Жиынтық бағалаудың құрылымы

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Жаратылыстану
2-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Мен - зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16
«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 29
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 29
«Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 32
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 35
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 39
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 44
«Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 44
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мен - зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше 1. 1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі1. 2 Табиғатты тану әдістері
Оқу мақсаты 2. 1. 1. 1 Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері меннысандарын зерделеуге қажетті жағдайлар мен
зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау2. 1. 2. 6 Эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже)
Бағалау критерийі Білім алушы
Қоршаған ортаны зерделеуге қажетті жағдайлар мен жеке тұлғалық қасиеттерді ажыратып, айқындайды
Тәжірибе жасаудың кезеңдерін анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Тұлғалық қасиеттер мен жағдайларды анықтап, сәйкестендір.
Білім Байқампаздық Құралдар Еңбексүйгіштік
ЗЕРТТЕУШІ АҚПАРАТ КӨЗДЕРІ
ҚАСИЕТТЕРІ
2. Бақылау жүргізу қадамдарын толықтыр
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
Қоршаған ортаны
зерттеушінің қасиеттерін анықтайды;
ақпарат көздерін анықтайды;
жағдайлар мен жеке
тұлғалық қасиеттерді
ажыратып, айқындайды
Тәжірибе жасаудың
тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды
кезеңдерін анықтайды
(ресурс) ;
тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды
(деректер) ;
тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды
(қорытынды) ;
Барлығы
.
«Мен - зерттеушімін» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-ана рубрика («Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
Төмен
Орта
Қоршаған ортаны
Қоршаған ортаны зерделеуге
Қоршаған ортаны зерделеуг
зерделеуге қажетті
қажетті жағдайлар мен
қажетті жағдайларды / тұлға
жағдайлар мен жеке
тұлғалық қасиеттерді
қасиеттерді анықтауда
тұлғалық қасиеттерді
анықтауда қиналады
қателіктер жібереді
ажыратып, айқындайды
Тәжірибе жасаудың
Тәжірибе жасаудың
кезеңдерін анықтайды
кезеңдерін анықтауда
қиналады
5
«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Өзім туралы» және «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптары аясында)
Бөлімше 2. 1 Өсімдіктер
2. 2 Жануарлар
Оқу мақсаты 2. 2. 1. 7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын
түсіндіру
2. 2. 2. 1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату:
бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,
бауырымен жорғалаушылар, құстар және
сүтқоректілер
Бағалау критерийі Білім алушы
Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін
анықтайды және түсіндіреді
Жануарларды кластарға жіктейді
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле (✓) .
Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз.
7
- Суреттер мен атауларды сәйкестендір.
Балықтар
Құстар
Сүтқоректілер
Қосмекенділер
Бунақденелілер
Бауырымен
жорғалаушылар
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
Өсімдіктерге күтім
өсімдіктерге зиян келтіретін
жасаудың себептерін
әрекетті бейнелейтін суретті
анықтайды және
анықтайды;
түсіндіреді.
өсімдіктерге күтім жасау
қажеттілігінің себебін жазады;
Жануарларды
сүтқоректілер класын анықтайды;
кластарға жіктейді.
құстар класын анықтайды;
балықтар класын анықтайды;
қосмекенділер класын анықтайды;
бауырымен жорғалаушылар класын
анықтайды;
бунақденелілер класын анықтайды.
Барлығы
8
«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақ («Өзім туралы» және «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыптар
Білім алушының аты-жөні:
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңге
Төмен
Орташа
Өсімдіктерге күтім
Өсімдіктерге күтім жасау
Өсімдіктерге күтім жасау
жасаудың себептерін
қажеттілігінің себептерін
қажеттілігінің себептерін
анықтайды және
анықтауда және
анықтауда/ түсіндіруде
түсіндіреді
түсіндіруде қиналады
қателеседі
Жануарларды
Жануарлардың класын
Жануарлардың класын
кластарға жіктейді
анықтауда қиналады
анықтауда қателеседі
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
- Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Жаратылыстану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
- Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Жаратылыстану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .
- 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3. 1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
10
Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсырманың
сипаттамасы
Мен - зерттеу
1. 1 Ғылым мен
2. 1. 1. 1 Қоршаған әлем
Білім алушы жабық түрдег
шімін
зерттеушілердің
құбылыстары, үдерістері
таңдауы бар тапсырманы
рөлі
мен нысандарын зерделеуге
орындайды
(«Өзім туралы»
қажетті жағдайларды мен
ортақ тақырыбы
зерттеушінің тұлғалық
аясында)
қасиеттерін анықтау
Тірі табиғат
2. 1 Өсімдіктер
2. 2. 1. 3 Өсімдіктің негізгі
Білім
алушы
бөліктерінің қызметін
жауапты қажет ететін
(«Өзім туралы»,
сипаттау
орындайды
«Менің отбасым
2. 2. 1. 4 Өсімдік топтарын
Білім
алушы
жабық
және достарым»
ортақ
тіршілік ортасына және
таңдауы бар
тақырыптары
қоршаған ортаның
қысқа
жауапты
аясында)
жағдайларына (ылғал)
тапсырманы орындайды
бейімделу жолдары
бойынша салыстыру
2. 2 Жануарлар
2. 2. 2. 1 Жануарлар
Білім алушы ашық түрде
класының өкілдерін
жауапты қажет ететін та
ажырату: бунақденелілер,
орындайды
балықтар,
қосмекенділер, бауырымен
жорғалаушылар, құстар
және сүтқоректілер
24. 10. 18 ТЖБ №1
«Жаратылыстану» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
- Зерттеушінің бойында қандай қасиет болмауы тиіс? Белгіле (✓)
А) білімқұмарлық
В) зейінділік
С) жалқаулық
D) шыдамдылық
[1]
2. Сөйлемдерді оқы және толықтыр .
«Мен өсімдікті топыраққа бекітіп, ұстап тұрамын. Топырақтан қажетті суды және еріген минералды тұздарды өткіземін»
Бұл .
«Мен өсімдіктің бойына су мен қоректік заттарды жеткіземін»
Бұл.
«Мен арқылы өсімдікті суару керектігін анықтайды.
Мені қорек және дәрі ретінде де пайдаланады» -
Бұл .
«Мен ауаға жұпар иісімді таратамын, айналаға көрік беремін»
Бұл .
- Берілген өсімдіктер қай топқа жатады?
Ылғалсүйгіш Шөлге төзімді
Олардың қандай айырмашылығы бар? Жаз .
- Шөлге төзімді өсімдіктер
- Ылғалсүйгіш өсімдіктер
4. Жануарлар класының өкілдерін анықта. Олардың атауларын жаз
Бауырымен Қосмекенділер Сүтқоректілер жорға-лар
1) 1) 1)
2) 2) 2)
Балл қою кестесі
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1
тамыр
1
сабақ
1
жапырақ
1
гүл
1
Шөлге төзімді
2
3
Ылғалсүйгіш
1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке
Тапсырмаға сәйкес
және тамыры ұзын болады
болатын басқа да
жауап нұсқалары
2) жалпақ жапырағы бар / сулы топыраққа бейім
қабылданады.
Бауырымын жорғалаушылар: тасбақа /
Тапсырмаға сәйкес
қолтырауын / жылан және т. б.
болатын басқа да
дұрыс жауаптар
Қосмекенділер: бақа / саламандр және т. б.
қабылданады. Әр
Сүтқоректілер: қасқыр/қоян/ піл/ маймыл және
т. б.
дұрыс жауапқа 1 балл
қойылады.
Барлығы
- Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
14
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
- Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
15
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау («Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше 2. 3 Адам
Оқу мақсаты 2. 2. 3. 1 Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау. 2. 2. 3. 4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді
Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Адам қаңқасының атқаратын екі негізгі қызметін сипатта. Тірек қызметі: Қорғаныс қызметі:
- Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыр.
Таңертең жуын және алып жүруді ұмытпа
Серуендеуден кейін беті-қолыңды жу
Тырнағыңды уақытында тісіңді тазала
- Күнделікті орындалатын жеке бас гигиенасы әрекеттерін жаз.
1)
2)
Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Білім алушы
Тірек-қимыл қозғалыс
қаңқаның тірек қызметін сипаттайды;
мүшелерінің
қаңқаның қорғаныс қызметін
қызметін түсіндіреді
сипаттайды;
Жеке бас гигиенасын
бірінші сәйкестікті анықтайды;
сақтау ережелерін
екінші сәйкестікті анықтайды;
құрастырады
үшінші сәйкестікті анықтайды;
жеке бас гигиенасына қатысты бірінші
ережені жазады;
жеке бас гигиенасына қатысты екінші
ережені жазады;
Барлығы
17
«Тірі табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақ ( «Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Адам денесінің
Адам қаңқасының атқаратын
Адам қаңқасының тірек
тірек-қимыл
негізгі қызметтерін
қызметін/қорғаныс қызметін
қозғалыс
сипаттауда қиналады
сипаттауда қателіктер
мүшелерінің
жібереді
қызметін түсіндіреді
Жеке бас
Жеке бас гигиенасын сақтау
Жеке бас гигиенасы
гигиенасын сақтау
ережелерін құрастыруда және
ережелерінің бөліктерін
ережелерін
күнделікті орындалатын
сәйкестендіруде / жеке бас
құрастырады
әрекеттерге мысал келтіруде
гигиенасына қатысты
қиналады
күнделікті орындалатын
әрекеттерге мысал келтіруде
қателіктер жібереді
«Заттар және олардың қасиеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
( «Туған өлкем» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше 3. 2 Ауаь3. 3 Су
Оқу мақсаты 2. 3. 2. 2 Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттықькүйі, түсі, иісі)
2. 3. 3. 1 Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)
Бағалау критерийі Білім алушы
Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды Судың физикалық қасиеттерін анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр. Ауаны және
мүмкін емес.
- Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол
және .
- Ауаның дәмі жоқ, ол - .
- Суретте судың қандай қасиеттері бейнеленген? Сәйкестендір.
Бу
Қатты
Сұйық
3. Судың қасиеттері туралы кестені толтыр.
СУ

жоқ
жоқ
жоқ
жоқ
20
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz