Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі

Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар

Әдебиеттік оқу

2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (2-4-сыныптары) «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Өзім туралы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«Менің отбасым және достарым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16

«Менің мектебім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16

«Менің туған өлкем» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 21

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 27

«Дені саудың - жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 27

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 32

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 38

«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 38

«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 40

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 43

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Өзім туралы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тапсырма

  1. Мәтінді мұқият тыңда.

Досжан қолына шелек алып, құдыққа қарай беттеді. Құдық басында кісі көп екен. Жетпістегі Қалтай қария бүкшеңдеп су тартып жатыр. Бір-екі бала анадайда состиып қарап тұр. Досжан оларға алара бір қарады. Ол қарияның шелегін сұрап алды. Атын суғарып берді. Бағила әжейдің шелегін суға толтырып, үйіне дейін апарып берді.

Қариялар Досжанға алғыс айтып, батасын берді.

Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда.

Жоспар:

  1. Құдық басында
  2. Досжанның көмегі
  1. Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.

Сөз тіркестері: состиып тұр, алара қарады, ентігіп қалыпты.

Досжан

Қалтай қария

Балалар

  1. Досжан қандай бала деп ойлайсың? Неліктен?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бағалау
Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау: критерийі
Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл:
:
Бағалау:

Білім алушы

Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Бағалау:

Мәтіннің мазмұнын

Тапсырма: 1
:

оқиға желісін сақтай отырып, мәтінді

Дескриптор: 1
:
Бағалау:

жоспар бойынша

Тапсырма:
:

жоспарға сай жүйелі мазмұндайды;

Дескриптор:
:
Бағалау:

айтады

Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:

лексикалық

:

нормаларды

Дескриптор:

( сөздерді

: 1
Балл:
Бағалау:
Тапсырма:
:

қайталамау, диалект сөздерді қолданбау,

Дескриптор:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:

сөздерді мағынасына қарай қолдану )

Дескриптор:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:

сақтайды;

Дескриптор:
:
Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:

грамматикалық нормаларды (жалғаулар,

Дескриптор: 1
:
Бағалау:
Тапсырма:
:

сөйлемнің құрылымы ) сақтайды;

Дескриптор:
:
Балл:
Бағалау:

Өз ойын жеткізу

Тапсырма: 2
:

кейіпкерлерге қатысты сөз тіркестерін

Дескриптор: 1
:
Бағалау:

үшін тірек сөздерді

Тапсырма:
:

анықтайды (кем дегенде екеуін) ;

Дескриптор:
:
Балл:
Бағалау:

қолданады

Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Бағалау: 3
Тапсырма:

кейіпкерге қатысты дәлелді пікір айтады.

: 1
Дескриптор:
Бағалау:

Барлығы

Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл: 5
:

4

«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау
Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Бағалау: критерийі
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:

Төмен

Тапсырма:

Орта

:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:

Мәтіннің мазмұнын

Тапсырма: 1
:

Мәтінді жоспар бойынша

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

Мәтінді жоспар бойынша

:
Бағалау:

жоспар бойынша

Тапсырма:
:

мазмұндауда қиналады

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

мазмұндауда/ лексикалық

:
Бағалау:

айтады

Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:

/грамматикалық нормаларды

:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:

сақтап сөйлеуде қателіктер

:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:

жібереді

:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:

Өз ойын жеткізу

Тапсырма: 2, 3
:

Мәтіннің кейіпкерлеріне

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

Мәтіннің кейіпкерлеріне қатыст

:
Бағалау:

үшін тірек сөздерді

Тапсырма:
:

қатысты сөз тіркестерін

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

сөз тіркестерін анықтауда

:
Бағалау:

қолданады

Тапсырма:
:

анықтауда және кейіпкерге

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

қателеседі/ кейіпкерге қатысты

:
Бағалау:
Тапсырма:
:

қатысты пікір айтуда

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

пікір айтуда қиналады

:
Бағалау:
Тапсырма:
:

қиналады

Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:

«Менің отбасым және достарым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23. 10. 18

Сөйлеу әрекетінің түрлері

Оқылым

Жазылым

Оқу мақсаты

2. 2. 3. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2. 2. 6. 1 Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқымен іс-әрекетін бағалау2. 3. 1. 1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге

бөліп, жоспар құру

Бағалау критерийі

Білім алушы

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды  Кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады  Мәтінге жоспар құрады

Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма

  1. Мəтінді оқы.

Ораз бен Асқар есік алдында ойнап жүр. Екеуі допты әрі-бері тепті. Біраздан кейін ашық тұрған қораның есігін қақпа етіп алды. Енді допты соған дәлдеп ұрды.

Қатты тебілген доп қораның ішіне кіріп кетті. Ораз добын іздей бастады. Қараңғыда допты әрең тауып алды. Сыртқа шыға бергенде бұрышта тұрған шелекті қағып кетті. Ішіндегі сүт төгіліп қалды.

Ораз не істерін білмей тұрып қалды.

  • Қорықпа, сүтті мысық төгіп кетіпті дейміз, - деді Асқар.
  • Жоқ. Мен өтірік айтпаймын. Байқаусызда төгіп алдым деймін, - деді Ораз.
  1. Мəтінге ат қой
  2. Мəтіндегі негізгі ойға сəйкес келетін мақалды анықта.

А) Балалы үйдің ұрлығы жатпас.

В) Күлме досыңа, келер басыңа.

С) Ойыннан өрт шығады.

  1. Қолмен істегенді мойныңмен көтер.
  1. Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнамады? Неліктен? Сөйлемді толықтырып жаз.

Маған,

себебі .

3. Берілген сұрақтарға сүйене отырып, мәтінге жоспар құр.

Мәтіннің бөліктері

Сұрақтар

Жоспар
Мәтіннің бөліктері:

Басы

Сұрақтар:

Оқиға неден басталды?

Жоспар: 1.
Мәтіннің бөліктері:

Ортасы

Сұрақтар:

Ары қарай не болды?

Жоспар: 2.
Мәтіннің бөліктері:

Соңы

Сұрақтар:

Оқиға немен аяқталды?

Жоспар: 3.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Білім алушы

:
Дескриптор:
:
Балл:
Бағалау критерийі:

Мәтіннің тақырыбы

Тапсырма: 1
:

мәтінге тақырып қояды;

Дескриптор:
: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

мен негізгі ойын

Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

мәтіннің негізгі ойына сәйкес

: мақалды
Дескриптор: 1
:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
:

анықтайды;

Дескриптор:
:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Кейіпкердің іс-

Тапсырма: 2
:

кейіпкердің

Дескриптор:

іс-әрекетіне

: қатысты
Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

әрекетіне қатысты

Тапсырма:
:

көзқарасын білдіреді;

Дескриптор:
:
Балл:
Бағалау критерийі:

ойын айтады

Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

өз ойына дәлел келтіреді;

:
Дескриптор: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Мәтінге жоспар

Тапсырма: 3
:

мәтіннің

Дескриптор:

құрылымдық

: бөліктерін
Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

құрады

Тапсырма:
:

анықтайды;

Дескриптор:
:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:

мәтінге жоспар құрады.

Дескриптор:
: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
:
Дескриптор:
:
Балл: 6
:

8

«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Мәтіннің тақырыбы

Тапсырма:
:

Мәтіннің тақырыбы мен

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

Мәтіннің тақырыбын / негізгі

:
Бағалау критерийі:

мен негізгі ойын

Тапсырма: 1
:

негізгі ойын анықтауда

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

ойын анықтауда қателеседі

:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
:

қиналады

Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Кейіпкердің іс-

Тапсырма:
:

Кейіпкердің іс-әрекетін

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

Кейіпкердің іс-әрекетіне

:
Бағалау критерийі:

әрекетіне қатысты

Тапсырма: 2
:

бағалауда және ойын

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

қатысты пікір айтуда / ойын

:
Бағалау критерийі:

ойын айтады

Тапсырма:
:

дәлелдеуде қиналады

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

дәлелдеуде қателіктер жіберед

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:

Мәтінге жоспар

Тапсырма:
:

Мәтінге жоспар құруда

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

Мәтінді құрылымдық бөліктерг

:
Бағалау критерийі:

құрады

Тапсырма: 3
:

қиналады

Оқу жетістіктерінің деңгейі:

бөлуде/мәтінге жоспар құруда

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:

қателеседі

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңгейі:
:

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

  1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында), бастауыш білім беру (2-4 сыныптар) .

  1. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3. 1 Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 15

Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.

2. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екінші тапсырма оқылым дағдысын, үшіншісі жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.

Сөйлеу әрекетінің

Ортақ тақырып

Оқу мақсаты

Тапсырманың сипа

№:
Сөйлеу әрекетінің: түрлері
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:
Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:
Тапсырманың сипа:
№: 1
Сөйлеу әрекетінің:

Тыңдалым және

Ортақ тақырып:

Өзім туралы

Оқу мақсаты:

2. 1. 2. 1 Шығарманың

Тапсырманың сипа:

Білім алушы жабық тү

№:
Сөйлеу әрекетінің:

айтылым

Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

мазмұнын дайын жоспар

Тапсырманың сипа:

таңдауы бар және ашы

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

бойынша немесе өз сөзімен

Тапсырманың сипа:

толық жауаптарды қаж

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:

Менің отбасым

Оқу мақсаты:

мазмұндау/ үзіндісін

Тапсырманың сипа:

тапсырманы орындайд

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:

және достарым

Оқу мақсаты:

мазмұндау/сахналау

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:
Тапсырманың сипа:
№: 2
Сөйлеу әрекетінің:

Оқылым

Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

2. 2. 1. 2 Шығарманы іштей

Тапсырманың сипа:

Білім алушы ашық түр

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

оқып, ондағы қажетті

Тапсырманың сипа:

жауапты қажет ететін

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

ақпараттарды белгілеп оқу.

Тапсырманың сипа:

тапсырманы орындайд

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

2. 2. 3. 1 Мұғалімнің көмегімен

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

мәтіннің тақырыбы мен

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

негізгі ойын анықтау

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:
Тапсырманың сипа:
№: 3
Сөйлеу әрекетінің:

Жазылым

Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

2. 3. 2. 1 Мұғалім көмегімен

Тапсырманың сипа:

Білім алушы ашық түр

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

үлгі бойынша шағын

Тапсырманың сипа:

жауапты

қажет

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

ертегілер/ жұмбақтар жазу

Тапсырманың сипа:

тапсырманы орындайд

№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

немесе дайын ұйқастарды

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

қатыстырып

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

шумақтар/санамақтар

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:

құрастыру

Тапсырманың сипа:
№:
Сөйлеу әрекетінің:
Ортақ тақырып:
Оқу мақсаты:
Тапсырманың сипа:

25. 10. 18 ТЖБ №1

« Әдебиеттік оқу» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары Тыңдалым және айтылым

  1. Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

Қатқан нан

Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріп келеді. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңа ғана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді.

Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барған жоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр.

  • Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді . . . - деді анасы жай ғана.

Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған.

  • Бүгін неге қатқан нан берілген? - деп сұрады балалар.
  • Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, - деді Арман.

Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жеп отыр.

  1. Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта: А) Арманның шешесі қандай адам?

В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі? С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды? D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?

  1. Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:

А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.

В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.

С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.

  1. Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.
  1. Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің бір бөлігінің мазмұнын айтып бер.

Жоспар:

  1. Арманның әкесі
  2. Қатқан нан тіліктері

Балл қою кестесі

Тапсырма

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
Тапсырма: 1
Жауап:

D)

Балл: 1
Қосымша ақпарат:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
Тапсырма:
Жауап:

С)

Балл: 1
Қосымша ақпарат:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

Білім алушының ықтимал жауабы :

1

Оқиғаның желісін сақтай

:
Білім алушының ықтимал жауабы::

Арманның әкесі - наубайшы.

1: Оның
Оқиғаның желісін сақтай:
:

отырып, мәтінді жоспарға

:
Білім алушының ықтимал жауабы::

пісірген

1:

ыстық нанын

Оқиғаның желісін сақтай: мектептің
:

сай жүйелі мазмұндайды.

:
Білім алушының ықтимал жауабы::

асханасына да әкеледі. Бүгін ол кісі

1:
Оқиғаның желісін сақтай:
:
:
Білім алушының ықтимал жауабы:: 1
1:

Лексикалық нормаларды

Оқиғаның желісін сақтай:
:
Білім алушының ықтимал жауабы::

ауырып қалды. Мектептің асханасына

1:
:
Білім алушының ықтимал жауабы::

ыстық

1: нан
Оқиғаның желісін сақтай: әкелінбеді.
: Түсте

( сөздерді қайталамау,

:
Білім алушының ықтимал жауабы::

оқушылар асханаға келді. Олар

1:
Оқиғаның желісін сақтай:

диалект сөздерді қолданбау,

:
:
Білім алушының ықтимал жауабы::

үстелдегі

1: қатып қалған нан тіліктерін
Оқиғаның желісін сақтай:
:

сөздерді мағынасына қарай

:
Білім алушының ықтимал жауабы::

көрді. Оның себебін сұрады.

1:
Оқиғаның желісін сақтай:
:

қолдану ) сақтайды.

:
Білім алушының ықтимал жауабы::

- Менің

1: әкем ауырып
Оқиғаның желісін сақтай: қалды,
:
:
Білім алушының ықтимал жауабы:: 1
1:

Грамматикалық нормаларды

Оқиғаның желісін сақтай:
:
Білім алушының ықтимал жауабы::

сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, -

1:
:
Білім алушының ықтимал жауабы::

деді Арман.

1:
Оқиғаның желісін сақтай:
:

(жалғаулар, сөйлемнің

:
Білім алушының ықтимал жауабы:: Балалар қатқан нанды жерге түсіріп
1:
Оқиғаның желісін сақтай:

құрылымы) сақтайды.

:
:
Білім алушының ықтимал жауабы::

алмауға тырысып жеді.

1:
Оқиғаның желісін сақтай:
:
:
Білім алушының ықтимал жауабы::
1:
Оқиғаның желісін сақтай:
:
:

Барлығы

Білім алушының ықтимал жауабы::
1:
Оқиғаның желісін сақтай:
:
5
:
Білім алушының ықтимал жауабы::
1:
Оқиғаның желісін сақтай:
:

Оқылым

  1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.

Ерік пен Серік - ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегі тоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап, қызықтайды.

Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясына салып, үйіне әкелді. Әкесі оған:

  • Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай - пайдалы құс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, - деді.

Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.

  1. Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз. Балалар қайда тұрады?Тоғайда нелер көп?Бозторғай қандай құс?
  2. Мәтінге ат қой
  3. Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың?

Балл қою кестесі

Тапсырма

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
:
Тапсырма: 2
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

Білім алушының

:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

сөйлемнің астын

:
Тапсырма:
Жауап:
Балл: 3
Қосымша ақпарат:

сызғаны, дәптерге

:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

көшіріп жазғаны да

:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

қабылданады.

:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
:
Тапсырма:
Жауап:

Тоғайда/ Бозторғайдың жұмыртқасы/

Балл: 1
Қосымша ақпарат:

Мәтіннің мазмұнына

:
Тапсырма:
Жауап:

Балалардың кателігі/ Құстардың

Балл:
Қосымша ақпарат:

қатысты берілген

:
Тапсырма:
Жауап:

пайдасы.

Балл:
Қосымша ақпарат:

барлық дұрыс

:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

жауаптар

:
Тапсырма:
Жауап:

Табиғатты қорғау керек . / Құстардың

Балл: 1
Қосымша ақпарат:
Тапсырма:
Жауап:

қабылданады.

Балл:
Тапсырма:
Жауап:

ұясына, жұмыртқасына тимеу керек.

Балл:
Қосымша ақпарат:
:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
:
Тапсырма:

Барлығы

Жауап:
Балл: 5
Қосымша ақпарат:
:
Тапсырма:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
:

Жазылым

  1. Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.

Тірек сөздер :


Ұқсас жұмыстар
Ақжолтай Ағыбай батыр
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Тарихи сөз
Мәтіннің түрі
Қазақ әдебиеті сабағында көркем шығарманы оқытудың тиімді жолдары
Сұрақ үлгілерін ұсыну
Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру
"мұрат- капитан" 2-сынып
Сөздік жұмысы
Ана тілінен өткен сабаққа рефлексивтік есеп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz