Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Қозғалыс
Бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмысы кезіндегі қажу процесін зерттеу.
9. 1. 6. 1. қолбұлшықеттерінің максималды жұмыс және күшке төзімділігін зерттеу.
9. 1. 6. 2. бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлщықет жұмысының тәуелділігін зерттеу.
Барлық оқушылар: Бұлшықет құрлысын түсінеді, бұлшықеттердің статикалық және динамикалық жұмыс кезіндегі қажу процесі туралы айта алады.
Оқушылардың басым бөлігі : Бұлшықеттің жиырылу жиілігіне бұлшықет жұмысының тәуелділігінің сапасын көрсете алады.
Кейбір оқушылар: Бұлшықет жұмысының құрлысы туралы біледі, адам ағзасына қозғалыстың пайдасы бар екендігіне көз жеткізе алады.
-Бұлшықеттердің жұмыс күшін және күшке төзімділігін анықтай алады.
-Бұлшықеттің жиырылу жиілігінің тәуелділігін көрсетеді.
Тыңдалым: Бұлшықеттің құрлысымен танысып, қолбұлшықеттерінің жұмыс күшін, жиырылу жиілігі туралы сұрақтарға жауап бере отырып, тыңдал-лым дағдысын қалыптастырады.
Айтылым: Бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым, айтылым дағдысын дамытады.
Оқылым: Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқылым дағдысын қалыптастырады.
Жазылым: Бұлшықет жұмысының тәуелділігі және жиілігі туралы зертханалық жұмыста жазылым дағдысы қалыптасады.
Құндылықтарға
баулу
Физика пәнімен байланыста физика құрылғысы секундомерді бұлшықеттің қажуының уақытын бақылау үшін қоланылады.
Химия пәнімен байланыста динамикалық жұмыс кезіндегі қажуды есептеуде массалық үлесті табуда қолданылады.
Сабақтың басы
5мин
Сабақты ұйымдастыру
- Оқушылармен амандасу, түгендеу;
- Сынып тазалығын тексеру;
- Уй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақты түсіндіру.
а) Түстер арқылы топқа бөлу
ә) Шаттық шеңбері «Ақ тілек» әдісі. Шеңберде тұрған оқушылар бір-біріне гүл шоқтарын ұсыну арқылы жылы лебіздері мен ақ тілектерін білдіреді.
Мадақтау
А. Р Соловьева
Б. Т Ибраимова
Биология
Сабақтың ортасы
25мин
Бейнекөрсетілім
«Кинометафора » әдісі
(Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі туралы)
Түрткі сұрақ:
1. Нені көріп тұрсыңдар?
2. Нені байқадыңдар?
Бағалау: Түрлі түсті жұлдызшалар арқылы
Дискрептор:
- Оқушылар түсіндірілген тақырып бойынша бұлшықеттің түрін ажыратып айтты.
Мәтінмен жұмыс
Оқулықта берілген мәтіндегі сөздік ережеге басты назар аударады.
Топтық жұмыс
І- топ «Топтастыру стратегиясы » әдісі Ұлпалардың құрылысы мен қызметі
(Оқушылар берілген сұраққа топтастыра отырып жауап жазады. )
ІІ-топ «Суреттер сөйлейді» әдісі
Оқушыларға бұлшықет ұлпасының суреті бейнеленген плакат беріледі, суреттегі әр бұлшықет түріне сипаттама бере отырып, айта алады.
ІІІ- топ «Стикердегі диалог» әдісі
- Адам қаңқасы бұлшықеттері
(Топ мүшелері сұрақтың жауабын стикерлерге жазып, плакатқа іледі, пікірлерін қорғайды.
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағалау
Жұптық жұмыс
Зертханалық жұмыс
№10 Бұлшықет ұлпасының құрылысын зерттеу
Жұмыс мақсаты:
Жұмыс барысы:
Жеке жұмыс
Концептуалды кесте «Ретімен орналастыр»
«От шашу» әдісі арқылы бағалау
-Бұлшықет ұлпасының құрылысымен қызметін біледі.
-Бұлшықет ұлпасының түрлерін салыстырады.
- Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктейді.
Бейнекөрсетілім
Түрлі-түсті жұлдызшалар
Оқулық, плакат, маркерлер
Құрал-жабдықтары: микроскоп, дайын микропрепараттар
Құрал-жабдықтар: микроскоп, жануар ұлпасының дайын микропрепараттары
Дайын жұмыс парақшалары
Сабақтың соңы
5 мин
Кері байланыс:
«Микрафон әдісі»
Оқушылар микрафон әдісі арқылы өз түсінгендерін ортаға салады.
1. Бүгінгі сабақтан нені ұқтыңдар?
2. Қандай терминдерді түсіндің?
3. Сен үшін спортпен айналысудың маңызы қандай?
Сыныптағы барлық оқушылар бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін топтық жұмыс тапсырмалары арқылы түсініп, сипаттай алды. Топтар өзара белсенділікпен жұмыс жасады. Қалыптастырушы бағалау жүрді. Топтар өзара бірін бірі бағалады.
«Зерттеу картасы» тапсырмасын орындау барысында бұлшықет ұлпасының түрлерінажыратып талдау жүргізді. Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметін білді. Бұлшықет ұлпа түрлерін салыстырды. Адам қаңқасының бұлшықет топтарын жіктеді. «Концептуалды кесте» арқылы берілген бұлшықет ұлпасының құрылысын, адам денесінің бұлшықеттерін жіктеді.
Оқу мақсатын ашу барысында оқушылар түрлі түсті жұлдызшалар арқылы бағаланды.
Топтық жұмыс «екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы бағаланды.
Жұптық жұмыс кезінде зертханалық жұмысты орындап, тапсырманы реттілікпен дұрыс орындаған жұптар бір - бірін
«Досыңды бағала» әдісі арқылы бағалады.
Жеке жұмыс «От шашу»арқылы бағаланды.
Кері байланыс ретінде
«Миыңның суретін сал »әдісін пайдаландым
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz