Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар

Жаратылыстану

2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына <<Жаратылыстану>> пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) <<Жаратылыстану>> пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

<<Мен - зерттеушімін>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

<<Тірі табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16

<<Тірі табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16

<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 29

<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 29

<<Жер және Ғарыш>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 32

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 35

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 39

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 44

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау 44

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
<<Мен - зерттеушімін>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау (<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімше 1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі1.2 Табиғатты тану әдістері

Оқу мақсаты2.1.1.1 Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері меннысандарын зерделеуге қажетті жағдайлар мен

зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау2.1.2.6 Эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже)
Бағалау критерийі Білім алушы
Қоршаған ортаны зерделеуге қажетті жағдайлар мен жеке тұлғалық қасиеттерді ажыратып, айқындайды

Тәжірибе жасаудың кезеңдерін анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма

Тұлғалық қасиеттер мен жағдайларды анықтап, сәйкестендір.

Білім Байқампаздық Құралдар Еңбексүйгіштік

ЗЕРТТЕУШІ АҚПАРАТ КӨЗДЕРІ

ҚАСИЕТТЕРІ

2.Бақылау жүргізу қадамдарын толықтыр

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Қоршаған ортаны

зерттеушінің қасиеттерін анықтайды;
1

зерделеуге қажетті

ақпарат көздерін анықтайды;
1

жағдайлар мен жеке
1

тұлғалық қасиеттерді

ажыратып, айқындайды

Тәжірибе жасаудың

тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды
1

кезеңдерін анықтайды

(ресурс);

2
тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды
1

(деректер);

тәжірибе жасаудың кезеңін анықтайды
1

(қорытынды);

Барлығы

5

.

<<Мен - зерттеушімін>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-ана рубрика (<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы аясында)

Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңг

Төмен
Орта



Қоршаған ортаны

Қоршаған ортаны зерделеуге
Қоршаған ортаны зерделеуг

зерделеуге қажетті
1
қажетті жағдайлар мен
қажетті жағдайларды / тұлға

жағдайлар мен жеке

тұлғалық қасиеттерді
қасиеттерді анықтауда

тұлғалық қасиеттерді

анықтауда қиналады
қателіктер жібереді

ажыратып, айқындайды

Тәжірибе жасаудың

Тәжірибе жасаудың
Тәжірибе жасаудың кезеңде

кезеңдерін анықтайды
2
кезеңдерін анықтауда
анықтауда қателіктер жібере

қиналады

5

<<Тірі табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау (<<Өзім туралы>> және <<Менің отбасым және достарым>> ортақ тақырыптары аясында)

Бөлімше 2.1 Өсімдіктер
2.2 Жануарлар

Оқу мақсаты 2.2.1.7 Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын
түсіндіру
2.2.2.1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату:
бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,
бауырымен жорғалаушылар, құстар және
сүтқоректілер

Бағалау критерийі Білім алушы

Өсімдіктерге күтім жасаудың себептерін
анықтайды және түсіндіреді

Жануарларды кластарға жіктейді

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

Өсімдіктерге зиян келтіретін әрекетті бейнелейтін суретті белгіле ( ).

Өсімдіктерге неліктен күтім жасау керек? Жаз. ____________________________________________________________

7

Суреттер мен атауларды сәйкестендір.

Балықтар

Құстар

Сүтқоректілер

Қосмекенділер

Бунақденелілер

Бауырымен
жорғалаушылар

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Өсімдіктерге күтім

өсімдіктерге зиян келтіретін
1

жасаудың себептерін

әрекетті бейнелейтін суретті

анықтайды және
1
анықтайды;

түсіндіреді.

өсімдіктерге күтім жасау
1

қажеттілігінің себебін жазады;

Жануарларды

сүтқоректілер класын анықтайды;
1

кластарға жіктейді.

құстар класын анықтайды;
1

балықтар класын анықтайды;
1

2
қосмекенділер класын анықтайды;
1

бауырымен жорғалаушылар класын
1

анықтайды;

бунақденелілер класын анықтайды.
1

Барлығы

8

8

<<Тірі табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақ (<<Өзім туралы>> және <<Менің отбасым және достарым>> ортақ тақырыптар

Білім алушының аты-жөні: ____________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге

Төмен
Орташа



Өсімдіктерге күтім

Өсімдіктерге күтім жасау
Өсімдіктерге күтім жасау

жасаудың себептерін
1
қажеттілігінің себептерін
қажеттілігінің себептерін

анықтайды және

анықтауда және
анықтауда/ түсіндіруде

түсіндіреді

түсіндіруде қиналады
қателеседі

Жануарларды
2
Жануарлардың класын
Жануарлардың класын

кластарға жіктейді

анықтауда қиналады
анықтауда қателеседі

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

10


Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты

Тапсырманың

сипаттамасы

Мен - зерттеу
1.1 Ғылым мен
2.1.1.1 Қоршаған әлем
Білім алушы жабық түрдег

шімін
зерттеушілердің
құбылыстары, үдерістері
таңдауы бар тапсырманы

рөлі
мен нысандарын зерделеуге
орындайды

1
(<<Өзім туралы>>

қажетті жағдайларды мен

ортақ тақырыбы

зерттеушінің тұлғалық

аясында)

қасиеттерін анықтау

Тірі табиғат
2.1 Өсімдіктер
2.2.1.3 Өсімдіктің негізгі
Білім
алушы
ашық
түрд

бөліктерінің қызметін
жауапты қажет ететін
та

2-3
(<<Өзім туралы>>,

сипаттау
орындайды

<<Менің отбасым

2.2.1.4 Өсімдік топтарын
Білім
алушы
жабық
тү

және достарым>>

ортақ

тіршілік ортасына және
таңдауы бар
және
ашы

тақырыптары

қоршаған ортаның
қысқа
жауапты
қаже

аясында)

жағдайларына (ылғал)
тапсырманы орындайды

бейімделу жолдары

бойынша салыстыру

2.2 Жануарлар
2.2.2.1 Жануарлар
Білім алушы ашық түрде

4

класының өкілдерін
жауапты қажет ететін та

ажырату: бунақденелілер,
орындайды

балықтар,

қосмекенділер,бауырымен

жорғалаушылар, құстар

және сүтқоректілер

24.10.18 ТЖБ №1
<<Жаратылыстану>> пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Зерттеушінің бойында қандай қасиет болмауы тиіс? Белгіле ( )

А) білімқұмарлық

В) зейінділік

С) жалқаулық

D) шыдамдылық
[1]

2. Сөйлемдерді оқы және толықтыр.
<<Мен өсімдікті топыраққа бекітіп, ұстап тұрамын. Топырақтан қажетті суды және еріген минералды тұздарды өткіземін>>

Бұл _____________________________.

<<Мен өсімдіктің бойына су мен қоректік заттарды жеткіземін>>

Бұл________________________________.

<<Мен арқылы өсімдікті суару керектігін анықтайды.

Мені қорек және дәрі ретінде де пайдаланады>> -

Бұл __________________________________.

<<Мен ауаға жұпар иісімді таратамын, айналаға көрік беремін>>

Бұл _________________________________.

Берілген өсімдіктер қай топқа жатады?

Ылғалсүйгіш Шөлге төзімді

Олардың қандай айырмашылығы бар? Жаз.

Шөлге төзімді өсімдіктер _________________________________________________
Ылғалсүйгіш өсімдіктер _________________________________________________

4. Жануарлар класының өкілдерін анықта. Олардың атауларын жаз

[Бауырымен] Қосмекенділер Сүтқоректілер жорға-лар

1)___________________ 1)___________________ 1)___________________

2) __________________ 2)___________________ 2)___________________

Балл қою кестесі



Жауап
Балл
Қосымша ақпарат

1
C

1

1)
тамыр
1

2
2)
сабақ
1

3)
жапырақ
1

4)
гүл
1

Шөлге төзімді

2

3

Ылғалсүйгіш

1) құрғақ климатта өcеді/ жапырағы жіңішке
1
Тапсырмаға сәйкес

және тамыры ұзын болады

болатын басқа да

жауап нұсқалары

2) жалпақ жапырағы бар / сулы топыраққа бейім
1

қабылданады.

Бауырымын жорғалаушылар: тасбақа /
2
Тапсырмаға сәйкес

қолтырауын / жылан және т.б.

болатын басқа да

дұрыс жауаптар

4
Қосмекенділер: бақа / саламандр және т.б.
2

қабылданады. Әр

Сүтқоректілер: қасқыр/қоян/ піл/ маймыл және

т.б.
2
дұрыс жауапқа 1 балл

қойылады.

Барлығы
15

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

14

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

15

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

<<Тірі табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау (<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімше 2.3 Адам
Оқу мақсаты2.2.3.1 Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау.2.2.3.4 Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы

Тірек-қимыл қозғалыс мүшелерінің қызметін түсіндіреді

Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін құрастырады
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма
Адам қаңқасының атқаратын екі негізгі қызметін сипатта.

Тірек қызметі: ____________________________________________

Қорғаныс қызметі: _________________________________________

Қима қағаздарды сәйкестендіру арқылы жеке бас гигиенасы ережелерін құрастыр.

Таңертең жуын және алып жүруді ұмытпа

Серуендеуден кейін беті-қолыңды жу

Тырнағыңды уақытында тісіңді тазала

Күнделікті орындалатын жеке бас гигиенасы әрекеттерін жаз.
1)__________________________________________________________________
2)__________________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Тірек-қимыл қозғалыс

қаңқаның тірек қызметін сипаттайды;
1

мүшелерінің
1

қаңқаның қорғаныс қызметін
1

қызметін түсіндіреді

сипаттайды;

Жеке бас гигиенасын

бірінші сәйкестікті анықтайды;
1

сақтау ережелерін

екінші сәйкестікті анықтайды;
1

құрастырады
2

үшінші сәйкестікті анықтайды;
1

жеке бас гигиенасына қатысты бірінші
1

ережені жазады;

жеке бас гигиенасына қатысты екінші
1

ережені жазады;

Барлығы

7

17

<<Тірі табиғат>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақ (<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы аясында)

Білім алушының аты-жөні ______________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі



Төмен
Орта

Адам денесінің

Адам қаңқасының атқаратын
Адам қаңқасының тірек

тірек-қимыл

негізгі қызметтерін
қызметін/қорғаныс қызметін

қозғалыс
1
сипаттауда қиналады
сипаттауда қателіктер

мүшелерінің

жібереді

қызметін түсіндіреді

Жеке бас

Жеке бас гигиенасын сақтау
Жеке бас гигиенасы

гигиенасын сақтау

ережелерін құрастыруда және
ережелерінің бөліктерін

ережелерін
2
күнделікті орындалатын
сәйкестендіруде / жеке бас

құрастырады

әрекеттерге мысал келтіруде
гигиенасына қатысты

қиналады
күнделікті орындалатын

әрекеттерге мысал келтіруде

қателіктер жібереді

<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау

( <<Туған өлкем>> ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімше3.2 Ауаь3.3 Су
Оқу мақсаты2.3.2.2 Ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттықькүйі, түсі, иісі)
2.3.3.1 Судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы)
Бағалау критерийі Білім алушы

Ауаның қасиеттерін анықтайды және сипаттайды Судың физикалық қасиеттерін анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

Қажетті сөздерді қолданып, сөйлемдерді толықтыр.

Ауаны _________________ және

_______________ мүмкін емес.

Біз ауаны көрмейміз, өйткені ол

____________________ және __________________.

Ауаның дәмі жоқ, ол - ______________.

Суретте судың қандай қасиеттері бейнеленген? Сәйкестендір.

Бу

Қатты

Сұйық

3.Судың қасиеттері туралы кестені толтыр.
СУ

_______ жоқ

_______ жоқ

_______ жоқ

_______ жоқ

20

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Ауаның қасиеттерін

ауаның қасиеттерін сипаттайды (көру,
1

анықтайды және
1
ұстау);

сипаттайды

ауаның қасиеттерін сипаттайды (түссіз,
1

мөлдір);

ауаның қасиеттерін сипаттайды (дәмсіз);
1

Судың физикалық
2
судың физикалық қасиеттерін
1

қасиеттерін

сәйкестендіреді;

анықтайды

судың қасиетін анықтайды (иісі жоқ);
1

3
судың қасиетін анықтайды (дәмі жоқ);
1

судың қасиетін анықтайды (түсі жоқ);
1

судың қасиетін анықтайды (пішіні жоқ).
1

Барлығы

8

21

<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыс арналған рубрика (<<Туған өлкем>> ортақ тақырыбы аясында)

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгей

Бағалау критерийі


Төмен
Орта

Ауаның қасиеттерін

Ауаның қасиеттерін
Ауаның қасиеттерін анықтауд

анықтайды және
1
анықтауда қиналады
қателіктер жібереді

сипаттайды

Судың физикалық

Судың физикалық
Судың физикалық қасиеттерін

қасиеттерін
2
қасиеттерін анықтауда
анықтауда (дәмсіз / иіссіз/

анықтайды

қиналады
түссіз/пішінсіз) қателеседі

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

23


Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсыманың сипаттам

1-4
Тірі табиғат
2.3 Адам
2.2.3.5. Тіс күтімінің
Білім алушы ашық түрдегі қ

(<<Менің

денсаулық сақтаудағы
жауапты қажет ететін тапсы

мектебім>> ортақ

маңызын анықтау
орындайды

тақырыбы

2.2.3.2 Дұрыс дене
Білім алушы көп таңдауы ба

аясында)

сымбатын сақтаудың
ашық түрдегі қысқа жауапты

маңыздылығын түсіндіру
ететін тапсырманы орындай

2.2.3.1. Адамның тірек-
Білім алушы жабық түрдегі

қимыл жүйесінің қызметін
таңдауы бар тапсырманы

анықтау
орындайды

2.2.3.4 Денсаулық
Білім алушы жабық түрдегі

сақтаудағы жеке
таңдауы бар тапсырманы

гигиенаның рөлін анықтау
орындайды

5-7
Заттар және
3.2 Ауа
2.3.2.2 .Ауаның кейбір
Білім алушы жабық түрдегі

олардың

қасиеттерін сипаттау
таңдауы бар тапсырманы

қасиеттері

(агрегаттық күйі, түсі, иісі)
орындайды

(<<Туған өлкем>>

Білім алушы ашық түрдегі қ

ортақ тақырыбы

аясында)

жауапты қажет ететін тапсыр

орындайды

3.3 Су
2.3.3.1. Судың физикалық
Білім алушы жабық түрдегі

қасиеттерін анықтау (дәмсіз,
таңдауы бар тапсырманы

иіссіз, белгілі бір
орындайды

формасының болмауы,

аққыштығы)

<<Жаратылыстану>> пәнінен 2 -тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Суреттерге қара. Тіске неліктен күтім жасау керек? Жаз.

_____________________________________________________________
Суреттерге мұқият қара.

Дұрыс отыру қалпын белгіле ( ).

Дұрыс дене сымбатын сақтауға арналған екі ереже жаз:

___________________________________________________________

___________________________________________________________

Адам қаңқасының қызметін анықта. Дұрыс жауаптарды белгіле ( )

1) Иіс пен дәмді анықтайды.

Денені қозғалысқа келтіреді.

3) Ішкі ағзаларды қорғайды.

Жеке бас гигиенасы деген не? Оқы және белгіле ( ).

Бұл денені таза ұстау және
Бұл адамдардың

күнделікті өмірдегі негізгі

оған күтім жасау

қажеттіліктерге уақыт бөлуі

Суреттен ауаның қандай қасиетін бақылауға болады? Дұрыс жауабын белгіле ( ).

ауаның дәмі жоқ

ауа мөлдір

ауа серпімді

Д) ауаның иісі жоқ

Берілген шартты белгілерге мұқият қара. Ауаның қандай қасиеттері бар?Жаз.

1) ___________________ 2) ___________________ 3)___________________

Судың қасиеттерін белгіле ( ).

Білім алушының аты-жөні: ______________________________________________


Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1
Тіс сау болу үшін үнемі күтім жасау керек
1
Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын басқа жауаптар да
қабылданады

Тіс ауырмау үшін дәрігерге көрініп тұру
керек
1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын басқа жауаптар да
қабылданады.
2
1.Партада, үстелде денені тік ұстап, түзу отыру керек/ Партада, үстелде басты түзуұстап, еңкеймей отыру керек.
1

2. Ауыр жүкті екі қолмен кезек көтеру керек/ Денені тік ұстап жүру керек/ Басты көтеріп, иықты бір деңгейде ұстап жүру
керек.
1

3
2) Денені қозғалысқа келтіреді.
1

3) Ішкі ағзаларды қорғайды
1

4
Бұл денені таза ұстау және оған күтім жасау
1

5
В
1

Ауаның дәмі жоқ/ Ауа дәмсіз
1

6
Ауаның түсі жоқ/ Ауа түссіз
1

Ауаның иісі жоқ/ Ауа иіссіз
1

Дәмсіз
1

7
Пішіні жоқ
1

Аққыш
1

Иіссіз
1

Барлығы
15

Балл қою кестесі

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

27

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

28

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау
(<<Дені саудың - жаны сау>> ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімше3.4 Табиғат ресурстары1.2 Табиғатты тану әдістері
Оқу мақсаты2.3.4.1 Табиғи ресурстардың қолданысын анықтау2.3.4.2 Табиғи ресурстарды шығу тегі бойынша жіктеу2.1.2.2 Бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат,нысан, жоспар, мерзімдер, нәтиже)
Бағалау критерийі Білім алушы Табиғи ресурстардың адам үшін маңыздылығын анықтайды
Табиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған ресурстарды топтастырады Бақылау әдісін сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма
Кестені толықтыр. Табиғи ресурстардың қолданысын анықта.

Табиғи ресурстар
Ресурстың адам үшін маңыздылығы
Көмір

Ас тұзы

Су

Ресурстарды екі топқа бөліп жаз.

1
2
3

4

5

6

Табиғи ресурстар : _____________________________________

Адам қолымен жасалған заттар:____________________________________

Сөйлемдерді бақылау жүргізудің тиісті белгілерімен толықтыр.

Бақылау жүргізуді бастамай тұрып, оның _________________
анықтап алу керек.

Бақылау жүргізуді аяқтаған соң ____________________ жасау керек.

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл
Табиғи ресурстардың
адам үшін
маңыздылығын
анықтайды

1

Білім алушы

бірінші ресурстың адам үшін
маңыздылығын анықтайды;
1

екінші ресурстың адам үшін
маңыздылығын анықтайды;
1

үшінші ресурстың адам үшін
маңыздылығын анықтайды;
1

Табиғи ресурстар мен
адам қолымен жасалған ресурстарды
топтастырады
2
табиғи ресурстарды анықтайды;
1

адам қолымен жасалған ресурстарды анықтайды;
1
Бақылау әдісін
сипаттайды
3
бақылау жүргізудің белгісін
анықтайды және бірінші сөйлемді
1

толықтырады;
бақылау жүргізудің белгісін
анықтайды және екінші сөйлемді толықтырады .
1
Барлығы

7

30

<<Заттар және олардың қасиеттері>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыс арналған рубрика (<<Дені саудың - жаны сау>> ортақ тақырыбы аясы

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге


Төмен

Орта

Табиғи ресурстардың

Табиғи ресурстардың адам үшін

Адам үшін көмір/тұз/суд

адам үшін

маңыздылығын анықтауда

маңыздылығын анықтау

маңыздылығын
1
қиналады

қателіктер жібереді

анықтайды

Табиғи ресурстар

Табиғи ресурстар мен адам

Табиғи ресурстарды/адам

мен адам қолымен
2
қолымен жасалған ресурстарды

қолымен жасалған ресурс

жасалған

ажыратуда қиналады

ажыратуда қателіктер жі

ресурстарды

топтастырады

Бақылау әдісін

Бақылау жүргізудің басты

Сөйлемді бақылау жүргіз

сипаттайды
3
белгілерін анықтауда қиналады

басты белгілерімен

толықтыруда (мақсат/

қорытынды) қателеседі

<<Жер және Ғарыш>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау

(<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясында) ЖБ№2

Бөлімше4.1 Жер 4.2 Ғарыш
Оқу мақсаты2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау2.4.2.1. Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы

Жердің табиғи серігін атайды
Күн жүйесі ғаламшарларының орнын анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырмa
а) Жердің қанша табиғи серігі бар? Санын жаз. ___________________________

b) Жердің табиғи серігінің атауын жаз: _________________________

Ғаламшарды Күн жүйесіндегі реттік нөмірімен сәйкестендіріп, ретін анықта.

Жер 1 Марс

2

3
Шолпан Нептун
4

5

Уран
Сатурн
6

7

Юпитер Меркурий
8

Бағалау
Тапсырма
Дескриптор
Балл

критерийі


Білім алушы

Жердің табиғи

Жердің табиғи серігінің санын
1

серігін атайды
1
жазып көрсетеді;

Жердің табиғи серігін анықтайды;
1

Күн жүйесі

бірінші ғаламшардың орнын анықтайды;
1

ғаламшарларының

екінші ғаламшардың орнын анықтайды;
1

орнын анықтайды

үшінші ғаламшардың орнын анықтайды;
1

2
төртінші ғаламшардың орнын анықтайды;
1

бесінші ғаламшардың орнын анықтайды;
1

алтыншы ғаламшардың орнын
1

анықтайды;

жетінші ғаламшардың орнын анықтайды ;
1

сегізінші ғаламшардың орнын анықтайды.
1

Барлығы

10

33

<<Жер және Ғарыш>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-анал рубрика (<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясы

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге



Төмен
Орта

Жердің табиғи

Жердің табиғи серігінің
Жердің табиғи серігінің

серігін атайды
1
санын анықтауда және
санын анықтауда/ атауда

атауда қиналады
қателеседі

Күн жүйесі
2
Күн жүйесі
Күн жүйесі ғаламшарларын

ғаламшарларының

ғаламшарларының орналасу
орналасу ретін анықтауда

орнын анықтайды

ретін анықтауда қиналады
қателіктер жібереді

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау
(<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясында) ЖБ№3
Бөлім5.1 Күш және қозғалыс
Оқу мақсаты2.5.1.1 Түрлі денелердің әр түрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу 2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану
Бағалау критерийі Білім алушы

Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады

Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды және қолданады
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма
Мәреге бірінші болып жететін көлікті белгіле ( ).

Неліктен? Себебін жаз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Жоғары және төмен жылдамдықпен қозғалатын денелерге бір мысалдан келтір. Кестені толтыр.

Жоғары жылдамдық
Төмен жылдамдық

2. Шананы орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз
1)_________________________

2)_________________________

Бауырсақ пісіру үшін әжейге алдымен ұнды өлшеп алу қажет. 1) Әжейге қажетті құралды белгіле ( ).

Таразыда көрсетілген массаны анықта. Жаз.

_________________________________________________
.



Бауырсақ пісіру үшін әжейге алдымен ұнды өлшеп алу қажет. 1) Әжейге қажетті құралды белгіле ( ).

_____________________________

36

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл
Әр түрлі денелердің
Қозғалыс жылдамдығын
салыстырады

1
Білім алушы

жылдамдығы жоғары көлікті
анықтайды және себебін түсіндіреді;
1

жылдамдығы жоғары денеге мысал келтіреді;
1

жылдамдығы төмен денеге мысал
келтіреді;
1
Қозғалыс тудыратын
Күштерді анықтайды
2
қозғалыс тудыратын бірінші күшті
анықтайды;
1

қозғалыс тудыратын екінші күшті анықтайды;
1

Массаны өлшеуге
арналған
құралдарды
анықтайды және
қолданады
3
массаны өлшейтін құралды анықтайды;
1

таразының көрсеткішін (заттың массасын) жазады.
1

Барлығы

7

37

<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға а (<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясынд

_____________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге



Төмен
Орта

Әртүрлі денелердің

Түрлі денелердің
Түрлі денелердің

қозғалыс

жылдамдықтарын
жылдамдықтарын

жылдамдығын
1
салыстыруда және
салыстыруда/ жылдамды

салыстырады

жылдамдығы әртүрлі
жоғары /жылдамдығы

денелерге мысал келтіруде
төмен денеге мысал

қиналады
келтіруде қателіктер

жібереді

Қозғалыс тудыратын
2
Қозғалыс тудыратын
Қозғалыс тудыратын

күштерді анықтайды

күштерді анықтауда
итеру/ тарту күштерін

қиналады
анықтауда қателеседі

Массаны өлшеуге

Массаны өлшеуге арналған
Массаны өлшеуге арнал

арналған құралдарды
3
құралдарды анықтауда және
құралдарды / заттың

анықтайды және

қолдануда қиналады
массасын анықтауда

қолданады

қателіктер жібереді

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы)
бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы, (1-4-сыныптар)

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды, қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 5 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

39


Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсырма си

Жер және Ғарыш
4.2 Ғарыш
2.4.2.2 Күн жүйесі ғаламшарларын
Білім алушы жабы

(<<Салт-дәстүр және

салыстыру
таңдауы бар тапсы

ауыз әдебиеті>> ортақ

орындайды

тақырыбы аясында)

1-4

4.1 Жер
2.4.1.2 Жердің табиғи серігін
Білім алушы жабы

анықтау
таңдауы бар тапсы

орындайды

2.4.1.1 Жер мен Күн арасындағы
Білім алушы ашық

байланысты түсіндіру
жауапты қажет ете

тапсырманы орынд

4.3 Кеңістік
2.4.3.1 Негізгі уақыт өлшем
Білім алушы жабы

және уақыт
бірліктерін ажырату
таңдауы бар тапсы

орындайды

5

2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын
Білім алушы ашық

5.1 Күш және
күштерді зерттеу.
жауапты қажет ете

қозғалыс
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған
тапсырманы орынд

құралдарды таңдау және пайдалану.

2.5.1.2 Жылдамдықты түсіндіруде

сапалық сипаттамаларын қолдану

(жылдам, баяу)

<<Жаратылыстану>> пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары ТЖБ№3

Дұрыс жауабын таңда.

Күн жүйесіндегі адамзат тіршілік ететін жалғыз ғаламшар:

А) Жер В) Уран С) Нептун D) Марс

Күн - бұл ...
А) жер серігі
В) ғаламшар
С) жұлдыз
комета

Күн жүйесіндегі ең үлкен ғаламшар.

А) Марс В) Жер С) Уран D) Юпитер

Күн жүйесіндегі күрделі сақиналық құрылысы бар ғаламшар:
А) Меркурий В) Шолпан С) Марс D) Сатурн

Суретке мұқият қара. Дұрыс тұжырымдарды белгіле ( ).

1) Ай - жарық көзі.

2) Ай - Жердің жалғыз табиғи серігі.

Күн туралы сөйлемдерді толықтыр.

Күн болмаса Жерде _________________ болмас еді.
Күн Жерге жарық және __________________ береді.
Кешке Күн ___________________.

Тұжырымдарды оқы. Онымен келісесің бе, жоқ па? Белгіле.

Тұжырымдар
Иә
Жоқ

( )
(Х)
1
Бір сағатта 12 минут бар.

2
Таразының көмегімен массаны анықтауға болады.

3
Күш заттарды қозғалысқа келтіреді.

4
Ұлу - ең жылдам қозғалатын жануар.

Оқы және жауабын жаз.
Уақыт өлшем бірліктері: _______________________________________________
Қыстың соңғы айы, бұл _______________________________________________
Аптаның алғашқы күні ________________________________________________

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________

Балл қою кестесі

Тапсырма
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат



1
1) А
1

2) С
1

3) D
1

4) D
1

2
Ай - Жердің жалғыз табиғи серігі.
1

3
1) тіршілік
1
Тапсырманың

2) жылу
1
мазмұнына сәйкес

3) батады
1
болатын басқа жауаптар

да қабылданады.

4
1 Жоқ / Х
1

2 Иә/
1

3 Иә/
1

4 Жоқ / Х
1

5
Минут/ сағат/тәулік/апта/ай/ жыл
1
Тапсырманың

мазмұнына сәйкес

болатын басқа жауаптар

да қабылданады.

Ақпан
1
Балл қою барысында

сөздерді жазудағы

Дүйсенбі
1

қателер есептелмейді.

Барлығы

15

43

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
<<Табиғат физикасы>> бөлімі бойынша жиынтық бағалау
(<<Қоршаған орта>> және <<Саяхат>> ортақ тақырыптары аясында) ЖБ1
Бөлімше5.2 Жарық 5.3 Дыбыс 5.4.Жылу
Оқу мақсаты2.5.2.1 Кейбір денелердің жарық өткізгіштік қасиетін зерттеу 2.5.3.1 Дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.5.4.1 Түрлі денелердің температурасын өлшеу
Бағалау критерийі Білім алушы

Жарықты өткізетін және өткізбейтін денелерді анықтайды
Дыбыс көздерін дыбыс шығару күшіне қарай жіктейді

Термометрлердің түрін ажыратады, шкаласы бойынша температураның көрсеткіштерін анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма

1. Өзінен жарық өткізетін заттардың атауы жазылған сөздердің астын сыз.

Қарбыз

ермексаздан жасалған ойыншықтар

өрік шырыны құйылған стақан

бос шыны құмыра

терезенің әйнегі

пластикалық қалта

портфель

киім шкафы

2. Суреттерге қара. Бәсең дыбыс көзін бейнелейтін суретті белгіле ( ).

Қатты шығатын дыбысқа мысал келтір:
____________________________________________________________

Бәсең шығатын дыбысқа мысал келтір:
___________________________________________________________

1) Суретке мұқият қара.

Әр термометрдің температуралық көрсеткішін жаз.

1

2

Суретте қандай термометрлер бейнеленген? Нөмірін жаз.
Ауа температурасын өлшеуге арналған термометр - № _________
Адам денесінің температурасын өлшеуге арналған термометр - №________

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Жарықты өткізетін

жарық өткізетін бірінші денені
1

және өткізбейтін

анықтайды;

денелерді

жарық өткізетін екінші денені анықтайды;
1

анықтайды.

1
жарық өткізетін үшінші денені
1

анықтайды;

Дыбыс көздерін

бәсең дыбыс көзін анықтайды;
1

дыбыс шығару

қатты шығатын дыбысқа мысал
1

күшіне қарай
2
келтіреді;

жіктейді

бәсең шығатын дыбысқа мысал келтіреді.
1

Термометрлердің

шкаласы бойынша бірінші термометрдегі
1

түрін ажыратады,

температураның көрсеткішін анықтайды;

шкаласы бойынша
3

шкаласы бойынша екінші термометрдегі
1

температураның

температураның көрсеткішін анықтайды;

көрсеткіштерін

ауа температурасын өлшейтін
1

анықтайды

термометрді анықтайды;

адам денесінің температурасын
1

өлшейтін термометрді анықтайды.

Барлығы

10

арналған рубрика (<<Қоршаған орта>> және <<Саяхат>> ортақ тақырыптары аясында)
Білім алушының аты-жөні_____________________________________________________
Бағалау критерийі Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Жарықты өткізетін
және өткізбейтін
денелерді анықтайды
1
Жарықты өткізетін және
өткізбейтін денелерді
анықтауда қиналады
Жарықты өткізетін /
өткізбейтін денелерді
анықтауда қателеседі
Жарықты өткізетін және
өткізбейтін денелерді дұрыс
анықтайды
Дыбыс көздерін дыбыс
шығару күшіне қарай
жіктейді
2 Дыбыс көздерін дауыс
қаттылығы бойынша
ажыратуда қиналады
Бәсең дыбыс көздерін
анықтауда/ қатты шығатын
/бәсең шығатын дыбыстарға
мысал келтіруде қателеседі
Дыбыс көздерін дауыс
қаттылығы бойынша дұрыс
ажыратады
Термометрлердің түрін
ажыратады, шкаласы
бойынша
температураның
көрсеткіштерін
анықтайды
3
Термометрлердің түрін
ажыратуда және
температураны анықтауда
қиналады
Термометрлердің түрін
ажыратуда / шкала
бойынша температураны
анықтауда қателіктер
жібереді
Термометрлердің түрін
дұрыс ажыратады және
температураны анықтайды
4645

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта <<Жаратылыстану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Жаратылыстану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы)
бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы , (1 - 4-сыныптар)

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды, қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

47


Бөлім
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсырманың сипат

Табиғат
5.2 Жарық
2.5.2.1 Кейбір денелердің
Білім
алушы
жабық
тү

физикасы

жарық өткізгіштік қасиетін
таңдауы
бар

та

(<<Қоршаған

зерттеу
орындайды

орта>> және

<<Саяхат>> ортақ

5.6 Магниттілік
2.5.6.1Магниттерді қолдану
Білім алушы ашық түрдег

тақырыптары

аясында)

аясын сипаттау
жауапты қажет ететін

1-4

тапсырмаларды орындайд

5.3 Дыбыс
2.5.3.1 Дауыс қаттылығы
Білім
алушы
жабық
түр

бойынша дыбыс көздерін
таңдауы бар
және
ашы

жіктеу
қысқа
жауапты
қаже

тапсырмаларды орындайд

5.4.Жылу
2.5.4.1 Түрлі денелердің
Білім алушы ашық түрд

температурасын өлшеу
жауапты қажет ететін
та

орындайды

<<Жаратылыстану>> пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары ТЖБ

Қандай денелер жарықты жақсы өткізеді?
А) мөлдір емес
В) жартылай мөлдір С) мөлдір денелер D) ақ түсті денелер
[1]
2.Суретке қара. Тапсырмаларды орында.

Магнитті қолдануды бейнелейтін суреттердің нөмірлерін қоршап сыз.

4

1

2

3

[2]
Магнитті қайда қолдануға болады? Екі мысал келтір.

__________________________________________________________

__________________________________________________________

[2]
Жоғалған инені магниттің көмегімен тауып алуға бола ма? Неліктен?
_________________________________________________________
[1]

Берілген ақпараттардың қандай дыбыс шығаратынын айт. Қ (қатты), Б (бәсең)

Газет беттерін парақтау

Стадиондағы жанкүйерлердің айқайы

Жапырақтың сыбдыры

Мотоциклдің дауысы

[4]
Қатты және бәсең шығатын дыбыс көздеріне мысал келтір.

Қатты: _________________________________________________________

Бәсең: _________________________________________________________

[2]

Суретке сәйкес температураны анықта және байланыстырып сыз.

+100°С +40°С -29°С

Балл қою кестесі



Жауап
Балл
Қосымша ақпарат

1
С

1

2
1) №1, №4
1

1

2) Магнит медицинада қолданылады
1
Сұрақтың мазмұнына

Магнитті құрылыста/темір жолда қолданады

сәйкес кез келген

1
дұрыс жауаптар

3) Иә, себебі, магнит темірді өзіне қарай

қабылданады

1

тартады.

3
1.Стадиондағы жанкүйерлердің айқайы - Қ;
1

2. Мотоциклдің дауысы- Қ;

1

1.
Газет беттерін парақтау- Б
1

2.
Жапырақтың сыбдыры- Б

1

Білім алушының ықтимал жауабы:
1
Сұрақтың мазмұнына

Ұшақтың гүрілі/балғаның дауысы

сәйкес кез келген

дұрыс жауаптар

Сағаттың тықылы/ бұлақтың сылдыры
1

қабылданады

Әр дұрыс сәйкестікке

4

3
1балл беріледі.

Барлығы

15

50

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

51

Теруге 19.07.2017. берілді. Басуға 20.07.2017. қол қойылды. Пішімі 60х84/8. Кеңсе қағаз 80 гр/м2. Сандық басылыс. Шартты б. т. 6,04. Таралымы 18 дана. Тапсырыс № 1574 <<Педагогикалық шеберлік орталығы>> ЖМ типографиясында басылды. 010000, Астана қ., №31 көше, 37а үй. e-mail: info@cpm.kz.

Ұқсас жұмыстар
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Санның натурал сандар
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Ғаламтор қазақ тілінде
Білім сапасын бағалау жүйесіндегі жаңа түрлері
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Пәндер