Санның натурал сандар

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Математика
2-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Екітаңбалы сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Сандармен амалдар орындау. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7
«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 13
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17
«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 17
«Шамалар және өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20
«Жиын және оның элементін белгілеу. ∈және ∉таңбалары» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 23
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 26
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 31
«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау 31
«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 37
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 40
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 45
«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 45
«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 48
«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 51
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 54
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Екітаңбалы сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1. 1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер
Оқу мақсаты 2. 1. 1. 1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну;
100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау,
натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
2. 1. 1. 2 Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2. 1. 1. 3** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Бағалау критерийі Білім алушы
100 көлемінде тура және кері санайды
Санның натурал сандар қатарындағы орнын
анықтайды
100 көлеміндегі сандарды салыстырады
Екітаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың
қосындысына жіктейді
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Түсіп қалған сандарды толықтырып жаз.
- Берілген сандардың көршілерін жаз.
- Салыстыр.
- Санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
100 көлемінде тура және
натурал сандарды тура санау
кері санайды
ретімен жазады;
натурал сандарды кері санау
ретімен жазады;
Санның натурал
дөңгелек санның көршілерін
қатарындағы
жазады;
анықтайды
ондық және бірлік разряды бар
санның көршілерін жазады;
100 көлеміндегі сандарды
бірдей цифрлармен жазылған
салыстырады
екітаңбалы сандарды
салыстырады;
екітаңбалы санды біртаңбалы
санмен салыстырады;
ондық және бірлік разрядтары бар
екітаңбалы санды дөңгелек санмен
салыстырады;
Екітаңбалы сандарды
санды разрядтық қосылғыштардың
разрядтық
қосындысы түрінде жазады.
қосылғыштардың
қосындысына жіктейді
Барлығы
5
«Екітаңбалы сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңге
Төмен
Орта
100 көлемінде тура
Натурал сандар қатарын
Натурал сандар қатарын тура /
және кері санайды
тура және кері ретпен
кері ретпен жазуда қате жібер
жазуда қиналады
Санның натурал сандар
Санның натурал сандар
Дөңгелек сандардың / ондық
қатарындағы орнын
қатарындағы орнын
және бірлік разряды бар
анықтайды
анықтауда қиналады
сандардың көршілерін
анықтауда қате жібереді
100 көлеміндегі
100 көлеміндегі сандарды
Екітаңбалы сандарды/
сандарды салыстырады
салыстыруда қиналады
екітаңбалы және біртаңбалы
сандарды/ екітаңбалы санды
және дөңгелек сандарды
салыстыруда қате жібереді
Екі таңбалы сандарды
Санның разрядтық
Санның разрядтық құрамын
разрядтық
құрамын анықтауда және
анықтауда / санды разрядтық
қосылғыштардың
санды разрядтық
қосылғыштардың қосындысы
қосындысына жіктейді
қосылғыштардың
жіктеуде қате жібереді
қосындысына жіктеуде
қиналады
«Сандармен амалдар орындау. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 1. 10. 18
Бөлімше 1. 2 Сандармен амалдар орындау2. 1 Санды және әріпті өрнектер 5. 1 Есептер және математикалық модель
Оқу мақсаты 2. 1. 2. 5** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап ауызша қосу және азайтуды орындау2. 2. 1. 6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу 2. 5. 1. 8** Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару
Бағалау критерийі Білім алушы
Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосады және азайтады
Жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібін анықтайды және өрнектің мәнін табады
Мәтіндік есептерді шығарады
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Өрнектерді сәйкес мәнімен байланыстырып сыз.
8 + 6 13- 7
- 14 15 6 8 7
2. Амалдардың орындалу ретін көрсет. Өрнектердің мәнін тап.
100 - (15+45) = 10 + 40 - 20 =
3. Есепті шығар.
Жанардың 54 ашық хаты бар еді. Ол 20 ашық хатын Әселге сыйлады. Жанарда қанша ашықхат қалды?
Бағалау критерийі
Дескриптор
Білім алушы
Біртаңбалы сандарды
біртаңбалы сандарды ондықтан аттап
ондықтан аттап қосады
қосады;
және азайтады
біртаңбалы сандарды ондықтан аттау
арқылы азайтады;
Жақшалы және
жақшалы өрнектегі амалдардың
жақшасыз өрнектердегі
орындалу ретін анықтайды;
амалдардың орындалу
жақшалы өрнектің мәнін табады;
тәртібін анықтайды
жақшасыз өрнектегі амалдардың
және өрнектің мәнін
орындалу ретін анықтайды;
табады
жақшасыз өрнектің мәнін табады;
Мәтіндік есептерді
есептің қысқаша шартын жазады
шығарады
/сызбасын сызады;
есепті шешу амалын таңдайды және
өрнек түрінде жазады;
өрнектің мәнін табады;
есептің жауабын жазады.
Жалпы балл
8
«Сандармен амалдар орындау. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыс арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңге
Төмен
Орта
Біртаңбалы сандарды
Ондықтан аттап қосу мен
Біртаңбалы сандарды онды
ондықтан аттап қосады
азайтуды орындауда
аттап қосуда / азайтуда қат
және азайтады
қиналады
жібереді
Жақшалы және
Екі амалды жақшалы және
Екі амалды жақшалы /
жақшасыз өрнектердегі
жақшасыз өрнектердегі
жақшасыз өрнектердегі
амалдардың орындалу
амалдардың орындалу ретін
амалдардың орындалу реті
тәртібін анықтайды
анықтауда және өрнектің
анықтауда, екі амалды
және өрнектің мәнін
мәнін табуда қиналады
жақшалы/жақшасыз
табады
өрнектердің мәнін табуда
жібереді
Мәтіндік есептерді
Мәтіндік есептерді шығаруда
Есептің шарты бойынша са
шығарады
қиналады
өрнек құрады, есептің қысқ
шартын жазуда немесе
сызбасын сызуда / өрнектің
мәнін табуда / есептің жауа
жазуда қате жібереді
«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23. 10. 19
Бөлімше 1. 3 Шамалар және өлшем бірліктері
Оқу мақсаты 2. 1. 3. 3** Шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м) / масса (кг, ц) / көлем(сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау2. 1. 3. 4** Ұзындық (см, дм, м) / масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру
Бағалау критерийі Білім алушы
Ұзындық, масса, сыйымдылық шамаларының
мәндерін салыстырады
Атаулы сандармен қосу және азайту амалдарын
орындайды
Ұзындық және масса өлшем бірліктерін түрлендіреді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
- Салыстыр.
- Амалдарды орында:
32 кг + 68 кг =
7дм 4см - 43 см =
- Шамаларды өрнекте және жауабын бос торкөздерге жаз.
Дескриптор
Білім алушы
Ұзындық, масса,
ұзындық шамаларын см - дм қатынастары
сыйымдылық
бойынша салыстырады;
шамаларын
ұзындық шамаларын м - дм қатынастары
салыстырады
бойынша салыстырады;
масса шамаларын ц - кг қатынастары
бойынша салыстырады;
сыйымдылық шамаларын салыстырады;
Атаулы
масса шамаларының қосындысын табады;
сандармен қосу
және азайту
ұзындық шамаларының айырмасын табады;
амалдарын
орындайды
Ұзындық және
үлкен ұзындық өлшем бірлігі дм -ді кіші
масса өлшем
өлшем бірлігі см -ге түрлендіреді;
бірліктерін
кіші ұзындық өлшем бірлігі см -ді үлкен
түрлендіреді
өлшем бірлігі дм -ге түрлендіреді;
үлкен масса өлшем бірлігі ц -ді кіші өлшем
бірлігі кг -ға түрлендіреді.
Жалпы балл
11
«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі
Оқу жетістіктерінің деңге
Төмен
Орта
Ұзындық, масса,
Ұзындық, масса және
Ұзындық / масса / сыйымдыл
сыйымдылық
сыйымдылық шамаларын
(көлем) шамаларын
шамаларын
салыстыруда қиналады
салыстыруда қате жібереді
салыстырады
Атаулы сандармен
Атаулы сандармен қосу және
Масса / ұзындық шамаларыме
қосу және азайту
азайту амалдарын орындауда
қосу/ азайту амалдарын
амалдарын
қиналады
орындауда қате жібереді
орындайды
Ұзындық және масса
Ұзындық және масса өлшем
Ұзындық / масса өлшем
өлшем бірліктерін
бірліктерін түрлендіруде
бірліктерін түрлендіруде қате
түрлендіреді
қиналады
жібереді
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
- Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
- Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .
- 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3. 1 Ұзақтығы - 40 минут
Балл саны - 15
3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
13
Бөлім
Бөлімше
Тапсыман
сипаттам
1А бөлімі -
1. 1 Натурал
2. 1. 1. 3** Екітаңбалы сандардың
Білім алушы қысқа
Екітаңбалы сандар
сандар және 0
разрядтық құрамын анықтау,
қажет ететін ашық
саны. Бөлшектер
разрядтық қосылғыштарға жіктеу
тапсырманы орынд
1В бөлімі -
5. 1 Есептер және
2. 5. 1. 8** Барлық арифметикалық
Білім алушы ашық
Сандармен
математикалық
амалдарға
толық жауапты қаж
амалдар орындау.
модель
есептердің
тапсырма орындай
Есептер
өрнектер түрінде модельдеу және
шығару
1С бөлімі -
1. 3 Шамалар және
2. 1. 3. 3** Шамалар мәндерін:
Білім алушы ашық
Шамалар және
өлшем бірліктері
ұзындық (см, дм, м) / масса (кг,
қысқа жауапты қа
олардың өлшем
ц) / көлем (сыйымдылық) (л)
2 тапсырманы оры
бірліктері
өлшем бірліктерін салыстыру
және амалдар орындау
- Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі
«Математика» пәнінен 1-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
- Бос орындарды толтыр.
бірл.
5 онд. 7 бірл. =
[3]
- Есепті шығар.
Мектеп асханасына 45 кг банан және одан 7 кг артық алмұрт әкелінді. Мектеп
асханасына неше килограмм алмұрт әкелінді?
[4]
- Амалдарды орында.
1 м - 33 см = 42 кг + 58 кг = 42 л - 13 л =
[3]
4. Салыстыр. >, <, = таңбаларының тиістісін қой.
[5]
Балл қою кестесі
Жауап
Қосымша ақпарат
29
= 20 + 9
82
= 8 онд. 2 бірл.
57
Банан - 45 кг
Алмұрт - ?, 7 кг артық
сызбасы қабылданады
45
+ 7 =
Өрнектің дұрыс
құрастырылғаны үшін балл
қойылады
45
+ 7 = 52 (кг)
Өрнектің мәнін табу үшін балл
беріледі
15
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz