Санның натурал сандар

Жиынтық бағалауға арналған

әдістемелік ұсыныстар

Математика

2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Екітаңбалы сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«Сандармен амалдар орындау. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 13

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық

бағалау 17

«Шамалар және өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20

«Жиын және оның элементін белгілеу. ∈және ∉таңбалары» бөлімі бойынша жиынтық

бағалау 23

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 26

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 31

«Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық

бағалау 31

«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 37

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 40

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 45

«Тиімді есептеу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 45

«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 48

«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 51

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 54

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Екітаңбалы сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлімше 1. 1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

Оқу мақсаты 2. 1. 1. 1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну;

100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау,

натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

2. 1. 1. 2 Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2. 1. 1. 3** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

Бағалау критерийі Білім алушы

 100 көлемінде тура және кері санайды

Санның натурал сандар қатарындағы орнын

анықтайды

 100 көлеміндегі сандарды салыстырады

 Екітаңбалы сандарды разрядтық қосылғыштардың

қосындысына жіктейді

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Түсіп қалған сандарды толықтырып жаз.

  1. Берілген сандардың көршілерін жаз.
  2. Салыстыр.

23
32
37
3
77
70
23:
:
32:
37:
:
3:
77:
:
70:
:
  1. Санды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

Білім алушы

Балл:
:
Бағалау критерийі:

100 көлемінде тура және

Тапсырма: 1
Дескриптор:

натурал сандарды тура санау

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

кері санайды

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

ретімен жазады;

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

натурал сандарды кері санау

: 1
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

ретімен жазады;

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Санның натурал

Тапсырма: сандар
Дескриптор: 2
Балл:

дөңгелек санның көршілерін

: 1
Бағалау критерийі:

қатарындағы

Тапсырма: орнын
Дескриптор:
Балл:

жазады;

:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

ондық және бірлік разряды бар

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

санның көршілерін жазады;

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

100 көлеміндегі сандарды

Тапсырма: 3
Дескриптор:

бірдей цифрлармен жазылған

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

салыстырады

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

екітаңбалы сандарды

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

салыстырады;

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

екітаңбалы санды біртаңбалы

: 1
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

санмен салыстырады;

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

ондық және бірлік разрядтары бар

: 1
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

екітаңбалы санды дөңгелек санмен

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

салыстырады;

:
Бағалау критерийі:

Екітаңбалы сандарды

Тапсырма: 4
Дескриптор:

санды разрядтық қосылғыштардың

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

разрядтық

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:

қосындысы түрінде жазады.

:
Бағалау критерийі:

қосылғыштардың

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

қосындысына жіктейді

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Барлығы

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
: 8

5

«Екітаңбалы сандар» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге

Төмен

Орта

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

100 көлемінде тура

Тапсырма: 1
:

Натурал сандар қатарын

Оқу жетістіктерінің деңге:

Натурал сандар қатарын тура /

:
Бағалау критерийі:

және кері санайды

Тапсырма:
:

тура және кері ретпен

Оқу жетістіктерінің деңге:

кері ретпен жазуда қате жібер

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:

жазуда қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Санның натурал сандар

Тапсырма: 2
:

Санның натурал сандар

Оқу жетістіктерінің деңге:

Дөңгелек сандардың / ондық

:
Бағалау критерийі:

қатарындағы орнын

Тапсырма:
:

қатарындағы орнын

Оқу жетістіктерінің деңге:

және бірлік разряды бар

:
Бағалау критерийі:

анықтайды

Тапсырма:
:

анықтауда қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:

сандардың көршілерін

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

анықтауда қате жібереді

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

100 көлеміндегі

Тапсырма:
:

100 көлеміндегі сандарды

Оқу жетістіктерінің деңге:

Екітаңбалы сандарды/

:
Бағалау критерийі:

сандарды салыстырады

Тапсырма: 3
:

салыстыруда қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:

екітаңбалы және біртаңбалы

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

сандарды/ екітаңбалы санды

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

және дөңгелек сандарды

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

салыстыруда қате жібереді

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Екі таңбалы сандарды

Тапсырма: 4
:

Санның разрядтық

Оқу жетістіктерінің деңге:

Санның разрядтық құрамын

:
Бағалау критерийі:

разрядтық

Тапсырма:
:

құрамын анықтауда және

Оқу жетістіктерінің деңге:

анықтауда / санды разрядтық

:
Бағалау критерийі:

қосылғыштардың

Тапсырма:
:

санды разрядтық

Оқу жетістіктерінің деңге:

қосылғыштардың қосындысы

:
Бағалау критерийі:

қосындысына жіктейді

Тапсырма:
:

қосылғыштардың

Оқу жетістіктерінің деңге:

жіктеуде қате жібереді

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:

қосындысына жіктеуде

Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:

қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:

«Сандармен амалдар орындау. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 1. 10. 18

Бөлімше 1. 2 Сандармен амалдар орындау2. 1 Санды және әріпті өрнектер 5. 1 Есептер және математикалық модель

Оқу мақсаты 2. 1. 2. 5** Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап ауызша қосу және азайтуды орындау2. 2. 1. 6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу 2. 5. 1. 8** Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару

Бағалау критерийі Білім алушы

 Біртаңбалы сандарды ондықтан аттап қосады және азайтады

 Жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібін анықтайды және өрнектің мәнін табады

 Мәтіндік есептерді шығарады

Ойлау дағдыларының Білу және түсіну

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Өрнектерді сәйкес мәнімен байланыстырып сыз.

8 + 6 13- 7

  1. 14 15 6 8 7

2. Амалдардың орындалу ретін көрсет. Өрнектердің мәнін тап.

100 - (15+45) = 10 + 40 - 20 =

3. Есепті шығар.

Жанардың 54 ашық хаты бар еді. Ол 20 ашық хатын Әселге сыйлады. Жанарда қанша ашықхат қалды?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Бағалау критерийі:

Біртаңбалы сандарды

Тапсырма: 1
Дескриптор:

біртаңбалы сандарды ондықтан аттап

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

ондықтан аттап қосады

Тапсырма:
Дескриптор:

қосады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

және азайтады

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

біртаңбалы сандарды ондықтан аттау

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

арқылы азайтады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Жақшалы және

Тапсырма: 2
Дескриптор:

жақшалы өрнектегі амалдардың

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

жақшасыз өрнектердегі

Тапсырма:
Дескриптор:

орындалу ретін анықтайды;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

амалдардың орындалу

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

жақшалы өрнектің мәнін табады;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

тәртібін анықтайды

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

жақшасыз өрнектегі амалдардың

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

және өрнектің мәнін

Тапсырма:
Дескриптор:

орындалу ретін анықтайды;

Балл:
:
Бағалау критерийі:

табады

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

жақшасыз өрнектің мәнін табады;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау критерийі:

Мәтіндік есептерді

Тапсырма: 3
Дескриптор:

есептің қысқаша шартын жазады

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:

шығарады

Тапсырма:
Дескриптор:

/сызбасын сызады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

есепті шешу амалын таңдайды және

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

өрнек түрінде жазады;

Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

өрнектің мәнін табады;

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:

есептің жауабын жазады.

Балл: 1
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау критерийі:

Жалпы балл

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 10
:

8

«Сандармен амалдар орындау. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыс арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:

Төмен

:

Орта

Оқу жетістіктерінің деңге:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Біртаңбалы сандарды

Тапсырма: 1
:

Ондықтан аттап қосу мен

Оқу жетістіктерінің деңге:

Біртаңбалы сандарды онды

:
Бағалау критерийі:

ондықтан аттап қосады

Тапсырма:
:

азайтуды орындауда

Оқу жетістіктерінің деңге:

аттап қосуда / азайтуда қат

:
Бағалау критерийі:

және азайтады

Тапсырма:
:

қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:

жібереді

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Жақшалы және

Тапсырма: 2
:

Екі амалды жақшалы және

Оқу жетістіктерінің деңге:

Екі амалды жақшалы /

:
Бағалау критерийі:

жақшасыз өрнектердегі

Тапсырма:
:

жақшасыз өрнектердегі

Оқу жетістіктерінің деңге:

жақшасыз өрнектердегі

:
Бағалау критерийі:

амалдардың орындалу

Тапсырма:
:

амалдардың орындалу ретін

Оқу жетістіктерінің деңге:

амалдардың орындалу реті

:
Бағалау критерийі:

тәртібін анықтайды

Тапсырма:
:

анықтауда және өрнектің

Оқу жетістіктерінің деңге:

анықтауда, екі амалды

:
Бағалау критерийі:

және өрнектің мәнін

Тапсырма:
:

мәнін табуда қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:

жақшалы/жақшасыз

:
Бағалау критерийі:

табады

Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

өрнектердің мәнін табуда

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

жібереді

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Мәтіндік есептерді

Тапсырма: 3
:

Мәтіндік есептерді шығаруда

Оқу жетістіктерінің деңге:

Есептің шарты бойынша са

:
Бағалау критерийі:

шығарады

Тапсырма:
:

қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:

өрнек құрады, есептің қысқ

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

шартын жазуда немесе

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

сызбасын сызуда / өрнектің

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

мәнін табуда / есептің жауа

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:

жазуда қате жібереді

:
Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:

«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 23. 10. 19

Бөлімше 1. 3 Шамалар және өлшем бірліктері

Оқу мақсаты 2. 1. 3. 3** Шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м) / масса (кг, ц) / көлем(сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау2. 1. 3. 4** Ұзындық (см, дм, м) / масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

Бағалау критерийі Білім алушы

Ұзындық, масса, сыйымдылық шамаларының

мәндерін салыстырады

 Атаулы сандармен қосу және азайту амалдарын

орындайды

 Ұзындық және масса өлшем бірліктерін түрлендіреді

Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі

Орындау уақыты 15 минут

Тапсырма

  1. Салыстыр.
  2. Амалдарды орында:

32 кг + 68 кг =

7дм 4см - 43 см =

  1. Шамаларды өрнекте және жауабын бос торкөздерге жаз.

Бағалау
Тапсырма

Дескриптор

Балл
Бағалау: критерийі
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау:

Білім алушы

Тапсырма:
Дескриптор:
Бағалау:

Ұзындық, масса,

Тапсырма: 1
Дескриптор:

ұзындық шамаларын см - дм қатынастары

Балл: 1
:
Бағалау:

сыйымдылық

Тапсырма:
Дескриптор:

бойынша салыстырады;

Балл:
:
Бағалау:

шамаларын

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:

ұзындық шамаларын м - дм қатынастары

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау:

салыстырады

Тапсырма:
Дескриптор:

бойынша салыстырады;

Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:
Дескриптор:

масса шамаларын ц - кг қатынастары

Балл: 1
:
Бағалау:
Тапсырма:
Дескриптор:

бойынша салыстырады;

Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:
Дескриптор:

сыйымдылық шамаларын салыстырады;

Балл: 1
:
Бағалау:

Атаулы

Тапсырма: 2
Дескриптор:

масса шамаларының қосындысын табады;

Балл: 1
:
Бағалау:

сандармен қосу

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау:

және азайту

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:

ұзындық шамаларының айырмасын табады;

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау:

амалдарын

Тапсырма:
Дескриптор:
Бағалау:
Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
Бағалау:

орындайды

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау:

Ұзындық және

Тапсырма: 3
Дескриптор:

үлкен ұзындық өлшем бірлігі дм -ді кіші

Балл: 1
:
Бағалау:

масса өлшем

Тапсырма:
Дескриптор:

өлшем бірлігі см -ге түрлендіреді;

Балл:
:
Бағалау:

бірліктерін

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:

кіші ұзындық өлшем бірлігі см -ді үлкен

Дескриптор: 1
Балл:
Бағалау:

түрлендіреді

Тапсырма:
Дескриптор:

өлшем бірлігі дм -ге түрлендіреді;

Балл:
:
Бағалау:
Тапсырма:
Дескриптор:

үлкен масса өлшем бірлігі ц -ді кіші өлшем

Балл: 1
:
Бағалау:
Тапсырма:
Дескриптор:

бірлігі кг -ға түрлендіреді.

Балл:
:
Бағалау:

Жалпы балл

Тапсырма:
Дескриптор:
Балл: 9
:

11

«Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңге

Төмен

Орта

Бағалау критерийі:
Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:
Бағалау критерийі:

Ұзындық, масса,

Тапсырма: 1
:

Ұзындық, масса және

Оқу жетістіктерінің деңге:

Ұзындық / масса / сыйымдыл

:
Бағалау критерийі:

сыйымдылық

Тапсырма:
:

сыйымдылық шамаларын

Оқу жетістіктерінің деңге:

(көлем) шамаларын

:
Бағалау критерийі:

шамаларын

Тапсырма:
:

салыстыруда қиналады

Оқу жетістіктерінің деңге:

салыстыруда қате жібереді

:
Бағалау критерийі:

салыстырады

Тапсырма:
:
Оқу жетістіктерінің деңге:
:

Атаулы сандармен

2

Атаулы сандармен қосу және

Масса / ұзындық шамаларыме

Атаулы сандармен:

қосу және азайту

2:
Атаулы сандармен қосу және:

азайту амалдарын орындауда

Масса / ұзындық шамаларыме:

қосу/ азайту амалдарын

Атаулы сандармен:

амалдарын

2:
Атаулы сандармен қосу және:

қиналады

Масса / ұзындық шамаларыме:

орындауда қате жібереді

Атаулы сандармен:

орындайды

2:
Атаулы сандармен қосу және:
Масса / ұзындық шамаларыме:
Атаулы сандармен:
2:
Атаулы сандармен қосу және:
Масса / ұзындық шамаларыме:
Атаулы сандармен:

Ұзындық және масса

2: 3
Атаулы сандармен қосу және:

Ұзындық және масса өлшем

Масса / ұзындық шамаларыме:

Ұзындық / масса өлшем

Атаулы сандармен:

өлшем бірліктерін

2:
Атаулы сандармен қосу және:

бірліктерін түрлендіруде

Масса / ұзындық шамаларыме:

бірліктерін түрлендіруде қате

Атаулы сандармен:

түрлендіреді

2:
Атаулы сандармен қосу және:

қиналады

Масса / ұзындық шамаларыме:

жібереді

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы

  1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты

Тоқсандық жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.

  1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар) .

  1. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

3. 1 Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 15

3. 2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

13

Бөлім

Бөлімше

Оқу мақсаты

Тапсыман

№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсыман:

сипаттам

№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
№: 1
Бөлім:

1А бөлімі -

Бөлімше:

1. 1 Натурал

Оқу мақсаты:

2. 1. 1. 3** Екітаңбалы сандардың

:

Білім алушы қысқа

№:
Бөлім:

Екітаңбалы сандар

Бөлімше:

сандар және 0

Оқу мақсаты:

разрядтық құрамын анықтау,

:

қажет ететін ашық

№:
Бөлім:
Бөлімше:

саны. Бөлшектер

Оқу мақсаты:

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

:

тапсырманы орынд

№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
№:
Бөлім:

1В бөлімі -

Бөлімше:

5. 1 Есептер және

Оқу мақсаты:

2. 5. 1. 8** Барлық арифметикалық

:

Білім алушы ашық

№: 2
Бөлім:

Сандармен

Бөлімше:

математикалық

Оқу мақсаты:

амалдарға

: берілген
Тапсыман: жай

толық жауапты қаж

№:
Бөлім:

амалдар орындау.

Бөлімше:

модель

Оқу мақсаты:

есептердің

: шешуін
Тапсыман: санды

тапсырма орындай

№:
Бөлім:

Есептер

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

өрнектер түрінде модельдеу және

:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

шығару

:
Тапсыман:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
№:
Бөлім:

1С бөлімі -

Бөлімше:

1. 3 Шамалар және

Оқу мақсаты:

2. 1. 3. 3** Шамалар мәндерін:

:

Білім алушы ашық

№: 3
Бөлім:

Шамалар және

Бөлімше:

өлшем бірліктері

Оқу мақсаты:

ұзындық (см, дм, м) / масса (кг,

:

қысқа жауапты қа

№:
Бөлім:

олардың өлшем

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

ц) / көлем (сыйымдылық) (л)

:

2 тапсырманы оры

№:
Бөлім:

бірліктері

Бөлімше:
Оқу мақсаты:

өлшем бірліктерін салыстыру

:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:

және амалдар орындау

:
Тапсыман:
№:
Бөлім:
Бөлімше:
Оқу мақсаты:
:
Тапсыман:
  1. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

«Математика» пәнінен 1-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары

  1. Бос орындарды толтыр.
29 =
+
29 =: 82 =
:
:
:
+: онд.
:
:
:

бірл.

:

5 онд. 7 бірл. =

:
29 =:
:
:
:
+:

[3]

  1. Есепті шығар.

Мектеп асханасына 45 кг банан және одан 7 кг артық алмұрт әкелінді. Мектеп

асханасына неше килограмм алмұрт әкелінді?

[4]

  1. Амалдарды орында.

1 м - 33 см = 42 кг + 58 кг = 42 л - 13 л =

[3]

4. Салыстыр. >, <, = таңбаларының тиістісін қой.

[5]

Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

№: 1
:

29

Жауап:

= 20 + 9

Балл: 1
Қосымша ақпарат:
:
№:

82

:

= 8 онд. 2 бірл.

Жауап: 1
Балл:
Қосымша ақпарат:
№:
:

57

Жауап:
Балл: 1
Қосымша ақпарат:
:
№:
:

Банан - 45 кг

Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
№:
:

Алмұрт - ?, 7 кг артық

Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
№:
:
Жауап:
Балл: 1
Қосымша ақпарат:
:
№: 2
:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

сызбасы қабылданады

:
№:
:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
№:
:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:
:
№:
:

45

Жауап:

+ 7 =

Балл:
Қосымша ақпарат:

Өрнектің дұрыс

:
№:
:
Жауап:
Балл: 1
Қосымша ақпарат:

құрастырылғаны үшін балл

:
№:
:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

қойылады

:
№:
:

45

Жауап:

+ 7 = 52 (кг)

Балл: 1
Қосымша ақпарат:

Өрнектің мәнін табу үшін балл

:
№:
:
Жауап:
Балл:

беріледі

Қосымша ақпарат:
№:
:
Жауап:
Балл:
Қосымша ақпарат:

15


Ұқсас жұмыстар
Құрама сандар
Координаталық сәуле
Жай және құрама сандар
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР
Жай сандар, құрама сандар
Екі таңбалы сандар
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
5 класс емтихан сұрақтары
Оқушыларды түгендеу
Кіріспе. Cан, санның түрлері, сандармен орындалатын амалдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz