өрмекші торы» әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарын пысықтау.
№ 2-сызбанұсқаны талдау.
2. Түсіну :
Плазмалық жарғақша - сыртқы ортадан бөледі.
Цитоплазма - іркілдек сұйықтық, түп негізі гиалоплазма.
Лизосома - жасушаның «ас қорыту» мүшесі.
ЭПТ - жасуша заттарын тасымалдауға қатысады.
Рибосома - нәруыз синтезіне қатысады.
Гольджи жиынтығы - лизосомалар қалыптасады.
Вакуоль - жасуша сөлі.
Митохондрия - энергетикалық станция.
Пластидтер - өсімдікжасушасында ғана кездесетін, түс беретін органойд.
3. Қолдану: Кестемен жұмыс
- Оқушылар «Өрмекші торы» әдісі арқылы сынақөтем сұрақтарына жауап береді.
№ 2-сызбанұсқаны талдап,
пысықтайды.
- №3 зертханалық жұмысты орындау, кестемен толтыру.
«Өрмек-ші торы»
«Деле-гат».
«түртіп алу»
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§6-7. Жасушаның құрылымы.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz