Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Әдебиеттік оқу
2-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (2-4-сыныптары) «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Өзім туралы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Менің отбасым және достарым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 16
«Менің мектебім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 16
«Менің туған өлкем» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 21
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 27
«Дені саудың - жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 27
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 32
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 38
«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 38
«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 40
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 43
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Өзім туралы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тапсырма
- Мәтінді мұқият тыңда.
Досжан қолына шелек алып, құдыққа қарай беттеді. Құдық басында кісі көп екен. Жетпістегі Қалтай қария бүкшеңдеп су тартып жатыр. Бір-екі бала анадайда состиып қарап тұр. Досжан оларға алара бір қарады. Ол қарияның шелегін сұрап алды. Атын суғарып берді. Бағила әжейдің шелегін суға толтырып, үйіне дейін апарып берді.
Қариялар Досжанға алғыс айтып, батасын берді.
Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда.
Жоспар:
- Құдық басында
- Досжанның көмегі
- Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.
Сөз тіркестері: состиып тұр, алара қарады, ентігіп қалыпты.
Досжан
Қалтай қария
Балалар
- Досжан қандай бала деп ойлайсың? Неліктен?
Дескриптор
Білім алушы
Мәтіннің мазмұнын
оқиға желісін сақтай отырып, мәтінді
жоспар бойынша
жоспарға сай жүйелі мазмұндайды;
айтады
лексикалық
нормаларды
( сөздерді
қайталамау, диалект сөздерді қолданбау,
сөздерді мағынасына қарай қолдану )
сақтайды;
грамматикалық нормаларды (жалғаулар,
сөйлемнің құрылымы ) сақтайды;
Өз ойын жеткізу
кейіпкерлерге қатысты сөз тіркестерін
үшін тірек сөздерді
анықтайды (кем дегенде екеуін) ;
қолданады
кейіпкерге қатысты дәлелді пікір айтады.
Барлығы
4
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Мәтіннің мазмұнын
Мәтінді жоспар бойынша
Мәтінді жоспар бойынша
жоспар бойынша
мазмұндауда қиналады
мазмұндауда/ лексикалық
айтады
/грамматикалық нормаларды
сақтап сөйлеуде қателіктер
жібереді
Өз ойын жеткізу
Мәтіннің кейіпкерлеріне
Мәтіннің кейіпкерлеріне қатыст
үшін тірек сөздерді
қатысты сөз тіркестерін
сөз тіркестерін анықтауда
қолданады
анықтауда және кейіпкерге
қателеседі/ кейіпкерге қатысты
қатысты пікір айтуда
пікір айтуда қиналады
қиналады
«Менің отбасым және достарым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23. 10. 18
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқылым
Жазылым
Оқу мақсаты
2. 2. 3. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2. 2. 6. 1 Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқымен іс-әрекетін бағалау2. 3. 1. 1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге
бөліп, жоспар құру
Бағалау критерийі
Білім алушы
Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды Кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады Мәтінге жоспар құрады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
- Мəтінді оқы.
Ораз бен Асқар есік алдында ойнап жүр. Екеуі допты әрі-бері тепті. Біраздан кейін ашық тұрған қораның есігін қақпа етіп алды. Енді допты соған дәлдеп ұрды.
Қатты тебілген доп қораның ішіне кіріп кетті. Ораз добын іздей бастады. Қараңғыда допты әрең тауып алды. Сыртқа шыға бергенде бұрышта тұрған шелекті қағып кетті. Ішіндегі сүт төгіліп қалды.
Ораз не істерін білмей тұрып қалды.
- Қорықпа, сүтті мысық төгіп кетіпті дейміз, - деді Асқар.
- Жоқ. Мен өтірік айтпаймын. Байқаусызда төгіп алдым деймін, - деді Ораз.
- Мəтінге ат қой
- Мəтіндегі негізгі ойға сəйкес келетін мақалды анықта.
А) Балалы үйдің ұрлығы жатпас.
В) Күлме досыңа, келер басыңа.
С) Ойыннан өрт шығады.
- Қолмен істегенді мойныңмен көтер.
- Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнамады? Неліктен? Сөйлемді толықтырып жаз.
Маған,
себебі .
3. Берілген сұрақтарға сүйене отырып, мәтінге жоспар құр.
Мәтіннің бөліктері
Сұрақтар
Басы
Оқиға неден басталды?
Ортасы
Ары қарай не болды?
Соңы
Оқиға немен аяқталды?
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
Мәтіннің тақырыбы
мәтінге тақырып қояды;
мен негізгі ойын
мәтіннің негізгі ойына сәйкес
анықтайды
анықтайды;
Кейіпкердің іс-
кейіпкердің
іс-әрекетіне
әрекетіне қатысты
көзқарасын білдіреді;
ойын айтады
өз ойына дәлел келтіреді;
Мәтінге жоспар
мәтіннің
құрылымдық
құрады
анықтайды;
мәтінге жоспар құрады.
Барлығы
8
«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Мәтіннің тақырыбы
Мәтіннің тақырыбы мен
Мәтіннің тақырыбын / негізгі
мен негізгі ойын
негізгі ойын анықтауда
ойын анықтауда қателеседі
анықтайды
қиналады
Кейіпкердің іс-
Кейіпкердің іс-әрекетін
Кейіпкердің іс-әрекетіне
әрекетіне қатысты
бағалауда және ойын
қатысты пікір айтуда / ойын
ойын айтады
дәлелдеуде қиналады
дәлелдеуде қателіктер жіберед
Мәтінге жоспар
Мәтінге жоспар құруда
Мәтінді құрылымдық бөліктерг
құрады
қиналады
бөлуде/мәтінге жоспар құруда
қателеседі
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
- Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында), бастауыш білім беру (2-4 сыныптар) .
- 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3. 1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.
2. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3тапсырмадан тұрады.
Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екінші тапсырма оқылым дағдысын, үшіншісі жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
Ортақ тақырып
Оқу мақсаты
Тапсырманың сипа
Тыңдалым және
Өзім туралы
2. 1. 2. 1 Шығарманың
Білім алушы жабық тү
айтылым
мазмұнын дайын жоспар
таңдауы бар және ашы
бойынша немесе өз сөзімен
толық жауаптарды қаж
Менің отбасым
мазмұндау/ үзіндісін
тапсырманы орындайд
және достарым
мазмұндау/сахналау
Оқылым
2. 2. 1. 2 Шығарманы іштей
Білім алушы ашық түр
оқып, ондағы қажетті
жауапты қажет ететін
ақпараттарды белгілеп оқу.
тапсырманы орындайд
2. 2. 3. 1 Мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбы мен
негізгі ойын анықтау
Жазылым
2. 3. 2. 1 Мұғалім көмегімен
Білім алушы ашық түр
үлгі бойынша шағын
жауапты
қажет
ертегілер/ жұмбақтар жазу
тапсырманы орындайд
немесе дайын ұйқастарды
қатыстырып
шумақтар/санамақтар
құрастыру
25. 10. 18 ТЖБ №1
« Әдебиеттік оқу» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары Тыңдалым және айтылым
- Мәтінді мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
Қатқан нан
Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріп келеді. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңа ғана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді.
Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барған жоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр.
- Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді . . . - деді анасы жай ғана.
Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған.
- Бүгін неге қатқан нан берілген? - деп сұрады балалар.
- Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, - деді Арман.
Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жеп отыр.
- Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта: А) Арманның шешесі қандай адам?
В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі? С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды? D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?
- Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:
А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.
В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.
С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.
- Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.
- Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің бір бөлігінің мазмұнын айтып бер.
Жоспар:
- Арманның әкесі
- Қатқан нан тіліктері
Балл қою кестесі
Жауап
Қосымша ақпарат
D)
С)
Білім алушының ықтимал жауабы :
Оқиғаның желісін сақтай
Арманның әкесі - наубайшы.
отырып, мәтінді жоспарға
пісірген
ыстық нанын
сай жүйелі мазмұндайды.
асханасына да әкеледі. Бүгін ол кісі
Лексикалық нормаларды
ауырып қалды. Мектептің асханасына
ыстық
( сөздерді қайталамау,
оқушылар асханаға келді. Олар
диалект сөздерді қолданбау,
үстелдегі
сөздерді мағынасына қарай
көрді. Оның себебін сұрады.
қолдану ) сақтайды.
- Менің
Грамматикалық нормаларды
сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, -
деді Арман.
(жалғаулар, сөйлемнің
құрылымы) сақтайды.
алмауға тырысып жеді.
Барлығы
Оқылым
- Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Ерік пен Серік - ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегі тоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап, қызықтайды.
Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясына салып, үйіне әкелді. Әкесі оған:
- Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай - пайдалы құс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, - деді.
Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.
- Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз. Балалар қайда тұрады?Тоғайда нелер көп?Бозторғай қандай құс?
- Мәтінге ат қой
- Мәтін арқылы автордың не айтқысы келді деп ойлайсың?
Балл қою кестесі
Жауап
Қосымша ақпарат
Білім алушының
сөйлемнің астын
сызғаны, дәптерге
көшіріп жазғаны да
қабылданады.
Тоғайда/ Бозторғайдың жұмыртқасы/
Мәтіннің мазмұнына
Балалардың кателігі/ Құстардың
қатысты берілген
пайдасы.
барлық дұрыс
жауаптар
Табиғатты қорғау керек . / Құстардың
қабылданады.
ұясына, жұмыртқасына тимеу керек.
Барлығы
Жазылым
- Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.
Тірек сөздер :
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz