Оқытудың функциялары

Педагогика пәнінен тест жұмысы
1.Педагогика ғылымы:
С)оқыту, білім беру және тәрбиелеу процесінің заңдылығын;

2.Педагогика ғылымының негізгі ұғымдары:
В)тәрбие, оқыту, білім беру;

3.Ғылыми педагогиканың негізін қалаушы:
Е)Я.А.Каменский.

4.Педагогиканы өз алдына жеке ғылым ретінде бөліп көрсеткен ғалым:
В)Ф.Бэкон;

5.Тәрбие-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А)нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;

6.Оқыту-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
В)мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті;

7.Білім беру-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
Е)табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.

8.Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін анықта:
А)табиғи эксперимент;

9.Оқу-тәрбие процесінің сандық және сапалық көрсеткішін анықтау:
С)математикалық-кибернетикалық әдіс;.

10.Социометриялық әдіс:
Д)ұжымдағы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас деңгейін анықтау;

11.Іс-қағаздарын, күнделіктерін оқып-үйрену, талдау қандай әдіс::
Е)мектеп құжаттарын зерттеу.

12.Озат педагогикалық тәжірибені талдау және зерттеу әдісі:
Е)жаңашыл мұғалімдердің іс-тәжірибесімен танысу, насихаттау.

13.Педагогикалық эксперимент:
А)нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені ;

14.Тест сөзі қай тіл ден енген :
Д)ағылшын;

15.Сауалнаманың қандай түрлері бар:
С)ашық, жабық;

16. <<Педагогика>>термині қандай мағынаны білдіреді:
В)жетектеуші;

17.Педагогика ғылымының салалары:
Д)мектепке дейінгі педагогика, емдік педагогика, арнайы педагогика, еңбектік түзету педагогикасы;

18.Білім беру жүйесі дегеніміз:
А)оқу- тәрбие мекемелерінің жиынтығы;

19.Орта, жоғары оқу орындары мен мектептен тыс мекемелер жүйесінде білім беру және тәрбие мақсатын жүзеге асыру процесін::
А)тұтас педагогикалық процесс;

20.Заңдылық дегеніміз:
А)педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс;

21.Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі::
В)тұтас педагогикалық процестің заңдылығы;

22. <<Принцип>>қандай мағынаны білдіреді:
Е)бастапқы, негізгі, қағида.

23.Оқыту мен тәрбие жұмыстарын белгілі мақсатпен ұйымдастыру мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің үнемі жоспарлы түрде өтуіне игі әсер етеді::
А)мақсаттылық принципі;

24.Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет:
А)оқыту мен тәрбиенің мақсаты,мазмұны, формалары мен әдістері, нәтижесі;

25. <<Дидактика>>ұғымын алғаш ғылымға енгізген:
Е)Ратке

26.Дидактиканы басқаша не деп атаймыз:
А)оқыту теориясы;

27.Дидактиканың негізін салушы:
В)Я.А.Каменский;

28.Я.А.Каменскийдің еңбегі:
В) <<Ұлы дидактика>>

29.Көру, есту т.б. кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін педагогиканың саласы:
С)арнайы педагогика;
30.Дидактиканың категориялары:
А)оқыту, оқыту процесі, оқыту заңдылықтары мен принциптері, білім берудің мазмұны, оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары, БІД есепке алу және бағалау;

31.Дидактикалық концепциялар:
В)3;

32.Педоорталық концепциясының негізін салған:
В)А.Дистерверг;

33.Оқытудың функциялары:
А)білімдік, тәрбиелік, дамытушылық;

34.Білім:
В)адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі;

35.Іскерлік:
А)алған білім негізінде оқушылардың практикалық әрекеті іске асырылады;

36.Дағды:
С)қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану;

37.Құрғақ жаттауға негізделіп оқыту-оқытудың қай түрі:
С)догматикалық-схоластикалық;

38.Дамыта оқыту:
А)оқушылардың таным іс-әрекеттерін барынша дамыту, өз бетімен жаңа білімді іздеп табуға және оны еркін игеруге үйрету;

39.Түсіндірмелі-иллюстративті оқыту:
В)мұғалім оқушыларды белгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді,көрекі құралдар қолданылады;

40.Көрнекілік принципінің негізін қалаған:
А)Я.А.Каменский;

41.Түсініктілік принципі дегеніміз:
А)оқыту мен тәрбиені оқушылардың дайындық дәрежесіне сай ұйымдастыру;

42.Оқыту принципі дегеніміз:
А)оқытудың мазмұнын ашатын ережелер мен қағидалар жиынтығы;

43.Я.А.Каменский оқытудың қандай принципін <<Оқытудың алтын ережесі>>деп. атады:
А)көрнекілік;

44.Ізгілендіру принципі дегеніміз:
А)оқушыға қысымшылық жасамай, ер кін қатысуына жағдай жасау;

45.Білім беру мазмұны дегеніміз:
Е)БІД-ның көлемі мен бағыты

46.Материалдық теория бойынша:
А)білім қорын жасау;

47.Формальдық теория бойынша:
С)ақыл-ойын дамыту;

48.Білім берудің мазмұнын ашатын құжаттар:
Д)мемлекеттік стандарт, оқу жоспары, оқу бағдарламасы, оқулық;

49.Мемлекеттік стандарт:
А)білім берудің қалыпты нормасын көрсететін құжат;

50.Оқу бағдарламасы:
В)белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды:

51.Оқу жоспары:
Е)оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат.

52.Оқулық:
Д)дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал;

53.Оқу жоспары қандай бөліктерден тұрады:
Е)инвариативті, вариативті.

54.Оқу жоспарының түрлерін ата:
С)мектептік-жұмыстық, мемлекеттік, аймақтық;

55.Оқу бағдарламасы неше бөліктен тұрады:
В)3;

56.Оқулыққа қандай талаптар қойылады:
А)гигиеналық, дидактикалық, эстетикалық;

57. <<Әдіс>>қай тілден енген сөз:
В)грек;

58.Оқыту әдісі дегеніміз:
А)мұғалім мен оқушының белгілі бір мақсатқа жету жолы;

59.Оқыту әдісі қандай сұраққа жауап береді.
А)қалай оқыту керек;

60.Оқыту тәсілі:
А)іс-әрекеттің жеке бөлігі;

61.Оқыту құралдары:
А)таблица,оқулық, аудио-видио материалдар;

62.Сөздік, көрнекілік, практикалық әдістер тобы қандай жолмен жүйеленген:
В)білім алудың көзіне қарай;

63.Оқушылардың таным белсенділігін арттыруға негізделген оқыту әдістерінің қатары:
С)зерттеу, проблемалық баяндау, ішінара іздену әдістері;

64.Оқытудық көрнекілік әдістері:
Д)иллюстрация, демонстрация,бақылау;

65.Проблемалық әдіс дегеніміз не:
А)мәселе туғызу;

66.Оқытудың жүйелілігі мен бірізділік принципі:
Е)оқыту процесінде балаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге , білімдерін жүйелі түрде тексеріп, есебін алып отыруда, күнделікті сабаққа дайындықпен келуге үйретеді.

67.Оқытудың саналылық пен белсенділік принципі:
А)білімді саналылықпен белсене қабылдап,оның өмір және практикамен байланысын тереңдету, оқытылатын фактілер мен құбылыстардың мәніне түсіну;

68.Оқытудың ғылымилық принципі:
С)оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету;

69.Дамыта оқыту идеясын қалыптастырушы:
В)А.Дистерверг;

70.И.Г.Пестолоцидің дидактикаға қосқан үлесі:
В)бастауыш оқыту негізін;

71.Дидактикаға қазақша анықтама берген:
Е)Ж.Аймауытов.

72.Оқыту процесінің қозғаушы күші:
С)оқытудағы қарама-қайшылық процесі;

73.Білім беру ұғымын педагогикаға алғаш рет енгізген:
С)И.Песталоцци;

74.Ертедегі Грецияда оқытуды ұйымдастырудың қандай формасы пайдаланылды:
С)жеке;

75.Сабақ:
А)оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы;

76.Класс-сабақ жүйесін теориялық дәлелдеп, енгізген:
А) Я.А.Каменский;

77.Оқытуды ұйымдастырудың басқа формалары:
Е)экскурсия,семинар,практикум,факультатив, консультация,үй оқу жұмысы.

78.Экскурсияның түрлері:
А)кіріспе, кезектегі,қорытынды;

79.Сабақ құрылымы:
А)сабақ тұтастығын қамтамасыз ететін, оның элементтерінің жиынтығы;

80.Сабақ бірліктері:
А)логикалық, психологиялық,ұйымдастырушылық;

81.Логикалық бірлік дегеніміз:
А) сабақ бөліктерінің аралығындағы ішкі байланыс заңдылығы ;

82.Психологиялық бірлік:
В)сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу;

83.Аралас сабақтың құрылымын көрсет:
А)ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру,жаңа материалды мұғалімнің баяндауы,жаңа материалды бекіту,үй тапсырмасын беру;

84.Оқу бағдарламасы,оқулық, оқу құралдары негізінде жасалатын жоспар
В)күнтізбелік;

85.Бағалау:
С)оқушы жұмысындағы дербестікті ,тапсырманы дұрыс орындау нәтижесін, білімнің ,іскерліктің ,дағдының сапасын анықтауды айтады;

86.Бақылау түрлері:
А)тақырыптық, тара улар бойынша,қорытынды;

87. <<Білім туралы >>Заң қашан қабылданды:
А)2007 ж;

88.Белль-Ланкастер жүйесі:
Е)600-ден астам оқушылармен алкен залда өткізеді,содан соң топтарға бөледі.

89.Нешінші жылдан бастап оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы сабақ болып енгізілді::
А)1930ж;

90.Тәрбие принципі дегеніміз:
Д)тәрбие процесін, ұйымдастырылуы мен әдістерін айқындайтын ережелер жиынтығы;

91.Жеке адамға талап қоюшылық пен баланы құрметтей білудің бірлікте болу принципі:
А)балаға жоғары талап қою, оның күш-жігері мен қабілеті, еркіне сенім көрсетумен ұштасуы керек;

92.Сана мен мінез-құлықтың бірлікте болу принципі:
Е) адам бойында борыш, ар-ұят, талғам, мәдениетті мінез-құлықтың адамгершілік қадір-қасиеттің үйлесімді дамуының қажеттілігін қамтиды.

93.Еңбек арқылы тәрбиелеу принципі:
С)адамды тек материалдық-рухани байлықтарды жасаушы ғана емес, оны азамат ретінде көрінетін жеке тұлға етіп қалыптастыру:

94.Тәрбиеші мен тәрбиеленушінің өзара байланыс іс-әрекеттерінде адамдық қасиеттерінің қалыптасуына бағытталған педагогикалық жұмыс тәсілдері не деп. аталады::
А)тәрбие әдісі;

95.Тәрбие әдісінің құрамды бөлігі:
А)тәсіл;

96.Тәрбие құралы:
А)іс-әрекеттің түрлері, көрнекі құралдар,коммуникация құралдары;
97.Сендіру әдістерінің қатарын көрсет:
В)әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір;

98.Ынталандыру әдістерін көрсет:
А)мадақтау, жазалау,жарыс;

99.Ю.Бабанский тәрбие әдістерін неше топқа жіктеді:
А)4,

100.Жеке адамның дамуына әсер ететін факторларды көрсет:
А)оқыту мен білім беру;
Е)орта, тәрбие, тұқымқуалаушылық,

101.Жеке адамның дамуына ықпал ететін негізгі фактор:
С)тәрбие;

102.Жеке адамның мінез-құлқының дамуына ықпал жасайтын қоғамдағы әлеуметтік қатынас, қандай орта деп. аталады:
В)әлеуметтік орта;

103.Оқушыны жан-жақты зерттеп тани білу қандай іскерлікке жатады:
А)зерттеушілік;

104.Адамгершілік тәрбиесі дегеніміз:
Е)жеке тұлғаның мінез-құлықтарының, әдет-дағдысының, білімдерінің ережелерімен талаптарына және оларды қадағалауға айналған моральдық нормалар.

105. <<...менің негізгі принципім: адамға әрқашан барынша көп талап қою, сонымен қатар он мейлінше қатты сыйлау>>-кімнің пікірі:
В)А.С.Макаренко;

106.Педагогикалық процес те оқушылардың дәлелді талап-тілектері мен мұқтаждықтарын имандылық, демократиялық принцип тер негізінде тәрбиелеу қай заңдылық:
С)тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы;

107. <<Мектеп, тәрбиеші және ұстаздар адамның тіпті жалғыз ғана тәрбиешісі емес, онгың сонша кошті, әлде қайда кошті арнайы тәрбиешілері:табиғат, отбасы, қоғам, халқы және оның тілі болады>>,-деген кім:
А) К.Д.Ушинский;

108. Өзін-өзі тәрбиелеу дегеніміз
А)өз бойындағы жаман-жақсы қасиеттерін анықтап, жақсылығын асырып, кемшілігін жою;

109. <<Егер педагогика адамды жан-жақты тәрбиелегісі келсе, ол оны алдымен барлық жағынан білуі тиіс>> деп. жазған :
В)К.Д. Ушинский;

110.Педагогика ғылымы өз алдына жеке ғылым болып нешінші ғасырда бөлінді:
В)ХҮІІ;

Ұқсас жұмыстар
Demo Builder бағдарламасының шарт белгісі
Smart оқыту - оқытудың жаңа түрі, қарқынды дамып келе жатқан бірегей үдеріс
Сабақты қазіргі заман талабына сай өткізу
Оқыту нәтижесін бақылау және бағалау
у ax2 y ax3 функциялары тақырыптарын жалпылау сабағы
Ақпараттық коммуникациялық технологиялар
Тригонометрия формулалары
Сабақта ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану
Лауазымдық нұсқаулықтар
Мемлекеттің функциялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz