Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Қозғалыс
Мектеп: Қызылүй орта мектебі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Хасанова Асель
Сынып: 9
Қатысқандар:
Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы
Бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмысы кезіндегі қажу процесін зерттеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
9.1.6.1. қолбұлшықеттерінің максималды жұмыс және күшке төзімділігін зерттеу.
9.1.6.2. бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлщықет жұмысының тәуелділігін зерттеу.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Бұлшықет құрлысын түсінеді,бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмыс кезіндегі қажу процесі туралы айта алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігінің сапасын көрсете алады.
Кейбір оқушылар: Бұлшықет жұмысының құрлысы туралы біледі, адам ағзасына қозғалыстың пайдасы бар екендігіне көз жеткізе алады.
Бағалау критерийі
-Бұлшықеттердің жұмыс күшін және күшке төзімділігін анықтай алады.
-Бұлшықеттің жиырылу жиілігінің тәуелділігін көрсетеді.
Ойлау дағдысы
Білу,түсіну;
Тілдік мақсат
Тыңдалым: Бұлшықеттің құрлысымен танысып,қолбұлшықеттерінің жұмыс күшін, жиырылу жиілігі туралы сұрақтарға жауап бере отырып,тыңдал-лым дағдысын қалыптастырады.
Айтылым: Бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым,айтылым дағдысын дамытады.
Оқылым: Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқылым дағдысын қалыптастырады.
Жазылым:Бұлшықет жұмысының тәуелділігі және жиілігі туралы зертханалық жұмыста жазылым дағдысы қалыптасады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұлшықет, мускул, диафрагма, миоциттер, бірыңғай салалы бұлшықет, көлденең жолақты бұлшықет, қаңқа бұлшықеті, шеңберлі бұлшықет, мимикалық бұлшықет, бүгу бұлшықеті, жазу бұлшықеті, жиырылғыштық.
Жазылым үшін диолог:
Талқылауға арналған тапсырмалар:
Бұлшықеттің статикалық және динамикалық жұмысы дегеніміз не?
Қажу дегеніміз не? Бұлшықеттің қажуына жүктің қандай әсері бар?
Бұлшықет қажымас үшін жұмысты қандай реттілікпен орындау керек?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Зертханалық жұмыстың қорытындысын жазады.
Құндылықтарға
баулу
Жеке және топпен жұмыс жасауға,білімді өз тәжірибелерінде және шығармашылық тұрғыда қолдана білуг,жауапкершілікке баулу.
Пәнаралық байланыс
Физика пәнімен байланыста физика құрылғысы секундомерді бұлшықеттің қажуының уақытын бақылау үшін қоланылады.
Химия пәнімен байланыста динамикалық жұмыс кезіндегі қажуды есептеуде массалық үлесті табуда қолданылады.
Алдыңғы білім
Координация және реттелу бөлімі бойынша,осы бөлімде өтілген Нейрондардың құрлысы мен қызметі тақырыбында түсіндірілген адам ағзасындағы және баста орналасқан жүйке жүйесінің құрлысы, қызметі туралы және мидың бөлімдері және атқаратын қызметі туралы сұралады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
5мин
Сабақты ұйымдастыру
1. Оқушылармен амандасу,түгендеу;
2. Сынып тазалығын тексеру;
3. Уй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақты түсіндіру.
а) Түстер арқылы топқа бөлу
ә)Шаттық шеңбері <<Ақ тілек>> әдісі. Шеңберде тұрған оқушылар бір-біріне гүл шоқтарын ұсыну арқылы жылы лебіздері мен ақ тілектерін білдіреді.
Мадақтау
А.Р Соловьева
Б.Т Ибраимова
Биология
Сабақтың ортасы
25мин
Бейнекөрсетілім
<<Кинометафора>> әдісі
(Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі туралы)
Түрткі сұрақ:
1.Нені көріп тұрсыңдар?
2.Нені байқадыңдар?
Бағалау: Түрлі түсті жұлдызшалар арқылы
Дискрептор:
1. Оқушылар түсіндірілген тақырып бойынша бұлшықеттің түрін ажыратып айтты.
2.
Мәтінмен жұмыс
Оқулықта берілген мәтіндегі сөздік ережеге басты назар аударады.
Топтық жұмыс
І- топ <<Топтастыру стратегиясы >> әдісі Ұлпалардың құрылысы мен қызметі
(Оқушылар берілген сұраққа топтастыра отырып жауап жазады. )
Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі
ІІ-топ <<Суреттер сөйлейді>> әдісі
Оқушыларға бұлшықет ұлпасының суреті бейнеленген плакат беріледі, суреттегі әр бұлшықет түріне сипаттама бере отырып,айта алады.
ІІІ- топ <<Стикердегі диалог>> әдісі
1. Адам қаңқасы бұлшықеттері
(Топ мүшелері сұрақтың жауабын стикерлерге жазып, плакатқа іледі, пікірлерін қорғайды.
<<Екі жұлдыз бір ұсыныс>> арқылы бағалау
Жұптық жұмыс
Зертханалық жұмыс
№10 Бұлшықет ұлпасының құрылысын зерттеу
Жұмыс мақсаты:
Жұмыс барысы:
Бағалау критерийі
Дискриптор
-Бұлшықет ұлпасының құрылысымен қызметін біледі.
-Бұлшықет ұлпасының түрлерін салыстырады.
- Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктейді.
1. Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін білді.
2.Бұлшықет ұлпа түрлерін салыстырды.
3.Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктеді.
Жеке жұмыс
Концептуалды кесте <<Ретімен орналастыр>>
Аяқ-қол бұлшықеттері,ұзын, қысқа бұлшықеттер, жалпақ, шеңберлі, беткейлік және терең, сыртқы және ішкі, бүйірлік және ортасында, бүккіш, жазғыш бұлшықеттер
Пішіні
Бұлшықеттің қозғалысына қарай орналасуы
<<От шашу>> әдісі арқылы бағалау
Бейнекөрсетілім
Түрлі-түсті жұлдызшалар
Оқулық,плакат, маркерлер
Құрал-жабдықтары: микроскоп, дайын микропрепараттар
Құрал-жабдықтар: микроскоп,жануар ұлпасының дайын микропрепараттары
Дайын жұмыс парақшалары
Сабақтың соңы
5 мин
Кері байланыс:
<<Микрафон әдісі>>
Оқушылар микрафон әдісі арқылы өз түсінгендерін ортаға салады.
1.Бүгінгі сабақтан нені ұқтыңдар?
2.Қандай терминдерді түсіндің?
3.Сен үшін спортпен айналысудың маңызы қандай?
АҚТ ,плакаттар,әдістеме-лік журналдар
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сыныптағы барлық оқушыларбұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін топтық жұмыс тапсырмалары арқылы түсініп, сипаттай алды. Топтар өзара белсенділікпен жұмыс жасады. Қалыптастырушы бағалау жүрді. Топтар өзара бірін бірі бағалады.
<<Зерттеу картасы>> тапсырмасын орындау барысында бұлшықет ұлпасының түрлерінажыратып талдау жүргізді.Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін білді. Бұлшықет ұлпа түрлерін салыстырды.Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктеді.<<Концептуалды кесте>> арқылы берілген бұлшықет ұлпасының құрылысын, адам денесінің бұлшықеттерін жіктеді.
Оқу мақсатын ашу барысында оқушылар түрлі түсті жұлдызшалар арқылы бағаланды.
Топтық жұмыс <<екі жұлдыз бір ұсыныс>> арқылы бағаланды.
Жұптық жұмыс кезінде зертханалық жұмысты орындап, тапсырманы реттілікпен дұрыс орындаған жұптар бір - бірін
<<Досыңды бағала>> әдісі арқылы бағалады.
Жеке жұмыс <<От шашу>>арқылы бағаланды.
Кері байланыс ретінде
<<Миыңның суретін сал >>әдісін пайдаландым. Онда оқушылар Оқушылармидыңсуретіндəптергесаладыда,онысабақ кезінде алған әсерін білдіретінсөздерментолтырды.
Бaғaлaудың бұл әдiстерінің тиiмдiлiгi бүкiл сынып oқушылaрын бaғaлaуғa мүмкiндiк бередi және тaбыстылық өлшемдерi белгiлiбoлғaндықтaн бaғaлaу әдiл, шынaйы өтедi. Әрi бaғaлaушы ретiнде oқушының өзi бoлaды. Бұл бaлaның сыныптa өз үлесi бaр екенiн сезiндiре oтырып, oның белсендiлiгiнiң aртуынa ықпaл етедi. Сoғaн қoсa, бaсқaoқушыны нaқты критерий бoйыншa шынaйы бaғaлaуғa дaғдылaнaды.
Зертханалық жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы әрі қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақта саралау әдісі дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың әр кезеңдері өз уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарға сәйкес болдыма?
.Сабақ жоспарға сәйкес жүргізілді. Сабақтың әр кезеңдері өз уақытында орындалды. Сабақ мақсаттары шынайы әрі қолжетімді болды,сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Оқушылар сабақ барысында түрлі тапсырмалар орындау негізінде оқу мақсатына қол жеткізді.
Жалпы бағалау
Сабақта ең тиімді өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Топтық жұмыста <<Топтастыру стратегиясы>>
2: Жеке жұмыс ретінде алынған концептуалды кесте<<Ретімен орналастыр>>
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне қандай әдістер тиімді болар еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай әлі де әдістерді зерделеу.
1. Оқушыға сабақ барысында сұрақ қою маңызды дағды, себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың білім алуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте түсетіндігін білдім.
2. Диалог орнату үшін қажетті ашық сұрақтар жүйесін сабақтарыма әлі де болса көбірек назар аударуым қажет.
Жаңа сабақ барысында жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым және келесі сабақтарда не нәрсеге басты назар аудару қажет?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Қозғалыс
Мектеп: Қызылүй орта мектебі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Хасанова Асель
Сынып: 9
Қатысқандар:
Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы
Бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмысы кезіндегі қажу процесін зерттеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
9.1.6.1. қолбұлшықеттерінің максималды жұмыс және күшке төзімділігін зерттеу.
9.1.6.2. бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлщықет жұмысының тәуелділігін зерттеу.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Бұлшықет құрлысын түсінеді,бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмыс кезіндегі қажу процесі туралы айта алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігінің сапасын көрсете алады.
Кейбір оқушылар: Бұлшықет жұмысының құрлысы туралы біледі, адам ағзасына қозғалыстың пайдасы бар екендігіне көз жеткізе алады.
Бағалау критерийі
-Бұлшықеттердің жұмыс күшін және күшке төзімділігін анықтай алады.
-Бұлшықеттің жиырылу жиілігінің тәуелділігін көрсетеді.
Ойлау дағдысы
Білу,түсіну;
Тілдік мақсат
Тыңдалым: Бұлшықеттің құрлысымен танысып,қолбұлшықеттерінің жұмыс күшін, жиырылу жиілігі туралы сұрақтарға жауап бере отырып,тыңдал-лым дағдысын қалыптастырады.
Айтылым: Бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым,айтылым дағдысын дамытады.
Оқылым: Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқылым дағдысын қалыптастырады.
Жазылым:Бұлшықет жұмысының тәуелділігі және жиілігі туралы зертханалық жұмыста жазылым дағдысы қалыптасады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұлшықет, мускул, диафрагма, миоциттер, бірыңғай салалы бұлшықет, көлденең жолақты бұлшықет, қаңқа бұлшықеті, шеңберлі бұлшықет, мимикалық бұлшықет, бүгу бұлшықеті, жазу бұлшықеті, жиырылғыштық.
Жазылым үшін диолог:
Талқылауға арналған тапсырмалар:
Бұлшықеттің статикалық және динамикалық жұмысы дегеніміз не?
Қажу дегеніміз не? Бұлшықеттің қажуына жүктің қандай әсері бар?
Бұлшықет қажымас үшін жұмысты қандай реттілікпен орындау керек?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Зертханалық жұмыстың қорытындысын жазады.
Құндылықтарға
баулу
Жеке және топпен жұмыс жасауға,білімді өз тәжірибелерінде және шығармашылық тұрғыда қолдана білуг,жауапкершілікке баулу.
Пәнаралық байланыс
Физика пәнімен байланыста физика құрылғысы секундомерді бұлшықеттің қажуының уақытын бақылау үшін қоланылады.
Химия пәнімен байланыста динамикалық жұмыс кезіндегі қажуды есептеуде массалық үлесті табуда қолданылады.
Алдыңғы білім
Координация және реттелу бөлімі бойынша,осы бөлімде өтілген Нейрондардың құрлысы мен қызметі тақырыбында түсіндірілген адам ағзасындағы және баста орналасқан жүйке жүйесінің құрлысы, қызметі туралы және мидың бөлімдері және атқаратын қызметі туралы сұралады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
5мин
Сабақты ұйымдастыру
1. Оқушылармен амандасу,түгендеу;
2. Сынып тазалығын тексеру;
3. Уй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақты түсіндіру.
а) Түстер арқылы топқа бөлу
ә)Шаттық шеңбері <<Ақ тілек>> әдісі. Шеңберде тұрған оқушылар бір-біріне гүл шоқтарын ұсыну арқылы жылы лебіздері мен ақ тілектерін білдіреді.
Мадақтау
А.Р Соловьева
Б.Т Ибраимова
Биология
Сабақтың ортасы
25мин
Бейнекөрсетілім
<<Кинометафора>> әдісі
(Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі туралы)
Түрткі сұрақ:
1.Нені көріп тұрсыңдар?
2.Нені байқадыңдар?
Бағалау: Түрлі түсті жұлдызшалар арқылы
Дискрептор:
1. Оқушылар түсіндірілген тақырып бойынша бұлшықеттің түрін ажыратып айтты.
2.
Мәтінмен жұмыс
Оқулықта берілген мәтіндегі сөздік ережеге басты назар аударады.
Топтық жұмыс
І- топ <<Топтастыру стратегиясы >> әдісі Ұлпалардың құрылысы мен қызметі
(Оқушылар берілген сұраққа топтастыра отырып жауап жазады. )
Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі
ІІ-топ <<Суреттер сөйлейді>> әдісі
Оқушыларға бұлшықет ұлпасының суреті бейнеленген плакат беріледі, суреттегі әр бұлшықет түріне сипаттама бере отырып,айта алады.
ІІІ- топ <<Стикердегі диалог>> әдісі
1. Адам қаңқасы бұлшықеттері
(Топ мүшелері сұрақтың жауабын стикерлерге жазып, плакатқа іледі, пікірлерін қорғайды.
<<Екі жұлдыз бір ұсыныс>> арқылы бағалау
Жұптық жұмыс
Зертханалық жұмыс
№10 Бұлшықет ұлпасының құрылысын зерттеу
Жұмыс мақсаты:
Жұмыс барысы:
Бағалау критерийі
Дискриптор
-Бұлшықет ұлпасының құрылысымен қызметін біледі.
-Бұлшықет ұлпасының түрлерін салыстырады.
- Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктейді.
1. Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін білді.
2.Бұлшықет ұлпа түрлерін салыстырды.
3.Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктеді.
Жеке жұмыс
Концептуалды кесте <<Ретімен орналастыр>>
Аяқ-қол бұлшықеттері,ұзын, қысқа бұлшықеттер, жалпақ, шеңберлі, беткейлік және терең, сыртқы және ішкі, бүйірлік және ортасында, бүккіш, жазғыш бұлшықеттер
Пішіні
Бұлшықеттің қозғалысына қарай орналасуы
<<От шашу>> әдісі арқылы бағалау
Бейнекөрсетілім
Түрлі-түсті жұлдызшалар
Оқулық,плакат, маркерлер
Құрал-жабдықтары: микроскоп, дайын микропрепараттар
Құрал-жабдықтар: микроскоп,жануар ұлпасының дайын микропрепараттары
Дайын жұмыс парақшалары
Сабақтың соңы
5 мин
Кері байланыс:
<<Микрафон әдісі>>
Оқушылар микрафон әдісі арқылы өз түсінгендерін ортаға салады.
1.Бүгінгі сабақтан нені ұқтыңдар?
2.Қандай терминдерді түсіндің?
3.Сен үшін спортпен айналысудың маңызы қандай?
АҚТ ,плакаттар,әдістеме-лік журналдар
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сыныптағы барлық оқушыларбұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін топтық жұмыс тапсырмалары арқылы түсініп, сипаттай алды. Топтар өзара белсенділікпен жұмыс жасады. Қалыптастырушы бағалау жүрді. Топтар өзара бірін бірі бағалады.
<<Зерттеу картасы>> тапсырмасын орындау барысында бұлшықет ұлпасының түрлерінажыратып талдау жүргізді.Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін білді. Бұлшықет ұлпа түрлерін салыстырды.Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктеді.<<Концептуалды кесте>> арқылы берілген бұлшықет ұлпасының құрылысын, адам денесінің бұлшықеттерін жіктеді.
Оқу мақсатын ашу барысында оқушылар түрлі түсті жұлдызшалар арқылы бағаланды.
Топтық жұмыс <<екі жұлдыз бір ұсыныс>> арқылы бағаланды.
Жұптық жұмыс кезінде зертханалық жұмысты орындап, тапсырманы реттілікпен дұрыс орындаған жұптар бір - бірін
<<Досыңды бағала>> әдісі арқылы бағалады.
Жеке жұмыс <<От шашу>>арқылы бағаланды.
Кері байланыс ретінде
<<Миыңның суретін сал >>әдісін пайдаландым. Онда оқушылар Оқушылармидыңсуретіндəптергесаладыда,онысабақ кезінде алған әсерін білдіретінсөздерментолтырды.
Бaғaлaудың бұл әдiстерінің тиiмдiлiгi бүкiл сынып oқушылaрын бaғaлaуғa мүмкiндiк бередi және тaбыстылық өлшемдерi белгiлiбoлғaндықтaн бaғaлaу әдiл, шынaйы өтедi. Әрi бaғaлaушы ретiнде oқушының өзi бoлaды. Бұл бaлaның сыныптa өз үлесi бaр екенiн сезiндiре oтырып, oның белсендiлiгiнiң aртуынa ықпaл етедi. Сoғaн қoсa, бaсқaoқушыны нaқты критерий бoйыншa шынaйы бaғaлaуғa дaғдылaнaды.
Зертханалық жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы әрі қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақта саралау әдісі дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың әр кезеңдері өз уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарға сәйкес болдыма?
.Сабақ жоспарға сәйкес жүргізілді. Сабақтың әр кезеңдері өз уақытында орындалды. Сабақ мақсаттары шынайы әрі қолжетімді болды,сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Оқушылар сабақ барысында түрлі тапсырмалар орындау негізінде оқу мақсатына қол жеткізді.
Жалпы бағалау
Сабақта ең тиімді өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Топтық жұмыста <<Топтастыру стратегиясы>>
2: Жеке жұмыс ретінде алынған концептуалды кесте<<Ретімен орналастыр>>
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне қандай әдістер тиімді болар еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай әлі де әдістерді зерделеу.
1. Оқушыға сабақ барысында сұрақ қою маңызды дағды, себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың білім алуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте түсетіндігін білдім.
2. Диалог орнату үшін қажетті ашық сұрақтар жүйесін сабақтарыма әлі де болса көбірек назар аударуым қажет.
Жаңа сабақ барысында жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым және келесі сабақтарда не нәрсеге басты назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz