ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Дүниетану
2-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Дүниетану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Дүниетану» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4
«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15
«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 15
«Туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 18
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 21
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 27
«Дені саудың - жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 27
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 30
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 33
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 39
«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 39
«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 42
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 45
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
2. 1. 1. 3
Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ
әдеп нормаларын анықтау
2. 1. 1. 4
Бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну
заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің
құрылымын, олардың түсу көзін анықтау
Бағалау критерийі
Білім алушы
Отбасылық және жалпыға ортақ әдеп нормаларын
анықтайды
Отбасы қажеттіліктеріне мысал келтіреді
Білу және түсіну
Қолдану
15 минут
Тапсырма
- Суреттерге мұқият қара. Қандай әдептілік ережелері бейнеленген? Жаз.
- Өз отбасыңның қажеттіліктеріне мысал келтір.
4
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
Отбасылық және
қоғамдық орындардағы мінез- құлық
жалпыға ортақ әдеп
ережесіне мысал келтіреді;
нормаларын
жалпыға ортақ әдеп нормасын
анықтайды
анықтайды;
отбасылық әдеп нормасына мысал
келтіреді;
Отбасы
отбасы қажеттіліктеріне бір мысал
қажеттіліктеріне
келтіреді;
мысал келтіреді
отбасы қажеттіліктеріне екінші мысал
келтіреді;
отбасы қажеттіліктеріне үшінші мысал
келтіреді.
Барлығы
5
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтиж ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Бағалау критерийі
Төмен
Орта
Отбасылық және
Отбасылық және жалпыға
Отбасылық / жалпыға ортақ
жалпыға ортақ әдеп
ортақ әдеп нормаларын
әдеп нормаларын анықтауда
нормаларын
анықтауда қиналады
қателеседі
анықтайды
Отбасы
Өз отбасының
Өз отбасының қажеттіліктерін
қажеттіліктеріне
қажеттіліктерін анықтауда
анықтауда қате жібереді
мысал келтіреді
қиналады
«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 16. 10. 18
Бөлімше 1. 5 Құқық және міндет3. 5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм
Оқу мақсаты 2. 1. 5. 1 Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату 2. 1. 5. 2 Қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру 2. 3. 5. 3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
Жеке мысалдарының негізінде құқық, міндет және жауапкершілікті ажыратады
Қоғамға қызмет көрсетудің мысалдарын анықтайды
Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Сөйлемдерді тиісті ұғымдармен сәйкестендір.
Құқық
Міндет
- Жауапкершілікті білдіретін сөйлемді белгіле (✓) .
1) Мұғалімнің берген тапсырмасын толық орындадым.
2) Дүкеннен нан әкелуді ұмытып кетіппін.
3) Табиғатқа қамқорлық жасап жүруге тиіспін.
3. Суреттерге қара. Қоғамға қызмет ету әрекеттері бейнеленген суреттерді белгіле (✓) .
4. Суретке қара. Мағынасы суретке сәйкес келетін 2 мақалды анықта.
- Достық жоқ жерде табыс жоқ.
- Сабыр түбі - сары алтын.
- Татулық - табылмас бақыт.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
Жеке мысалдарының
құқықты анықтайды;
негізінде құқық,
міндетті анықтайды;
міндет және
жауапкершілікті анықтайды;
жауапкершілікті
ажыратады
Қоғамға қызмет
қоғамға қызмет ету жағдайы
көрсетудің
бейнеленген бірінші суретті белгілейді;
мысалдарын
қоғамға қызмет ету жағдайы
анықтайды
бейнеленген екінші суретті белгілейді;
Қазақстан халықтары
мағынасы суретке сәйкес болатын бір
достығының
мақалды анықтайды;
маңыздылығын
мағынасы суретке сәйкес болатын
анықтайды
екінші мақалды анықтайды.
Барлығы
8
«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалауды ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жеке мысалдарының
Құқық, міндет және
Құқық / міндет /
негізінде құқық,
жауапкершілікті анықтауда
жауапкершілікті анықтауда
міндет және
қиналады
қателіктер жібереді
жауапкершілікті
ажыратады
Қоғамға қызмет
Қоғамға қызмет көрсету
Қоғамға қызмет көрсету
көрсетудің
жағдайларының мысалдарын
жағдайларының мысалдарын
мысалдарын
анықтауда қиналады
анықтауда қателеседі
анықтайды
Қазақстан халықтары
Мағынасы суретке сәйкес
Мағынасы суретке сәйкес
достығының
болатын мақалдарды
болатын мақалдарды
маңыздылығын
анықтауда қиналады
анықтауда қателеседі
анықтайды
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
- Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Дүниетану» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
- Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Дүниетану» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .
- 1- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3. 1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
10
Бөлімше
Оқу мақсаты
1. 1 Менің отбасым
2. 1. 1. 1 Отбасылық мұрағат
Білім алушы қысқа жа
негізінде отбасы мүшелерінің
қажет ететін ашық түрд
ауызша портретін жасау
тапсырманы орындайд
2. 1. 1. 2 Мысалдар келтіре
Білім алушы қысқа жа
отырып, өз отбасындағы әдеп
қажет ететін ашық т
нормаларын түсіндіру
тапсырманы орындайд
2. 1. 1. 3 Түрлі дереккөздерді
Білім алушы қысқа жа
зерттеу арқылы жалпыға ортақ
қажет ететін ашық т
әдеп нормаларын анықтау
тапсырманы орындайд
1. 5 Құқық және
2. 1. 5. 1 Өз өмірінен мысалдар
Білім алушы қысқа жау
міндет
келтіру негізінде құқықты,
қажет ететін ашық түрд
міндетті және жауапкершілікті
тапсырманы орындайд
ажырату
1. 5 Құқық және
2. 1. 5. 2 Қоғамға қызмет етудің
Білім алушы қысқа жау
міндет
әлеуметтік маңыздылығын
қажет ететін ашық түрд
түсіндіру
тапсырманы орындайд
3. 5 Қазақстан
2. 3. 5. 3 Қазақстан халықтары
тарихы: тәуелсіздік,
достығының маңыздылығын
қажет ететін ашық т
мемлекеттілік және
түсіндіру.
тапсырманы орындайд
отансүйгіштік
23. 10. 18 №1 ТЖБ
«Дүниетану» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
- Өз отбасыңның бір мүшесін сипаттап жаз.
Сырт келбеті
Мінез-құлқы
[2]
2. Суреттерге қара. Қандай әдептілік ережелері бейнеленген? Жаз.
- Суретке қара. Суретке сәйкес болатын 3 сөздің астын сыз.
СЫЙЛАСТЫҚ РЕНІШ БАҚЫТ КӨҢІЛСІЗДІК ҚАМҚОРЛЫ
- Сөйлемді толықтыр.
- Іс-әрекеттерді нәтижесімен сәйкестендір.
Гүл отырғызу Еліміз бейбіт өмір сүреді.
Аула әдемі болады.
Отанды қорғау Мектепте қызықсыз болады.
[2]
- Қазақстанда қандай ұлттар өмір сүреді? 3 мысал келтір.
Білім алушының аты-жөні
Балл қою кестесі
[3]
Жауап
Қосымша ақпарат
Білім алушының ықтимал жауабы:
Кез келген дұрыс
Бойы ұзын/көзі қара/шашы қысқа .
жауап қабылданады.
Білім алушының ықтимал жауабы:
Кез келген дұрыс
Мейірімді/қамқоршы/көңілді
жауап қабылданады.
Үлкендерге орын беру / орын беру керек/орын
Кез келген дұрыс
беру
жауап қабылданады.
Жолдан өтуге көмектесу / үлкендерге
Кез келген дұрыс
көмектесу/көмектесу
жауап қабылданады.
СЫЙЛАСТЫҚ
БАҚЫТ
ҚАМҚОРЛЫҚ
өмір сүруге
Кез келген дұрыс
жауап қабылданады.
демалуға
білім алуға
Әр дұрыс жауапқа 1
балл беріледі.
Қазақтар
Кез келген дұрыс
жауап қабылданады.
Орыстар
Өзбектер
Барлығы
- Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
- Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
14
13. 11. 18
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1. 2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы
Оқу мақсаты 2. 1. 2. 1 Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерінтүсіндіру 2. 1. 2. 3 Мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
Мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін анықтайды
Оқу әрекеттерінің қызметін атайды
Мектеп қауымдастығындағы мінез-құлық нормаларын анықтайды
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Балалар спорттық секцияларға не үшін қатысады ? 2 себебін жаз.
- Мысалдарды оқы. Сабақта балалар тағы немен айналысады? Жаз.
- Топта жұмыс істеу ережелерін белгіле (✔) .
1) Әр адамның пікірін тыңдау.
2) Бір-бірінің сөзін бөлу.
3) Бірлесе жұмыс істеу.
4) Басқаның пікірін құрметтеу.
5) Жұмысқа қатыспау.
6) Ортақ шешім қабылдау.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
Мектептегі оқу
спорттық секцияға қатысудың бірінші
және оқудан тыс
себебін жазады;
әрекет түрлерін
спорттық секцияға қатысудың екінші
анықтайды
себебін жазады;
Оқу әрекеттерінің
мектептегі оқу әрекетіне бір мысал
қызметін атайды
келтіреді;
мектептегі оқу әрекетіне екінші мысал
келтіреді;
Мектеп
топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (1) ;
қауымдастығындағы
топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (3) ;
мінез-құлық
топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (4) ;
нормаларын
топта жұмыс істеу ережесін белгілейді (6) .
анықтайды
Барлығы
15
16
«Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәти ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz