Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Қозғалыс

Мектеп: Қызылүй орта мектебі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Күні:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Хасанова Асель
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Сынып: 9
Мектеп: Қызылүй орта мектебі: Қатысқандар:
Қатыспағандар:-
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмысы кезіндегі қажу процесін зерттеу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

9. 1. 6. 1. қолбұлшықеттерінің максималды жұмыс және күшке төзімділігін зерттеу.

9. 1. 6. 2. бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлщықет жұмысының тәуелділігін зерттеу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Барлық оқушылар: Бұлшықет құрлысын түсінеді, бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмыс кезіндегі қажу процесі туралы айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі : Бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігінің сапасын көрсете алады.

Кейбір оқушылар: Бұлшықет жұмысының құрлысы туралы біледі, адам ағзасына қозғалыстың пайдасы бар екендігіне көз жеткізе алады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Бағалау критерийі
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

-Бұлшықеттердің жұмыс күшін және күшке төзімділігін анықтай алады.

-Бұлшықеттің жиырылу жиілігінің тәуелділігін көрсетеді.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Ойлау дағдысы
Мектеп: Қызылүй орта мектебі: Білу, түсіну;
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Тілдік мақсат
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Тыңдалым: Бұлшықеттің құрлысымен танысып, қолбұлшықеттерінің жұмыс күшін, жиырылу жиілігі туралы сұрақтарға жауап бере отырып, тыңдал-лым дағдысын қалыптастырады.

Айтылым: Бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым, айтылым дағдысын дамытады.

Оқылым: Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқылым дағдысын қалыптастырады.

Жазылым: Бұлшықет жұмысының тәуелділігі және жиілігі туралы зертханалық жұмыста жазылым дағдысы қалыптасады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бұлшықет, мускул, диафрагма, миоциттер, бірыңғай салалы бұлшықет, көлденең жолақты бұлшықет, қаңқа бұлшықеті, шеңберлі бұлшықет, мимикалық бұлшықет, бүгу бұлшықеті, жазу бұлшықеті, жиырылғыштық.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Жазылым үшін диолог:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Талқылауға арналған тапсырмалар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Бұлшықеттің статикалық және динамикалық жұмысы дегеніміз не?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Қажу дегеніміз не? Бұлшықеттің қажуына жүктің қандай әсері бар?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Бұлшықет қажымас үшін жұмысты қандай реттілікпен орындау керек?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Зертханалық жұмыстың қорытындысын жазады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:

Құндылықтарға

баулу

Мектеп: Қызылүй орта мектебі: Жеке және топпен жұмыс жасауға, білімді өз тәжірибелерінде және шығармашылық тұрғыда қолдана білуг, жауапкершілікке баулу.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Физика пәнімен байланыста физика құрылғысы секундомерді бұлшықеттің қажуының уақытын бақылау үшін қоланылады.

Химия пәнімен байланыста динамикалық жұмыс кезіндегі қажуды есептеуде массалық үлесті табуда қолданылады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Алдыңғы білім
Мектеп: Қызылүй орта мектебі: Координация және реттелу бөлімі бойынша, осы бөлімде өтілген Нейрондардың құрлысы мен қызметі тақырыбында түсіндірілген адам ағзасындағы және баста орналасқан жүйке жүйесінің құрлысы, қызметі туралы және мидың бөлімдері және атқаратын қызметі туралы сұралады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Қызылүй орта мектебі: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:

Сабақтың басы

5мин

Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Сабақты ұйымдастыру

  1. Оқушылармен амандасу, түгендеу;
  2. Сынып тазалығын тексеру;
  3. Уй тапсырмасын сұрау:

Жаңа сабақты түсіндіру.

а) Түстер арқылы топқа бөлу

ә) Шаттық шеңбері «Ақ тілек» әдісі. Шеңберде тұрған оқушылар бір-біріне гүл шоқтарын ұсыну арқылы жылы лебіздері мен ақ тілектерін білдіреді.

Мадақтау

А. Р Соловьева

Б. Т Ибраимова

Биология

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:

Сабақтың ортасы

25мин

Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Бейнекөрсетілім

«Кинометафора » әдісі

(Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі туралы)

Түрткі сұрақ:

1. Нені көріп тұрсыңдар?

2. Нені байқадыңдар?

Бағалау: Түрлі түсті жұлдызшалар арқылы

Дискрептор:

  1. Оқушылар түсіндірілген тақырып бойынша бұлшықеттің түрін ажыратып айтты.

Мәтінмен жұмыс

Оқулықта берілген мәтіндегі сөздік ережеге басты назар аударады.

Топтық жұмыс

І- топ «Топтастыру стратегиясы » әдісі Ұлпалардың құрылысы мен қызметі

(Оқушылар берілген сұраққа топтастыра отырып жауап жазады. )

ІІ-топ «Суреттер сөйлейді» әдісі

Оқушыларға бұлшықет ұлпасының суреті бейнеленген плакат беріледі, суреттегі әр бұлшықет түріне сипаттама бере отырып, айта алады.

ІІІ- топ «Стикердегі диалог» әдісі

  1. Адам қаңқасы бұлшықеттері

(Топ мүшелері сұрақтың жауабын стикерлерге жазып, плакатқа іледі, пікірлерін қорғайды.

«Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағалау

Жұптық жұмыс

Зертханалық жұмыс

№10 Бұлшықет ұлпасының құрылысын зерттеу

Жұмыс мақсаты:

Жұмыс барысы:

:
:
:
:

Жеке жұмыс

Концептуалды кесте «Ретімен орналастыр»

«От шашу» әдісі арқылы бағалау

Бағалау критерийі
Дискриптор

-Бұлшықет ұлпасының құрылысымен қызметін біледі.

-Бұлшықет ұлпасының түрлерін салыстырады.

- Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктейді.

1. Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін білді.
2. Бұлшықет ұлпа түрлерін салыстырды.
3. Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктеді.
Аяқ-қол бұлшықеттері, ұзын, қысқа бұлшықеттер, жалпақ, шеңберлі, беткейлік және терең, сыртқы және ішкі, бүйірлік және ортасында, бүккіш, жазғыш бұлшықеттер
Пішіні
Бұлшықеттің қозғалысына қарай орналасуы

Бейнекөрсетілім

Түрлі-түсті жұлдызшалар

Оқулық, плакат, маркерлер

Құрал-жабдықтары: микроскоп, дайын микропрепараттар

Құрал-жабдықтар: микроскоп, жануар ұлпасының дайын микропрепараттары

Дайын жұмыс парақшалары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:
Мектеп: Қызылүй орта мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:

Сабақтың соңы

5 мин

Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Кері байланыс:

«Микрафон әдісі»

Оқушылар микрафон әдісі арқылы өз түсінгендерін ортаға салады.

1. Бүгінгі сабақтан нені ұқтыңдар?

2. Қандай терминдерді түсіндің?

3. Сен үшін спортпен айналысудың маңызы қандай?

АҚТ, плакаттар, әдістеме-лік журналдар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс: Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Мектеп: Қызылүй орта мектебі: Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Қозғалыс:

Сыныптағы барлық оқушылар бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін топтық жұмыс тапсырмалары арқылы түсініп, сипаттай алды. Топтар өзара белсенділікпен жұмыс жасады. Қалыптастырушы бағалау жүрді. Топтар өзара бірін бірі бағалады.

«Зерттеу картасы» тапсырмасын орындау барысында бұлшықет ұлпасының түрлерінажыратып талдау жүргізді. Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін білді. Бұлшықет ұлпа түрлерін салыстырды. Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктеді. «Концептуалды кесте» арқылы берілген бұлшықет ұлпасының құрылысын, адам денесінің бұлшықеттерін жіктеді.

Мектеп: Қызылүй орта мектебі:

Оқу мақсатын ашу барысында оқушылар түрлі түсті жұлдызшалар арқылы бағаланды.

Топтық жұмыс «екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағаланды.

Жұптық жұмыс кезінде зертханалық жұмысты орындап, тапсырманы реттілікпен дұрыс орындаған жұптар бір - бірін

«Досыңды бағала» әдісі арқылы бағалады.

Жеке жұмыс «От шашу»арқылы бағаланды.

Кері байланыс ретінде

«Миыңның суретін сал »әдісін пайдаландым


Ұқсас жұмыстар
Бұлшықет және жүйке ұлпасы. қалқанша безі. 8-сынып
Көшбасшы
Ұлпалар. Эпителий ұлпасы мен дәнекер ұлпасының құрылысы мен қызметі
Қаназдық ауруы
Тәжірибелік жұмыстардың биология пәнін оқытудағы маңызы
Тыныс алу мүшелерінің құрылысы
Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Жүрек құрылысы, жұмысы. Қантамырлар және олардың түрлері
Жүйке жүйесінің құрылысы, маңызы. Жұлынның құрылысы мен қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz