Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар

Дүниетану

2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына <<Дүниетану>> пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) <<Дүниетану>> пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4

<<Менің отбасым және достарым>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15

<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 15

<<Туған өлкем>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 18

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 21

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 27

<<Дені саудың - жаны сау>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 27

<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 30

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 33

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 39

<<Қоршаған орта>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 39

<<Саяхат>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 42

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 45

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше
1.1 Менің отбасым
Оқу мақсаты
2.1.1.2
Мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп

нормаларын түсіндіру

2.1.1.3
Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ

әдеп нормаларын анықтау

2.1.1.4
Бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну

заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің

құрылымын, олардың түсу көзін анықтау
Бағалау критерийі
Білім алушы

Отбасылық және жалпыға ортақ әдеп нормаларын

анықтайды

Отбасы қажеттіліктеріне мысал келтіреді
Ойлау дағдыларының
Білу және түсіну
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
15 минут

Тапсырма

Суреттерге мұқият қара. Қандай әдептілік ережелері бейнеленген? Жаз.

__________________ __________________
_________________ __________________________________
_________________ __________________ __________________
__________________ __________________ __________________

________________

Өз отбасыңның қажеттіліктеріне мысал келтір.

___________________________

___________________________

___________________________

4

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Отбасылық және

қоғамдық орындардағы мінез- құлық
1

жалпыға ортақ әдеп
1
ережесіне мысал келтіреді;

нормаларын

жалпыға ортақ әдеп нормасын
1

анықтайды

анықтайды;

отбасылық әдеп нормасына мысал
1

келтіреді;

Отбасы

отбасы қажеттіліктеріне бір мысал
1

қажеттіліктеріне
2
келтіреді;

мысал келтіреді

отбасы қажеттіліктеріне екінші мысал
1

келтіреді;

отбасы қажеттіліктеріне үшінші мысал
1

келтіреді.

Барлығы

6

5

<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтиж ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ______________________________________________

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Бағалау критерийі


Төмен
Орта

Отбасылық және

Отбасылық және жалпыға
Отбасылық / жалпыға ортақ

жалпыға ортақ әдеп
1
ортақ әдеп нормаларын
әдеп нормаларын анықтауда

нормаларын

анықтауда қиналады
қателеседі

анықтайды

Отбасы

Өз отбасының
Өз отбасының қажеттіліктерін

қажеттіліктеріне
2
қажеттіліктерін анықтауда
анықтауда қате жібереді

мысал келтіреді

қиналады

<<Менің отбасым және достарым>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 16.10.18
Бөлімше1.5 Құқық және міндет3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм
Оқу мақсаты2.1.5.1 Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты,міндетті және жауапкершілікті ажырату 2.1.5.2 Қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру 2.3.5.3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
Жеке мысалдарының негізінде құқық, міндет және жауапкершілікті ажыратады

Қоғамға қызмет көрсетудің мысалдарын анықтайды
Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
Сөйлемдерді тиісті ұғымдармен сәйкестендір.
Кішілерге қамқор болу.
Құқық

Білім алу.

Өз пікірін білдіру.

Үлкендерді сыйлау.
Міндет

Жауапкершілікті білдіретін сөйлемді белгіле ( ).
1) Мұғалімнің берген тапсырмасын толық орындадым.

2) Дүкеннен нан әкелуді ұмытып кетіппін.

3) Табиғатқа қамқорлық жасап жүруге тиіспін.

3. Суреттерге қара. Қоғамға қызмет ету әрекеттері бейнеленген суреттерді белгіле ( ).

4. Суретке қара. Мағынасы суретке сәйкес келетін 2 мақалды анықта.

Достық жоқ жерде табыс жоқ.
Сабыр түбі - сары алтын.
Татулық - табылмас бақыт.

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Жеке мысалдарының

құқықты анықтайды;
1

негізінде құқық,
1

міндетті анықтайды;
1

міндет және

2
жауапкершілікті анықтайды;
1

жауапкершілікті

ажыратады

Қоғамға қызмет

қоғамға қызмет ету жағдайы
1

көрсетудің
3
бейнеленген бірінші суретті белгілейді;

мысалдарын

қоғамға қызмет ету жағдайы
1

анықтайды

бейнеленген екінші суретті белгілейді;

Қазақстан халықтары

мағынасы суретке сәйкес болатын бір
1

достығының
4
мақалды анықтайды;

маңыздылығын

мағынасы суретке сәйкес болатын
1

анықтайды

екінші мақалды анықтайды.

Барлығы

7

8

<<Менің отбасым және достарым>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалауды ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ______________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі



Төмен
Орта

Жеке мысалдарының

Құқық, міндет және
Құқық / міндет /

негізінде құқық,
1
жауапкершілікті анықтауда
жауапкершілікті анықтауда

міндет және

қиналады
қателіктер жібереді

жауапкершілікті

ажыратады

Қоғамға қызмет

Қоғамға қызмет көрсету
Қоғамға қызмет көрсету

көрсетудің
2
жағдайларының мысалдарын
жағдайларының мысалдарын

мысалдарын

анықтауда қиналады
анықтауда қателеседі

анықтайды

Қазақстан халықтары

Мағынасы суретке сәйкес
Мағынасы суретке сәйкес

достығының
3
болатын мақалдарды
болатын мақалдарды

маңыздылығын

анықтауда қиналады

анықтауда қателеседі

анықтайды

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Дүниетану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Дүниетану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

1- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

10


Ортақ
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсымалар сипатта

тақырып

1.1 Менің отбасым
2.1.1.1 Отбасылық мұрағат
Білім алушы қысқа жа

негізінде отбасы мүшелерінің
қажет ететін ашық түрд

ауызша портретін жасау
тапсырманы орындайд

Өзім

2.1.1.2 Мысалдар келтіре
Білім алушы қысқа жа

1

отырып, өз отбасындағы әдеп
қажет ететін ашық т

туралы

нормаларын түсіндіру
тапсырманы орындайд

2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді
Білім алушы қысқа жа

зерттеу арқылы жалпыға ортақ
қажет ететін ашық т

әдеп нормаларын анықтау
тапсырманы орындайд

1.5 Құқық және
2.1.5.1 Өз өмірінен мысалдар
Білім алушы қысқа жау

міндет
келтіру негізінде құқықты,
қажет ететін ашық түрд

міндетті және жауапкершілікті
тапсырманы орындайд

2

ажырату

Менің

1.5 Құқық және
2.1.5.2 Қоғамға қызмет етудің
Білім алушы қысқа жау

отбасым

міндет
әлеуметтік маңыздылығын
қажет ететін ашық түрд

және

түсіндіру
тапсырманы орындайд

достарым

3.5 Қазақстан
2.3.5.3 Қазақстан халықтары
Білім алушы қысқа жа

тарихы: тәуелсіздік,
достығының маңыздылығын
қажет ететін ашық т

мемлекеттілік және
түсіндіру.
тапсырманы орындайд

отансүйгіштік

23.10.18 №1 ТЖБ

<<Дүниетану>> пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Өз отбасыңның бір мүшесін сипаттап жаз.

Сырт келбеті __________________________________________________

Мінез-құлқы __________________________________________________

[2]
2. Суреттерге қара. Қандай әдептілік ережелері бейнеленген? Жаз.

Суретке қара. Суретке сәйкес болатын 3 сөздің астын сыз.

СЫЙЛАСТЫҚ РЕНІШ БАҚЫТ КӨҢІЛСІЗДІК ҚАМҚОРЛЫ

Сөйлемді толықтыр.
Іс-әрекеттерді нәтижесімен сәйкестендір.

Гүл отырғызу Еліміз бейбіт өмір сүреді.

Аула әдемі болады.
Отанды қорғау Мектепте қызықсыз болады.

[2]
Қазақстанда қандай ұлттар өмір сүреді? 3 мысал келтір.
___________________
___________________
___________________

Білім алушының аты-жөні _________________________________________

Балл қою кестесі

[3]


Жауап

Балл
Қосымша ақпарат

Білім алушының ықтимал жауабы:

Кез келген дұрыс

1
Бойы ұзын/көзі қара/шашы қысқа.

1
жауап қабылданады.

Білім алушының ықтимал жауабы:

Кез келген дұрыс

Мейірімді/қамқоршы/көңілді

1
жауап қабылданады.

2
Үлкендерге орын беру / орын беру керек/орын

1
Кез келген дұрыс

беру

жауап қабылданады.

Жолдан өтуге көмектесу / үлкендерге

Кез келген дұрыс

көмектесу/көмектесу

1
жауап қабылданады.

3
СЫЙЛАСТЫҚ

1

БАҚЫТ

1

ҚАМҚОРЛЫҚ

1

4
өмір сүруге

1
Кез келген дұрыс

жауап қабылданады.

демалуға

1

білім алуға

1

5

2
Әр дұрыс жауапқа 1

балл беріледі.

6
Қазақтар

1
Кез келген дұрыс

жауап қабылданады.

Орыстар

1

Өзбектер

1

Барлығы

15

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

14

13.11.18
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше 1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы
Оқу мақсаты2.1.2.1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерінтүсіндіру 2.1.2.3 Мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы

Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін анықтайды

Оқу әрекеттерінің қызметін атайды
Мектеп қауымдастығындағы мінез-құлық нормаларын анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

Балалар спорттық секцияларға не үшін қатысады ? 2 себебін жаз.

____________________

____________________

Мысалдарды оқы. Сабақта балалар тағы немен айналысады? Жаз.

Топта жұмыс істеу ережелерін белгіле ( ).

1) Әр адамның пікірін тыңдау.

2) Бір-бірінің сөзін бөлу.

3) Бірлесе жұмыс істеу.

4) Басқаның пікірін құрметтеу.

5) Жұмысқа қатыспау.

6) Ортақ шешім қабылдау.

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Мектептегі оқу

спорттық секцияға қатысудың бірінші
1

және оқудан тыс
1
себебін жазады;

әрекет түрлерін

спорттық секцияға қатысудың екінші
1

анықтайды

себебін жазады;

Оқу әрекеттерінің

мектептегі оқу әрекетіне бір мысал
1

қызметін атайды
2
келтіреді;

мектептегі оқу әрекетіне екінші мысал
1

келтіреді;

Мектеп

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (1);
1

қауымдастығындағы

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (3);
1

мінез-құлық
3

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (4);
1

нормаларын

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (6).
1

анықтайды

Барлығы

8

15

16

<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәти ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ______________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге



Төмен
Орта

Мектептегі оқу және

Мектептегі оқудан тыс
Мектептегі оқудан тыс

оқудан тыс әрекет
1
әрекеттердің себептерін
әрекеттердің себептерін

түрлерін анықтайды

анықтауда қиналады
анықтауда қателіктер жібе

Оқу әрекеттерінің
2
Мектептегі оқу әрекеттерінің
Мектептегі оқу әрекеттерін

қызметін атайды

түрлерін анықтауда қиналады
түрлерін анықтауда

қателіктер жібереді

Мектеп

Топта жұмыс істеу ережелерін
Топта жұмыс істеу ережеле

қауымдастығындағы
3
анықтауда қиналады
анықтауда қателіктер жібе

мінез-құлық

нормаларын анықтайды

<<Туған өлкем>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 11.12.18

Бөлімше1.3 Менің атамекенім 3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм
Оқу мақсаты2.1.3.2. Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді,қалаларды, жолдарды, өз облысын көрсету 2.3.5.1 ҚР мемлекеттік рәміздерінің мәнін түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы

Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді, қалаларды, өз облысын анықтайды
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін сипаттайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

1. Картамен жұмыс

1) Қазақстан картасынан өз облысыңды белгіле ( ).
Өз облысыңның орталығын (қаланың атауын) жаз.

Облыс орталығы - ................................................... қаласы.

Сөйлемді толықтыр.

Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: __________, __________ және _____________. Олар мемлекеттің __________________________________ білдіреді.

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Қазақстан картасынан

өзі тұратын облысты анықтайды;
1

ірі өзен-көлдерді,

облыс орталығын - қаланың атауын
1

қалаларды, өз
1
жазады;

облысын анықтайды

Қазақстан
2
Елтаңбаны жазады;
1

Республикасының

Туды жазады;
1

мемлекеттік

Әнұранды жазады;
1

рәміздерін

мемлекеттік рәміздердің мағынасын
1

сипаттайды

анықтайды.

Барлығы

6

19

<<Туған өлкем>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтиж ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгей



Төмен
Орта

Қазақстан картасынан

Қазақстан картасынан өзінің
Қазақстан картасынан өзіні

ірі өзен-көлдерді,
1
облысын анықтауда және
облысын анықтауда / облыс

қалаларды, өз

облыс орталығының атауын
орталығының атауын

облысын анықтайды

жазуда қиналады
жазуда қателіктер жібереді

Қазақстан

Қазақстан Республикасының
Қазақстан

Республикасының
2
мемлекеттік рәміздерін
Республикасының

мемлекеттік

анықтауда қиналады
мемлекеттік рәміздерін /

рәміздерін

мемлекеттік рәміздердің

сипаттайды

мағынасын анықтауда

қателеседі.

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Дүниетану>> пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Дүниетану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 5 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

21


Ортақ
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсыманың сипатта

тақырып

1.2 Мектеп және
2.1.2.1 Мектептегі оқу және
Білім алушы жабық түрд

мектеп
оқудан тыс әрекет түрлерін
таңдауы
бар
тапс

1
Менің
қоғамдастығы
түсіндіру
орындайды.

мектебім

2.1.2.4 Өз сыныбын
Білім
алушы
ашық

сипаттау
қысқа
жауапты
қажет

тапсырманы орындайды.

1.3 Менің
2.1.3.1 Өз зерттеулеріне
Білім алушы ашық түрде

атамекенім
сүйене отырып,
қысқа жауапты қажет ете

тұрғылықты жерінің көрікті
тапсырманы орындайды.

жерлерін сипаттау және

2

бейнелеу

Туған

1.4 Денсаулық пен
2.1.4.3 Көлік түрлерін,
Білім алушы жабық түрд

өлкем
қауіпсіздік
олардың қажеттілігін
таңдауы бар тапсырманы

ажырату
орындайды.

3.5 Қазақстан
2.3.5.1 ҚР мемлекеттік
Білім алушы ашық түрде

тарихы: тәуелсіздік,
рәміздерінің
қысқа жауапты қажет ете

мемлекеттілік және
маңыздылығын түсіндіру
тапсырманы орындайды

отансүйгіштік

<<Дүниетану>> пәнінен 2 -тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1. Суреттерді іс-әрекет түрлерінің атауларымен сәйкестендір.

Үзілісте демалу

Байқауға қатысу

Асханада тамақтану

Спортзалда жаттығу

[4]

Өз сыныбыңды сипаттап жаз.

Біздің сынып __________________________________________________.

Біздің сыныпта ________________________________________________ оқиды.

[2]
Суреттерге мұқият қара. Суретте бейнеленген көрікті жерлердің қайда орналасқанын жаз.

1.

2.

3.
Суреттердің тұсына көліктің түріне сәйкес нөмірді жаз.

жерүсті көлігі
су көлігі
әуе көлігі

1
2
3

Қазақстан Республикасы мемлекеттік Елтаңбасының элементтерін жаз.

1.

2.

3.

Білім алушының аты-жөні ______________________________________________

Балл қою кестесі



Жауап
Балл
Қосымша ақпарат

1

Әр дұрыс жауапқа

4
1 балл қойылады.

2

Үлкен / кең/ жарық / әдемі/тату.
1
Сұраққа
сәйкес

болатын
басқа
да

Ұлдар мен қыздар
1

жауаптар қабылданады.

3

1.
Бурабай / Көкшетау
1
Балл қоюда сөздегі әріп

қатесі ескерілмейді

2.
Астана
1

3.
Алматы
1

4

1

1

Жұлдыз
1
Балл қоюда сөздегі әріп

5

қатесі ескерілмейді

Шаңырақ
1

Тұлпар / қанатты тұлпар / тұлпарлар
1

Барлығы

15

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

25

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

26

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР <<Дені саудың - жаны сау>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
Оқу мақсаты 2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау2.1.4.2 Күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
:: Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады
:: Қоғамдық орындардағы қауіпсіздік ережелерін анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма
1. Суреттерге мұқият қара. Пайдалы тағамды белгіле ( ).

Суреттерге мұқият қара. Пайдалы тағамды белгіле ( ).

Досыңа дұрыс тамақтану туралы 2 кеңес бер. Жаз.
_______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

Сөйлемдерді оқы. Қоғамдық орындарда сақталуға тиісті тәртіп ережелерін белгіле ( ).

1) Жолдан бағдаршамның жасыл көзі жанғанда өту керек.

2) Жолдың бойында ойнауға болмайды.

3) Үзіліс кезінде дәлізде жүгіруге болмайды.

4) Суға рұқсат етілген жерлерде ғана шомылу керек.

5) Аулада бөтен адамдармен сөйлесуге болмайды.

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Пайдалы және зиянды
1
пайдалы тағамды анықтайды;
1

тағамдарды

дұрыс тамақтануға қатысты бір кеңес
1

ажыратады

береді;

дұрыс тамақтануға қатысты екінші кеңес
1

береді;

Қоғамдық

қауіпсіздік ережесін белгілейді ();
1

орындардағы
2

қауіпсіздік ережесін белгілейді ();
1

қауіпсіздік ережелерін

қауіпсіздік ережесін белгілейді ().
1

анықтайды

Барлығы

6

28

<<Дені саудың - жаны сау>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қ ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгей



Төмен
Орта

Пайдалы және зиянды

Пайдалы тағамдарды
Пайдалы тағамдарды анықтауда

тағамдарды

анықтауда және дұрыс
/ дұрыс тамақтану туралы кеңес

ажыратады
1
тамақтану туралы кеңес
беруде қателіктер жібереді

беруде қиналады

Қоғамдық

Қоғамдық орындардағы
Қоғамдық орындардағы

орындардағы
2
қауіпсіздік ережелерін
қауіпсіздік ережелерін

қауіпсіздік ережелерін

анықтауда қиналады
анықтауда қателеседі

анықтайды

<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ЖБ№2
Бөлімше 1.6 Мерекелер3.2 Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері. 3.4 Қазақстанның тарихи тамырлары
Оқу мақсаты2.1.6.1 Таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді 2.3.2.1 Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау 2.3.4.1 Әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
Бағалау критерийі Білім алушы

Ұлттық, мемлекеттік мерекелердің мағынасын сипаттайды

Ғұндардың өмір салтын сипаттайды
Әл-Фарабидің ғылым саласына қосқан үлесін анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
Өлеңді түсініп оқы.
Наурыз айы келгенде,
Күн шуағы шашылып.
Жылғалардан су ағып,
Ақ әжелер құлпырып.
Наурыз көже пісіріп,
Қонақтарға тартамыз.

1) Өлеңнің мазмұнына сәйкес келетін суретті белгіле ( ).

Наурыз мерекесі нені білдіреді? Жаз.
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________

Дұрыс сөйлем құрау үшін тиісті бөлімдерді сәйкестендір.

1)
Аттила - ...
а) Еділ деп атаған
2)
Ғұндар
b) ғұндардың көшбасшысы.
3)
Қазақ аңыздарында Аттиланы
с) көшпелі өмір салтын ұстанған.
3.
Әл-Фараби туралы оқы және сызбаны толықтыр.

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл

Ұлттық, мемлекеттік
мерекелердің
мағынасын
сипаттайды


Білім алушы

1
өлең мазмұнына сәйкес суретті
анықтайды;
1

Наурыз мерекесінің мағынасын жазады;
1

Ғұндардың өмір
салтын сипаттайды.
2
екі бағандағы сөздерді сәйкестендіреді (1-b);
1

екі бағандағы сөздерді сәйкестендіреді (2-с);
1

екі бағандағы сөздерді сәйкестендіреді (3-а);
1

Әл-Фарабидің ғылым
саласына қосқан
үлесін анықтайды
3
Әл-Фараби үлес қосқан ғылым
саласының біреуін анықтайды;
1

1

Әл-Фараби үлес қосқан ғылым
саласының екіншісін анықтайды.

Барлығы

7

31

<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгей


Төмен
Орта

Ұлттық, мемлекеттік

Өлең мазмұнына сәйкес суретті
Өлең мазмұнына сәйкес

мерекелердің

анықтауда және Наурыз
суретті анықтауда/ Науры

мағынасын
1
мерекесінің мағынасын
мерекесінің мағынасын

сипаттайды

сипаттауда қиналады
сипаттауда қателіктер

жібереді

Ғұндардың өмір

Ғұндардың өмір салтын
Ғұндардың өмір салтын

салтын сипаттайды

сипаттайтын сөйлемдер
сипаттайтын сөйлемдер

2
құрастыруда қиналады
құрастыруда қателіктер

жібереді

Әл-Фарабидің ғылым

Әл-Фарабидің ғылым саласына
Әл-Фараби үлес қосқан ғы

саласына қосқан
3
қосқан үлесін анықтауда
салаларын анықтауда

үлесін анықтайды

қиналады
қателіктер жібереді

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Дүниетану>> пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Дүниетану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

33


Ортақ
Бөлімше
Оқу мақсаты

Тапсырманың

тақырып

сипаттамасы

Дені саудың -
1.2 Мектеп және
2.1.2.1 Мектептегі оқу және
Білім алушы ашық түрд

жаны сау
мектеп қоғамдастығы
оқудан тыс әрекет түрлерін
қысқа жауапты қажет е

түсіндіру
тапсырманы орындайды

1.4 Денсаулық пен
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер
Білім
алушы
ашық
1

қауіпсіздік
негізінде пайдалы және
қысқа
жауапты қаже

зиянды тағамдардың
тапсырманы орындайды

арасындағы

айырмашылықтарды анықтау

2.1.4.2 Күнделікті
Білім
алушы
ашық

жағдаяттардағы (үйде және
қысқа
жауапты
қаже

қоғамдық орындарда)
тапсырманы орындайды

қауіпсіздік ережелерін

түсіндіру

Салт-дәстүр
1.6 Мерекелер
2.1.6.1 Таңдауы бойынша ҚР
Білім алушы ашық түрд

және ауыз

ұлттық және мемлекеттік
қысқа жауапты қажет ет
2
әдебиеті

мерекелерінің мәнін
тапсырманы орындайды

түсіндіреді

3.1 Ежелгі
2.3.1.1 Көрнекі материалдар
Білім алушы ашық түрд

мәдениеттер мен
негізінде иемденуші және
қысқа жауапты қажет е

өркениеттер
өндіруші шаруашылық
тапсырманы орындайды

арасындағы айырмашылықты

анықтау

3.3 Қазақстан
2.3.3.1 Ботай мәдениетінің

тарихындағы
ерекшеліктерін сипаттау

маңызды оқиғалар

<<Дүниетану>> пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары ТЖБ

Сөйлемдерді жалғастыр. Балалардың іс- әрекетін жаз.
Балалар сабақта __________________________________________.
Балалар спорттық үйірмеде ________________________________.

Суретті тиісті сөздермен сәйкестендір. Сұраққа жауап бер.

Пайдалы сусындар:

Зиянды сусындар:

Зиянды сусындарды неге ішуге болмайды?
__________________________________________________________________

Сұрақтарға жауап бер.

Мектепте қандай ережелерді сақтау керек? 2 мысал жаз.

____________________________________

____________________________________

Көшеде қандай ережелерді сақтау керек? 2 мысал жаз.

____________________________________

____________________________________

Сұрақтарға жауап бер.
Наурыз мерекесі қашан тойланады?
__________________________________________________________

Наурыз мерекесін қалай тойлайды?
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Суреттегі адамдар немен айналысып жүр? Суреттерді сәйкес сөздермен байланыстыр.

Суретке мұқият қара. Тірек сөздер мен суретті пайдаланып, сөйлемдерді толықтыр.

Тірек сөздер: баспанасын, Ботай, балық аулаумен

Ақмола облысынан ежелгі адамдардың шамаман 20 қонысы табылды.

Бұл жер __________________________ қонысы деп аталады. Ботайлықтар өз ___________________________ тастан, балшықтан жасаған. Ежелгі ботайлықтар аңшылықпен, жылқышылықпен,___________________________ айналысқан.

[2]

[3]

36

Балл қою кестесі


Жауап
Балл
Қосымша ақпарат

1
Есеп шығарады/ сұраққа жауап береді /оқиды/
1
Оқу және оқудан тыс

жазады/әңгімелейді/ сурет салады

әрекеттерге қатысты

сұраққа сәйкес басқа

Футбол ойнайды/ күреседі/ боксқа қатысады/билейді
1

да дұрыс жауаптар

қабылданады.

1

2

Себебі, олардың құрамында адам ағзасына зиян
1
Сұрақтың мазмұнына

келтіретін газдар, әр түрлі қоспалар бар.

сәйкес басқа да

дұрыс жауаптар

қабылданады.

3
1)Үзіліс кезінде дәлізде жүгіруге болмайды.
2
Сұрақтың мазмұнына

Тазалық сақтау керек.

сәйкес басқа да

дұрыс жауаптар

2) Бөтен адамдармен сөйлесуге болмайды. Жолдың
2

қабылданады.

бойында ойнамау керек.

4
1) 22- наурыз / көктемде
1
Сұрақтың мазмұнына

сәйкес басқа да

дұрыс жауаптар

Наурыз көже пісіреді / дастархан жаяды / әндетеді /
1

қабылданады.

ұлттық ойындар ойнайды / ұлттық киім киеді/бір -

біріне сыйлық береді

5

2
Әр дұрыс сәйкестікке

1 балл қойылады.

Ботай
1
Әр дұрыс анықталған

сөзге 1 балл

6
баспанасын
1
қойылады.

балық аулаумен
1

Барлығы
15

38

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
<<Қоршаған орта>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ЖБ1
Бөлімше2.1 Жергілікті жерде бағдарлану 2.2 Климат және ауа-райы 2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері
Оқу мақсаты 2.2.1.1. Тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау 2.2.2.1 Ауа-райының адам өмірі мен шаруашылық іс- әрекетіне оң және кері әсерін талдау 2.2.3.3 Табиғаттың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын жіктеу
Бағалау критерийі Білім алушы

Тұсбағдар арқылы көкжиектің бағыттарын анықтайды
Ауа райының адам өміріне тигізетін оң және кері әсерлерін салыстырады

Қауіпті табиғи құбылыстарды ажыратады
Ойлау дағдыларының Қолдану

Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
Суретке мұқият қара. Нысандардың қай бағытта орналасқанын жаз.

Тірек сөздер: солтүстік, оңтүстік, шығыс, батыс.

1) құдық 3) тау

2) орман 4) үй

Суреттерге мұқият қара. Ауа райы адам өміріне қалай әсер етеді? Мысал келтір.

1)_________________________ 2)___________________________

Берілген сөздерді оқы. Табиғи құбылыстардың қайсысы қауіпті? Астын сыз.

су тасқыны жаңбыр көктайғақ

құрғақшылық жел қар

Бағалау критерийі:
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Тұсбағдар арқылы
1
көкжиектің батыс жағын анықтайды
1

көкжиектің бағыттарын

көкжиектің солтүстік жағын анықтайды;
1

анықтайды

көкжиектің шығыс жағын анықтайды;
1

көкжиектің оңтүстік жағын анықтайды;
1

Ауа райының адам
2
ауа райының адам өміріне тигізетін оң
1

өміріне тигізетін оң және

әсері туралы жазады;

кері әсерлерін

ауа райының адам өміріне тигізетін кері
1

салыстырады

әсері туралы жазады;

Қауіпті табиғи
3
табиғи апат түрлерін анықтайды.
1

құбылыстарды ажыратады

Барлығы

7

40

<<Қоршаған орта>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәти ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге



Төмен
Орта

Тұсбағдар арқылы

Тұсбағдардың көмегімен
Тұсбағдардың көмегімен

көкжиектің бағыттарын
1
көкжиек бағыттарын
көкжиектің оңтүстік/солтүс

анықтайды

анықтауда қиналады
батыс/шығыс бағыттарын

анықтауда қателеседі

Ауа райының адам

Ауа райының адам өміріне
Ауа райының адам өміріне

өміріне тигізетін оң
2
тигізетін оң және кері
тигізетін оң / кері әсерлерін

және кері әсерлерін

әсерлеріне мысал келтіруде
мысал келтіруде қателіктер

салыстырады

қиналады
жібереді

Қауіпті табиғи

Қауіпті табиғи
Қауіпті табиғи құбылыстар

құбылыстарды
3
құбылыстарды анықтауда
анықтауда қателіктер жібер

ажыратады

қиналады

<<Саяхат>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау ЖБ2
Бөлімше2.4 Туризм 3.1 Көне мәдениеттер мен өркениеттер
Оқу мақсаты2.2.4.1 Туризмнің негізгі түрлерін ажырату 2.3.1.2 Түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау
Бағалау критерийі Білім алушы

Туризмнің негізгі түрлерін атайды
Дереккөздердің негізінде Қазақстанның көне скерткіштерін сипаттайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма

Бұл іс-әрекеттер туризмнің қай түріне жатады? Сәйкестендір.

Архитектуралық
Емдік-сауықтыру туризмі

ескерткіштермен

танысу

Балшықпен емдеу
Спорттық туризм

Тау шаңғысы
Мәдени-танымдық туризм

Отырар қаласының орнынан табылған бұйымдарға қара. Бұл қолөнер бұйымдарын қай шебер жасаған? Көмекші сөздерді пайдаланып, жаз.

_________________ __________________ ______________________________

Көмекші сөздер: зергер, көзеші, темір ұстасы.

Көне Отырар туралы не білесің? Тірек сөздерді қолданып, 2-3 сөйлем жаз.

Тірек сөздер: керемет, көне қала, ұсталар, бұйымдар, археологтар, қазына, монеталар, шығыс базары.
__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Дескриптор
Балл

Білім алушы

Туризмнің негізгі
түрлерін атайды
1
емдік-сауықтыру туризміне сәйкес әрекетті анықтайды;
1

мәдени-танымдық туризмге сәйкес әрекетті анықтайды;
1

спорттық туризмге сәйкес әрекетті анықтайды;
1

Дереккөздердің
негізінде
Қазақстанның көне
ескерткіштерін
сипаттайды
2
бұйымды жасаған шеберді анықтайды (көзеші)
1

бұйымды жасаған шеберді анықтайды (зергер);
1

3
бұйымды жасаған шеберді анықтайды (темір ұстасы);
1

тірек сөздерді пайдаланып, Отырар қаласын сипаттайды;
1

2-3 сөйлем жазады.
1

Барлығы

8

43

<<Саяхат>> ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі



Төмен
Орта

Туризмнің негізгі

Туризм түрлерін анықтауда
Емдік-сауықтыру/мәдени-

түрлерін атайды
1
қиналады
танымдық/ спорттық туризм

түрлеріне сәйкес әрекеттерді

анықтауда қателіктер жіберед

Дереккөздердің

Қолөнер шеберлерін
Қолөнер шеберлерін анықта

негізінде

анықтауда және көне Отырар
/көне Отырар қаласын

Қазақстанның көне
2, 3
қаласын сипаттауда
сипаттауда қиналады

ескерткіштерін

қиналады

сипаттайды

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта <<Дүниетану>> пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

<<Дүниетану>> пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3.1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15

3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтарды, қысқа және толық жауапты қажет
ететін сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан
дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

45


Ортақ тақырып
Бөлімше
Оқу мақсаты
Тапсырманың сипаттам

Қоршаған орта
2.1 Жергілікті
2.2.1.1. Тұсбағдар көмегімен
Білім алушы жабық түрдегі кө

жерде
көкжиек бағыттарын
таңдауы бар тапсырманы оры

бағдарлану
анықтау

Білім алушы ашық түрдегі қыс

1

жауапты қажет ететін тапсыр

орындайды.

2.2 Климат және
2.2.2.1 Ауа-райының адам
Білім алушы ашық түрдегі қыс

ауа-райы
өмірі мен шаруашылық іс-
жауапты қажет ететін 2 тапсы

әрекетіне оң және кері әсерін
орындайды.

талдау

2.3 Табиғи
2.2.3.3 Табиғаттың қолайсыз

жағдайлар және
және қауіпті құбылыстарын

олардың әсері
жіктеу

2.2.3.2 Өз өңіріндегі
Білім алушы ашық түрдегі тол

табиғи жағдайлардың
жауапты қажет ететін тапсыр

(жер бедері, климат,
орындайды.

өсімдік және жануарлар

әлемі, су нысандары) оң

және кері тұстарын

талдау

Саяхат
2.4 Туризм
2.2.4.1 Туризмнің негізгі
Білім алушы ашық түрдегі қыс

2

түрлерін ажырату
жауапты қажет ететін тапсыр

орындайды.

3.1 Көне
2.3.1.2 Түрлі дереккөздерді
Білім алушы ашық түрдегі қыс

мәдениеттер мен
зерделеу арқылы көне
жауапты қажет ететін тапсыр

өркениеттер
қалалар мен ескерткіштерді
орындайды

сипаттау

<<Дүниетану>> пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары ТЖБ

Көкжиек тұстарын анықтауға арналған құрал:
А) термометр В) секундомер С) сағат
тұсбағдар
[1]

Суретке мұқият қара. Сұрақтарға жауап жаз.

Мектептің батыс жағында қандай нысандар бар? Жаз.
___________________________________________________________

Мектептің шығыс жағында қандай нысандар бар? Жаз.
___________________________________________________________

[2]
3. Берілген пікірлер ақиқат па? Кестені толтыр.

Пікірлер
Иә/Жоқ

1)
Көктайғақ, боран, қуаңшылық жануарлар үшін қауіпті.

2)
Күн көзінің жылуы адамдар, өсімдіктер мен жануарлар

үшін өте маңызды.

[2]

Сәйкестігін тап.

Қолайсыз табиғи құбылыстар Жер сілкіну

Табиғи апаттар Қоршаған ортаны

ластау

Су тасқыны

[3]

Өзендер адамдардың өміріне қалай әсер етеді? Мысал келтір.

Өзеннің қолайлы жағы Өзеннің қолайсыз жағы

[2]

Суреттерде қандай туристік аймақтар бейнеленген? Атауларын жаз.

1___________________________ 2________________________ 3_________________________

____________________________ ________________________ __________________________

[3]

7. Суреттерді атауларымен сәйкестендір.

Ұлы жібек жолы

Қожа Ахмет Йасауи кесенесі

Балл қою кестесі

Тапсырма

Жауап

Балл
Қосымша ақпарат



1

D)

1

2

1) дәмхана,емхана.

1

2) сауда орталығы, цирк.

1

2
Әр дұрыс жауапқа 1

3

балл қойылады

4

3
Әр дұрыс жауапқа 1

балл қойылады.

5

Білім алушының ықтамал жауабы:

Тапсырмаға сәйкес

Өзеннің суымен егістікті суарады/Адамдар
1
басқа да баламалы

өзеннен балық аулайды, шомылады, кемемен

жауап нұсқалары

және қайықпен жүзеді/жағажайда

қабылданады.

демалады/Өзендер болмаса бәрі құрғап қалар

еді.

Көктемде қар еріген кезде өзенде су көбейіп,
1

су тасқыны болуы мүмкін/ Су тасқыны

болып, үйлер, көпірлер, жолдар бұзылады/ Су

тасып, адамдар менжануарларға, егістікке

зиян келтіреді.

6

Медеу / Медеу мұз айдыны

1
Сөзді жазуда

жіберілген қателер

Тамғалы / Тамғалы таңбалары

1

Бурабай/Бурабай көлі/Бурабай шипажайы
1
ескерілмейді

7

2
Әр дұрыс жауапқа

1балл қойылады.

Барлығы
15

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

50

ɀɚɡɛɚɥɚɪԑɚ ɚɪɧɚɥԑɚɧ ɨɪɵɧ

Теруге 19.07.2017. берілді. Басуға 20.07.2017. қол қойылды. Пішімі 60х84/8. Кеңсе қағаз 80 гр/м2. Сандық басылыс. Шартты б. т. 6,04. Таралымы 18 дана. Тапсырыс № 1574 <<Педагогикалық шеберлік орталығы>> ЖМ типографиясында басылды. 010000, Астана қ., №31 көше, 37а үй. e-mail: info@cpm.kz.

Ұқсас жұмыстар
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Санның натурал сандар
Ғаламтор қазақ тілінде
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалысы
Пәндер