ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар

Дүниетану

2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Дүниетану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Дүниетану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4

«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15

«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 15

«Туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 18

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 21

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 27

«Дені саудың - жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 27

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 30

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 33

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 39

«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 39

«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 42

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 45

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше
1. 1 Менің отбасым
Бөлімше: Оқу мақсаты
1. 1 Менің отбасым: 2. 1. 1. 2
Мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп
Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:
нормаларын түсіндіру
Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

2. 1. 1. 3

Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ

Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

әдеп нормаларын анықтау

Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

2. 1. 1. 4

Бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну

Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің

Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

құрылымын, олардың түсу көзін анықтау

Бөлімше:

Бағалау критерийі

1. 1 Менің отбасым:

Білім алушы

Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

 Отбасылық және жалпыға ортақ әдеп нормаларын

Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

анықтайды

Бөлімше:
1. 1 Менің отбасым:

 Отбасы қажеттіліктеріне мысал келтіреді

Бөлімше: Ойлау дағдыларының
1. 1 Менің отбасым:

Білу және түсіну

Бөлімше: деңгейі
1. 1 Менің отбасым:

Қолдану

Бөлімше: Орындау уақыты
1. 1 Менің отбасым:

15 минут

Тапсырма

  1. Суреттерге мұқият қара. Қандай әдептілік ережелері бейнеленген? Жаз.

  1. Өз отбасыңның қажеттіліктеріне мысал келтір.

4

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Білім алушы

Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:

Отбасылық және

Тапсырма:
Дескриптор:

қоғамдық орындардағы мінез- құлық

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

жалпыға ортақ әдеп

Тапсырма: 1
Дескриптор:

ережесіне мысал келтіреді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

нормаларын

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

жалпыға ортақ әдеп нормасын

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:

анықтайды;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

отбасылық әдеп нормасына мысал

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

келтіреді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Отбасы

Тапсырма:
Дескриптор:

отбасы қажеттіліктеріне бір мысал

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

қажеттіліктеріне

Тапсырма: 2
Дескриптор:

келтіреді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

мысал келтіреді

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

отбасы қажеттіліктеріне екінші мысал

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

келтіреді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

отбасы қажеттіліктеріне үшінші мысал

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

келтіреді.

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 6
:

5

«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтиж ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

:

Бағалау критерийі

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:

Төмен

Тапсырма:

Орта

:
:
Тапсырма:
:
:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:

Отбасылық және

Тапсырма:
:

Отбасылық және жалпыға

:

Отбасылық / жалпыға ортақ

:
:

жалпыға ортақ әдеп

Тапсырма: 1
:

ортақ әдеп нормаларын

:

әдеп нормаларын анықтауда

:
:

нормаларын

Тапсырма:
:

анықтауда қиналады

:

қателеседі

:
:

анықтайды

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:

Отбасы

Тапсырма:
:

Өз отбасының

:

Өз отбасының қажеттіліктерін

:
:

қажеттіліктеріне

Тапсырма: 2
:

қажеттіліктерін анықтауда

:

анықтауда қате жібереді

:
:

мысал келтіреді

Тапсырма:
:

қиналады

:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:

«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 16. 10. 18

Бөлімше 1. 5 Құқық және міндет3. 5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм

Оқу мақсаты 2. 1. 5. 1 Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату 2. 1. 5. 2 Қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру 2. 3. 5. 3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру

Бағалау критерийі Білім алушы

Жеке мысалдарының негізінде құқық, міндет және жауапкершілікті ажыратады

Қоғамға қызмет көрсетудің мысалдарын анықтайды

Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын анықтайды

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Сөйлемдерді тиісті ұғымдармен сәйкестендір.
Кішілерге қамқор болу.

Құқық

Білім алу.
Кішілерге қамқор болу.: Өз пікірін білдіру.
Құқық:
:
Кішілерге қамқор болу.: Үлкендерді сыйлау.
Құқық:

Міндет

:
Кішілерге қамқор болу.:
Құқық:

  1. Жауапкершілікті білдіретін сөйлемді белгіле (✓) .

1) Мұғалімнің берген тапсырмасын толық орындадым.

2) Дүкеннен нан әкелуді ұмытып кетіппін.

3) Табиғатқа қамқорлық жасап жүруге тиіспін.

3. Суреттерге қара. Қоғамға қызмет ету әрекеттері бейнеленген суреттерді белгіле (✓) .

4. Суретке қара. Мағынасы суретке сәйкес келетін 2 мақалды анықта.

  1. Достық жоқ жерде табыс жоқ.
  2. Сабыр түбі - сары алтын.
  3. Татулық - табылмас бақыт.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Білім алушы

Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:

Жеке мысалдарының

Тапсырма:
Дескриптор:

құқықты анықтайды;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

негізінде құқық,

Тапсырма: 1
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

міндетті анықтайды;

Тапсырма: 1
Дескриптор:
Бағалау критерийі:

міндет және

Тапсырма:
Дескриптор:
Бағалау критерийі: 2
Тапсырма:

жауапкершілікті анықтайды;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

жауапкершілікті

Тапсырма:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:

ажыратады

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Қоғамға қызмет

Тапсырма:
Дескриптор:

қоғамға қызмет ету жағдайы

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

көрсетудің

Тапсырма: 3
Дескриптор:

бейнеленген бірінші суретті белгілейді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

мысалдарын

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

қоғамға қызмет ету жағдайы

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:

бейнеленген екінші суретті белгілейді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Қазақстан халықтары

Тапсырма:
Дескриптор:

мағынасы суретке сәйкес болатын бір

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

достығының

Тапсырма: 4
Дескриптор:

мақалды анықтайды;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

маңыздылығын

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

мағынасы суретке сәйкес болатын

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:

екінші мақалды анықтайды.

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 7
:

8

«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалауды ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Төмен

:

Орта

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Жеке мысалдарының

Тапсырма:
:

Құқық, міндет және

:

Құқық / міндет /

:
Бағалау критерийі:

негізінде құқық,

Тапсырма: 1
:

жауапкершілікті анықтауда

:

жауапкершілікті анықтауда

:
Бағалау критерийі:

міндет және

Тапсырма:
:

қиналады

:

қателіктер жібереді

:
Бағалау критерийі:

жауапкершілікті

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

ажыратады

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Қоғамға қызмет

Тапсырма:
:

Қоғамға қызмет көрсету

:

Қоғамға қызмет көрсету

:
Бағалау критерийі:

көрсетудің

Тапсырма: 2
:

жағдайларының мысалдарын

:

жағдайларының мысалдарын

:
Бағалау критерийі:

мысалдарын

Тапсырма:
:

анықтауда қиналады

:

анықтауда қателеседі

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Қазақстан халықтары

Тапсырма:
:

Мағынасы суретке сәйкес

:

Мағынасы суретке сәйкес

:
Бағалау критерийі:

достығының

Тапсырма: 3
:

болатын мақалдарды

:

болатын мақалдарды

:
Бағалау критерийі:

маңыздылығын

Тапсырма:
:

анықтауда қиналады

:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:

анықтауда қателеседі

:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

  1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Дүниетану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

  1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

«Дүниетану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .

  1. 1- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3. 1 Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 15

3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

10

Ортақ

Бөлімше

Оқу мақсаты

Тапсымалар сипатта
№:
Ортақ: тақырып
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

1. 1 Менің отбасым

Оқу мақсаты:

2. 1. 1. 1 Отбасылық мұрағат

Тапсымалар сипатта:

Білім алушы қысқа жа

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

негізінде отбасы мүшелерінің

Тапсымалар сипатта:

қажет ететін ашық түрд

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

ауызша портретін жасау

Тапсымалар сипатта:

тапсырманы орындайд

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:
№:
Ортақ: Өзім
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

2. 1. 1. 2 Мысалдар келтіре

Тапсымалар сипатта:

Білім алушы қысқа жа

:
№: 1
Ортақ:
Бөлімше:

отырып, өз отбасындағы әдеп

Оқу мақсаты:

қажет ететін ашық т

Тапсымалар сипатта:
№: туралы
Ортақ:
Бөлімше:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

нормаларын түсіндіру

Оқу мақсаты:

тапсырманы орындайд

Тапсымалар сипатта:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

2. 1. 1. 3 Түрлі дереккөздерді

Тапсымалар сипатта:

Білім алушы қысқа жа

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

зерттеу арқылы жалпыға ортақ

Тапсымалар сипатта:

қажет ететін ашық т

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

әдеп нормаларын анықтау

Тапсымалар сипатта:

тапсырманы орындайд

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

1. 5 Құқық және

Оқу мақсаты:

2. 1. 5. 1 Өз өмірінен мысалдар

Тапсымалар сипатта:

Білім алушы қысқа жау

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

міндет

Оқу мақсаты:

келтіру негізінде құқықты,

Тапсымалар сипатта:

қажет ететін ашық түрд

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

міндетті және жауапкершілікті

Тапсымалар сипатта:

тапсырманы орындайд

:
№: 2
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

ажырату

Тапсымалар сипатта:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
№:
Ортақ: Менің
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:
№:
Ортақ:

1. 5 Құқық және

Бөлімше:

2. 1. 5. 2 Қоғамға қызмет етудің

Оқу мақсаты:

Білім алушы қысқа жау

Тапсымалар сипатта:
№:
Ортақ: отбасым
Бөлімше:
№:
Ортақ:

міндет

Бөлімше:

әлеуметтік маңыздылығын

Оқу мақсаты:

қажет ететін ашық түрд

Тапсымалар сипатта:
№:
Ортақ: және
Бөлімше:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

түсіндіру

Оқу мақсаты:

тапсырманы орындайд

Тапсымалар сипатта:
№:
Ортақ: достарым
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

3. 5 Қазақстан

Оқу мақсаты:

2. 3. 5. 3 Қазақстан халықтары

Тапсымалар сипатта: Білім алушы қысқа жа
:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

тарихы: тәуелсіздік,

Оқу мақсаты:

достығының маңыздылығын

Тапсымалар сипатта:

қажет ететін ашық т

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

мемлекеттілік және

Оқу мақсаты:

түсіндіру.

Тапсымалар сипатта:

тапсырманы орындайд

:
№:
Ортақ:
Бөлімше:

отансүйгіштік

Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:
№:
Ортақ:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
Тапсымалар сипатта:
:

23. 10. 18 №1 ТЖБ

«Дүниетану» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

  1. Өз отбасыңның бір мүшесін сипаттап жаз.

Сырт келбеті

Мінез-құлқы

[2]

2. Суреттерге қара. Қандай әдептілік ережелері бейнеленген? Жаз.

  1. Суретке қара. Суретке сәйкес болатын 3 сөздің астын сыз.

СЫЙЛАСТЫҚ РЕНІШ БАҚЫТ КӨҢІЛСІЗДІК ҚАМҚОРЛЫ

  1. Сөйлемді толықтыр.
  2. Іс-әрекеттерді нәтижесімен сәйкестендір.

Гүл отырғызу Еліміз бейбіт өмір сүреді.

Аула әдемі болады.

Отанды қорғау Мектепте қызықсыз болады.

[2]

  1. Қазақстанда қандай ұлттар өмір сүреді? 3 мысал келтір.

Білім алушының аты-жөні

Балл қою кестесі

[3]

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:
:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Жауап

:
[3]: Балл
:

Қосымша ақпарат

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Білім алушының ықтимал жауабы:

:
[3]:
:

Кез келген дұрыс

: 1
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Бойы ұзын/көзі қара/шашы қысқа .

:
[3]: 1
:

жауап қабылданады.

:

Білім алушының ықтимал жауабы:

Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:

Кез келген дұрыс

:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Мейірімді/қамқоршы/көңілді

:
[3]: 1
:

жауап қабылданады.

: 2
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Үлкендерге орын беру / орын беру керек/орын

:
[3]: 1
:

Кез келген дұрыс

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

беру

:
[3]:
:

жауап қабылданады.

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Жолдан өтуге көмектесу / үлкендерге

:
[3]:
:

Кез келген дұрыс

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

көмектесу/көмектесу

:
[3]: 1
:

жауап қабылданады.

: 3
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

СЫЙЛАСТЫҚ

:
[3]: 1
:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

БАҚЫТ

:
[3]: 1
:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

ҚАМҚОРЛЫҚ

:
[3]: 1
:
: 4
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

өмір сүруге

:
[3]: 1
:

Кез келген дұрыс

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:
:

жауап қабылданады.

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

демалуға

:
[3]: 1
:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

білім алуға

:
[3]: 1
:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:
:
: 5
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]: 2
:

Әр дұрыс жауапқа 1

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:
:

балл беріледі.

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:
:
: 6
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Қазақтар

:
[3]: 1
:

Кез келген дұрыс

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:
:

жауап қабылданады.

:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Орыстар

:
[3]: 1
:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:

Өзбектер

:
[3]: 1
:
:

Барлығы

Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
: 15
[3]:
:
:
Білім алушының аты-жөніБалл қою кестесі:
:
[3]:
:

  1. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережелері

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.

  1. Модерация және балл қою

Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

14

13. 11. 18

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше 1. 2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы

Оқу мақсаты 2. 1. 2. 1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерінтүсіндіру 2. 1. 2. 3 Мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру

Бағалау критерийі Білім алушы

 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін анықтайды

 Оқу әрекеттерінің қызметін атайды

 Мектеп қауымдастығындағы мінез-құлық нормаларын анықтайды

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Балалар спорттық секцияларға не үшін қатысады ? 2 себебін жаз.
  2. Мысалдарды оқы. Сабақта балалар тағы немен айналысады? Жаз.

  1. Топта жұмыс істеу ережелерін белгіле (✔) .

1) Әр адамның пікірін тыңдау.

2) Бір-бірінің сөзін бөлу.

3) Бірлесе жұмыс істеу.

4) Басқаның пікірін құрметтеу.

5) Жұмысқа қатыспау.

6) Ортақ шешім қабылдау.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Білім алушы

Дескриптор:
Балл:
Бағалау критерийі:

Мектептегі оқу

Тапсырма:
Дескриптор:

спорттық секцияға қатысудың бірінші

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

және оқудан тыс

Тапсырма: 1
Дескриптор:

себебін жазады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

әрекет түрлерін

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

спорттық секцияға қатысудың екінші

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:

себебін жазады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Оқу әрекеттерінің

Тапсырма:
Дескриптор:

мектептегі оқу әрекетіне бір мысал

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

қызметін атайды

Тапсырма: 2
Дескриптор:

келтіреді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

мектептегі оқу әрекетіне екінші мысал

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

келтіреді;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

Мектеп

Тапсырма:
Дескриптор:

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (1) ;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

қауымдастығындағы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (3) ;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

мінез-құлық

Тапсырма: 3
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (4) ;

Тапсырма: 1
Дескриптор:
Бағалау критерийі:

нормаларын

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (6) .

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 8
:

15

16

«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәти ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Ұқсас жұмыстар
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Санның натурал сандар
Ғаламтор қазақ тілінде
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz