Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың білімін бағалау. Сабақтың тақырыбы

Күні:
Сабақ: биология
Сынып: 11А

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Тұқым қуалайтын өзгергіштік - эволюция үшін материал.
1.Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясына түсінік беру.
2.Ч. Дарвиннің табиғи сұрыпталу, қолдан сұрыпталу туралы іліміне сипаттама беру.
1.Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы туралы білімдері жетіледі.
2.Ч. Дарвиннің табиғи сұрыпталу, қолдан сұрыпталу туралы ілімін түсінеді.
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақнегіздері
Мұғалімніңіс-әрекеті
Оқушыныңіс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру

1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардытүгелдеу.
3. Ынтымақтастықатмосферасынқұру.
4. Топқабөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекшіесепбереді.
3. Ынтымақтастықатмосферасынқұрады.
4. Топқабөлінеді.
<<мозайка>>

ІІ. Негізгібөлім. (30 минут)
Үйтапсыр-масынпысықтау

Жаңасабақ
Кестемен жұмыс.
Ғалымдар
Еңбектері
Ж.Б. Ламарк.

К. Линней.

А.М. Бутлеров.

Д.И. Менделеев.

Ч. Лайель

https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/ehvolyucziya/ehvolyucziyalyq-ideyalardyng-damuy/lesson/ehvolyucziya-teoriyasy

Оқушылар кестеге ғалымдардың еңбектері мен эволюциялық көзқарастарын жазады.

Әр топ мәтін бойынша берілген тапсырманы оқып, талдайды. Бір-біріне үйретеді.

<<Ыстық орындық>>

Топпен жұмыс
АКТ
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Сабақты бекіту

Бағалау

Үйге тапсыр-ма

Рефлексия
1-жаттығу
2-жаттығу
3-жаттығу
№1 зертханалық жұмыс.Кестемен жұмыс.
Өсімдік
тамыр
сабақ
жапырақ
жемісі
тұқымы
түйнегі
Пияз

Картоп

Қарбыз

сәбіз

Оқушылардың білімін бағалау.
§14-15. А,В,С деңгейлі сұрақтарға жауап беру.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
№1 зертханалық жұмысты орындайды.

Кестедегі өсімдіктердің мүшелерінің ерекшеліктеріне қарай (+,-) белгілерін қояды.

Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Оқыту нәтижесін бақылау және бағалау
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формулалары
Қмж 10 сынып физика
Көрнекілік әдіс
Оқушы білімін бағалау
Мақсат үстеулері
Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары
Сабақтың кезеңдері. Сабақтың тақырыбы
Пәндер