Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқытудың функциялары

Педагогика пәнінен тест жұмысы
1.Педагогика ғылымы:
С)оқыту, білім беру және тәрбиелеу процесінің заңдылығын;

2.Педагогика ғылымының негізгі ұғымдары:
В)тәрбие, оқыту, білім беру;

3.Ғылыми педагогиканың негізін қалаушы:
Е)Я.А.Каменский.

4.Педагогиканы өз алдына жеке ғылым ретінде бөліп көрсеткен ғалым:
В)Ф.Бэкон;

5.Тәрбие-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А)нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;

6.Оқыту-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
В)мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті;

7.Білім беру-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
Е)табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.

8.Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін анықта:
А)табиғи эксперимент;

9.Оқу-тәрбие процесінің сандық және сапалық көрсеткішін анықтау:
С)математикалық-кибернетикалық әдіс;.

10.Социометриялық әдіс:
Д)ұжымдағы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас деңгейін анықтау;

11.Іс-қағаздарын, күнделіктерін оқып-үйрену, талдау қандай әдіс::
Е)мектеп құжаттарын зерттеу.

12.Озат педагогикалық тәжірибені талдау және зерттеу әдісі:
Е)жаңашыл мұғалімдердің іс-тәжірибесімен танысу, насихаттау.

13.Педагогикалық эксперимент:
А)нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені ;

14.Тест сөзі қай тіл ден енген :
Д)ағылшын;

15.Сауалнаманың қандай түрлері бар:
С)ашық, жабық;

16. <<Педагогика>>термині қандай мағынаны білдіреді:
В)жетектеуші;

17.Педагогика ғылымының салалары:
Д)мектепке дейінгі педагогика, емдік педагогика, арнайы педагогика, еңбектік түзету педагогикасы;

18.Білім беру жүйесі дегеніміз:
А)оқу- тәрбие мекемелерінің жиынтығы;

19.Орта, жоғары оқу орындары мен мектептен тыс мекемелер жүйесінде білім беру және тәрбие мақсатын жүзеге асыру процесін::
А)тұтас педагогикалық процесс;

20.Заңдылық дегеніміз:
А)педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс;

21.Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі::
В)тұтас педагогикалық процестің заңдылығы;

22. <<Принцип>>қандай мағынаны білдіреді:
Е)бастапқы, негізгі, қағида.

23.Оқыту мен тәрбие жұмыстарын белгілі мақсатпен ұйымдастыру мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің үнемі жоспарлы түрде өтуіне игі әсер етеді::
А)мақсаттылық принципі;

24.Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет:
А)оқыту мен тәрбиенің мақсаты,мазмұны, формалары мен әдістері, нәтижесі;

25. <<Дидактика>>ұғымын алғаш ғылымға енгізген:
Е)Ратке

26.Дидактиканы басқаша не деп атаймыз:
А)оқыту теориясы;

27.Дидактиканың негізін салушы:
В)Я.А.Каменский;

28.Я.А.Каменскийдің еңбегі:
В) <<Ұлы дидактика>>

29.Көру, есту т.б. кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін педагогиканың саласы:
С)арнайы педагогика;
30.Дидактиканың категориялары:
А)оқыту, оқыту процесі, оқыту заңдылықтары мен принциптері, білім берудің мазмұны, оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары, БІД есепке алу және бағалау;

31.Дидактикалық концепциялар:
В)3;

32.Педоорталық концепциясының негізін салған:
В)А.Дистерверг;

33.Оқытудың функциялары:
А)білімдік, тәрбиелік, дамытушылық;

34.Білім:
В)адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі;

35.Іскерлік:
А)алған білім негізінде оқушылардың практикалық әрекеті іске асырылады;

36.Дағды:
С)қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану;

37.Құрғақ жаттауға негізделіп оқыту-оқытудың қай түрі:
С)догматикалық-схоластикалық;

38.Дамыта оқыту:
А)оқушылардың таным іс-әрекеттерін барынша дамыту, өз бетімен жаңа білімді іздеп табуға және оны еркін игеруге үйрету;

39.Түсіндірмелі-иллюстративті оқыту:
В)мұғалім оқушыларды белгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді,көрекі құралдар қолданылады;

40.Көрнекілік принципінің негізін қалаған:
А)Я.А.Каменский;

41.Түсініктілік принципі дегеніміз:
А)оқыту мен тәрбиені оқушылардың дайындық дәрежесіне сай ұйымдастыру;

42.Оқыту принципі дегеніміз:
А)оқытудың мазмұнын ашатын ережелер мен қағидалар жиынтығы;

43.Я.А.Каменский оқытудың қандай принципін <<Оқытудың алтын ережесі>>деп. атады:
А)көрнекілік;

44.Ізгілендіру принципі дегеніміз:
А)оқушыға қысымшылық жасамай, ер кін қатысуына жағдай жасау;

45.Білім беру мазмұны дегеніміз:
Е)БІД-ның көлемі мен бағыты

46.Материалдық теория бойынша:
А)білім қорын жасау;

47.Формальдық теория бойынша:
С)ақыл-ойын дамыту;

48.Білім берудің мазмұнын ашатын құжаттар:
Д)мемлекеттік стандарт, оқу жоспары, оқу бағдарламасы, оқулық;

49.Мемлекеттік стандарт:
А)білім берудің қалыпты нормасын көрсететін құжат;

50.Оқу бағдарламасы:
В)белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды:

51.Оқу жоспары:
Е)оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат.

52.Оқулық:
Д)дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал;

53.Оқу жоспары қандай бөліктерден тұрады:
Е)инвариативті, вариативті.

54.Оқу жоспарының түрлерін ата:
С)мектептік-жұмыстық, мемлекеттік, аймақтық;

55.Оқу бағдарламасы неше бөліктен тұрады:
В)3;

56.Оқулыққа қандай талаптар қойылады:
А)гигиеналық, дидактикалық, эстетикалық;

57. <<Әдіс>>қай тілден енген сөз:
В)грек;

58.Оқыту әдісі дегеніміз:
А)мұғалім мен оқушының белгілі бір мақсатқа жету жолы;

59.Оқыту әдісі қандай сұраққа жауап береді.
А)қалай оқыту керек;

60.Оқыту тәсілі:
А)іс-әрекеттің жеке бөлігі;

61.Оқыту құралдары:
А)таблица,оқулық, аудио-видио материалдар;

62.Сөздік, көрнекілік, практикалық әдістер тобы қандай жолмен жүйеленген:
В)білім алудың көзіне қарай;

63.Оқушылардың таным белсенділігін арттыруға негізделген оқыту әдістерінің қатары:
С)зерттеу, проблемалық баяндау, ішінара іздену әдістері;

64.Оқытудық көрнекілік әдістері:
Д)иллюстрация, демонстрация,бақылау;

65.Проблемалық әдіс дегеніміз не:
А)мәселе туғызу;

66.Оқытудың жүйелілігі мен бірізділік принципі:
Е)оқыту процесінде балаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге , білімдерін жүйелі түрде тексеріп, есебін алып отыруда, күнделікті сабаққа дайындықпен келуге үйретеді.

67.Оқытудың саналылық пен белсенділік принципі:
А)білімді саналылықпен белсене қабылдап,оның өмір және практикамен байланысын тереңдету, оқытылатын фактілер мен құбылыстардың мәніне түсіну;

68.Оқытудың ғылымилық принципі:
С)оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету;

69.Дамыта оқыту идеясын қалыптастырушы:
В)А.Дистерверг;

70.И.Г.Пестолоцидің дидактикаға қосқан үлесі:
В)бастауыш оқыту негізін;

71.Дидактикаға қазақша анықтама берген:
Е)Ж.Аймауытов.

72.Оқыту процесінің қозғаушы күші:
С)оқытудағы қарама-қайшылық процесі;

73.Білім беру ұғымын педагогикаға алғаш рет енгізген:
С)И.Песталоцци;

74.Ертедегі Грецияда оқытуды ұйымдастырудың қандай формасы пайдаланылды:
С)жеке;

75.Сабақ:
А)оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы;

76.Класс-сабақ жүйесін теориялық дәлелдеп, енгізген:
А) Я.А.Каменский;

77.Оқытуды ұйымдастырудың басқа формалары:
Е)экскурсия,семинар,практикум,факультатив, консультация,үй оқу жұмысы.

78.Экскурсияның түрлері:
А)кіріспе, кезектегі,қорытынды;

79.Сабақ құрылымы:
А)сабақ тұтастығын қамтамасыз ететін, оның элементтерінің жиынтығы;

80.Сабақ бірліктері:
А)логикалық, психологиялық,ұйымдастырушылық;

81.Логикалық бірлік дегеніміз:
А) сабақ бөліктерінің аралығындағы ішкі байланыс заңдылығы ;

82.Психологиялық бірлік:
В)сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу;

83.Аралас сабақтың құрылымын көрсет:
А)ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру,жаңа материалды мұғалімнің баяндауы,жаңа материалды бекіту,үй тапсырмасын беру;

84.Оқу бағдарламасы,оқулық, оқу құралдары негізінде жасалатын жоспар
В)күнтізбелік;

85.Бағалау:
С)оқушы жұмысындағы дербестікті ,тапсырманы дұрыс орындау нәтижесін, білімнің ,іскерліктің ,дағдының сапасын анықтауды айтады;

86.Бақылау түрлері:
А)тақырыптық, тара улар бойынша,қорытынды;

87. <<Білім туралы >>Заң қашан қабылданды:
А)2007 ж;

88.Белль-Ланкастер жүйесі:
Е)600-ден астам оқушылармен алкен залда өткізеді,содан соң топтарға бөледі.

89.Нешінші жылдан бастап оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы сабақ болып енгізілді::
А)1930ж;

90.Тәрбие принципі дегеніміз:
Д)тәрбие процесін, ұйымдастырылуы мен әдістерін айқындайтын ережелер жиынтығы;

91.Жеке адамға талап қоюшылық пен баланы құрметтей білудің бірлікте болу принципі:
А)балаға жоғары талап қою, оның күш-жігері мен қабілеті, еркіне сенім көрсетумен ұштасуы керек;

92.Сана мен мінез-құлықтың бірлікте болу принципі:
Е) адам бойында борыш, ар-ұят, талғам, мәдениетті мінез-құлықтың адамгершілік қадір-қасиеттің үйлесімді дамуының қажеттілігін қамтиды.

93.Еңбек арқылы тәрбиелеу принципі:
С)адамды тек материалдық-рухани байлықтарды жасаушы ғана емес, оны азамат ретінде көрінетін жеке тұлға етіп қалыптастыру:

94.Тәрбиеші мен тәрбиеленушінің өзара байланыс іс-әрекеттерінде адамдық қасиеттерінің қалыптасуына бағытталған педагогикалық жұмыс тәсілдері не деп. аталады::
А)тәрбие әдісі;

95.Тәрбие әдісінің құрамды бөлігі:
А)тәсіл;

96.Тәрбие құралы:
А)іс-әрекеттің түрлері, көрнекі құралдар,коммуникация құралдары;
97.Сендіру әдістерінің қатарын көрсет:
В)әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір;

98.Ынталандыру әдістерін көрсет:
А)мадақтау, жазалау,жарыс;

99.Ю.Бабанский тәрбие әдістерін неше топқа жіктеді:
А)4,

100.Жеке адамның дамуына әсер ететін факторларды көрсет:
А)оқыту мен білім беру;
Е)орта, тәрбие, тұқымқуалаушылық,

101.Жеке адамның дамуына ықпал ететін негізгі фактор:
С)тәрбие;

102.Жеке адамның мінез-құлқының дамуына ықпал жасайтын қоғамдағы әлеуметтік қатынас, қандай орта деп. аталады:
В)әлеуметтік орта;

103.Оқушыны жан-жақты зерттеп тани білу қандай іскерлікке жатады:
А)зерттеушілік;

104.Адамгершілік тәрбиесі дегеніміз:
Е)жеке тұлғаның мінез-құлықтарының, әдет-дағдысының, білімдерінің ережелерімен талаптарына және оларды қадағалауға айналған моральдық нормалар.

105. <<...менің негізгі принципім: адамға әрқашан барынша көп талап қою, сонымен қатар он мейлінше қатты сыйлау>>-кімнің пікірі:
В)А.С.Макаренко;

106.Педагогикалық процес те оқушылардың дәлелді талап-тілектері мен мұқтаждықтарын имандылық, демократиялық принцип тер негізінде тәрбиелеу қай заңдылық:
С)тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы;

107. <<Мектеп, тәрбиеші және ұстаздар адамның тіпті жалғыз ғана тәрбиешісі емес, онгың сонша кошті, әлде қайда кошті арнайы тәрбиешілері:табиғат, отбасы, қоғам, халқы және оның тілі болады>>,-деген кім:
А) К.Д.Ушинский;

108. Өзін-өзі тәрбиелеу дегеніміз
А)өз бойындағы жаман-жақсы қасиеттерін анықтап, жақсылығын асырып, кемшілігін жою;

109. <<Егер педагогика адамды жан-жақты тәрбиелегісі келсе, ол оны алдымен барлық жағынан білуі тиіс>> деп. жазған :
В)К.Д. Ушинский;

110.Педагогика ғылымы өз алдына жеке ғылым болып нешінші ғасырда бөлінді:
В)ХҮІІ;

Ұқсас жұмыстар
Demo Builder бағдарламасының шарт белгісі
Smart оқыту - оқытудың жаңа түрі, қарқынды дамып келе жатқан бірегей үдеріс
Сабақты қазіргі заман талабына сай өткізу
Оқыту нәтижесін бақылау және бағалау
у ax2 y ax3 функциялары тақырыптарын жалпылау сабағы
Ақпараттық коммуникациялық технологиялар
Тригонометрия формулалары
Сабақта ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану
Лауазымдық нұсқаулықтар
Мемлекеттің функциялары
Пәндер