Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы: 11-сынып биология сабақ жоспары

Күні:

Сабақ: биология

Сынып: 11А

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың тақырыбы:: Тұқым қуалайтын өзгергіштік - эволюция үшін материал.
Сабақтың мақсаты::

1. Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясына түсінік беру.

2. Ч. Дарвиннің табиғи сұрыпталу, қолдан сұрыпталу туралы іліміне сипаттама беру.

Күтілетін нәтиже::

1. Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы туралы білімдері жетіледі.

2. Ч. Дарвиннің табиғи сұрыпталу, қолдан сұрыпталу туралы ілімін түсінеді.

Сабақтың тақырыбы:: І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақтың тақырыбы:: Сабақнегіздері
Сабақтың мақсаты:: Мұғалімніңіс-әрекеті
Күтілетін нәтиже:: Оқушыныңіс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдас-тыру
Сабақтың мақсаты::

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушылардытүгелдеу.

3. .

4. Топқабөлу.

Күтілетін нәтиже::

1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Кезекшіесепбереді.

3. .

4. Топқабөлінеді.

«мозайка»
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Негізгібөлім. (30 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Үйтапсыр-масынпысықтау

Жаңасабақ

Сабақтың мақсаты::

Кестемен жұмыс.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

https://bilimland. kz/kk/courses/biologiya-kk/ehvolyucziya/ehvolyucziyalyq-ideyalardyng-damuy/lesson/ehvolyucziya-teoriyasy

Күтілетін нәтиже:: Ғалымдар
Еңбектері
Ж. Б. Ламарк.
К. Линней.
А. М. Бутлеров.
Д. И. Менделеев.
Ч. Лайель

Оқушылар кестеге ғалымдардың еңбектері мен эволюциялық көзқарастарын жазады.

Әр топ мәтін бойынша берілген тапсырманы оқып, талдайды. Бір-біріне үйретеді.

«Ыстық орындық»

Топпен жұмыс

АКТ
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Сабақтың тақырыбы:: ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Сабақты бекіту

Бағалау

Үйге тапсыр-ма

Рефлексия

Сабақтың мақсаты::

1-жаттығу

2-жаттығу

3-жаттығу

№1 зертханалық жұмыс. Кестемен жұмыс.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушылардың білімін бағалау.

§14-15. А, В, С деңгейлі сұрақтарға жауап беру.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Күтілетін нәтиже:: Өсімдік
тамыр
сабақ
жапырақ
жемісі
тұқымы
түйнегі
Пияз
Картоп
Қарбыз
сәбіз

№1 зертханалық жұмысты орындайды.

Кестедегі өсімдіктердің мүшелерінің ерекшеліктеріне қарай (+, -) белгілерін қояды.

Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.

Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың мақсаты::
Күтілетін нәтиже::

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Түрлі әдістерді қолдану

2: топтық жұмыс

Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы және қолдан сұрыптау
Ч. Дарвиннің эволюциялық ілімі: қағидалары мен сұрыптау теориясы
11-сыныпқа арналған Ч. Дарвинның эволюциялық теориясын оқыту: үшөлшемді интерактивті сабақ (Блум таксономиясына негізделген)
9-сынып биология пәні сабақ жоспары: Жасуша теориясы
11-сынып биологиясы: §10 Қолдан сұрыптау және Дарвиннің ілімі - қолтұқымдар мен іріктемелердің салыстырмалы талдауы
Биология: Жасушаның зерттелу тарихы мен жасуша теориясы (11-сынып) және адамның шығу тегі мен тарихи даму кезеңдері (8-сынып)
11-сынып биологиясы: Кювье, де Сент-Илер, Ламарк және К.Линнейдің эволюциялық идеялары мен жіктеу жүйесі
Макроэволюция: эволюциялық процестің негізгі бағыттары мен жолдары - сабақ жоспары
11 сыныпқа арналған қолданбалы биология курсының (Тіршіліктану негіздері) күнтізбелік жоспары
Карл Линнейдің жүйелеу ілімі және Сент-Илер мен Ж. Кювьенің эволюциялық көзқарастары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz