Өсімдік ұлпаларының түрлері

Сабақ жоспары

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі

Мектеп:ЖББ №5
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Күні:
Мектеп:ЖББ №5: Мұғалімнің аты-жөні: Райханова А. К.
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Сынып:
Мектеп:ЖББ №5: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Сабақ тақырыбы
Мектеп:ЖББ №5: Ұлпалар туралы түсінік. Өсімдік ұлпаларының түрлері: түзуші, жабын, негізгі (ассимиляциялық және қорға жинақтаушы), өткізгіш, механикалық ұлпалар. Өсімдік мүшелерінің жасушалық құрылысы. Өсімдік - көпжасушалы организм.
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Оқу мақсаттары
Мектеп:ЖББ №5: Оқушыларға өсімдік ұлпаларын ажырата білуге, өсімдікте атқаратын қызметіне тоқталу арқылы білім беру.
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Сабақ мақсаттары
Мектеп:ЖББ №5: Оқушыларға : түзуші, жабын, негізгі, өткізгіш және бөліп шығарушы ұлпаларының құрылысымен таныстыру, зертханалық жұмыс жасату арқылы түрлерін ажырата алу білімін қалыптастыру.
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Бағалау критерийлері
Мектеп:ЖББ №5:

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

Ұлпаларға тура анықтама береді;

Ұлпалар туралы тапсырмаларды құрастырып анықтап жазады

Топпен дұрыс баға бере алады

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Тілдік мақсаттар
Мектеп:ЖББ №5:

Оқушылар:

Өз зерттеуін жоспарлау кезеңдерін ауызша және жазбаша нысанда талқылай алады.

Өз идеяларын плакаттағы схема түрінде көрсете алады. Кейін оқушылар басқа плакаттармен жұмыс істеп, өз пікірлерін айтып және өз идеяларын дамыта отырып, басқаларының идеяларын толықтырады.

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Құндылықтарды дарыту

Көпмәдениеттілік

Интернационализм

Әлем азаматы

Мектеп:ЖББ №5:

Оқушылар топта, жұпта жұмыс жасау арқылы бір-біріне көмек көрсетуге, сенімді, әділетті, шыншыл болуға үйренеді.

Тақырып бойынша тірек сөздерді үш тілде қабылдау арқылы көптілді орта қалыптастырады. .

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:ЖББ №5: химия
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: АКТ қолдану
Мектеп:ЖББ №5:

http://bilimland. kz/ru/content/structure/1983-tela_i_veshestva#lesson=17618

https://www. youtube. com/watch?v=1tvg_gfZpY4 (0м -3, 45м)

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Бастапқы білім
Мектеп:ЖББ №5: Жасуша құрамындағы органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, майлар және бейорганикалық заттар: су, тұз ерітінділері. Қоректік заттардың қорға жинақталуы.
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Сабақ барысы
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Сабақтың кезеңдері
Мектеп:ЖББ №5: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Сабақтың басы

2 мин

5 мин

5 мин

2мин

Мектеп:ЖББ №5:
  1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)
  2. Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)

Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар Проверить уровень усвоения учебного материала, выявить проблемалады анықтау және оларды түзету.

А) Тірек білімдер актуалдау

Формасы: ұжымдық

Әдісі: жеке

Тәсілі: сұрақ-жауап

  • Жалпылама сұрақ:
  1. Кинетикалық энергия
  2. Потенциалдық энергия

оқушылардың жақын арада даму аймағын анықтау.

Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.

https://fs00.infourok.ru/images/doc/114/134332/hello_html_719326a1.gif

Мұғалім үнтаспадан құстың, судың, ағаш жапырақтарының сыбдырын естіртеді. Оқушылар сол дауыстар бойынша иелерін атап шығады.
Балалардың жауаптары тыңдалып, сабақтың тақырыбын шығарады.
Балалар барлығы қосылып С. Қалиевтің өлеңін оқиды.
Бұлбұл қалай сайрамас,
Жайнап тұрса жер - аспан.
Ел - жұрт қалай жайнамас
Ынтымағы жарасқан.

Интерактивтік тақта
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: ортасы
Мектеп:ЖББ №5:

5. Жаңа тақырыпты түсіндіру

Кестені толтыру барысында жаңа тақырыпты меңгеру

:
:
:
ҰЛПА
Құрылысы
Қызметі

1. Түзуші

2. Жабын

3. Негізгі

4. Тірек

5. Өткізгіш

6. Бөліп шығарушы

«
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп:ЖББ №5:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп:ЖББ №5:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Сабақ соңы

5 мин

Мектеп:ЖББ №5:

Қортынды тапсырма

Тапсырма: Дәптерде берілген аяқталмаған ойды оқушылар өз ойларымен жалғастырып эссе жазуы тиіс.
Өсімдік ұлпаларының түрлері . . .

Рефлексия

Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас) .

Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.

2. Үй тапсырмасы.

Жаттығу

стикеры
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Мектеп:ЖББ №5: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Барлық оқушылар :

Температура түсінігін білу, термометр көмегімен температураны өлшей білу, температураны 0 С-ден К-ге аудару.

Оқушылардың көбісі :

Термометрлер түрлері мен температуралық шкалаларды білу,

Температура және жылулық энергия арасындағы айырмашылықты сапалы түсіндіру

Кейбір оқушылар

Қыздыру температурасының уақытқа тәуелділік графигіне талдау жасау

Мектеп:ЖББ №5:
  • өзара тексеру.
  • өзін-өзі тексеру.
  • ауызша сұрақ

Іс-әрекеттердің ауысуы, барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту жұппен және жеке жұмыс

Смена видов деятельности, передвижение и изменение угла зрение на учителя и доску при индивидуальной работе и в парах - снижает утомляемость.

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Мектеп:ЖББ №5: Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1: кинетикалық және потенциалдық энергияны қайталау (оқушылар түсіндіре алды және мысал келтірді)

2: оқу материалын бекіту (жеке жұмыс, өзін-өзі тексеру)

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

2: Оқу материалын бекіту барысында консультация үшін жоғары деңгейдегі оқушыларды тарту.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Кейбір тұйық оқушыларды сабаққа көңілдерін аударудың нәтижесінде олар дискуссияға жақсы қатысты және қорытынды жасай алды. Келесі сабақтарда осы оқушыларға көңіл бөлу.

Сабақ жоспары

Қос жарнақты
Ұқсастығы
Дара жарнақты
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам
Мектеп: ЖББ №5: Мектеп: ЖББ №5
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Күні:
Мектеп: ЖББ №5: Мұғалімнің аты-жөні: Райханова А. К.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Сынып:
Мектеп: ЖББ №5:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Сабақ тақырыбы
Мектеп: ЖББ №5: Тұқымның сыртқы және ішкі кұрылысы. Тұқымның типтері. Даражарнақты және қосжарнақты гүлді өсімдіктердің тұқымдарының құрылысы.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп: ЖББ №5: өсімдіктің генеративті мүшесі - тұқым, оның құрам бөліктерін, дара жарнақты және қос жарнақты тұқымдардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыра отырып оқыту.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Сабақ мақсаттары
Мектеп: ЖББ №5:

тұқымның әрбір бөліктерінің қызметін, өзіндік ерекшеліктерін оқушы тұлғасына жете түсіндіру;

Оқушылардың жаратылыстану-ғылыми ойлау деңгейін дамыту

Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Бағалау критерийлері
Мектеп: ЖББ №5:

Оқушылар тұқымның әрбір бөліктерінің қызметін, өзіндік ерекшеліктерін оқушы тұлғасына жете түсіндіру;

Топпен жұмыс жасай білуі

Өзара бірін-бірі бағалауы

.

Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Тілдік мақсаттар
Мектеп: ЖББ №5: Пәнге тән терминология: даражарнақты, қосжарнақты, тұқым
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: ЖББ №5: Оқушылар бір - бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: ЖББ №5: Физика пәнімен болашақ энергиясы, өнеркәсіптің, ғаламторды пайдалану туралы, химия пәнімен өнеркәсіп өндірісінің болашағында, биология пәнімен денсаулықты сақтаудағы салауатты өмір салтының маңызы туралы мәлімет алуда байланыстыра алады.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: ЖББ №5: Осы сабақта оқушылар интерактивті тақта көмегімен тақырыпқа сай әртүрлі сайттар арқылы жаңа ақпаратты тез ұғып, түсіну дағдыларын дамыта алады.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Бастапқы білім
Мектеп: ЖББ №5:

Оқушылар қоршаған ортаның құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын оқыту қажеттігін түсіндіреді (3 сынып) .

Қоршаған ортаның құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын оқытуға қажетті жағдайлар мен тұлғалық қабілеттерді анықтай алады (2 сынып) .

3 сынып «Жаратылыстану» пәнінің бағдарламасынан оқушылар аса маңызды ғылыми жаңалықтар және олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы біледі. Өзіндік таңдаулар мен ой-толғаулардың негізінде зерттеулердің өзекті бағыттарын анықтай алады (4 сынып) .

Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Сабақ барысы
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: ЖББ №5: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:

Сабақтың басы

5 минут

Мектеп: ЖББ №5:
  1. Ұлпалардың түрлерін ата
  2. Түзуші

Жабын

Негізгі

Тірек Құрылысы және қызметі

Өткізгіш

Бөліп шығарушы

Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:

Сабақтың ортасы

5 минут

15 минут

10 минут

7 мин

Мектеп: ЖББ №5:

Топтағы жұмыс критерийі мен топ жұмысын бағалау критерийі ұсынылады:

  1. Топтағы ынтымақтастық сақталған
  2. Барлық топ мүшелерінің белсенділігі
  3. Тақырыптың жаңа идеямен ашылуы
  4. Уақыттың сақталуы

(Ж, Т, Б) Оқушыларға ғылымдағы зерттеулердің дамуы бойынша жасаған жорамалдарын талқылауға уақыт беріңіз. Оқушыларға өздерінің қызығушылықтары туралы ой шертулерін және олар зерттеулер жүргізгілері келетін аймақты анықтауларын ұсыныңыз.

(Т) Топтың постерді қорғауы және басқа топтардың бағалауы

Мәтінмен жұмыс

Сабақтың тақырыбын баяндау. «Адам әрекетінен жер бетінің өзгеруі» «Бағыттап оқу» арқылы, мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту

Табиғаттың экологиялық проблемалары туралы жазып, өз пікірлерін ортаға салады. Қорытындылау.

1. Сұрақ-жауап:

-Сонымен бұл мәтінді оқи отырып, қандай ой түйдіңдер?

-Адам үшін жердің қандай маңызы бар?

-Адам мен жер бірге өмір сүре ме?

-Жерді қалай қорғау керек?

:
:
:

Қорытынды:

1. Дара жарнақты тұқымның құрылысындағы ерекшеліктер қандай

2. Ұрық қажетті қорек заттарын қос жарнақты тұқым мен дара жарнақты тұқымның қай бөлігінен алады?

1. Екі тұқым жарнағы бар

2. Қабығы суға жібіткенде тез сылынады

3. Қоректік зат тұқым жарнағында жиналады

1. Тұқым жарнағы бар

2. Қабығы тығыз

3. Ұрық:

- сабақша;

- тамырша

- бүршікше

1. Бір тұқым жарнағы бар

2. Қабығын суға жібіткенде ажырату қиын

3. Қоректік зат эндоспермде жиналады

Ғылыми жобаларды жасау бойынша ресурс:

https://www. youtube. com/watch?v=DS0gjUQrMhY&index=8&list=-BYplNl_gsa_

Бұл ресурс сізге қолайлы тақырыпты ойлап табуға көмектеседі:

https://www. googlesciencefair. com/springboard/ru/

Ғылыми жаңалықтардың идеялары бойынша ресурс:

http://www. ideen2020. de/en/60/health/

Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:
Мектеп: ЖББ №5:
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:
Мектеп: ЖББ №5:
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:

Сабақтың соңы

3 мин

Мектеп: ЖББ №5:

Кері байланыс

-Екі жұлдыз, бір тілек

Тілек ағашына ілінеді.

Топ бір-бірін бағалайды.

Сабаққа өз ойлары мен ұсыныстарын жазады.

(Ж) Менің топқа қосқан үлесім . . .

Маған қиындық туғызған жағдай . . .

Мен өз бойымда жетілдіру керек . . .

Рефлексия парағы
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: ЖББ №5: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталу
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:

Барлық оқушылар: ғылыми жаңалықтар мен өнертабыстар туралы өз ойларын ұсына алады

Көпшілік оқушылар: Ғылыми жаңалықтарға ауызша мысал келтіре алады және олардың маңызын түсіндіре алады

Кейбір оқушылар: Жаңа ғылыми ашылулар әлемді қалай өзгертетініне болжам жасайды.

Болашақтағы ғылыми жаңалықтарға өз ойын қоса алады.

Мектеп: ЖББ №5:

- оқушыларға әр түрлі сұрақтар беру арқылы ой қозғау жүргізу;

-өз бетімен іздену дағдыларын дамыту барысындағы іс- әрекеттерін бақылау;

-бағалау критерий бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды;

-топпен жұмыс барысындағы іс әрекеттерін бақылау.

топтық, жұмыс кезінде бір-бірінің ойын сыйлап, құрметпен қарауға тәрбиелеу. Іс-қозғалыс кезіңде денсаулықты сақтау.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Мектеп: ЖББ №5: Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Бөлімі: Адам. Жер. Ғалам:

Сабақ жоспары


Ұқсас жұмыстар
Жануар жасушасы
Өсімдік жасушасының құрылысы
Биологиядан олимпиадаға дайындық баспалдағы
Жүзім аурулары
Химия пәнін оқыту барысында оқушыларға валеологиялық білім беруді жүзеге асыру
Зат алмасуға, көбеюге
Абай Қыс өлеңі
Аққала тобы
Биохимия негіздері қолданбалы курс 11-сынып
Жапырақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz