Жиынтық бағалаудың құрылымы

Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар

Жаратылыстану

2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Мен - зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16

«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 29

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 29

«Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 32

«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 35

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 39

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 44

«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 44

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Мен - зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімше 1. 1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі1. 2 Табиғатты тану әдістері

Оқу мақсаты 2. 1. 1. 1 Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері меннысандарын зерделеуге қажетті жағдайлар мен

зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау2. 1. 2. 6 Эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже)

Бағалау критерийі Білім алушы

Қоршаған ортаны зерделеуге қажетті жағдайлар мен жеке тұлғалық қасиеттерді ажыратып, айқындайды

Тәжірибе жасаудың кезеңдерін анықтайды

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Тұлғалық қасиеттер мен жағдайларды анықтап, сәйкестендір.

Білім Байқампаздық Құралдар Еңбексүйгіштік

ЗЕРТТЕУШІ АҚПАРАТ КӨЗДЕРІ

ҚАСИЕТТЕРІ

2. Бақылау жүргізу қадамдарын толықтыр

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Білім алушы

Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:

Қоршаған ортаны

Тапсырма:
Дескриптор:

зерттеушінің қасиеттерін анықтайды;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі: зерделеуге қажетті
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

ақпарат көздерін анықтайды;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

жағдайлар мен жеке

Тапсырма: 1
Дескриптор:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Бағалау критерийі:

тұлғалық қасиеттерді

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

ажыратып, айқындайды

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Тәжірибе жасаудың

Тапсырма:
Дескриптор:

тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

кезеңдерін анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:

(ресурс) ;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма: 2
Дескриптор:

тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

(деректер) ;

Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

(қорытынды) ;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 5
:

.

«Мен - зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-ана рубрика («Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма
Оқу жетістіктерінің деңг

Төмен

Орта

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңг:
:
Бағалау критерийі:

Қоршаған ортаны

Тапсырма:
:

Қоршаған ортаны зерделеуге

:

Қоршаған ортаны зерделеуг

:
Бағалау критерийі:

зерделеуге қажетті

Тапсырма: 1
:

қажетті жағдайлар мен

:

қажетті жағдайларды / тұлға

:
Бағалау критерийі:

жағдайлар мен жеке

Тапсырма:
:

тұлғалық қасиеттерді

:

қасиеттерді анықтауда

:
Бағалау критерийі:

тұлғалық қасиеттерді

Тапсырма:
:

анықтауда қиналады

:

қателіктер жібереді

:
Бағалау критерийі:

ажыратып, айқындайды

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңг:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңг:
:
Бағалау критерийі:

Тәжірибе жасаудың

Тапсырма:
:

Тәжірибе жасаудың

: Тәжірибе жасаудың кезеңде
:
Бағалау критерийі:

кезеңдерін анықтайды

Тапсырма: 2
:

кезеңдерін анықтауда

: анықтауда қателіктер жібере
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:

қиналады

:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңг:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңг:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңг:
:

5

«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» және «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында)

Бөлімше 2. 1 Өсімдіктер

2. 2 Жануарлар

Оқу мақсаты 2. 2. 1. 7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын

түсіндіру

2. 2. 2. 1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату:

бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,

бауырымен жорғалаушылар, құстар және

сүтқоректілер

Бағалау критерийі Білім алушы

 Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін

анықтайды және түсіндіреді

 Жануарларды кластарға жіктейді

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле (✓) .

Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз.

7

  1. Суреттер мен атауларды сәйкестендір.

Балықтар

Құстар

Сүтқоректілер

Қосмекенділер

Бунақденелілер

Бауырымен

жорғалаушылар

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Білім алушы

Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:

Өсімдіктерге күтім

Тапсырма:
Дескриптор:

өсімдіктерге зиян келтіретін

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

жасаудың себептерін

Тапсырма:
Дескриптор:

әрекетті бейнелейтін суретті

Балл:
:
Бағалау критерийі:

анықтайды және

Тапсырма: 1
Дескриптор:

анықтайды;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

түсіндіреді.

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

өсімдіктерге күтім жасау

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

қажеттілігінің себебін жазады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Жануарларды

Тапсырма:
Дескриптор:

сүтқоректілер класын анықтайды;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

кластарға жіктейді.

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

құстар класын анықтайды;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

балықтар класын анықтайды;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма: 2
Дескриптор:

қосмекенділер класын анықтайды;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

бауырымен жорғалаушылар класын

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

анықтайды;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

бунақденелілер класын анықтайды.

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 8
:

8

«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақ («Өзім туралы» және «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптар

Білім алушының аты-жөні:

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге

Төмен

Орташа

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Өсімдіктерге күтім

Тапсырма:
:

Өсімдіктерге күтім жасау

:

Өсімдіктерге күтім жасау

:
Бағалау критерийі:

жасаудың себептерін

Тапсырма: 1
:

қажеттілігінің себептерін

:

қажеттілігінің себептерін

:
Бағалау критерийі:

анықтайды және

Тапсырма:

анықтауда және

:

анықтауда/ түсіндіруде

:
Бағалау критерийі:

түсіндіреді

Тапсырма:
:

түсіндіруде қиналады

:

қателеседі

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Жануарларды

Тапсырма: 2
:

Жануарлардың класын

:

Жануарлардың класын

:
Бағалау критерийі:

кластарға жіктейді

Тапсырма:
:

анықтауда қиналады

:

анықтауда қателеседі

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

  1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

  1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .

  1. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3. 1 Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 15

3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

10

Бөлім

Бөлімше

Оқу мақсаты

Тапсырманың

№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсырманың:

сипаттамасы

:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсырманың:
№:
Бөлім:

Мен - зерттеу

Бөлімше:

1. 1 Ғылым мен

Оқу мақсаты:

2. 1. 1. 1 Қоршаған әлем

:

Білім алушы жабық түрдег

Тапсырманың:
№:
Бөлім:

шімін

Бөлімше:

зерттеушілердің

Оқу мақсаты:

құбылыстары, үдерістері

:

таңдауы бар тапсырманы

Тапсырманың:
№:
Бөлім:
Бөлімше:

рөлі

Оқу мақсаты:

мен нысандарын зерделеуге

:

орындайды

Тапсырманың:
:
№: 1
Бөлім:

(«Өзім туралы»

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

қажетті жағдайларды мен

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:

ортақ тақырыбы

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

зерттеушінің тұлғалық

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:

аясында)

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

қасиеттерін анықтау

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:

Тірі табиғат

Бөлімше:

2. 1 Өсімдіктер

Оқу мақсаты:

2. 2. 1. 3 Өсімдіктің негізгі

:

Білім

Тапсырманың:

алушы

: ашық
түрд
№:
Бөлім:
Бөлімше:

бөліктерінің қызметін

Оқу мақсаты:

жауапты қажет ететін

: та
Тапсырманың:
№: 2-3
Бөлім:

(«Өзім туралы»,

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

сипаттау

:

орындайды

Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:

«Менің отбасым

Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:

2. 2. 1. 4 Өсімдік топтарын

Оқу мақсаты:

Білім

:

алушы

Тапсырманың:

жабық

: тү
№:
Бөлім:

және достарым»

Бөлімше:
Оқу мақсаты:
№:
Бөлім:

ортақ

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

тіршілік ортасына және

:

таңдауы бар

Тапсырманың: және
: ашы
№:
Бөлім:

тақырыптары

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

қоршаған ортаның

:

қысқа

Тапсырманың:

жауапты

: қаже
№:
Бөлім:

аясында)

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

жағдайларына (ылғал)

:

тапсырманы орындайды

Тапсырманың:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

бейімделу жолдары

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

бойынша салыстыру

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсырманың:
№:
Бөлім:
Бөлімше:

2. 2 Жануарлар

Оқу мақсаты:

2. 2. 2. 1 Жануарлар

:

Білім алушы ашық түрде

Тапсырманың:
№: 4
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

класының өкілдерін

:

жауапты қажет ететін та

Тапсырманың:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

ажырату: бунақденелілер,

:

орындайды

Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

балықтар,

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

қосмекенділер, бауырымен

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

жорғалаушылар, құстар

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

және сүтқоректілер

:
Тапсырманың:
:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсырманың:
:

24. 10. 18 ТЖБ №1

«Жаратылыстану» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

  1. Зерттеушінің бойында қандай қасиет болмауы тиіс? Белгіле (✓)

А) білімқұмарлық

В) зейінділік

С) жалқаулық

D) шыдамдылық

[1]

2. Сөйлемдерді оқы және толықтыр .

«Мен өсімдікті топыраққа бекітіп, ұстап тұрамын. Топырақтан қажетті суды және еріген минералды тұздарды өткіземін»

Бұл .

«Мен өсімдіктің бойына су мен қоректік заттарды жеткіземін»

Бұл.

«Мен арқылы өсімдікті суару керектігін анықтайды.

Мені қорек және дәрі ретінде де пайдаланады» -

Бұл .

«Мен ауаға жұпар иісімді таратамын, айналаға көрік беремін»

Бұл .

  1. Берілген өсімдіктер қай топқа жатады?

Ылғалсүйгіш Шөлге төзімді

Олардың қандай айырмашылығы бар? Жаз .

  1. Шөлге төзімді өсімдіктер
  2. Ылғалсүйгіш өсімдіктер

4. Жануарлар класының өкілдерін анықта. Олардың атауларын жаз

Бауырымен Қосмекенділер Сүтқоректілер жорға-лар

1) 1) 1)

2) 2) 2)

Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

№: 1
: C
Жауап:
Балл:

1

Қосымша ақпарат:
:
№:
:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
:
№:
: 1)
Жауап:

тамыр

Балл:

1

Қосымша ақпарат:
:
№: 2
: 2)
Жауап:

сабақ

Балл:

1

Қосымша ақпарат:
:
№: 3)
:

жапырақ

Жауап:

1

Балл:
Қосымша ақпарат:
№:
:
Жауап:
№:
: 4)
Жауап:

гүл

Балл:

1

Қосымша ақпарат:
:

Шөлге төзімді

2

3

Ылғалсүйгіш

1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке

1

Тапсырмаға сәйкес

және тамыры ұзын болады

болатын басқа да

:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:
Тапсырмаға сәйкес:

жауап нұсқалары

:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:

2) жалпақ жапырағы бар / сулы топыраққа бейім

1: 1
Тапсырмаға сәйкес:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:

қабылданады.

Тапсырмаға сәйкес:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:
Тапсырмаға сәйкес:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:

Бауырымын жорғалаушылар: тасбақа /

1: 2
Тапсырмаға сәйкес:

Тапсырмаға сәйкес

:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:

қолтырауын / жылан және т. б.

1:

болатын басқа да

Тапсырмаға сәйкес:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:
Тапсырмаға сәйкес:

дұрыс жауаптар

:
: 4
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:

Қосмекенділер: бақа / саламандр және т. б.

1: 2
Тапсырмаға сәйкес:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:

қабылданады. Әр

Тапсырмаға сәйкес:
:

Сүтқоректілер: қасқыр/қоян/ піл/ маймыл және

1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:

т. б.

1: 2
Тапсырмаға сәйкес:

дұрыс жауапқа 1 балл

:
:
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке:
1:
Тапсырмаға сәйкес:

қойылады.

:
:

Барлығы

1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке: 15
1:
Тапсырмаға сәйкес:
  1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

14

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

  1. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

15

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімше 2. 3 Адам

Оқу мақсаты 2. 2. 3. 1 Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау. 2. 2. 3. 4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау

Бағалау критерийі Білім алушы

Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді

Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Адам қаңқасының атқаратын екі негізгі қызметін сипатта. Тірек қызметі: Қорғаныс қызметі:
  2. Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыр.

Таңертең жуын және алып жүруді ұмытпа

Серуендеуден кейін беті-қолыңды жу

Тырнағыңды уақытында тісіңді тазала

  1. Күнделікті орындалатын жеке бас гигиенасы әрекеттерін жаз.

1)

2)

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Білім алушы

Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:

Тірек-қимыл қозғалыс

Тапсырма:
Дескриптор:

қаңқаның тірек қызметін сипаттайды;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

мүшелерінің

Тапсырма: 1
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

қаңқаның қорғаныс қызметін

Тапсырма: 1
Дескриптор:
Бағалау критерийі:

қызметін түсіндіреді

Тапсырма:
Дескриптор:

сипаттайды;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Жеке бас гигиенасын

Тапсырма:
Дескриптор:

бірінші сәйкестікті анықтайды;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

сақтау ережелерін

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

екінші сәйкестікті анықтайды;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

құрастырады

Тапсырма: 2
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

үшінші сәйкестікті анықтайды;

Тапсырма: 1
Дескриптор:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

жеке бас гигиенасына қатысты бірінші

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

ережені жазады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

жеке бас гигиенасына қатысты екінші

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

ережені жазады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 7
:

17

«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақ ( «Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Төмен

:

Орта

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Адам денесінің

Тапсырма:
:

Адам қаңқасының атқаратын

:

Адам қаңқасының тірек

:
Бағалау критерийі:

тірек-қимыл

Тапсырма:
:

негізгі қызметтерін

:

қызметін/қорғаныс қызметін

:
Бағалау критерийі:

қозғалыс

Тапсырма: 1
:

сипаттауда қиналады

:

сипаттауда қателіктер

:
Бағалау критерийі:

мүшелерінің

Тапсырма:
:
:
:

жібереді

Оқу жетістіктерінің деңгейі:
Бағалау критерийі:

қызметін түсіндіреді

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Жеке бас

Тапсырма:
:

Жеке бас гигиенасын сақтау

:

Жеке бас гигиенасы

:
Бағалау критерийі:

гигиенасын сақтау

Тапсырма:
:

ережелерін құрастыруда және

:

ережелерінің бөліктерін

:
Бағалау критерийі:

ережелерін

Тапсырма: 2
:

күнделікті орындалатын

:

сәйкестендіруде / жеке бас

:
Бағалау критерийі:

құрастырады

Тапсырма:

әрекеттерге мысал келтіруде

:

гигиенасына қатысты

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:

қиналады

:

күнделікті орындалатын

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:

әрекеттерге мысал келтіруде

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:

қателіктер жібереді

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:

«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

( «Туған өлкем» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімше 3. 2 Ауаь3. 3 Су

Оқу мақсаты 2. 3. 2. 2 Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттықькүйі, түсі, иісі)

2. 3. 3. 1 Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)

Бағалау критерийі Білім алушы

 Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды  Судың физикалық қасиеттерін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр. Ауаны және

мүмкін емес.

  1. Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол

және .

  1. Ауаның дәмі жоқ, ол - .

  1. Суретте судың қандай қасиеттері бейнеленген? Сәйкестендір.

Бу

Қатты

Сұйық

3. Судың қасиеттері туралы кестені толтыр.

СУ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

жоқ

:
:

жоқ

:
:
:

жоқ

:
:

жоқ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

20


Ұқсас жұмыстар
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Санның натурал сандар
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Ғаламтор қазақ тілінде
Білім сапасын бағалау жүйесіндегі жаңа түрлері
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz